خانه / مطالب متفرقه / جنگ آمریکا با ایران پیش بینی یک ساعت اول جنگ و حوادث 2 هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ

جنگ آمریکا با ایران پیش بینی یک ساعت اول جنگ و حوادث 2 هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir جنگ آمریکا با ایران پیش بینی یک ساعت اول جنگ و حوادث 2 هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ را برای شما عزیزان قرار دادیم . احتمال درگیری نظامی و رویارویی و جنگ آمریکا با ایران در سال 2017 وجود دارد . از این رو سعی کردیم یک ساعت اول جنگ آمریکا با ایران را پیش بینی کنیم و همچنین اتفاقات و حوادث پس از چند هفته جنگ آمریکا با ایران و تبعات سیاسی و اقتصادی آن در جهان را بازگو کنیم .

جنگ آمریکا با ایران پیش بینی یک ساعت اول جنگ و حوادث 2 هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ
جنگ آمریکا با ایران پیش بینی یک ساعت اول جنگ و حوادث 2 هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ

جنگ آمریکا با ایران پیش بینی یک ساعت اول جنگ و حوادث 2 هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ,پیش بینی جنگ آمریکا با ایران,احتمال زیاد درگیری نظامی و جنگ آمریکا با ایران در سال 2017,پیش بینی اتفاقات و موادث پس از جنگ آمریکا با ایران,تبعات سیاسی و اقتصادی جنگ آمریکا با ایران بر کل جهان چیست؟,نتایج و تبعات جنگ وحشتناک آمریکا با ایران,پیش بینی یک ساعت اول جنگ و درگیری آمریکا با ایران در منطقه

جنگ آمریکا با ایران پیش بینی یک ساعت اول جنگ و حوادث 2 هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ

پیش بینی یک ساعت اول درگیری و اتفاقات دو هفته اول و تبعات سیاسی آن در ۲ سال بعد از جنگ

یک هفته قبل از شروع حمله : وزیر خارجه امریکا به عربستان سفر می کند و موضوع دیدار : جهت هماهنگی نهایی و نیز ایجاد یک سیستم حمل و نقل سریع السیر زمینی برای انتقال نفت از خلیج فارس به دریای سرخ . هدف: جلوگیری از ایجاد بحران انرژی در اثر بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران.

۵ روز قبل از جنگ : جابه جایی نامحسوس ۸۰ در صد از نیروهای مستقر در عراق و افغانستان به کشورهای ترکیه و پاکستان . هدف : کاهش حداکثری تلفات انسانی در اثر حملات موشکی ایران به نیروهای امریکایی.

۳ روز قبل از جنگ : جابه جایی جنگنده ها و بمب افکن های نیروی هوایی ایالات متحده از پایگاههای هوایی مستقر در منطقه به نقاط غیر قابل پیش بینی و کور با هدف : دور از دسترس بودن جنگنده ها از حملات نیروهای ایران. همزمان خروج ناو هواپیما بر وینست از سواحل بحرین به سمت سواحل سومالی با هدف دور از دسترس بودن و هدایت عملیات .

۱ روز قبل از جنگ : رییس جمهور آمریکا : ما هشدارهایمان را به ایران داده ایم و ما ایران هسته ای را هرگز نخواهیم پذیرفت.

برنامه ریزی حمله به صورت مرحله به مرحله انجام شده است. نیروها منتظر شنیدن فرمان مستقیم حمله توسط رییس جمهور آمریکا. همه چیز خوب به نظر می رسد. غافل از اینکه نیرو ی مخصوص اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران ریز حرکات دشمن را از ماهها قبل زیر نظر داشته است.

حمله قرار است ساعت ۶ صبح انجام گردد. نام عملیات (برای آزادی ) پیش بینی شده است . ساعت ۵:۵۵ دقیقه صبح : رییس جمهور امریکا فرمان حمله را به صورت مستقیم اعلام می کند . حمله شروع می شود… ابتدا ۷ فروند بمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی ترکیه به سمت کرمانشاه ، ۶ فروندبمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی عربستان و امارات به سمت نیروگاه اتمی بوشهر، ۵ فروند بمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی پاکستان به سمت نطنز به پرواز در می آیند. همزمان ، تصادفا ۳ فروند اف ۱۴ تامکت نیروی هوایی ج ا ایران حوالی بندر عباس در حال گشت زنی هوایی هستند. اولین بمب افکن ها توسط تامکتها مشاهده می شود . بمب افکن ها از دریای سرزمینی می گذرند. گزارش حمله هوایی از تامکتها به پایگاه هوایی بوشهرمی رسد . خبر رسانی به فرماندهی نیروی هوایی انجام می شود . اعلام وضعیت قرمز به تمام پایگاههای هوایی کشور اعلام می گردد. در گیری تامکتها و بمب افکنها شروع می شود . در اثر درگیری یک تامکت منهدم می شود. ۲ جنگنده اسکورت بمب افکن ها منهدم می شود . بمب افکن ها تغییر مسیر می دهند. بمب افکن ها به نیروگاه بو شهر می رسند . نیروگاه بمباران می شود . ۸۰ درصد تخریب صورت گرفته است. آتش سنگین پدافند هوایی ایران در همه جا می پیچد. دو بمب افکن دیگر ساقط می شوند. ۱۸۰ موشک امریکایی به سمت تمام پایگاههای هوایی ایران شلیک می شود. ۷۰ درصد پایگاههاتخریب شده است. به علت جابه جایی جنگنده های ایرانی از یک ماه قبل جنگنده ها آسیب ندیده اند. ۱۱۰۰کشته بر جای مانده است.در شرق کشور جنگنده های دشمن تا ۳۰۰ کیلومتری نطنز نفوذ می کنند. دشمن به منطقه تحت پوشش سیستم موشکی هوشمند اس ۳۰۰ وارد شده است. ۱۲ موشک از پدافن ایران شلیک می شود. ۸ جنگنده در اثر آن منهدم می شود.. جنگنده هاعقب نشینی می کنند . میراژهای نیروی هوایی ارتش ایران جنگنده ها را دنبال می کنند. تنگه هرمز با انهدام اولین نفتکش منتسب به عربستان بسته شده و به کنترل نیروی دریایی ایران در می آید. نفت به بشکه ای ۲۰۰ دلار رسیده است.

همزمان غرب کشور: پالایشگاه کرمانشاه بمباران شده است.دود غلیظی همه جا را فرا گرفته است خبر رسیده است که بمباران پایگاه هوایی نوژه( ۷۰درصد تخریب) داشته است . جنگنده های دشمن به سمت تهران تغییر مسیر می دهند. ۲۵ فروند جنگنده رهگیر نیروی هوایی ایران به سمت دشمن به پرواز در آمده اند. درگیری شروع می شود . ۱۱ جنگنده ایرانی منهدم می شود. ۵ جنگنده دشمن نیز ساقط می شوند. دشمن عقب نشینی کرده است.

http://antique-book-treasure.ir

احمدي نژاد در نطقی تلوزیونی اعلام می کند : تاوان جسارت به ملت ايران فتح اسراييل است. روز بعد حمله رزمندگان فلسطيني و حزب الله به شمال و جنوب مناطق اشغالي . تلاویو محاصره شده است.

شلیک ۴۱ فروند موشک زمین به زمین شهاب ۳ به سمت تلاویو در ساعت ۵:۴۰ دقیقه بعد از ظهر صورت می گیرد.. ۱۱ موشک از ۴۱ موشک شلیک شده شهاب ۳ به تلاویو اصابت می کند. نیروگاه اتمی آریل در یک لحظه با خاک یکسان می شود . ساختمان وزارت دفاع اسراییل تخریب شده است. اسکله خرمشهر ، مقر فرماندهی پایگاه دریاای بندر عباس ، به صورت کامل نابود شده است. ناو هواپیما بر وینست در اقدامی تلافی جویانه با ۳ موشک عاشورا به قعر آب فرو می رود . ۴ موشک امریکایی از ناو جنگی روزولت به سمت تاسیسات سد دز شلیک می شود. سد فرو می ریزد . آب همه جا را گرفته است.۶۰۰ نفر کشته شده اند . مرکز بورس امارات توسط یک فروند شهاب نابود میشود. نیروی هوایی ایران با ۲۱۰ جنگنده بمب افکن به سمت پایگاههای هوایی امریکا در منطقه به پرواز در می آیند. درگیری یک ناو جنگی ایران با رزمناو روزولت صورت می گیرد . ناو جنگی ايران منهدم می شود. ناو روزولت با شلیک يك موشك زیر سطحی به نام حوت از وسط به دو نیم شده و به زیر آب میرود . پايگاههاي هوايي آمريكا در منطقه بر اثر آتش سنگین بمباران جنگنده های ایرانی به مقدار ۹۰ درصد نابود شده است .در حین انجام این عملیات ۳۹ فروند از ۲۱۰ جنگنده ايران منهدم می شوند . جنگنده های ایران به آشیانه بر گشته اند..

فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران اسراییل را به شليك ۸۰۰ فروند موشك زمین به زمین تهدید می کند. خروج سه ميليون يهودي از اسراييل آغاز شده است. حزب الله به جنوب تلاويو حمله میکند. رزمندگان به داخل شهر رسیده اند. گشت زني پي در پي جنگنده هاي ايران در حوالی سواحل خلیج فارس همچنان ادامه دارد. عمليات انتحاري ۳ خلبان ايران، انهدام ۲ ناو جنگي آمريكا را در پی داشته است. سخنگوی وزارت خارجه ایران ، ميانجي گري ژاپن توسط ايرانرا نمی پذیرد . اتحاديه اروپا اعلام بی طرفی کرده است .

روز ششم : با یک عملیات واکنش سریع توسط توپخانه سپاه پاسداران مقر فرماندهي نيروهاي ائتلاف در عراق توسط ۵ فروند موشك کوتاه برد زمین پایه به تلی از خاک تبدیل می شود.

ناارامي های مخالفان در امريكا شروع شده است. مقامات آمریکایی دچار بهت و حیرت شده اند. وزیر دفاع آمریکا اعلام می کند : هرگز به عواقب اینچنینی جنگ فکر نمی کردیم. ما شکست خورده ایم. کارشناسان سیاسی امریکا اعلام می کنند : ایرانی ها نظام قدرتمند امپریالیسم امریکا را از هم پاشیدند.

احمدي نژاد یک روز بعد اعلام می کند : يك هفته به نيروهاي مستقر در منطقه فرصت مي دهيم تمامي نيروها و تجهيزات خود را از منطقه خارج كنند. در غير اينصورت با شليك ۴۰۰ موشك آنها را از منطقه بدرقه خواهيم كرد.

۴ روز بعد : نيروهاي ائتلاف به طور کامل از منطقه به سمت كشورهاي مطبوع خود منتقل می شوند.

آتش بس از طرف ايران و امريكا پذیرفته می شود .

تلاويو سقوط کرد .

احمدي نژاد اعلام می کند : به انتقال اوارگان يهودي براي بازگشت به كشورهايشان كمك مي كنيم.

http://antique-book-treasure.ir

۲ سال بعد : ایالات متحده بر اثر فشار سیاسی و ناآرامی ها سقوط و بعد از یک کش و قوس سیاسی شدید به ۱۵ كشور مجزا تقسیم می شود.

سازمان ملل از ايران براي حضور دائم در شوراي امنيت سازمان ملل برای تامین امنیت منطقه خاور میانه دعوت کرده است.

بازسازي مناطق آسيب ديده شروع شده است .

وضعيت ايران آرام گزارش مي شود…

و اما نظرات یکی از کاربران سایت در مورد نوشته های بالا

روي صحبتم با شما نيست با نويسنده‌ي خيال پرداز هست كه براي اكثر ما شناخته شده هست

اين وبلاگ موشكي-نظامي يكي از خيالي ترين وبلاگهاي نظامي ايرانه و مطالبش بيشتر از روي

حدس،گمان و صد البته خالي بنديه.توهين نشه ولي ما كه ديگه درازگوش نيستيم.براي مثال

در مراسم رژه‌ي 31 شهريور خودم در محل حاضر بودم و براي سايت عكاسي ميكردم،تمام

هواپيماهايي كه از بالاي سرمون رد شدن زير 40 فروند ميشدن ولي ايشون مثل مقامات نيروي

هوايي،تعداد رو 140 فروند(تنها در تهران) اعلام كرده.البته با سقوط تنها AWACS عملياتي

(غنيمتي)ايران،مراسم ناگهان در تعجب و دلهره فرو رفت.بگذريم و بريم سر متن.

[ ]جابه جایی نامحسوس ۸۰ در صد از نیروهای مستقر در عراق و افغانستان به کشورهای ترکیه و پاکستان .[/ ]

چطور ميشه 80 درصد نيروها رو به صورت نامحسوس! از خاك اين كشورها خارج كرد؟

[ ] ابتدا ۷ فروند بمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی ترکیه به سمت کرمانشاه ، ۶ فروندبمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی عربستان و امارات به سمت نیروگاه اتمی بوشهر، ۵ فروند بمب افکن و ۳جنگنده اسکورت ازپایگاه هوایی پاکستان به سمت نطنز به پرواز در می آیند.[/ ]

فكر نميكنيد تعداد نيروهاي دشمن رو خيلي كم در نظر گرفتيد؟عزيز من دشمن ما گلابي نيست

و اگر نگاهي به جنگ اول خليج فارس بندازيد شايد به استعداد نيروهاي دشمن پي ببريد.

و اما فيلم تخيلي تازه شروع ميشه!

[ ]تصادفا ۳ فروند اف ۱۴ تامکت نیروی هوایی ج ا ایران حوالی بندر عباس در حال گشت زنی هوایی هستند.[/ ]

دو نكته:

1-ببينم قراره اين تامكتاي بي نوا تا 50 سال ديگه هم تو خدمت باشن؟

2-اين تصادف در جنگها چه كارا كه ميكنه!مگه نيروهاي اطلاعاتي ما از آغاز جنگ خبر نداشتن كه

بايد پاي تصادف رو به وسط كشيديد؟

[ ] در اثر درگیری یک تامکت منهدم می شود. ۲ جنگنده اسکورت بمب افکن ها منهدم می شود .[/ ]

واقعا؟چطوره تمام بمب افكنها و جنگنده ها با هم ساقط بشن؟آخه شما چطور تامكتي كه با

دانش سي و چند سال پيش ساخته شده رو با جنگنده‌هاي امروزي مقايسه ميكني؟از اون

گذشته چون ما تامكت داريم حتما بايد پيروز بشه و اگر همين تامكت (يا حتي سوپر تامكت)

http://antique-book-treasure.ir

دست آمريكا بود بايد مغلوب بشه!حالا رپتور و ايگل هم بيخيال ميشيم.

[ ] آتش سنگین پدافند هوایی ایران در همه جا می پیچد. دو بمب افکن دیگر ساقط می شوند.[/ ]

لابد با آتش سنگين! توپ 23م.م و سام-2 و سماوات قراره B-2 ساقط كنين؟

[ ] موشک امریکایی به سمت تمام پایگاههای هوایی ایران شلیک می شود.[/ ]

وقتي آمريكا تو جنگ 2003 ،شبي 400 تا موشك كروز به بغداد(فقط بغداد) شليك ميكرد چرا بايد

به كل ايران 180 تا موشك شليك كنه؟

[ ]دشمن به منطقه تحت پوشش سیستم موشکی هوشمند اس ۳۰۰ وارد شده است. ۱۲ موشک از پدافند ایران شلیک می شود. ۸ جنگنده در اثر آن منهدم می شود.[/ ]

تا 50 سال ديگه هم روسها S-300 رو تحويل نميدن.شما خيالتون راحت باشه.

حالا بد نبود تمام 12 تا هدف نابود بشه ها!چرا تخفيف؟

[ ] میراژهای نیروی هوایی ارتش ایران جنگنده ها را دنبال می کنند.[/ ]

ميراژهاي غنيمتي عراقي!ما اگر پرواز بدون سانحه داشته باشن بايد كلاهشونو بندازن هوا!چه

برسه به تعقيب F-22 و F-35 و F-15E .رافال كه نيستن ميراژ اف-1 هستن.

[ ]روز بعد حمله رزمندگان فلسطيني و حزب الله به شمال و جنوب مناطق اشغالي . تلاویو محاصره شده است. [/ ]

حالا حزب الله يه چيزي.حماس اگر توانايي داره از غره خارج بشه خودش خيليه.از جنبش فاسد و

وطن فروش فتح هم نبايد انتظار همكاري داشت.

[ ] موشک از ۴۱ موشک شلیک شده شهاب ۳ به تلاویو اصابت می کند.[/ ]

با حساب خطاي موشك بالستيك با هدايت INS در واقع ما داريم محاصره‌ي تل آويو رو ميشكنيم

و برادران خودمون رو قتل عام ميكنيم.

[ ]ناو هواپیما بر وینست[/ ]

تا جايي كه من ميدونم همچين ناوي وجود خارجي نداره و احتمالا نويسنده بخاطر شهرت ناو

وينسنس( USS Vincennes) كه بعد از جنايت انهدام ارباس ايراني معروف شد،اين اسم رو انتخاب

كرده و در اين صورت هم بايد بگم ناو وينسنس اصلا هواپيمابر نيست!

[ ]ناو جنگی روزولت[/ ]

اتفاقا روزولت،اسم يك ناو هواپيمابر هم هست.حالا منظور شما كدوم يكي هست؟

[ ] مرکز بورس امارات توسط یک فروند شهاب نابود میشود.[/ ]

مركز بورس انقدر ارزش داره كه يه شهاب حرومش كنيم؟اونم بورس امارات كه الحمدلله خودش

داره نابود ميشه!

[ ]نیروی هوایی ایران با ۲۱۰ جنگنده بمب افکن به سمت پایگاههای هوایی امریکا در منطقه به پرواز در می آیند.[/ ]

ببخشيد ايران بايد 210 جنگنده بمب افكن رو از كجا بياره؟

بسازه؟بخره؟خاليشو ببنده؟

[ ]پايگاههاي هوايي آمريكا در منطقه بر اثر آتش سنگین بمباران جنگنده های ایرانی به مقدار ۹۰ درصد نابود شده است .[/ ]

مگه هواپيماهاي دشمن به نقاط كور نرفته بودن؟اي خدا سرم داره گيج ميره!

[ ]خروج سه ميليون يهودي از اسراييل آغاز شده است.[/ ]

مگه حزب الله تا خود تل آويو پيشروي نكرده بود؟پس اين 3 ميليون جهود حتما ميخوان از بين

نيروهاي حزب الله عبور كنن؟

[ ]عمليات انتحاري ۳ خلبان ايران، انهدام ۲ ناو جنگي آمريكا را در پی داشته است. سخنگوی وزارت خارجه ایران ، ميانجي گري ژاپن را نمی پذیرد.[/ ]

در زماني كه ايران 210 جنگنده بمب افكن داره ديگه چه نيازي به انتحاره؟در موقعي كه لازم نباشه

اين عمليات صرفا انتحاري(و نه شهادت طلبانه) هست و خلبان بايد بعد از برخورد با ناو،خودش رو

براي جهنم آماده كنه.چون حكم خودكشي دوزخه.(مثلا اگر هواپيماي شهيد دوران سالم

http://antique-book-treasure.ir

بود،ايشون قطعا به ميهن بازميگشتن تا در ادامه‌ي نبرد شركت كنن).

احتمالا اسم ژاپن بلافاصله بعد از نوشتن داستان عمليات انتحاري به ذهنتون رسيده وگرنه چرا

كشورهايي كه مثلا متحد ما هستن(مثل چين و روسيه) نبايد دخالت كنن و ژاپن كه بهرحال تحت

نفوذ آمريكاست بايد وارد عمل بشه؟

[ ]تلاويو سقوط کرد . [/ ]

پس 200 كلاهك اتمي اسراييل+تعهد آمريكا به حفظ برتري اسراييل همگي كشك بودن و ما

خبر نداشتيم؟يعني حتي يك بمب اتمي هم تو اين جنگ جهاني سوم! استفاده نشد؟از اكشن

داستان كم ميكنه.خواهشا يه انفجار اتمي هم بزن تنگش باحالتر بشه.مثل Call Of Duty 4

[ ]احمدي نژاد اعلام می کند : به انتقال اوارگان يهودي براي بازگشت به كشورهايشان كمك مي كنيم. [/ ]

بر فرض پيروزي،با اين كار نسل يهود يا بهتر بگم صهيونيزم رو حفظ ميكنيم.تا زماني كه جهودها

وجود دارن،صهيونيزم هم وجود داره.پس چرا بايد فرصت رو از دست بديم و نسلهاي بعدي

خودمون رو وادار به تحمل اين نجاسات بكنيم؟

[ ]۲ سال بعد : ایالات متحده بر اثر فشار سیاسی و ناآرامی ها سقوط و بعد از یک کش و قوس سیاسی شدید به ۱۵ كشور مجزا تقسیم می شود.[/ ]

بازم تخفيف دادي كه!چرا 52 تا كشور نشه؟ها؟

[ ]سازمان ملل از ايران براي حضور دائم در شوراي امنيت سازمان ملل برای تامین امنیت منطقه خاور میانه دعوت کرده است.[/ ]

اينم از آرزوهاي دست نيافتني ايران و هر كشور مستقل ديگه هست كه بالاخره بايد تو اين فيلم

تخيلي بهش برسه.

[ ]وضعيت ايران آرام گزارش مي شود… [/ ]

محصولي از باليوود!

واقعا متاسفم كه بايد انقدر از واقعيات دور و به تخيلات نزديك بشيم.

البته نكاتي كه ميتونن واقعي باشن هم وجود دارن.مثل:

[ ]غافل از اینکه نیرو ی مخصوص اطلاعات و امنیت سپاه پاسداران ریز حرکات دشمن را از ماهها قبل زیر نظر داشته است. [/ ]

[ ]تنگه هرمز با انهدام اولین نفتکش منتسب به عربستان بسته شده و به کنترل نیروی دریایی ایران در می آید. نفت به بشکه ای ۲۰۰ دلار رسیده است. [/ ]

[ ] ناو روزولت با شلیک يك موشك زیر سطحی به نام حوت از وسط به دو نیم شده و به زیر آب میرود .[/ ]

[ ]با یک عملیات واکنش سریع توسط توپخانه سپاه پاسداران مقر فرماندهي نيروهاي ائتلاف در عراق توسط ۵ فروند موشك کوتاه برد زمین پایه به تلی از خاک تبدیل می شود. [/ ]

[ ]ناارامي های مخالفان در امريكا شروع شده است. مقامات آمریکایی دچار بهت و حیرت شده اند.[/ ]

نتایج احتمالی آغاز درگیری بین آمریکا و ایران؛ وحشتناک است!
ایران میتواند تنگه هرمز را مسدود کرده و یک رشته بمب‌گذاری ها در عربستان سعودی را سازمان دهد. ایران همچنین میتواند به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس از جمله قطر و خصوصاً بحرین حمله موشکی کند. برنارد گتا میگوید، در چنین شرایطی قیمت جهانی نفت به شدت افزایش مییابد وبحران اقتصادی کنونی در غرب گسترش خواهد یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برنارد گتا تحلیلگر مشهور فرانسوی در باره نتایج احتمالی آغاز درگیری بین آمریکا و ایران، دو سناریو را ترسیم میکند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ او می نویسد: بر اساس نخستین سناریویی که او آن را وحشتناک توصیف میکند، آمریکا پس از بمباران ایران ناگزیر به مداخله گسترده نظامی در خاک ایران خواهد شد؛ در همین حال، حزب الله لبنان، شمال اسرائیل را موشک باران خواهد کرد و اسرائیل واکنش نشان داده و به جنوب لبنان حمله میکند.

از سوی دیگر، ایران میتواند تنگه هرمز را مسدود کرده و یک رشته بمب‌گذاری ها در عربستان سعودی را سازمان دهد. ایران همچنین میتواند به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس از جمله قطر و خصوصاً بحرین حمله موشکی کند. برنارد گتا میگوید، در چنین شرایطی قیمت جهانی نفت به شدت افزایش مییابد وبحران اقتصادی کنونی در غرب گسترش خواهد یافت.

برنارد گتا، اعتقاد دارد که ایران بر این باور است که حمله هوایی آمریکا به ایران خیلی زود میتواند از ابعاد منطقه ای خارج گردیده و ابعادی جهانی به خود بگیرد و به همین دلیل فکر نمی کنند که آمریکا اقدام به بمباران تأسیسات اتمی ایران نماید؛ بر این اساس این پیش فرض، مسئولان ایران تا کنون تن به مصالحه با قدرت های بزرگ درباره پرونده هسته‌ای را نداده اند!

سناریوی دیگری که برنارد گتا ترسیم میکند، عبارت از آنست که آمریکا و اسرائیل با علم به این موضوع که قصد دارند تأسیسات اتمی ایران را بمباران کنند اقدام به موارد پیشگیرانه کنند؛ در چنین حالتی، کشتی‌های جنگی آمریکا در تنگه هرمزمستقر گردیده و کنترل این تنگه دریایی را در اختیار میگیرند. در همین حال، ارتش اسرائیل برای مقابله احتمالی حزب الله در مرزهای جنوبی لبنان مستقر خواهد شد.

برنارد گتا در پایان تحلیل، اوج ناآشنایی خود با مسائل مربوط به ایران را نشان می دهد. او می نویسد: در چنین شرایطی حزب الله لبنان که نگران شرایط سیاسی خود در داخل لبنان است و قدرت آتش اسرائیل را در برابر خود می بیند، بین حفظ موقعیت سیاسی خود در لبنان و مردن برای ایران، راه نخست را انتخاب کرده و ایران را رها خواهد کرد!!

خیلی مقالم مسخره بود
1 بور س امارات چه ربطی داشت حداقل پالایشگاه یا نیروگاه برق یا فرودگاه رو میزدی
2-نفتکش عربستان وسط تنگه در حالی که از حمله اگاه بوده مسخرست
3- جنگنده ایرانی بعد از حمله هوایی امریکا 210 خیلی اغراقه
4-ناو هواپیمابر چندین ناو محافظ داره زدنش به این راحتی مسخرست
5- این وسط اسراییل چه نقشی داشت ما بهش حمله کردیم جوابم نداد
6- اسراییل سقوط کرد پس بمب اتم واسه چی داره
alireza najafy
یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷ ۱۲:۲۷
واقعازيبا وقابل تحسين بود
یک ایرانی (عرفان طبیب زاده)
یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷ ۱۶:۴
خیلی خوب بود! البته مقاله خالی از اشکال نبود و بنده هم نمی خواهم اشکالی بگیرم،و از همه دوستان هم خواهش می کنم که به مقاله خیلی گیر ندهند… ولی در مجموع این حرکت سایت قابل تحسین بود…

پست قبلی هم به علت خبری بودن (بر خلاف همیشه) خیلی جذاب و غافلگیر کننده بود…

اگه امور سایت به همین منوال پیش رود عالیه…از آقای قهرمانی کمال تشکر را دارم انشاالله که سایت هر روز پربار تر بشود…

(قهرمانی جان انجمن یادتون نره!)

همگی در پناه حق
صالح رشیدی
یکشنبه ۸ دی ۱۳۸۷ ۱۷:۵۵
سلام سردار.
این فراخوان حرکت خیلی خوبی بود .
آقای حسین حسنی زحمت کشیدندو البته ما خارج از گود نشستیم و میگیم لنگش کن. در مجموع ایشون خیلی احساسی نوشتن تا واقع گرایانه. ضمنا ایشون به جای تکیه صرف بر تصورات و دانسته هاشون با همین ابزار گوگل اطلاعاتشون رو چک کنند.
مثلا ناو هواپیما بر وینسنس یک رزمناو است نه یک ناو هواپیما بر . تازه این رزم ناو بالای یک ساله که بازنشسته شده. بعد ایشون به عملیات وسیع نیروی هوایی ما اشاره کردند که فکر نکنم استراتژی درستی باشه. چیزی که یادشون رفت نقش هواپیماهای بدون سرنشین ماست که بسیار موثرند و جنگ الکترونیک. مختل کردن سیستم رادار دشمن با فوج زیادی از پرنده های بدون سرنشین و همچنین جنگ الکترونیک. بعد در این جنگ احتمالی بیشتر پروازهای جنگده آمریکا احتمالا از عرشه ناوهای هواپیما بر و پایگاههای عراق و افغانستان صورت میگره. دیگر کشورها به خصوص ترکیه بعید است.
فکر کنم ایشان نیروگاه اتمی دیمونا را با آریئل اشتباه گرفته بود. البته اشتباهات دیگه ای هم بود. ولی برای اول کار خوب است. ایشون تخیلی بسیار خوبی دارد ولی باید بیشتر جستجو و مطالعه کند.
شیروخورشید
دوشنبه ۹ دی ۱۳۸۷ ۹:۱۲
بنظر برای سرگرمی خوب بود واما اینکه یک قدرت بزرگی به این صورت قافلگیر بشود خیلی ساده لوحانه میباشد و چطور جنگدهای سی الی چهل سال قدیمی ایران علنان بر اسمان مسلط میشوند و بنظر من خیلی یکطرفه بود .
كوروش كبير
دوشنبه ۹ دی ۱۳۸۷ ۱۱:۴۳
جناب شير خورشيد ،‌صدام اتفاقا همين فكر رو مي كرد كه ايراني ها نمي تونن خودشونو جمع كنن.اما ديديم كه تنها 24 ساعت بعد از جنگ حمله سريع السير 140 فروند جنگنده بمب افكن نيروي هوايي ارتش به قلب عراق تمام كارشناسان مسائل نظامي دنيا رو مات و مبهوت كرد…
پوریا
دوشنبه ۹ دی ۱۳۸۷ ۱۷:۳۰
بسیار جالب بود ولی 1 نقش نیروی زمینی خیلی کمرنگبود 2 من فکر نمی کنم همه چیز به همین سادگی تموم بشه
{{@@…حسن…@@}}
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ ۶:۵۴
با سلام
اگه اینطوری بشه که عالی
ولی اگه امریکا حمله کنه
1.وقت اماده شدن به ایران نمیده
2.به غیر از امریکا اسراییل هم نیروی هوایی خودش رو داره
3.یه خورده بیشتر سخت خواهد بود
4.بعد از پیروزی ایران {به امید خدا} اسراییل رو به چند قسمت تقسیم میکنه
…………………………………………………………………………………….
……ولی در کل امیدوارم که امریکا همچین غلطی رو نکنه
……چون از جونامون خیلی شهید میشن{{خدا کنه من هم یکی از انها باشم}}
@@@…ولی ناموسن مقاله ی بسیار زیبا و تکی بود دم همتون گرم …@@@
…………………………………………………………………………………….
خداحافط…………………………………………………………………………@
علی
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ ۱۲:۵۱
سلام
خسته نباشید.من دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیک هستم و از این نوشته های شما خیلی سر در نمیارم.اگر امکان داره با دلیل بگین که چجوری حرفاتون امکان داره
کاظم
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ ۱۹:۱۸
سلام
َآقایون والا من که نتمی دونم چی بگم در کل که مقاله قالب تقدیر بود ولی اکه دقت کنین فقط یه قسمتش به نظر من یه خورده قابل بحث بود و اون هم اینکه قسمتی که آمریکایی ها به عقب رونده شدن یعنی جنگ به نفع ما ادامه پیدا کرد یه کم زود بود چون اگه جنگ شروع بشه به این راحتیا هم به پایان نمی رسه درسته که دوره جنگ های کوتاه مدت رسیده اما در این مقاله از لشکر کشی زمینی خبری نبود و جنگ در دریا و هوا تموم شد ولی همه می دونیم که در صورت شروع جنگ آمریکایی ها خیلی سریع هلی برن نیروهارو شروع می کنن و درگیری زمینی حتماَ به صورت شدید انجام خواهد شد سابقه هلی برن های آمریکا رو شاید همگی ما بدونیم نظر بقیه دوستان چیه؟
سرباز مرگ
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ ۲۲:۴۴
ایندوست ما توهم انتزایی داره
ایا واقعا اف 14 توانایی زدن اف22 رو داره
یا اینکه ایا اس300 میتونه بی2 رو بزنه
یا موشک عاشورا میتونه یک ناو بازنشسته رو در شمال امریکا بزنه
وبلاگ شما تا حدودی در مورد توانایی های ایران اغراق میکرد ام این دیگه اخرشه
یک ایرانی
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۷ ۸:۴۲
سلام به همگی

خود سایت هم درچند خط اول اعلام کرد که مقاله مورد تایید موشکی و نظامی نیست و فقط بهترین مقاله است…همین

در پناه حق باشید
شیروخورشید
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۷ ۱۲:۴
ایران بجز تعداد کمی میگ29 و سوخو بعد از جنگ جنگده جدیدی خریداری نکرده است پس همان هواپیماهای دوران جنگ با عراق میباشد و در اواخر جنگ اسمان ایران علنان جولنگاه خلبانان صدامی بودونتیجه چطور 19 سال بعد از جنگ با هواپیماهای فرسوده و تکنولوژی چهل سال قبل میتوان به اسمان جنگ با یکشور دارای این تکنولوژی مسلط شد ؟حالا چرا این نوشته برگذیده شده است شاید بخاطر شیرینی ان باشد نه بعنوان نوشته برتر .(سعی شده از واژهای عربی خیلی کم استفاده شود)
كوروش كبير
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۷ ۱۶:۴۷
ما الان حدود 85 فروند از انواع ميگ 29را در اختيار داريم. 60 فروند اف 5 فايتر..56 فروند از انواع اف 4 فانتوم..31 فروند اف 14 تامكت..26 فروند ميگ 21فيشبد..42 فروند سوخو 24..26 فروند سوخو 25..و انواع مختلف ديگر ….چي داري مي گي داداش..صاعقه و آذرخش و بقيه رو هنوز نگفتم..طبق گزارشات واصله الان حدود 530 جنگنده عملياتي و آماده در اختيار داريم. از حدود 760 جنگنده ..
رضا
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۷ ۱۸:۸
سلام اگه صاحب سایت یا وبلاگ هستید و اگه می خوای از طریق اون کسب درآمد کنید به وبلاگ من بیاین و در قسمت موضوعات مطالب روی درآمد کلیک کنید و مطلب اونو با دقت بخونید فقط همین قدر بگم که کسب درآمد از طریق این روش عضو شدن در گروه و قرار دادن بنرهای تبلیغاتی اونا توی وبلاگ یا سایتتونه و هرکی رو این بنرها کلیک کنه (فقط کلیک) 600 ریال به حساب شما واریز میشه و ………….. اگه هم تو وبلاگ من رو تبلیغات کلیک كنید ممنون میشم . موفق باشید
faxbet
جمعه ۱۳ دی ۱۳۸۷ ۱۶:۱۰
مرتضی تقدیریان گل خطمی نام پدر : مهدی

از مشهد مقدس
علي
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۷ ۱۷:۶
به نظر منطقي مياد فقط يك اشتباه خيلي كوچيك صورت گرفته كه اگه رفع بشه درست ميشه يعني جاي ايران و روسيه عوض بشه
یک ایرانی
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۷ ۱۷:۴۸
آقای مرتضی صالحی ،یعنی به این چیزی که گفتی واقعا اعتقاد داری؟؟؟
جاویدان
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۷ ۱۸:۵۳
شتر (که چه عرض کنم، خر که امیدوارم به این حیوان نجیب توهین نکنم)

در خواب بیند پنبه دانه!
یه دوست
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۷ ۱۹:۷
من که از طرفداران این وبلاگ هستم؛ از این نوشته ی خنده دار و مضحک تعجب کردم

عزیز اگه جنگ بشه که فقط یه بمب اتم کارا رو تموم می کنه وتمام
سعیدی
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۷ ۲۰:۱۰
خیلی احمقانه بود برای نویسنده واقعا متاسفم
محمد
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷ ۹:۴۰
با عرض سلام تلاش خوبي بود.ولي اشتباه.اولأ توان نظامي ايران رو با آمريكا نمي شود مقايصه كرد. يكم واقعي گرانه بیندیشم این سؤالات مطرح میشه.آیا آمریکا از برنامه هسته ای هراس دارد؟آیا از قدرت نظامی ایران می ترسد؟که به خاطر اینها به ایران حمله کند؟جواب صد در صد خیراگر خوب ریسرچ کنید می بنید که آمریکا از نفوض ایران در منطقه می ترسد. زیرا بیداری و قیام مردم منطقه علیه حکومتهایشان را مرگی برای اسرائیل و مرگی برای پترو دولار و شرکتهای نفتی و عمرانی آمریکا می دانند.به همین خاطر وقتی امام راحل حرف از صادر کردن انقلاب زد با تمام جهان مواجه شد. من به تو قول می دم اگر ایران دست از سر اسرائیل و انقلاب در منطقه وردارد . در یکجا ایران از محاصره اقتصادی ور داشته می شود و حق ساخت نیروگاه هته ایو حتی بمب اتم داده می شود! مانند عربستان سعودی
اسباب ترس آمریکا از حمله به ایران اینست:قدرت جنگی ایران در جنگهای نا منظم است. و این نقطه ضعف آمریکا و غرب است.و دیگری قدرت ایمانی و شهادت طلبی.و نیروی خدایی حادثه ای مانند صحرای طبس
قدرت موشکی ایران و رادار گریز همانچه که در جنگ حزب الله اسرائیل باعث شکست اسرائل شد.
شیعیان و طرفدارن مردمی ایران در منطقه.نیروهای قدسی سپاه پاسداران.
محمد
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷ ۹:۴۱
.اگر آمریکا یا اسرائیل به ایران حمله کند سناریو اینگونه خواهد بود.روز اول تمامی نقاط انرژی هسته ای خراب می شود الا بوشهر و زیرزمینها تمامی فرودگاها نظامی و غیر نظامی منهدم. اینجا شاید 10 تا 15 درصد از نیروهای وارد شده به ایران منهدم شوند.ایران اعلام جنگ باز را می کند.تمام سفارتهای اسرائیل و آمریکا در خطر هستند.نیروهای نا منظم بیرون می آیند اسرائیل بمباران می شوند. تمامی پایگاه ای آمریکا در منطقه در دسترس موشکهای ایرانی.مناطق نفتی منطقه بوسیله موشکهای ایرانی و نرویهای مردمی منهدم.پاسخ اسرائیل با بمب اتم. تظاهرات در تمامی جهان به خاطر اقدام اسرائیل.روسیه و چین این را ضد امنیت جهانی می دانند.مقاومت اسلامی نیجریه که از ایران حمایت می شوند مخازن نفتی در نیجریه را منهدم می کنند.ونزوئلا نفت را بر آمریکا قطع می کند.70% از نفت جهان از دسترس آمریکا خارج می شود.پترو دلار ساقط بازار و شرکتهای آمریکا ساقط و منهدم.دوستان ایران در عراق اعلان همدستی با ایران.ارسال نیروی ایرانی به سوریه و ایران و سوریه وارد جنگ . جولان آزاد.اسرائیل سوریه را با بمب اتم می زند.80%از اسرائیلیها از اسرائیل فرار می کنند.انقلاب در سراسر جهان عرب برای دفاع از ایران و سوریه.حزب الله وارد جنگ میشود گروهای فلسطینی همچنن.اسرائیل تنها در محاصره مسلمانان.انقلاب در امریکا.حمله روسیه به اروپای شرقی
خلافت اسلامی بدست ایرانیان یا کشور اسلامی متحد.قدرتهای جهان کشورهای اسلامی متحد و روسیه و چین و کشورهای متحد امریکای لاتین
محمد
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷ ۹:۵۳
و من بعید می دانم آمریکا یا اسرائیل دست به چنین حماقتی بزنند. بازی با ایران بازی با مرگ است.
اینجا آمریکا تنها بدنبال واژگون کردن جمهوری اسلامی به وسیله حمایت شورشیان و کسانیکه ضد جمهوی اسلامی هستند و تهاجم فرهنگی و فاسد کردن جوانان ایرانی. یک جامعه فاسد یعنی بی اراده که اسان میشه اون را از پا دراورد
نادر
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷ ۱۵:۵۳
می شود بگویید چندساعت فکرکردیدتا این مقاله را نوشتید خیلی خرافاتی هستید
علی رضا
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷ ۱۵:۵۹
نادرجان فکر کنم999999999999999999999999999999ساعت فکر کرده
جاویدان
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷ ۲۲:۱۱
بد نیست که ادم بنشیند و درباره نتایج چنین نبردی فکر کند، اما
خیالبافی در چنین مورد مهمی می تواند نابود کننده باشد. من از انجا که سالهاست مقیم المان هستم به تاریخ جنگ جهانی دوم اشنا میباشم.
ای امت خیالباف احساساتی ایا میدانید که در نبرد دریای مانش که متفقین نیروهایشان را در ساجل فرانسه اشغال شده پیاده میکردند، روزانه 3000 تا 4000 امریکایی در ساحل کشته میشدند. اینها با وجود همه ان تلفات المان نازی را به زانو دراوردند. اشتباه است اگر فکر کنید که غربیها نازک نارنجی هستند و اگر اوضاع بر انها سخت شوند جا میزنند.
انقدر خام نباشید. با این اراجیف روزی هم سر خود را به باد میدهید و از ان بدتر خانواده ادمی مثل من که اصلا به این نظام علاقه ای ندارد را به خطر می اندازید.
علی رضا
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۸۷ ۹:۵۴
جاویدان اصلا به تو چه ربطی داره که تو المانی
جاویدان
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۷ ۰:۲۷
البته اگر خانواده و دوستانی در ایران نداشتم تا این اندازه نگران این نادان گویی ها نبودم.
به نظر من اینگونه بیهوده بافی ها از نوع همان گزافه گویی های معمول روستازادگان نادان است
(برخلاف مضمون سعدی شیرازی که ” روستازادگان دانشمند به وزیری پادشاه رفتند”)
که فعلا اختیار ان دیار را به دست گرفته اند.

فراموش نکنید که المان نازی از نظر تکنولوژی در بیشتر زمینه ها از امریکا و انگلستان پیشرفته تر بود. تازه با ان تکنولوژی برتر و قوای بسیار مجهز و به اصطلاح جان برکف و با ایمان اس اس شکست خورد و نابود شد.

حالا جناب علی رضا خان زیادخون خود راکثیف نکنید، باالاخره ما هر کجا که باشیم باز هم ایرانی هستیم و سرنوشت ان خطه برایمان مهم است و اصولا ایرانیها با وجود بعضی اشکالات ادمهای سالمی هستند.
یک چیز دیگر اینکه من شغلم اینجا تدریس و مربی امور تربیتی جوانان است و چند تا از این جوانان عرب و ترک هستند و من میبینم که بعضی هاشان خیلی از این جنگ فعلی در غزه رنج میکشند و حالا تازه به نصیحت های من رسیده اند که جنگ و خونریزی راه حل مسائل نیست. یکی دو هفته پیش خیلی شعار میدادند و از موشک پرانی های حماس طرفداری میکردند چون فکر میکردند در این نبرد پیروز میشوند ولی حالا میبینند که اقوامشان در حال از بین رفتن هستند و کار مشکل شده است.
علی رضا
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۷ ۱۴:۳۲
خوب جاویدان جان خانواده ات را هم ببر المان
یک ایرانی دیگر
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۷ ۱۸:۲۷
جاویدان جان من کاملاَ با شما موافقم و از روزی که این مطلب رو دیدمف هم خندم گرفته و هم اینکه نگران شدم که چه بر سر ملت ما آمده که انقدر دارای قوه ی تخیل قویی هستند.
پاینده ایران و ایرانی. مرگ بر استبداد
جاویدان
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۷ ۱۹:۲۳
علی رضا خان چان
به تظر نمیاد ادم بد ذاتی باشی!
خدا بیامرزدت!
پوریا
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۷ ۱۹:۲۷
واقعا برای کسانی که بر ضد این مقا له اظهار نظر کردن متاسفم چیزی به نا م خرافات وگنده گویی و… وجود نداره من موندم تاریخ چند بار باید برای این اقایون تکرار بشه واصلا برداشت این افراد از پیروزی چیه واصلا میتونن بین قدرت نظامی (که شامل پراکندگی نیروها موقعیت جغرافیایی میزان تسلط بر منابع نفت گاز واز مهم تر روحیه
ی سربازن وهزاران هزار فاکتور دیگه میشه) وتسلیحات نظامی فرقی بزارن اگر ما تجهیزات نظامی خوبی نداریم بایداون هزار عامل دیگه از قدرت نظامی را نادیده بگیریم مگه این ایالا ت متحده بااین قدرت تو عرا ق یا افغانستان چیکار کرده واصلا تونسته تواین کشور ها امنیت پایدار(فقط برای یک هفته) برقرار کنه من میگم شما ها خودتونو قبل شروع جنگ باختیدبه تجهیزات نظامی امریکاواین خود ترس همون چیزی که باعث شد اعراب تو6روز از اسرائیل شکست بخورن
خخ
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۸۷ ۲۰:۲۴
بچه جان حتما زیادی نوشابه گاز دار خوردی
علی رضا
جمعه ۲۰ دی ۱۳۸۷ ۱۰:۳۹
جاویدان کوچولو دیگه داری زیاد از حد حرف میزنی تو اگر ایران را دوست داشتی و خانواده ات را هم دوست داشتی باید این مقاله ی زیبارا قبول داشتی
جاویدان
جمعه ۲۰ دی ۱۳۸۷ ۱۳:۳۶
علی رضا جان جان موش قورتت بده!
منم بدم نمیاد که ایران یک نیمچه ابر قدرتی بشه، ولی میدونم که ابر قدرت لازمه اش نخست نیروی اقتصادی است و بعد نظامی! وگرنه هر چه هم از نظر نظامی قوی بشی ولی اقتصادت بلنگه، میشی مثل شوروی مرحوم!

مثال هاش هم هستند. چینی ها این را خوب فهمیدند. اقتصاد (یعنی همونی که به قولی مال خره) را چسبیدند و بعد از ان به تقویت نیروی نظامی و ماهواره و غیره پرداختند. اینها در ایران از عهده یک اقتصاد نفت پایه هم برنمی ایند و حالا میخواهند دنیا را از باصطلاح چنگال “امپریالیسم جهانخوار” نجات دهند. بابا برو کنار بذار باد بیاد
یا اینکه به قول المانیها “بگذار افتاب بیاد”.
میثم
شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۷ ۹:۳۰
اگه بخوای با عدد رقم حرف بزنی حتما میگی حزب الله 2 دقیقه هم نمیتونه جلوی

اسرائیل دوام بیاره ولی دیدیم بعد از 33 روز کم آورد.

عزیزان فقط اعداد و تجهیزات مهم نیستند .

خدا از همه قویتره .
جاویدان
یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۷ ۳:۳۷
بله مسلما خدا قویتره!

ولی از کجا معلوم که خدا به ان طرفی که ما میخواهیم کمک کند. اگر یک در صد هم احتمالش وحود داشته باشه که به طرف مقابل کمک کنه، انوقت چی؟

یک مثال خوب همین وضع کنونی غزه است که حماس انطوری که پیداست ان موفقیت نسبی که حزب الله در جنگ دوسال ونیم پیش داشت را ندارد. (البته اگر به اخبار تلویزیون های ایران استناد شود، نزدیک است تل اویو هم فتح شود)

اما ایا خدا کمتر با حماس است تا با حزب الله؟ اینها که همه در یک جبهه هستند! چرا خدا به یکی کمتر کمک میکند؟
نامشخص
یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۷ ۱۱:۵۶
شما میگید که بمب اتم میزنن خوب ایرانم میزنه نمیگم که ایران بمب اتم داره ولی تو بازار سیاه همه چیز میفروشن ایرانم میخره میزنه
عثیان
یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۷ ۱۴:۷
یک سوال میپرسم به عنوان یک خداپرست یا لااقل به عنوان یک انسان در موردش نظر بدید. در جنگ احتمالی ایران و آمریکا دو کشور از دو نوع سلاح متفاوت استفاده خواهند کرد آمریکا از بمب افکن و موشکهای باله ای با دقت تا دو متر برای انحدام اهداف استراتژیک و ایران از موشکهای میان برد و کوتاه برد با دقت بالای یک کیلومتر برای نابودی مناطق غیرنظامی(بلاجبار) و هدف قرار دادن کشتیهای نفتکش و بمبگذاری های انتحاری و ایجاد آشوب در سرتاسر جهان (به دلیل نداشتن توازن نظامی برای جنگ رودررو ) و اما نتیجه جنگ برای ایران چیزی نخواهد بود جز نابودی حداقل پنجاه درصد زیرساختهای اقتصادی و صنعتی بطوری که برای بازسازی به دهها سال زمان نیاز است. در ضمن:
به موشکهای ایران نباید دلخوش بود زیرا ضدموشکهای پاتریوت و آرو تقریبا تمامشون را مورد هدف قرار خواهند داد.
به بستن تنگه هرمز نمیشه امیدوار بود چون آمریکا اول از هرچیز حوالی این منطقه را به تصرف درخواهد آورد .
روی حزب الله و حماس نمیشه حساب کرد چون حزب الله برای جنگ با اسرائیل باید اول با ارتش لبنان و نیرویهای بین المللی که تو مرز اسرائیل مستقر هستند بجنگه که این کارو قطعا نمیکنه و حماس هم که حالا درگیر جنگه و چیزی ازش ندیدیم.
بمب اتمی هم کارایی نداره چون به فرض که ایران بمب اتمی هم داشته باشه و موشک قابل حمل کلاهک هسته ای هم داشته باشه شکار خوبی خواهند بود برای سلاحهای ضد موشکی
و اما کارآمدترین سلاح ایرانی قایقهای تندرو هستند که آمریکا هم ازش میترسه
حالا به نظر شما تو این جنگ احتمالی بیشتر متضرر خواهند شد؟ و خدا وسیله نابودی کدام قوم را فراهم خواهد کرد؟
علي
یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۷ ۱۴:۱۷
آمریکا به دنبال جنگ با ایران نیست چون قدرت نظامی این دو کشور با هم قابل مقایسه نیستند.
آمریکا به دنبال تغییر حکومت ایران نیست زیرا اگر می خواست تو این سی سال این کارو انجام میداد و برای تثبیت انقلاب و حکومت از جنگ ایران و عراق حمایت نمیکرد.
آمریکا از ایران هسته ای نمیترسه چون میدونه دولتمردان ایران آنقدر احمق نخواهند بود که تو جنگ از بمب هسته ای استفاده کنند(من شک دارم)
جاویدان
یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۷ ۱۴:۱۷
غلط میکنند بمب اتم بزنند.

من فکر نمیکنم که کسی در غرب اصولا همچین خیالی داشته باشد.

منتها این دلیل نمیشود که ادم مردم را بدون جهت به خطر بیاندازد. به نظر من همه این مسايل حتی مشکل فلسطین و اسراییل راه حل سیاسی دارند. تندروی اسان است. اما لزوما به حل مسایل نمی انجامد.

برای مثال اگر فرض را بر این بگیریم که چندین بمب اتم و هیدروژن در خاور میانه منفجر شوند، این منطقه شاید برای جندین دهه یا بیشتر اصلا قابل زندگی نباشد.
حجت
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ ۸:۲۶
خیلی خندیدم. ممنون.
آرش
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ ۱۴:۷
اولا” مرگ بر آمریکا و اسرائیل
ثانیا” برادر من اگر خدای نکرده چنین اتفاقی بیافتد این بی دین و ایمان ها همگی دست به دست هم میدهند و کلیه تاسیسات و پایگاه های ایران را در زمان کوتاه با خاک یکسان می کنند پس امیدواریم هیچ وقت جنگ نشود .
شاید سن و سال شما به جنگ ایران وعراق قد ندهد من بوده ام بسیار وحشتناک است حتی وقتی یک موشک عراق می زد چه برسد به موشک باران ایران توسط این شیاطین پناه می بریم به الله
علی
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ ۱۶:۲۳
اگر برای این سناریو 60 درصد هم احتمال وجود داشته باشد باید وارد جنگ شد.
شما هم شده اید احمدی نژاد؟ اول این ریگی را مهار کنیم بعد برویم سراغ امریکا
رضا
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ ۱۷:۲۸
با اینکه همه عاشق وطنمون هستیم و به موقع ازش دفاع مي كنيم ولی برای نویسنده این مقاله متاسفم ‘ چون خیلی سطحي نوشته شده و پر از تناقض . یه جا میگه پایگاههای هوایی نابود شده یه جا میگه 210 جنگنده پرواز کردند . اول جنگ با 140 تا حمله کردیم الان با 210 تا ؟؟؟!!!
فکر کرده جنگ به همین سادگیهاست . اون هم با آمریکا .
محمد جواد
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ ۲۰:۳
ضمن تشکر از مقاله با با اصلا جنگی اتفاق نمی افتد!!!!!!!
محمد جواد
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ ۲۰:۲۳
میگم چطوره ما به امریکا حمله کنیم تا قدرتمون نشان بدهیم!!!!!!؟
در ضمن برای پاسخ به برخی از انتقادات مبنی بر استفاده نکردن نویسنده از جزئیات و جنگ الکترونیک و…ایا در پیش بینی ساعت اول جنگ می توان همه ی این ها را جا داد یا اصلا چرا انقدر کارشناسانه اتقاد می کنید مگر مقا له ای دقیق و کار شنا سانه خواسته اید. که چرا فلان چیز از قلم افتاد یک چنین مقا له های محدودی باید به طور کلی از نظر محتوا درست باشد. با تشکر
جاویدان
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۷ ۲۲:۳۲
عرضم به حضورت این مقاله هم از نظر شکل، هم از نظر محتوا، هم در جزء و هم در کل باطل و مردود است.

در برابر نویسنده چنین وانمود میکند که انگار یک جنگ خانمانسوز که شاید منطقه خاورمیانه تا مدیترانه را خالی از زندگی کند، یک بازی کامپیوتری مهیج است.

ادم ساده هم در ایران کم نیست. یک دفعه هم به استقبال جنگ میروند، مثل …… تویش میمانند و بعد مثل این اقای اسماعیل هنیه که امروز در تلویزیون پیام میفرستاد، در عین اینکه در محاصره افتاده، شعار میدهند و بعد با اتش بس خفت بار و شاید هم تسلیم موافقت میکنند. حالا اگر از این قبیل ادمها بپرسی، چرا جان این همه هموطنت را با بی سیاستی نابود کردی، جواب عاقلانه ای ندارند، چون این قبیل ادمها اول عمل میکنند و زمانی که به زحمت افتادند، شاید به فکر بیافتند که کله شان را به کار بیاندازند. البته معمولا اصلا کله را به کار نمی اندازند.
وحید
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۷ ۱۱:۳۹
آخه آدم حسابي اگر اينقدر توانايي داريم كه بريم همين امشب تكليف دنيا رو مشخص كنيم!!
به قول معروف” يه چيزي بگو بگنجه “(قضيه گنجشك و دعوا و تير چراغ برق)

.مطمئن باش کار به ان جا ها نمی کشه حکومت ایران با انقلابی دیگر سقوط می کنه
2.امریکا انقدر سلاح داره که هنوز رو نکرده
3.جنگ بشه خیلی از همین ادم ها که برای خامنه ای سر و گردن می شکانند از ایران فرار می کنند در حکم جهاد خامنه ای خیلی چیز ها معلوم شد
4.حماس که تمام شد حزب الله هم اخر کارشه
5.خواب دیدی خیر باشه
پدرام گلکار
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۷ ۱۴:۹
آقا دستت درد نکنه.خیلی خندیدیم.مهران مدیری و رشید برن بوق بزنن،اونم شیپوری.

آقا همه جالب بود وایستادن نگاه می کنند.این همه هواپیما و تجهیزات رو برای دکور خریده عربستان و امارات و کویت و ….

راستی 210 هواپیما رو با گلایدر ها و دستگاه های سیمولاتور حساب کردی؟از کجا آوردین این همه رغم رو؟ هواپیمای آژاکس چی شد.آذرخش ها رو هوا منفجر شدن با کف زدن نیرو های آمریکا؟ هواپیما های کنترلی چی؟ تو جنگ الکترونیک تحت کنترل نیرو های آمریکا در نیومدن.مثل مال صدام؟

آقا بمب اتم ایران رو یادت رفت.آمریکا باسه همین حمله می کنه نه باسه اینکه مسئولین خون مردم رو می خورن.این بمب چی شد؟ سر کدوم موشک بستین؟سر سجیل که چند کیلومتر اونطرف تر از حدف منفجر شد؟ شاید هم سر موشک های خیلی حرفه ای قسام بستید؟! راستی نکنه داشتید با لنت می پیچیدید دور موشک قسام ترکید.البته موشک قسام 2 متره ولی به لطف نظام خیلی کارا می کنه.مثلا 1500 کیلو اورانیمی که باسه بمب غنی شده را حمل بکنه

آقا این موشک های شهاب 3 چقدر خفنه.می دونستم از رادر و پداوند آرو 3 اسرائیل که قراره تا دو سال آینده نصب بشه رد می شه.نکنه روش عکس پرچم آمریکا می کشید که اسرائیلی ها نفهمن ماله ایرانه.

آقا این ناو جورج واشینگتون و این ناو روزولت اسباب بازی یه موشک مخوره می ره زیر آب.قابل شناسایی هم نیست.کشتی هاشون هم ثابته تکون نمی خوره )):

خیلی ایراد داره تا صبح باید برات بنویسم.

بمب هیدروژنی،بمب اتم،بنکر باستر ها،اف 35 ها و اف 22 ها.

خیلی سطحی و کوچک فکر می کنی.اگر حزب الله تکون بخوره نیرو های صلح جرش می دن.اگر سوریه تکون بخوره یا حماس و جهاد، جرشون می دن.اینها هم قاطی بازی.نهههههههههههههههههههههههههههه؟!
ایرانی مسلمان
شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۷ ۱۳:۱۳
من نمیخوام کشورم رو حقیر کنم اما با یکم فکر میشه فهمید اگه جنگ به این اسونی بود که الان چنتا امپراطوری به وجود میومد.

انشاالله که هیچ جنگی صورت نمیگیره اما اگر خدای نکرده اتفاقی بیوفته هنوز ماها نموردیم ماجرا جوئی توکشور ما به این سادگی ها نیست ایادی غرب بداند ما ایرانی هستیم شیعه علی(ع) شیعه غیرت داره
رضا
شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۷ ۱۳:۱۷
واقعا ریدین با این توهماتتون
مالیخولیای شما در مرحله خطرناکیه
mts
یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۷ ۱۹:۲۹
کاش به همین ماست و دوغی بود
محمد
سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۷ ۱۹:۲۷
واقعا چه داستان جالبی

امشب که خاستی بخابی سرتا بذار جا کوند

احمق
انوشیوران
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۷ ۱۷:۲۸
جالب بود!

البته نیازی به این جنگ نیست! اسرائیل بزرگ از پس حماس بر نیومد! منطقه در حال تغییرات بزرگی است!

اسرائیل یعنی کشک! برای نابودیش دیگه بمب اتم نیاز نیست! همون حماس کافیه!
سید امیر
جمعه ۴ بهمن ۱۳۸۷ ۰:۰
امید وارم جنگ نشه . وامیدوارم که همه انسانها با هم در صلخ و سفا زندگی کنه

اون چیزی که داره دنیارو نابود میکنه نه اسرائیل نه امریکا نه انگلیسه

بلکه نادانی انسانهاست

پس از خودمون باید شروع کنم و باید نشون بدیم که زندگی در صلح چنان لذتی دارد که کینه و جنگ زره ای از آن نیست .

و در آخر همه انسانها حق زندگی دارن حال که هر دینی با هر مذهبی و هر رنگی که باشن
علی رضا
جمعه ۴ بهمن ۱۳۸۷ ۱۱:۲۲
من هم امیدوارم جنگ نشود ولی اگر جنگ شود 20تاf35وf22کل ایران رامیگیرند
کارشناس هوافضا
دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۸۷ ۱۲:۲۷
امریکا 15 تا کشور شد ! چه رویایی ! زیادی از حد اغراق کردن 6 تا بمب افکن برای یه نقطه ! بابا 1 بمب افن بی 1 کافیه ! در ضمن این تامکت مال امریکاستا هر کاریشم بکنیم کسی که چیزیو میسازه میتونه نابودش کنه از بقیه مقاله صرف نظر می کنم برای دوستان نا آشنا میگم این فقط یک رویاست امریکاشم نمیتونه همچین ادعایی کنه ادم با رویا نمی تونه پیشرفت کنه ! اقتصاد اجازه جنگ نمیده
مهدی
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۸۷ ۱۸:۵۰

باید بد تر از اینا باشه
سهند دومان
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۸۷ ۲۲:۳۴
نظری ندارم- وقت گذرا بود
سید حسین
یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۷ ۱۵:۵۷
سلام
ببینید فکر میکنم برخی دوستان مسایل سیاسی ونظامی رو با هم قاطی کردن
اول نظرم رو درباره این مقاله بگم:
تا چند سطر آخرش تقریبا خوب اومدین ولی آخرش رو خراب کردین به این راحتی ها هم که گفتید نیست
جناب آقای جاویدان هم یک چیزی گفتند که من بهش انتقاد دارم
اگر کار مقاومت آقای اسماعیل هنیه و حماس در برابر اسراییل نادرست باشه
پس کار امام حسین (ع) در مبارزه با یزید از اول اشتباه بوده زیرا ایشون با تعداد یاران کم و بدون آب با لشکر چند هزار نفری جنگیده و از لحاظ نظامی هم شکست خوردند ولی بعدش چی شد؟؟!!…..
من نظرات تمام دوستان رو خوندم
قبول دارم تا حدودی ( کم یا زیادش با خودتون ) مقاله رو خوشبینانه نوشتند ولی دوستان همه چیز به قدرت نظامی ربط نداره
همه ما میدونیم ارتش اسراییل از لحاظ قدرت چهارمین ارتش قدرتمند دنیاست
پس چرا نتونست یک گروه چهار هزار نفری رو در مدت 33 روز نابود کنه؟ (منظور حزب الله لبنان است) حالا هزار مرتبه هم بگیم که ایران براش اسلحه میفرستاده آیا به اندازه اون حجم از سلاحهایی که آمریکا به اسرایییل داده میرسه؟
این جنگ اخیر حماس واسراییل رو دیگه چه جوری توجیه میکنید؟
حتما میدونید باریکه غزه از یک طرف با اسراییل هم مرز است از یک طرف با مصر و از یک طرف هم به دریا میخوره . مصریها که سمت خودشون رو بسته بودند و اجازه عبور دارو هم نمیدادند چه برسه به اسلحه! دریا هم که دست کشتی های اسراییل بود اون طرف دیگه هم که اسراییل هست
پس چرا با تانکهای مرکاوا و هواپیماهای پیشرفته f16 و هلیکوپترهای آپاچی وناوچه های ساغر نتونستند دولت حماس رو نابود کنند؟!!
Mojtaba
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۸۷ ۱۹:۱۲
واقعاً احمقانه بود
milad
جمعه ۲ اسفند ۱۳۸۷ ۲۰:۱۳
salam agha motmaen bashid amrica age be in natige berese ke 20% emkan shekast vojod dare bazam jang nemikone vali age begam ye kam jav gir shodin bi rah nagoftam.
بسیجی سابق
شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۷ ۱۶:۱۶
آقایونی که زحمت نوشتن مقاله رو کشيدن تخيل خوبی دارند اما جنگ هم رفتن ؟ يا فقط مثل بعضی ها بيرون گود نشستن و يا علی شو می گن؟
حاج رضا
یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۷ ۸:۵۵
هوالمحبوب
هر چی بود برام جالب بود مطمئن هستم در جنگ با امریکا ما صدهها برابر قوی تر از اینی که گفتی شرکت خواهیم کرد در جنگ زمینی به امید خدا اشغالگران امریکایی در ایران و پایگاههای امریکایی در تمام کشورهای منطقه که پایگاه امپریالیسم است را تبدیل به گورستان جنازه های امریکایی خواهیم کرد به امید خدا پوزه امپریالیسم و تمام قدرتهای زورگو و ستمگر جهانی را به خاک خواهیم مالید به امید خدا فتح و ظفر نصیب دلاور مردان ایرانی خواهد شد به امید خدا شورای ظالمین در سازمان ملل را برخواهیم چید به امید خدا همه مظلومین جهان را از بند ستمکاران نجات خواهیم داد به امید خدا عدالت را در گستره زمین گسترش خواهیم داد به امید خدا نوکران و ابستگان به اجانب و دشمنان ایران را در کشور شناسایی و به دار مجازات خواهیم آویخت به امید خدا دانشگاه ازاد را از دست باند مافیایی جاسبی آزاد خواهیم کرد به امید خدا ذلت خواهان افراطی در دوم خرداد را که نامه ذلت آمیز برای امریکا نوشتند را به پای میز محاکمه خواهیم کشاند و آنها را مجازات خواهیم کرد به امید خدا اقازاده های رانت خوار را محاکمه خواهیم کرد به امید خدا انقلابمان را جهانی خواهیم کرد به امید خدا بهزاد نبوی و خسرو تهرانی و دیگر عاملان انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت رجایی و باهنر را مجازات خواهیم کرد به امید خدا همه فاسدین اخلاقی مثل ابطحی و محمد رضا خاتمی و آخوند گلستانی و …. را مجازات خواهیم کرد به امید خدا همه آرزوهایمان را برآورده خواهیم کرد به امید خدا…..
وحید
یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۷ ۲۱:۴
پسر خوب است به انگلستان و فرانسه و روسیه هم اعلام جنگ بدیم ما اینقدر امکانات داریم برایمان ننگ است با قدرت کوچکی هم چون امریکا درگیر بشیم و …
شهاب – 3
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۷ ۰:۱۴
ایران در دقیقه اول از داخل فرو می پاشد برادر من !!!
زیاد به مخت !!! فشار نیار که …………
شیرین
یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۷ ۰:۱۵
بعضی از مردم فکر می کنند همه چیز را می دانند اما مانند کوران ساده ترین مسائلی که هر ساعت هزاران بار از جلوی چشمانشان می گذرد را تشخیص نمی دهند . اگر کسی دقیق و موشکاف باشد با یک نظر دقیق آنچه را که در اطرافش می گذرد خوب تشخیص می دهد.
روزبه
سه شنبه ۴ فروردین ۱۳۸۸ ۱۳:۴۴
سلام عزیزم چند نکته ساده
1تا حالا شمردی چند نفر تو این انشا کشته شدند و به چه بهایی؟
2تا حالا از خودت پرسیدی بعد از این جنگ ابلهانه چه بلایی سر این اقتصاد خراب میاد؟
3چرا فکر می کنی حزب الله خودشو واسه ما به زحمت بندازه
4اینهمه آدم تو غزه مثل گوسفند مردن و کسی کاری واسشون نکرد(نتونیت نخواست)
5میدونی جنگ همیشه قاتل بهترینهاست؟
6این بسیجی سابق و جاویدان حرفهاشون رو گوش کن
7رسیدن به کرسی حق وتو در سازمان ملل احتیاجی به این آدم کشیها نداره پول می خواد
8آرزو می کنم هیچ وقت جنگ نشه
مجید آمریکای
یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۸ ۲:۲۸
شما فکرکنم سر دستشوی بودی داشتی میریدی با خودت گفتی یک داستان بگم و این داستان رو هم سره هم کردی ایران در برابر آمریکا هیچ است اصلاً ایران برای آمریکا مهم نیست که بخواد وقتش رو برای ایران بذاره جز چاههای نفتی ایران.
رامین
سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۱:۵۸
عرض شود که:
قابل تامل بود اما نه کامل بود و نه خالی از تناقض.
1- آمریکا به ایران حمله نمی کند به احتمال 90% چون به منافع خودش در خاور میانه آسیب می رسه.
2- درسته که قدرت نظامی آمریکا با ایران(با همه کشورها) قابل مقایسه نیست ولی ایران همیشه ایرانه.ولی هیچکس به جز بعضی ها!!!نمیدونن که تعداد جنگنده ها یا هر تسحیلاتی که در ایران هست اون چیزی نیست که دوستان شمردند.بلکه خدا می داند و بعضی ها!!!
3- هیچ وقت آمریکا با بمب اتم به ایران حمله نمیکنه. چون مسلما اسرائیل محو می شود.اینو اغراق نمی کنم. مطمئنم
4- دوستی که از آلمان نظر دادن شما درست میگین اگه علیه ایران جنگ بشه مطمئنا” متحدان غربی نیز به آمریکا کمک خواهند کرد ولی… مسئله اینه که شما و امثال شما آیا آن زمان در آلمان و کشورهای مهاجم خواهید ماند یا به ایران خواهید آمد…؟؟؟
5- کشورهای عربی همیشه برای ما مشکل ساز بوده اند شک نکنید همه ی آنها به جز معدودی: سوریه , لبنان و فلسطین و شاید کشور غیر عربی ترکیه به کمک آمریکا خواهند آمد.پس در اینصورت اول باید از دست این مزاحم ها خارج شد.
6- و در آخر آمریکا هیچ غلطی نمی کند و نخواهد کرد و نمی تواند بکند
سیامک
سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۶:۱۸
بسیار عالی بود وقابل توجه کسانی که می گویند این کار غیر ممکن است ایران از زمان هخامنش تا حالا یکی از قدرت های برتر نظامی بوده وهست.
سیامک
سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۶:۲۲
از مجید آمریکایی وطن فروش خاهش می کنم بیخود نظر ندهد.
احسان
جمعه ۸ خرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۵۰
بسیار جالب بود. انشاالله که جنگی نمیشه ولی اگه بشه همین جوری یا بهترش بشه. اونی هم که میگه مسخره چرا بورس ؟ نمیدونه که بورس امارات از هرچی پالایشگاه تو منطقه هست حیاتی تره. اونی هم که به خرید های ایران اشاره میکنه باید بدونه که هنوز هیچ نهاد اطلاعاتی غربی اطلاعات 100درصدی از توان هوایی ایران نداره مثلا هنوز وجود یا عدم وجود سوخوی30 تو ایران یه رازه . همچنین اونایی که میگن ما با آمریکا؟ هنوز در رابطه با جنگ نامتقارن توجیح نیستند که چیه. به عنوان آخرین مطلب هم باید در نظر داشت نیروهای مسلح ایران شاید نصف پیشرفت و قدرتی روکه دارند رو به خاطر مسائل امنیتی نگن. هرچی باشه فرمانده های ما 8سال جنگ رو دیدن نه مثل نیروهای اسرائیلی 55 روز
میناس کمار
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۵۷
خدا شفات بده
yps
شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸ ۳:۲۴
سلام .
جالب و بسیار تخیلی بود.
شما نیروی پدافند هوایی ایران رو زیر سوال میبرین!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قابل توجه شما اسرائیل بهترین پدافند ها رو داره. بعدشم حزب الله با چی میخواد تل اویو رو محاصره کنه؟و……………………
منتظر جواب شما هستم.
موفق باشید
باد
دوشنبه ۸ تیر ۱۳۸۸ ۱۱:۵۷
از این به بعد خاستی ژیشبینی کنی شبش شام زیاد نخور چون شب خوابهای این جوری می بینی حالا5تا دلیل میارم خودت قضاوت کن:
1-اخه انسان نیروی هوایی امریکا 16برابر نیروی هوایی ایران قدرت داره با این وجود 50 ساعت مبارزه از ریاض تا تهران رو با خاک یکسان میکنه چه برسه به یک هفته ؟!!!!
2-هیچ وقت امریکا تنها دعمل نمی کنه یا باناتو عملیات میکنه یاباگروه5(امریکاو روسیه وچین وفرانسه والمان)نهخودش تنها
3-هنوز قدرت ایران به اون هدی نرسیده که بتونه b2روهوا شناسایی کنه چه بره مقاومت کنه
4-امریکا نزدیک21500ناو وکشتی جنگی داره وایران1ناو و350کشتی جنگی داره خودت نسبت ببند
5-نیروی زمینی امریکا طبق اظهارات وزیر دفاع خودمون 20برابر ایران است وفروپاشی امریکا اگر از کسی بر بیاد اون روسهان نه یه مشت بسیجی پاچه پاره
اینکارا نیاز به سازمان جاسوسی مثل ciaیاKGBداره نه سزمان اطلاعات ایران چه برسه به سپاه
این هم یه نکته اسرئیل بمب اتم داره تاحلا اگه علیه حذب الله استفاده نکده شانسی بوده والا شعاع بمب اتمی جدید اسرائیل که تو نوادا ترکوندن لبنان رو خاکستر میکنه
والسلام
آزاد
یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۸۸ ۱:۴۲
دوست من،حس ايران دوستي شما قابل تقدير است اما بعد از مطالعه مقاله شما و اظهار نظر دوستان نكاتي چند به ذهن اين حقير آمد كه عرض مي كنم:
1-يكي از خصوصياتي كه متاسفانه در بين ما ايرانيان بيشتر از ديگران بارزتر است، اينست كه بدون داشتن علم و تخصص در مورد يك موضوع در آن مورد خاص بصورت كارشناسانه و كاملاً حق بجانب صحبت مي كنيم.
2-كداميك از ما از توانايي كامل استراتژيك و نظامي ايران و آمريكا در خاور ميانه و جهان آگاه است؟بعنوان مثال چه كسي از ما به يقين مي داند كه ايران داراي سيستم اس-300 هست يا نه؟(البته منظورم نقل قول از كاسب محل يا بمانند اينها نيست).
3-بعنوان يك هم ميهن به شما عزيز(نويسنده مقاله)پيشنهاد مي كنم زياد جو گير سخنان دكتر م.الف نشويد كه با يك نگاه چپ انگليسها،با سلام و صلوات ملوانانشان را با كت وشلوار راهي وطنشان كرد.
س
شنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۸ ۱۶:۵۲
شاید تا قبل از22خرداد 88 میشد ! الان مردم دعا می کنن جنگ بشه و این وحشیا از خیابونا برن جنگ تا مردم بریزن تو خیابیونا و کشورو از داخل فلج کنن
حسین
چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۸ ۱:۲۶
دوست عزیز اگر آمریکا به ایران حمله کنه حد اقل کشورهای انگلیس و فرانسه و آلمان و کره و تمام اعزای ناتو که روی هم 20 30 تا کشورن به ایران حمله میکنن
بعد هم آمریکا در هر بمباران هوای با احتساب قوای متحد از50 الی 60 فروند هواپیما استفاده میکنه نه 3 4 تا
ایران
چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۸ ۱۶:۵۲
واقعا همین فکرها رو کردیم که الان وضع مملکت و جوانامون به اینجا رسیده بردار من از خواب بیدار شو صدام با اون عظمتش دیدی چی شد ما که جلو عراق برنده نشدیم ما بودیم که قطعنامه رو پذیرفتیم . حاجی جان اینقدر سعی نکن مردم رو در گمراهی ببری بابا این همه سال گمراه شدیم بسه . احمدی نژاد جنگ بشه بخدا اولین نفره جیم می شه مثل بن لادن و صدام … بس کنید خجالت و توهم هم خوب چیزیه از روی عقل صحبت کنید نه احساس . اگه تو جنگ قرار باشه اونیکه بجنگه مرم هستند نه سپاه و بسیج . خدا کنه هیچ وقت جنگیی پیش نیاد اونم با این کشورها فراموش نشه همین الان کشوری که داره 40 تیکه میشه ایران کردستان زاهدان خوزستان آذربایجان … اگه وضع به همین منوال پیش بره به مدیریت احمدی نژاد به جاهایی می رسیم که هیچکی فکرشم نمیکنه.رییس جمهوری که در 4 سال تو خطوط هواییش 12 تا سقوط پیش بیاد از جنگ حرف یزنه خنده داره
جریان
جمعه ۲۶ تیر ۱۳۸۸ ۰:۴۸
سلام
و پس از قطعنامه سردار سازندگی بر ما چیره میگردد ؟
وای ددم یاندی
ایران
جمعه ۲ مرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۵
مقاله یه چیز هست وداستان نویسی چیز دیگری است .دوست عزیز دردنیای کنونی ثانیه ها تایین کننده سرنوشت جنگ هستند نه داستان نویسی .بهتر بود می نوشتی درصورت حمله به ایران اقدامات متقابل ایران چگونه باشد.بعد حدسیات خودتو یک جا می گنجندی مثلاً :حمله به ناوگان نیروی دریایی امریکا یا بستن تنگه هرمز یا اتحاد با سوریه وحزب اله بر ضد اسرائیل .البته اینها همه حدسیات هست .خدا می داند در روز های سخت جنگ چه بر مردم بیچاره ما تحمیل می شود یعنی 100سال دیـــــــــــگــــه عقب ماندگی ؟؟؟
جنگ چیز خوبی نیست .همونطور که درجنگ با کشور عقب مانده ای وکوچک چه از نظر جمعیت وچه از نظر وسعتمانند عراق نسبت به ایران یکصد سال عقب ماندگی نصیب کشورمان شد.
بسیج
جمعه ۲ مرداد ۱۳۸۸ ۲۰:۵۴
آمریکا اگر در خود توان مقابله با ایران و می دید حتما حمله می کرد. ترس از آمریکا واسه این احمق هایی هست که اینجا مطلب نوشتند و از قدرت آمریکا ترسیدند. ببین تو زمان جنگ هشت ساله ما تو همه چیز وابسته بودیم و هیچی نداشتیم، تحریم از سر و کول ملت بالا می رفت، هیچ سلاحی نمی شد از خارج خرید، ولی ناوچه پیکان یک هفته کاری کرد تو این آبها که اصلا در توان عملیاتی ناوچه ای با آن کلاس نبود، می دونی چرا ناوچه پیکان تونست این کار و بکنه؟
چون افسرها و سربازهای آن ناو چند تا تفاوت با ترسوهایی که بالا نظر دادند دارند: 1. ایمان 2. شجاعت 3. .طن پرستی 4. از جان گذشتگی 5. از همه مهمتر آنها دلشون با خدا و امام زمان بوده.
دوست دارم بدونم چرا اسرائیل با این همه به قول شما قدرت نتونست یه بمب اتم بزنه تو غزه؟ مگه نمی گوید داره؟
آن احمقی که بمب اتم و سلاح می دونه بهش یه جمله بگم…
می دونی بمب اتم آمریکا برای خودشم تهدیده و چرا تازگی ها آمریکا داره رو می یاره به بمب های هسته ای کوچیک …
حالا می گم که احمق ها و ترسوها بدونند :
1. آمریکا بمب داره ما هم جاش و بلدیم، پس ما بمب هسته ای نمی خواهیم فقط یه موشک شهاب 5 می خواهیم که باهاش پایگاه بمب های های هسته ای آمریکا رو بزنیم، موشکی با کلاهک اورانیوم ضعیف شده که در عمق 40 متری زیر زمین منفجر می شه
2. ما می خواهیم از خودمون در برابر بمب اتم حفاظت کنیم؟ خوب ما هم در صورت ضرورت می سازیم، اگر قرار باشه ما رو تهدید به استفاده از بمب اتم بکنند، ما هم می سازیم… کی فکر می کردید غنی سازی تو ایران بشه و ما بتونیم، رو همین اصل مطمون باش ضرورت پیدا بکنه بمب اتم هم می سازیم
././.
من برای احمق ها و ترسوها که مرعوب غرب شدند دعا می کنم
چون این احمق ها و مرعوب ها در زمان جنگ از ترسشون می شوند منافق و جاسوس دشمن و از صد تا دشمن بدترند
دعا می کنم خدا نسل این احمق ها و ترسوها رو از رو زمین برداره
یک وطن پرست
شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۸ ۱۸:۵۱
با سلام خدمت شما
من فکر کنم نویسنده کتاب هری پاتر خودتون بودین ولی شکست نفسی کردید. این مقدار تخیل که شما در مقالتون استفاده کردید، از اخلاص بسیجی ها هم بیشتر بود.
خدمت حاج رضا و بسیج عرض تشکر دارم که دعای فرج رو برامون ترجمه کردن
آینده پژوه
شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۸ ۱۸:۵۹
دوست خوبم
تلاش شما در تصویر سناریوهای آینده تلاش خوبی است. ولی اصولا هدف از تصویر آینده، اقدام برای کاهش تهدیدهای آن است نه ایجاد یک شور کاذب و مرگ آفرین.
متاسفانه افراد نادانی وجود دارند که با کلماتی اینچنین، به شدت تحریک می شوند و تصمیماتی می گیرند که به هلاکت مردم بی گناه منجر می شود. نمونه آن را می توان در ماههای پایانی حکومت هیتلر در آلمان دید.
دوستانی که از یاری امام زمان حرف می زنند، با چه تضمینی امام زمان را پشت سر این دولت می بینند؟ کسانی که برای بقای 4 ساله دولت خود به کشتار مردم بیگناه در خیابانهای تهران دست می زنند چه تصوری از حمایت امام زمان دارند؟
یه نفر
پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۸ ۱۵:۳۳
داداش خیلی کشیدی مخت تاب برداشته! از قدیم میگن دروغ اونقدر دروغ میگه که خدش هم باورش میشه! اما دستت درد نکنه یکمی خندیدیم!
میر حسین
چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۸ ۴:۱۲
میگم داداش نیاز به این همه هزینه نیست
اگه با جورابای احمدی نژاد بمبهای میکروبی درست کنیم 2 روزه خود امریکا رو هم میگیریم
الان عصر سلاحهای کشتار جمعیه
میر حسین
چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۸ ۴:۱۹
حالا کی میخاد جلوی آرنولدو بگیره ؟
داریوش
شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ ۱۴:۴
فکر کنم نوسینده این مطالب سرش به جایی خورده یا مادر زاد مشکل داشته که ارتش و سپاه ریغوی ایران رو که همش به دوتا موشک شهاب 3 دلشون خوش کردن با کشوری مثل آمریکا که بودجه نظامیش در سال 12 برابر کل بودجه ایران است مقایسه کرده و در رویاش تونسته اون کشور را شکست بده البته آرزو بر جوان عیب نیست
واقع بین
یکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸ ۱۱:۰
ادامه این داستان اینجوری کامل میشه: بعد ایران کل دنیا رو میگیره و تمام کشورهای دنیا میشن استانهای مختلف ایران: مثلا فکر کنید چقدر باحال می شه : کشور ایران با حدود 300 تا استان شامل استان آمریکا؛ استان انگلیس؛ استان روسیه ؛ استان فرانسه ؛ استان چین ؛استان آلمان ؛ استان …….
نا شناس
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ ۱۶:۳۸
سلام دوست من و بايد از شما تشكر كنم بابت اين مطالب ولي نكاتي هست كه بايد عرض كنم

1- اولا اينكه آمريكا اينقدر هواپيما دارد و ما جند تا دايم يا اينكه ما چند تا بمب اتم داريم يا آمريكا چقدر يا ما چقدر موشك دور برد داريم و رقبا چقدر اساسا در دنياي امروز ديگر ملاك به حساب نمي آيد !! شايد باورتان نشود سرمايه گزاري بروي اين سبك سلاح ها تا كنون هم اشتباه بوده !
شما نبايد دلتان را به موشك و بمب اتم خوش كنيد ! هر موشك هزينه ساختش بسيار بالاست مثلا موشك شهاب 3 براي هر فروند 30 ميليارد تومان ( معدل 30 ميليون دلار ) بايد هزينه كرد ! با اين مبلغ مي شود هزاران نفر را شاغل كرد و سر خانه و زندگي فرستاد
در حال حاضر بيشتر كشور هاي جهان علي الخصوص آمريكا در حال كار بروي پروژ ه هاي جديد تري هستند مثلا اگر شما يك موشك به سمت خليخ عدن رها كنيد با فرض فاصله 3 هزار كيلومتر بيش از يك ساعت زمان مي برد تا موشك شما به ناو آمريكائي برسد !! پروژه سري جديدي كه از سال 2003 شروع شد و جديدا مقداري از اطلاعات آن نشط كرده نشان مي دهد آمريكا پروژه لنز هاي هوشمند خود را در اقيانوس آرام با موفقيت 45 درصد تست كرده است !! نمي خواهم انرژي منفي پخش كنم يا بگويم ايران ضعيف است يا چه و چه من پيشرفت هاي ايران را مي ستايم و تقدير مي كنم ولي واقعه گرائي را نيز نبايد از نظر دور كنيد
ناشناس
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ ۱۶:۴۰
ادامه از متن قبلي …..
ضمنا در صورتي كه در رابطه با اين پروژه سري اخير آمريكا مايليد بدانيد بايد بگويم نوعي ماهواره داراي سرور هاي اتوماتيك است كه همراه با آئينه ها و لنز هاي بهينه شده براي باز افكني ليزر است ( بهتر است كه تصور گذشته از سلاح هاي ليزري را به طور كلي فراموش كنيد) اين ماهواره قابليت پوشش دادن مساحت عظيمي از خاور ميانه را دارد و در صورت تكميل 9 عدد از اين ماهواره ها در فضا نصب مي شود تا كل سياره را پوشش دهد ( ظاهرا موفقيت طرح نزديك است ) اين ماهواره در هر ثانيه بيش از 6 ميليارد بار امواج قدرت مند الكترو مغناطيس و همچنين مادون قرمز را با زمين تحت پوشش مي فرستد و توانائي تشخيص هر شي متحرك ( در حال حركت يا پرواز) را دارد و با فناوري جديد بي نياز به موشك تمامي اجسام قابل اشتعال ( از جنس ماده ) را در صورت تشخيص تبخير مي كند !! ليزر نوع جديد نصب شده طراحي مشترك ژاپن و آمريكاست و مي تواند دمائي بيش از 93000 درجه در هر متر مربع ايجاد كند ! البته به دلايلي يعني انرژي بسيار بالاي مورد نياز ماهواره هنوز تا موفقيت آن كار زيادي مانده . اين ماهواره از بيش از 100 هزار لنز با در صدر جذب نور بالا ساخته شده و نور خورشيد را بروي اشياء هدف گيري شده همانند ذره بين متمركز مي كند قدرت مانور بالا و اسكن آن از ديگر معجزات اين طرح فوق العاده است با هر بار تپش ( اسكن زمين يا فضا ي مورد كنكاش= تقريبا معادل 12 ميليون كيلومتر مربع ) مي تواند بيش از يك ميليون شيء را شناسائي كند البته پردازنده هاي بسيار بالا كار يافتن اشيائ متحرك يا مورد هدف را آسان مي سازند ولي مشكل هدف گيري همزمان همه آنهاست كه تاكنون موفقيت 45 درصد حاصل شده است !!!!!!!!
ناشناس
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ ۱۶:۴۱
ادامه از متن قبلي………

يكي ديگر از دلايل سر و صدا هاي ايجاد شده به دليل اين ماهواره كاوشگر نظامي اين است كه بسياري از كارهاي اين ماهواره اتو ماتيك برنامه ريزي شده به نحوي كه نيازي به اپراتور ندارد البته اين باعث طرح اين اشكال شده كه ممكن است نيرو ها يا هواپيماهاي خودي نيز هدف قرار گيرند بنابراين با نصب جي پي اس بروي هواپيماهاي خودي يا موشك هاي پرتاب شده خودي آمريكائي ها قصد دارند به ماهواره بفهمانند هر كجا جي پي اس خودي فرستاده مي شود نبايد هدف قرار گيرد
در آخر اينكه نمي توان اين ماهواره را با موشك هدف قرار داد ( كاري كه چين چندي قبل در جواب تست ماهواره اي آمريكائي ها انجام داد) چرا كه اين ماهواره هوشمند تمامي اشياء در حال نزديك شده به خودش حال چه موشك باشند يا هواپيما را در آسمان قبل از نزديك شدن هدف گرفته ذوب مي كند !
بنابراين نبايد بروي فناوري هاي موشكي كه متعلف به جنگ جهاني هستند و بازمانده آلماني ها اكتفا كرد سلاح هاي هسته اي و هواپيما هاي جنگي هم دردي را درمان نمي كند چرا كه به فرض هسته اي بودن موشك به محض پرتاپ در كسري از ثانيه منهدم مي شود و مسافتي معادل دهها كيلومتر را متلاشي مي كند ( با فرض قدرت تخريبي بالاي 20 هزار كيلوتن تي ان تي ) كه يك بمب كوچك اتمي است

از نظر من مثل بيشتر كشور هاي جهان به جاي صرف بودجه خود بروي امور هسته اي و ساخت هزاران موشك پر هزينه كه هر كدام ميليارد ها تو مان هزينه در بر دارند بهتر است رابطه خود را با جهان بهبود ببخشيم و از فكر جنگ و گسترش ايدئولوژي دست برداريم
کارشناس
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۸۸ ۲۲:۲
خدایی خودت قبول نداری خیلی مسخره بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اولا انگلیس همپای همیشگی امریکا کو ؟؟؟؟؟
دوما امریکا میتونه تا 2 سال کل ایرانو با کروز بمباران کنه مگه دیونست هواپیما بفرسته ؟؟؟؟
3 ی ناو هواپیما بر 6 تا اسکورت داره با دیواره مغناتیسی که تقریبا هیچ بمب هوا به زمینی بهش اصابت نمیکنه
4 نیروی هوایی اسرائیل این وسط چی شد با 250 تا جنگنده ؟؟؟؟
5 نیرویی هوایی امریکا انقدر بد بخته که 3 بمب افکن بفرسته با 3 تا اسکورت ؟؟
امریکا با حدود 300 تا زیر دریایی 7 تا ناو هواپیما بر و … شکست بخوره
اگه کار به شکست برسه از بمب اتم استفاده میکنه
پسر خوب هنوز برای کارشناسی جنگ جونی و خوامی
کارشناس
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۸۸ ۲۲:۱۵
اقایون دقت کنن ایران
بعد از مقاله ایران میشه قدرت اول جهان اروپا رو میگره اسلامو گسترش میده
بعدشم امام زمان میاد تموم میشه اینم فکر این هست دیگه
بابک
یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۸ ۴:۲
وای خدای من، مردم از خنده. دمت گرم آقای میرحسین با اون پیشنهاد بمب میکروبی که دادی!!
الان ده دقیقه است همینطور دارم میخندم! البته نه به مقاله نویسنده، اون که حرف نداره، این پیشنهاد جوراب احمدی نژاد و بمب میکروبی آخر خلاقیت بود.

یادم میاد اون موقعها که عشق بازیهای استراتژیک داشتیم، با دوتا از دوستان روی شبکه داشتیم “رد آلرت” بازی میکردیم. من و یکی متحد شده بودیم تا حساب اون یکی رو برسیم، کلی هم تقسیم مسئولیت کردیم که مثلاً من تانک میسازم و دفاع میکنم، اون هم نیروی هوایی خفن درست کنه و بریم طرف رو جمع کنیم. هنوز نیم ساعت از بازی نگذشته بود و همه تحقیقات لازم برای تولید جنگ افزارهای خفن رو تموم نکرده بودیم که طرف با دو هزار تا از ریقونه ترین و ارزون ترین نوع سرباز پیاده اومد از وسط هر جفتمون رد شد و محو شدیم!!
به قول خودش از استراتژی بیسجی استفاده کرده بود.
حالا ربطش چی بود به این مقاله، نمیدونم. یه خاطره بود که تعریف کردم.

وای خدای من! جوراب احمدی نژاد!! بمب میکروبی!!!!
بسیجی احمق
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۸ ۲۰:۱
ماهرگز به اسراییل حمله نمیکنیم بلکه دشمن ما رژیم صهیونیستیست که ما را در
همان دقایق اولیه شکست می دهد.

بابا برین جمع کنین.آمریکا به ایران اولا حمله نمی کنه اگر ایران زیادی موی دماغش بشه با یک نگاه چپ این دولت ما میرینه تو خودش .حالا گیریم جنگ شد اگر آمریکا بخواد به ایران حمله کنه همونطور که 3 روزه زیر ساخت عراق رو نابود کرد یک هفته ای با اون لشکر هواپیمایی هوایی و موشک های کروز زیر ساخت کشورعزیزمون رو بخاطر ابلح بازی این دولتمون نابود می کنه بعد از آن هم ناباورانه جلوی چشم همه ایرانیان و حتی همین بسیجی ها سربازاش تفریح کنان تا مرکز تهران رژه می رن.مین می بینن به به جا تره و بچه نیست .یعنی این دولت مردان وقت جمع کردن پول از گاو صندوقشون هم ندارن راه و رهسپار کوه و در دشت می شن.بع د هم در اخبار کل دنیا می گن نیروی ناتو به همراه ارتش کماندویی 5 کشور اروپایی در عرض 21 روز تهران را به تسخیر در آوردن بعدش وعضمون می شه الان عراق.یکی از همین فدایی های بسیجی بمب می بنده به خودش 4 تا ادم می کشه و این روند تا زمانی که این کله خراب های مرگ طلب (تفکرخریتی که فقط تو تروریت ها پیدا میشه) تک تک به فنا برن. ای ملت ساده لوح که ایران را با کشوری مقایسه کردین که بودجه نظامیش 50 درصد کل بودجه نظامی های کشور های دنیاست و تمام دنیا حتی اون ژاپن و فرانسه و المان با اون قدرت اقتصادی و صنعتی و غیره مثل سگ ازش می ترسن.این قایق های تند رو مثل چندتا پشه می مونه که فقط می تونه برای انسان ایجاد مزاحمت کنه.
احسان
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ ۱۲:۰
خندیدم
احسان
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۸ ۱۲:۳
نزدیک به 80 میلیون ایرانی هستیم . اگر جنگی شود با هرکشوری آماده شهادت هستم (بدون هیچ شکی)
یکی دیگه
جمعه ۷ اسفند ۱۳۸۸ ۴:۸
احسان جان از طرف خودت حرف بزن . من مگه مغز خر خورده باشم برم بجنگم که تو همون ثانیه اول ذوبم کنن .
نیروی ویژه
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۸۸ ۱۷:۱۴
خیلی عشق ردم عالی بود موفق باشی باز هم از این کارها بکن
مهدی
جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۹:۱۳
سلام ..به نظرمن باید به این حرف اعتقاد داشت که بی اراده خدای سبحان 1برگ از درخت به روی زمین بیفتد به امید روز روشن شدن افتاب محمدی فرزند زهرا.امید مستظعفان جهان
مصطفی
سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۸:۲۳
خيلي باحال بود
بهرام
یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۹ ۱۰:۱
تو خوابم هم چنین چیزی ببینم فکر میکنم یه چیزیم شده, اگه ما نیروی هوایی داشتیم, هواژیماهای مسافربری ایرباسمون به خاطر خرابی قطعه از خط خارج نمیشد.
مهدی
یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۹ ۱۳:۲
شما در محاصبه خیلی اشتباه کردین تمام فرضیات شما فقط بر توان اعلام شده نیروهای مصلح بوده در صورتی که خود فرماندهان نظامی ایران گفتن که موارد اعلام شده کمتر از 10 درصد از توان نظامی ایرانه و مطمئنن آمریکا هم از این حرفا قوی تر هست . نقش پدافند هوایی ایران خیلی ضعیف نشان داده شده
یاحسین
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ ۲۰:۳۸
مثل اینکه همه کلاهک های هسته ای امریکا را فراموش کردند بیشتر از 4000 کلاهک هسته ای اماده پرتاب به سوی ایران یعنی جهنم زمینی ، ژاپنی ها و آلمانی ها هم همین حرفها را می زدند قدرتشان هم خیلی بیشتر از ایران بود و آخر سر هم شکست خوردند. امریکا هیچ وقت به ایران حمله نمی کنه بلکه منتظر می شود مردم ایران زمین انقلاب کنند و این رژیم معاویه صفت را از روی کار بردارند.به امید خدا و یاری مهدی صاحب الزمان
ایرانی
جمعه ۱۱ تیر ۱۳۸۹ ۲:۱۵
یه چیز یادت رفته بود:
ساعت 4:25 دقیقه بامداد روز سوم جنگ.عده ای از مردم خشمگین با بالا رفتن از کوه های هفت تپه و کمین دران تعداد 14 فروند f-22امریکا را با قلاب سنگ واژکون کرده وعملا بخش عظیمی از تجهیزات استراتژیک نیروی هوایی امریکا را نابود میکنند.
دربخش دریایی نیز گزارشات حاکیست یک قایق موتوری تند رو با یک حمله انتهاری خود را به ناو هواپیما جرج واشینگتن زده و و تقریبا باعث نابودی کامل ان گشته است.
سعید
سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۴۸
در صورت بررسی درست از وقایع رخ داده در این مقاله متوجه می شویم که ایران شکست سختی از آمریکا خورده است.
خیلی ساده انگارانه و ببخشید …. قانه تحلیل کردید. باور کنید.
محسن
جمعه ۲۵ تیر ۱۳۸۹ ۱۴:۱۲
درود بر شما دوستان وطن پرست
چو ایران نباشد تن من مباد..
علی
یکشنبه ۳ مرداد ۱۳۸۹ ۲۱:۲۱
به امید نابودی اسرائیل و آمریکا
شروین
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۹ ۲:۲۰
ما نمیبینین امریکا را گرفتیم؟؟؟
رضا
پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۸۹ ۳:۴۲
آهان! حتمی انیطوره که شما می گید. اونوقت نوشابه و سیب زمینی سرخ کرده هم میدن به ایران؟

راستی، بمب اتم هاشونو چی کار می کنن این وسط؟ میذارن تو انبار بمونه یا وقتی ناوشون سرنگون شد، دو سه تایی شو میزنن تو سر مردم؟

خوبه با این توهمات مملکت رو به گند کشیدید. شما و اون احمدی نژادتوون
بلاش
جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ ۲۲:۴۰
سلام.
مطلبتون برای یک ایرانی خیلی خوش آیند بود.اما شاید همیشه اوضاع اون جوری که ما دوست داریم پیش نره
به نظر من در اینکه آمریکا قدرت اول جهانه شکی نیست ولی در مورد توان نظامی ایران که توسط مقامات ایران بیان میشه نمی تونیم زیاد مطمئن باشیم.
اگه تمام این حرفاشون بلف باشه چی؟؟؟
اگه زیر دریایی و جنگنده ها و موشک ها خیالی باشه چی؟؟؟
واقعیتش اینه که ما نمی تونیم زاد مطمئن باشیم که چه خبره ولی آمریکایی ها حتما بیشتر از ما می دونن.
نکته ی دیگه اینکه حتی اگه فرض کنیم هرچی مقامات میگن درست باشه بازم جنگنده ی صاعقه یا اژدر حوت هنوز امتحانشون رو در یک جنگ واقعی پس ندادند.معلوم نست در مقابل جنگنده های آمریکایی یا رزم ناو هاشون چقدر دووم میارن.
بدون شک همه دوست داریم ین طوری که شما می گید باشه.ولی اگم 100% مطمئن نباشیم که قطعا نیستیم…..من یکی صلا دست ندارم امتحانش کنم.اونم در مقابل امریکا
رضا
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ ۱۵:۱۲
فكر نميكنم اينقدر ابتدايي باشه! شما حتما ميدونيد كه آمريكاي جنات كار در عراق و افغانستان از هيچ كدوم از سلاح هاي فوق مدرنش استفاده نكرد. شما حتما اسم صلاحهاي هارپ و ماهواره هاي ليزري و نسل پنجم بمب هاي اتمي و صد جور سلاح اعلام شده و نشده ديگه رو شنيديد. فقط يه سرچي بزنيد و در مورد بمب هاي اتمي نسل پنجم آمريكا يه كم اطلاعات بگيريد. البته به همه اينها بايد گفت يد الله فوق ايديهم
علی
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ ۱۸:۶
مقاله سایت رو خوندم و همینطور مطالب دوستان و نظرم رو میگم:
به عنوان یک ایرانی اماده دفاع از کشور عزیزم هستم و ارزوی شهادت را دارم.امریکا اسراییل یا هر کشور دیگری هر چقدر سلاح بخواهند داشته باشد.ما هم خدا را داریم.و با توکل به خداوند بزرگ و توانا و محیط بر همه چیز در عالم هستی پیروز میدان خواهیم شد.
امیر
جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۸۹ ۱۱:۱۲
همینه اما یهکم کش دار تر
و
بمب اتم فراموش شد
هادی
یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۹ ۲۳:۲۴
اگه قرار باشه امریکا کم بیاره حتما مثل ژاپن بمباران اتمی می کنه مثلا یکی به بوشهر میزنه و شاید یکی هم به تهران یا اصفهان و تبریز و …
دیگه جنگ تمومه تموم
به نظر من اگه ایران می خواهد پیروز باشه باید بمب اتم داشته باشه با موشک های قاره پیما و گرنه هرچی هم داشته باشیم کشکه حتی نیروی انسانی و …
AOS
جمعه ۵ شهریور ۱۳۸۹ ۴:۳۲
AGE JANG beshe ye farvand jangande ham nemitroone boland she che berese be 210 ta! ye shahab nemiitone shelik she che berese be 41! bikhial baabba! chi fek kardin!! age jang beshe 3 saat dige beit rahbari byebye! amrica shekast khord! 15 ta keshvare joda shod?

vali dar kol khaili khob o ba tahlil bood! ghashang bood! merc!
مصطفی
پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ ۱۴:۴۳
مقاله ات خیلی عالی بود . امریکا و متحدانش از قدرت دفاعی ایران اگاه هستند و میدونند که حمله به ایران یه جور خود کشی . والا تا حالا صد دفعه بهمون حمله کرده بودند . دوستانی که این طور دارن ساز آیه ی یاسمی خونن بدونن که هواپیماهای پیشرفته و جنگ کلاسیک همیشه هم کارامد نیست. ضمنا فراموش نکنید که تو همون هشت سال جنگ تحمیلی طرف جنگ ما فقط عراق و بعثیا نبودن و کل دنیا علیه ما بسیج شده بودن و هم از لحاظ تسلیحات و هم از لحاظ نیرو حامی صدام بودن ولی دیدید که جوونای ما چطور با دست خالی پوزشون رو به خاک مالیدن.
حمزه
پنجشنبه ۱ مهر ۱۳۸۹ ۱۱:۴۳
عراقی که از سمت غرب بسیار به اسرائیل نزدیک است، سال 1990 20 موشک روسی به اسرائیل شلیک کرد که 3 عددش اصابت کرد و بقیه روی هوا زده شد.
حال که آسمان عراق در اختیار آمریکا است و موشک های پاتریوت بسیار پیشرفت کرده اند، فکر می کنید چند موشک ایران به اسرایئل می رسد؟
مقالتان واقعا تخیلی بود، جنگ ایران و آمریکا در همان دو سه روز اول تمام می شود!
محمد
شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹ ۲:۱۴
جالب بود.
ای کاش میشد بدون هزینه پیروز شد.چرا 1100 نر کشته.چرا نگیم حداکثر 2 نفر مجروح
قربون روسهای سفید برفی بشم که بازم بدقولی ونامردی.
s-300 دود شد.فکر نکنم با این سیاست مدودوف خبری ازش باشه.
اسلام پیروز است
یا حسین
مهدی
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۸۹ ۲۱:۲۸
بسم الله الرحمن الرحیم
کشته شدن در راه خدا و دین اسلام آرزوی من است .
شما هم اگر آنچه را که من می دانم می دانستید آرزوی مرا می کردید
لا اله الا الله محمد رسول الله
هادی
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۸۹ ۱:۵۳
هر ناو هواپیمابر 600 تا 1100 هواپیما داره
و آمریکا 54 تا ناو داره بعد جنگ با اسراییل جنگ با آمریکا فرانسه انگلیس و دسته آخر روسیه در دو هفته اول نیروی هوایی دیگه نداریم و دریایی هم هیچ فقط زمینی
آمریکا زمینی حمله نمیکنه
ایران فقط موشک داره با تانک
تانکا به دردمون نمیخوره و فقط موشک میمونه اونم سپره ضد موشکی اسراییل
البته اسراییل هم مشغول جنگ با لبنان میشه
و میمونه سوریه اون خودشو اصلا درگیر جنگ نمیکنه
با سقوط تهران سپاه به مردم اسلحه میده و جنگ داخلی بوجود میاد .
و فاجعه …
علی
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۹ ۲:۲۶
من فکر می کنم که ایران به تکنولوژی مدرنی دست یافته که قدرت نفوذ تا عمق خاک دشمن را دارد . همین چند وقت پیش بود که رهبر دشمن را تهدید کرد که در صورت حمله فقط منطقه درگیر جنگ نمی شود بلکه همه جا و به نوعی حتی خاک دشمن هم در امان نخواهد بود حرفی که رئیس جمهور چند روز بعد آن را تکرار کرد . قبلا هم یکبار رهبری گفته بود که دوره بزن و در رو تمام شده . معنی این حرف چیست ؟ آیا ایران سلاحی دارد که می تواند دشمن را حتی در خانه اش بزند ؟
حسین
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۹ ۲۰:۲
1_آمریکا 5000تا جنگنده داره پس چجوری ممکنه تو هر ناوش 1100تا باشه؟
2_برد موشک های ایرانی11500کیلومتره یعنی بردش تا نیویورکه!
3_سپر ضد موشکی اسراییل اگه خیلی گه بزرگی بود جلو موشکای دست سازحماس+کاتیوشاهای حزب الله رو میگرفت!
4_خرید سوخو پک فا(محصول2010روسیه)و میگ35(2007روسیه)وساخت شفق آسمان(محصول ایران در حال مقایسه با f-35توسط ارتش آمریکا)و آذرخش و صاعقه(برتر از f_5)فراموش نشه!
5_نیروی نظامی ایران 5600000نفر و نیروی نظامی آمریکا 2000000
از طرفی:
1_یه کم خوشبینانه بود
2_رنکینگ جهانی ایران 18آمریکا1

نکته کنکوری:جنگی رخ نمیده عزیزان

پیشنهاد:تبادل لینک؟من فقط با وبلاگهایی تبادل میکنم که نطراتشون 100 تا بیشتر باشه نظرات خودمم اینجوریه!
جنگ جو پارسی
سه شنبه ۹ آذر ۱۳۸۹ ۲۱:۳۳
1 شمااس 300 ندارید 2 24 ساعت بعد از جنگ با حمله لیزری اتمی ایران با خاک یکسان میشه سازمان cia تمام راپرت منجنیق ها تونو میده
Siavash A3moni
پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۹ ۲۳:۲۰
دور از قلو هايي كه شد من اين متن رو تا 70% قبول دارم و مثلما آمريكا هيچ غلطي نمي تونه بكنه ممنونم از اينكه اين مطلب رو ارسال كرديد ممنونم
پایگاه بلند آسمان
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۸۹ ۲۱:۱۴
از نوشته های این جنگجو پارس کن خندم گرفت
سیا که….
تازه ما هم بمب اتم داریم جیگر
راستی آمریکا دیگه بودجه ای به لیزر نمی ده
در ضمن ما اس 300 داریم
علی
جمعه ۳ دی ۱۳۸۹ ۲:۳۴
یقینا خودتان یه مضحک بودن مقاله اتون واقفید…
گمنام
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۸۹ ۰:۳۶
خیلی هیجانی بود
ای ول
تا یه جاهایی از متن که می خواندم فکر میکردم شاید اتفاق افتاده و محرمانه مونده ولی یک کم که بیشتر خوندم فهمیدم(البته به تیتر مطلب توجه نکرده بودم)
دمتون گرم
انشالله که یه قسمتی از داستان اتفاق بیافته و اسرائیل نابود بشه و ایران به عنوان یه کشور برقرار کننده صلح و امنیت باشه
خوب بود
رفیق
یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹ ۱۹:۵
جالبه حس نویسندگی و تخیلت خوبه روش کار کن ولی مقالت بیشتر یه داستانه روحیه بخشه کارشناسای جنگی تاییئد میکنن که جنگ با امریکا به نفع امریکاست
ولی میزان خسارت و تلفات بالا مانع از حملش به ایران میشه فک کنم مشکله امریکا اینه که نمیدونه وقتی پا تو خاکه ایران میذاره با چی مواجه میشه چون مردم ایران غیر قابل پیشبینین کلن ایرانیا بر عکس عرباحضور نظامی کشور دیکرو هضم نمیکنن ولی با این توصیفات امیدوارم ریشه جنگ کلن قطع بشه چون سیاست مدارا راش میندازن و بی گناها کشته میشن ای نامرداراستی جنرال زاد بازی میکنی نه؟
تانکهای ذولفقار سپاه در 3 کیلومتری تل آو
شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ ۲۲:۴۷
سلام جالب بود!

در تحليل نبرد آمريکا وايران با موضوع امپراتوري آمريکا در سايه رحم ايران به روز هستيم…منتظر شما هستيم……

يا علي(ع) http://jamaran110.parsiblog.com
مهدی
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ ۱:۴۳
وای خدای من!
ای کاش وقتی این نابغه یی که این جوک ها رو نوشته بود, این خزعولات رو می خوندم..
چی پیش خودت فکر کردی که این اراجیف رو سرهم کردی؟
که با تامکت های سی سال پیش,اونم بدون موشک فینیکس به میزان حتی 1 فروند می خوای بری به جنگ اف22 رپتور تو توهماتت؟
بزار از اول این استراتژی احمقانت شروع کنیم..
روز اول جنگ (هر ساعتی که تو بخوای!) 5 فروند بمب افکن ضدرادار(خوب بخون ضد رادار!) B2 که هیچ شباهتی به اون هواپیماهای توربوپراب یا حتی جتی که تو مغز معیوبت تجسمشون می کنی,ندارن بهمراه اسکورت 3 فروند رهگیر رادارگریز اف35 به ازای هر بمب افکن
که هیچ موشکی ,از جمله بنجل دوست جونتون روسیه(اس 300 رو می گم که بعدگذشت 2سال از اراجیفت اعلام کرد که به ایران نمی فروشتش),قفل نمیشه وارد کشورمون میشن و قبل از اینکه بفهمی چی شده تمام بمب هاشون رو بدون کوچکترین دردسری رو نیروگاههای ما خالی می کنن و تا تامکت های پیر ایرانی بخوان تیک آف کنن,جنگنده های خصم به پایگاه هاشون برگشتن و تمام اف22 های رپتور آماده ی تیک آف از پایگاههای اطرافن تا با رهگیرهای ما که حالا اومدن تا شاید به سایه ی هواپیماهای مهاجم خصم برسن,درگیربشن که دیگه واسه همه بدیهی که اف22 رپتور یه جنگنده برتر هواییه که اصولا بر این مبنا طراحی شده که به صورت وارد معرکه بشه و قبل از رویت شدن,آسمون رو از لوث وجود دشمن پاک سازی کنه.

تو کجایی و دنیا کجا؟ خوش به حالت با این مغز خجستت.
hoomi
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۸۹ ۱۹:۲۸
به قول معروف اون چیزی که برای شما رویاست برایه ما خاطره است
حسین
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ ۱۷:۳۹
مهدی جون آره تو راس میگی
گروهبانسوم توپخانه
شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۹ ۱۸:۴۴
بله:اسراییل اف 35 ها رو می می خوابونه تو آشیانه و منتظر موشک های ما میشه بعدش هم تو اون هیر و ویر بمب های اتمی شو نابود می کنه تا بدست ما نیفته و بعد از اون چون ما کشتی عربستان رو زدیم و اون بورس عربها رو بمباران کردیم اونها هم همینطور راحت می شینند و ما رو نگاه می کنند و بیخیال اسکله های نفتی ماول می شوند بعدش چون ناو هواپیما بر وینست خیلی کوچیکه و آمریکا یها همینطوری به امان خدا ولش می کنند نیروهای ما کارشو می سازند و به ته دریا می فرستندش این وسط هم همه پایگاه ههای ما نابود میشه و اون ور اقیانوس کک آمریکا هم نمی گزه و ما میمونیم خرابی ها و اسکله های نفتی ویران که 10 سال طول میکشه بازسازیشون کنیم.
حجت
یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۴۱
سلام
مقاله خنده دار و نادرس بود تا حد زيادي مثلا ايشون اگه تحقيق كنن تو كشورهايي غير ابر قدرتا زدن ناوا بعيده چه برسه به غرقشه با كمي مطالعه خواهيد فهميد چرا . اما اتاقاي فكر و چند موسسه و دانشگا آمريكا چندين باره وارگيم بين ايران و آمريكا رو پياده سازي ميكنن حتي ميگن تو 15 سال اخير چند بار بررسي شده اين جنگ فرضي مثلا يكيشو من ميخوندم اونا به حساب اين گذاشتن كه تو يه ساعت اول 90 درصد توان نظامي ايرانو يا هواييشو يادم نيس نابود كنن
اما بنا به گفته ي خودشون و تو اون وارگيما كه من خوندم . هر كاري ميكنن آمريكا از اين جنگ پيروز بيرون نمياد نكه شكست بخوره پيروز نميشه يكي از تحليلام اينه با شروع حمله ي هوايي ايران جنگو تبديل ميكنه به جنگه تمام عيار (all-out War)
كه آمريكا الان از پسش بر نمياد و تحليلشون اين بود آمريكا مجبور ميشه به استفاده ي از بمب هسته اي هم برا توقف جنگ هم برا نابودي تاسيسات هسته اي چون تاسيسات اتمي ايران زيرزمينين گفته ميشه با حمله ي متعارف نابود نميشن
خلاصه اين برآيند كه هر جوري قضيه رو چيدن آمريكا پيروز نميشه (نكه ايران پيروز شه)
باعث شده فعلا دس نگهدارن
به نظرم بعد حادثه ي ديروز حمله غرب به ليبي اگه موفقيت آميز باشه و از اينجا كه ايندفه فرانسه شرو كرد
بوهاي بدي مياد . ايران بايد خودشو قوي كنه سريع .
من مردنو ترجيح ميدم به زندگيي كه كشوري ديگه بخواهد وطنمو و غرورمو و عزتمو با تهديد و ترعيب وادار كنه از حقوقش بگذره .
يه انسان آزاده شكست نميخوره . ايران آزاده هم شكس نميخوره اگه آزاده بمونه زير بار زور نره چون كه مردنشم كه هرگز رخ نخواهد داد هم پيروزيشه
زنده باد ايران بعد خودم كه نميتلسم
ستاک
پنجشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۰ ۲۰:۴
خوب بود من مقاله های دیگه در مورد جنگ ایران آمریکا خوندم کلا درسته
ضمنا به نظر من هواپیما های میگ از همه بهترن چون مانور زیادی دارن از f-22 هم قویتره {فقط فحش ندین با ادب باشین}
shaun
سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ ۴:۳۱
ba drood yek nokte ra faramosh kardeh id va an in ast ke ma iranian ke dar gharb zendegi mikonim niz roye khosh be shahr ha va marakeze nezami doshman nemigozarim va ba yek hamle hesab shodeh jang ra be khake khodeshan mikeshanim! ba sepas az shoma
علیرضا
سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۲۳:۴۲
خوب نبود چون با واقعیات خیلی فاصله داشت درحد ارمانی بود ولی برنده نهایی ایران هست
nima
پنجشنبه ۹ تیر ۱۳۹۰ ۱۴:۳۱
vaghean khejalat avare khoondane in matlab,kasi k ino neveshte ya film ziad mibine ya chizi masraf mikone,kolan halesh khoob nist,too bagh nist k amrica tanha nist ye donya poshteshan,doostan azizan ba neveshtane in matalebe maskhare mikhayn khodetono gool bezanid???zeshte age ye zare savad va etelaat dasht in shero vero neminevesht,aslan amrica ehtiaji b hamle nadare shoravi ro ba oon hame azematesh mage ba jang az ham pashoond,dar kol motaesefam vase adamaye nafahmi ke in matalebo minevisan
kian
دوشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۰ ۲۱:۴۱
فکر کنم زیاد فیلم دیدی معلوم نیست کدوم کشور شکست بخوره اما به این سادگیا که فکر میکنید نیست این چیزا تو خیال اتفاق میوفته!!!
.
جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۴۵
فقط تجهیزات مهم نیست.
خوب بود.
پدرام
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۴
خیلی جالب بود مرسی
يک هموطن
یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۳۶
البته با تشکر از نويسنده مقاله بابت صرف وقت , حوصله و صد البته تخيل زيادي

موضوعي که شما با اين راحتي و آسوني به نفع کشورت تموم کردي و حداکثر براي ما ايرانيا خيلي جالبه و حتي خيلي هم دوست داريم باورش کنيم , چون به قول بعضيا در طرفةالعيني اسرائيل و امريکا رو منحل کردي و ضمنا اسرائيل هم با اونهمه بمب اتم فقط نشصت و به قول شما “با خاک يکسان شدنش” رو تماشا کرد ايضا امريکا ….

موضوعيه که با يه کشور جهان سومي قراضه 8 سال کشش داديم و در نهايت به مساوي راضي شديم

می خواستم به این دوستایی که از بمب اتم میترسن بگم آرزو دارم لحظه آخر عمرم اون رنگ و شعله قشنگ انفجارشو ببینم ، فقط نمیدونم چرا نمیزنه اون دست قشنگرو
س.ک
سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۶:۴۶
همین که یه جوون ایرانی آمرایکرو اسکل خودش کرده جای تشکر داره ………. مثل بچه های جنگ , ای ول , همینم جیگر می خواد
بهنام32
پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۵۱
ابتدا از کارشناس ارشد جنگی که این افسانه رو سروده تشکر فراوان میکنم.
1 دشمن فکر میکرد ایران هیچ نیرویی نداره که اونجوری حمله کرد؟
2-نیروی هوایی ایران فوق فرسوده شده ،از فناوری 30-40 سال پیش استفاده می کنه و اصلا قدرتی که تو جنگ عراق رو داشت رو هم از دست داده.
3-فقط میمونه موشکهایی که جدیدا داره میسازه که اینا هم به درد جنگهای جهانی اول و دوم میخوره.دشمن موشکهای واقعا پیشرفته با فناوری های نوین میسازه ،ایران تو موشک یه قطعه برقی میزاره میگه موشک فوق هوشمند!
*ولی حمله به ایران ارزشش رو نداره ،ارتش دشمن خیلی قویتر ،مجهز تر ،هوشمند تر،بزرگتر،جدیدتر است ولی تو منطقه خود ایران نمیتونه پیروز بشه،دشمن اگه بخواد میتونه راحت کل ایرانو تسخیر کنه (همونطور که کل جهان متحد شدن آلمان و ژاپن رو بالاخره نابود کردن چون ارزششو داشت) ولی ارزش هزینشو نداره
در مجموع باید به نویسنده بگم که این داستانا باعث میشه بیشتر به خواب فرو بریم همین قدرت کممونم از دست بدیم.
خوبیه داستان این بود که یکم خندوندیمون.
shayan
جمعه ۴ شهریور ۱۳۹۰ ۲۳:۲۱
روياي شيريني بود ولي اسرايل رو خيلي پپه فرض كرده بودي اگه نميدوني بذا بهت بگم كه يه چيز تازگيا كشف شده اسمش بمب اتم اسرايليها موقع خروج از كشورشون يدونشو ورميدارن خيلي با دقت ميندازن وسط ميدون آزادي نه داداش من ما تا بمب اتم نداشته باشيم از اين خبرا نيست در ضمن من فكر كنم آمريكا حدود 2000 جنگنده عملياتي داره كه همون چند دقيقه اول داستانت با خاك يكيمون ميكنه آمريكايي ها هم اينقدر حاليشونه كه وقتي قبل جنگ همه نيروهاشونو جابجا ميكنن ايران متوجه ميشه نيازي به تيز هوشي اطلاعات نيست
فدایان رهبر
جمعه ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ ۲۲:۳۰
شاید فقط زمان آن اغراق باشد ولی تسلیحات و مهمات و …… ایران دست کمی از این کشور های نخاله مثل آمریکا و اسراییل نداره فکر کنم بعضی هاتون به کار آمدی تسلیحات جدید ایران واقف نیستین.
مثل هواپیمای رادار گریز صاعقه یا همین موشک کروز که آمریکا بهش مینازه یا موشک اس300 یا موشک قیام و از همه مهمتر اینها اطلاعاتی های تخریب کننده ایرانی در خارج کشور
صدرا
پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۰ ۰:۶
سلام به همه
من در زمینه ی نظامی کارشناس نیستم و نمیخوام اظهار نظر کنم
ولی یه چیزایی هست که شما باید بدونید
مثلا چند نفر از شما راجع به ریشه ی عداوت بین ایران و آمریکا و اسرائیل میدونه؟
آیا یک ایدئولوژی قوی پشت این قضیه ست یا فقط منافع از دست رفته ی آمریکا بعد از سلطنت پهلوی وموقعیت استراتژیک و منابع ونفت مورد بحثه؟
چرا آمریکا در حمایت از اسرائیل انقدر تاوان میده؟
اصلا بمب اتم داشتن ما چه مشکلی داره؟
مثل هند و پاکستان” چرا روی ایران انقدر حساسن؟”
مکاتب الحادی اونارو میشناسید؟میدونید چرا اسرائیل در فلسطین تاسیس شد؟چرا جای دیگه ای از زمین تاسیس نشد؟هدف صهیونیزم چیه؟
جواب این سوالات همه خلاصه میشه در تفکر و ایدئولوژی ما و آنها
ْْْ
سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ۱۰:۲۶
مسخره بود. تمامش ارزو بود.
علی
شنبه ۲ مهر ۱۳۹۰ ۰:۹
lمیگم آقیون شما این استعدادتون تو نوشتن داستان های علمی تخیلی رو جدی بگیرید
fekr
جمعه ۶ آبان ۱۳۹۰ ۰:۱۲
age in dustemun tu mosebegheye bi mani nevisi sherkat kone shayad 100% ke na vali 60darsado motmaenam ke aval mishe.hamchenin hadsaye ghavi mizanam ke in agha GENERALS ziad bazi mikone
کیوان
شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۰ ۱۸:۲۵
ایران اینقدر با غیرت و باشرف و شجاع و ناموس پرست داره که به جوجه فوکولی های ایران و سربازان امریکایی و سگ دربارشان اسراییلی ها اجازه عرض اندام نمیده.به امید نابودی کامل امریکا و اسراییلهای نجس.
آبرادات
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ۵:۲۶
مشکل اینجاست که اغلب ارتش ها خود را برای جنگ قبلی آماده میکنند. البته از این مقاله کاملن واضح بود که این دوستمان تجربه نظامی ندارد و شناختی هم از طرز فکر و قدرت نظامی آمریکا ندارد. این مقاله را از روی میهن پرستی نوشته است. در نتیجه بقدری خام است که من بخودم زحمت ندادم که تا آخرش را بخوانم. اگر خدای نکرده اشتلم پشتلم های گردانندگان مملکت کار دستمان بدهد و جنگی آغاز شود، بصورت یک جنگ دو طرفه نیروهای منظم مثل جنگ با عراق نخواهد بود. وقتی که آمریکا به عراق حمله کرد (در هردوی جنگها) تاکتیک های جنگی عراق را پشت تلوزیون نشان میدادند و به بچه گانه بود طرز فکر سرداران ارتش عراق میخندیدند. جنگ بعدی احتمالن در اول شب آغاز میشود. چون آمریکا تونایی دین در شب را دارد ولی ما نداریم. شروع جنگ احتمالن با موشکهای مجهز به بمب خوشه ای خواهد بود که بطور ناگهانی بر روی پایگاهای هوایی ما ظاهر خواهند شد و با تخریب باندها قدرت پرواز هواپیما های ما را به صفر میرسانند. این دارد طولانی میشود. بقیه آن را در وبسایت خود خواهم نوشت
رضا
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ۲۲:۱۲
من که دوست دارم جنگ نشه ولی اگرهم بشه ایران آمریکاروشکست می ده
مهدی
دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ ۵:۱۱
باحال بود کاری هم به اینکه کی خوشش نیومدو بعضی ها هم جدی گرفتن و نمیشه و ال و بل ندارم. من که حالشو بردم. دوست داشتم متنش طولانی تر و تو هرجنبه زمینی هوایی و دریایی و زیردریایی و هوافضا کلی باآب و تاب تر باشه. انشاا…بیشتر و بیشتر ازاینجور مطالب از شمادوستان عزیز ببینیم. ممنون و خسته هم نباشید.
بنویسیدزیاد هم بنویسیدبزارید بترکه و کور شن جماعت بت پرست
محمد
چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ ۱۶:۱۱
در حد خندیدن و نطنز جالب بود
اما این مزخرفات فقط زاییده ی یک فکر مریض و یک بچه عقب مونده س
با پوزش از نویسنده اراجیف
گمنام
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ۰:۳۳
مقاله خوبی بود.
-ولی نقش یگان های برون مرزی نیروهای مسلح رو خیلی خیلی دست کم گرفتید.
بادر نظر گرفتن این نیرو ها صحنه ی جنگ دیگه به خاوره میانه یا به برد موشک های
ایران بستگی نداره،بلکه تهدید برای دشمنان در سراسر جهان وحتی در خاک خود انهاوجود دارد.
-در ضمن توانایی های نظامی و موشکی ایران همیشه برای جلو گیری از سو استفاده و تهمت در سطح جهانی پایین تر از انچه هست گفته میشود، مگر
در وقت نیاز .
یا علی
آرش
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ ۰:۴۳
عجـــــــــــــــب !
خدا شفاتون بده
رضا
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۲۰:۴۰
باسلام
من هم مقاله وهم نظرات خوانندگان محترم را خواندم به نظر من بهتر است برای درک بهتر از موضوع ابتدا مشخص شود جنگ در کجا واقع می شود ؟اگر در ایران وبا ایرانیها است خوب است توانایی این کشور واین ملت را در سوابق همین مرزوبوم بسنجیم وبعدآنرابا موارد دیگر مقایسه کنیم.
قرارنیست خدا بجنگدویا اینکه ساکت باشد.
ببینید درصورت وقوع جنگ,دشمن برای چه میجنگد وما برای چه؟
درضمن جنگ اگر در خاک ما باشد فکر نکنم باموشک وبمب اتم آنها ایران جابجا شود ولی حتی اگر یک موشک ایران به هدف بخورد چه اتفاقی برای دنیاپرستان خواهد افتاد؟
به نظرمن در این مقاله اغراق نشده بلکه جنگ را خیلی هم مینیاتوری نشان داده…
باتشکر
رضا
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ۲۱:۲۳
اگه ازاین ماجرا فیلم درست کنید فیلم قشنگی میشه ولی به همین راحتی هم نیست ///پس پایگاه سپاه وبسیج چی شدن آسیب ندیدن اینکه همش ارتش نابود شد
collins
یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ۱۸:۷
شب با معده پر که بخوابی همینه خوابای پریشون میبینی
بن10
یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۱ ۱۴:۱
داداش کایکو کجارفته بود وقتی بن تن آمد اون وقت این سریال ساعت چند وکدام شبکه پخش میشه یا تو روزنامه کیهان باید بخونیم
عابرپیاده
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۱۶
.متاسفانه دراین مقاله ما شاهد هیچ دستاوردی برای ایران نبودیم واگر من رییس جمهور آمریکا بودم ودراین جنگ این مقدارخسارت به ارتشم وارد میشد هرگز عقب نشینی نکرده وآتش بسی رو هم قبول نمیکردم چون با توصیف این دوست عزیز من عملا جنگ رابرده ام ودلیلی برای عقب نشینی ندارم!! دراین مقاله عملا ایران نتوانسته خسارتی به دشمن وارد کند!! لذا باید گفت ایشان از توانایی های دفاعی کشورمان بی اطلاع هستند!!
86415173399
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ۱:۳۰
امریکا کافیه یه بمب جنسی بزنه یا بمبی بزنه خون را یونیزه کنه یا همین ریز گردایی که از عراق میان همه سمی هستن جنگ امروز جنگ موشک نیست جنگ تفکر جنگ فتح بدون خونریزی است.
مهمان
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱ ۱۴:۱۹
کی گفته تو ایران جوکر نادان ندتریم اینم نمونش
میرفتی پله برقی میشمردی ستگینتر بودی
لطفا دیگخ اراجیف ننویس

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *