خانه / دعا و ذکر / دعا برای اشیای گمشده , دکر مجرب برای یافتن اموال

دعا برای اشیای گمشده , دکر مجرب برای یافتن اموال

برخی اوقات چیزهایی را یا گم می کنیم یا بر اثر فراموشی نمی دانیم که کجا گذاشته ایم در این حال ذکرهایی قوی و تاثیرگذار برای پیدا کردن گمشده مان داریم که با خواندن آن ها امید است که آن شی ء را بیابیم همه ما زمانی گمشده ای داریم که برای پیدا کردن آن تمام تلاش خود را می کنیم با توکل بر خدا و گفتن ذکر و دعاهایی را می توان مورد استفاده قرار داد که این اذکار برگرفته از قران و زبان معصومین و یا بزرگان دین هستند که نقل شده است البته باید با نیت خالص و اراده قوی این اذکار را خواند و از صمیم قلب به آن اعتقاد داشت.

 

برای رفع فراموشی و پیدا شدن چیزهای گمشده، می توان با توکل برخدا ذکر و دعاهای زیر را مورد استفاده قرار داد:

 

از حضرت علی(ع) نقل است: هر کس گمشده ای دارد دو رکعت نماز بخواند در هر رکعت بعد از حمد، سوره یس را قرائت کند . بعد از نماز بگوید : اللَّهُمَ‏ يَا هَادِيَ‏ [رَادَّ] الضَّالَّةِ رُدَّ عَلَيَّ ضَالَّتِي(1)

 

همچنین از امام باقر(ع) نقل شده است: دو رکعت نماز بخواند و بعد از نماز بگوید :

اللَّهُمَ‏ رَادَّ الضَّالَّةِ هَادِياً مِنَ الضَّلَالَةِ رُدَّ عَلَيَّ ضَالَّتِی(2)

یکی از بزرگان دین فرموده اند:

برای پیدا شدن چیزهای گمشده، این دعا خوب است:

« اللهم انّی اسئلک یا مُذَکِّرَ الخیرِ و فاعلَهُ و الآمِرَ بِهِ اَن تُصلّیَ علی محمدٍ و آل محمد  و تُذَکِّرَنی ما اَنسانیه الشیطان ».

خدایا ، ای به یاد آورنده خیر و انجام دهنده آن و امر کننده به آن ، از تو می خواهم که بر محمد و آل محمد درود فرستی و آنچه را شیطان از یاد من برده است ، به یادم آوری.

 

 

 

درباره ی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *