خانه / علم جفر / توضیحاتی در باب علم جفر و افرادی که با علم جفر کلاهبرداری میکنند

توضیحاتی در باب علم جفر و افرادی که با علم جفر کلاهبرداری میکنند

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir توضیحاتی در باب علم جفر و افرادی که با علم جفر کلاهبرداری میکنند را برای شما عزیزان قرار دادیم .

توضیحاتی در باب علم جفر و افرادی که با علم جفر کلاهبرداری میکنند
توضیحاتی در باب علم جفر و افرادی که با علم جفر کلاهبرداری میکنند

توضیحاتی در باب علم جفر و افرادی که با علم جفر کلاهبرداری میکنند,علم جفر,توضیحاتی درباره علم جفر

توضیحاتی در باب علم جفر و افرادی که با علم جفر کلاهبرداری میکنند

بنام الله ، يگانه راهنما و خالق انسان

مدت زيادي است كه فرصت نشده مطلبي در وبلاگ قرار دهيم و از اين بابت دوستان مرتب از ما گله مي كنند.علتها ي آن بسياراست كه به چند دليل اشاره مي كنم.

يكي از دلايل عدم رغبت اينجانب به قراردان مطالب در وبلاگ اين است كه عده اي از خدا بي خبر منتظرند تا بنده مطلب جديدي در وبلاگ قرار بدهم؛ سپس بلافاصله آن مطلب را كپي كرده و به نام خودشان درسايتها و وبلاگهاي بدون بازديد كننده شان براي جلب كاربران قرار مي دهند وزماني كه مدتي مي گذرد وما مطلبي دروبلاگ نمي گذاريم يكي نيست ازاين شيادان بپرسد اگر اين مطالب از شما بوده پس چرا ادامه نمي دهيد؟

بنده در همينجا براي چندمين بار اعلام مي كنم كه شرعاً حرام است و لعن و نفرين مي كنم كساني را كه بدون اجازه ازمن ويا بدون درج منبع، از مطالب ما سوء استفاده مي كنند. جديداً هم كه مُد شده حتي سايتهاي تبليغاتي هم براي جلب كاربر عبارت « جفراستاد رهنما » را استفاده مي كنند كه واقعاً جاي تأسف دارد كه از چه شيوه اي براي جلب مشتري استفاده مي كنند.

 دليل بعدي، فيلتر شدن بدون علت و خنده دار وبلاگهاي بنده است  كه اين هم داستاني شده كه من نمي دانم در وبلاگي كه مطالب علمي مطرح شده و يا ادعيه و ذكر به صورت رايگان براي استفاده عموم قرار داده مي شود چه مطلب خلاف شرعي مطرح شده كه اينگونه بايد با آن برخورد كرد؟

چه فايده اي دارد كه من زحمت بكشم و روزها و شبها براي وبلاگ مطلب بنويسم و بعد يك روز كه از خواب بيدار مي شويم به ما خبرمي دهند : فلاني اين وبلاگ هم فيلتر شد.

جزاين نيست كه دشمنان قسم خورده بنده با ارائه گزارشهاي غلط و كذب خود چنين وضعيتي را به وجود مي آورند كه ما هم آنها را به خداي قاهر و جبار واگذارمي كنيم. بهرحال تنها راهي كه براي ما باقي مانده  تأسيس وبلاگهاي جديد با قراردادن شماره است تا شما بدانيد كه آن وبلاگ از بنده است.

و امّا علم جفر از جمله علومي است كه اين روزها با عرض پوزش از اساتيد واقعي اين علم هر . . .  قمري ادعاي استادي و آموزش آن را دارد و براي اين ادعاي پوچ و باطل اگر آنها ازمردم پول بگيرند مانعي ندارد، امّا اگر بنده بخواهم در عوض عمري كه برسراين علم نهاده و سلامتي و جواني خود را صرف كرده ام از علاقمندان به آموزش يا كساني كه سؤالي دارند وجهي دريافت كنم، داد جمعي معلوم الحال درمي آيد كه حرام است براي اين كار از كسي پول بگيرند.

بيشتر اينها كساني هستند كه در طول عمر خود شايد حتي يك نان هم محض رضاي خدا براي پدر و مادرشان نخريده باشند. عده قليلي هم نظرشان اين است بدون اينكه دشمني با كسي داشته باشند كه من به نظر آنها احترام مي گذارم، اما مجاني نه به كسي چيزي آموزش مي دهم و نه سؤالي را در اين علم مطرح مي كنم.

اينكه بنده بعد از صرف تمام سالهاي جواني خود به مطالب اندكي در باره اين علم دست يافته ام هرچندباعث افتخار من است، اما موجبي براي فخر فروشي نيست.زيرا درهمين كشورعزيز  ماهستند كساني كه دانش من در مقابل علم و دانسته هاي آنان اصلاً به حساب نمي آيد، ولي مايل نيستند كه كسي از رازآنان مطلع شود. البته مطمئن باشيد كه حساب اين بزرگواران از كلاهبرداران تازه به دوران رسيده اي كه در وبلاگ « بدوح » پشت سرمن به دروغ هر چه كه دلشان مي خواهدو لايق خودشان است مي نويسند و حتي اينقدر سواد و يا فهم و درك اين علم را ندارند كه بدانند معني « بدوح » چيست ؟ كسي كه علمي داشته باشد براي اثبات آن لازم نيست به هرعملي متوسل شود. كسي كه به راز بدوح رسيده باشد نفسش پاك و روحش از قيد تعلقات دنيوي آزاد است.( بزودي درسه جلد كتاب راز، دعوات و ختومات اين اسم اعظم الهي را فاش خواهيم كرد.)و يا كسي كه مطالب ديگران را دركتابي مجعول و ساختگي به نام مجربات خود، به خورد ديگران داده و به دروغ مدعي فروش جن و موكل به مردم است صلاحيت اظهار نظردر باره كسي كه عمر خود را در اين راه صرف كرده ندارد.

و اما مطلب جالبتر اين است كه بنده نمي دانم چرا تا حقير استخراجي را در وبلاگ خود قرار مي دهم از زمين و زمان جفار مي بارد و هر كس مدعي است كه اينجاي جواب ايراد دارد. عرض من به اين اساتيد گرانمايه اين است كه ، شما كه اينقدر عالم بوده و بهر از هر سؤالي آگاهيد ودر اشتياق كمك به مردم مي سوزيد و بي قراريد،چرا يك وبلاگ مشترك دايرنمي كنيد و اطلاعات ارزشمند خود را به رايگان در اختيار مردم قرار نمي دهيد.

عجيب است از مخالفان و دشمنان قسم خورده بنده كه ادعاي استادي در علم جفررا دارند ما تا بحال حتي يك سؤال ساده نديده ايم  كه در سايتها و وبلاگهاي خودشان مطرح كنند تا مردم از علم و دانش اينها بهره مند شوند.

اما حقير در وبلاگ قبلي كه به هر علتي فيلتر شد، فقط براي اثبات درستي اين علم و نه براي فخر فروشي،نمونه اي از استخراجات خود را در مقابل چشم تمام فارسي زبانان دنيا به تماشا گذاشتم( بخصوص سوالي كه درباره علت نابودي دايناسورها و پيش بيني اوضاع مالي كشور هاي اروپايي در سال گذشته ميلادي بود) .

يك نويسنده يا مكتشف علمي ،زماني نتيجه و حاصل زحمات خود را در مقابل ديد ديگران قرار مي دهد كه ازهرجهت به درستي ان مطلب ايمان داشته باشد؛ زيرا مي داند كه هستند بسياري از كساني كه بيشتر و بهتر از او از ان علم آگاه بوده و به ظرايف آن واقفند.

اما من درعجبم كه جطور يك عده كه با بوق و كرنا تمام اينترنت را با ادعاي دروغين استادي خودپركرده اند، با وقاحت تمام سؤال ساختگي يك نفر را درجفر پانزده سطري ( زيرا سؤال امام زمان كيست؟جوابش از پيش مشخص است. بهمين دليل جفار،يا هركسي كه اين سؤال را براي اوّلين بارطرح كرده، ابتدا جواب را درون خانه ها قرار داده و سپس براي آن‌مستحصله دروغين ساخته است). ازروي هم كپي كرده و به عنوان آموزش جفر به علاقمندان ساده دل مي فروشند؛ امّا هيچ وقت ديده نشده كه يك سؤال امروزي محض رضاي خدا مطرح كرده و جوابش را در ديد عموم بگذارند. بعد ادعاي مسلماني هم  دارند و صدا از هيچ كس بلند نمي شود. با مزه تر از همه اين است كه چون اين بندگان خدا مطلب را از روي دست هم كپي مي كنند و كوچكترين اشنايي با اين علم ندارند، هنوز نمي دانند كه در ان سؤال اصلي هم ،بعضي ازاعداد به غلط محاسبه شده؛همچنين در جايي كه نفراوّل از قول اوّل شخص مطلب را حكايت مي كند، مثلاً مي گويد : جواب را تركيب كرديم و نوشتيم.

اينها هم عين همين مطلب را درج مي كنند و وقتي از يكي از اين اساتيد كپي كار سؤال شد كه : مگر اين سؤال مال شماست كه نوشته ايد جواب را تركيب كرديم و نوشتيم؟ پاسخي بغير از شرمندگي نداشت. چرا و به چه قيمتي انسان بايد خود را تا به اين حد تنزل بدهد؟ آيا براي پول است يا براي مشهور شدن؟

محض اطلاع علاقمندان به روش پانزده سطري مي رسانم كه ،اين روش هم اكنون توسط حقير به دو صورت كامل و ناقص از نظر هزينه، آموزش داده مي شود و تسلط كامل برآن ممكن است چند سال طول بكشدوتنها كساني كه خداوند متعال لياقت رسيدن و ماندن در اين راه را نصيبشان مي كند  و با ما همراه مي شوند مي دانند كه آيا اين آموزش حقيقي است يا دروغ و ساختگي؟ و در انتهاست كه فرق بين علم حقيقي با خبر دروغين را مي فهمند.

درباره ماهيت جفرهم، با تمام توضيحاتي كه بنده درپستهاي قبلي ارائه داده ام،بازهم برخي از علاقمندان به اين علم بدون اينكه مطالب گذشته را مطالعه كرده باشند و يااينكه به دليل بي خبري از ساختارجفربا بنده تماس مي گيرند و مي گويند: اگر شما راست مي گوئيد و جفاريد بگوئيد اسم من چيست؟ و يا همسر اينده من چه كسي است و چه نامي دارد؟

بدترازآن‌عده اي تقاضاي علومي را مي كنند كه تمام انسانها جز اولياء خدا و ائمه معصومين ( ع ) از آن بي خبرند.

پيغمبر اكرم (ص) در باره ذوالقرنين پرسش كرد و در جواب وي نامي به ميان نيامد،اما حال يك عده مي خواهند با جفر به نام آن شخص برسند. طرح اين مسائل بغيراز ضايع كردن وقت  خودشان و ما چه فايده ديگري دارد؟

كساني كه قصد طرح سؤال در علم جفر را دارند بدانند كه بنده از پاسخ دادن به سؤالهايي كه در باره : يافتن گنج – پيدا كردن دزد و مال گمشده – يافتن مكان افراد گمشده و يا فراري – تسخير و احضار روح وجنّ و موّكل  و مسائل خصوصي زندگي افراد كه شرعاً هم پرداختن به اين مسائل حرام اعلام شده، معذورم. خواهشمندم با طرح اين مسائل نه وقت خودتان را بگيريد و نه وقت بنده را ضايع كنيد.

هدف اصلي حقير از تأسيس وبلاگ، ارائه اطلاعات صحيح در باره اين علم ( جفر) و بقيه شاخه هاي علوم غريبه بوده تا علاقمندان به اين علوم بسيار ارزشمند به شناختي حقيقي دست يابند و در كنار آن امرآموزش را هم دنبال مي كنيم.

آموزش هر چيزي هزينه اي دارد و شما در اين دنيا حتي يك نفر را هم پيدا نمي كنيد كه مجاني براي كسي كاري را انجام بدهد( بغيراز اولياء خدا و صالحين كه حسابشان با ما جداست) امّا يك عده نمي دانم براساس چه منطقي، گمان مي كنند كه يك نفر كه از جواني خود مايه گذاشته و به علمي دست يافته بايد آن را رايگان در اختيار ديگران قرار بدهد؟

در راستاي همين اطلاع رساني و شناساندن ماهيت حقيقي اين علم ما در وبلاگ قبلي گاه گدار يسؤالاتي را از جفر پرسيده و به نر خوانندگان مي رسانديم،حال امروز هم سؤالي را كه به روز است مطرح كرده و تمام مدعيان دروغين را دعوت مي كنم اگردرادعاي خود صادقند پاسخ دوّم سؤال را كه در پست بعدي طرح كرده ام بدهند تا مشخص شود كه چه كسي جفر را مي شناسد و چه كسي در روز روشن به خلق الله دروغ مي گويد.

منبع : http://mo3lem.blogfa.com/post/8

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. با سلام استاد ارجمند
    در مرحله دوم خط چهارم حروف ط رزص ازچه نظیره ای یاجدولی استفاده شده است
    باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *