خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعایی بسیار مفید برای رفع حاجات غیر ممکن

دعایی بسیار مفید برای رفع حاجات غیر ممکن

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir  دعایی بسیار مفید برای رفع حاجات غیر ممکن را برای شما عزیزان قرار دادیم .برای برطرف شدن گرفتاری ها و ناملایمات و حوادث ناگوار و برآوردهشدن حوائج کارهایی را که گفته شده است را انجام دهید. انشالله که حاجات روا شوید و گره مشکلتان حل شود. الهی امین در ادامه مطلبدعایی بسیار مفید برای رفع حاجات غیر ممکن  را مشاهده خواهید کرد.

دعایی بسیار مفید برای رفع حاجات غیر ممکن
دعایی بسیار مفید برای رفع حاجات غیر ممکن

راههای استجابت دعا,راههای گرفتن حاجت,برآورده شدن حاجت,راه برآورده شدن حاجت,راه قطعی برآورده شدن حاجت

دعایی بسیار مفید برای رفع حاجات غیر ممکن

راههای استجابت دعا و گرفتن حاجت
در محضر بزرگان فرصتی است برای آموختن نکاتی که در هیچ کتابی یافت نمی شود و در واقع راه میان‌بری است به سوی خوبی ها و درستی ها که تقدیم به همه کاربران عزیز می گردد.
حضرت آيت ا… بهجت درباره آداب و شرايط دعا فرمودند: «جهت دعا اين امور لازم است: ۱ – ثنا و تعظيم و تمجيد ساحت مقدس حضرت حق تبارک و تعالي. ۲ – اقرار به گناهان و اظهار ندامت از آن، که تقريباً به منزله توبه يا ملازم آن است. ۳ – صلوات بر محمد و آل محمد که وسيله و واسطه فيض هستند. ۴ – بکا و گريه و اگر نشد تباکي [حالت گريه کردن به خود گرفتن] ولو خيلي مختصر. ۵ – و بعد از اينها درخواست حاجت که در اين صورت برآورده شدن حاجت برو برگرد ندارد… البته اگر اين مطالب در سجده باشد مناسبتر است.»

درباره ی yalda yalda

یک دیدگاه

  1. تو رو خدا منم دعا کنین،به حق حضرت زهرا بدجوری گرفتارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *