خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / تفاوت دعا با سحر و جادو,اعمال شيطاني و گمراه كننده جادوگران از طريق طلسم ها و تسخير اجنه و شياطين

تفاوت دعا با سحر و جادو,اعمال شيطاني و گمراه كننده جادوگران از طريق طلسم ها و تسخير اجنه و شياطين

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir تفاوت دعا با سحر و جادو,اعمال شيطاني و گمراه كننده جادوگران از طريق طلسم ها و تسخير اجنه و شياطين را برای شما عزیزان و علاقه مندان به علوم غریبه قرار دادیم . دعا و آیات قرآنی چه تفاوتهای با طلسم و جادوگری دارد ؟ چگونه جادوگران با استفاده از طلسم و جادو اعمال شیطانی و گمراه کننده انجام میدهند ؟

تفاوت دعا با سحر و جادو,اعمال شيطاني و گمراه كننده جادوگران از طريق طلسم ها و تسخير اجنه و شياطين
تفاوت دعا با سحر و جادو,اعمال شيطاني و گمراه كننده جادوگران از طريق طلسم ها و تسخير اجنه و شياطين

تفاوت دعا با سحر و جادو,اعمال شيطاني و گمراه كننده جادوگران از طريق طلسم ها و تسخير اجنه و شياطين,دعا,طلسم,جادو,جادوگری,سحر و افسون,تفاوت دعا و ذکر با طلسم و جادو,آیا طلسم خوب است یا دعا و ذکر,تاثیر طلسم و جادو بر انسان,تفاوتهای طلسم و جادو با ذکر و دعا,تاثیر دعا و ذکر,همه چیز درباره دعا و ذکر و طلسم و جادو,جادوگران و کارهای شیطانی

تفاوت دعا با سحر و جادو,اعمال شيطاني و گمراه كننده جادوگران از طريق طلسم ها و تسخير اجنه و شياطين

تفاوت دعا با سحر و جادو

اول اين كه بايد بين دعا و سحر و جادو تفاوت قائل شد آنچه جادوگران انجام مي دهند اين است كه با يك سري از اعمال شيطاني و گمراه كننده و از طريق طلسم ها ، به تسخير اجنه و شياطين پرداخته و مدعي هستند از طريق نيروهاي ماورائي ، خواسته هاي شما را عملي مي سازند . اينان يا گروهي شياد و كلاهبردار هستند كه هيچ قدرتي ندارند و يا افرادي هستند كه با زير پا گذاشتن اصول اوليه شرع مقدس اسلام و از طريق روش هاي حرام ، هم خود به تسخير اجنه و شياطين درآمدند و هم اينكه توانستند اجنه و شياطين را تسخير نمايند لذا هر آن چه اينان براي شما انجام دهند ،چون خارج از مسير شرع انور اسلام است ، بنابر نظر كليه علماء و فقهاي دين، حرام شرعي بوده و هرگز براي شما عاقبت به خيري نخواهد آورد . اين كه از طريق طلسم و جادو ، دختر معصومي را بي اراده كنند و به عقد شما درآورند ( جلب محبت ) و يا به زور انواع جادو ها ، مرد يا زني را مجبور كند شرائطي كه قلباً رضايت ندارد ، بپذيرد و يا با سحر ، افرادي را بي اراده كنند كه هر چه مثلاً شما بگوئيد انجام بدهند ، اين عمل دست بردن در حقوق و اختيارات افراد محسوب شده و حق الناس است و هيچ فقيهي چنين روشهايي را براي كسي مباح و جايز نخواهد شمرد . دوم حتي در مورد مسائل حلال ، كسي حق ندارد از طريق سحر و طلسم عمل نمايد ، اگر زن يا مردي براي افزايش محبت همسر شرعي و قانوني خود هم دست به اين كار بزند و به جادوگر و ساحر و رمال مراجعه نمايد نيز گناه كبيره اي انجام داده است كه هرگز جاي بخشودن نمي گذارد . در روايت صحيح آمده است كه زني به پيامبر عرض كرد : من شوهري دارم كه بامن بد رفتاري مي كند ، من با سحر نظرش رابه سوي خودم معطوف كردم ، آيا عمل من ناپسند است يا خير ؟ در پاسخ ، پيامبر اكرم (ص) فرمودند : اف لك ، كدرت البحار و كدرت الطين و … اف بر تو باد ، درياها را مكدر كردي و زمين را مكدر كردي ، اخيار زمين و آسمان به تو لعنت مي كنند زن كه اين حرف را شنيد از آن پس براي استغفار از اين گناه كبيره روزها را روزه گرفت و تمام شب ها را عبادت مي كرد و توبه كرد و لباسهاي مويي پوشيد و سرش را هم تراشيده بود ، اين خبر به پيامبر رسيد فرمودند از او قبول نمي شود . علت اينكه گناهش آمرزيده نمي شود اين است كه اين حق الناس است و بايد شوهرش را راضي نمايد . ( من لا يحضره الفقیه ج 3 ص 282 )

اين در حالي است كه دعا ، آن روي سكه است يعني يك سري اوراد و اذكار و ادعيه از طريق معصومين – عليهم السلام – يا اولياء الهي و برخي عرفاي واصل و عامل كه همگان به صحت و درستي عمل و اعتقادآنها گواهي مي دهند ، ارائه مي شود كه مشتاقان و نيازمندان مي توانند با عمل به آنها ، به حل و رفع مسائل خود بپردازند . مسلم است كه بسياري از اذكار ، اسماء الله الحسني ، آيات الهي و اوراد وجود دارند كه خواص و مزاياي ويژه اي داشته و از نظر ساختار روحاني و ماورائي ، داراي موكلين و همراهاني هستند كه اگر آن اذكار به صورت صحيح گفته شوند ، در عمل ، به كمك گوينده و ذاكر مي شتابند ، لذا بين اين عمل (ذكر) و نوشتن ادعيه صحيح و متوسل شدن به انواع طلسمات و جادو ها بايد تفاوت قائل شد.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *