خانه / دعا / ذکر و دعای مجرب و قوی برای برطرف شدن زگیل و درمان این عارضه پوستی

ذکر و دعای مجرب و قوی برای برطرف شدن زگیل و درمان این عارضه پوستی

در اين پست از سايت antique-book-treasure.ir ذکر و دعاهاي قوي براي شما عزيزان قرار داديم براي برطرف شدن زگیل و درمان این عارضه پوستی در میان مردم ذکرها و دعاهایی مشاهده می شود .زگیل یک نوع عارضه پوستی است که ممکن است هر انسانی به آن دچار شود و در دست یا پای فرد ایجاد شود زگیل یک عارضه پوستی دردناک است و می تواند باعث درد و آزار شود در اینجا یک نسخه دعا درمانی برای برطرف شدن زگیل و درمان این عارضه پوستی وجود دارد که در ادامه مطلب ذکر و دعای مجرب و قوی برای برطرف شدن زگیل و درمان این عارضه پوستی را  مشاهده خواهید کرد.

ذکر و دعای مجرب و قوی برای برطرف شدن زگیل و درمان این عارضه پوستی
ذکر و دعای مجرب و قوی برای برطرف شدن زگیل و درمان این عارضه پوستی

دعای رفع و برطرف شدن زگیل,درمان زگیل,دعای درمان زگیل , دعای رفع زگیل , دعای برطرف شدن زگیل , دعای دفعزگیل , روش دفع زگیل , از بین رفتن,زگیل چیست,درمان زگیل, زگیل مسری,دعای درمان زگیل درمان زگیل

 

ذکر و دعای مجرب و قوی برای برطرف شدن زگیل و درمان این عارضه پوستی

علىّ بن نعمان گويد: به حضرت امام رضا عليه السلام عرض كردم: پسرى دارم مبتلا به ‏ثؤلول گشته، در بدنش لكّه‏ هاى قرمز و دانه‏ هاى زگيل ظاهر شده است و مرا ناراحت ‏نموده است. امام‏ عليه السلام فرمود:

براى هر زگيل هفت دانه جو بگير، و بر هر دانه جو، هفت مرتبه ابتداى سوره ‏واقعه را تا «هَباءاً مُنْبَثّاً» بخوان، سپس آيه 105 سوره «طه» «وَيَسْأَلُونَكَ عَنِ‏الْجِبالِ فَقُلْ يَنْسِفُها رَبّي نَسْفاً…» تا «وَلا أَمَتاً»(6) را بخوان، سپس جوها را يكى ‏يكى بگير و بر زگيل‏ها بمال، سپس آن‏ها را در پارچه جديدى قرار بده و بر آن‏ پارچه سنگى ببند و در جايى كه آن را پنهان كند – مانند چاه يا گودال – بينداز.

علىّ بن نعمان گويد: اين دستور امام ‏عليه السلام را انجام دادم، بخدا قسم روز هفتم يا هشتم كه نگاه كردم مثل كف دست من صاف بود و اثرى از آن‏ها نبود و فرموده ‏اند:شايسته است كه اين كار در شب‏هاى آخر ماه – كه ماه ديده نمى ‏شود – انجام ‏گيرد، و ان شاء اللَّه از بين خواهد رفت.

علىّ بن نعمان گوید: به امام رضا (علیه السلام) عرضه داشتم: فدایت گردم، زگیل‌هاى بسیارى در بدن دارم که باعث ناراحتى من شده، از شما مى‌خواهم چیزى به من یاد دهید که براى رفع آن مفید باشد فرمود: براى هر کدام از آن‌ها هفت دانه جو بگیر و بر هر کدام هفت بار سوره «واقعه» را تا آیه «هباءً منبثا» و آیه مبارکه:
(وَيَسْئَلُونَکَ عَنِ الْجِبالِ فَقُلْ يَنْسِفُها رَبِّي نَسْفآ* فَيَذَرُها قاعآ صَفْصَفآ* لاَ تَرى فِيهَا عِوَجآ وَلاَ أَمْتآ).
«و از تو درباره کوه‌ها مى‌پرسند بگو: پروردگارم آن‌ها را (در قیامت) به طور کامل از هم مى‌پاچد پس آن‌ها را به صورت هموار رها مى‌کند که در آن ناهموارى و کجى نمى‌بینى».
را قرائت کن و بدان بِدَم. آن گاه دانه‌ها را بگیر و هر یک را بر زگیلى بمال. سپس همه را در پارچه روى زمین بریز و با سنگى آن را ببند و در جاى تاریکى بیاویز. علىّ بن نعمان گفت: این دستور را عمل کردم و روز هفتم نگذشته چیزى باقى نماند و مثل کف دستم صاف شده بود. خوب است این کار را در آخر ماه که محّاق است ـ یعنى ماه در هیچ جاى زمین پیدا نیست ـ انجام شود.

 . (إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ * لَيْسَ لِوَقْعَتِهَا كَاذِبَةٌ * خَافِضَةٌ رَّافِعَةٌ * إِذَا رُجَّتِ الاَْرْضُ رَجًّا *وَبُسَّتِ الْجِبَالُ بَسًّا * فَكَانَتْ هَبَاء مُّنبَثًّا). سوره واقعه: «هنگامی كه آن واقعه (رستاخيز) رخ دهد كه در وقوع آن دروغی نيست پايينآورنده]ی گروهی[ و بالا برنده]ی گروهی[ است. آن گاه كه زمين با تكان سختی لرزانده شود و كوه‌ها ]به تمامی[ خرد و ريز شوند و به صورت غبارى پراكنده گردند».

درباره ی نگار

4 دیدگاه

  1. سلام من این کار رو انجام دادم و زگیلهای کف پام که منتشر شده بود از بین رفت.رفته بودم دکتر برام اسید داد ولی گفت خوب نمیشن.اگرم دربیاریم به خون میافته و در کل بدنت پخش میشه و راستش خیلی ترسیده بودم.خدا رو شکر هم درد رو داده هم درمان رو.

  2. محمدمهدي

    زگيل دست مادر و خواهرم با اين روش افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *