خانه / اکسیر جوانی و حیات / دانلود رایگان متن کامل کتاب اکسیر اعظم,کتاب کامل درباره اکسیر اعظم و طب سنتی به زبان فارسی

دانلود رایگان متن کامل کتاب اکسیر اعظم,کتاب کامل درباره اکسیر اعظم و طب سنتی به زبان فارسی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دانلود رایگان متن کامل کتاب اکسیر اعظم,کتاب کامل درباره اکسیر اعظم و طب سنتی به زبان فارسی را برای شما عزیزان قرار دادیم . کتابی کامل و جامع درباره اکسیر اعظم و طب سنتی به زبان فارسی برای دانلود آماده کردیم . اکسیر اعظم چیست و آیا اکسیر حیات بخش وجود دارد و واقعیت و حقیقت دارد ؟ همه چیز درباره اکسیر اعظم . در ادامه مطلب کتاب الکترونیکی درمورد اکسیر اعظم را به زبان فارسی دانلود خواهید کرد .

دانلود رایگان متن کامل کتاب اکسیر اعظم,کتاب کامل درباره اکسیر اعظم و طب سنتی به زبان فارسی
دانلود رایگان متن کامل کتاب اکسیر اعظم,کتاب کامل درباره اکسیر اعظم و طب سنتی به زبان فارسی

دانلود رایگان متن کامل کتاب اکسیر اعظم,کتاب کامل درباره اکسیر اعظم و طب سنتی به زبان فارسی,کتاب اکسیر اعظم,دانلود رایگان کتاب اکسیر اعظم,دانلود کتاب قدیمی و نایاب درباره اکسیر اعظم و طب سنتی,دانلود کتاب الکترونیکی پی دی اف اکسیر اعظم,دانلود کاملترین کتاب در زمینه اکسیر اعظم,دانلود کتاب رایگان در مورد اکسیر اعظم و راز طول عمر و جاودانگی

دانلود رایگان متن کامل کتاب اکسیر اعظم,کتاب کامل درباره اکسیر اعظم و طب سنتی به زبان فارسی

اکسیر اعظم چیست و چگونه باید مصرف شود؟

اكسیر هم به معنای كمیاب است و در زمانهای قدیم به داروهائی می گفتند كه هر كدام كار خاصی انجام میدادند. مانند: اكسیر مو ، اكسیر دندان ، اكسیر چشم ، اكسیر شمس و نایاب ترین اكسیر كه به آن اكسیر اعظم می گفتند.

اكسیر را دانشمندان یونانی و دانشمندان ایرانی ساختند و نوعی دارو محسوب می شد كه البته در دسترس كلیه مردم وجود نداشت. اكسیر بیشتر از گیاهان و گاهی اوقات چیزهائی از حیوانات هم به آن اضافه می شده است. اكسیر به صورت دو قلو هست یعنی نر و ماده دارد و هر كدام به تنهائی به هیچ دردی نمی خورند و باید با فرمول دقیق با هم مخلوط شوند تا كارایی داشته باشند.

اكسیر اكثرا در شیشه هست و درب آن با ساروج پلمپ گردیده است و اگر كسی آگاهی نداشته باشد و درب آن را باز كند ظرف چند دقیقه فاسد می شود. و كسی می تواند از آن استفاده كند كه علم مصرف آن را داشته باشد. هر نوع از اكسیر فقط برای درمان امراض خود ساخته شده است و هیچكدام بدرد كاری جز فرمول خود نمی خورد. مثلا وقتی شما اكسیر دندان دارید و بعد از صد سال دندانهایتان ریخته است می توانید با مصرف آن دوباره دندان در بیاورید و سالهای زیاد با دندانهای جدید زندگی كنید.

اكسیر اعظم بزرگترین یافته دانشمندان آن زمان بود كه با داشتن آن میتوان هیچ وقت به مرگ طبیعی یا مریضی فكر نكرد چون با استفاده از آن انسان نه مریض میشود نه میمیرد.

افراد زیادی اكسیر اعظم را خوردند و عمری طولانی پیدا كردند مانند نمرود كه ششصد سال عمر كرد و باعث مرگش نیز خودش شد وگرنه خیلی بیشتر از اینها عمر میكرد.

بعضی وقتها میبینیم یا میشنویم كه در یك دهات مردی یا زنی عمرش به صدو پنجاه سال رسید یا بیشتر. همه به اشتباه میگویند كه چون در دهات و جای خوش آب و هوا هست و چیزهای طبیعی می خورد اینچنین عمری طولانی دارد ولی تا به حال كسی پرسیده است كه چرا بقیه اهالی آن دهات یك چنین عمری ندارند؟؟

دلیل عمر طولانی آن مرد خوبی آب و هوا یا خوردن چیزهای سالم و مقوی نیست.

این مرد نا خواسته و بدون اینكه خود بداند یكی از مواد تشكیل دهنده اكسیر را خورده است. شاید در كوه یا بیابان نوعی علف كه حتی خود نفهمیده كه این گیاه در میان ناهار یا عصرانه آن مرد بوده است. و به این صورت عمری طولانی یافته است.

مقدار اكسیر بسیار محدود است و تعداد انگشت شماری از دانشمندان قدیم موفق به ساخت آن شده اند. یكی از این دانشمندان بزرگ سندوس طبیب بود كه در دربار اردشیر دراز دست خدمت میكرد و روایت است كه هنوز زنده است و پس از فرار از دربار اردشیر در جایی بدون اینكه كسی او را بسناسد مشعول زندگی شد.

خیلی ها سعی كردند اكسیر تقلبی را در بازار های حفاری بفروش برسانند ولی بر عكس این كه همه فكر میكنند شناخت اكسیر تقلبی بسیار سخت است و می توانند از این را شیادی كنند و مردم را گول بزنند ، شناخت اكسیر اصل بسیار راحت است و اگر راهش را بلد باشی و كور هم باشی میتوانی تشخیص بدهی كه این اصل است یا تقلبی.
بعضی ها می گویند كه اگر اكسیر وجود داشته باشد بعد از كشف آن می توان در آزمایشگاهای مجهز از روی آن ساخت و دیگر مرگ معنی ندارد. در صورتی كه اینطور نیست ، همه ما میدانیم كه در طول زمان بسیاری از حیوانات و گیاهان كه در گذشته وجود داشته اند درگر وجود ندارند و نسل آنها از بین رفته است. پس شاید بتوان اكسیر را تفكیك كرد و مواد تشكیل دهنده آن را شناخت كه تازه این هم امكان ندارد ولی بفرض این كه بشود باید دید آیا این گیاهان هنوز هم وجود خارجی دارند یا از بین رفته اند؟ (خدا میداند)

دریافت نسخه فارسی کتاب اکسیر اعظم
اثر حکیم محمد اعظم خان چشتی (ناظم جهان)

جهت دریافت جلد مورد نظر بر روی سطر مربوطه کلیک کنید . . .

ردیف
نام کتاب
نویسنده
جلد
1
اکسیر اعظم
حکیم محمد اعظم خان چشتی (ناظم جهان)
1
2
اکسیر اعظم
حکیم محمد اعظم خان چشتی (ناظم جهان) 2
3
اکسیر اعظم
حکیم محمد اعظم خان چشتی (ناظم جهان) 3
4
اکسیر اعظم
حکیم محمد اعظم خان چشتی (ناظم جهان) 4

منبع نوشته : http://antique-book-treasure.ir/

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *