خانه / دعا / ذکر و دعای قوی و مجرب برای رفع دلشوره و اضطراب شدید

ذکر و دعای قوی و مجرب برای رفع دلشوره و اضطراب شدید

در اين پست از سايت antique-book-treasure.ir ذکر و دعاهاي قوي براي شما عزيزان قرار داديم برايرفع دلشوره و اضطراب شدید در ميان مردم ذکرها و دعاهاي مشاهده مي شود .دلشوده حالت شدید اضطراب است که فرد به آن دچار می شود و علت آن هم مشخص نیست ولی انسان می ترسد که در زمان آینده اتفاق و حادثه بدی برای او روی دهد و دلشوره وقتی زیاد می شود که حس بدی از یک چیز داشته باشیم دلشوره یک حس ناخودآگاه است و فرد دربوجود آمدن آن دخالت ندارد در هنگام دلشوره می توان به قرآن و کلام الهی و دعاها پناه برد و اندکی روح و جسم خود را تسکین داد در ادامه مطلب ذکر و دعای قوی و مجرب برای رفع دلشوره و اضطراب شدید را مطالعه خواهید کرد.

ذکر و دعای قوی و مجرب برای رفع دلشوره و اضطراب شدید
ذکر و دعای قوی و مجرب برای رفع دلشوره و اضطراب شدید

دعای دفع استرس , دعای رفع دلشوره , دعای دلشوره و استرس , دعای رفع استرس و دلشوره , دعای دفع دلشوره و استرس , دعای رفع اضطراب و استرس , دعابرای به آرامش رسیدن و رفع دلشوره و اضطراب,دعا به جهت غلبه بر ترس و دلهره ,دعا برای دفع  ترس,دعای دفع استرس , دعای رفع دلشوره , دعای دلشوره و استرس , دعای رفع استرس و دلشوره , دعای دفع دلشوره و استرس , دعای رفع اضطراب و استرس , دعای رفع دلشوره و اضطراب , دعا برای رفع دلشوره , دعا برای رفع استرس , دعا برای رهایی از استرس و دلشوره , دعا رفع دلشوره , ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب

 

ذکر و دعای قوی و مجرب برای رفع دلشوره و اضطراب شدید

برای به آرامش رسیدن و رفع دلشوره و اضطراب این دعا را بخوانید کنکوری ها برای رفع دلشوره و ارامش در ازمون حتما این دعا را بخوانند. هر وقت اضطراب داشتید هفت بار این ذکر را زمزمه کنید،آرامشی عجیب تموم وجودتون را فرا میگیره: «ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم» ایت ا… میرزا احمد آشتیانی (ره) […]
برای به آرامش رسیدن و رفع دلشوره و اضطراب این دعا را بخوانید
برای به آرامش رسیدن و رفع دلشوره و اضطراب این دعا را بخوانید
کنکوری ها برای رفع دلشوره و ارامش در ازمون حتما این دعا را بخوانند.

هر وقت اضطراب داشتید هفت بار این ذکر را زمزمه کنید،آرامشی عجیب تموم وجودتون را فرا میگیره

«ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم»

ایت ا… میرزا احمد آشتیانی (ره) در کتاب هدیه احمدی اورده اند:علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان فرمودند:جهت ارامش پیدا کردند دست روی سینه بگذارید ودر حالت نشسته و ایستاده چند مرتبه ایه ۲۸ سوره رعد را بخوانید:

«الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب »

در ایجاد ارامش بسیارمؤثر است.

در زمانی که به هر دلیل دجار اضطراب یا نگرانی و دلشوره میشوید ، ذکر و دعای مجرب رفع دلشوره و استرس و اضطراب ذیل را چهارده مرتبه قرائت کنید. دلشوره و اضطراب برطرف میشود. در اثنای ذکر توجه قلبی داشته باشد. مجرب است.
(ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم).
ذکر و دعایی بسیار مجرب برای دفع دلشوره و استرس :
برای رفع استرس و دلشوره ، دست راست را روی سینه اش بگذارد و هفت مرتبه آیه ۲۸ شریفه سوره رعد را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شخص ایجاد میشود.
(الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب)
توجه شود :
با اتجاه به قبله بخواند و در اثنای قرائت توجه قلبی داشته باشد.

دعایی مجرب برای دفع اضطراب و آرامش اعصاب
برای آرامش اعصاب و از بین رفتن اضطراب ، ذکر « ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم » را چهارده مرتبه به ظرفی از آب پاک بخواند و آب را بنوشد. اضطرابش از بین میرود و اعصابش بطور عجیبی آرام میشود.

دستورالعملی برای آرامش روحی و سعه صدر
برای افزایش صبر و حوصله و ایجاد آرامش روحی هرچه بیشتر ، قبل از خواب سوره مبارکه عنکبوت را قرائت کند. مجرب است.

درباره ی نگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *