خانه / علم جفر / طالع و سرنوشت انسان بر پایه علم جفر و اعداد و پیش گویی و پیش بینی آینده با جفر

طالع و سرنوشت انسان بر پایه علم جفر و اعداد و پیش گویی و پیش بینی آینده با جفر

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir طالع و سرنوشت انسان بر پایه علم جفر و اعداد و پیش گویی و پیش بینی آینده با جفر را برای شما عزیزان قرار دادیم . ایرانیان باستان با استفاده از علم ریاضیات و ستاره شناسی و علم اعدا و حروف که علم جفر نامیده میشود طالع و آینده و سرنوشت افراد را پیشگویی و پیش بینی میکردند . در ادامه مطلب توضیحات کامل را مشاهده خواهید کرد ./

طالع و سرنوشت انسان بر پایه علم جفر و اعداد و پیش گویی و پیش بینی آینده با جفر
طالع و سرنوشت انسان بر پایه علم جفر و اعداد و پیش گویی و پیش بینی آینده با جفر

طالع و سرنوشت انسان بر پایه علم جفر و اعداد و پیش گویی و پیش بینی آینده با جفر,فهمیدن طالع و سرنوشت انسان با علم جفر,علم جفر و ستارگان و ریاضیات در ایران باستان,پیشگویی و پیش بینی آینده انسان با علم جفر,پیشگویی با علم جفر,پیش بینی طالع و سرنوشت با علم جفر,تاثیر علم جفر در سرنوشت انسان,علم اعداد و جفر و ریاضیات و نجوم,آیا با استفاده از علم جفر میتوان طالع و آینده و سرنوشت افراد را پیشگویی کرد؟

طالع و سرنوشت انسان بر پایه علم جفر و اعداد و پیش گویی و پیش بینی آینده با جفر

 تاثیر اعداد بر سرنوشت انسان ها

یکی از علوم جهانی که روز به روز در حال توسعه و ترویج می باشد، علم ریاضیات و سپس ستاره شناسی و نجوم می باشد. این علم را ایرانیان چهارده هزار سال پیش در متون خود آورده اند. علم اعداد یکی دیگر از علومیست که بر پایه ریاضیات بنا شده است ولیکن به جنبه های مرموز و اسرار آمیز و معانی نهفته در اعداد می پردازد.

ایرانیان باستان بر پایه علم اعداد به طالع و سرنوشت انسان می پرداختند و تا قرن ها پس از روزگار خود را بر پایه این علم پیش گویی و پیش بینی می کردند. علم اعداد، علم رمل و ستاره یاب(اسطرلاب)، علم جفر جامع و جفر اصغر، علوم کیمیا، سیمیا، ریمیا، رموز جادوگری و غیره، همه و همه جزو علم مهم ریاضیات بوده است. پیتا گوراس حکیم، از بزرگ نوابغ ایرانی در علم اندازه (هندسه) وایاره (ریاضی) بوده که بعدها او را به نام فیثاغورس لقب کرده و یونانی دانسته اند!!! و یا زردشت نخست که خود یکی از بزرگترین ریاضی دانان جهانی بوده و در آثار خود به نسبیت پرداخته که بعدها شیخ شهاب الدین سهرودی و ملاصدرا نظریه نسبت را در فلسفه خود آوردند. در دوران ایران باستان، هدف علوم از جمله شمارگری و علم اعداد، رسیدن به راز هستی و آفرینش بوده است و شمار هرچند که نمایشگر کمیت هاست، لیکن در کنه خود، کیفیت نما نیز بوده است.

هندوهای باستان و مصری ها و کلدانی ها را می توان استادان مطلق شناسائی رموز مخفی اعداد دانست. آنها همچنین به چگونگی ارتباط و به کارگیری اعداد در زندگی روزمره پی برده بودند. با مطالعاتی که بر روی علم اسرار انجام گرفته است در می یابیم که بشر از دیرباز به آنچه که به نحوی با زندگی او سرو کار داشته عددی اختصاص داده است. در مورد کیهان اگر به خود اجازه دهیم و همانطوریکه این کار را می کنیم یک لحظه خلقت و یک لحظه فنا وجود دارد. همچنین در ارتباط با سالها، ماه ها، روزها و ساعت ها که زنجیره زندگی بشر را تشکیل می دهند، غیر منطقی نخواهد بود که بگوئیم هر کدام از حلقه های زنجیرهء زندگی نه تنها دارای مکان خاصی است، بلکه دارای عددی خاص می باشد.

اعداد معانی زیادی به همراه خود دارند و زندگی ما ارتباط تنگاتنگ با این اعداد دارند. اعدادی مثل آدرس منزل، آدرس محل کار، شماره تلفن، شماره حساب و ده ها عدد دیگر که ما را احاطه کرده اند هر کدام به اندازه انرژی نهفته خود و ارتعاش خود می توانند در زندگی روزمره ما تاثیر زیادی بر جای بگذارند که ما از آنها بی خبریم.

برای مثال اعدادی که دارای صوت های بسیار سنگین و ارتعاشات بالا و هماهنگ و هم چنین انرژی های بی کران هستند، عبارتنداز :3 ، 7 ، 9 و 40 که هریک از این اعداد، به نوبه خود با زندگی بشر و انسانهای زمینی وابسته و آمیخته شده است. مرگ انسان نیز با این اعداد ارتباطی تنگا تنگ دارند. برای نمونه، در روز سوم مرگ انسان ، روح فرد که از جسم خویش خارج گردیده است، تا روز سوم پس از مرگ، هنوز دارای ارتعاشاتی زمینی است و در اطراف بدن وی می باشد. در روز هفتم مرگ، ارتعاشات اطراف هاله جسد خارج گردیده و دیگر آن جسد دارای ارتعاش نیست. روح نیز به طور کامل از بدن فرد جدا می گردد و دیگر هیچ گونه وابستگی ارتعاشی به بدن خویش نخواهد داشت. هنگامی که 40 روز از مرگ کسی می گذرد، زمانی است که فرد از چهل حلقه جهان اول ارتعاش گذشته و وارد جهان اثیری می گردد.
مثال دیگر اینکه روز آدینه (جمعه) که هفتمین روز هفته می باشد، در تمامی نقاط کره زمین، روزی است که اغلب انسان ها احساس دلتنگی و افسردگی، بخصوص در هنگام غروب دارند. این حالت به خاطر اینست که ارتعاشات سطحی زمین و کره ماه با یکدیگر برخورد نموده و طی آن اثری بوجود می آید که بر روی اعصاب و افکار انسان های زمینی اثر نامطلوب می گذارد. بر عکس روز یکشنبه که روز خورشید است، روز شادی بخش و دارای ارتعاشات هماهنگ برای انسان می باشد.
عدد 666 ، میان مسیحیان به عدد شیطانی معروف است. این عدد در طول تاریخ برای اروپای غربی گرفتاری های زیادی را بوجود آورد.

عدد یکی از مفاهیم و نکات ریز در فرهنگ و تاریخ هر کشوری است که به علت مذهبی یا خرافی و حتی علمی، حضوری چشم گیر داشته و می توان ردپای آن را در کشورهای مختلف جستجو کرد. اعتقاد به رمز گونه بودن ویژگی های عدد و استفاده از آن برای پیش بینی سرنوشت فرد یا جامعه، از کهنترین دوران ما و بیش از هرجای دیگر در میانرودان، بین مردم ساکن بابا وجود داشت و از آن جا به یونان نفوذ کرد. به ویژه میان فیثاغورسیان ریشه گرفت و به تدریج، ویژگی های شکل هندسی به آن افزوده شد. یاری گرفتن از حرف های الفبا و اغلب در رابطه با عدد، برای پیش بینی، تاریخی تازه تر دارد و آغاز آن را باید سده های میانه دانست و به تقریب می توان گفت هیچ سزمینی از آن مصون نبود.

بر خلاف آنچه که ما فکر می کنیم حاکم بر زندگی و سرنوشتمان هستیم ولی اکثر مواقع ، وقایع زندگی ما توسط نیروهای دیگر هدایت می شود و مسیر دلخواه ما را برهم می زند. هر یک از ما پتانسیل ها و ویژگی هایی داریم که با استفاده از آن استعداد ها می توانیم راه موفق تری را انتخاب کنیم. علم اعداد در این مواقع می تواند به ما بگوید چگونه پتانسیل های شخصی را مشخص نموده و از زمان و موقعیت ها حداکثر استفاده را برد.
جدول اعداد حروف

جدول اعداد حروف (دایره آلفا – α ) به قرار زیر است :

9 8 7 6 5 4 3 2 1
I H G F E D C B A
R Q P O N M L K J
– Z Y X W V U T S

در این جدول به هر حرفی عددی اختصاص داده شده است. برای مثال عدد حروف C,L,U عدد سه(3) می باشد.
مثال : فرضا می خواهیم عدد یک اسم و فامیل را محاسبه کنیم : محمد لوری زاده
اعداد حروف صدادار را در بالای اسم (A,E,I,O,U) و اعداد حروف بی صدا ( تمامی حروف به غیر از حروف صدادار- حرف Y حالتی دو گانه دارد) در پایین اسم نوشته می شود، به ترتیب زیر :
5 = 2+3 = 32 = 5 1 9 3 6 1 1 6
M O H A M M A D L O U R I Z A D E H
4 3 9 8 4 8 = 56= 5+6 = 11 = 1+1 = 2 4 4 8 4
پس از این مرحله باید تمامی اعداد را به نحو زیر با هم جمع کنیم تا به یک عدد برسیم :
5= 2+3 = 32 = 5+1+9+3+6+1+1+6
عدد 5 مجموع اعداد بالای اسم و فامیل است که از مجموع اعداد حروف بی صدای اسم و فامیل حاصل می شود که به آن عدد احساسی گفته می شود(S.N – به بخش عدد احساسی مراجعه شود)
پس از این مرحله باید اعداد پایین اسم و فامیل را که از مجموع اعداد بی صدا (P.N) حاصل می شود را به نحو ذیل با هم جمع کنیم :
2 = 1+1 = 11 = 6+5 = 56 = 8+4+8+9+3+4+4+4+8+4
سپس دو عدد حاصل را (s.n و p.n ) را با هم جمع می کنیم که از حاصل این دو عدد (G.N ) حاصل می شود :
7 = 2+5 = G.N

اولین عدد S.N یا Spritual Nunber یعنی عدد احساسی، روحی، عاطفی و معنوی.این عدد بیانگر احساسات ،عواطف و خصوصیات روانی ماست. این عدد در دوستی ها ،در ازدواج،در نامزدی و…موثر است. این عدد روی اعداد دیگرر اثر می گذارد و اثر می پذیرد.

محاسبه: از مجموع اعداد حروف صدادار (‌ a, e, i, o, u ) اسم و فامیل به دست می آید. حرف Y وضعیتی دوگانه دارد. اگر حرف قبل از آن بی صدا باشد این حرف صدادار تلقی می شود و بلعکس.
کران اعداد بی نهایت است پس اعداد را باید از 1 تا 9 خلاصه کنیم. یعنی اعداد را آنقدر با هم جمع کنیم تا به یک عدد خلاصه شوند.

دومین عدد P.N یاPersonal Number یعنی عدد شخصیتی که بیانگر شخصیت، هویت و ساختارهای رفتاری ما در بیرون است. این عدد از هیچ یک از اعداد دیگر تاثیر نمی گیرد.

محاسبه: از مجموع اعداد بی صدای اسم و فامیل به دست می آید.

سومین عدد G.N یا General Number یعنی عدد عمومی و ترکیب وبرآیندی است از ساختار زندگی، رفتارو عملکرد ما؛ و به معنای کلی پتانسیل هایی است که در زندگی ما می توانندبه وقوع بپیوندند.

محاسبه: از جمعSN با PN به دست می آید.
چند نکته برای درست نوشتن اسم و فامیل:
1- باید دقیقا همان اسم و فامیلی را که صدا می شویم بنویسیم. نام نوشتاری هیچ ارزشی از جهت محاسبه ندارد.
2- حروف مشدد را دوبار می نویسیم. مثل:mohammad.
3- اسم یا فامیل هایی که آخر آنها به ی ختم میشود چه در اسم و چه در فامیل فقط با i نوشته می شوند. از نوشتن آنها با y و e باید پرهیز کرد.
4- اسم و فامیل را همانطور که صدا می شوند می نویسیم. مثلا اگر زهرا، زری صدا می شود همان زری را می نویسیم.
5- ش با sh نوشته می شود.
6- خ با kh نوشته می شود.
7- غ یا ق با gh نوشته می شود.
8- ژیا ج با j نوشته می شوند.
9- نوشتن اسم ها یا فامیل ها باoo غلط است و باید با ou نوشته شود مثل: minou
10- گ باg نوشته می شود.
11- ع بر حسب جایگاهش و تلفظش با ai / ae / aa نوشته می شود.
12- اسم هایی مثل لیلا بصورتleyla نوشته می شود.
13- حرف x به هیچ عنوان نوشته نمی شود. این حرف در فارسی مترادفی ندارد.
14- ه آخر اسم یا فامیل با eh نوشته می شود.
15- y بر حسب جایگاهش حالتی دو گانه دارد؛ یعنی اگر بعد از حروف صدادار واقع شود به عنوان حروف بی صدا شناخته می شود و اگر هم بعد از حروف بی صدا قرار بگیرد به عنوان حرف صدادار شناخته می شود.
1-توانایی ترکیبب : باید تمام اطلاعات را با هم در نظر بگیریم.
2-توانایی حذف: باید بتوانیم نقایص و اختلالات را با اعداد خوب و مناسب جبران کنیم که در این صورت اثر موارد بد خنثی یا در مواردی تبدیل به موارد مثبت شود.
3- علم الاعداد از تمام زندگی شخص صحبت می کند.
4-از نظر علم اعداد نتیجه حوادث مهم است نه خود حوادث.
5-از دادن اطلاعات زیاد به عموم پرهیز کنیم.

بررسی شخصیت آدولف هیتلر :

Sn=3: تمایل به هنر و خلاقیت و تخیل قوی.(او نقاش بوده است)شخصی که از حمایت و دوستی های پر نفوذ بر خوردار است.علایق هنری وکمال جو، بی پروایی،افراطی،دخالت در کار دیگران،دوستان و حامیان پر نفوذ.
عدد 3 در احساسات به معنی تنوع طلبی است (هیتلر 19 معشوقه داشته است) مگر اینکه عدد دیگری جلوی آنرا بگیرد.
Pn=8 خشن ودشمن بیرحم و سلطه جوو بسیار جسور و استفاده نابجا از قدرت.
Gn =2 اجتماعی، عاطفی که عاطفی بودن از بین می رود چرا که pn فرد 8 است و آنرا از بین می برد.
2 عدد گروه و شراکت است. این فرد همیشه با گروه رشد می کند. همان طور که می دانیم او با تشکیل حزب رشد کرد.

تفسیر گروه:

همیشه گروه اول نمایا نگر فعالیت شخص است و گروه دوم جهت آنرا نشان می دهد.
شخصیت: عاطفی- مادی.
مسیر زندگی اش محقق ساختن رویاها و خیالات مادی اش است. عاطفی بودن از بین می رود چرا که pn فرد 8 است. چون عدد عاطفی 5 و مادی 2 است و اختلاف زیاد است موفقیت تا مراحلی پیش رفته و سپس شکست می خورد.
گروه اول به ما می گوید که تمام زندگی آقای هیتلر در جهت محقق ساختن و رویاها و خیالات او صورت می گیرد. و به دلیل گروه دوم (مادی) این رویاها به مادیات و جاه طلبی های او تعلق خواهد داشت. اول موفق میشود ولی بعد شکست می خورد. چون امتیاز گروه اول 5 وگروه دوم 2 است.

حرف اول و دوم اسم و فامیل:
اسم:
A: وقتی این به عنوان اولین حرف صدادار در یک اسم واقع شود, وجود طبیعی سلطه جو را می رساند.
D : اراده قوی.
فامیل :
H : قوی، خشن، استوار و اراده ای قوی.
I : افسار گسیختگی خلل ناپذیر که ناشی از ذهن و روحیه قوی فرد می شود.

تکرار حروف:

L: کسانی که چند l در اسمشان وجود دارد از فعالیت های عشقی متنوعی بهره می برند.
O : اقبال خوب برای مال اندوزی.
F : جاودانگی، روشنایی و امید ولی pn=8 این عوامل را از بین می برد.
T : نشانه قدرت تشخیص و از خود گذشتگی که این مطلب اشتباه است چون عدد عقلانی ضعیف تر است و حرف a اول اسم از خود گذشتگی را از بین می برد.
E : قدرت تکلم خوب و توانایی ایجاد ارتباط.
R : نیروی شگفت طبیعت. نماد دنیای مادی است.

تکرار اعداد:

عدد 7 نشانه ترحم ودلسوزی و عدالت است. این عدد در اسم و فامیل هیتلر وجود ندارد پس این خصوصیات در او دیده نمی شود.
عدد 9 (قوی)در کارهای اجتماعی قدرتمندند.
عدد 3(قوی)از تخیل قوی و ارتباط قوی.
عدد 6 (قوی)حمایت دائم شدن که با pn خنثی می شود.pn 8 دشمن بسیار بدی است.
عدد1: (جاه طلبی)
عدد2: توانایی کار گروهی.
عدد3 :سلطه جو.
عدد4 : لجبازی وسرسختی و خواست مادی زیاد.
عدد5: دمدمی مزاج
عدد8: سلطه گری.
سال شخصی ( Personal Year ) :

به سال جهانی کاری نداریم، سال شخصی به ما می گوید امسال برای ما چه سالیست و در این سال چه کارهایی باید بکنیم و چه کارهایی نباید بکنیم.
طریق محاسبه:
ماه تولد+ روز تولد+ سال حاضر جهانی= سال شخصی.
سال شخصی دارای ریتمهای اختیاری و اجباری است. سال شخصی،روز شخصی و ماه شخصی ریتم اختیاری است ولی ریتم 9 ساله اجباری است. زندگی ریتم های 9 روزه،9 هفته،9 ماهه و نه ساله دارد که ریتم های کوچک بر ریتم های بزرگ غالب هستند.
مثال:13/1/1974
13+1+2004+=2 PY))

ماه شخصی(Personal Month) :
این عدد به ما می گوید این ماه برای ما چه ماهی است. در چه چیزی موفق در چه چیزی ناموفق هستیم.
طریقه محاسبه:
عدد سال شخصی+ ماه حاضر جهانی= ماه شخصی

با مطالعه اعداد سال و ماه مورد نظر مطالبی به دست می آید. باید در نظر داشت زمان کوچکتر غالب است بر زمان بزرگتر، یعنی اتفاقات ماه بر سال در کوتاه مدت غالب است ولی اتفاقات سال ماندگاری بیشتر دارد یعنی تاثیر آن در زندگی فرد ماندگارتر است. ولی ماه شخصی دوره اش +9 و-9 روز است.
ماه شخصی 9 تایی است چون کران اعداد در علم اعداد از 1 تا 9 است ولی سال 12 ماه است. پس همواره برای هر کس سه ماه همیشه تکرار می شود که ماههای عطف نامیده می شود.
مثال: که با توجه به تقویم پایین ماههای 5 6 7 برای این شخص ما ههای عطف است زیرا در سال تقویمی وی تکرار شده است.
5-6-7-8-9-
1-2-3-4-5-
6-7-

روز شخصی(Personal Day) :

این عدد به ما می گوید هر روز برای ما چه معنایی دارد. در چه امری موفق ویا ناموفق هستیم.
طریقه محاسبه:
ماه شخصی+ روز حاضر جهانی= روز شخصی.

زمان تصمیم گیری و اقدام به کارها:

• کار مالی را در روز یکم و هشتم هر ماه انجام دهید.(ماه 1 یا روز8)
• امور عاطفی را در روز 2 3 6 انجام دهید.(خانمها 2و6 و آقایان 3و6)
• امور سلامتی در روز 4 و 5 انجام شود.
• امور سفر و تفریح در روز 3و7و9 انجام شود.
• تحصیلات و اقدامات متناسب تحصیلی در روز 7و 9 انجام شود.
• هیچ یک از کارهای طولانی مدت را در عدد 5 آغاز نکنیم.
• در زمان 4 هر کاری را آغاز کنیم آن کار به سختی پایان می پذیرد. عدد 4 انسان را دچار وام و قرض و قسط می کند.
• برای پرداخت زود قرض و وام باید از عدد 3 استفاده کنیم..
• در ریتم 8 رشد مالی بسیار خوب است ولی اگر زمین بخوریم و یا ورشکست شویم دیگر جای جبران باقی نمی ماند. خانم ها در ریتم 8 می توانند صاحب همسر پولدار شوند.
• درخواست ارتقاء و تغییر محل سکونت را در ریتم 1 انجام دهیم.
به اعتقاد علم اعداد پتانسیل های انسانی چهار گونه اند :

1-رفتارهای ذهنی و عقلانی
2-رفتارهای مادی، جسمی و مالی
3-رفتارهای احساسی و عاطفی
4-رفتارهای شهودی و درون یافتی.
این 4 گروه به زمینه فعالیت فرد در زندگی می پردازند.
به هر یک از این رفتارها اعدادی اختصاص یافته که بر اساس زیر است:
ذهنی و عقلانی: 1 و 8
مادی و مالی و جسمانی: 4 و 5
احساسی وعاطفی: 2 و3 و6.
شهودی: 7,9

گروههای چهار گانه اعداد:

1و 8 گروه اعداد عقلانی.ذهنی.استعداد و هوش
4 و 5 مادی. مالی. سلامتی.
2و 3 و 6 عاطفی. احساسی. جنسی
7 و 9 شهودی و معنوی.

نکته مهم : محاسبه تاریخ تولد افراد با این اعداد صورت نمی گیرد.
نکته مهم : اگر فردی دارای ارزش مساوی در بین رفتار های بالا بود اولویت بندی شخصیتی فرد بدین قرار است:
1- مادی2 .عقلانی3 .عاطفی. 4-شهودی.
یعنی چنانچه چند امتیاز یکسان باشد اول مادی بعد عقلانی و سپس عاطفی و سرانجام شهودی محاسبه می شود.
مثال:
محمد لوری زاده mohammad lourizadeh
محاسبه s.n :
5 1 9 3 6 1 1 6
sn=5 m o h a m m a d l o u r i z a d e h
محاسبه pn :
M o h a m m a d l o u r i z a d e h 8 4 8 9 3 4 4 4 8 4 pn=2
gn=7

محاسبه پتانسیل های انسانی فرد :

گروه مادی:4 (5)و5(1)امتیاز=6
گروه شهودی:7 (0)و9 (2)امتیاز=2
گروه عاطفی:2(0)و3(2)و6(2)امتیاز=4
گروه ذهنی: 1(3)و8(3) امتیاز=6
چون امتیاز دو فرد برابر است باید بر اساس اولویت عمل کنیم که شخصیت این فرد مادی-عقلانی است.
عناصر پنجگانه :
عبارتند از اتر ، آتش ،‌آب ،‌ باد و خاک .
در اینجا به معانی فیزیکی آنها اشاره ای نداریم . این عناصر صرفا به ادراک دلالت دارند . در علوم روحی هیچ چیز وجود ندارد مگر به جای ناظر آن. اگر چیزی وجود دارد ، به آن دلیل است که کسی آن را درک کند و هیچ چیز بطور مستقل وجود ندارد.
اتر : بیانگر فضا است و در ماههای تولد جای ندارد. بیانگر فضا و فاصله بین دو حوزه است.

عناصر اصلی :

ماه تولد به میگوید که ما صاحب چه عنصری هستیم. عناصر ماه تولد عبارتند از :
1. فروردین : آتش
2. اردیبهشت : خاک
3. خرداد : باد
4. تیر : آب
5. مرداد : آتش
6. شهریور : خاک
7. مهر : باد
8. آبان : آب
9. آذر : آتش
10. دی : خاک
11. بهمن : باد
12. اسفند : آب

این عناصر نباید بر اساس سال میلادی نوشته چون نجومی هستند و باید بر اساس ماه شمسی باشند.

آتش خاک باد آب
1-فروردین 2 -اردیبهشت 3- خرداد 4- تیر
5-مرداد 6- شهریور 7- مهر 8- آبان
9- آذر 10 – دی 11- بهمن 12- اسفند

معنای عناصر :
• خاک : بیانگر امور مادی و فیزیکی ، ثبوت ،‌کندی ،‌لجاجت و یک جا بودن .
• آب : حرکت ، سیالیت ، جریان پذیری ،‌ ملایمت ، تاثیر بر حیطه رویاها و عواطف
• باد : متغیر بودن ،‌ ناپایداری ، دمدمی مزاجی و تاثیر زیاد روی عواطف .
• آتش : هیجان ، ‌سرعت ، ‌زیاده خواهی و افراط یا تفریط .
باید هر یک را در کنار عدد تقدیری لحاظ کنیم. برای مثل کسی که دارای عدد تقدیری 1 است در عنصر آتش با کسی که عدد تقدیری 1 باشد در عنصر خاک بسیار با هم فرق دارند. اولی سریع و دومی کند است .
عدد تقدیری:
ما تاریخ تولدی داریم که تغییر ناپذیر است و بیانگر بنیادی ترین ویژگی های زندگی ماست. عدد تقدیری هسته و مرکز شخصیت ماست. این عدد عصاره و مرکز سرنوشت ما و همچنین تمام پتانسیل های زندگی ما را در بر می گیرد. افرادی که می خواهند شغل انتخاب کنند حتما باید از این عدد استفاده کنند.
برای بدست آوردن عدد تقدیری باید تاریخ تولد را حتما به میلادی بنویسیم. چون تقویم شمسی یک تقویم نجومی است و با تغییر فاصله ستاره ها تغییر می کند ولی تقویم میلادی یک تقویم مذهبی و ثابت است.

نحوه محاسبه عدد تقدیری:
باید تمام اعداد سال و ماه و روز میلادی را با هم جمع کنیم و حاصل را تبدیل به یک عدد کنیم. فرضا تاریخ تولد فردی 2/12/1981 است. طریقه محاسبه عدد تقدیری این فرد به قرار زیر است:
1981
12 +
2 +
6 = 4+2 = 5+9+9+1 = 1995
پس عدد تقدیری این فرد 6 است ( برای خواندن معانی می توانید به قسمت عدد تقدیری مراجعه کنید)

بدست آوردن سال تولد میلادی:
1) تاریخ تولد قبل از 11 دی ماه باشد: در این صورت سال تولد را با عدد 621 جمع می کنیم.
2) تاریخ تولد بعد از 11 دی ماه باشد: در این صورت سال تولد را با عدد 622 جمع می کنیم.
مثال: برای محاسبه تاریخ تولد 8/10/1331 شمسی به میلادی ابتدا 1331+621=1952 بعد از صفحه اول جدول با توجه به سال تولد روز را در ستون اول عمودی و ماه را در ستون افقی بالا پیدا می کنیم. در خانه محل بر خورد آنان به روز و ماه تولد خودمان به سال میلادی که بت محاسبه و رعایت تمامی سالهای کبیسه به دست امده است پی می بریم.برای این تاریخ به رقم 29/5 می رسیم که تاریخ تولد 8/3/1331 به میلادی می شود:29/5/1952 و برای سال تولد 15/11/1338 با ملاحظاتی که در استفاده از جداول امده است به رقم 1338+622=1960 میرسیم و به این ترتیب سال .ماه وروز تولدمان را به سال میلادی تبدیل می کنیم که از جمع انها عدد تقدیری به دست می آید.

درباره ی admin

11 دیدگاه

  1. سلام.‌وفت بخیر. من اصلا متوجه معادلات ریاضی این علم‌نشدم.‌ایا کسی هست که برای من‌محاسبه بکنه؟

    با سلام.‌من‌از نظر ریاضی در این علم سردرگم شدم هر چی می خونم کمتر می عهمم.‌کسی هست این علم رو بدا منم توثیح بده و اعداد منم بهم‌بگه

  2. تفسير اعداد sn ,pn,gn كجاست پس

  3. چیزی رو بذارید که متوجه بشیم….

  4. با عرض سلام استاد بسیار گرامی بزرگوارم وای ولی من وبنده بعد خداوند شما هستم سنم به 70 رسیده ولی هنوز هم سر درگمم اینحقیر از جناب خواهشمندم وهرچه لازم باشد از هر نظر مادی محبت وبزرگواریتان وبندگی حقیر کتابهای زیادی مطالعه کردم ولی مانند فلان در گل فرو رفتهام اهل نزدیک تهرانم وبیکارم البته بازنشستهام اگر لطفی کنید حقیر را به حضور بپزیرید فقط برای اموزش روزی هر ساعتی که شما اذنم دهید میایم فقط صد کیلومتر باشما اگر تهران باشید فاصله دارم تا به حضورتان نرسم محال است با نوشتن بیاموزم ممنونم فقط برای خودم میخواهم از بیست سالگی با کتابهائی مجمع والدعوات وکنز الحسین ع وووووومطالعه داشتهام ولی افسوس هیچ یاد نگرفتهام منتظر جواب بزرگوارم استادم هستم ممنونم

  5. سایت خوب کارنمیکنه گفتگو انلاین اصلا باز نشد ارجعی فی التلگرام لایرجع شد ووو

  6. سلام .مطالبتون جالبه ولی ناقصه ……تفسیر اعداد pn و sn کجاست؟؟؟

  7. مطالبتون هیچ منبعی نداشت. نوشتید فیثاغورس ایرانی بوده و گفتن یوناینه. یا نوشتید زردشت ریاضی دان بوده و نسبیت رو، فته. اینارو از کجا و با چه منبعی دارید میگید؟

    • درود با مطالعه ای که من از تیپ های شخصتی و روانشناسی داشتم مطالب کاملا درست و منطقی وعلمی می باشد

  8. مرسی از سایت خوبتون و مطلب بسیار خوبی که به اشتراک گذاشتید
    موفق باشید

  9. سلام و خسته نباشید
    مطالب جالبی بود و طبق معلومات خودم میتونم بگم ک به شخصه ۷۰درصد این مطالب رو متوجه شدم و میدونم ک صحت داره
    من ب علوم غریبه علاقه و باور شدیدی دارم و مطمعنم ک تمام زندگی ما تحت همین علوم داره میچرخه( زمین و ماه و سیاره ها ) و زیر سلطه خداوند بی همتا سرنوشت مارو رقم میزنن…البته ادمی باید عقل و فهمش رو خوب بکار بگیرع!!!!
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *