خانه / دعا / ذکر و دعای قوی و مجرب برای بستن زبان حسودان و بدگویان

ذکر و دعای قوی و مجرب برای بستن زبان حسودان و بدگویان

در اين پست از سايت antique-book-treasure.ir ذکر و دعاهاي قوي براي شما عزيزان قرار داديم براي بستن زبان حسودان و بدگویان در ميان مردم ذکرها و دعاهايي وجود داردهر انسانی در زندگی راه و روش خود رادارد و زندگی خود را می کند اما متاسفانه در زندگی امروزه هیچکس سر در کار خود ندارد و عده ای فقط به دنبال سخن چینی و حسودی هستند و تحمل خوب بودن زندگی آسوده دیگران را ندارند اما در قرآن دعاهایی برای این نوع حسودان و بدگویان وجود دارد در ادامه مطلب ذکر و طلسم و دعاي بستن زیان بدگو وحسود  را مشاهده مي کنيد.

ذکر و دعای قوی و مجرب برای بستن زبان حسودان و بدگویان
ذکر و دعای قوی و مجرب برای بستن زبان حسودان و بدگویان

دعای زبان بند قوی , دعای زبان بند دشمن , دعای زبان بند شدید , دعای زبان بند , زبان بند قوی , زبان بند قوی , زبان بند خوراکی , زبان بند خوردنی , زبان بند خوراندنی , دعای زبان بند قرانی , زبان بند از قران , ذکر زبان بند ,

 

ذکر و دعای قوی و مجرب برای بستن زبان حسودان و بدگویان

(صرفا در امر حلال استفاده شود)

آیات زیر را بر روی یک برگ کاغذ آبی رنگ نوشته و سپس آنرا در جای تاریک و مرطوبی دفن کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم
(إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ). یا رب الارباب یا الله بستم زبان فلان بنت (ابن) فلان
یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا الله.

اگر شخص مومنی از دست حسودان و دشمنان و زبان بد گویان و شر جادوگران در امان نیست، می تواند این ختم را انجام دهد که تا آخر عمر به او هیچ آزاری نرسد و اگر پنجاه سال او را بسته باشند، به اذن الله باز میشود. براي بستن زبان بد گویان و حسودان و دشمنان و بی اثر شدن جادوی جادوگران باید نماز خوان باشد و به مدت ده روز به این شکل که:

هر روز، اول غسل کند و بعد از نماز صبح یا مغرب یا نماز شب، اول صد بار بر حضرت محمد و آل او صلوات بفرستد و سه بار سوره توحید، ده بار آیت الکرسی، یک بار سوره فلق و ناس، هشتاد بار ذکر یا حسیب، ده بار لا حول لا قوه الا بالله العلی و العظیم بخواند و بعد به خود فوت کند و بگوید:

خداوندا، به حق اسماء عظیمت و به حق یا حسیب و یا قابض یا جبار یا قهار یا فتاح و به حق محمد و آل او (چهارده معصوم را اسم ببرد) مرا از شر حسودان و جادوگران و زبان بدگویان و از شر جن و انس و بد خواهان تا آخر عمر در امان خودت حفظ کن.

این ختم را تا ده روز ادامه دهد و بعد از آن این آیات و اسما و تمام ذکرهایی که گفته شد هر کدام را فقط ۱ (یک) بار بنویسد و به خود ببندد. اگر تاثیر بیشتری خواستار باشید، در کاغذی سفید یک بار آیت الکرسی و یک بار سوره توحید و یک بار سوره فلق و ناس و یک بار لاحول ولا قوه الا بالله العلی و العظیم و یک بار صلوات را نوشته و بعد بنویسید به حق یا حسیب و یا قابض یا جبار یا قهار یا فتاح توکلت الله امنت بالله و به حق (اسم چهارده معصوم را بنویسد) چهارده معصوم توکلت الله امنت بالله .
اگر این تعویذ را هر کس به خود ببندد ۷ ملک قدرتمند از طرف خدا بالای سر او و اطراف او می آیند و همیشه از او محافظت می کنند در برابر تمام بلاها و خوف های عظیم. البته اگر بیشتر اوقات با وضو باشید بهتر است و شب های جمعه یعنی پنجشنبه شب بخور روشن کنید خیلی خوب است. البته این ها برای بالا بردن کیفیت است. وگر نه در اصل موضوع خللی ایجاد نمی کند.

درباره ی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *