خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / بهترین ذکر و دعا برای باز شدن بخت دختر و پسر دختران و طلسم مهر و محبت

بهترین ذکر و دعا برای باز شدن بخت دختر و پسر دختران و طلسم مهر و محبت

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir بهترین ذکر و دعا برای باز شدن بخت دختر و پسر دختران و طلسم مهر و محبت را برای شما عزیزان قرار دادیم . مجموعه ای کامل و کمیاب از بهترین ذکر و دعا و طلسمهای قوی و مجرب برای باز شدن بخت و اقبال دختران و پسران و همچنین طلسمات قوی و ساده مخصوص افزایش مهر و محبت در زندگی . در ادامه مطلب ذکر و دعاهای قوی و سری الاجابه و روشهایی برای باز شدن بخت بسته شده دختران و پسران و طلسمهای قوی برای افزایش مهر و محبت و ازدواج را مشاهده خواهید کرد ./

بهترین ذکر و دعا برای باز شدن بخت دختر و پسر دختران و طلسم مهر و محبت
بهترین ذکر و دعا برای باز شدن بخت دختر و پسر دختران و طلسم مهر و محبت

بهترین ذکر و دعا برای باز شدن بخت دختر و پسر دختران و طلسم مهر و محبت,ذکر و دعای باز کردن بخت دختران و پسران,ذکر و دعای قوی مخصوص باز کردن بخت دختر و پسر,بهترین دعاهای قرآنی برای باز کردن بخت بسته شده دختران و پسران,طلسم افزایش مهر و محبت,مجموعه ای ختومات و دعاهای قرآنی مخصوص باز کردن بخت دختر و پسر,طلسم و دعای قوی و مجرب برای بخت گشایی و باز کردن بخت دختران و پسران,ذکر و دعا و طلسم بخت گشایی,طلسم مخصوص بخت گشایی,طلسمات قوی و مجرب برای بخت گشایی

بهترین ذکر و دعا برای باز شدن بخت دختر و پسر دختران و طلسم مهر و محبت

بهترین دعاها و روش ها برای باز شدن بخت دختر و پسر-نماز هفت بانو برای ازدواج
دعاهایی سریع الاجابه برای بازشدن بخت!!!
مجموعه دعاهایی برای باز شدن بخت
چند ختم به جهت باز شدن بخت دختران

چند ختم به جهت باز شدن بخت دختران + طلسم محبت

این اعمال جهت بانوان و تیسیر ازدواج آنان است:

 

1- در روز دعای مقنعه را نوشته در زیر مقنعه یا حجاب و شب هنگام آن را زیر بالش می گذارید.

 

2- سوره احزاب را عصر جمعه با مداد یا با قلم و زعفران و گلاب بر تکه ای از لباسی که می پوشید نوشته سپس آن را در کوزه ای می گذارید و درب آن را می بندید یا آن را در یکی از گوشه های منزل یا باغ پنهان می کنید.

 

3- سوره فتح را تا “عزیزا حکیما” با گلاب و زعفران بر یک تکه از لباس می نویسید و آن را به لباس خود وصل می کنید به مدت 7 روز در سمتی که قلب شما قرار دارد. روز هفتم این رقعه یا تکه لباس را برمی دارید، می شورید و آب آن را بر روی سر خود می ریزید. در این یک هفته هر شب نیز 100 مرتبه ذکر “یا لطیف” بگویید.4- روزانه 110 مرتبه بگویید: یا جامع بین الناس لیوم لاریب فیه أن الله لا یخلف المیعاد إجمع بنی و بین زوج مومن —

 

دعای مقتنعه نیز این است:

بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله و بالله و من عند الله و ألیه ترجعون هو الذی خلقکم من نفس واحده و خلق منها زوجها باسم:

 

ما از خدا گم شده ایم…

 

او به جستجوست!

//////////////////////////////////////////////////////////////

اذکار و دستورالعمل بخت گشایی و ابطال سحر را روز های یکشنبه ، پنج شنبه و جمعه (طلوع آفتاب) انجام دهید.(هرساعتی میتوانیدانجام دهیدولی طلوع آفتاب بهترین زمان است) روز شروع به اذکار از ایام منحوسه مانند قمر در برج عقرب نباشد. برای دانستن ایام منحوسه به تقویم های نجومی رجوع نمائید یا از اهل خبره ، آن را جویا شوید.

هشدار: این دستورالعمل ها از منابع معتبر استخراج شده است از عمل کردن به آنها غفلت نورزید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید و از مراجعه به افرادی که تحت عنوان رمال و دعا نویس فعالییت می کنند، خود داری نمایید، زیرا از مراجعه به آنان، جز هدر دادن وقت و پولتان ، چیزی عایدتان نخواهد شد.

دستوراتی جهت بخت گشایی دختران
شمارۀ ۱
۱-جهت بخت گشایی ذکریالطیف راهرروز ۱۲۹مرتبه بخواند.
۲- آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را بهوقت اذان بخواند .

شمارۀ ۲
این آیه شریفه زیر را به جهت بخت گشایی بر کاغذ بنویسید و با گلاب بشویید و بخورید :
«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَةِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

( خواهران عزیز دقت بنمایند که نوشتن ادعیه باید در زمان سعد و با یک شرایط خاص نوشته شود)

شمارۀ ۳
دعایی دیگر جهت بخت گشایی،چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)
انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.
تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید،بعدازغسل باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید.

شمارۀ۴

دعایی دیگر جهت آمدن خواستگارمناسب و بخت گشایی

از امام جعفر صادق علیه السلام روایت شده است که اگر دختری در خانه مانده باشد و کسی به خواستگاری نیاید سوره احزاب را بر پوست آهو یا پاره ای کاغذ بنویسد و در کوزه ای کوچکی قرار داده و آن کوزه را در خانه ای که آن دختر زندگی می کند قرار دهد پس خواستگار آن دختر زیاد شود ، همچنین برای سریع آمدن خواستگار نیز همین طریق مفید است. انشاء الله

شمارۀ۵ دعای بخت گشایی

برای گشایش بخت بسته٬ آیات زیر را بر کاغذ بنویسد و بر گردن آویزان کند:

سوره فتح آیات ۱ و ۲

۲- تمام سوره نصر

۳-سوره روم آیه ۲۱ ( و من آیاته ان … لقومٍ یتفکرون )

۴-سوره مائده آیه ۲۳ ( ادخلوا علیهم الباب … ان کنتم مومنین)

۵-سوره قمر آیات ۱۱ و ۱۲ ( ففتحنا ابواب السمائ … علی امر قدر قدر )

۶-سوره طه آیات ۲۵ تا ۲۸ ( قال رب اشرح لی … یفقهوا قولی )

۷-سوره کهف آیه ۹۹ ( و ترکنا بعضهم … فجمعنا هم جمعاْ )

۸-سوره توبه آیات ۱۲۸ و ۱۲۹ ( لقد جاء کم رسولٌ … و هو رب العرش العظیم )

پس از آویزان کردن این جمله به آن اضافه شود:

کذلک حللت فلان بنت فلانه ( ترجمه : بدین ترتیب فلان دختر فلانه را آزاد کردم توضیح : بجای فلان نام دختر و بجای فلانه نام مادر وی را می بایست نوشت)

شمارۀ ۶دعای بخت گشایی

آیه ای بسیار مجرب جهت بخت گشایی دختران :

آیه : إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا(۴۱فاطر) را بمدت ۴۰ روز روزی ۴۰ مرتبه خوانده شود.

شمارۀ ۷ دعای بخت گشایی

برای بخت گشایی دختران نقل شده از عارف عالیقدر آیت الله شوشتری :

دعای یستشیر را ۴۰ روز با توجه و تدبُّر در معنی آن بخوانند (بهتر است بعد از نماز صبح باشد)

شمارۀ ۸

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند:

آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه ۷۴) را زیاد بخوانند.
بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود:
فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.
شمارۀ۹دعای بخت گشایی
جهت بخت گشایی و آمدن خواستگارمناسب

۱- دعای مقنعه را روزها گوشه روسری و یا مقنعه و شبها زیر بالش قرار دهد.
۲- روزی ۱۱۰ مرتبه آیه ۹ سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخواند و سپس بگوید اجمع بینی و بین زوج المومن) )
۳- روزی دو مرتبه سورد یس و یا ۴۰ مرتبه حمد بخواند و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهد و هر روز بگوید به حق علی و فاطمه بر شما همسری خوب برایم بفرست
۴- انگشتر شرف الشمس دست کند

شمارۀ ۱۰ :

ختم بسم الله الرخمن الرحیم به تعداد دوازده هزار مرتبه . بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات می گو ید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت می کند و به اطراف خو د می دمد و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم می گوید. ( این ذکر را کامل بگوید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز ، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهد و صد مرتبه صلوات گوید و ختم را تمام نماید. (بخت گشایی برای دختران و پسران)

اگر کسی این ختم را به درستی انجام دهد تا ۴۸ ساعت بعد از ختم خواب معنوی خوبی خواهد دید و در خواب پاسخ خود را خواهد گرفت. و اگر کسی خوابی در مورد حاجت خودش ندید این ختم دو باره انجام دهد.(در ضمن این ختم برای هر حاجتی بسیار مجرب است)

شمارۀ ۱۱ :

سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)قبل از گذاردن نو شته در داخل کوزه ، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید.(بخت گشایی ویژه دختران)

شمارۀ ۱۲:

بسیار استغفار نماید حد اقل روزی صد بار .( دختران و پسران)

شمارۀ ۱۳ :

ختم صلوات چهارده هزار مرتبه درچهل روز روزی سیصدوپنجاه بار.( ویژه دختران)

شمارۀ ۱۴ :

نگین فیروزه که بر روی آن الملک لله و در زیر آن الواحدالقهار حک شده باشد در دست کنید یا به همراه داشته باشید. به خصو ص به هنگام آمدن خواستگار .(دختران و پسران)

شمارۀ ۱۵ :

دستورالعمل دعای چهل کلید را انجام دهید. (دعای چهل کلید برای بخت گشایی ، محبت بین زن و شو هر ، دفع سحر و جادو ، محفوظ ماندن از تمامی بلاها و مکر مکاران و سحر ساحران می باشد) تو ضیح آن در همین وبلاگ آمده است.(بخت گشایی دختران و پسران)

شمارۀ ۱۶ :

مادر نماز هفت بانو بخواند . این نماز توسل به بانوان حریم سر ملکوت است که عبارتند از ۱.حضرت خدیجه ۲. حضرت فاطمه (س)۳. فاطمه بنت اسد (س) مادر حضرت علی ۴. ام البنین (س)مادر قمر بنی هاشم ۵. حضرت زینب (س) ۶. حضرت معصومه مدفون در قم ۷. نرجس خاتون مادر امام مهدی(عج ) این نماز به منظور ازدواج دخترها و پسرها توسط مادر آنها خوانده می شود. بهترین زمان آن یکی از روز های پنج شنبه یا جمعه بعد از نماز صبح می باشد که به مدت چهار هفته(یعنی چهار پنجشنبه یا چهار جمعه)خوانده می شود. مادر برای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد ، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما. درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد. ( پسران و دختران) (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست از این دستورالعمل صرف نظر نماید)

در ابتدا و انتهای ذکرها ، دعاها و آیات بیان شده چهارده صلوات ذکر شود. صلوات رمز استجابت دعاست و عدد ۱۴ به تعداد چهارده معصوم آمده که خود مقدس و راه گشاست.

چه کنیم بخت ها راحت تر باز شوند : خداوند فرموده است : دوست دارم بنده من به در گاه من بسیار دعا کند که نوع دعا و شرایط دعا مهم است. برای هر دعایی یک سازمان خاصی وجود دارد که از نوع دعا استفاده می شود.

از عوامل قوی برای استجابت دعا این است : اگر کسی خدا را به اسم اعظم او صدا بزندحاجتش روا می شود.در روایات آمده که اسم اعظم در سوره حمد است. برخی یا حی یا قیو م بعضی ذوالجلال و الاکرام و عده ای بسم الله الرحمن الرحیم را اسم اعظم دانسته اند. گروهی می گویند اسم اعظم در سوره های حمد ، توحید و قدر و در آیه الکرسی می باشد. بعضی سه آیه آخر سوره حشر و سه آیه آخر سوره بقره گفته اند.

اگر این آیات به صورت ترکیبی به مدت چهل روز بعد از نماز صبح تلاوت شود قویا اثر گذار است. هر گاه نماز صبح در اول وقت خوانده شود چهار رکعت محسوب می شود زیرا آن وقت ، زمان جا به جایی دو فرشته کاتب است یعنی جابه جایی کاتبان اعمال شب با کاتبان اعمال روز است. به خاطر همین نماز صبح که دو رکعت است هرگاه در اول وقتش اقامه شود در دو جا نوشته می شود و چها رکعت محسوب می شود.

حال اگر نماز صبح در اول وقت خوانده شود این خود باعث خوشنودی خداوند از آن بنده می گردد و پس از ۱۴صلوات این آیات و سوری که اسم اعظم در آنها وجود داشته و پخش است قرائت گرددچطور ممکن خواسته آن بنده برآورده نشود.مکمل آن هم دستورالعمل هایی است گفته شد. مانند ختم بسم الله الرحمن الرحیم ، سوره احزاب در کوزه ، نگین فیروزه ، ختم صلوات ، دعای چهل کلید ….. فرد قبل از این که وارد بر موارد فوق شود شروع کند به استغفار کردن ، الهی العفو ـ الهی استغفرالله و اتوب الیه بگوید.

اگر بگویی کسی که با سحر جادو فردی را مجبور می کند که با او ازدواج کنداین چه حکمی دارد؟ درپاسخ می گوییم : این شخص این را بداند که سحر و جادو روزی به انتها رسیده و ابطال می گردد. این کار یعنی سحر و جادو مقطعی است ولی ضربه اش دائمی است .

حال اگر پرسیده شود پس ذکر در این جا چه حکمی را پیدا می کند ؟ در جواب می گوئیم : ذکر باعث وادار کردن شخص نمی شود چون با ذکر از خدا درخواست می کنید و خداوند به برکت آن ذکر دعایتان را اجابت می رساند. در زمان پیامبر اعظم به وساطت پیامبر دختری به نام دلفا که از مکنت مالی خوب و موقعیت اجتماعی بالائی برخوردار بود به عقد غلامی در آمد.

استفاده از آدم های معتبر و افراد امین در امر خواستگاری مهم است. دعای پدر و مادر در حق فرزند مستجاب است. اگر فرزند اعمالی را انجام دهد و موجبات ناراحتی والدین خود را فراهم کند این نارضایتی موجب عدم پیشرفت امور شخص می گردد از جمله امر ازدواج. صله رحم علاوه بر زیادی عمر باعث اجابت دعاست.

صدقه : رفع بلا می کند لذا با صدقه دفع بلا کنید. این را هم توجه داشته باشیداگر در زندگی آدم بدی گیرتان بیفتد این هم بلاست که بر شما نازل شده است. پس با صدقه روزانه دفع هر گونه بلا نمائید. لبا س های روشن به هنگام خواستگاری پوشیده شود بسیار عالی است که نوع رنگ هر شخص را هم می توان از علو م چک نمود که کدام رنگ برای کدام خانم یا آقا بهتر است.
جفر

///////////////////////////////////////////////
برای باز شدن بخت دختر وپسر واز بند رهایی شدن زندانی
برای باز شدن بخت دختر وپسر
واز بند رهایی شدن زندانی
ورفع مشکلات ،دو رکعت نماز حاجت متوسل به حضرت علی (ع)
 به مدت 12 شب ،بعد از ساعت 12 شب ،به شرح زیر می خوانیم:

ابتدا یک مربع در وسط کاغذی می کشیم واسم چهار ملک مقرب را چهار گوشه ی ان می نویسیم

 ( جبرائیل ، میکائیل ، عزرائیل ، اسرافیل )
  و در وسط ان مقداری نمک می ریزیم
و کاغذ را روی یک نان درسته قرار می دهیم
 ونان را روی یک سفره یا دستمال نو گذاشته   
ودر هنگام خواندن نماز ،سفره را جلوی جانماز پهن می کنیم وشروع به خواندن نماز می کنیم
به نیتی که داریم دو رکعت نماز حاجت توسل به علی ابن ابیطالب(ع) ومثل نماز صبح می خوانیم
بعد از سلام نماز 110 مرتبه می گوییم:«یا الله ادرکنی،یا علی ادرکنی »
و110 مرتبه صلوات می فرستیم
وسفره نان را جمع می کنیم وزیر بالش دختر یا پسر قرار می دهیم
 تا فردا شب که نیمه شب شود از زیر بالش بیرون اورده
 وتا 12 شب نماز را بهمین نحو می خوانیم وهمین سفره را جلوی جانماز پهن می کنیم .

توجه:در مورد دختران اگر خواستند برای گشایش بخت این نماز را بخوانند ،باید بعد از حمام ح.ی.ض ،3 روز صبح هر روز 5 مرتبه سوره ی فلق را بخواند وبه اب بدمد وناشتا بخورد
وشبِ روز سوم به ترتیبی که گفته شد نماز را بخواند (هر کس نماز را می خواند باید اب دعا را بخورد.یعنی اگر خود دختر نماز را می خواند باید اب دعا را خودش بخورد واگر کسی دیگر به نیت باز شدن بخت ان دختر نماز را می خواند باید اون شخص  خودش اب را بخورد)
وبعد از اتمام نمازها در 12 شب،در اخر نمک را در غذا بریزد
ونان را برای شفای بیمار به مریض بدهد ویا در اب روان اندازد
منبع:
http://doamojarab.blogfa.com/category/1/
//////////////////////////////////////////////
نماز هفت بانو براي ازدواج
نماز هفت بانو

1_حضرت خدیجه
2_حضرت فاطمه
3_حضرت فاطمه بنت اسدد مادر حضرت علی
4_حضرت ام البنین
5_حضرت زینب
6_حضرت فاطمه معصومه دختر موس بن جعفر
7_حضرت نرجس خاتون
  رای هر یک از هفت بانوی والامقام دو رکعت نماز به جا آورد و پس از هر دو رکعت صد صلوات بفرستد ، می تواند به جای صلوات سوره مبارکه یس  را (یک بار) تلاوت کند این سوره هفت مبین دارد در انتهای هر مبین دست ها را به سوی آسمان بلند کرده و بگوید به حق حضرت خدیجه به من عروس یا دامادخوب عطا فرما. درهر مبین خداوند را به حق یکی از بانوان سوگند دهد. ( پسران و دختران) (این ختم را باید مادر انجام دهد اگر کسی مادرش همکاری نمی کند و یا درقید حیات نیست  از این دستورالعمل صرف نظر نماید) در ابتدا و انتهای ذکرها ، دعاها و آیات بیان شده چهارده صلوات ذکر شود. صلوات رمز استجابت دعاست و عدد ۱۴ به تعداد چهارده معصوم آمده که خود مقدس و راه گشاست. چه کنیم بخت ها راحت تر  باز شوند :  خداوند فرموده است : دوست دارم بنده من به در گاه من بسیار دعا کند که نوع دعا و شرایط دعا مهم است. برای هر دعایی یک سازمان خاصی وجود دارد که از نوع دعا استفاده می شود. از عوامل قوی برای استجابت دعا این است :  اگر کسی خدا را به اسم اعظم او صدا بزندحاجتش روا می شود.در روایات آمده که اسم اعظم در سوره حمد است. برخی  یا حی یا قیو م  بعضی   ذوالجلال و الاکرام  و عده ای  بسم الله الرحمن الرحیم  را اسم اعظم دانسته اند. گروهی می گویند اسم اعظم در سوره های حمد ، توحید  و قدر و در آیه الکرسی می باشد. بعضی سه آیه آخر سوره حشر و سه آیه آخر سوره بقره گفته اند.
تا هفت هفته هم باید تکرار بشه
منبع:
http://doamojarab.blogfa.com/category/1/
///////////////////////////////////////////////////////
برای ازدواج کردن دختر های که خواستگار ندارن:
برای ازدواج کردن دختر های که خواستگار ندارن:

بعد از تمام نمازهایی که میخونه 14 مرتبه صلوات و 129 یا الله به حق یا لطیف و دوباره 14 مرتبه صلوات بفرسته

*

ختم بسم الله که دستورش چند صفحه قبل گذاشتم برای همه چیز عالی هست مخصوصا برای ازدواج

*

سوره قدر را 10 بار بعد از نماز صبح بخونه به نیت ازدواج

*

ایه اول سوره فتح را 5 بار بخونه

*

به مادرت هم بگو براش نماز هفت بانو را بخونه (يا خواهر يا مادر دختر)

*

ذکر یا لیطف شب ها بعد از نماز 129 مرتبه بگه به مدت 40 شب

*

هر شب 165 صلوات برای حضرت زهرا بفرسته

منبع:
http://doamojarab.blogfa.com/category/1/
//////////////////////////////////////////////
ختم سوره صافات
یک ختمی رو بهت میگم که برای رفع مشکلت بسیار خوبه. 14 روز بعد از نماز صبح سوره صافات رو بخون . اما حتما یادت باشه که باید قبل از طلوع آفتاب سوره صافات رو تموم کرده باشی. اگر یک روز هم نتونی تا قبل از طلوع آفتاب تموم کنی،ختم رو باید از اول شروع کنی.
در زمانی که عذر شرعی نداری این ختم رو بردار . حتما این مشکلت برطرف میشه.
/////////////////////////////////////////////
سوره احزاب و بخت گشایی
کتاب خواص القران به نقل ازپیامبر که برای بازشدن بخت دختران وپسران سوره احزاب را درکاغذی نوشته در ظرف دربسته ای قرارداده و درگوشه ای ازخانه بگذارند بختشان باز می گردد..
//////////////////////////////////////////////
بخت گشايي

اگر دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است :

به مدت یکماه بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)

انشاءالله به زودی به خانه بخت می رود.

تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید.
///////////////////////////////////////////////
نماز جعفر طیار به توصیه آیت الله بهجت دعای مجرب برای بخت گشایی
نماز جعفر طیار
با فضیلت ترین وقت خواندن نماز جعفر (طیار) روز جمعه هنگام بالا آمدن آفتاب است. می توان آن را از نافله های شب یا روز حساب كرد كه هم برای او از نوافلش حساب شود و هم نماز جعفر (طیار)، كما این كه در روایت آمده است پس با نماز جعفر نافله نماز مغرب را مثلا نیت می كند.
كیفیت نماز جعفر طیّار
این نماز چهار ركعت است كه دو سلام دارد (دو تا دو ركعتی).
در هر ركعتی حمد و سوره می خواند، سپس پانزده مرتبه می گوید: «سبحان الله و الحمدلله و لا اله الّا الله و الله اكبر».
و همین تسبیح را ده مرتبه در ركوع و هم چنین ده مرتبه بعد از سر برداشتن از ركوع و هم چنین ده مرتبه در سجده اول و ده مرتبه بعد از سر برداشتن از آن و ده مرتبه در سجده دوم و ده مرتبه بعد از سر بلند نمودن تسبیحات را می گوید.
پس در هر ركعتی هفتاد و پنج مرتبه و مجموع آنها (در تمام چهار ركعت) سیصد تسبیح می شود.
حال اگر كسی می خواهد نماز جعفر را بخواند، اما فرصت كافی برای گفتن تمام سیصد مرتبه ذكر تسبیحات اربعه را ندارد، می تواند به همان مقدار كه فرصت دارد بخواند و مابقی را پس از اتمام نماز، در هر حالتی كه بود، به امید ثواب بخواند و اگر اصلا وقت برای گفتن تسبیحات اربعه ندارد، می تواند دو نماز دو ركعتی به نیت جعفر بخواند و ذكرهای تسبیحات اربعه را بعد از نماز در حال راه رفتن و یا در محیط كار به امید ثواب بگوید و یا اگر فرصتش به مقداری است كه فقط می تواند دو ركعت از نماز را به صورت كامل بخواند می تواند آن دو ركعت را خوانده و بعد كه فرصت پیدا كرد دو ركعت دیگر را بخواند. حال اگر تسبیحات اربعه را فراموش كرد بخواند، در صورتی كه محلش نگذشته باشد باید آن را به جا آورد، اما اگر محل آن گذشته، نمازش صحیح است، ولی باید بعد از نماز هر مقداری را كه فراموش كرد به امید ثواب قضا كند.
آداب نماز جعفر طیّار
1. از آداب نماز جعفر طیار این است كه در ركعت اول بعد از حمد، سوره زلزال و در ركعت دوم سوره عادیات و در ركعت سوم سوره نصر و در ركعت چهارم سوره توحید خوانده شود.
2. مستحب است كه در سجده دوم ركعت دوم، بعد از تسبیحات بگوید: «یا من لبس العزّ و الوقار، یا من تعطّف بالمجد و تكرّم به، یا من لا ینبغی التّسبیح الّا له، یا من احصی كلّ شیء علمه، یا ذا النّعمه و الطّول، یا ذا المنّ و الفضل، یا ذالقدره و الكرم، اسئلك بمعاقد العزّ من عرشك و منتهی الرّحمه بكتابك و بأسمك الأعظم الأعلی و كلماتك التّامّات ان تصلّی علی محمّد و آل محمّد و افعل بی كذا و كذا» سپس حاجتهایش را بگوید، به فارسی هم می تواند حاجاتش را درخواست كند.
3. بعد از فارغ شدن از نماز، مستحب است دعایی را كه شیخ طوسی و سید بن طاووس از مفضل بن عمر نقل كرده اند بخواند.
مفضل می گوید: ابا عبدالله امام جعفر صادق ـ علیه السّلام ـ را دیدم نماز جعفر طیار را می خواند و دستهایش را بلند كرد و به این دعا خدا را خواند: «یا ربّ یا ربّ» تا نفس قطع شد، «یا ربّاه یا ربّاه» تا نفس قطع شد، «ربّ ربّ» تا نفس قطع شد، «یا الله یا الله» تا نفس قطع شد، «یا حیّ یا حیّ» تا نفس قطع شد، «یا رحیم یا رحیم» تا نفس قطع شد، «یا رحمان یا رحمان» هفت مرتبه، «یا ارحم الرّاحمین» هفت مرتبه. سپس گفت:
«اللّهمّ انّی افتتح القول بحمدك و انطق بالثّناء علیك و امجدك و لا غایه لمدحك و اثنی علیك و من یبلغ غایه ثنائك و امد مجدك و انّی لخلیقتك كنه معرفه مجدك و ایّ زمن لم تكن ممدوحاً بفضلك موصوفاً بمجدك عوّاداً علی المذنبین بحلمك تخلّف سكّان ارضك عن طاعتك و كنت علیهم عطوفاً بجودك جواداً بفضلك عوّاداً بكرمك یا لا اله الّا انت المنّان ذو الجلال و الإكرام».
سپس حضرت به من فرمود: «ای مفضل اگر حاجت مهمی داری این نماز را به جا آور و با این دعا (خدا را) بخوان و حاجتت را (از خدا) بخواه كه خدا ان شاء الله برآورده می كند و به او اطمینان است».[ تحریر الوسیله، ج 1، ص 244. ]
نماز جعفر طیار را می توان به نیابت برای مردگان و شهدا خواند و هم چنین می تواند بدون نیابت ثوابش را هدیه كرد. هدیه كردن ثواب نماز به روح اموات و شهدا، هم درجات آنها را زیادتر می كند و هم اجر خود انسان را بیشتر می گرداند و هر چه هدیه شونده مقامش بالاتر باشد، اجر هدیه كننده بیشتر می شود.
این نماز را به حساب نوافل شبانه روزی می توان گذارد، یعنی نافله را به این طریق می توان به جا آورد.[ تحریر الوسیله، ج 1، ص 245. ]
در حدیث رسول خدا ـ صلّی الله علیه و آله ـ آمده است در مقام كسی كه نماز جعفر گزارد، اگر بر او مثل ریگ بیابان و كف دریا گناه باشد كه می آمرزد مر او را حق تعالی.[ مفاتیح الجنان، ص 692. ]
//////////////////////////////////////////////////////
دعای یستشیر دعای مجرب برای باز شدن بخت
۴۰ روز بخوانید اما حتما معنی اون رو مطالعه کنید

دعای یستشیر

اَلْحَمْدُ لِلّهِ الَذی لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبینُ الْمُدَبِرُّ بِلا وَزیرٍ وَ لا خَلْقٍ مِنْ عِبادِهِ یَسْتَشیرُ

ستایش مخصوص خدایی است که نیست معبودی جز او پادشاه بر حق آشکار آن مدبری کهوزیر و کمک کاری ندارد و نه با مخلوقی از بندگانش مشورت کند

الاْوَّلُ غَیْرُ مَوْصُوفٍ وَالْباقی بَعْدَ فَنآءِ الْخَلْقِ الْعَظیمُ الرُّبُوبِیَّهِ نُورُ السَّمواتِ وَالاْرَضینَ وَ فاطِرُهُما

آغازی که به وصف درنیاید و آنکه پس ازفنایخلق باقی است آن خدایی که مقام ربوبیتش بس بزرگ است روشنی آسمانها و زمینها وآفریننده آنهاست

وَ مُبْتَدِعُهُما بِغَیْرِ عَمَدٍ خَلَقَهُما وَ فَتَقَهُما فَتْقًاًً فَقامَتِ السَّمواتُ طآئِعاتٍ بِاَمْرِهِ

و پدیدآورنده آنهاست بدون پایه و ستون آنها را آفرید و به نحو خاصی آنها را ازهم گشود پس آسمانها مطیعانه به امرش ایستادند

وَاسْتَقَرَّتِ الاْرضَوُنَ بِاَوْتادِها فَوْقَ الْمآءِ ثُمَّ عَلا

و زمینها نیز با میخهایش (کوهها) بر زیر آب مستقرشدند سپس برآمد

رَبُّنا فِی السَمواتِ الْعُلی اَلرَّحْمنُ عَلَی الْعَرْشِ اسْتَوی لَهُ ما فِی السَّمواتِ وَ ما فِی الاْرْضِ وَ ما بَیْنَهُما وَ ما تَحْتَ الثَّری

پروردگار ما در آسمانهای بلند آن بخشاینده که بر عرش مستولی است از آن اوست هرچه درآسمانها و هر چه در زمین و هرچه مابین آن دو و آنچه در زیر کره خاک است

فَاَنَا اَشْهَدُ بِاَنَّکَ اَنْتَ اللّهُ لا رافِعَ لِما وَضَعْتَ وَ لا واضِعَ لِما رَفَعْتَ وَ لا مُعِزَّ لِمَنْ اَذْلَلْتَ

پس منگواهی دهم که براستی تویی خدایی که هر چه را پست کردی کسی بلندش نتواند کرد و هر چه رابلند کردی کسش پست نتواند کرد

وَ لا مُذِلَّ لِمَنْ اَعْزَزْتَ وَ لا مانِعَ لِما اَعْطَیْتَ وَ لا مُعْطِیَ لِما مَنَعْتَ

هر که را خوار کردی کسش عزت نتوان داد و هر که را عزت دادی کسی خوارش نتواندآنچه را دادی جلوگیر ندارد و آنچه را جلوگیری کردی کسی نتواند بدهد

وَ اَنْتَ اللّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ کُنْتَ اِذْ لَمْ تَکُنْ سَمآءٌ مَبْنِیَّهٌ وَ لا اَرْضٌ مَدْحِیَّهٌ وَ لا شَمْسٌ مُضیَّئَهٌ وَ لا لَیْلٌ مُظْلِمٌ وَ لا نَهارٌ مُضیَّئُ

و تویی خدایی که معبودیجز تو نیست بودی تو هنگامی که نه آسمانساخته ای بود و نه زمین گسترده ای و نه خورشید درخشنده ای و نه شب تاریک کنندهای و نه روز روشنی دهنده ای

وَ لا بَحْرٌ لُجِّیُّ وَ لا جَبَلٌ راسٍ وَ لا نَجْمٌ سارٍ وَ لا قَمَرٌ مُنیرٌ وَ لا ریحٌ تَهُبُّ

و نه دریای موّاجی و نه کوه استواری و نه ستاره سیر کننده ای و نه ماه تابناک ونه بادی وزان

وَ لا سَحابٌ یَسْکُبُ وَ لا بَرْقٌ یَلْمَعُ وَ لا رَعْدٌ یُسَبِّحُ وَ لا رُوحٌ تَنَفَّسُ

و نه ابری بارنده و نه برقی درخشنده و نه رعدی به تسبیح غرنده و نه جانیکه دم زند

وَ لا طآئِرٌ یَطیرُ وَ لا نارٌ تَتَوَقَّدُ وَ لا مآءٌ یَطَّرِدُ

و نه پرنده ای که پرواز کند و نه آتشی که روشن گردد و نه آبی که روانگردد بودی

کُنْتَ قَبْلَ کُلِّ شَیْءٍ وَ کَوَّنْتَ کُلَّ شَیْءٍ وَ قَدَرْتَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ وَابْتَدَعْتَ کُلَّ شَیْءٍ

تو پیش از هر چیز و همه را تو هستی دادی و بر هر چیز قادر و توانا گشتی همه اشیاء را توپدید آوردی

وَ اَغْنَیْتَ وَ اَفْقَرْتَ وَ اَمَتَّ وَ اَحْیَیْتَ وَ اَضْحَکْتَ وَ اَبْکَیْتَ وَ عَلَی الْعَرشِ اسْتَوَیْتَ

توانگر کنی و فقیر گردانی و بمیرانی و زنده کنی و بخندانی و بگریانی وبر عرش مستولی هستی

فَتَبارَکْتَ یا اَللّهُ وَ تَعالَیْتَ اَنْتَ اللّهُ الَّذی لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ

پس منزهی تو ای خدا و برتری ، تویی خدایی که معبودی جز تونیست

الْخَلاّقُ الْمُعینُ اَمْرُکَ غالِبٌ وَ عِلْمُکَ نافِذٌ وَ کَیْدُکَ غَریبٌ

آن آفریننده مددکار فرمانت پیروز و دانشت نافذ و کید و مکرت عجیب وغریب

وَ وَعْدُکَ صادِقٌ وَ قَوْلُکَ حَقُّ وَ حُکْمُکَ عَدْلٌ وَ کَلامُکَ هُدیً

و وعده ات راست و گفتارت درست و حُکمت عدل و داد و کلامت هدایت وارشاد

وَ وَحْیُکَ نوُرٌ وَ رَحْمَتُکَ واسِعَهٌ وَ عَفْوُکَ عَظیمٌ وَ فَضْلُکَ کَثیرٌ

و وحیت نور و رحمتت پهناور و گذشتت بس بزرگ و فضل و کرمت بسیار

وَ عَطاوُکَ جَزیلٌ وَ حَبْلُکَ مَتینٌ وَاِمْکانُکَ عَتیدٌ وَ جارُکَ عَزیزٌ

و عطا و بخششت بسی فراوان و رشته توسل به تو محکم و امکان تدبیراموربر تومهیا است پناهنده به تو نیرومند

وَ بَاْسُکَ شَدیدٌ وَ مَکْرُکَ مَکیدٌ اَنْتَ یا رَبِّ مَوْضِعُ کُلِّ شَکْوی

و انتقام و کیفرت سخت و مکر و کیدت زیرکانه است تو ای پروردگار من مرجع هرشکایت

حاضِرُ کُلِّ مَلاَءٍ وَ شاهِدُ کُلِّ نَجْوی مُنْتَهی کُلِّ حاجَهٍ مُفَرِّجُ کُلِّ حُزْنٍ

و حاضر در هر انجمن و مطلع از هر سخن درگوشی ، حد نهایی هر حاجت ، برطرف کنندههر اندوه ،

غِنی کُلِّ مِسْکینٍ حِصْنُ کُلِّ هارِبٍ اَمانُ کُلِّ خآئِفٍ حْرِزُ الضُّعَفآءِ

توانگری هر بینا، دژ محکم هر فراری ، امان بخش هر ترسناک ، پناهگاه ضعیفان،

کَنْزُ الْفُقَرآءِ مُفَرِّجُ الْغَمّآءِ مُعینُ الصّالِحینَ

گنج فقیران ، غمگشای غمزدگان یاور نیکان و نیک رفتارانی

ذلِکَ اللّهُ رَبُّنا لا اِلهَ اِلاّ ُوَ تَکْفی مِنْ عِبادِکَ مَنْ تَوَکَّلَ عَلَیْکَ وَ اَنْتَ جارُ مَنْ لاذَ بِکَ وَ تَضَرَّعَ اِلَیْکَ

این است خدا پروردگارما که معبودی جز او نیست هر بنده ای از بندگانت که بر تو توکل کند او را کفایت کنی و تویی پناه کسی کهبه تو پناه آورد و تضرع و زاری به درگاهت کند،

عِصْمَهُ مَنِ اعْتَصَمَ بِکَ ناصِرُ مَنِ انْتَصَرَ بِکَ تَغْفِرُ الذُّنُوبَ لِمَنِ اسْتَغْفَرَکَ جَبّارُ الْجَبابِرَهِ عَظیمُ الْعُظَمآءِ کَبیرُ الْکُبَرآءِ

نگهدار آنی که از تو نگهداری خواهد ویار آنی که از تو یاری طلبد، بیامرزیگناهان کسی را که از تو آمرزش خواهد، مسلط بر همه گردنکشان برتر از همهبرتران بزرگ همه بزرگان

سَیِّدُ السّاداتِ مَوْلَی الْمَوالی صَریخُ الْمُسْتَصْرِخینَ مُنَفِّسٌ عَنِ الْمَکْروُبینَ مُجیبُ دَعْوَهِ الْمُضْطَرینَ اَسْمَعُ السّامِعینَ

آقای آقایان سرور سروران دادرس دادخواهان غم زدایغمندگان اجابت کننده دعای درماندگان شنواترین شنوندگان

اَبْصَرُالنّاظِرینَ اَحْکَمُ الْحاکِمینَ اَسْرَعُ الْحاسِبینَ اَرْحَمُ الرّاحِمینَ

بیناترین بینایان عادلترین حاکمان سریع ترین حسابگران مهربانترین مهربانان

خَیْرُ الغافِرینَ قاضی حَوآئِج الْمُوْمِنینَ مُغیثُ الصّالِحینَ

بهترین آمرزندگان برآرنده حاجات مو منان و فریادرس نیکان و شایستگان

اَنْتَ اللّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ رَبُّ الْعالَمینَ اَنْتَ الْخالِقُ وَ اَنَا الْمَخْلوُقُ

تویی خدایی کهمعبودی جز تو نیست ای پروردگار جهانیان تویی آفریننده و منم آفریده شده

وَ اَنْتَ الْمالِکُ وَ اَنَا الْمَمْلوُکُ وَ اَنْتَ الرَّبُّ وَ اَنَا الْعَبْدُ وَ اَنْتَ الرّازِقُ وَ اَنَا الْمَرْزُوقُ

تویی مالک ومنممملوک تویی پروردگار و منم بنده تویی روزی ده و منم روزی خور

وَ اَنْتَ الْمُعْطی وَ اَنَا السّآئِلُ وَ اَنْتَ الْجَوادُ وَ اَنَا الْبَخیلُ وَ اَنْتَ الْقَوِیُّ وَ اَنَا الضَّعیفُ

تویی دهنده و منم خواهنده تویی بخشنده و منم بخیل و خسیس تویی نیرومند و منمبنده ناتوان

وَ اَنْتَ الْعَزیزُ وَ اَنَا الذَّلیلُ وَ اَنْتَ الْغَنِیُّ وَ اَنَا الْفَقیرُ

تویی عزیز و منم زبون و ذلیل تویی توانگر و منم گدای نیازمند

وَ اَنْتَ السَّیِّدُ وَ اَنَا الْعَبْدُ وَ اَنْتَ الْغافِرُ وَ اَنَا الْمُسیَّئُ وَ اَنْتَ الْعالِمُ وَ اَنَا الْجاهِلُ

تویی آقا و منم بنده تویی آمرزنده و منم بدکار شرمنده ؛ تویی دانا و منم نادان ،

وَ اَنْتَ الْحَلیمُ وَ اَنَا الْعَجُولُ وَ اَنْتَ الرَّحْمنُ وَ اَنَا الْمَرْحُومُ

تویی بردبار و منم شتاب کار تویی بخشاینده و منم مستوجب رحمت

وَ اَنْتَ الْمُعافی وَ اَنَا الْمُبْتَلی وَ اَنْتَ الْمُجیبُ وَ اَنَا الْمُضْطَرُّ

تویی عافیت بخش و منم بنده گرفتار تویی اجابت کننده و منم بنده درمانده

وَ اَنَا اَشْهَدُ بِاَنَّکَ اَنْتَ اللّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْمُعْطی عِبادَکَ بِلا سُوالٍ

و منگواهی دهم که براستی تویی خدایی که معبودی جز تو نیست به بندگانت بدون سو ال عطا کنی

وَ اَشْهَدُ بِاَنَّکَ اَنْتَ اللّهُ الْواحِدُ الاْحَدُ الْمُتَفَرِّدُ الصَّمَدُ الْفَرْدُ وَ اِلَیْکَ الْمَصیرُ

وگواهی دهم که براستی تویی خدای یگانه یکتای تنهای بی نیاز فرد، و بازگشت همه بسوی تو است

وَ صَلَّی اللّهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ الطَّیِّبینَ الطّاهِرینَ

ودرود خدا بر محمد و اهل بیت پاک و پاکیزه اش باد

وَاغْفِرْ لی ذُنُوبی وَاسْتُرْ عَلَیَّ عیُوُبی وَافْتَحْ لی مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَهً وَ رِزْقاً واسِعا

و بیامرز گناهانم را و بپوشان بر من عیبهایم را و باز کن برای من از نزد خود دری از رحمت و روزیفراخ

یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ وَالْحَمْدُ لِلّهِ رَبِّ الْعالَمینَ وَ حَسْبُنَا اللّهُ وَ نْعِمَ الْوَکیلُ

ای مهربانترین مهربانان و حمد مخصوص پروردگار جهانیان است بس است ما را خدا و نیکووکیلی است

وَ لا حَوْلَ وَ لاقُوَّهَ اِلاّ بِاللّهِ الْعَلِیِّ الْعَظیمِ

و جنبش و نیرویی نیست مگر به خدای والای بزرگ

////////////////////////////////////
دعاى سریع الاجابه
روایت شده كه مردى خدمت حضرت امیرالمومنین علیه السلام شكایت كرد

از دیر شدن جواب دعایش فرمود چرا نمى خواهى دعا سریع الاجابه را

پرسید كه آن كدام دعا است فرمود بگو:

اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ بِاسْمِكَ الْعَظیمِ الاَْعْظَمِ الاَْجَلِّ الاَْكْرَمِ الْمَخْزوُنِ الْمَكْنُونِ

 النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینَ الَّذى هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ مِنْ نُورٍ وَ

نُورٌ فى نُورٍ وَ نُورٌ عَلى كُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ كُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیئُ بِهِ كُلُّ ظُلْمَةٍ وَ

یُكْسَرُ بِهِ كُلُّ شِدَّةٍ وَ كُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ كُلُّ جَبارٍ عَنیدٍ لا تَقِرُّبِهِ

اَرْضٌ وَلایَقُومُ بِهِ سَمآءٌ وَ یَاْمَنُ بِهِ كُلُّ خآئِفٍ وَ یَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ كُلِّ ساحِرٍ وَ بَغْىُ

كُلِّ باغٍ وَ حَسَدُ كُلِّ حاسِدٍ وَ یَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَالْبَحْرُ وَ

یَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْكُ حینَ یَتَكَلَّمُ بِهِ الْمَلَكُ فَلا یَكُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ

اسْمُكَ الاَْعْظَمُ الاَعْظَمُ الاَجَلُّ الاَْجَلُّ النُّورُ الاَْكْبَرُ الَّذى سَمَّیْتَ بِهِ

نَفْسَكَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلى عَرْشِكَ وَ اَتَوَجَّهُ اِلَیْكَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَاَسْئَلُكَ بِكَ

 وَ بِهِمْ اَنْ تُصَلِّىَ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بى …

“حاجت خود را ذکر کنید”

/////////////////////////////////////
ابو بصیر می گوید:امام صادق (ع) فرمود: هر گاه یکی از شما [بخواهد] ازدواج کند، چه می کند؟ عرض کردم: نمی دانم قربانت گردم، فرمود: هرگاه [کسی] قصد ازدواج داشت پس:
1- دو رکعت نماز به جا آورد.
2- و خداوند عزّوجلّ را سپاس گوید.
3- بگوید:اللَّهُمَّ إِنِّی أُرِیدُ التَّزْوِیجَ فَقَدِّرْ لِی مِنَ النِّسَاءِ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِی فِی نَفْسِهَا وَ مَالِی وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَکَةً وَ قَیِّضْ لِی مِنْهَا وَلَداً طَیِّباً تَجْعَلُهُ لِی خَلَفاً صَالِحاً فِی حَیَاتِی وَ بَعْدَ مَوْتِی
 پروردگارا من می خواهم زنی را به همسری گیرم، پس از میان زنان، پاکدامن ترین آنان و نگهدارنده ترین شان نسبت به جان و مالم و آن که روزیش فراوان تر و برکتش افزون تر باشد برایم مقدّر بفرما و از او فرزندی پاک و برومند نصیبم کن که در زندگی و مرگ من جانشینی صالح برایم باشد
 
مورد حدیث مردی است که قصد ازدواج دارد، ولی این مانع آن نیست که دختر جوان و زن مؤمن که مجرّد است،بدان عمل کند و نزدیک به این مضمون در دعای خود از خدا بخواهد مرد شایسته و صالحی همسر او گرداند که در کنار او به خوشبختی دنیا و آخرت برسد.
نکته3:نگارنده این دستور امام صادق(ع) را به تعدادی از دوستان مؤمن تعلیم داده و آنها با عمل به آن به لطف خدا از همسر و فرزندانی شایسته برخوردار شده اند.
//////////////////////////////
دعای گشایش بخت سریع,دعای گشایش بخت فوری
هر که دختری را بخت بسته باشند ایندعا را نوشته در گردن دختر بندد و بعد از ۴۰ روز او را شوهر پیدا شود و بخواهند او را
هر که دختری را بخت بسته باشند ایندعا را نوشته در گردن دختر بندد و بعد از ۴۰ روز او را شوهر پیدا شود و بخواهند او را

 

قاعده:
بعد از نوشتن دعا آن را در داخل کیف چرم گردنی مخصوص دعا قرار داده و به مدت ۴۰ روز در گردن آویزید
شبها هم دور گردن باشد
خانمها دقت کنین که در زمان بیماری زنانگی هم دور گردن آویزان باشد.
فقط هنگام دستشویی و حمام رفتن از گردن بیرون آورید.

دعا برای ازدواج و باز شدن بخت
 

Opening-prayer-for-marriage-and-fortune

آسمونی : ازدواج مسلما یکی از مهمترین دغدغه های جوانان می باشد و در جامعه امروز این امر مهم با دشواری های عدیده ای روبه روست اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایم مقوله را نادیده بگیریم باز هم این فکر که آیا میتوانم همسر خوبی پیدا کنم؟ و یا بعد از ازدواج چه پیش خواهد آمد جوانان عزیز را به خود مشغول میدارد و بسیاری دنبال ذکر و یا دعایی هستند که بوسیله ان هم مشکل ازدواجشان حل شود و هم اینکه خود را آرام کنند و یقین بخشند به خیریّت امرشان.

از آنجا که هیچ شالوده‏اى، مقدس‏تر از بناى رفیع ازدواج در اسلام نیست. رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود: «ما بنى بناء فى الاسلام احب الى الله عز و جل من التزویج»؛ «هیچ بنایى در اسلام محبوب‏تر از ازدواج، نزد خداوند بنا نشده است»: (وسائل الشیعه، ج ۱۴، ص‏۳). و هر ملتى در دین و آیین خود به نوعى از آن بهره‏مند است. دین اسلام بیش از همه بر آن تأکید دارد و براى آن آثار و فواید مهمى بیان کرده است.

 

نقش دعا در امر ازدواج

دعا براى فراهم شدن زمینه ازدواج یا همسری شایسته از کارهای مستحب و مورد ترغیب خداوند است چرا که قبل از اقدامات شخصى و تصمیم گرفتن بر اساس فهم و شناخت فردى، به خداوند روى آورده و از او خیرخواهى نموده‏اید و از او هدایت جسته‏اید. لذا در روایات متعدد حضرات ائمه علیهم السلام ما را به دعا کردن و نماز خواندن براى دست یافتن به یک ازدواج موفق توصیه و سفارش نموده‏اند. کافى است با حسن اعتماد و قلب پاک رو به درگاه الهى آورید و دعا کنید. توجه شما را به روایت زیر جلب مى‏کنیم:

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه ۲۴). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

انشاءالله دعاهای قرآنی برای همه ما مفید بوده و ظرفیت استفاده از آنها را داشته باشیم. همچنین دعای معراج و دعای نادعلی برای گشایش همه گرفتاری ها از جمله مسأله ازدواج مفید است.

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. …همه راه هارا امتحان کردم ولی اثر نکرد برادرم 27سال دارد لطفا کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *