خانه / باستان شناسی / داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی را برای شما عزیزان قرار دادیم . داستان هایی واقعی از پیدا کردن و کشف و یافتن گنج و دفینه های باستان از گوشه و کنار جهان و تمدن های مختلف از کوزه های سفالی پر از سکه های طلا گرفته تا مجسمه های عتیقه و زیرخاکی های باستانی چند هزار سال پیش . در ادامه مطلب تصاویر و عکسهای گنج و دفینه و سکه های طلا + داستان های واقعی از یافتن و پیدا کردن گنجهای باستانی زیرخاکی و عتیقه ها را مشاهده خواهید کرد .

داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی,داستان پیدا کردن گنج و دفینه,داستان های واقعی از یافتن و کشف گنج و دفینه و زیرخاکی,’تصاویر و عکسهای سکه های سفالی قدیمی پر از طلا و جواهرات و عتیقه,خمره های طلا و جواهرات گرانبها,گنج و دفینه های باستانی و قدیمی,’داستان کشف گنج دفینه زیرخاکی عتیقه و سکه های قدیمی,داستان پیدا کردن گنج قدیمی,گنج پیدا کردم چگونه آنرا بفروشم,چگونه میتوان زیرخاکی و گنج و دفینه را فروخت؟,کوزه های پر از سکه های طلا و زیورآلات قیمتی

داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

همه چیز درباره گنج+داستانهای مهیج و واقعی

دعا برای پیدا کردن گنج

کشف محل دفینه ، خزائن ، گنج اگر کسی آیه مبارکه زیر را نوشته و همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود و سپس با وسیله آهنی دایره ای در زمین رسم کند و در آن به حالت چمبر بنشیند و سپس مشتی خاک برداشته و این آیه مبارکه و دعای همراه آن را بر آن خوانده و سپس خاک آن را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود ، محل دفینه بر وی مکشوف شود . وَعِندَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لاَ یَعْلَمُهَا إِلاَّ هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَهٍ إِلاَّ یَعْلَمُهَا وَلاَ حَبَّهٍ فِی ظُلُمَاتِ الأَرْضِ وَلاَ رَطْبٍ وَلاَ یَابِسٍ إِلاَّ فِی کِتَابٍ مُّبِینٍ اللهم احرسنی من شر الجن و احفظنی من مسهم یا حفیظ فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین .۶۴یوسف**************************************************************فش نیوز:برای به دست آوردن گنج (از قبیل:پول—طلا—-یاقوت—-عتیقه های قیمتی و باید در روز پنج شنبه هنگام غروب …) به گردن خروس سفید بیاویزید. خروس به جایی که در آنجا گنج پنهان شده است می رود و بانگ می کند. تجربه شده است. دعایی که به گردن خروس باید بیندازید: بسم الله الرحمن الرحیم اهدنا الصراط المستقیم صراط الذین انعمت علیهم غیر المغضوب علیهم و لا الضالین و لا حول و لا قوه الا باالله العلی العظیم  *********************************************************************************** دعا برای یافتن محل دفینه از علمای صوفیه نقل است که برای یافتن دفینه در صبح یکشنبه آخر ماه قمری این دعا را بر کاغذ تمیز نوشته و در محلی که گمان دفینه می رود پرتاب نماید. هر کجا فرود آمد محل دفینه است. همچنین اگر آنرا همراه داشته باشد و وارد محل دفینه شود وسه بار آیات الکرسی مبارکه را بخواند و با وسیله آهنی دایره ای بر زمین رسم کرده و داخل آن دایره نشسته وچمبره زند و مشتی خاک برداشته و این دعا را بر آن ۱۹ مرتبه بخواند و سپس آن خاک را در محل بپاشد و بلافاصله از دایره خارج شود. محل گنج بر وی مکشوف گردد: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرّحیم. وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَهٍ إِلا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّهٍ فِی ظُلُمَاتِ الأرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ(۵٩انعام)اَللّهُمَّ اَحرسنی مِنْ شَرِّالجنّ واحفَظنی مِن مَسِّهِم یاحفیظُ فَاللَّهُ خَیْرٌ حَافِظًاوَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ(۶۴یوسف) ***************************************************************

آخرین خبر ها از یافتن گنج درایران وسراسر جهان

کاری از وبسایت فـش نیوز


قاضی بخشی محبی گفت: بر اساس ماده ۵۶۲ قانون مجازات اسلامی انجام هر گونه عمل حفاری و کاوش به قصد به دست آوردن اشیاء عتیقه و آثار تاریخی مطلقاً ممنوع است و مرتکب به حبس از شش ماه تا سه سال محکوم می‎شود، اگر مردم به طور اتفاقی اشیا قیمتی و عتقیه پیدا کردند بهتر است به جای پنهان کردن آنها را به دولت بفروشند.

تندیس زرین مرد و بز | نمایشگر جامگان ۳۵۰۰ ساله ایرانی

درموزه لوور پاریس

داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

ساخت مومیایی ۲۵۰۰ساله تقلبی درمراغه

جاعلانی که با مانکن لباس فروشی اقدام به ساخت مومیایی ۲۵۰۰ ساله کرده بودند دستگیر شدند

داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

سرهنگ رضا اصلانی فر، فرمانده انتظامی مراغه گفت: جاعلان اشیای تاریخی، مومیایی جعلی را ماهرانه با مانکن لباس فروشی و مواد دور ریز ساخته و برای فروش به عنوان عتیقه ۲۵۰۰ ساله داخل صندوقی جاسازی کرده بودند

داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

.

وی افزود: جاعلان برای واقعی تر نشان دادن مومیایی، صندوق آن را داخل آغلی گذاشته بودند تا در اثر رطوبت و گرد و خاک شکل واقعی به خود بگیرد

فرمانده انتظامی مراغه اظهارکرد: داخل و بدنه خارجی صندوق این پیکره جعلی نیز با اشکال و طرح سربازان دوره اشکانی تزئین و لوحی به خط میخی بر سینه مومیایی نصب شده است .

وی خاطرنشان کرد: مومیایی تقلبی بر اساس گزارش های مردمی و با حضور ماموران یگان امداد در خانه مخروبه ای در یکی از روستاهای مراغه کشف شده است

داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

اصلانی فر با بیان اینکه تقلبی بودن این پیکره مومیایی شده با حضور کارشناسان میراث فرهنگی تایید شده است گفت: طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی مومیایی کردن اجساد در فرهنگ ایرانیان باستان جایگاهی ندارد و این نوع روش تدفین منحصر به برخی تمدنها از جمله تمدن مصر بود

***

پلاک طلایی دو شیر شاخ دار

گنج طلا شیر دفینه
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

کشف مجسمه دوهزارساله درترکیه-عکس زیر

مجسمه گنج ترکیه
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

 یک معدن یاب کالیفرنیایی توانست یک قطعه ی بزرگ طلا با وزنی برابر با ۵۱۰ گرم و قیمتی بیش از ۷۰٫۰۰۰ دلار کشف کند. این مرد که اسکار اسپینوزا نام دارد می گوید که در نزدیکی محلی به نام وودزکریک در جستجوی معدن بود که توانست این طلای سنگین وزن را پیدا کند. این مرد از دوستش چارلی مورگان که صاحب یک هتل است درخواست کرده که این طلا را در محلی امن نگه دارد تا وی بتواند خریداری خوب و مطمئن برای آن پیدا کند.

کشف گنج طلا
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

کشف ۹۰۰ سکه‌‌ دوره ساسانی و اشیاء هخامنشی

 فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۹۰۰ سکه بدل‌سازی شده مربوط به دوره ساسانی و اشیاء عتیقه مربوط به دوران اشکانی و قاجار در رودبار کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ علی رمضانی اظهار داشت: پلیس آگاهی و ایستگاه بازرسی نیروی انتظامی رودبار ۱۴ میلیارد ریال اشیاء عتیقه را از سه باند قاچاق کشف و ضبط کردند.
 
وی گفت: عوامل سخت‌کوش انتظامی در یک مأموریت موفق شدند ۹۰۰ سکه بدل‌سازی شده مربوط به سکه‌های دوره ساسانی از چهار متهم کشف و ضبط کنند که متهمان قصد داشتند این اشیاء را به قیمت ۱۸ میلیارد ریال بفروشند.
 
سرهنگ رمضانی افزود: پلیس پرتلاش و مقتدر رودبار در یک عملیات دیگر ۸ قلم اشیاء دیگر شامل مجسمه‌های سردار هخامنشی،گوزن ریتون، اسب بزرگ ریتون، سر قوچ ریتون سفالی به شکل گاو نشسته، ریتون سفالی لاک‌پشت، مجسمه گاو سفالی و مجسمه گاو سفالی بزرگ کوهان‌دار را از قاچاقچیان کشف و ضبط کنند که بدل‌سازی شده مربوط به دوران هخامنشی بود.
 
رمضانی به کشف و ضبط اشیاء عتیقه مربوط به دوران اشکانی و قاجار اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی رودبار دو عدد پیاله شیشه‌ای و یک عدد سردوک مربوط به دوره اشکانیان و همچنین دو قطعه کوزه سفالی مربوط به دوران قاجاریه از قاچاقچیان کشف و ضبط کردند.
 
وی ارزش میراث فرهنگی اشیاء کشف و ضبط شده را ۱۴ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: ۷ متهم در این زمینه دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

داستانی جالب از جویندگان گنج در تهران

داستانی جالب و واقعی از حفاری تونلی ۱۵۰۰ متری در زیر زمین برای رسیدن به گنج و دفینه !!,حفاری غیر مجاز برای رسیدن به گنج و دفینه,حفر تونل بزرگ و عمیق برای رسیدن به گنج و دفینه,کندن زمین و تونل برای پیدا کردن گنج و دفینه بزرگ

۷ جوینده گنج در حالیکه بعد از شش ماه حفاری زیرزمینی در چند قدمی گنجی رویایی قرار داشتند توسط کارآگاهان اداره آگاهی تهران بزرگ و مأموران کلانتری ۱۱۶ غافلگیر شدند.

راهرو به سرزمین گنج

هشت ماه قبل هفت مرد با رویای رسیدن به گنجی افسانه ای که از قدیمی ها شنیده بودند در اطراف میدان محمدیه قرار دارد دور هم جمع شدند تا با تشکیل یک باند و با نقشه ای که از قبل تهیه کرده بودند به گنج برسند. نقشه بسیار دقیق حساب شده بود. آنان می دانستند که در حوالی میدان محمدیه (اعدام سابق) در گذشته ای دور کاروانسرایی وجود داشت که در زیرزمین آن گنجی افسانه ای وجود دارد. گنجی که می تواند یک شبه آنها را به مرزهای خوشبختی برساند. جستجوگران گنج راه حلی را برای رسیدن به گنج ارائه دادند و در نهایت تصمیم گرفته شد تا با استفاده از وسایل بسیار مدرن کار حفاری زیرزمینی از داخل بنگاه مسیح که نزدیکترین مسیر تا گنج بود آغاز شود. اعضای باند ابتدا با تهیه ۱۰ میلیون تومان یک دستگاه گنج یاب مدرن و دستگاههای پیشرفته تهویه را خریداری کردند و حفاری از گوشه غربی بنگاه آغاز شد.

شبها با خلوت شدن محوطه بنگاه تلاش اعضا باند آغاز می شد. در شب عده ای به حفاری می پرداختند و دیگران اطراف را تحت مراقبت قرار می دادند تا کسی از راز آنان مطلع نشود. در حالیکه دو ماه از شروع حفاری گذشته بود و تونل چند صد متری حفر شده بود شرایط کار در فضای شبانه بنگاه نامساعد شد و اعضای باند تصور کردند که با ادامه حفاری از آن نقطه به طور قطع راز آنان فاش شده و پلیس پی به حفاری غیرمجاز آنان خواهد برد. به همین دلیل سرکرده باند بار دیگر برنامه جدیدی را طراحی کرد و سرانجام تصمیم گرفته شد که با خرید منزلی در مسیری نزدیک به محل گنج و تونل حفاری شده از راهی دیگر حفاری را ادامه دهند.چند روز بعد از این تصمیم گیری منزلی در پشت بنگاه در فاصله دو کیلومتری با میدان محمدیه به مبلغ ۲۷ میلیون تومان خریداری شد و این بار حفاری از دو طرف یعنی از داخل بنگاه و هم از داخل خانه خریداری شده تا رسیدن به مقصد احتمالی گنج ادامه یافت تا بدین ترتیب با سرعت عمل بیشتری کار تونل به پایان برسد.

اختلافات داخلی راز گنج را فاش کرد

اواخر تیرماه ساکنان کوچه نوری در حوالی میدان محمدیه به رفت و آمدهای کامیون ها به داخل محله کوچک با کوچه های باریک در زمان تاریکی هوا مظنون شدند. آنها متوجه شدند که در مدت زمانی کوتاه دو کامیون خاک از داخل خانه کوچک قدیمی خارج شده و چون اهالی ساخت و سازی را در آن مکان مشاهده نکرده بودند به حفاری زمین مشکوک شده و بدین ترتیب ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ را در جریان این حوادث غیر عادی در آن محله قراردادند. کارآگاهان بعد از اطلاع رسانی با تحت نظر قرار دادن خانه مورد نظر متوجه خاکبرداری و حفاری در آن منزل شدند. در این میان اختلافاتی بین کارگران حفار با سردسته های باند رخ داد که باعث شد کارگران به کلانتری ۱۱۶ مولوی مراجعه کرده و ماجرای حفاری اعضای باند را به پلیس اطلاع دهند.با ارایه گزارش به کلانتری ۱۱۶ مولوی و تحقیقاتی که بر روی شکایت اولیه صورت گرفته بود کارآگاهان پلیس مطمئن شدند که با حفاران غیرقانونی که انگیزه آنها مبهم بود روبرو شده اند و به این ترتیب با دستور مقام قضایی دستور بازداشت و بازجویی از آنان صادر شد.

دستگیری متهمان و اعترافات جویندگان گنج

روز سی و یکم تیرماه کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. منزل مورد نظر تحت محاصره کامل قرار گرفت و ماموران دو متهم پرونده به نامهای علی و حسین که منزل فوق را چندین میلیون بالاتر از قیمت واقعی آن و تنها به دلیل نزدیک بودن به نقطه گنج خریداری کرده بودند در حال حفاری غیرمجاز دستگیر کردند. در بازجویی از داخل منزل متهمان چند قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شد. دو متهم دیگر این پرونده به نامهای وحید و مهدی نیز شبانه در مکانی دیگر بازداشت شدند. در بازرسی از منزل این متهمان یک قطعه آبشخور سفالی و یک تکه لوله سفالی آبرسانی مربوط به دوران قاجاریه کشف شد.

دستگیری چند قدم مانده به رؤیا

با دستگیری سه متهم دیگر این پرونده در عملیات های جداگانه، جویندگان گنج در مراحل بازجویی عنوان کردند که فاصله اندکی تا گنج داشتند و اگر دستگیر نشده بودند به طور قطع به هدفی که ماهها در آرزوی آن بودند می رسیدند.

سردار مرتضی طلایی فرمانده انتظامی تهران بزرگ روز گذشته با حضور در محل حفاری تونل و بررسی عملکرد پلیس برای دستگیری این متهمان در خصوص تونل حفرشده گفت: تونل از داخل منزل شروع شده و پس از ۱۰ متر در عمق زمین تا حدود یک کیلومتر در طول زمین پیش رفته است، با توجه به تغییر مسیرهایی که در طول مسیر وجود دارد پلیس به این قطعیت رسیده است که جویندگان گنج طبق نقشه ای دقیق که توسط حسین و علی تهیه شده بود حفاری خود را برای رسیدن به گنج صورت داده اند. به گفته سردار طلایی اعضای این باند با نورپردازی در طول مسیر حفاری و فعال کردن سیستم هوارسانی به وسیله پمپ هوا طی بیش از ۷ ماه حفاری نزدیک به یک کیلومتر پیش رفته بودند. طول تونل به اندازه ای است که یک انسان به راحتی در حالت ایستاده قادر به راه رفتن در داخل آن است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص عتقیه های کشف شده از این متهمان گفت: «دو قطعه عتیقه مکشوفه که جزء میراث ملی ایران است به مقامات سازمان میراث فرهنگی تحویل داده شد و اختیار ادامه حفاری ها در حیطه وظایف سازمان میراث فرهنگی است.

کشف گنج بزرگ درسواحل فلسطین
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

کشف گنج بزرگ درسواحل فلسطین

عکس گنجینه ای ازسکه های رومی
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

عکس گنجینه ای ازسکه های رومی

گنج گم شده دراسپانیا
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

گنج گم شده دراسپانیا

گنج کشف شده از تراکیان بلغارستان
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

گنج کشف شده از تراکیان بلغارستان

گنج باستانی
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

گنج باستانی

کوزه هایی پرازسکه های رومی ارزشمند
داستانهای واقعی یافتن گنج دفینه کوزه های پر از سکه طلا زیرخاکی

کوزه هایی پرازسکه های رومی ارزشمند

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *