خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دعای مجرب برای پیدا کردن شغل خوب,دعا برای یافتن شغل مناسب و برکت در کسب و کار و روزی و گشایش در کار و زندگی

دعای مجرب برای پیدا کردن شغل خوب,دعا برای یافتن شغل مناسب و برکت در کسب و کار و روزی و گشایش در کار و زندگی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعای مجرب برای پیدا کردن شغل خوب,دعا برای یافتن شغل مناسب و برکت در کسب و کار و روزی و گشایش در کار و زندگی را برای شما عزیزان قرار دادیم . ذکر و دعاهای بسیار مجرب و قوی برای پیدا کردن شغل و کار مناسب و یافتن کار و گشایش در کار و زندگی و به دست آوردن کار و شغل پر برکت و کسب و کار عالی در زندگی . دعا طلسم و ختم و ذکر و ادعیه مجرب و تضمینی برای یافتن و پیدا کردن کار و شغل خوب و مناسب و رهایی از بیکاری و گشایش در کار و زندگی و پیدا کردن کسب و کار و برکت در شغل که در ادامه مطلب مشاهده حواهید کرد .

دعای مجرب برای پیدا کردن شغل خوب,دعا برای یافتن شغل مناسب و برکت در کسب و کار و روزی و گشایش در کار و زندگی
دعای مجرب برای پیدا کردن شغل خوب,دعا برای یافتن شغل مناسب و برکت در کسب و کار و روزی و گشایش در کار و زندگی

دعای مجرب برای پیدا کردن شغل خوب,دعا برای یافتن شغل مناسب و برکت در کسب و کار و روزی و گشایش در کار و زندگی,دعا برای پیدا کردن کار و شغل مناسب,بهترین دعا و ذکر برای یافتن کار و شغل خوب,قویترین ذکر و دعای مجرب برای پیدا کردن شغل و کسب و کار مناسب و خوب,آیا برای پیدا کردن و یافتن شغل و کار خوب دعا و طلسم و ذکری وجود دارد؟,دعای مجرب برای گشایش در کار و پیدا کردن شغل مناسب و کار خوب,ذکر و دعایی تضمینی و مجرب برای یافتن شغل و کار مناسب,طلسم مجرب و 100 تضمینی برای یافت شغل و پیدا کردن کار مناسب و خوب,پیدا کردن کار و یافتن شغل خوب با دعانویسی و نوشتن دعا و خواندن ذکر,ادعیه و اذکار قوی و مجرب برای پیدا کردن کار و شغل مناسب,دعای مجرب برای کسب و کار و روزی پربرکت در کار و زندگی,ذکر رفع بیکاری و دعای شاغل شدن,دعای قوی و ذکر مجرب برای شاغل شدن,ذکر و دعای مجرب برای رفع بیکار و شاغل شدن

دعای مجرب برای پیدا کردن شغل خوب,دعا برای یافتن شغل مناسب و برکت در کسب و کار و روزی و گشایش در کار و زندگی

دعا برای پیدا کردن شغل خوب

اگر شما هم شغلی ندارید و یا از شغل فعلی خود راضی نیستید میتوانید ازین دعا برای پیدا کردن کار مناسب استفاده کنید . به گزارش پارسناز  توبه و استغفار همان طلب آمرزش است؛ به هر ترتیب ما انسان هستیم و در معرض گناه، خطا و اشتباه هستیم و خداوند راه بازگشت را در هر لحظه ای برای ما باز کرده است و همواره امید به رحمت و بخشش خدا هست.

هرکسی که شغل نداشته باشد و همه دربها بر وی بسته باشد باید روز پنجشنبه اول ماه قمری را روزه بگیرد در وقت افطار سه آیه از سوره یوسف (آیات 54 و 55 و 56 ) از وقال الملک ائتونی به …تا بمحسنین را بخواند و بعد از نماز عشا نیز دوباره بخواند و در رختخواب هم بخواند باید با وضو باشد و صد مرتبه لا اله الا الله بگوید و صد مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود

صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کنددر همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد.

همچنین در روایات فرموده اند که استغفار بهترین و برترین دعا است و تا می توانید استغفار کنید. امام علی (علیه السلام) می فرماید: «عجبت لمن یقنط ومعه الاستغفار» ؛ «من تعجب می کنم از کسی که ناامید می گردد و حال آن که می تواند آمرزش بخواهد.

در روایتی رسول خدا (صلی الله علیه و آله) در سخن زیبایی می فرمایند: من کثر همومه فلیکثر من الاستغفار: هر کس غم و غصه اش زیاد است، باید زیاد استغفار کند. (بحارالانوار، ج 90، ص 283)

چگونه احساس نیاز به استغفار را در خود زنده کنیم؟

“باید استغفار را همیشه یک امر جاری بدانیم و به هر وسیله ای احساس استغفار را در خودمان زنده کنیم. برخی از عناصری که احساس نیاز به استغفار را در وجود انسان ایجاد می کنند از این قرارند:

1. احساس پشیمانی از گناه و یا از فاصله ای که با خدا داریم. 2. احساس تنفر از گناه و یا وضع بدی که داریم. 3. مذمت کردن خود به خاطر وضعیتی که در آن هستیم 4. تمنای وضع بهتر داشتن. 5. غمِ تنهایی و مهجوری از خدا و اولیاء الله” (به نقل از بیانات حجت الاسلام پناهیان)

و این ها در حالی است که خداوند متعال دو پناهگاه محکم در این امّت گذاشته است، یکی وجود پیامبر خود (صلی الله و علیه و آله) که رحمه للعالمین است و هم اکنون در دل مؤمنین وجود دارد. دیگری استغفار است.

مادامی که امّت توبه و استغفار دارد، بلای عمومی که بر امت های گذشته نازل می شد، در این امت نازل نمی شود.

استغفار درمان بسیاری از مشکلات است

گشایش در زندگی با کمک گرفتن از آیات قرآنی و احادیث و ذکرهای توصیه شده از جانب ائمه و پیشوایان مطمئنا راهی موثر است. بهره گیری از این آیات و احادیث همچون هر امر دیگری نکته هایی برای تسریع در اجابت و رفع مشکل دارد که بخشی از انها را برایتان جمع آوری کرده ایم که به شرح زیر است.

اکثر گرفتاری هایی که انسان به آن مبتلا می شود، به واسطه گناه است، زیرا به کار نگرفتن نعمت هاى خداوند در مسیرى که او مى پسندد و صرف کردن آن ها در معصیت خداوند نشانه کفران نعمت ها است.

خداوند راه توبه و استغفار را برای همه باز گذاشته است و می فرماید: «وَ تُوبُوا اِلَى اللهِ جَمیعاً اَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ»، اى مؤمنان! همگى با هم به سوى خدا توبه کنید و باز گردید شاید رستگار شوید.( نور/۳۱)

با این وجود در آیاتی دیگر به اثرات استغفار در دنیا اشاره شده است مانند: «اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کانَ غَفّاراً/یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً/وَ یُمْدِدْکُمْ بِأَمْوال وَ بَنینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنّات وَ یَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهاراً»؛ از پروردگار خویش آمرزش طلبید که او بسیار آمرزنده است (اگر چنین کنید) او (باران) آسمان را پى درپى بر شما فرو مى فرستد و شما را با اموال و فرزندان بسیار کمک مى کند و باغ هاى سرسبز و نهرهاى جارى در اختیارتان قرار مى دهد.( نوح/۱۰ تا ۱۴)

بنابراین دستور به استغفار از خود قرآن گرفته شده و در روایات نیز تأکید شده است.

چنانچه رسول خدا صلی الله و علیه و آله فرموده اند: مَنْ أَکْثَرَ الإِسْتِغْفارَ جَعَلَ اللهُ لَهُ مِنْ کُلِّ هَمّ فَرَجاً وَ مِنْ کُلِّ ضیق مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لایَحْتَسِبُ»؛ کسى که زیاد استغفار گوید و از خدا عذرخواهى کند، خداوند از هر غصه اى برایش گشایشى قرار دهد و از هر تنگنایى راه فرارى پیش پایش گذارد و او را از جایى که گمان ندارد روزى مى دهد. ( وسائل الشیعه،ج ۷، ص ۱۷۶)

رفع گرفتاری ها با استغفار

آیت الله محمدتقی بهجت (ره) آن عارف بالله در پاسخ به سؤال فردی که در امور مختلف از جمله اشتغال و ازدواج دچار گرفتاری شده بود، این چنین بیان کردند: زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید: «أستغفر الله»، هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آن ها هم بگویید، برای اینکه امثال آن ها پیش نیاید و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته اید.

در روایات با هر سه لفظ آمده است که اگر کسى ملازم استغفار باشد یا پیوسته استغفار کرد یا زیاد استغفار نمود، خداوند او را از هر همّ و غمى رها مى کند و از هر تنگنایى راه برون رفت براى وى قرار می دهد و از جایى که گمان نمى برد روزى اش مى دهد. (به نقل از کتاب نفس مطمئنه، ص 54 و سایت مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیة الله بهجت ره)

ان شاء الله که بهره گیری از این ذکر ، از مشکلات خارج شده و زندگی سعادتمندی را داشته باشید.

*************************************************

 دعا برای یافتن شغل مناسب

هرکسی که شغل نداشته باشد و همه دربها بر وی بسته باشد باید روز پنجشنبه اول ماه قمری را روزه بگیرد در وقت افطار سه آیه از سوره یوسف (آیات 54 و 55 و 56 ) از وقال الملک ائتونی به ………………………………تا بمحسنین را بخواند و بعد از نماز عشا نیز دوباره بخواند و در رختخواب هم بخواند باید با وضو باشد و صد مرتبه لا اله الا الله بگوید و صد مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود و صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کنددر همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد.

*************************************************

آیه های مجرب قرآنی برای پیدا شدن کار

سوره یوسف از آیه ۵۰ تا ۵۶
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَى رَبِّکَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَةِ اللاَّتِی قَطَّعْنَ

أَیْدِیَهُنَّ إِنَّ رَبِّی بِکَیْدِهِنَّ عَلِیمٌ (۵۰) قَالَ مَا خَطْبُکُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ یُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ

ماعَلِمْنَا عَلَیْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَةُ الْعَزِیزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ

الصَّادِقِینَ (۵۱) ذَلِکَ لِیَعْلَمَ أَنِّی لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَیْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی کَیْدَ الْخَائِنِینَ (۵۲)‏ وَمَا أُبَرِّئُ

نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ (۵۳) وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی

بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مِکِینٌ أَمِینٌ (۵۴) قَالَ اجْعَلْنِی عَلَى

خَزَآئِنِ الأَرْضِ إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ (۵۵) وَکَذَلِکَ مَکَّنِّا لِیُوسُفَ فِی الأَرْضِ یَتَبَوَّأُ مِنْهَا حَیْثُ یَشَاءُ

نُصِیبُ بِرَحْمَتِنَا مَن نَّشَاء وَلاَ نُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)

هر کسی که بیکار باشد و معطل باشد و هیچ کار از دست او بر نیاید روز پنجشنبه اول ماه روزه بدارد(اولین روز پنج شنبه ماه قمری)شب جمعه وقت خواب این آیات را بخواند ,بعد از افطار هم بخواند.بعد از نماز خفتن(نماز عشا) هم بخواندو در جامه خواب هم بخواند.

و سپس هنگام خواب( صد مرتبه لا اله الا الله) و (صد مرتبه الله اکبر) و (صد مرتبه سبحان الله) و (صد مرتبه استغفرالله) و (صد مرتبه صلوات) فرستد. و بخواب رود,در روز جمعه بعد از نماز صبح بنویسد این هفت آیه را در کاغذی و سپس نیت کند بر هیچ کسی که ظلم نکند و آنچه راستی و حق باشد را بیان کند و سپس این آیه نوشته شده را در بیرون سرای بالای در بیاویزد .در همان هفته مقصودش حاصل شود.

قاعده:
روز پنجشنبه را به نیت پیدا شدن و گشایش کار روزه بگیرد

هنگام افطاری قبل از افطاری کردن این هفت آیه را بخواند.

و بعد از نماز عشا همان شب دوباره این هفت آیه را بخواند.

هنگام خواب هم یه بار دیگر هفت آیه سوره یوسف را بخواند

و بعد از خواندن ذکرهای فوق را هر کدام صد بار بگوید.

سپس بخوابد
صبح روز جمعه بعد از نماز صبح این هفت آیه را در کاغذی بنویس.کاغذ یا سفید یا زرد مرکب یا جوهر مشکی یا آب زعفران و سپس بعد از نوشتن نیت کن که بر هیچ کسی ظلم نکن و دروغ نگو

و بعد آیه نوشته شده را در بیرون دروازه(بیرون در خانه نه) و در بالای در آویزان کن(یا آویزان کن یا در لای دیوار یا در قرار بده.

در هنگام روزه و در هنگام نوشتن و خواندن آیه سعی کن دائم الوضو باشی عطر به خود بزن و جامه پاک بپوش.

*************************************************

از حضرت سلمان فارسي رحمه الله روايت شده اگر كسي ده روز بعد از نماز صبح قبل از سخن گفتن با كسي، سوره يس را بخواند و اين دعا را قبل از تلاوت سوره مزبور ده مرتبه بخواند بعد سوره را بخواند هر حاجتي را كه بخواهد انجام شود. انشاءالله زيرا كه اسم اعظم خداوندي در اين دعا است:
� بِسم اللهِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ يا قَديمُ يا دائمُ يا حَىُّ يا قَيوُمُ يا فَردُ يا وِترُ يا واحِدُ يا اَحَدُ يا صَمَدُ يا مَن لَم يَلِد وَ لَم يُولَد وَ لَم يَكُن لَهُ كُفُوَاً اَحَدٌ وَ صَلَّى اللهُ عَلى مُحَمَّد وَ آلِهِ اَجمَعينَ بِرَحمَتِكَ يا اَرحَمَ الرّاحِمينَ�
حضرت امام صادق عليه السلام فرمود: براي يافتن مالي عظيم هر پنج شنبه 40مرتبه سوره نصر خوانده شود تا مالي بيابي كه در خاطرت نگنجد.

ختم سوره انعام
در روايت آمده است كه هر كس بخواهد روزى اش وسيع و حاجتش برآورده گردد شب پنج شنبه يا شب و روز جمعه رو به قبله، ابتداء سوره مباركه حمد را بخواند، سپس سوره انعام را شروع كرده تا آيه �ما اُوتِىَ رُسُلُ اللهِ� (آيه 124) بخواند سپس برخاسته بلافاصله دو ركعت نماز به جاى آورد كه در هر ركعت بعد از حمد هفت بار آية الكرسى و هفت بار سوره كوثر را بخواند و پس از سلام نماز مجدداً از آيه �اللهُ اَعلَمُ حَيْثُ يَجْعَلُ� شروع كرده تا به آخر سوره بخواند و پس از پايان سوره سر به سجده نهاده هفتاد بار بگويد: �لا اله الا الله محمد رسول الله� آنگاه حاجت خود را بخواهد كه انشاءالله برآورده خواهد شد.

*************************************************

اسماء الله در قرآن كريم ۹۹ اسم است و رسول گرامي اسلام(ص) فرموده است هر كه اين اسماء را قرائت نمايد به بهشت وارد گردد. همچنين هر كه اين اسماء را هفت صباح قرائت نمايد، انشاءالله در كارهايش گشايش حاصل شود:
هو الله.الذي لا إله إلا هو.الرّحمن.الرّحيم.الملك.القدوس السلام المؤمن المهيمن العزيز الجبار المتكبر الخالق البارئ المصور الغفار القهار الوهاب الرزاق الفتاح العليم القابض الباسط الخافض الرافع المعز المذل السميع البصير الحكم العدل اللطيف الخبير الحليم العظيم الغفور الشكور العلي الكبير الحفيظ المقيت الحسيب الجليل الكريم الرقيب المجيب الواسع الحكيم الودود المجيد الباعث الشهيد الحق الوكيل القوي المتين الولي الحميد المحصي المبدئ المعيد المحيي المميت الحي القيوم الواجد الماجد الواحد الأحد الفرد الصمد القادر المقتدر المقدم المؤخر الأول الآخر الظاهر الباطن الوالي المتعالي البر التواب المنتقم العفو الرءوف مالك الملك ذو الجلال والإكرام المقسط الجامع الغني المغني المعطي المانع الضار النافع النور الهادي البديع الباقي الوارث الرشيد الصبور (جل جلاله)

*************************************************

در كتاب پنجم ثاقب نقل كرده از ناحيه مقّدسه امام‌زمان(ع) كه هر كس را به سوي حق تعالي حاجتي باشد پس بايد كه بعد از نصف شب‌جمعه غسل كند و دوركعت نماز گذارد. در ركعت‌اول بخواند سوره حمد را و چون به (اِيّاكَ نَعْبُدُ وَ اِيّاكَ نَسْتَعينُ) برسد صدمرتبه با كمك تسبيح آن را تكرار كند و بعد از آن كه صد مرتبه تمام شد بقيه سوره حمد را بخواند و بعد از سوره (قُلْ‌هُوَاللّهُ اَحَدٌ) را يك مرتبه بخواند و به ركوع رفته و هفت مرتبه بگويد: (سُبْحانَ رَبِّي الْعَظيمَ وَ بِحَمْده)و بعد به سجده رفته وهفت مرتبه (سُبْحانَ رَبِّيَ الْأعْلي وَ بِحَمْدِهّ)را در هر سجده گفته مي‌شود و ركعت‌دوم را نيز مانند ركعت‌اول بجا مي‌آورد و بعد از تمام‌شدن نماز اين دعا را بخواند پس به درستي كه حق‌تعالي البته حاجت او را بر مي‌آورد.و دعا اين است.
اَللّهُمَّ اِنْ اَطلَعْتُكَ فَالْحَمِْدَهَ لَكَ وَ اِنْ عَصَيْتُكَ فَالْحُجَّهُ لَكَ مِنْكَ الرِّوْحُ وَ مِنْكَ الْفَرَجْ سُبْحانَ مَنْ اَنْعَمَ وَ شَكَرَ سُبْحانَ مَنْ قَدِّرَ وَ غَفَرَ اَللّهُمَ اِنْ كُنْت عَصَيْتُكَ فَاِنّي قَدْ اَطَعْتُكَ في اَحَبِّ الْإشْياءِ اِلَيْكَ وَ هُوَ الْإيمانُ بِكَ لَمْ اَتَّخِذْلَكَ وَلَداً وَ لَمْ اَدْعُ لَكَ شَريكاً مَنّاً مِنْكَ بِهِ عَلَيَّ لا مَنّاً مِنّي بِهِ عَلَيْكَ وَ قَدْ عَصَيْتُكَ يا اِلهي عَلي غَيْرِ وَجْهِ الْمُكابَرَهِ وَلاَ الْخُرُوجُ عَنْ عُبُودِيَّتِكَ وَلاَ الْجُحُودِ لِرُبُوبِيَّتكَ وَلكِن اَطَعْتُ هَوايَ وَ اَزَلّنِي الشَّيْطانُ فَلَكَ الْحُجَّهُ عَلَيِّ وَالْبَيانُ فَاِنْ تُعَذِّبْني فَبِذِّبْني غَيْرُ ظالِمٍ لي وَاِنْ تَغْفِرلي وَ تَرْحَمْني فَاِنِّكَ جَوادُ كَريمُ (و بعد از آن نفس او وفا كند) يا كَريمُ يا كَرِيمُ (را مكرر بگويد و بعد از آن بگويد) يا اِمِناً مِنْ كُلِّ شَيْءٍ وَ كُلُّ شَي‌ءٍ مِنْكَ خائِفُ حَذَرُ اَسْئَلُكَ بِاَمْنِكَ مِنْ كُلِّشَيْ‌ءٍ وَ خَوفِ كُلُّ شَيْ‌‌ءٍ مِنْكَ اَنْ تُصَلِّي عَلَي مُحَمِّدٍ وَالِ مُحَمِّدٍ وَ اَنْ تُعْطِيَني اَماناً لِنِفْسي وَ اَهْلي وَ وَلَدي وَ سائِرِ ما اَنْعِمْتَ بِهِ عَلَي حَتّي لا اَخافَ وَ لا اَحْذَرَ مّنْ شَيْ‌ءٍ اَبَداً اِنَّكَ عَلي كُلِّشَيْ‌ءٍ قَديرُ وَ حَسْبُنا اللّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ يا كافِيَ اِبْرهِيمَ نُمْرُودَ وَ يا كافِيَ مُوسي فِرْعَوْنَ اَسْئَلُكَ اَنْ تُصَلِّيَ عَلي مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَكْفِيَني شَرِّ فُلان بن فلان (به جاي فلان پسر فلان شخصي را كه از ضرر او مي‌ترسد و نام پدر او را بگويد و از حقّ‌تعالي طلب كند كه ضرر او را رفع نمايد و كفايت كند.

*************************************************

اگركسي هر روز يكصد مرتبه سوره‌ي حمد را به ترتيبي كه خواهد آمد بخواند، خداوند نيازهاي كلي و جزئي او را برآورده مي سازد؛ پس از نماز صبح٢١ مرتبه،پس از نماز ظهر ٢٢ مرتبه، پس از نماز عصر ٢٣ مرتبه، پس از نماز مغرب ٢۴ مرتبه، پس از نماز عشا ١٠ مرتبه بخواند. خداوند حاجت او را برآورده مي سازد. اگر حاجت او برآورده نشد هفته دوم نيز آن را ادامه دهد. در برخي از نسخه ها شروع اين ختم را روز ۵شنبه دانسته اند و خوب است بين �بسم الله الرحمن الرحيم� و �اياك نعبد� حاجت خود را مد نظر بياوريد.

*************************************************

دوستان كسي تا حالا از سوره يوسف براي پيدا كردن كار نتيجه گرفته؟؟؟

كسي خونده يا اينكه ميگن سوره يوسف رو بنويسيد و در شكاف ديواري بزاريد تا به نتيجه برسيد.كسي تاحالا اين كارو كرده كه نيجه گرفته باشه؟؟
به یقین با انجام دادن اعمال زیر شغل مناسبی را پیدا خواهید کرد . سفارش شده است اگر تمامی راه ها را برای پیدا کردن کار رفته و نا امید شده اید و تمامی درها به روی شما بسته شده است ، روز پنجشنبه اول ماه قمری را روزه بگیرد و در وقت افطار سه آیه از سوره یوسف (آیات ۵۴ و ۵۵ و ۵۶ ) را بخواند و بعد از نماز عشا نیز دوباره بخواند و در رختخواب هم بخواند باید با وضو باشد و ۱۰۰ مرتبه لا اله الا الله بگوید و ۱۰۰ مرتبه الله اکبر بگوید و صد مرتبه سبحان الله بگوید و صد مرتبه استغفر الله بگوید و صد مرتبه صلوات بفرستد و بخواب رود و صبح روز جمعه که از خواب بر میخیزد نیت کند که به کسی ظلم نکندو بعد از نماز صبح آن سه ایه از سوره یوسف را بنویسد ودر موم زرد عسل بگذارد و از بالای درب ورودی حیاط یا منزل خود اویزان کند . در همان هفته مقصودش حاصل است هر پیشنهادی که میشود قبول کند تا به مراد برسد.

*************************************************

هر کسی که بیکار باشد و معطل باشد و هیچ کار از دست او بر نیاید این کار را انجام دهد.

آیات۵۰ تا ۵۶ سوره یوسف جهت یافتن شغل و روزی:
هر کسی که بیکار باشد و معطل باشد و هیچ کار از دست او بر نیاید روز پنجشنبه اول ماه روزه بدارد(اولین روز پنج شنبه ماه قمری) هنگام افطاری قبل از افطار کردن ,همچنین بعد از نماز خفتن(نماز عشا) ,  و همچنین در جامه خواب وقت خواب رفتن این هفت آیه از سوره یوسف را بخواند:
 
(آیات۵۰ تا ۵۶ )
بِسْمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحيم
 وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَى رَبِّکَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَةِ اللاَّتِی قَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ إِنَّ رَبِّی بِکَیْدِهِنَّ عَلِیمٌ (۵۰)
 
قَالَ مَا خَطْبُکُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ یُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ ماعَلِمْنَا عَلَیْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَةُ الْعَزِیزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِینَ (۵۱)
 
ذَلِکَ لِیَعْلَمَ أَنِّی لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَیْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی کَیْدَ الْخَائِنِینَ (۵۲)‏
وَمَا أُبَرِّئُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ إِلاَّ مَا رَحِمَ رَبِّیَ إِنَّ رَبِّی غَفُورٌ رَّحِیمٌ (۵۳)
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ أَسْتَخْلِصْهُ لِنَفْسِی فَلَمَّا کَلَّمَهُ قَالَ إِنَّکَ الْیَوْمَ لَدَیْنَا مِکِینٌ أَمِینٌ (۵۴)
 
قَالَ اجْعَلْنِی عَلَى خَزَآئِنِ الأَرْضِ إِنِّی حَفِیظٌ عَلِیمٌ (۵۵)
وَکَذَلِکَ مَکَّنِّا لِیُوسُفَ فِی الأَرْضِ یَتَبَوَّأُ مِنْهَا حَیْثُ یَشَاءُ نُصِیبُ بِرَحْمَتِنَا مَن نَّشَاء وَلاَ نُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ (۵۶)
 
 
سپس هنگام خواب صد مرتبه ذکر  (لا اله الا الله )و صد مرتبه ذکر ( الله اکبر) و صد مرتبه ذکر ( سبحان الله) و صد مرتبه ذکر( استغفرالله) و صد مرتبه (صلوات) فرستد. و بخواب رود…
 
در روز جمعه بعد از نماز صبح بنویسد این هفت آیه سوره یوسف را در کاغذی سفید یا زرد با مرکب یا جوهر مشکی یا  آب زعفران و  نیت کند بر هیچ کسی ظلم نکند و آنچه راستی و حق باشد را بیان کند و سپس این آیه نوشته شده را در بیرون سرای , بالای در  ورودی منزل بیاویزد .در همان هفته مقصودش حاصل شود.
 
در هنگام روزه و در هنگام نوشتن و خواندن آیه سعی کن دائم الوضو باشی.عطر به خود بزن و جامه پاک بپوش.
 

منبع:عرش نیوز
قیمت آنلاین ارز و سکه
تورهای نوروزی ماهان سیر
کانال تلگرام بولتن نیوز
برچسب ها: آیات ، قرآن کریم ، مذهبی ، شغل ، روزی
Bookmark and Share

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۱۳
باقری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
10
6
پاسخ
بولتنی های عزیز باید عرض کنم که هنوز کسی نتوانسته معنی وتفسیر واقعی از ایات قران را بیان کند .به نظر من درج چنین مطالبی اعتقادات پاک جوانان را خدشه دار میکند . تعدادی میخوانند ونتیجه نمی گیرند و اعتقاداتشون سست میشه . من باره دیده ام دارم میگم
ترابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
4
8
پاسخ
سلام علاوه بر مطلبی که جناب باقری فرستاده اند . سند این مطلب ؟؟؟
نوبخت ازقائمشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۸ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
3
3
پاسخ
نمیدانم منظور بولتن از گذاشتن این متن چیه؟ولی تا انجا که من میدانم ایجاد شغل وفضای مناسب کسب وکار از وظایف ذاتی دولتهاست. وایات قران هم راهی ودستاویزی برای گرفتن ادرسهای درست برای زندگی توام با اخلاق کریمه
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
4
6
پاسخ
من خانواده را میشناسم که اعتقاداتشان بسیار بالا بود و همیشه ذکر میگفتند و دعا می خواندند . شبی فرزند 15ساله انها مریض میشه و هرچه میگن ببرید بیمارستان قبول نمیکنند و میگن سوره حمد اگر مرده را زنده کرد تعجب نکنید و بنشینید تا نتیجه را ببینید . مریض ضجه میزده و انها سور میخواندند تا اینکه یکی ازبستگانش میرسه و مریض را بزور میبره بیمارستان ولی مریض اپاندسیتش می ترکه و می میره چون 8ساعت توخونه نگهش داشته بودند . از ان به بعد ان خانواده دیگه اعتقاد به هیچی ندارن .برای پیدا کردن شغل هم همت دولت وتخصص فرد نیاز است .
مدیر پایگاه البته خانواده ای که شما می گویید کار درست و اسلامی نکرده اند ، آنها هم باید دعا می خواندند و هم قرآن و هم فرد را به مراکز درمانی می بردند …داستان آن مرد اعرابی مشهور است که شتر خود را نبست و خدمت پیامبر رسید و چون پیامبر دانست و علت را از او جویا شد جواب داد که به خدا توکل می کنم !!! به قول مولانا پیامبر (ص)فرمود با توکل زانوی اشتر ببند …
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
2
4
پاسخ
بعداز انجام این اعمال اصل موضوع رافراموش خواهد کرد!
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۳ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
1
4
پاسخ
لازم به ذکر است که در کشورهای پیشرفته هم دقیقا برای افرادی که برای یافتن کار مراجعه میکنند چنین برنامه هایی دارند که سعی میکنند با مددکار اجتماعی و دادن وعده ووعید و مشغول کردن شخص به پر کردن انواع اقسام فرم های مختلف و دادن روحیه به شخص برای او زمان بخرند و نگذارند که در اثر بیکاری اعصاب خود وخانواده واطرافیان را خرد کند بالاخره پس از مدتی بیکاری هرکسی راضی میشود شغلی را قبول کند.
حال شخص مسلمان که به خداوند اعتماد دارد و ایمان دارد که او رازق است چه بهتر که اعمال فوق را انجام دهد وبداند که در کنار آن بایستی با توکل و اعتماد به خدا از خانه خارج شده و دنبال کار بگردد.چنین شخصی چون روحیه خود را نباخته است و آرامش خود را حفظ میکند احتمال پیدا کردن کار برای او بسیار زیاد است. پس لطفا روی جمله یک هفته زیاد تاکید ننمایید و به جمله معروف از تو حرکت و از خدا برکت هم توجه نمایید .حرکت , حرکت ..خداوند سکون را دوست ندارد.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
با سلام،
احوی محترم!
نمیدانم چند سال در کشورهای پیشرفته اقامت داشته ای و یا پشتوانه مطالعات اجتماعی، اقتصادی و یا روانشناسی دارید ولی جسارتا عرض می شود که سوء از اعتقادات و باورهای مردم شرعا و عرفا جایز نیست.
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
با سلام،
نه عزیز جان برادر !
در کشورهای پیشرفته آمار صحیح بیکاری و تورم ، بصورت روشن با تقریب صدم بر روی بیلبوردها نشان داده می شوند و احزاب و دولت ها برای روی کار آمدن و رای اعتماد گرفتن از مجلس برنامه های روشن و شفاف زمانبندی شده ارائه می دهند و در صورتیکه وعده ها و برنامه های خود را بموقع بانجام نرسانند جای خود را به دیگری می دهند و در مقابل عملکردهایشان می بایست پاسخگو باشند.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
با سلام،
خواهشا اسم این چند “کشور پیشرفته” موصوف را که بقول شما “دقیقا” از این کارها می کنند نام ببرید و اگر آمار بیکاری آن کشور ها را در طول چند سال گذشته ذکر و اضافه فرمائید موجبات بسی امتنان و قدردانی را فراهم خواهد آورد.
als
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
با سلام،
جناب ناشناس!
عنایت فرمائید امر “قرائت قران” و “مونس بودن با قرآن” را که بسیار و بسیار تاکید، توصیه و واجب شمرده شده را با این برداشت های مشعشع و توجیحی در هم نیامیزید.
شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
1
0
پاسخ
با سلام،
یاد اون داستان معروف مقنی و ”حضرت صدراعظم!” بخیر که :
” … مقنی گفت تکرار می کنم: این چاه، آب ندارد و ما داریم برای کبوترهای خدا لانه می سازیم. صلاح در این است که از ادامهٔ حفاری در این منطقه خودداری شود“ و پاسخ صدراعظم که با شنیدن این جمله از مقنی از کوره در رفت و فریاد زد:
”به تو چه مربوط است که این زمین آب دارد یا ندارد؟ اگر برای من آب نداشته باشد، برای تو که نان دارد!
als
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
1
1
پاسخ
با سلام!
آقا این حرفا چیه؟
وزارت کار بهمراه سایر وزارتخانه ها بویژه در حوزه های اقتصادی و اجتماعی به وظایف خودشان عمل کنند و شما هم به سهم خود از اعتقادات اصیل پاسداری کنید و او قاضی القضات است.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
0
1
پاسخ
با سلام،
وَقَالَ الْمَلِکُ ائْتُونِی بِهِ فَلَمَّا جَاءهُ الرَّسُولُ قَالَ ارْجِعْ إِلَى رَبِّکَ فَاسْأَلْهُ مَا بَالُ النِّسْوَةِ اللاَّتِی قَطَّعْنَ أَیْدِیَهُنَّ إِنَّ رَبِّی بِکَیْدِهِنَّ عَلِیمٌ ﴿۵۰﴾

و پادشاه گفت او را نزد من آورید پس هنگامى که آن فرستاده نزد وى آمد [یوسف] گفت نزد آقاى خویش برگرد و از او بپرس که حال آن زنانى که دستهاى خود را بریدند چگونه است زیرا پروردگار من به نیرنگ آنان آگاه است
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
0
1
پاسخ
قَالَ مَا خَطْبُکُنَّ إِذْ رَاوَدتُّنَّ یُوسُفَ عَن نَّفْسِهِ قُلْنَ حَاشَ لِلّهِ مَا عَلِمْنَا عَلَیْهِ مِن سُوءٍ قَالَتِ امْرَأَةُ الْعَزِیزِ الآنَ حَصْحَصَ الْحَقُّ أَنَاْ رَاوَدتُّهُ عَن نَّفْسِهِ وَإِنَّهُ لَمِنَ الصَّادِقِینَ ﴿۵۱﴾

[پادشاه] گفت وقتى از یوسف کام [مى]خواستید چه منظور داشتید زنان گفتند منزه ست‏خدا ما گناهى بر او نمى‏دانیم همسر عزیز گفت اکنون حقیقت آشکار شد من [بودم که] از او کام خواستم و بى‏شک او از راستگویان است

ذَلِکَ لِیَعْلَمَ أَنِّی لَمْ أَخُنْهُ بِالْغَیْبِ وَأَنَّ اللّهَ لاَ یَهْدِی کَیْدَ الْخَائِنِینَ ﴿۵۲﴾

[یوسف گفت] این [درخواست اعاده حیثیت] براى آن بود که [عزیز] بداند من در نهان به او خیانت نکردم و خدا نیرنگ خائنان را به جایى نمى‏رساند
ارشد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ – ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
4
5
پاسخ
5ساله ارشد گرفت وبیکارم یه مدتی هم با دعا های مذکور خودمو مشغول میکنم تا ببینم چه میشه ولی اینو میدونم و باچشم خود دیده ام که پارتی بهتر ه
بنده ی خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ – ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
6
پاسخ
سلام عزیزان من و خواهرم تابستان 93این مطلب و خوندیم انجامش دادیم با هم .درسته که کار دولتی پیدا نکردیم ولی برای خودمون یه کارگاه راه انداختیم و فعلا داریم سر می کنیم .شاید این مطلب کمک کرد که فکر گارگاه به ذهنمون بیاد.التماس دعا
المیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ – ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
0
پاسخ
ما آپارتمانی هستیم نمیتونم آویز کنم این دعا رو چون همه میبین چی کار کنم ؟
درضمن دسترسی به مرکب و جوهر و آب زعفران ندارم میتونم روی همون کاغذ معمولی با همون خودکار خودمون بنویسم.لطفا راهنمایی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟.؟.؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ – ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
0
5
پاسخ
مرگ بر امریکا
بي نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ – ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
1
0
پاسخ
برادران محترم لطفا همديگر را درك كنيد وبه نظرات هم احترام بگذاريد توكل خوبه ولي تفسير قران نفرماييد شكم مردم با اين چيزا سير نميشه اگر كاري از دستت بر مياد براي بنده هاي خدا انجام بده اگر نه نمك نپاش به زخم مردم در خلوت عبادت كن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ – ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
1
0
پاسخ
عجبا.فقط بیشتر ناامید شدم
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ – ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
2
پاسخ
با سلام خدمت شما
میخواستم بگم من قبول دارم دعا رو . و این به منظور این نیست که یجا بشینی و فقط دعا بخونی …
از تو حرکت از خدا برکتت …
با نویسنده این متن موافقم …
کلا قرآن خوندن حس خوبی به ادم میده . حس اینکه بازم یادت میوفته واسه خدا مهمی و دوستت داره …
خوندن قران خیلی بهتره تا دست به دامن هر کس و ناکس شدن …
با سپاس ….
صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ – ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
پاسخ
آیا کسی تا بحال از این آیات به جهت پیدا کردن یک شغل خوب نتیجه ای نگرفته؟
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ – ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
0
2
پاسخ
سلام من همه ابنکارهای که برای براوردن کار بود را انجام داد ولی خواستم براورد نشود چرا؟
خیلی گریه کردم چرا خدا جواب من را نمی دهد
چرا ؟ یکی نیست جواب من را بده به خدا خسته شدهم الان نزدیک 7 ماه دنبال کار می گردم توی این سن ای خدا به یه بگم دردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ – ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
منکه پیدا نکردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ – ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
0
پاسخ
فقط توکل به خدا
شکوفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ – ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
1
1
پاسخ
سلام من فقط میدونم هرچی از خدا بخواهیم و دعا کنیم و تلاشمونو واسه رسیدن به خواستمون کنیم صدرصد دعاهامون مستجاب میشه وقتی یه چیزی رو از خدا بخواهیم دوروزود داره ولی سوخت و سوز نداره…
یوسف ن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ – ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
0
2
پاسخ
سلام :رفقا توجه کنند. اگه قرآن بخوانیم که وضع معاش خوب بشه این کار خوبه .وبهتر از اون هم هست .(عبادت بی چشم داشت )اگه کسی به خدا واقعا ایمان داشته باشه هم دلش غنی میشه هم حس خوبی داره و دل به این دنیا نمی بنده و در کل آزاد باشه و خلاصه دل بکنه از این جهان مادی (بمیرید قبل از انکه بمیرید).و واگذار کنید به خود مهربونش
وبدونید آفریده هاشو دوس داره وبه فکرش هم هست .
(خداوندا مرا آن ده که آن به)
ما که خدا رو داریم همه چی داریم .اگر چه هیچی نداریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ – ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
0
1
پاسخ
من خواندم.روزه در پنج شنبه ها خیلی موثره
فقط خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۳ – ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
1
پاسخ
فقط خدا بقیه چیزا حله
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ – ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
2
پاسخ
دعا كنين اما با يقين اين يقينه خيلي توش حرفه كه منم ازش بي بهره هستم انشالاه خدا بهمون توفيق دعاي با يقين بده
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۲۱ – ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
3
پاسخ
سلام …من کاری به این دعا و امسال اون ندارم ولی خودم به چشم خودم دیدم که اگه خدا رو از ته دل صدا کنی حتما جواب میگیری دعا ها بهانه ای هستن ما رو به خدا نزدیک کنن ..دعا ها اداب و رسوم شروع ارتباط با خالق یکتاست …من چندین بار دعای نادعلی کبیر را خواندم که کسی که ازم دور بود کنارم باشه ….باااااااور میکنید بعد از خوندن دعای نادعلی طرف اومد پیشم گفت …داشتم میرفتماااا ولی انگار یکی مسیر منو به سمت تو تغییر داد …..
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ – ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
پاسخ
به نظر من آدم دلش پاک و خواسته هایش از صمیم قلب باشه،خدا کمکش میکنه…
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ – ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
0
0
پاسخ
سلام دوستان من مدت 10ساله که دارم دعا میکنم واز خدا میخوام که برام کار پیدا بشه ولی نمی دونم که حکمتش چیه که خدای بزرگ حاجتمو نداد و نمی دونم حکمت این که کار هنوز نتونستم پیدا کنم چیه?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ – ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
0
1
پاسخ
بزتر من بهت بگم علتش چیه، به غیر از رهبر مظلوممون و چند تا اخوند انگشت شمار ، بقیه مملکت به دست یک عده عمرو عاص داره میچرخه ، کسایی مه فقط به فکر شهوت پرستی و شکم پرستی و در کل دنیا پرستی هستن و چنان به اقتصاد این مملکت گند زدن که حتی پول افغانستان از پول مملکت ما با ارزش تر شده، خدا نسلشونو بخوشکونه تا لااقل نسل بچه های ما مثل نسل ما نسوزه، آمین
بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ – ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
پاسخ
من خیلی دعاخوندم ختم یاسین برداشتم تادلتون هم بخواد دنبال کاررفتم مدرکم لیسانس حقوق قضایی حتی راضی به انجام کارتحقیقی وتایپ توی خونه شدم اماهمش گره توکارم افتاد ونشدیاحتی راضی به حقوق سیصدهم شدم امانشد…بعد وقتی یه نگاه به دورم میندازم میبینم طرف بدون هیچ زحمتی باپارتی مشغول به کاره ازدین و ایمان که هیچ ازخودمم بیزارمیشم ولی خب ازخدا ایمان قوی میخوام به هرحال دیگه بنده هاکه ازخدا استغفرالله زورنیستن …خوشبحال کسی که پارتیش همون خداباشه وتنها راهش خدا وبهترین پشتیبانش خود خدا …توکلتون به خداتاخدا نخواد برگی ازدرختی نمیافته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ – ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
1
پاسخ
سلام من شوهرم شغلش ازادهست زمانیکه که بیکارمیشودهروقت دعای رزق وروزی خواندم بهش برای کارزنگ میزنن من واقعا ایمان دارم به دعاوتوکل کردن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ – ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
0
0
پاسخ
خدایا تو به داد من و جوونای امثال من برس. یه عمر شاگرد اول بودم، تو بهتریت کدرسه قزوین درس خوندم. اینهمه سختی تو سربازی و هزار جای دیگه… با هزار امید و آرزو یه ساله که دنبال کارم. مثل من مطمئنا زیادن. به دادمون برس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ – ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
0
0
پاسخ
سلام انسان دروهله اول ودرهمه اموربایدبه خداوندمتعال توکل کندوهمه ی ماخوب میدانیم ک خداونددیده نمیشودو اگه کاری برای ماانجام نمیدهدبی شک ب صلاح ومصلحت ماست ک ماتوانایی درک این ک چرااین کاررابرای ماانجام نداده رانداریم وبه جای سپاسگزاری ازاون زود ناامیدمیشویم ومیگیم دعاها ورازونیازامون باخدابی اثربوده ونعوذب الله ب وجودخداوندشک میکنیم وکفروکافری میکنیم.عزیزان من هم چندین ساله ک دنبال کاردولتی میگردم ولی ب این نتیجه رسیدم ک خداونددروجودهمه مااستعدادهایی قرارداده ک اول بایداون استعداداهاروبشناسیم بعد به سمت آنهاحرکت وتلاش کنیم وآنهارا شکوفاکنیم.ما میخایم یک شبه راه صدساله روطی کنیم براهمین فقط چشم دوختیم ب کاردولتی وپردرآمدوفقط ب کاردولتی میگیم کار.مامیتونیم خودمون کارآفرین باشیم وفقط نگیم ک خداوندبایدبیاددست ماروبگیره ببرمون پشت میز.انسان تاتلاش نکنه هرچقدم دعابخونه ب نتیجه نمیرسه.حرکت کنیدوزودناامیدنشویدهرچقدم کارتون کم درآمدباشه ولی ازقدیم گفتن قطره قطره جمع شود……
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ – ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
پاسخ
من به قران خیلی اعتقاد دارم مخصوصا سوره واقعه چند ساله که دارم این سوره رو هر شب می خوانم خیلی رزق برامون میاد.واقعا تاثید داره ایات قران.
ناشناس
|
Norway
|
۰۴:۵۳ – ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
0
پاسخ
سلام این کارا رو میشه خانم برا شوهر شون انجام بدن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ – ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
0
پاسخ
سلام من هروز سوره واقعه رو میخونم چند ساله شوهرم کار مناسب نداره اما خداروشکر براش داره جور میشه .حدیث کسا میخونم خیلی از مشکلاتم حل شدن فقط توکل استعفار معجزه میکنه

******************************************

دعا برای یافتن شغل و برکت در کسب و کار
 

برای گشایش در کار و فتح و قوت کسب٬ هرکس ۲ بار صلوات بفرستد و الم نشرح و آیه الکرسی را هر کدام ۲ بار بخواند و از انگشت کوچک تا بزرگ عقد کند (ببندد) البته تاثیر عجیبی خواهید دید.

و نیز برای گشایش کار آیه الکرسی بعد از هر نماز خوانده شود.

سوره قدر ۱۰ بار بعد از نماز صبح خوانده شود.

رفع کساد کالا

هرگاه کالای شما کساد شود این آیه را بر کالا بخوانید انشاءالله مشکل حل شود:

یَرْجونَ تِجارَةً لَنْ تَبورَ (سوره فاطر آیه ۲۹)

“امید تجارتی دارند که هرگز زیان و زوال نخواهد یافت.”

برای یافتن شغل در کتاب سرالمستتر آمده است:

” سوره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شکاف ديواری پنهان کند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نکند  بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت کنند و مشغول گردد.”

  در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد  , قلم و کاغذ غصبی و نجس نباشد .ديواری که کاغذ در آن پنهان ميشود غصبی و ناپاک نباشد . موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه کرد.

 دیوار غصبی دیوار خانه یا کلاْ ملکی است که غصب شده باشد یعنی مثلاْ ساکن فعلی آن ملک را غصب نموده باشد.

مورد دوم اینکه سوره یوسف را نمی توان در دیوار خانه خود پنهان نمود و حتماْ باید دیوار ملک دیگری باشد.

کاریابی

چنانچه شخص بیکار آیه زیر را بر کاغذ نوشته و بر بازو ببندد ، کار پیدا نماید

قُل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ. یَختَصُّ برَحمَةِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ. (آل عمران آیات ۷۳و۷۴)

***************************************

دعا برای شغل یافتن

چنانچه شخص بیکار آیه زیررا بر کاغذ نوشته و بر بازو ببندد ، کار پیدا نماید و نیز برای قبول در خطبه عقد بر بازو ببندد.

 

قُل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ. یَختَصُّ برَحمَةِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ. (آل عمران آیات ۷۳و۷۴)

************************************************

ذکر رفع بیکاری و دعای شاغل شدن

ذکر رفع بیکاری ، دعای رفع بیکاری
پاسخ هر سوال و نیازی در میان آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار جای گرفته است که در این بین برای دعا و ذکر رفع بیکاری و نیز دعای پیداکردن شغل مناسب پیشوایان توصیه های زیبا و موثری دارند.
بازدید : 19,968 نفر

ذکر رفع بیکاری و شاغل شدن

دعا و ذکر رفع بیکاری برای نجات از مشکلات اقتصادی خانواده راهی است برای رهایی از فقر و گرسنگی. حقیقتی که در تمام جوامع وجود دارد که می توان برای رفع ان دست به دامان پروردگار شد با آیات و ذکرهای توصیه شده.

شخصی از آیة الله بهجت (ره) پرسید:دست به هر شغلی می زنم، ناکام می شوم؛ برای بهبودی درآمد و زیاد شدن روزی چه کنم؟

بهترین ذکر رفع بیکاری استغفار و حقیقت توبه است

توبه و استغفار همان طلب آمرزش است؛ به هر ترتیب ما انسان هستیم و در معرض گناه، خطا و اشتباه هستیم و خداوند راه بازگشت را در هر لحظه ای برای ما باز کرده است و همواره امید به رحمت و بخشش خدا هست.

ذکر رفع بیکاری

استغفار و بهترین ذکر رفع بیکاری و شاغل شده

خدای تبارک و تعالی از استغفار به عنوان یک خصیصه مثبت یاد می کند و می فرماید:«وَ الَّذینَ إِذا فَعَلُوا

فاحِشَةً أَوْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ ذَکرُوا اللَّهَ فَاسْتَغْفَرُوا لِذُنُوبِهِمْ وَ مَنْ یغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلاَّ اللَّهُ وَ لَمْ یصِرُّوا عَلی ما فَعَلُوا

وَ هُمْ یعْلَمُونَ»؛ «و آنان که چون کار زشتی کنند، یا بر خود ستم روا دارند، خدا را به یاد می آورند و برای گناهانشان آمرزش می خواهند و چه کسی جز خدا گناهان را می آمرزد؟ و بر آنچه مرتکب شده اند، با آن که می دانند [که گناه است ]، پافشاری نمی کنند.»

و در سوره نساء می فرماید:«وَ مَنْ یعْمَلْ سُوءاً أَوْ یظْلِمْ نَفْسَهُ ثُمَّ یسْتَغْفِرِ اللَّهَ یجِدِ اللَّهَ غَفُوراً رَحیما» ؛ «و هر کس کار بدی کند، یا بر خویشتن ستم ورزد، سپس از خدا آمرزش بخواهد، خدا را آمرزنده مهربان خواهد یافت.»

در روایات فرموده اند که استغفار بهترین و برترین دعا است و تا می توانید استغفار کنید. امام علی (علیه السلام) می فرماید:«عجبت لمن یقنط ومعه الاستغفار» ؛ «من تعجب می کنم از کسی که ناامید می گردد و حال آن که می تواند آمرزش بخواهد.

در روایتی رسول خدا (صلی الله علیه و آله) در سخن زیبایی می فرمایند:من کثر همومه فلیکثر من الاستغفار:هر کس غم و غصه اش زیاد است، باید زیاد استغفار کند. (بحارالانوار، ج 90، ص 283)

و نیز در عبارت دیگری میدان تاثیر استغفار را گسترده تر معرفی کرده و فرموده اند:علیک بالاستغفار فانه المنجاه.(بحارالانوار، ج 90، ص 283) بر تو باد به استغفار و عذرخواهی از خداوند که استغفار نجات دهنده (انسان از مشکلات و سختی ها) است.

احساس نیاز به استغفار نداریم

متاسفانه امروزه در فرد و جامعه این احساس مهم معنوی بسیار کم رنگ است. هم محافل دعا آنچنان که باید رونق ندارند هم در فرهنگ و زندگی روزمر ما احساس استغفار پر رنگ نیست.

اکثر گرفتاری هایی که انسان به آن مبتلا می شود، به واسطه گناه است، زیرا به کار نگرفتن نعمت های خداوند در مسیری که او می پسندد و صرف کردن آن ها در معصیت خداوند نشانه کفران نعمت ها است.

“بعضی از ما آدم ها به دلیل برداشت سطحی ای که از استغفار داریم، احساس نیاز چندانی به استغفار در خود نمی بینیم و تصور می کنیم استغفار فقط برای وضعیتی است که انسان گناهان سنگینی انجام داده و بسیار آلوده شده است، در حالی که پیامبر اکرم (صلی الله و علیه و آله) در مورد خودشان می فرمایند:«هر روز بر روی قلبم غبار می نشیند، تا اینکه روزی صد مرتبه استغفار می کنم؛ اِنّه لَیُغَانُ عَلَی قَلْبِی حَتَّی أَسْتَغْفِرُ فِی الْیَوْمِ مِائَةَ مَرَّه» (مستدرک الوسائل/5/320/ح5978) تازه این غبار ناشی از غفلت یا گناه نیست بلکه محاسباتی است که پیامبر (صلی الله و علیه و آله) در مراتب بالای خود دارند.

کسی که احساس استغفار نداشته باشد، بوی تکبر از او به مشام می رسد
هر کس احساس نیاز به استغفار در وجودش جاری نبود قطعاً بداند که یک مشکلی دارد؛ چنین فردی اگر آدم خوبی است، دچار عُجب است و اگر آدمِ بدی است دچار قساوت قلب است، به حدی که خدا به او غضب کرده است.
در واقع کسی که احساس نیاز به استغفار نداشته باشد، بوی تکبر از او به مشام می رسد.”(به نقل از بیانات حجت الاسلام پناهیان)

خداوند در مورد برخی از اینها که وضعشان خیلی خراب تر است چنین می فرماید:«و چون به آنان گویند:بیایید تا پیامبر خدا برای شما آمرزش بخواهد [از روی کبر و غرور] سرهای خود را بر می گردانند، و آنان را می بینی که متکبرانه [از حق ] روی می گردانند؛ وَ إِذا قیلَ لَهُمْ تَعالَوْا یَسْتَغْفِرْ لَکُمْ رَسُولُ اللَّهِ لَوَّوْا رُؤُسَهُمْ وَ رَأَیْتَهُمْ یَصُدُّونَ وَ هُمْ مُسْتَکْبِرُون»(منافقون/5)

با ذکر رفع بیکاری چگونه احساس نیاز به استغفار را در خود زنده کنیم؟

“باید استغفار را همیشه یک امر جاری بدانیم و به هر وسیله ای احساس استغفار را در خودمان زنده کنیم. برخی از عناصری که احساس نیاز به استغفار را در وجود انسان ایجاد می کنند از این قرارند:

استغفار و طلب بخشش گناهان

استغفار و طلب بخشش گناهان دعا و ذکر رفع بیکاری و یافتن شغل است

1. احساس پشیمانی از گناه و یا از فاصله ای که با خدا داریم. 2. احساس تنفر از گناه و یا وضع بدی که داریم. 3. مذمت کردن خود به خاطر وضعیتی که در آن هستیم 4. تمنای وضع بهتر داشتن. 5. غمِ تنهایی و مهجوری از خدا و اولیاء الله” (به نقل از بیانات حجت الاسلام پناهیان)

و این ها در حالی است که خداوند متعال دو پناهگاه محکم در این امّت گذاشته است، یکی وجود پیامبر خود (صلی الله و علیه و آله) که رحمه للعالمین است و هم اکنون در دل مؤمنین وجود دارد. دیگری استغفار است.
مادامی که امّت توبه و استغفار دارد، بلای عمومی که بر امت های گذشته نازل می شد، در این امت نازل نمی شود.

استغفار درمان بسیاری از مشکلات است

گشایش در زندگی با کمک گرفتن از آیات قرآنی و احادیث و ذکرهای توصیه شده از جانب ائمه و پیشوایان مطمئنا راهی موثر است. بهره گیری از این آیات و احادیث همچون هر امر دیگری نکته هایی برای تسریع در اجابت و رفع مشکل دارد که بخشی از انها را برایتان جمع آوری کرده ایم که به شرح زیر است.
اکثر گرفتاری هایی که انسان به آن مبتلا می شود، به واسطه گناه است، زیرا به کار نگرفتن نعمت های خداوند در مسیری که او می پسندد و صرف کردن آن ها در معصیت خداوند نشانه کفران نعمت ها است.

کسی که زیاد استغفار گوید و از خدا عذرخواهی کند، خداوند از هر غصه ای برایش گشایشی قرار دهد و از هر تنگنایی راه فراری پیش پایش گذارد و او را از جایی که گمان ندارد روزی می دهد

خداوند راه توبه و استغفار را برای همه باز گذاشته است و می فرماید:«وَ تُوبُوا اِلَی اللهِ جَمیعاً اَیُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ»، ای مؤمنان! همگی با هم به سوی خدا توبه کنید و باز گردید شاید رستگار شوید.( نور/31)

با این وجود در آیاتی دیگر به اثرات استغفار در دنیا اشاره شده است مانند:«اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ إِنَّهُ کانَ غَفّاراً/یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً/وَ یُمْدِدْکُمْ بِأَمْوال وَ بَنینَ وَ یَجْعَلْ لَکُمْ جَنّات وَ یَجْعَلْ لَکُمْ أَنْهاراً»؛ از پروردگار خویش آمرزش طلبید که او بسیار آمرزنده است (اگر چنین کنید) او (باران) آسمان را پی درپی بر شما فرو می فرستد و شما را با اموال و فرزندان بسیار کمک می کند و باغ های سرسبز و نهرهای جاری در اختیارتان قرار می دهد.( نوح/10 تا 14)
بنابراین دستور به استغفار از خود قرآن گرفته شده و در روایات نیز تأکید شده است.

چنانچه رسول خدا صلی الله و علیه و آله فرموده اند:مَنْ أَکْثَرَ الإِسْتِغْفارَ جَعَلَ اللهُ لَهُ مِنْ کُلِّ هَمّ فَرَجاً وَ مِنْ کُلِّ ضیق مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لایَحْتَسِبُ»؛ کسی که زیاد استغفار گوید و از خدا عذرخواهی کند، خداوند از هر غصه ای برایش گشایشی قرار دهد و از هر تنگنایی راه فراری پیش پایش گذارد و او را از جایی که گمان ندارد روزی می دهد. ( وسائل الشیعه،ج 7، ص 176)

رفع گرفتاری ها با استغفار و بهترین ذکر رفع بیکاری و شاغل شدن

آیة الله محمدتقی بهجت (ره) آن عارف بالله در پاسخ به سؤال فردی که در امور مختلف از جمله اشتغال و ازدواج دچار گرفتاری شده بود، این چنین بیان کردند:زیاد از روی اعتقاد کامل بگویید:«أستغفر الله»، هیچ چیز شما را منصرف نکند غیر از ضروریات و واجبات تا کلیه ابتلائات رفع شود، بلکه بعد از رفع آن ها هم بگویید، برای اینکه امثال آن ها پیش نیاید و اگر دیدید رفع نشد، بدانید یا ادامه نداده اید، یا آنکه با اعتقاد کامل نگفته اید.

در روایات با هر سه لفظ آمده است که اگر کسی ملازم استغفار باشد یا پیوسته استغفار کرد یا زیاد استغفار نمود، خداوند او را از هر همّ و غمی رها می کند و از هر تنگنایی راه برون رفت برای وی قرار می دهد و از جایی که گمان نمی برد روزی اش می دهد. (به نقل از کتاب نفس مطمئنه، ص 54 و سایت مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیة الله بهجت ره)
ان شاء الله که بهره گیری از این ذکر ، از مشکلات خارج شده و زندگی سعادتمندی را داشته باشید.

ذکر رفع بیکاری و دعای شاغل شدن

منبع : http://antique-book-treasure.ir/

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سلام ممنونم از راهنمایی های خوبتون قرآن ظاهر و باطن و خواص داره…. هم تعلیم دهنده و راه هدایت و هم برآورده کننده حاجات… آیات قران خاصیت دارد… و با کلام معمولی فرق داره…
    پس وقتی قران یا دعایی خونده میشه یا نوشته میشه موکل آن ایه باذن خدا آن حاجت را براورده میکنه…
    اینها حقایق هستن و هنوز علم ناقص بشر به آن نرسیده… علم فقط فیزیک و شیمی… نیست…. علوم بسیارند و بشر از آن بی اطلاع….
    پس طبق دستور اهل بیت میتوان از خواص دعا و قران استفاده کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *