خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن آشیانه پرندگان

تعبیر خواب دیدن آشیانه پرندگان

محمدبن سيرين گويد:اگر بيند پرنده داشت و از دست او بپريد و ديگر بار به دست او آمد، دليل كه حاجت او روا شود. اگر بيند پريد، دليل كه بعضي از مال او برود.لوک اویتنهاو می گوید: دیدن آشیانه به معنی عاشق شدن، درست کردن آن تعبیرش عروسی و آشیانه خالی به معنی ضرر یا غیبت طولانی است. دیدن آشیان پرندگان در خواب، نشانه آن است که به کاری سودآور علاقمند خواهید شد. اگر زنی چنین خوابی ببیند، علامت آن است که به منزلی دیگر نقل مکان خواهد کرد.دیدن آشیانه خالی در خواب، نشانه آن است که از جدایی با دوستی غمگین خواهید شد. اگر خواب ببینید در آشیانه ای پرندگانی نشسته اند، به زندگی خانوادگی علاقمند خواهید شد و فرزندانی شادمان و مطیع خواهید داشت. دیدن آشیانه ای مملو از تخمهای شکسته پرندگان، به شکست و نومیدی در زندگی تعبیر شده است.

 

تعبیر خواب آشیانه لوک اويتنهاو مي گويد : ديدن آن : عاشق شدندرست کردن آن : عروسيآشيانه خالي : ضرر؛ غيبت طولاني 1ـ ديدن آشيانة پرندگان در خواب ، نشانة آن است كه به كاري سودآور علاقمند خواهيد شد.  اگر زني چنين خواب ي ببيند ، علامت آن است كه به منزلي ديگر نقل مكان خواهد كرد. 2ـ ديدن آشيانة خالي در خواب ، نشانة آن است كه از جدايي با دوستي غمگين خواهيد شد.

3ـ اگر خواب ببينيد در آشيانه اي پرندگاني نشسته اند ، نشانة آن است كه به زندگي خانوادگي علاقمند خواهيد شد. و فرزنداني شادمان و مطيع خواهيد داشت. 4ـ ديدن ديدن آشيانه اي مملو از تخمهاي شكستة پرندگان ، نشانةآن است كه در زندگي به شكست و نوميدي دچار خواهيد شد.

download (1)

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *