خانه / دستگاه ردیاب آنتن دار / آموزش و راهنمای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار ردیاب حرفه ای

آموزش و راهنمای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار ردیاب حرفه ای

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آموزش و راهنمای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار ردیاب حرفه ای را برای شما عزیزان قرار دادیم . دستگاه ردیاب شعاع زن فرکانسی چیست و چگونه عمل میکند ؟ چگونه میتوان یک ردیاب شعاع زن فرکانسی طراحی کرد و ساخت ؟ آموزش کامل و جامع و راهنمای ساخت و درست کردن دستگاه ردیاب شعاع زن فرکانسی به صورت آسان و البته حرفه ای و با کارکرد بسیار عالی . چگونه  میتوان با ردیاب شعاع زن فرکانسی گنج و دفینه و زیرخاکی و سکه های عتیقه زیرزمینی را کشف و پیدا کرد ؟ لوزام و ابزارهای لازم برای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی چیست ؟ در ادامه مطلب کتاب و مقاله آموزش و راهنمای ساخت و طراحی و درست کردن دستگاه ردیاب فلزیاب طلایاب گنج یاب شعاع زن فرکانسی را دانلود خواهید کرد .

آموزش و راهنمای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار ردیاب حرفه ای
آموزش و راهنمای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار ردیاب حرفه ای

آموزش و راهنمای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار ردیاب حرفه ای,روش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی,اموزش و راهنمایی برای ساخت دستگاه ردیاب شعاع زن فرکانسی,گنج یابی و دفینه یابی با ردیاب شعاع زن فرکانسی,بهترین دستگاه فلزیاب و گنج یاب ردیاب شعاع زن فرکانسی,ردیاب شعاع زن فرکانسی,دستگاه گنج یاب ردیاب شعاع زن فرکانسی با قدرت بالا,پیدا کردن گنج دفینه زیرخاکی و سکه های عتیقه در عمق پایین زمین با ردیاب شعاع زن فرکانسی,آموزش نحوه ساخت ردیاب شعاع زن با فرکانس بالا,دانلود کتاب PDF اموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی,مدار ردیاب شعاع زن با فرکانس و قدرت عمق زنی بالا و زیاد,دانلود رایگان نرم افزار ردیاب شعاع زن فرکانسی برای اندروید,دانلود نرم افزار طلایاب گنج یاب و فلزیاب ردیاب آنتنی شعاع زن فرکانسی

آموزش و راهنمای ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار ردیاب حرفه ای

دانلود کتاب PDF آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی به همراه نرم افزار طلایاب گنج یاب و فلزیاب ردیاب شعاع زن با فرکانس بالا برای گوشی های موبایل اندروید

در این قسمت سعی داریم سه ردیاب یا شعاع زن فرکانسی به شما آموزش دهیم که بصورت رایگان و با حداقل هزینه یک ردیاب فوق حرفه ای را داشته باشید .

دیگر نیازی به خرید ردیاب فرکانسی ندارید ما به شما  سه ردیاب فرکانسی عالی هدیه میدهیم . فقط کافی است هفته ای یک بار مطالب اضافه شده را مطالعه کنید و یک گوشی همراه اندروید داشته باشید

 ردیاب و شعاع زن فرکانسی چیست و معرفی چند ردیاب و شعاع زن فرکانسی  . این نوع دستگاه فرکانس های مختلفی را تولید میکنند هر فرکانس برای ردیابی یک فلز خاص است ،و انتن ردیاب  طبق فرکانس داده شده به سمت طلا، نقره، برنز و یا حتی مس منحرف میشود . و شعاع کاری آن به کیلومتر هم می رسد.

برای تولید این فرکانس ها از مدارهای مختلفی استفاده میشود ساختن این مدارها برای افرادی که با برق و الکترونیک اشنایی ندارند بسیار مشکل است . ولی نگران نباشید ما قدم به قدم به شما یاد میدهیم چگونه گوشی همراه خود را به یک ردیاب فرکانسی  حرفه ای تبدیل کنید . اولین کاری که باید انجام دهید دانلود فایلی است که جهت دانلود در اختیار شما قرار داده شده و سپس نصب کردن ان بر روی گوشی خودتان . اگر نصب کردن برنامه را بلد نیستید میتوانید به یک مرکز تعمیر گوشی همراه رفته و از انها بخواهید تا این برنامه را روی گوشی شما نصب کنند . توجه کنید نصب این برنامه غیر قانونی نیست و اگر پرسیدند این برنامه به چه درد میخورد بگویید . آژیر و بوق میزند  همین پس جای هیچ نگرانی نیست البته ما هم روش نصب را قدم به قدم در سایت قرار میدهیم .

 

سپس با کمک ابزارهای ساده ای که روش ساختن انها را هم به شما یاد میدهیم میتوانید به راحتی هر یک از ردیاب های زیر را که دوست دارید خودتان بسازید .

 

توجه کنید ساختن تمام این ردیاب ها ساده و کم هزینه است و شما حتما میتوانید همه انها را بسازید . وحالا ردیاب هایی که شما با کمک ما میتوانید بسازید:

 

     ردیاب دو نفره jeotara     

 ردیاب جئو تارا

 ردیاب فرکانسی ریفایندر

ردیاب ری فاندر

 

ردیاب تک انتن و ردیاب دو انتن  و انواع مختلف دیگر . شاید برای شما باور کردنی نباشد ولی قلب تمامی این ردیاب ها یک مولد یا تولید کنند فرکانس است و شما با داشتن یک تلفن همراه و چند میله میتوانید هر کدام از ردیاب ها را که اراده کنید  داشته باشید  پس تا پایان این مقاله با ما باشید. 

ردیاب تک آنتن

همانطور که گفتم قلب اصلی تمام ردیاب ها یک تولید کننده یا مولد فرکانس است  و ما از یک نرم افزار بسیار عالی به نام Waveform generator    برای این کار استفاده میکنیم  اول روش کار با نرم افزار را به شما یاد میدهیم و سپس شما یاد میگیرید تا گوشی همراه خود را به هر مدل ردیابی که میخواهید تبدیل کنید و باور کنید قدرت و کار ان با گرانترین ردیابی که میخرید یکی است .

تصویر  برنامه یا نرم افزار ردیاب روی گوشی

 آموزش ردیاب

نرم افزار ردیاب

آموزش  نرم افزار ردیاب 

1-حلقه چرخان با چر خاندن ان فرکانس و قدرت خروجی کم و زیاد میشه.

2-جهت چرخش .

3- نمایش مقدار فرکانس . فرکانس تولید شده در این قسمت نمایش داده میشود .

4- شکل فرکانس در این قسمت دیده میشود.

5-در این قسمت 6 دگمه دیده میشود که با کمک انها شکل موج فرکانس عوض میشود شما فقط به دو کلید اول نیاز دارید با فشار کلید اول شکل موج سینوسی و با فشار دگمه دوم شکل موج مربعی میشود .

6-کلید روشن و خاموش با فشار ان دستگاه روشن شده فرکانس تولید میکند و با فشار دوباره ان دکمه دستگاه خاموش میشود.

7-کلید فرکانس با فشار دادن ان فرکانس تولید شده در قسمت 3 دیده میشود و با چرخاندن حلقه 1 میتوانید فرکانس را کم و زیاد کنید .

8-کلید کنترل قدرت خروجی  با فشار دادن ان قدرت فرکانس  تولید شده در قسمت 3 دیده میشود و با چرخاندن حلقه 1 میتوانید قدرت فرکانس را کم و زیاد کنید که بهتر است روی بیشترین حالت یعنی 100 باشد .

 

 

فایلapk را از آدرس زیر دانلود و به کارت حافظه گوشی خود منتقل کنید و سپس آن را نصب نمایید.

 

دانلود فایل apk برای نصب در گوشیهای اندروید.

این نرم افزار در گوشی های هوشمند تحت سیستم عامل اندروید به خوبی کار میکند بعد از خارج کردن فایل از حالت فشرده آن را به کارت حافظه گوشی خود منتقل کرده و آن را نصب کنید.

اماده کردن اتصالات و دسته ردیاب:

    آموزش ساخت ردیاب   فیش ردیاب 

اتصالات نری هدفوننری هدفون

 

در تصویر  زیر روش سیم کشی از نری هدفون به دسته ردیاب را مشاهده میکنید همانطور که میبینید از دو قطعه الکترونیک به نام مقاومت استفاده شده اندازه یا مقدار این مقاومت 22 اهم است دلیل استفاده ان این است که اگر دو انتن به یکدیگر برخورد کند به گوشی آسیبی وارد نشود اگر مراقب باشید تا انتن ها به هم اتصال یا برخورد نکند به این مقا ومت ها نیازی ندارید .

    

 ردیاب طلا

نحوه اتصال دسته به گوشی

 

فرکانس های مخصوص طلا 5500 – 12500 – 2740 هرتز یا HZ  است .

 

قویتر کردن ردیاب:

 

برای قویتر کردن ردیاب باید فرکانس  آن را تقویت کنیم و قدرت آن را بالا ببریم در اینجا روشی بسیار ساده  را به شما آموزش میدهیم . اول باید یک اسپیکر بلوتوث تهیه کنید . اسپیکر بلوتوث وسیله ای است که بدون سیم با گوشی شما مرتبط میشود و صدا یا فرکانس تولید شده توسط گوشی را تقویت میکند از این وسیله بیشتر برای تقویت صدای گوشی و شنیدن موزیک استفاده میشود.توجه کنید: اسپیکر بلوتوث شما باید جای اتصال هدفون هم داشته باشد .

 

در تصاویر زیر چند مدل اسپیکر بلوتوث را مشاهده میکنید.

 

 اتصال ردیاب

 

روش اتصال  اسپیکر بلوتوث به گوشی را میتوانید از فروشنده این وسیله بیاموزید .

فیش نری هدفون را داخل سوراخ هدفون  اسپیکر بلوتوث نموده و از انتن ها برای ردیابی استفاده کنید .

توجه کنید اسپیکر یا بلندگوی بلوتوثی شما حتما باید قابلیت اتصال هدفون یا گوشی را داشته باشد.

 در تصویر زیر روش اتصال کوشی و اسپیکر بلوتوث به انتن ردیاب مشاهده میکنید.

 اتصال ردیاب

 

روش اتصال کوشی و اسپیکر بلوتوس به انتن ردیاب

**********************************************************

نرم افزار دوم با قابلیت کار تا فرکانس 22 کیلوهرتز 22KZ :

 

نام این نرم افزار FUNCTION GENERATOR یا فانکشن ژنراتور است

 

این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید

 نرم افزار ردیاب

نرم افزار جدید ردیاب گوشی

 

کار با این نرم افزار آسان است و تغییر دادن فرکانس  در آن به راحتی انجام میشود همچنین امکان دادن فرکانس دقیق تر را نیز دارد مثلا فرکانس 3 ممیز 2 کیلو هرتز   یا 3/2 کیلو هرتر.توجه کنید در این نرم افزار3/2 اینگونه نوشته میشود 3.2

 

آموزش کار با این نرم افزار :

 آموزش نرم افزار ردیاب

آموزش نرم افزار ردیاب

 

برای انتخاب شکل موج فرکانس خروجی روی یکی از این دگمه ها کلیدفشار دهید و شکل موج خروجی را انتخاب کنید بنظر من شکل موج سینوسی بهتر است ولی اغلب ردیاب ها فقط شکل موج مربعی دارند شما هم میتوانید یکی از این دو شکل موج را انتخاب کنید .

 

کلید انتخاب فرکانس برای دادن فرکانس مورد نظر اول روی کلید  فرکانس   FREQ  فشار داده تا فرکانس انتخاب شود . سپس روی کلید دادن مقدار فشار دهید

 

کلید دادن مقداربا فشار دادن این کلید صفحه کلیدی ظاهر میشود و شما به راحتی فرکانس مورد نظر را در ان وارد میکنید.

 فرکانس ردیاب

 

روش دادن فرکانس به نرم افزار

 

برای دادن فرکانس با رقم اعشار دگمه ممیز را فشار دهید و سپس عدد بعدی را وارد کنید مانند شکل زیر.

 فرکانس در ردیاب

صفحه کلید

 

سپس دگمه HZ  یا  KHZ   فشار دهید تا عدد داده شده در برنامه ذخیره شود

توجه کنید اگر دکمه HZ  را فشار دهید فرکانس وارد شده به هرتز  و اگر دکمه KHZ  فرکانس وارد شده به کیلو هرتز خواهد بود . یک کیلو هرتز برابر است با هزار هرتز یعنی 15 کیلوهرتز برابر 15000 هرتز است برای دقت بیشتر بهتر است مقادیر را به هرتز HZ  وارد کنید.

 

برای افزایش قدرت خروجی روی دکمه VOL    انتخاب ولوم فشار دهید  و سپس Enter Value فشار دهید صفحه کلید ظاهر میشود عدد 100 را وارد کنید.

 

 ردیاب پیشرفته آنتی

قسمت کنترل خروجی

 

پس از دادن عدد 100 دکمه ذخیره یا   %   را فشار دهید .

 روش تنظیم ردیاب

صفحه کلید کنترل قدرت

 

برای تولید فرکانس دکمه OUT را فشار دهید .

 


 

تنظیم فرکانس برای ردیابی

 

 

فرکانس ها به هرتز   یا    HZ                                                    نام فارسی             

 

        1,000                                                                           استخوان 

                     

       120,000                                                                        زغال       

                               

       262,500                                                                         تیتانیوم     

          

       3,4                                                                                   الومینیوم

                   

       802,000                                                                              نقره   

       133 – 33 –  38.96 –  برخی در ایران با این فرکانس جواب گرفته اند 

 

 

         5,000                                                                                  طلا

          5500 – 12500 – 2740 هرتز یا HZ

        30 –  38.93 –  برخی در ایران با این فرکانس جواب گرفته اند

     

       18,000                                                                           اهن                              

      

فرکانس فلزات و مواد  دیگر را  میتوانید در عکس زیر جستجو کنید.

فرکانس فلزات و مواد دیگر

 فرکانس ردیاب

 


 

روش ساخت آنتن

روش ساختن یک انتن با لوله برنجی توجه کنید اگر دو عدد از این دسته ها را بسازید و به دوسیم مدار وصل کنید یک ردیاب 2 انتن دارید و اگر یک دسته بسازید و به یکی از سیمهای مداری که ساخته اید  وصل کنید ردیاب یک انتن دارید.

 ساخت آنتن ردیاب

ساختن انتن ردیاب

 

 

توجه: منظور از مدار همان فیش نری گوشی و دو عدد مقاومت آن است. شکل زیر

 

 اتصال ردیاب به گوشی

نحوه اتصال دسته به گوشی

تبریک شما موفق به ساخت سیستم ردیاب شده اید که به براحتی کار دستگاه های چند ده میلیون تومانی ردیاب های پیشرفته را برای شما انجام میدهد . برای اینکه متوجه شوید چگونه از این سیستم ( موبایل ) در ردیاب استفاده میشود توجه شما را به ردیاب بیونیک (bionic) جلب میکنم که میبایست گوشی موبایل خود را روی آن سیستم نصب نمایید .

و در پایان به سوال های زیر پاسخ میدهیم:

 

ایا فرکانس تولید شده توسط گوشی به خوبی و دقت فرکانس تولید شده در  ردیاب های شرکتی هست یا نه؟

در تمامی ردیاب های فرکانسی از یک مدار ساده برای تولید فرکانس استفاده میشود . و از انجایی که گوشی همراه شما در واقع یک کامپیوتر کوچک و بسیار قدرتمند است تمامی فرکانس ها را  با دقت و شکل موج های دقیق و مختلف تولید میکند . حال انکه در بیشتر ردیاب ها فقط شکل موج مربعی را تولید و استفاده میکنند – در برخی از ردیاب ها که چندین شکل موج تولید میکنند دقت و کیفیت این موج ها خوب نیست . پس با خیال راحت از گوشی خود برای ساختن ردیاب استفاده کنید و مطمئن باشد دقت و کیفیت  فرکانس در ردیاب شما از تمامی ردیاب های موجود در بازار بیشتر است.

و اما در باره قدرت خروجی ردیاب

ما برای قویتر کردن موج از یک  اسپیکر یا بلندگوی بلوتوثی استفاده کرده ایم شما با انتخاب یک  اسپیکر یا بلندگوی بلوتوثی مناسب میتوانید قدرت بسیار خوبی روی انتن ایجاد کنید .

ایا ردیابی که توسط گوشی ساخته میشود از ردیاب های شرکتی ضعیف تر است؟

نه . ردیاب شما هم فرکانس را دقیق تر تولید میکند و هم شکل موج هایی مثل مربعی- سینوسی- دندان اره ای- را تولید میکند و  اگر شما لازم بدانید با یک  اسپیکر یا بلندگوی بلوتوثی قوی تر میتوانید قدرت ردیاب خود را هر چقدر که میخواهید بالا ببرید .

 چندین نوع ردیاب فرکانسی در بازار وجود دارد تفاوت انها چیست ؟

تمامی ردیاب هایی که از فرکانس برای ردیاب استفاده میکنند مثل هم هستند . و هیچ فرقی بین ردیاب دو نفره جوتارا – ردیاب تک آنتن کبرا – ریفایندر –  FPL-35  – و غیره وجود ندارد تنها تفاوت آنها در شکل آنتن و ظاهر انها است

ما روش ساختن انواع انتن را به شما اموزش میدهیم پس از ان شما فقط با داشتن یک گوشی و اسپیکر یا بلندگوی بلوتوثی  و ساختن چندین نوع انتن صاحب چندین نوع ردیاب  میشوید .

دقت و قدرت ردیاب های موجود در سایت چقدر است؟

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره حتما بخش اشنایی با انواع ردیاب و نحوه ی کار با انها را مطالعه کنید. توجه کنید تمامی ردیاب هایی که از یک یا چند انتن برای ردیابی استفاده میکنند و انتن انها بسمت فلزات منحرف میشود از نوع گمانه زن هستند . و ردیاب هایی که در این قسمت اموزش دادهایم هم  از نوع گمانه زن هستند.

حداکثر عمق و شعاعی که این ردیاب میتواند فلز را ردیابی کند چقدر است؟

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره حتما بخش اشنایی با انواع ردیاب و نحوه ی کار با انها را مطالعه کنید.  

 

با تشکر از  تماس های تلفنی و پیامک ها ی محبت آمیز شما.

 

شما میتوانید تجارب خود را به همراه عکس هایی از ردیابی که ساخته اید برایمان ارسال کنید . ما آنها را در سایت قرار میدهیم تا همه بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند.

منبع : سایت گلکسار

باز نشر مطلب : http://treasure-antique-discover-symptoms.ir

 

آموزش ساخت ردیاب طلا آنتنی | معرفی و فروش انواع فلزیاب و گنج یاب …

m20detector.ir/آموزشساختردیاب-طلا-آنتنی/

ابتدا باید آنتنهای یک ردیاب آنتنی ساخته شوند برای این کار شما باید برای هر آنتن 12 … فقط باید توجه داشته باشید فیوز بیت مربوط به فرکانس را به صورت ۸ مگاهرتز … بهترین ردیاب طلا: شعاع زن اتوماتیک و دیجیتالی Starmax · آموزش فلزیاب …

آموزش تبدیل گوشی موبایل به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه با نرم افزار

www.galexar.com/…/آموزشساختردیابشعاعزنفر

ردیاب طلا. آموزش تبدیل گوشی به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار …. در این قسمت روش ساخت انواع آنتن برای ردیاب های تک و دو آنتنی آموزش داده میشود. ساختن …

ردیاب و شعاع زن فرکانسی چیست و معرفی چند ردیاب و شعاع زن فرکانسی . …. ردیاب فوق حرفه ایLRL به همراه آموزش ساخت آنتن حرفهای+حذف کننده قوی وتوضیحات کامل …

آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. در این قسمت سعی داریم سه ردیاب یا شعاع زن فرکانسی به شما آموزش دهیم که بصورت رایگان و با حداقل هزینه یک …

… گنج یاب شعاع زنی و ردی,دانلود عکس و فیلم اموزش ردیابی گنج و دفینه به وسیله … این دستگاه به علت نوع طراحی و قابلیت هایی که دارد و برخورداری از کمترین حد خطای … سیستم فرکانس پایین و غیر یونی با قابلیت عمق زنی زیاد و دقت بالا بر خلاف …

You visited this page.

Oct 21, 2016 – Nov 28, 2015 – ردیاب ویزارد یک شعاع زن فرکانسی گنج یاب و طلایاب …. آموزش ساخت ردیاب طلا آنتنی | معرفی و فروش انواع فلزیاب و گنج یاب …

You’ve visited this page 3 times. Last visit: 12/4/16

5 mins ago – چگونه میتوان یک ردیاب شعاع زن فرکانسی طراحی کرد و ساخت ؟ آموزش کامل و جامع و راهنمای ساخت و درست کردن دستگاه ردیاب شعاع زن فرکانسی به …

آموزش ساخت آنتن برای ردیابها – بهنام – ۱۳۹۴-۶-۲۰ ۰۴:۳۱ عصر … برای قویتر کردن ردیاب باید فرکانس آن را تقویت کنیم و قدرت آن را بالا ببریم در …. به نظر شما رو این ردیاب چند متر شعاع و عمق میشه حساب کرد روش البته با رفع مشکلاتی که گفتین؟ … جارو زدم یه تیکه آهن ۵کیلویی در اومد البته با نقطه زن زدم ۲متر خطا زده بود که به نظرم …

خرید کیت فلزیاب حرفه ای مدار فلزیاب پالسی آموزش ساخت فلزیاب دستگاه طلا یاب نقشه مدارفلزیاب مدارات … کیت شعاع زن حرفه ای و فلزیاب آنتی قوی و ردیاب طلا اسپوفر … سیستم فرکانس پایین و غیر یونی با قابلیت عمق زنی زیاد و دقت بالا.

ردیاب و شعاع زن فرکانسی چیست و معرفی چند ردیاب و شعاع زن فرکانسی . این نوع دستگاه فرکانس های مختلفی را تولید میکنند هر فرکانس برای ردیابی یک فلز خاص …

آموزش ساخت ابزار الکترونیک. … ردیاب چیست!؟ نویسنده: felezgir – ۱۳٩٤/۱/۱۱. ردیاب چیست. درود … فکر استفاده از ردیاب یا شعاع زن از آنجا در ذهن کاوشگران افتاد که عملا میدیدند برای … اساس کار ردیابها بر انتشار امواج با فرکانسهای خاص استوار است.

ساخت ردیاب طلا,فلزات,lrl,باگوشی موبایل دیگر نیازی به خرید ردیاب فرکانسی ندارید ما به … آموزش تبدیل گوشی موبایل به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه با نرم افزار .

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار.

دانلود اموزش ساخت ردياب و فلزياب

abrokhorshid.rozblog.com/…/دانلود-اموزشساخترديا

Jan 12, 2017 – آموزش ساخت ردیاب طلا آنتنی | معرفی و فروش انواع فلزیاب…,دانلود اموزش ساخت ردياب و … آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار.

آموزش ساخت یک فلزیاب ساده دارای تفکیک ولی خیلی ارزان! – آپارات

www.aparat.com/…/آموزش_ساخت_یک_فلزیاب_ساده_دا…

May 31, 2014 – کانال گنج یابی گنجگرام ( آکادمی گنج ) توجه داشته باشید که این ویدئو صرفا جهت آموزش دانشجویان و محققان رشته های مرتبط بوده و هرگونه سوء …

شعاع زن و نقطه زن فوق حرفه ای تصویری DEEP KING V.8.0 | معرفی انواع …

www.felezjoyan.com/فلزیاب-شعاعزنفرکانسی-de…

۲۳) ورژن ۸٫۰ سفارشی دستگاه دارای شعاع زن فرکانسی می باشد. … فلزیاب تصویری فلزیاب کبرا فلزیاب آلمانی فلز یاب تصویری اموزش فلزیاب سنسور فلز یاب …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. توسط : adminدر: دسامبر 07, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل …

Dec 26, 2016 – کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار … آموزش ICDL · دانلود پروژه شرکت نولیدی نرم افزار پارس · دانلود مقاله کامل درباره اختلالات …

Dec 26, 2016 – کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار … پاورپوینت پدیده فتوآکوستیک · ساخت انتقال و بروز رسانی Sp upgrade 4.1.4 برای …

ساخت ردیاب فرکانسی ریفایندر – تخفیفستان فایل

file.takhfifestan.com/ساختردیابفرکانسی-ریفایندر/

Jan 21, 2017 – شکل زیر وصل … نحوه اتصال پراب به گوشی جهت ساخت ردیاب فرکانسی ریفایندر … آموزش تبدیل گوشی موبایل به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه با …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. اکتبر 14, 2016 کتاب ، جزوهکتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزارhossein.

Nov 21, 2016 – … رایگان کرک باکس ان اس پرو ns pro crack )NsPro v6.7.6). GMT+2 05:02. صفحه اصلی کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار …

آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار … را تولید میکنند هر فرکانس برای ردیابی یک فلز خاص است ،و انتن ردیاب طبق فرکانس داده شده به سمت طلا، نقره، …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. توسط : adminدر: اکتبر 21, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار – داک لینک

doclink.ir/کتاب-آموزشساختردیابشعاعزنفرکانس

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار … دریافت فایل …

فلزیاب 09198787900: کاوشگران

www.alborz-metaldetect.com/

نوع سیستم. ..نقطه زن مدل دستگاه. ..Loudstone کشور سازنده. ..انگلستان عمق کاوش. ..8/5m … نوع سیستم. ..ردیاب مدل دستگاه…Magperson 3g کشور سازنده. ..USA شعاع عملکرد. ..1000 M … فلزیاب تصویری golden,king ساخت کشور ترکیه نام دستگاه= …

ردیاب شعاع زن طلا – Dalfak.com

www.dalfak.com/w/9rhkn/ردیابشعاعزن-طلا

… گنج یاب ردیاب شعاع زن یونی فرکانسی طلایاب انتنیhttp://talajoo.comمشاوره … ردیاب و شعاع زن پی پی ال- ppl treasure finder … آموزش نحوه ساخت شعاع های نوری.

فرکانس طلا – فلزیاب

www.metaldetector3.com › مشاوره

Nov 17, 2016 – دستگاه شعاع زن طلا باید دارای تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI … اموزش ساخت ردیاب طلا را که واقعاً طلایاب باشد فقط در اختیارطراحان و …

برچسب ها: cobra, ردیاب, شعاع زن, طلایاب, فلزیاب کبری. سه شنبه, می … سیستم کارکرد پالس vlf با فرکانس بالا دارای 2 لوپ …. آموزش تصویری ساخت شاقول جیوه ای.

ردیاب شعاع زن » · ردیاب اف پی ال ۳۵ … آموزش ساخت ردیاب بایگانی. فلزیاب گرت garrett 2500 … قوی ترین ردیاب طلا: دستگاه ردیاب گنج یاب wizard. آبان ۱۲, ۱۳۹۵.

Nov 22, 2016 – کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. آذر ۲, ۱۳۹۵ … گزارش کارورزی در یک شرکت نرم افزاری طراحی سایت با نرم افزار FrontPage …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار – یاهو شاپ

yahoo-shop.ir › کتاب ، جزوهTranslate this page

Oct 3, 2016 – این محصول “کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار “توسط پورتال یاهو شاپ جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است. منبع: یاهو شاپ.

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار – گوگل شاپ

google-shop.ir/کتاب-آموزشساختردیابشعاعزنفرTranslate this page

Oct 4, 2016 – کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. دانلود رایگان کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار ، مقاله ، تحقیق.

برچسب ردیاب جیوه ای – دستگاه فلزیاب

fl20.blogsky.com/tag/ردیاب-جیوه-ای

Feb 28, 2016 – فروش دستگاه فلزیاب بسیار فرکانس پایین همراه با تست زیر خاک و آموزش کامل و حرفه ای … تفکیک دستگاه های نقطه زن به چه صورت هست ؟ … دستگاه گنج یاب فلزیاب تصویری طلایاب تصویری ردیاب جیوه ای آموزش فلزیاب ساخت فلزیاب ….. از گروه IA جدول تناوبی است, شعاع یونی این عنصر در حدود پتاسیم است, لذا.

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار – لینک برای …

link4file.ir/…/کتاب-آموزشساختردیابشعاعزنفرک

فرکانسی همراه نرم افزار · campiran · کتاب ، جزوه; اکتبر, 03, 2016; بدون نظر. کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار … دریافت فایل. ادامه مطلب …

Oct 3, 2016 – کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. توسط admin … مطالب را نیز دوست دارید… پروژه حقوق با موضوع بررسی زن، دين واخلاق. doc …

Jun 27, 2016 – فایل کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار از مجموعه فروشگاه های فایل سل بر روی سایت معرفی و دانلود کتاب قرارگرفته که اگر …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. mohsenjoseph آگوست 31, 2016 مقالات ارسال دیدگاه 3 بازدید …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار | 0t0| مرجع کامل …

0t0.ir/کتاب-آموزشساختردیابشعاعزنفرکانسی-ه/Translate this page

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار … گزارش کارورزی در یک شرکت نرم افزاری طراحی سایت با نرم افزار FrontPage · مقاله ای در خصوص خلاقیت …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار – 7y7

7y7.ir/185690+کتاب-آموزشساختردیابشعاعزنفر

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. This entry was posted in and tagged کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار.

۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «آموزش فلزیاب فرکانس پایین» ثبت شده است – فلز یاب.فلزیاب فرکانس پایین.فلزیاب شعاع زن.نقطه زن. … ردیاب با شعاع بالا … متراژ این مدار یا دستگاه فلزیاب در حد بسیار خوبی است ولی انچه که این دستگاه را متفاوت ساخته توانایی نفوذ پذیری فوق العاده در زمین است و علت هم به دلیل بسیار پایین بودن …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. توسط : adminدر: سپتامبر 05, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار – یاهو مارکت

yahoo-market.ir › کتاب ، جزوهTranslate this page

Oct 3, 2016 – این محصول” کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار “را از yahoo-market دانلود نمایید. کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی …

ردیاب و شعاع زن PGL SM3000 | فلزیاب | طلایاب |گنج یاب … – خانه

gama2016.com/فلزیاب-ردیابشعاعزن-pgl-sm3000/

Jun 26, 2016 – ردیاب و شعاع زن PGL دارای سیستم کاری آنالوگ و دیجیتال می باشد و … حرفه ای میباشد و بصورت فرکانسی ردیابی می کند و میتواند تا شعاع ۵۰۰ متر …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار-فایل فوری

filefori.ir/کتاب-آموزشساختردیابشعاعزنفرکانس

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. خانه » دسته‌بندی نشده » کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. ۱۷ تیر …

Dec 6, 2015 – … فلزیاب سافاری فناوری نوین چندین فرکانسی · برترین طلایاب اس دی سی 2300 ماین لب · ایکس ترا 705 فلزیاب تک فرکانسی … قدرتمندترین ردیاب صوتی طلای پی دی ساخت یونان … ذکر است این شرکت هنگام ساخت مقداری طلا در بدنه بیرونی شعاع زن آپولوبه … قبلی آموزش گنج یاب اسپکترا گلددیتکتورز یونان.

Dec 29, 2008 – آیا کدوم فلزیاب بهتر کارایی دارد: فلزیاب لیزری و یا فرکانسی … احتمالاً این دستگاه یكی از حساسترین و بادوام ترین ردیاب فلزی در نوع خودش است كه … تی دی هندی اسکن دارای تـكنولوژیهای مافوق صوتی با ساخت جدید و …. ۹:آموزش کارشناسی اجسام …. دارای شوک الکتریکی- شعاع عملکرد 400 متر و عمق کاوش 2 متر مفید

شعاع زن و ردیاب-گرانترین-بهترین-خارجی-تصویری-آنتنی – معرفی

deco1.persianblog.ir/…/شعاع_زن_و_ردیاب-گرانترین-…

… اندروید,فلزیاب تصویری جدید,فلزیاب تصویری,مدار فلزیاب تصویری,فلزیاب … فلزیاب okm,فلزیاب پالسی,فلزیاب پالسی لوکالیزر,فلزیاب پالسی فرکانس …. کلمات کلیدی وبلاگ فلزیاب-دانلود-مدار-شاقولی-سیمی-ساختآموزش-دفترچه (۱) …

میله های طلایی آپولو ( ردیاب آپولو ) APOLLO GOLDEN RODS – /fa

www.daste1.com/گلد…یونان…ردیاب…/ردیاب.html

فرکانس دستگاه از طریق میله های ارسال و دیافت می شود و میله های طلا اندوه وقتی هدف …. میزان شعاع و برد این رد یاب ۳۰ متر و عمق نفوذ آن در خاک برای اهداف بزرگ ۶ متر … و اشیای ساخته شده از طلا که روی سطخ قرار دارند ،در هر صورت ردیاب بیونیک ایکس … مناسب ترین دستگاه نقطه زن برای کار با این دستگاه رووریوسی است . …. آموزش رایگان.

دفترچه آموزش فارسی وانگلیسی; فلزیاب ای سی ای 250, فلزیاب پالسی ای سی ای 250, … توانایی دادن فرکانس موردنظر به سیستم و جستجو بر حسب فرکانس موردنظر. … برچسب‌ها: فلزیاب ایکس 90, گنج یاب ایکس 90, طلایاب ایکس 90, شعاع زن ایکس … قابلیت ردیابی و نقطه زنی حدودی تا 10 متر مربع پس از گذاردن جنس مورد نظر در مخزن …

Dec 27, 2016 – با استفاده از شاقول جیوه ای میتوان فلزات را در زیر زمین ردیابی و شعاع زنی کرد . در ادامه مطلب روش درست کردن ردیاب جیوه ای دستی و همچنین ساخت …

فلزیاب

tja121.com/

… و سپس نقطه زنی نماید با فلزیاب انتنی میتوان با تک انتن شعاع زنی یا ردیابی نموده و محدوده و …. طراحی کوئل الکترونیکی لیزری برای ان بوده است که حالت سلفی یا پوستی نسبت به … توان تفکیک فلزیاب تفکیک دار مولتی فرکانس …. برای اینکه توان این نوع فلزیاب را مشخص نموده و به اثبات برسانند به خریدار اموزش داده و هدف …

آموزش تبدیل گوشی موبایل به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه با نرم افزار . … آموزش و راهنمای ساخت گنج یاب شاقول جیوه ای,راهنمای طلایاب و فلزیاب … 27 دسامبر 2016 .

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار با موضوع …

word-amade.ir/…/کتاب-آموزشساختردیابشعاعزن-…Translate this page

Jan 5, 2014 – برای دریافت لینک دانلود فایل اینجا کلیک کنید. فایل کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار که برای دانلود شما عزیزان آماده شده …

آموزش تبدیل گوشی موبایل به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه با نرم افزار . … آموزش و راهنمای ساخت گنج یاب شاقول جیوه ای,راهنمای طلایاب و فلزیاب … 27 دسامبر 2016 .

فلزیاب : کمک به ردیاب زنی

www.dfr133.ir/Metal-Detector/QandA/?Query=12

Mar 26, 2015 – دستگاه ردیاب یعنی فلزیاب انتنی( کمک به اپراتور برای پیدا کردن هدف … سیستم های ردیاب و شعاع زن در واقع جزو سیستم های شعاع زن هستند … در زمین داشتن یک نقطه زن پالسی فرکانس پایین خوب هست و برای بالا … دستگاه ای بی ام · آموزش دستگاه فلزیاب گلگسی · ردیاب گلگسی … طراحی سایت و سئو و بهینه سازی.

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. نشرشده توسط:reza tanks ۱۳۹۵/۰۵/۰۲ نظری بدهید. کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار.

آموزش تبدیل گوشی موبایل به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه با نرم افزار . … آموزش و راهنمای ساخت گنج یاب شاقول جیوه ای,راهنمای طلایاب و فلزیاب … 27 دسامبر 2016 .

کندو | فلزیاب بساز برای اندروید

cando.asr24.com/app.jsp?id=9989162&name…

Jul 13, 2016 – برنامه اي که پيش روي شماست ما در اين برنامه ساخت يک فلزياب شعاع زن قدرتمند در عين … قلب اصلي تمام ردياب ها يک توليد کننده يا مولد فرکانس است که در اين … ساخته ايم را به فلزياب معروف جوتارا(ساخت ترکيه) را نيز اموزش داده ايم

ردیاب و شعاع زن فرکانسی چیست و معرفی چند ردیاب و شعاع زن فرکانسی . این نوع دستگاه فرکانس های مختلفی را تولید میکنند هر فرکانس برای ردیابی یک فلز خاص …

۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «اموزش ساخت ردیاب انتنی» ثبت شده است – فلزیاب … ای Best Finder با بهره گیری از بهترین تکنولوژی ها در زمینه فرکانسی و توانایی کاوش در … با شعاع زنی دقیق با برد بیش از 1 کیلومتر و نقطه زنی 15 متر ، گزینه مناسبی …

2:عمق زنی 3 متر شعاع زنی 200 متر برای ردیابی فلزات جدید برای تست و اموزش. 3:دارای ولوم … 4:مجهز به ولوم تنظیم فرکانس به صورت دستی با نمایش نام فلز … 6:مهم نیست که دستگاه ساخت امریکا باشه یا آلمان یا کره یا ژاپن یا یونان و….چون این ها همه …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار – کمپ ایران …

campiran.ir/file-25-کتاب-آموزشساختردیابشعاعزن

Jan 11, 2017 – کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. دریافت_فایل …

Apr 17, 2007 – 100+ posts – ‎100 authors

اینم تو ضیح و مدار یه نوع فلزیاب ساده برای مصارف آموزشی هستش … حالا اگه یه شئ فلزی در اطراف اون سیم پیچ قرار بگیره فرکانس …. در صورتی که از دسته کسانی نباشید که انتظار دارند کاوشکرشان محدوده چند کیلومتری را ردیابی کند و تا به ….. ساخت انواع دستگاه های رادار – آنتنی – کفی ( نقطه زنها – شعاع زن ها – یون …

فروش فلزیاب قوی ، گنج یاب ، ردیاب ، شعاع زن ، نقطه زن ، تصویری عالی حرفه ای … هزارم هرتز استفاده از فرکانسهای رادیویی لحظه ای استفاده همزمان از چند فرکانس برای … دی وی دی آموزشی تصویربرداری هدف گرافیکی منحصر به فرد گرت (GTI) سایز و عمق … این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که براحتی عمل می کند و ساده تر از دیگر …

ساخت فلزیاب طلا

www.kanata.us/20079/ساخت-فلزیاب-طلا/

در باره دستگاه ردیاب طلا نقطه زن پیشرفته FPL-35 | فلزیاب . … فلزیاب پاژ | خرید کیت فلزیاب حرفه ای مدار فلزیاب پالسی آموزش ساخت فلزیاب … فروش فلزیاب قوی ، گنج یاب ، ردیاب ، شعاع زن ، نقطه زن ، تصویری عالی حرفه ای یونی فرکانسی .

فلزیاب بساز ( felezyab ) نسخه 1.1 | بیاتوگوشی

www.bia2goshi.com › خانهبرنامه های اندرویدآموزشی

Feb 3, 2016 – برنامه ای که پیش روی شماست ما در این برنامه ساخت یک فلزیاب شعاع زن قدرتمند در عین … قلب اصلی تمام ردیاب ها یک تولید کننده یا مولد فرکانس است که در این آموزش به … را که ساخته ایم را به فلزیاب معروف جوتارا(ساخت ترکیه) را نیز اموزش داده ایم … Hi friends of yours on. that we build a powerful woman RADIUS …

Oct 28, 2013 – 100+ posts – ‎47 authors

یکسری میگن ردیاب درچندین متری هم هدف رو میزنه و از ساروج و فلان رد میشه که … وقتی خاک استقامتش بالا میره فرکانس به زور پایین میره و در برگشت امکان …. X5 X6 کلیپ فارسی آموزش کار با فلزیابهای لورنز دیپ مکس ایکس 5 و ایکس …. می شود بخاطر داشته باشيد يك سيستم آنتنی يا شعاع زن تعيين محل دقيق هدف …

نقطه زن تصویری و شعاع زن Storm V.4.0 … ۱۶) دارای تنظیم فرکانس … فلزیاب تصویری فلزیاب کبرا فلزیاب آلمانی فلز یاب تصویری اموزش فلزیاب سنسور فلز یاب ددکتورexp … روش استفاده از مشاوره برای خرید فلزیاب نقشه فلزیاب تصویری نقشه مدار طلایاب آنتنی کار با فلزیاب صوتی … سلام این دستگاه جی پی اس یا ردیاب داره.

… بالا،ردیاب با تفکیک فلز،فلزیاب فرکانس پایین،کیت فلزیاب،طراحی برد … یاب مغناطیسی،ردیاب برد بالا،انواع طلایاب،انواع شعاع زن،انواع نقطه زن،شعاع زن های … طلا،نقشه مدار گنج یاب،آموزش ساخت ردیاب فلزات،خرید اینترنتی فلزیاب،آموزش …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار – فایلدونی تکرام

takrom.ir/?p=372597Translate this page

Oct 13, 2016 – … اطلاعات با دیتابیس در php · دانلود تفسير سوره تحريم. GMT+2 02:28. صفحه اصلی کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. توسط : adminدر: ژوئن 08, 2016 در: بدون دیدگاه. چاپ ایمیل …

بعضي از گنج هايي كه براي مدت طولاني دفن شده اند بسياري از دستگاه هاي ردياب را … فلزیاب ال رودز L RODS فرکانس ساطع شده را دریافت کرده و اهداف درست را بدست می آورد . …. میزان شعاع و برد این رد یاب ۳۰ متر و عمق نفوذ آن در خاک برای اهداف بزرگ ۶ متر … تگاه مشخص ميكند كه فلزي كه شما پيدا كرده ايد طلاي ساخته شده است , طلاي خالص …

FelezJoo – نحوه کارکرد ردیاب های دستی

https://www.felezjoo.com/viewtopic.php?f=10&t…
Nov 29, 1993 – 10 posts – ‎4 authors

در مورد اموزش کار با اون یانحوه ساختش اصلا سوالی ندارم. … من تو این مدت که انواع دستگاه های پالسی نقطه زن و شعاع زن و ردیاب های انتنی یا شاغولی رو … اما این دوست من یک نمونه با میله برنجی برام ساخت و اصلا توش جیوه نبود. … بهترین ردیاب اونی هست که دریافت کننده امواج در بازه فرکانس بسیار پایین نامرئی و …

این دستگاه فلزیاب طلایاب گنج یاب و نقطه زن بوقی فرانسوی دارای چندین کویل جستو … قيمت دستگاه فلزياب , شعاع زن انگليسي , شعاع زن الماني , شعاع زن امريکايي … ساز-طلاياب تقلبي-اموزش ساخت گنج ياب-اموزش ساخت دستگاه فلزياب-فلزياب ….. مثلاً: (ثابت، رديابي، سرعت رديابي، نوع متعادل ساختن زمين، دکمه رديابي سريع ).

گنج یاب و طلا یاب ری فایندر فلزیاب RayFinder

https://www.felezyabgem.com/Metal…/Product/?PID=…

شعاع زن یا ردیاب آنتنی که محصول شرکت GDI یونان و مدل ارتقاء یافته ردیاب Spectra می باشد که اساس کار آنها تفکیک فلزات بر مبنای فرکانس مولکولی شبکه …

کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار بایگانی …

okfiles.ir/…/کتاب-آموزشساختردیابشعاعزنفرکانTranslate this page

دسته بندی کتاب ، جزوه – کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار. ۱۳۹۵-۰۲-۱۲ کتاب ، جزوه 0 · کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم …

Dec 18, 2016 – برچسب‌ها: X ردیاب ZOOM, شعاع زن ZOOM, خرید ردیاب ZOOM, X خرید شعاع … عمق کاوش واقعی 4 متر; دفترچه آموزشی فارسی; دارای حالت عمق دهی فلزات. …. 6:قابلیت تغییر فرکانس کاری دستگاه در 3 مرحله برای نفوذ پذیری بیشتر در خاک … قسمت نقطه زن دستگاه بسیار دقیق و با ثبات بالا طراحی شده وطراحی دستگاه …

انواع ردیاب دو انتنه برنجی دست ساز – صفحه نخست

faznaz.com/انواع-ردیاب-دو-انتنه-برنجی-دست-ساز.html

انواع پیچیده تر ردیاب ها که با تولید فرکانس های فلزات مختلف مثل طلا و فلزات دیگرمانند … … آموزش تصویری ساخت ردیاب جیوه ایی » ایران سرزمین گنجهای گمشده … دو انتنه – گنج ياب انتي – فلزياب انتي – ردياب قوي – شعاع زن انتني – قوي ترين …

جهت خرید فروش فلزیاب،گنج یاب،طلایاب،معدن یاب،ردیاب اسپوفر،ردیاب … دیجیتال،فلزیاب آنالوگ،نقطه زن قوی،شعاع زن،دستگاه آماده فلزیاب،کیت مونتاژ شده،خرید … فرکانس بالا،ردیاب با تفکیک فلز،فلزیاب فرکانس پایین،کیت فلزیاب،طراحی برد … طلا،نقشه مدار گنج یاب،آموزش ساخت ردیاب فلزات،خرید اینترنتی فلزیاب،آموزش …

که فرکانس بالای 100 و 200 مگا هرتر دارند باید خدمتتان عرض کنم که چون اصول و مبنای طراحی و ساخت این سیستمها این است که به لایه های زمین حساس باشند تا هر … دارن می فروشند که هرچند قیمت غیر منصفانه به نظر میرسد ولی آموزش درست و کاملی است که البته اگر … بیش از 90 درصد سیستمهای شعاع زن (ردیاب) بدون کارایی می باشد!

این تکنولوژی جدید تا 28 فرکانس را از 5/1 تا 100 کیلو هرتز به طور همزمان ارسال می … شعاع زن PMR pro-معدن یاب PMR pro-فلزیاب PMR pro-ردیاب PMR pro-حفره یاب PMR pro- …. دارای لوپ ضد آب-دارای کتابچه راهنما-دارای فیلم آموزشی ….. ردیاب آپولو ساخت شرکت GDI گلد دیتکتورز می باشد و ردیابی میله هایی طلایی با امکان ۳۶۰ …

ردیاب و شعاع زن و فلزیاب PGD XT 1000 – شرکت آلفا الکترونیک | انواع …

alphaelectronic.ir/…/ردیابشعاعزن-فلزیاب-pgd-xt-1…

Sep 26, 2016 – این ردیاب مانند خانواده ی خود دارای سیستم کاری آنالوگ –دیجیتال می باشد که در نوع خود از بهترین ردیاب های موجود می باشد و دارای تنظیم فرکانس به …

ردیاب شخصی آهنربایی | سرزمین خبر

highschool0027.blognewsland.ir/…/ردیاب+شخصی+آهن…

ردياب با فرکانس بسیار با ثبات … 2:شعاع زنی 200 متر و عمق زنی 3 متر برای فلزات جدید برای تست و اموزش … فروش جیوه فعال جهت ساخت ردياب های جیوه ایجیوه ی فعال فرآوری شده محصول کمپانی دی ام دی سی آلمان با 30% خلوص بیشتر جهت استفاده در …

مدار ردیاب طلا – سمینو

semino.ir › فنی مهندسیالکترونیک

Dec 2, 2016 – مدار ردیاب آنتنی دیجیتال + قسمت دوم – آموزش ساخت فلزیاب … کیت شعاع زن حرفه ای و ردیاب طلا اسپوفر – XSPOOFER – کیت فلزیاب … را تولید میکنند هر فرکانس برای ردیابی یک فلز خاص است ،و انتن ردیاب طبق فرکانس داده شده …

Relic Detector | فلزیاب ابتکار 09198738158

www.felezyabebtekar.com › دیپ فایندرز

May 16, 2016 – این ردیاب قادر است فلزات را در عمق ۳۰ متر و شعاع ۸ کیلومترجستجو کند . … پردازنده دیجیتال این دستگاه فرکانس مورد نظر را با دقت هزارم هرتز به زمین ارسال میکند تا خطا را به حد اقل برساند. … دفترچه آموزشی … یاب بدون جی پی اس,ردیاب های یونی,شعاع زن های انتنی,ردیاب انتنی,گنجیاب … طراحی توسط فلزیاب ابتکار.

قیمت فلز یاب کبری – سایت قیمت

rdlj.ir/قیمت-فلز-یاب-کبری/

Apr 12, 2016 – فروش انواع دستگاه های طلایاب – فلزیاب – ردیاب – نقطه زن – خلایاب و… … فلزیاب تصویری فلزیاب کبرا فلزیاب آلمانی فلز یاب تصویری اموزش فلزیاب سنسور فلز یاب … قیمت دستگاه گنج یاب کبری دارای سیستم یکپارچه عملیات فرکانس … قیمت دستگاه هوکر f5-pro چند است بهترین شعاع زن که در رنج قیمت …

معرفی دستگاه ردیاب دیجیتال قدرتمند جدید Adrenalin MFD فقط (طلا+ …

bestfinder.ir/معرفی-دستگاه-ردیاب-دیجیتال-قدرتمند-جد/

Aug 16, 2016 – از امکانات قابل توجه این دستگاه ردیاب، نقطه زنی تقریبا ۱۰ سانت (بهترین نتیجه در سیستم های آنتنی دنیا) و حذف خطاهای موجود اطراف مانند ذرات موجود در خاک و خطای تشابه فرکانسی می باشد … بهترین ردیاب, ردیاب آدرنالین ام اف دی, ردیاب شعاع زن, شعاع زن طلایاب … فلزیاب ساخت آلمان – فروش دستگاه فلزیاب لورنز z1 …

Jul 31, 2016 – آموزش ساخت ردیاب طلا آنتنی در معرفی و فروش انواع فلزیاب و گنج … آموزش تبدیل گوشی موبایل به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه با نرم افزاردیگر

1-فروش بهترین دستگاه های طلایابی – ایران سرزمین گنجهای گمشده

irantreasure2.netsit.ir/…/فروش-بهترین-دستگاه-های-ط…

قدرت شعاع زنی ۱ کیلومتردر شرایط سخت; کاوش با سیستم شعاع زن که خود قدرت نقطه … ۱۸ ماه گارنتی و آموزش رایگان و خدمات پس از فروش از قبیل پاسخ گویی تلفنی و … با بهره گیری از بهترین تکنولوژی ها در زمینه فرکانسی و توانایی کاوش در تمام … دوستان عزیز مفتخریم دستگاه ردیاب نقطه زنی رو به شما معرفی کنیم که اگر نشه اون …

Mar 20, 2016 – … نشانی · دانلود مقاله سموم موجود در سیب زمینی · دانلود مقاله انجمن جهاني هسته‌اي (WNA) · خانه / کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم افزار …

فایل بخش کتاب ، جزوه – کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه …

luxfiles.ir/کتاب-آموزشساختردیابشعاعزنفرکانس

Apr 30, 2016 – فایل بخش کتاب ، جزوه – کتاب آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه نرم … فایل بخش کتاب ، جزوه – آموزش کامل ایجاد کسب وکار اینترنتی.

09176067409 ,فلزیاب,طلایاب,گنج یاب – گنج یاب و شعاع زن TD-MAX – فروش دستگاه … سیستم ردیاب شرکت deepfinders میباشد که توسط مهندسین این شرکت طراحی شده است. … استفاده همزمان از چند فرکانس برای تحلیل بهتر هدف … دفترچه آموزشی.

Nov 28, 2016 – دستگاه فلزیاب ردیاب طلا شعاع زن 09364632806. فلزیاب پایتخت. 128 بازدید. … شعاع زن با قیمت فروش شعاع زن با قیمت بهترین شعاع زن آموزش ساخت شعاع … …. X شعاع زن خوب X شعاع زن عالی X شعاع زن فرکانسی X شعاع زن

Oct 1, 2016 – ردیاب اف پی ال ۳۵ یک شعاع زن فرکانسی طلا یاب می باشد که از سیستم فول … این نرم افزار اندروید، همراه دی وی دی آموزشی دستگاه داخل کارتون دستگاه …

دوستان عزیز مفتخریم دستگاه ردیاب نقطه زنی رو به شما معرفی کنیم که اگر نشه اون رو بهترین … شعاع کاوش واقعی: 1000 متر. … سیستم فرکانسی دیجیتال و بسیار دقیق با دقت صدم هرتز; دارای حذف کننده دیجیتالی … فلزیاب و طلایاب ,بهترین آشکارساز VLF هست که تا به حال ساخته شده است. …. دارای دفترچه آموزش فارسی و انگلیسی.

ردیاب پیشرفته و فلزیاب PGD XT2000 – پی جی دی ایکس تی ۲۰۰۰ ⭐ ☑️ … شعاع زن و فلزیاب PGL SM3000 – پی جی ال اس ام ۳۰۰۰ ⭐ ☑️ … فلزات فقط برای طلا ونقره ۲-دارای حالت تنظیم فرکانس دو نوع فلز ۳-دارای ۳ آنتن برنزی با روکش کروم و ضد. …. آموزشی · آیینه های بازرسی و امنیتی · اجاره و اپراتوری گنج یاب · اخرین گنج یاب …

آموزش تبدیل گوشی موبایل به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه با نرم افزار . … آموزش و راهنمای ساخت گنج یاب شاقول جیوه ای,راهنمای طلایاب و فلزیاب … 27 دسامبر 2016 .

 

درباره ی admin

24 دیدگاه

  1. باسلام و درود محل اتصال میله برنجی 3 میلیمتری به دسته باید متحرک باشد یا میتوان ان را جوش داد که ثابت باشد . باتشکر اگر امکان دارد جواب را به ایملم ارسال بفرمایی.

    • سلام التماس دعا.امیدوارم تو سال جدید ب همه آرزوهاتون به همراه سلامتی وخانواده محترم برسید..
      سوال اینکه انتنها مثل ردیابهای دیگه ک نشون مزدن باید متحرک باشند یعنی راحت بازی کنن.این قسمت رو متوجه نشدم.قلق گیریهاش چجوریه..سپاس بر شما

  2. نام نویسی به چه روش و چطور اشتراک داشته باشیم

  3. سلام خسته نباشید من دقیقا طبق آموزشی که دادید ردیاب دستساز رو ساختم ب…..ممنون ازتون

  4. سلام محبت کنید نشانی جدید بلاگ رو بدین تشکر چون میرم تو بلاگ میگه قطه

  5. سلام .. میله برنجی از کجا تهیه کنیم یا میشود میله مسی استفاده کرد

  6. سلام من فقط یه مقاومت 22اهمی دارم و یه مقاومت 20و24اهمی در کنار این مقاومت 22اهمی استفاده کرد؟

  7. با سلام
    تجربه چند ساله رو میخوام در اختیارتون بزارم !-گوشی حتما وصل باشه به پروبها 2-پروبها هم L شکلی باشن ….. این وسیله بهترین وسیله دنیاست باید باهاش زیاد کار بکنید.موفق باشید..

  8. من این وسیله رو ساختم و برنامه ها رو نصب کردم ولی کار نکرد دمتون گرم

  9. ممنونم لطفا اگر اموزش ساخت آنتن فرکانسی معمولی که هم فرستنده باشد هم گیرنده اگر دستگاه فرستنده گیرنده ارزان قیمت برای این کار هست لطفا بگوئید…

  10. میشه سیم کابلی که به نرم افزار وصل میشه رو به پیچ یا انتن ها اتصال داد

  11. سلام.خسته نباشید .من ردیاب درست کردم ولی وقتی وصل میکنم به گوشی برنامه هیچ تاثیری نداره.فقط انتن الکی میچرخه بعد وایمیسته

  12. ابزار فروشی بگو سیم ۳ میل برنجی میخوام دارن، معمولا برای جوش برنج استفاده میشه

  13. منم درست کردم اصلا کار نمیکنه

    • من درست کردم خیلی هم خوب کار میکنه
      وای یه مشکل جدی داره اونم من تونستم حلش کنم
      مشکلش اینه که زرات هم میزه

  14. سلام . من مو به مو همه مراحلی که گفتید .کار نکرد .

  15. سلام ، آیا بلندگوی blu tut از طریق مقاومت 22 اهم فقط به دسته یا به نوار “L” متصل است

  16. این سیم و نرم افزار و موبایل همه الکی هستند.
    کار اصلی رو باید خود شما انجام بدید.
    ذهنتون باید فرکانس دریافتی رو به دست شما منتقل کنه. شاید بگید مسخرس
    ولی همینه.
    از نظر علمی.
    متا فیزیک
    چاکراه ها
    به راحتی به دست نمیاد چند سال باید تمرین کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *