خانه / دعا / ذکر و دعای مجرب و قوی برای ازدواج و بخت گشایی سریع

ذکر و دعای مجرب و قوی برای ازدواج و بخت گشایی سریع

در اين پست از سايت antique-book-treasure.ir ذکر و دعاهاي قوي براي شما عزيزان قرار داديم برای  ازدواج و بخت گشایی سریع  در ميان مردم ذکرها و دعاهايي وجود دارد بسیاری دختران وپسران ما در سن ازدواج قرار دارند اما تمایلی به ازدواج ندارند و یا شاید بخت آن ها بسته شده باشد و آن ها دوست دارند که به موقع خود به خانه بخت بروند اما این امکان برای آن ها وجود ندارد در دین ما به ازدواج تاکید فراوان شده است به گونه ای که ازدواج کردن نیمی از دین را تشکیل می دهد  در ادامه مطلب ذکر و طلسم و دعاي برای ازدواج و بخت گشایی سریع را مشاهده مي کنيد.

ذکر و دعای مجرب و قوی برای ازدواج و بخت گشایی سریع
ذکر و دعای مجرب و قوی برای ازدواج و بخت گشایی سریع

دعای موثر مجرب برای بخت گشایی فوری و ازدواج آسان , دعای بخت گشایی فوری , دعای گشایش بخت و ازدواج , دعای گشایش بخت مجرب , دعای بخت گشایی و ازدواج , دعای ازدواج و بخت گشایی مجرب  , دعای بخت گشایی فوری و قوی , دعای باز شدن بخت , دعای باز شدن بخت بسته , دعای رفع بخت بستگی , بخت گشایی فوری و مجرب

 

ذکر و دعای مجرب و قوی برای ازدواج و بخت گشایی سریع

برای گشایش بخت دختری که ازدواج نکرده است  یا ازدواج کرده و طلاق گرفته است، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و به گردن بیاویزد . به اذن خداوند تبارک و تعالی بختش بزودی گشایش خواهد یافت. این عمل مجرب است.
(بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تَذکرونَ .  اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ اَن تَرزُقَ هذا المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین )

ترجمه : بنام خداوند بخشاینده مهربان و از هر چیزی خلق کردیم ما جفتهایی شاید که یادآوری شوید خدایا به حق این گفته ی تو و به حق محمد و خاندان او اینکه روزی دهی آن دختر (یا زن مطلقه و…) را ، همسری موافق غیر مخالف به حق محمد و خاندان او همگی .

 

درباره ی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *