خانه / دعا / ذکر و دعای مجرب و تأثیر گذار برای تسلی دادن درد

ذکر و دعای مجرب و تأثیر گذار برای تسلی دادن درد

در اين پست از سايت antique-book-treasure.ir ذکر و دعاهاي قوي براي شما عزيزان قرار داديم براي درمان هر درد و ناخوشی در ميان مردم ذکرها و دعاهايي وجود دارد  درد حس ناخوشایندی است که به انسان دست می دهددرد وبیماری در هر زمانی ممکن است به سراغ آدمی بیاید و این هم یک نوع آزمون الهی است و نمی توان گفت که چرا من باید مریض شوم و درد بکشم در هنگام درد می توان با خواندن آیات و دعاهای در خصوص این مورد روح و جسم را آرامش بخشید و ایمان به خداوند داشت که زمانی که درد را می دهد درمان را هم می دهد  در ادامه مطلب ذکرودعایی مجرب برای شفای درد و بیماری را مشاهده مي کنيد.

ذکر و دعای مجرب و تأثیر گذار برای تسلی دادن درد
ذکر و دعای مجرب و تأثیر گذار برای تسلی دادن درد

دعای رفع درد ,دعا برای درد ,دعا برای رفع درد , دعا برای هر دردی,دعایی برای درد , دعای درمان درد ,دعای دفع درد

 

ذکر و دعای مجرب و تأثیر گذار برای تسلی دادن درد

تعويذي براى هر درد مروى از حضرت امام رضا عليه السلام :
دعای رفع درد ، دعا برای درد ، دعا برای رفع درد ، دعا برای هر دردی ، دعایی برای درد ، دعای درمان درد ، دعای دفع درد
دعای رفع درد ، دعا برای درد ، دعا برای رفع درد ، دعا برای هر دردی ، دعایی برای درد ، دعای درمان درد ، دعای دفع درد
اُعيذُ نَفْسى بِرَبِّ الاَْرْضِ وَ رَبِّ السَّماءِ اُعيذُ نَفْسى بِالَّذى لايَضُرُّ مَعَ اِسْمِهِ دآءٌ اُعيذُ نَفْسى بِالَّذِى اسْمُهُ بَرَكَةٌ وَ شِفاءٌ.
مفاتيح الجنان، حاج شيخ عباس قمي (ره).ترجمه: پناه دهم خودم را به پروردگار زمين و پروردگار آسمان پناه دهم خودم را به آنكس كه زيان نزند با نام او دردى پناه دهم خودم را به آن كس كه نامش بركت و شفاء است.
ميتواند با گلاب و زعفران نوشته و با خود به همراه داشته باشد.

شيخ كفعمى در كتاب«مصباح» فرموده:هرگاه در تو مرضى باشد،به موضع سجده خود دست بكش،و آن را

پس از نماز واجب‏ هفت مرتبه بر آن موضع بمال و بگو:

يَا مَنْ كَبَسَ الْأَرْضَ عَلَى الْمَاءِ وَ سَدَّ الْهَوَاءَ بِالسَّمَاءِ وَ اخْتَارَ لِنَفْسِهِ أَحْسَنَ الْأَسْمَاءِ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ افْعَلْ بِي كَذَا وَ كَذَا وَ ارْزُقْنِي وَ عَافِنِي مِنْ كَذَا وَ كَذَا.

اى كه زمين را بر آب فشرد،و هوا را به ‏آسمان بست،و بهترين نامها را براى خويش برگزيد،بر محمّد و خاندان

محمّد درود فرست،و با من چنين‏ وچنان كن‏ و روزى‏ ام ده،و سالمم بدار از چنين‏ وچنان

پیامبر خدا(ص) فرمودند: “جمله «لا حول و لا قوة الا باللّه‏» ۹۹ درد را شفا می‏‌دهد که ساده‏‌ترین آن‌ها اندوه است۱″.
از مولای متقیان امام علی(ع) نقل شده که فرمودند: “بیمار شدم و پیامبر خدا به عیادتم آمد و فرمود: «بگو: خداوندا! از تو می‏‌خواهم عافیتی را که می‏‌دهی، پیش اندازی، بر امتحان خویش، بردباری‏‌ام بخشی، و مرا به سوی رحمت خویش ببری». من، این دعا را خواندم و پس از آن دعا، از بستر بیماری برخاستم، گویا که از بندی رَسته باشم۲″.
همچنین امام علی(ع) فرمودند: “پیامبر خدا، بر مردی از انصار که بیمار شده بود، وارد شد تا او را عیادت کند. او گفت: ای پیامبر خدا! برای من به درگاه خداوند، دعا کن.
پیامبر صلی‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم فرمود: «بگو: “از خداوند بزرگ، پروردگار عرش بزرگ، مسئلت می‏‌کنم و از خداوند بزرگ سلامتی می‏‌خواهم» مرد، این دعا را سه بار خواند و در پیِ آن، از بستر بیماری برخاست، چنان که از بند، رَسته باشد۳″.
امام صادق علیه‏‌السلام به هنگام بیماری این دعا را می‌خواندند: “خداوندا! تو خود، کسانی را سرزنش کردی و فرمودی: «بگو کسانی را که به جای خداوند به خدایی می‏‌پنداشته‏‌اید، فرا خوانید تا ببینید که نه نمی‏‌توانند سختی‏‌ای از شما بگشایند، و نه شما را به حالتی دیگر درآورند». پس ای آن که هیچ کس جز او نتواند سختی‏‌ای از من بگشاید و مرا به حالتی دیگر ببرد! بر محمّد و خاندانش درود فرست، و سختی را از من بگشای و آن را به سوی کسانی ببر که در کنار تو – که خدایی جز تو نیست – خدایی دیگر را می‏‌خوانند

 

درباره ی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *