خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعا برای پیدا کردن شی گم شده

دعا برای پیدا کردن شی گم شده

در این پست از سایت antique-book-treasure.irدعا برای پیدا کردن شی گم شده  را برای شما عزیزان قرار دادیم .از زبان بزرگان دین و معصومین علیهم السلام برخی ذکرها و دعاها برای تسریع در پیدا شدن اشیاء گم شده به امر خداوند متعال ذکر شده است. دعاهایی که بسته به خلوص دل خواننده و حکمت های الهی می تواند در این امر تاثیر گذار باشد.در ادامه مطلب دعا برای پیدا کردن شی گم شده را مشاهده خواهید کرد.

دعا برای پیدا کردن شی گم شده
دعا برای پیدا کردن شی گم شده

,دعای فراموشی عشق,دعا فراموشی عشق,دعا برای فراموشی عشق,دعا برای فراموشی عشق یک مرد,دعا براي فراموشي عشق,دعا برای فراموشی عشق مرد,دعا برای فراموشی عشق یک زن,دعای مجرب برای فراموشی عشق,دعای فراموشی,دعای فراموشی شخص,دعای فراموشی شخصی,دعای فراموشی گذشته,دعای فراموشی گناه,دعای فراموشی یار,دعاي فراموشي,دعا فراموشی,دعا برای فراموشی شخص,دعا برای فراموشی شخصی,دعا برای فراموشی گذشته,دعاي فراموشي عشق,دعای فراموشی معشوق,دعا فراموشي,دعاي رفع فراموشي,دعا برای فراموشی,دعا برای فراموشی معشوق

دعا برای پیدا کردن شی گم شده 

برای پیدا کردن چیز گم شده و رفع فراموشی این دعا را بخواند، ( أَللَّهُمَّ إِنّی أَسْألُکَ – یا مُذَکِّرَ الْخَیْرِ وَ فاعِلَهُ وَ الآمِرَ بِهِ – أنْ تُصَلِّیَ عَلَی محمّد وَ آلِ محمّد ، وَ تُذَکِّرَنی ما أنْسانیِه الشّیطانُ. )
ترجمه:
خدایا، ای به یاد آورنده خیر و انجام دهنده آن و فرمان دهنده به آن ، از تو می خواهم بر محمد و آل محمد درود فرستی و آنچه را که شیطان از یادم برده را به یادم بياوری.
(عارف واصل حضرت آیت الله العظمی بهجت رحمه الله عليه نيز بر آن تاكيد داشتند.)
دعای رفع فراموشی و یافتن گم شده ، دعای فراموشی,دعا برای فراموشی,دعای رفع فراموشی,دعای فراموش کردن,دعای فراموشی مجرب,دعای یافتن گمشده,دعایی برای فراموشی,

درباره ی yalda yalda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *