خانه / طلسم و تله در حفاری / شکستن طلسم جابجایی گنج و دفینه,رفع طلسم جابجایی دفینه,روش باطل کردن طلسم جابجا شدن گنج

شکستن طلسم جابجایی گنج و دفینه,رفع طلسم جابجایی دفینه,روش باطل کردن طلسم جابجا شدن گنج

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir شکستن طلسم جابجایی گنج و دفینه,رفع طلسم جابجایی دفینه,روش باطل کردن طلسم جابجا شدن گنج را برای شما عزیزان قرار دادیم . طلسم جابجایی گنج و دفینه و زیرخاکی و عتیقه های زیرزمینی نوعی طلسم است که در هنگام حفاری برای جستجوگران و کاوشگران گنج و دفینه رخ میدهد . با اینکه دستگاه محل و مکان دقیق گنج و دفینه را مشخص کرده است و 100 درصد دفینه آنجا هست ولی پس از حفاری میبینیم که گنج و دفینه جابجا شده است ! انگار جنها آنرا جابجا میکنند . آیا طلسم جابجایی گنج و دفینه توسط جنها اجنه واقعیت دارد ؟ آیا چیزی به نام طلسم جابجایی دفینه وجود دارد ؟ چرا با اینکه دستگاه محل گنج و دفینه را مشخص کرده ولی پس از حفاری میبینیم که محل گنج و دفینه جابجا شده است ؟ چگونه میتوان طلسم جابجایی گنج و دفینه را باطل کرد و از بین برد ؟ آیا طلسم جابجایی گنج و دفینه واقعیت ندارد و خرافات است ؟ برای شکستن و باطل کردن طلسم جابجایی گنج و دفینه و رفع و خنثی کردن طلسمات جابجایی گنجها و دفینه های زیرزمینی چکار باید کرد ؟ در ادامه مطلب با روشهای شکستن و خنثی کردن و رفع و از بین بردن انواع طلسمات و تله های موجود بر روی گنج و دفینه و مخصوصا طلسم جابجایی گنج و دفینه آشنا خواهید شد .

شکستن طلسم جابجایی گنج و دفینه,رفع طلسم جابجایی دفینه,روش باطل کردن طلسم جابجا شدن گنج
شکستن طلسم جابجایی گنج و دفینه,رفع طلسم جابجایی دفینه,روش باطل کردن طلسم جابجا شدن گنج

شکستن طلسم جابجایی گنج و دفینه,رفع طلسم جابجایی دفینه,روش باطل کردن طلسم جابجا شدن گنج,طلسم جابجایی گنج و دفینه,روشهای شکستن و خنثی کردن طلسم جابجایی گنج و دفینه,برای رفع و از بین بردن طلسم جابجایی گنج و دفینه چکار باید کرد ؟,چگونه میتوان طلسم جابجایی گنج و دفینه را شکست و باطل کرد؟,راهها و روشهای از بین بردن و شکستن طلسم جابجایی گنج و دفینه,جابجا شدن گنج و دفینه توسط جنها,انواع تله ها و طلسمات جابجایی بر روی گنج و دفینه,روش حل مشکل طلسم جابجا شدن گنج و دفینه ها در زیر زمین,طلسم جابجایی زیرخاکی,طریقه رفع و باطل کردن طلسم جابجایی گنج و عتیقه ها در زیر زمین,طلسم باعث جابجا شدن گنج شده است,علت و دلیل جابجا شدن گنج و دفینه در زیر زمین چیست؟,انواع روشهای کشف و جابجایی دفینه ها,دانلود کتاب آموزش طلسمات شکستن طلسم زیر خاکی,آیا گنج و دفینه در زیر زمین توسط جنها جابجا میشود؟

شکستن طلسم جابجایی گنج و دفینه,رفع طلسم جابجایی دفینه,روش باطل کردن طلسم جابجا شدن گنج

جابجایی گنج و دفینه توسط اجنه
اقا محمود در مورد جابجایی یکم بیشتر اگر توجه کنید این امکان اصلا وجود نداره که زیر خاک مثلا توی یه قسمتی هست حالا جن ها بیان برش دارند ببرنش یه قسمت دیگه!!!!!!! اخه مگه میشه؟؟؟؟؟؟؟حرفایی میزنید…در مورد اون تخت هم عزیز من خیلی نمیشه به داستان ها اعتماد کرد..به فرض راست بودن اون موضوع..اون تخت روی زمین بود و هرجایی که میشده میتونستن اونو ببرن اب هر سرعتی…ولی زیر خاک داخل یه اتاقک من که بعید میدونم…از نظر طلسم هم وجود داره ولی نه به اون صورتی که دوستان میگن….

در مورد مکان شما هم بگم یکی از دلایلش میتونه همون اجنه باشن(جابجایی رو بازم بگم که موافق نیستم) ویکی دیگه قدرت گازی بار باشه که دستگاه در اون نقطه قاطی میکنه..
موفق باشید

دوستان درود بر شما
من در حال مطالعه صفحات اين تاپيك بودم كه با اين بحث جالب مواجه شدم. هر چند اين بحث قديميه، ولي خواستم با اجازه اساتيد يه تجربه رو خدمت دوستان عرض كنم. بهمراه دوستان به منطقه اي رفتم كه مي گفتند بار داره. ابتدا يك محدوده رو بهم نشون دادند و من هم با ردياب محدوده اي رو قيچي و سپس با نقطه زن هدف رو تعيين كردم. دوستان اونجا رو كندند ولي چيزي نيافتند وبعد چند روز مجدداً در همون منطقه دو تا محدوده ديگه رو گفتند كه رصد كنم ولي همون اتفاق افتاد دو نقطه جديد تعيين كردم و در آخر همشون فكر مي كردند كه اون منطقه طلسم داره و بار جابجا ميشه. از آنجا كه من متاسفانه به تله اعتقاد دارم ولي به طلسم هرگز ( چون تا حالا با اين مورد برخورد نكردم ) ،به همين علت رفتم اونجا رو خودم بررسي كردم و ديدم كه نقاط مختلف اون منطقه رگه هاي طلاي ضعيف داره و اين موجب خطاي دستگاه و به تبع اون موجب خطاي افراد ميشد.
دو مورد تجربه هم داشتم كه با دستگاه نقطه رو پيدا كردم ولي بعد از مقداري حفاري علائمي با دستگاه دريافت نمي شد و دوستان اون موارد رو ترك كرده بودند ولي بعد مدتي كه داستان گاز طلا دستم اومد، مجدداً اون ها رو برسي كردم و نتيجه هم گرفتم.
من طي چند سال تجربه كار كه با دستگاه كه داشتم، هيچگاه با طلسمي روبرو نشدم ولي به تله برخوردم كه بعضي رو پشت سر گذاشتيم و ولي متاسفانه در مواردي مجبور به قطع كار روي اون فايل شدم.
البته اين نكته رو عرض كنم كه من هيچ آشنايي با علائم نداشتم و صرفاً تمركز خودم رو روي كار با ردياب و نقطه زن گذاشته بودم.
بهرحال ارزوي موفقيت براي دوستان دارم.

*******************************

چگونه از شر طلسم در امان باشیم

برای در امان ماندن از شر طلسم به این نکته ها توجه کنید. ۱٫ خواندن و فوت کردن سوره های کافرون ناس و فلق به ۶ جهت بالا پایین چپ و راست عقب و جلو – ۲٫ خواندن۵ مرتبه آیت الکرسی وهدیه ثوابش به امام عصر ع ۳٫ خواندن دعای امام چهارم ع دعای حفظ از شر دشمن که در مفاتیح است در ضمن در ادامه اش یک دعای ۲ خط و یک توصیه برای خواندن سوره توحید به شش سمت خوانده در ضمن اگر کسی به تونه بعد از نماز صبح سوره توحید رو به ۶ جهت هر جهت ۲ مرتبه جمعا ۱۲ مرتبه در اون روز هیچ گناهی براش نوشته نمیشه این حدیث امام علی ع است این نکته مهمیه هم در دفینه یابی هم تزکیه نفس حتما مراقبت کنید حتی اگر نماز خون هم نیستید عمل کنید واقعا اکسیره اعظم همینه-۴ . به همراه داشتن و یا خواندن دعای معراج و نادعلی و اگر ونستید ی قرآن کوچک همراه داشته باشید.۵٫ علامه کفعمی دعایی به عنوان حدیث قدسی نقل کرده است که خداوند به حضرت محمد(ص) فرمود: “کسی که دوست دارد از سحر در امان باشد، بگوید:
ْ “اللَّهُمَّ رَبَّ مُوسَی وَ خَاصَّهُ بِکَلَامِهِ وَ هَازِمَ مَنْ کَادَهُ بِسِحْرِهِ بِعَصَاهُ وَ مُعِیدَهَا بَعْدَ الْعَوْدِ ثُعْبَاناً وَ مُلَقِّفَهَا إِفْکَ أَهْلِ الْإِفْکِ وَ مُفْسِدَ عَمَلِ السَّاحِرِینَ وَ مُبْطِلَ کَیْدِ أَهْلِ الْفَسَادِ مَنْ کَادَنِی بِسِحْرٍ أَوْ بِضُرٍّ عَامِداً أَوْ غَیْرَ عَامِدٍ أَعْلَمُهُ أَوْ لَا أَعْلَمُهُ وَ أَخَافُهُ أَوْ لَا أَخَافُهُ فَاقْطَعْ مِنْ أَسْبَابِ السَّمَاوَاتِ عَمَلَهُ حَتَّی تُرْجِعَهُ عَنِّی غَیْرَ نَافِذٍ وَ لَا ضَارٍّ لِی وَ لَا شَامِتٍ بِی إِنِّی أَدْرَأُ بِعَظَمَتِکَ فِی نُحُورِ الْأَعْدَاءِ فَکُنْ لِی مِنْهُمْ مُدَافِعاً أَحْسَنَ مُدَافَعَةٍ وَ أَتَمَّهَا یَا کَرِیم‏” ۶ .در صحیفه الرضا از امام رضا(ع) نقل شده است: “به جهت دفع ضرر سحر و بطلان آن دستت را مقابل صورت قرار بده و بخوان : بسم الله العظیم ربّ العرش العظیم إلاّ ذهبت و انقرضت.۷ حاج شیخ عباس قمی در کتاب مفاتیح الجنان از امیر المؤمنین(ع) نقل نموده است که جهت باطل کردن سحر این جملات را بنویسید و همراه خود داشته باشید :
بسم الله و بالله ، بسم الله و ما شاء الله، بسم الله و لا حول و لا قوّه إلاّ بالله .قال موسی ما جئتم به السحر إنّ الله سیبطله إنّ الله لا یصلح عمل المفسدین فوقع الحقّ و بطل ما کانوا یعملون فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین – ۸- خواندن این آیه نیز جهت خنثی کردن اثر سحر وارد شده است:إنَّ ربّکم الله الذی خلق السموات و الأرض فی ستة أیّام ثمّ استوی علی العرش یغشی اللیل النهار یطلبه حثیثاً و الشمس و القمر و النجوم مسخّرات بأمره ألاَ له الخلق و الأمر تبارک الله ربّ العالمین”.ادْعُوا رَبَّکُمْ تَضَرُّعاً وَ خُفْیَةً إِنَّهُ لا یُحِبُّ الْمُعْتَدِینَ وَ لا تُفْسِدُوا فِی الْأَرْضِ بَعْدَ إِصْلاحِها وَ ادْعُوهُ خَوْفاً وَ طَمَعاً إِنَّ رَحْمَتَ اللَّهِ قَرِیبٌ مِنَ الْمُحْسِنِین

*************************************

موکل در حفاریبخونید تا تو حفاری گمراه نشوید….

اول یک مطلب رو بگم: داشته های هر کسی چه از نظر مالی چه از نظر فکری نشان دهنده تلاش اون شخص در زمینه ای که فعالیت کرده است هست. بگذریم از کسانی که یک شبه پول دار میشن و یا شانس دارند و یا خداوند به آنها عنایت میکند ولی در کل جامعه یک شبه پول دار شدن یا یک شبه عالم شدن به غیر از تقدیر خدا مرسوم نیست.

بعضی از حفار ها هر وقت میخوان به حفاری بروند شخصی رو که موکل دارد و بگفته خودش میتونه زیر زمین رو ببینه (کار دستگاه رو انجام بده) و طلسمات و تله ها رو باطل کنه رو به دنبال خودشون میبرند. و شروع به حفاری میکنند. اون پیر میاد و عین نسخه شما رو در زیر زمین براتون تشریح میکنه بصورتی که باور میکنید که چه چیزی دیده است. حتی تا چین های دامن مجسمه و تعداد مروارید های گردنشو میشمره و بهتون میگه.
اون پیر دروغ نمیگه. با احضار میتوان این کار رو کرد.
کسانی که موکلین قوی دارند و زحمات بسیاری در این راه کشیدند میتونند حتی زیر زمین رو توسط موکلشون ببینند و تشریح کنند ولی هیچ وقت انسانهای موفقی در این کار نیستند.
روایات میگن وقتی جنسی یکصد سال در زیر زمین بماند این جنس جزو مهریه عجاین هست. و شما بمن بگوئید کی مهریشو دو دستی تقدیم من و شما میکند؟
تا وقتی که شما عجاین رو آگاه نکنید میتونید این جنس را بردارید (بدزدید) ولی وقتی رو یک کاری احضار زده بشه و عجاین آگاه بشن دیگه شما صاحب هیچ چیزی نیستید.
تعداد کسانی که با موکل بار از زیر زمین بیرون آورده اند به تعداد انگشتان دست است و اینها انسانهائی شناخته شده بودند که این کار را هم برای خودشان انجام نداده اند و فکر مال دنیا نبوده اند و اون نیز به دستور خداوند انجام شده است.
نه من و شما که فکر پر کردن جیبمون هستیم.
هیچ وقت اگر میخواهید در حفاری موفق شوید علم رو کنار نگذارید و به چیزهائی مانند جادو و موکل بپردازید ، چون نه تنها موفق نمیشید بلکه ضربه هم میبینید.
اگر کسی رو پیدا کردید که با موکل باری از زیر زمین بیرون آورد آدرس بدید که من هم دستش رو ماچ کنم و هم مرید اون بشم.
حالا یکی از دلائلی که نمیتوان با موکل موفق بود آگاه شدن عجاین هست که اجازه نمیدهند دفینه را جا به جا کنید.
دومین مطلب در مورد موکل.
ما موکل رو به دو قسمت کلی تقسیم میکنیم .

اول عنایتی و دوم بدست آوردنی.

موکل عنایتیموکلینی هستند که کلامشان از کسی به شخص دیگر داده میشود یا به صورتهای دیگر به یک فردی این موکل عنایت میشود.
با موکلی که به کسی عنایت شود شاید (شاید) بتوان دفینه ای رو از زیر خاک بیرون آورد که اون هم مطمئن باشید برای موکل نیست و برای این هست که خداوند در بین بندگانش به شما با دیدی متفاوت نگاه میکند و در درگاه او عزیز تر از دیگران هستید. چه بسا اگه موکل هم نداشتید دفینه ای در طالع شما نوشته شده بود.و این کار هم اگر اتفاق بیفتد فقط یک بار است در زندگی شخصی که به آن عنایت شده است.

قسمت دوم موکلینی هست که با چله نشینی های فراوان بدست میآورید ، یعنی تلاشی برای بدست آوردن موکل میکنید.
اول این رو اضافه کنم که در این کار شما میخواهی جنی رو به زور دعا به اسارت بگیرید. و هیچ کس دوست نداره به اسارت بره مگر اینکه مجبور بشه و اسیر هر جائی که بتونه ضربه ای وارد کنه این کار رو خواهد کرد.
شرایط چله نشینی بسیار سخت است. چیزی که در مردم باب هست میگویند تمام اعضا و جوارح بدن باید چله باشند که البته شرایط چله نشینی از این حرفها بسیار سخت تر است (در عمل) ولی معنی آن بسیار ساده ، چله نشینی یعنی چه؟ یعنی ریاضت کشیدن. چطور ممکنه که شما چله بشیندی و ریاضت ها بکشید تا موکلی رو بدست بیارید برای پول دار شدن یا باری رو از زیر خاک بیرون کشیدن یا قدرتمند شدن؟ اینها با هم منافات داره کسی که چله نشینی میکنه دیگه دنبال مال دنیا نیست. کسی که چله نشینی میکنه پول و قدرت براش معنی نداره.

برای همین هست که میگم با موکل نمیتوان موفق شد. چون از بنیان تا انتها با مال دنیا منافات داره.
گوش به حرف مردم ندید و اگه کاری برای حفاری دارید با موکل خرابش نکنید.
هیچ چیزی در دنیا جای علم رو نمیگیره و کسانی که میخوان موفق بشن باید با علم دنیا به مال دنیا برسند.
پیر ما یک لشکر موکل داشت که هر چیزی میخواست براش فراهم بود و فقط یک بار با موکلی که به خودش عنایت شده بود توانست موفق شود و پس از چند سال زندگی دنیائی خودش رو به باد داد برای اینکه میخواست به ته این قضیه برسه و بعد هم که به انتهای قضیه رسید، پوسید و گذاشت کنار.
اگه خواستید عمرتون رو تو این راه تلف کنید یک نگاهی به دعا نویسان محلتون بندازید که تازه اینها زرنگاشن که سر مردم رو کلاه میزارن و زندگی خودشون رو میگذرونند.
هیچ وقت فکر نکنید که شما میتونید در این را از طریق اکتسابی به جائی برسید که امکان پذیر نمیباشد.
آخر کار تمام کسانی که میخواهند علم علوم غریبه رو کسب کنند دعا نویسی هست.
اگه خداوند بهت عنایت کرد برو دنبالش ، اگه نه ببوسش و بگذارش کنار.
کلمه عنایت رو هم براتون یک مثال بزنم.
نشونه بارز عنایت پرفسور میرزائی هست که رفت شاولین کنگ فو یاد بگیره و به شائولین راهش ندادند و دو روز جلوی درب شائولین زیر بارون نشست و وقتی برگشت ایران قوی ترین سبک کنگ فو جهان رو به نام کنگ فو توا نوشت و به علوم غریبه کاملا واقف شد. این یعنی عنایت.
کلام آخر رو بگم : با موکل نه موفق میشید نه نتیجه میگیرید. دوزار پول خرج کنید و یک دستگاه حرکت دهیدی تا نتیجه بگیرید. من امتحان کردم . با کسی که واقعا میتونست زیر زمین رو تشریح کنه ولی دریغ از یک سکه مسی بی ارزش. که بشه با موکل در آورد.

منبع نوشته : http://antique-book-treasure.ir

 

جابجایی گنج و دفینه توسط اجنه

www.iranikaan.loxblog.com/post/27

19 Jul 2016 – جابجایی گنج و دفینه توسط اجنه – آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه، زیرخاکی … از نظر طلسم هم وجود داره ولی نه به اون صورتی که دوستان میگن.

… از اسلام رو برای شما عزیزان قرار دادیم . مطالبی جامع و کامل درباره انواع طلسم و تله در گنج یابی و دفینه یابی …. تله یا طلسم جابجایی تله فشاری تله تیغ و شمشیر

باطل کردن و شکستن انواع طلسمات گنج و دفینه با خواندن دعای 60 قاف …

treasure-book.ir/باطل-کردن-و-شکستن-انواع-طلسمات-…

17 Jan 2016 – خانه / طلسم جادو سحر در گنج یابی و دفینه یابی / باطل کردن و شکستن انواع طلسمات گنج و دفینه با خواندن دعای ۶۰ قاف … آیات و دعای ۶۰ قاف برای باطل کردن و شکستن انواع طلسمات استفاده می شود . باطل کردن ….. تله یا طلسم جابجایی

اگه بتونی در مورد طلسم جابجایی منو راهنمایی کنی و بگی آیا میشه باطلش کرد و … باعرض سلام وخسته نباشید بیایید بی خیال گنج شیم بچسپیم به رنج دسته … باعرض سلام خسته نباشید می خواستم بهمم چگونه می توان فهمید که دفینه طلسم داره یا نه؟

طلسم جابجايي گنج

baffler.ir/طلسم%20جابجايي%20گنج/tag-10020563/

طلسم جابجايي گنج-احضار دفينه گنج طلسم فلزياب. … طلسم دفینه · دفینه ها · جیوه سبز · طلسم جابجایی · طلسمات دفینه · فلزیاب جیوه ای · نسخه دفینه · انواع طلسم گنج …

طلسم جابجایی دفینه – لینک گردی

farsitopz.ir/news/طلسمجابجاییدفینه

طلسم جابجایی فقط رو ردیابها تاثیر میزاره نقطه زن ببر بزن اگه چیزی باشه دیگه … … جابجایی تله … طلسم جادو سحر در گنج یابی و دفینه یابی; طلسم و سحر و … 689.

طلسم جابجایی گنج – لینک گردی

farsweekly.ir/news/طلسمجابجاییگنج

طلسم ماهی چیست؟ x طلسم جابجایی گنج x طلسم اب x طلسم گنج ها x طلسم گنج جن x انواع طلسم گنج x … … روش باطل کردن طلسم گنج,گنج و دفینه یابی به روش … گنج و …

طلسم جابجایی گنج – علوم غریبه

www.info.olomgaribe.ir/tag/طلسمجابجاییگنج

6 Jul 2016 – X طلسم جابجایی گنج X طلسم اب X طلسم گنج ها X طلسم گنج جن X انواع طلسم گنج X طلسم دفینه چیست X انواع طلسم ها X طلسم دفینه X طلسم X طلسم ها …

اول یک مطلب رو بگم: داشته های هر کسی چه از نظر مالی چه از نظر فکری نشان دهنده تلاش اون شخص در زمینه…,روش باطل کردن طلسم گنج,گنج و دفینه یابی به روش علمی.

25 Nov 2016 – به همین خاطر برخی گنج یاب ها و کاوشگران گنج و دفینه افرادی را که دارای موکل هستند را همراه خودشان میآورند تا تله و طلسم گنج و دفینه را باطل کرد و …

حل مشکل طلسم و جابجایی اشیاء در زیر زمین با فلزیاب های گلگسار …

galexar.blog.ir/…/حل-مشکل-طلسم-و-جابجایی-اشیاء-در…

25 Jul 2015 – امکانات ویژه حل مشکل طلسم جابجا شدن دفینه ها تا کنون شنیده اید که طلسم باعث جابجا شدن گنج شده است ایا دلیل واقعی ان را میدانید ؟ در اغلب فلزیاب …

21 Jan 2011 – خلاصه اطلاعات جامع در مورد دفینه. … که حذفش می کنیم. اما جریان طلسم گذاشتن موکل … آنان معتقدند که مال یا همان دفینه یا بقول شما شیء جابجا شده

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir خرید و دانلود کتاب مفتاح طلاسم کنوز طلسم نامه گنج یابی دفینه یابی و علوم غریبه PDF را برای شما عزیزان قرار دادیم .

21 Nov 2014 – موکل یا جن بخاطر اینکه ما گنج را نگیریم آنرا در زیر زمین مرتب جابجا می کند .عده ای گفتند چه باید بکنیم جوینده لب باز کرد که اگر این گنج طلسم دارد … این دستگاه خود دفینه را نمی گیرد بلکه رگه های طبیعی طلا در خاک را می گیرد …

دانلود کتاب آموزش طلسمات شکستن طلسم زیر خاکی,در این پست دانلود رایگان کتاب آموزش روشهای گنج یابی دفینه یابی شکستن طلسمات باطل کردن طلسم حیوانات زیرخاکی گنج باستان می. … تله یا طلسم جابجایی تله فشاری تله تیغ و شمشیر

زيرخاكي طلسم – YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=K5UnytYOCpQ
27 Apr 2012 – Uploaded by hamid k2

شاهدوا أكبر دفينه بالعالم 2014 – Duration: 2:31. ahmad twait 21,310 views. 2:31. گنج که نصیب غارتگران جهادی و طالبی نشد The …

 

کتاب مفتاح طلاسم کنوز طلسم نامه گنج یابی دفینه یابی و علوم غریبه کتاب جوغن نامه رمز یابی و … کتاب باستان شناسی آثار علائم و نشانه های گنج و دفینه علامت و نماد گنجینه کتاب فارسی نایاب درباره … تله یا طلسم جابجایی. تله فشاری. تله تیغ و …

طلسم جابجایی دفینه

bestparsian.ir/news/طلسمجابجاییدفینه

روش باطل کردن طلسم گنج,گنج و دفینه یابی … بتوان دفینه ای رو از زیر خاک بیرون …

دانلود کتاب اسرار نشانه ها، کامل ترین مرجع رمز گشایی علائم و نشانه های دفینه و گنج یابی امین رضایی … معانی آثار و علائم دفینه و گنج ها : … تله یا طلسم جابجایی.

FelezJoo – نظر سنجی{آیا به طلسم اعتقاد دارید؟}

https://www.felezjoo.com/viewtopic.php?f=27&t…
22 Jul 2013 – 10 posts – ‎7 authors

درمورد طلسم جابجایی باید عرض کنم یکی از قویترین طلسمات دفینه هستش … که اجنه از گنج ها محافظت میکنن و یا مدرکی که اثبات کنه طلسم وجود داره.

اطلاعات دفینه و گنج و فلزیابها – مجموعه اطلاعات دفینه و علوم غریبه و فلزیاب. … رتيل ، طلسم عقرب ، طلسم مار ، طلسم جن تعدادي از آنها هست.طلسم سنگ . طلسم سگ طلسم …

طلسم چه تاثیری در دفینه و گنج یابی دارد ….. تله ترقوه ای تله یا طلسم مار تله یا طلسم جابجایی تله فشاری تله تیغ و شمشیر تله الاکلنگی تله مکانیکی تله له کننده …

آیا تاکنون ازمطالعه کتابهای مختلف دعا ونتیجه نگرفتن خسته شده اید؟ … در این کتاب ارزشمند از انواع روشهای کشف و جابجایی دفینه ها , شق الارض گنج ها و موکلان دفینه …

1 Jan 2017 – کتابهای گرانبها و گرانقیمت گنج یابی و دفینه یابی برای دانشجویان رشته باستان شناسی با اطلاعات و مطالب بینظیر و …. تله یا طلسم جابجایی

دفینه – گنج یابی

yeralti.blogfa.com/category/4

دفینهگنج یابی – آشنایی با علائم و نشانه های علوم باستان شناسی:سکه … طلسم ماهي حس جاري شدن سيل را براي حفاران تداعي خواهد كرد يا افتادن در چاه، طلسم گربه به … آن را جابجا نمود و یا اینکه نوشته و نشانه هایی بر روی سنگ وجود داشته باشد و یا .

آثار، علائم و نشانه های دفینه تله ها، طلسمات، رمزگشایی، دفینه گنج طلسم. صفحه اول · پکیج ها ….. پاسخ: اون جابجا شدن نیست خطای اپراتور و خطای دستگاهه. رد. ص می‌گه:.

جابجایی گنج و دفینه توسط اجنه

www.iranikaan.lxb.ir/tag/جابجایی/جابجایی.htm

جابجایی گنج و دفینه توسط اجنه – آموزش گنج یابی، باستان شناسی، دفینه، زیرخاکی و عتیقه – رموز … از نظر طلسم هم وجود داره ولی نه به اون صورتی که دوستان میگن.

کارشناسی باستان شناسی : همه چیز درباره طلسم های موجود بر روی گنج و …

fileee.ir/کارشناسی-باستان-شناسی-همه-چیز-درباره-ط/

13 Dec 2015 – … و دفینه,همه چیز درباره طلسم گنج و دفینه,روشهای شکستن طلسم و سحر,دعا برای …. اگه بتونی در مورد طلسم جابجایی منو راهنمایی کنی و بگی آیا میشه …

آپارات – طلسم اسرار گنج نشانه

www.aparat.com/result/طلسم_اسرار_گنج_نشانه

خرید و دانلود مجموعه کتابهای گنج یابی و دفینه یابی جوغن. پکیج و بانک تحقیق پر… 3,524 بازدید. 7:57. روش گمانه زنی و شناخت علائم قبرها در گنج یابی. کانال گنج …

پایان قصه طلسم و افسانه گنج های «سوباتان»+تصاویر – پایگاه خبری …

gilnegah.ir/…/پایان-قصه-طلسم-و-افسانه-گنج-های-سو…

28 May 2015 – با راویان داستان طلسم غارگنج خانه سوباتان همراه شوید . …. ازقبیل وجود جن و انس ، طلسم و آل ، دیو و اژدها و گنج و دفینه وجود نداشته باشد . … طول ۸ متر ادامه می بابد ، آثار کنده کاری زمین و جابجای خاک دردو نقطه حدود نیم مترمکعب دیده می شود.

متافیزیک – طلسم گنج

ghallee.blogfa.com/cat-189.aspx

متافیزیک – طلسم گنج – نگاهی دوباره به دنیای متافیزیک، روح و جن.

14 Jul 2015 – فروش پکیج کامل کتاب های کمیاب گنج یابی دفینه یابی گنج باستان اسرار نشانه ها عتیقه,دانلود رایگان کتاب های کمیاب … تله یا طلسم جابجایی

فروشگاه گنج یابی، آموزش دفینه یابی و زیر خاکی… کلیک کنید …. دعای بخت گشایی+گنج یابی وکشف عتیقه ها+عتیقه+بخت گشایی ….. تله یا طلسم جابجایی

گنج باستان – نام علامت های کتب اسرارنسخه ها zzzxxzHH – گنج،دفینه،چشم … رصد دفینه ها – انواع رصد ها -چگونه رصد شناسایی و بازگشایی می شود – طلسم مار – طلسم تپه ها … ظاهر شدن گنج و دفینه ها , روش تربیع گنج , عمل برای جابجایی دفینه از مکانی به …

برچسب طلسم – فایل سل

filedoc1.blogsky.com/tag/طلسم

دانلود کتاب میراث زرین(شناخت نمادهای گنج و دفینه،کاملا رنگی و نفیس). جمعه 5 آذر 1395 ساعت 21:46 … تله یا طلسم جابجایی تله فشاری تله تیغ و شمشیر

انواع دعا و طلسم،گنج یابی و کشف عتیقه. … فروشگاه گنج یابی، آموزش دفینه یابی و زیر خاکی… کلیک کنید. این مطلب تا کنون ….. تله یا طلسم جابجایی تله فشاری

گنج ,گنج یابی, دفینه, زیرخاکی ,تله های فیزیکی, تله ها, علائم گنج, نشانه های دفینه ….. و به راحتی نتوان آن را جابجا نمود و یا اینکه نوشته و نشانه هایی بر روی سنگ وجود داشته باشد و یا … … طلسم, گنج ,دفینه, زیرخاکی , نشانه های دفینه, گنج یابی.

طلسم جابجایی گنج – لینک گردی

nimrang.ir/news/طلسمجابجاییگنج

طلسم ماهی چیست؟ x طلسم جابجایی گنج x طلسم اب x طلسم گنج ها x طلسم گنج جن x انواع طلسم … انواع روشهای کشف و جابجایی دفینه ها ,در این پست دانلود رایگان کتاب …

24 Aug 2013 – طلسم گنجطلسم و جادوشکستن طلسم گنجدفینهطلسم دفینهباطل کردن طلسم … 29, دسترس طلسم گنج زیرخاکی دفینه … 43, رفع طلسم جابجایی دفینه.

شناخت علایم و کارشناسی جوغنها – سرزمین پارس و گنج پارسی

dafinehyaban.vcp.ir/518345-نشانه-های-گنج-و-دفینه

12 شهریور 1394; طلسم ها در دفینه یابی 11 شهریور 1394; توصیه هایی … رمزگشایی و تفسیر تندیس یا نشان عقاب در گنج یابی و دفینه. dafinehyaban. تندیس عقاب …

تفاوت بین رصد و عمار زمین موانع عادی دفینه موانع روحانی (معنوی ) گنج موانع و تله های رصدی گنج در اسلام مقدمات و نسخه های ورود به مکان طلسم شده آیات حصین برای .

تن و خنثی سازی انواع تله ها و طلسمات دفینه ها: تله گذاری قلب یا دل تله فلش تله شن و ماسه تله زمینی تله رعد و برق تله ترقوه ای تله یا طلسم مار تله یا طلسم جابجایی

طلسم جابجایی چیست – لینک گردی

farsibuzz.ir/news/طلسمجابجایی-چیست

طلسم.جابجایی.گنج.دفینه09101471092; … گره و مشکات اصلی کار من چیست … 560. طلسم جابجایی دفینه – farsibuzz.ir. طلسم جابجایی فقط رو ردیابها تاثیر میزاره .

دفینه یابی و پیدا کردن گنج | انجمنهای پرشین تولز

https://forum.persiantools.com/…/دفینه-یابی-و-پیدا-…
23 Oct 2015 – 20 posts – ‎9 authors

دانش دفینه یابی(گنج یابی)خودتان را هزار برابر کنید از این ثروت … برای یافتن دفینه (گنج )اولین گام شناخت نشانه هاست ….. تله یا طلسم جابجایی

ابطال طلسم جابجایی گنج – مطلب ها

ww2.matlabhaa.ir/detail/…/article/4/

گنج و دفینه یابی به روش علمی 10،جوغن ها بخشي از کتاب گنج و رنج 5 155 هزار تن است که اگر و طلا و جواهرات و . ابطال طلسم جابجایی گنج ،ترکیب خاص برای ابطال …

طلسم گنج ها

www.javab-soal.ir/j.aspx?q=طلسم_گنج_ها&id…

طلسم گنج ها,طلسم گنج جن,طلسم جابجایی گنج,طلسم گنج 5 تن طلا,فیلم طلسم گنج,شکستن طلسم مار,طلسم دفینه چیست,طلسم اب,روش باطل کردن طلسم گنج,

نحوه باطل کردن علمی و صحیح طلسم نحوه باطل کردن علمی – کلوب

www.cloob.com/…/نحوه_باطل_کردن_علمی_و_صحیح…

1 Apr 2008 – نحوه باطل کردن علمی و صحیح طلسم البته ادعیه و احراز باعث میشوند که … عملیات ابطال طلسم آن است که گروهی تحت سرپرستی شخص موکل دار طی یک …

18 Aug 2008 – باطل کردن سحر و جادو. … انواع دفینها و گنج ها که امروز منبع در امد گروهی شده با عنوان … آنان معتقدند که مال یا همان دفینه یا بقول شما شیء جابجا شده

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *