خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای فوری برای افزایش مهرو محبت

دعای فوری برای افزایش مهرو محبت

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعای فوری برای افزایش مهرو محبترا برای شما عزیزان قرار دادیم .معروف است که در دعای مهر و محبت و یا جذب قلوب و در هنگام توکیل، نیاز است که نام شخص و مادرش را ذکر نمود. سوالی که مطرح میشود و بسیار هم پرسیده میشود این است که در دعای مهر و محبتی که نام مادر شخص را به درستی نمیدانیم چه باید کرد؟ آیا اساسا عمل مهر و محبت بدون شناخت نام مادر مطلوب امکانپذیر است؟ و در صورت انجام، این نوع دعای محبت تاثیر گذار خواهد بود؟در ادامه مطلبدعای فوری برای افزایش مهرو محبت را مشاهده خواهید کرد.

دعای فوری برای افزایش مهرو محبت
دعای فوری برای افزایش مهرو محبت

,دعای مهر و محبت از راه دور,دعاي مهر و محبت از راه دور,دعا مهر و محبت از راه دور,دعاي مهر محبت از راه دور,دعای مهر و محبت قوی از راه دور,دعای مهر و محبت شدید از راه دور,دعای مهر محبت از راه دور,دانلود مجله دعاي مهر و محبت از راه دور,دعای مهر محبت قوی از راه دور,دعای مهر و محبت,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت بین دو نفر,دعای مهر و محبت مجرب,دعای مهر و محبت قوی,دعاي مهر و محبت بين دو نفر,دعای مهر و محبت همسر,دعای مهر و محبت فوری,دعای مهر و محبت برای شوهر,دعاي مهر و محبت بين زن و شوهر,دعا مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای ایجاد مهر و محبت بین زن و شوهر,دعا برای مهر و محبت بین زن و شوهر,دعا جهت مهر و محبت بین زن و شوهر,دعا جهت مهر و محبت بين زن و شوهر,دعای زیاد شدن مهر و محبت بین زن و شوهر,دعا برای افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای افزایش مهر و محبت بین دو نفر,دعا مهر و محبت بین دو نفر,دعای ایجاد مهر و محبت بین دو نفر,دعاي مهر و محبت+مجرب,دعای مهر محبت مجرب,دعای مجرب برای مهر و محبت,دعا مهر و محبت مجرب,دعای مهر و محبت بسیار مجرب,دعای مهر و محبت قوی بین زن و شوهر,دعا مهر و محبت قوی,دعاي مهر و محبت قوي,دعای مهر و محبت شدید,دعاي+مهر+و+محبت+شديد+طلسمطلسم+عشق+,دعای مهر و محبت شدید بین زن و شوهر,دعای ایجاد مهر و محبت قوی,دعای مهر و محبت خیلی قوی,دعاي مهر و محبت همسر,دعای مهر و محبت زن وشوهر,دعای مهر و محبت شوهر,دعا جهت مهر و محبت همسر,دعا برای جلب مهر و محبت همسر,دعا برای مهر و محبت شوهر,دعاي مهر محبت زن وشوهر,دعای مهر محبت فوری,دعا برای مهر و محبت فوری,دعای مهر و محبت فوری و سریع,دعای مهر و محبت شوهر به زن,دعا برای مهر و محبت برای شوهر,دعای مهر و محبت زن و شوهر,دعاي مهر و محبت زن و شوهر,دعا مهر و محبت زن و شوهر

دعای فوری برای افزایش مهرو محبت

برای مهر محبت و تحبيب قلب حلال بين دو نفر، دعای ذيل را به همان نيت بخواند. پس از يك هفته به اذن خداوند جل جلاله، مقصود حاصل است.
بسم الله الرحمن الرحيم(يا ودود سخر لي و لين قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذكر كند) ) الحمدلله رب العالمين(يا ودود سخر لي و لين قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحيم (يا ودود سخر و لين لي قلب فلان بن فلان) مالك يوم الدين ( يا رقيب سخر و لين لي قلب فلان بن فلان) إياك نعبد و إياك نستعين (يا ودود سخر و لين قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقيم(يا رقيب سخر و لين قلب فلان بن فلان) صراط الذين أنعمت عليهم (يا ودود سخر و لين لي قللب فلان بن فلان) غير المغضوب عليهم ولا الضالين ( يا رقيب سخر و لين لي فلان بن فلان).به مدت يك هفته صبحها و عصرها بيست و پنج مرتبه بخواند. پس از يك هفته ان شاء الله به مقصود خواهد رسيد.
دعای مهر و محبت ، دعای محبت زن و شوهر
دعای دیگری برای محبت و جذب قلوب
هر كس كه در نظر دارد محبت ديگران به او جلب شود شب جمعه دو ركعت نماز با حضور قلب كامل بخواند. در هر ركعت پس از حمد، آيه الكرسي را يكبار بخواند و سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را يازده مرتبه بخواند. و به شيوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگويد:
(يا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انك على كل شي قدير). بجای كلمه فلان، اسم مطلوب را بگويد.

درباره ی yalda yalda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *