خانه / خرافات / کلاهبرداری از مردم با فروش طلسم ناموس کفتار و مهره مار ,خرافات یا واقعیت ؟!

کلاهبرداری از مردم با فروش طلسم ناموس کفتار و مهره مار ,خرافات یا واقعیت ؟!

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir کلاهبرداری از مردم با فروش طلسم ناموس کفتار و مهره مار ,خرافات یا واقعیت ؟! را برای شما عزیزان قرار دادیم . متاسفانه خرافات در کشور ما محل کسبی شده برای کلاهبرداران . به تازگی در سایتهای اینترنتی چیزهای عجیب و غریبی را به فروش میرسانند . برای مثال طلسم ناموس کفتار یا فرج کفتار که همان آلت زنانه کفتار ماده هست و اعتقاد دارند که با خرید و نگهداشتن آن تمام مشکلات از قبیل روابط جنسی و اعتماد به نفس و رابطه زناشویی زوجها و … حل و برطرف خواهد شد ؟! ولی آیا چنین حرفهای مسخره ای را میتوان قبول کرد ؟ متن کامل در ادامه مطلب خواهید خواند ./

کلاهبرداری از مردم با فروش طلسم ناموس کفتار و مهره مار ,خرافات یا واقعیت ؟!
کلاهبرداری از مردم با فروش طلسم ناموس کفتار و مهره مار ,خرافات یا واقعیت ؟!

کلاهبرداری از مردم با فروش طلسم ناموس کفتار و مهره مار ,خرافات یا واقعیت ؟!,خرافات درباره ناموس و فرج کفتار,کلاهبرداری با فروش طلسم ناموس کفتار,خرافات درباره مهره مار,آیا طلسم ناموس کفتار واقعیت دارد؟,آلت زنانه کفتار ماده,خرید و فروش ناموس کفتار و مهره مار

کلاهبرداری از مردم با فروش طلسم ناموس کفتار و مهره مار ,خرافات یا واقعیت ؟!

کلاهبرداری از مردم با فروش طلسم ناموس کفتار و مهره مار ,خرافات یا واقعیت ؟!
کلاهبرداری از مردم با فروش طلسم ناموس کفتار و مهره مار ,خرافات یا واقعیت ؟!

قدیم‌ها رمال‌ها برو بیایی داشتند.نوشتن دعا و باز کردن سرکتاب جزو جدا نشدنی زندگی گروهی از مردم بود. بعدها که سطح سواد عمومی بالاتر رفت، بسیاری تصور کردند که رمالی و خرافات برای همیشه از سطح جامعه دور می‌شود. تصور اشتباهی که هیچ وقت شکل واقعی به خود نگرفت.

به گزارش برنا، در واقع خرافات مثل انرژی، هیچ وقت از بین نرفت، بلکه همیشه از شکلی به شکل دیگر تغییر کرد. زندگی که مدرن شد، فالگیرها جانشین رمال‌ها شدند و حتی کمی بعد پای خرافات هم به سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی کشیده شد. حالا و در دوره‌ای که به عصر ربات‌ها و کامپیوتر معروف است، به جای آنکه مجبور باشی، راهی دور را طی کنی و برای گرفتن نوشته‌های مختلف و جوشانده‌های چندش‌آوری مثل ناخن گرگ، پوست سیر و موی گربه از کوچه پس کوچه‌‎های تنگ رد شوی، با یک کلیک در برخی از سا‌یت‌های اینترنتی می‌توانی وسایل عجیب‌تری بخری.

ناموس کفتار فقط ظرف نمی‌شورد!

«اگر تا به حال ناموس کفتار به گوشتان نخورده، از دنیا عقبید.» این را مدیر یکی از سایت‌های اینترنتی فروش وسایل جادو می‌گوید.

ا.م که به قول خودش مدت زیادی است درعرصه فروش محصولات خاص فعالیت می‌کند، می‌گوید:«طلسم ناموس کفتار را به اسم فرج کفتار هم می‌شناسند.در واقع  آلت زنانه کفتار  را بعد از شکار از تنش  جدا می‌کنند. البته ساده نیست.یک سری مراحل خیلی خیلی حساس برای خشک کردن داره.این کار آدم خودش را می‌خواد، یعنی کار هر کسی نیست.در این چند سالی که این محصول را می‌فروشم، مشتری زیادی دارم.محصولی که مشکلات رو حل می‌کنه و باعث بهتر شدن روابط اجتماعی، آرامش، بهبود روابط زناشویی و حل اختلافات خانوادگی می‌شه.اینطور بگم که فقط ظرف نمی‌شوره!»

او در حالی درباره خواص ناموس کفتار صحبت می‌کند که می‌گوید، هیچ استفاده‌ای از این محصول نداشته است، با این حال معتقد است، قیمت محصولی که حریف همه مشکلات آدم می‌شود، نباید کم باشد:« قیمت‌ها متفاوته، اما موقع خرید باید حتماً به اصل بودن و ضمانتنامه کتبی محصول توجه کنید!خود من محصول اصل را با ضمانت‌نامه کتبی 210 هزارتومان می‌فروشم.»

البته تنها ناموس کفتار نیست.برخی هم به دنبال مهره مارند تا به وسیله آن مشکلاتشان را حل کنند.

س.م که مدعی است، در کار فروش مهره مار ید طولایی دارد، می‌گوید: «اگه مهره مار واقعی پیدا شه، حدود چهل میلیون تومان می‌ارزه. همیشه توجه داشته باشید که مهره‌هایی عمل می‌کنند که از دو ماری که با هم جفت گیری کرده‌اند، به‌دست آید. به‌فرض اگر شما وارد مکانی شوید که جای جفت گیری مارها بوده ، مهره مار بسیار است، ولی نمی‌توان تشخیص داد که کدام این‌ها با هم جفته. پس باید هنگام جفت گیری مار حضور داشته باشید و دو مهره را بردارید!»

او معتقد است که خیلی‌ها حاضرند برای خرید مهره مار پول زیادی بپردازند:«خیلی‌ها ایمیل و شماره تلفن می‌ذارن و می‌گن که حاضرن با هر قیمتی شده مهره مار گیرشون بیاد.»

خرافات نباشه، ابر قد قد مهره فروش گرسنه می‌مونه

هرچند که خرافات همیشه طرفداران خودش را دارد، اما در نقطه مقابل عده‌ای هم هستند که مخالف سرسخت جادو و طلسم‌اند.یکی از کاربران اینترنتی زیر پست فروش ناموس کفتار در یکی از سایت‌ها نوشته‌ است: «خدای من، ما نسبت به 200 سال گذشته هیچ تغییری نکردیم. فقط اون موقع باید برای خریدن این وسایل می‌رفتی بازار سد اسمال، اما  الآن اینترنتی میخری! به قول مادربزرگم، اگه خرافاتی نباشه، ابر قدقد مهره فروش گرسنه می‌مونه.»

کاربر دیگری هم نوشته:«  اگر برای حل مشکلات و رسیدن به خواسته هاتون فکر می کنید، ناموس کفتار کاری انجام می ده، پس به این هم فکر کنید که آفریننده کفتار خداست. اگر دست به دامان خدا شید، بهتر و زودتر به خواسته‌تون برسید. این  همه دعا و ذکر  وجود دارد.من دعا می‌کنم و به خدا توکل می کنم  و به خواستم هم می رسم .»

خدا؛ حلقه گمشده

هرچند که مخالفان و موافقان جادو هر کدام نظر خودشان را دارند، اما در این میان جامعه شناسان معتقدند که فراموشی خدا عامل اصلی روی آوردن بسیاری به سمت خرافات است. مریم یوسفی، جامعه شناس در این ارتباط می‌گوید:«اگر به تاریخ مراجعه کنیم، می‌فهمیم که استفاده از جادو از زمان قدیم و به خصوص در زمان حکومت اشکانیان، به صورت فاجعه‌آمیزی بوده است.در آن زمان زنان خانه‌داری که به رمال مراجعه می‌کردند را طلاق می‌دادند.یعنی در این حد مراجعه به رمال زیاد بوده است.در حال حاضر هم همان وضعیت وجود دارد.اصلا نمی‌توان تفاوتی بین قشر تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده قائل شد. تعداد کسانی در زمینه علوم غریبه اطلاعات دارند، کم است اما کسانی که در این زمینه ادعا دارند و کار می‌کنند، زیادند و در واقع این گروه از سادگی مردم استفاده می‌کنند.»

یوسفی با اشاره به اینکه فاصله گرفتن از خدا عامل اصلی روی آوردن برخی به سمت خرافات است، می‌گوید:«ایمان که کمرنگ شود، خرافات محبوبیت زیادی پیدا می‌کند.وقتی آدم‌ها در شرایط بدی قرار دارند، به هر وسیله‌ای متوسل می‌شوند تا مشکل را حل کنند.اگر انسان به خدا ایمان داشته باشد، می‌داند که هیچ‌کس و هیچ‌چیز جز او نمی‌تواند مشکلش را حل کند.»

امان الله قرائی مقدم، جامعه شناس نیز در این ارتباط می‌گوید:«اینکه انسان نمی تواند آینده نگری کند، سبب می شود برای حل مشکلات به خرافات و دعا نویسی روی آورد و هر جامعه‌ای که محروم‌تر باشد، بیشتر به این سمت پیش می رود.یعنی هر قدر آگاهی و تحصیلات افراد بیشتر شود، خرافه پرستی کمتر است..خرافه‌‏پرستی جامعه را از کار و کوشش، فعالیت، پیشرفت و توسعه یافتگی به شدت باز می‌‏دارد. خرافات از لحاظ اقتصادی تن‌‏پروری و بیهوده‌‏گری را گسترش می دهد و از نظر اجتماعی موجب ضعف روحیه، تلاش و کوشش در جامعه  می‌‏شود. »

رواج سایت‌هایی با محتوای غیرعقلانی

طلسم و جادو از دیرباز طرفداران خودش را دارد.مسئله‌ای که همان‌طور که گفته شد، سال‌ها وجود داشته داشته است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها از بین رود اما در این میان جالب است، با وجود اینکه برخی از سایت‌های خبری و شبکه‌های مختلف اجتماعی فیلتر شده‌اند، سایت‌های رواج خرافه با وجود محتوای غیراخلاقی و غیرعقلانی همچنان بدون فیلتر و مشکل قابل دسترس هستند. موردی که به نظر می‌رسد باید بیشتر مورد توجه مسئولان مربوطه قرار گیرد.

درباره ی admin

5 دیدگاه

  1. خخخخ از همه جا کفتار؟! ………. وسلام

  2. دعا برای کفتار چی هست

  3. در گذشته به خاطر اینکه کفتارها برای بشر مزاحمت ایجاد می کردند وبعد مرگ افراد و خاک سپاری که معمولا گورستانها خارج آبادیها بود و شبها کفتارها چون مرد خوار بودند به سراغ گورها می رفتند و جسد را بیرون می آوردند ومی خوردند ،برای جلوگیری از اکسیر انقطاع نسل این حیوان آسیب رسانه از طرف آلمان وقت اعلام شد که ناموس کفتار با ارزش و محبت وبرای حمل کننده شانس و خوشبختی می آورد تا مردم تشویق شوند نسل این حیوان را بکنند

  4. مگه داشتی .امتحان کردی

  5. سلام از کجا باید فهمید که ناموس کفتار اصل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *