خانه / تعبیر خواب / تعبیر و معنی دیدن آشپزخانه در خواب

تعبیر و معنی دیدن آشپزخانه در خواب

دیدن آشپزخانه در خواب، علامت آن است که حوادثی ناگهانی، شما را غمگین خواهد ساخت.دیدن آشپزخانه در خواب، دلالت بر این دارد که بر اثر حوادث غیرمترقبه دچار غم و غصه خواهید شد.دیدن آشپزخانه در خواب دلیل بر آن است که دوست شما از راه دور برای شما سوغاتی میاورد و یا به یک مهمانی بزرگ دعوت می‌شوید.کتاب سرزمین رویاها: خواب یک آشپزخانه: حرفهای بسیار زشتی پشت سر شما خواهند زد.
تعبیر خواب آشپزخانه مرتب آنلی بیتون می‌گوید: اگر زنی خواب ببینید آشپزخانه‌اش تمیز و مرتب است، علامت آن است که اقبال به او رو خواهد کرد.کتاب سرزمین رویا: یک آشپزخانه خیلی مرتب نشانه این است که یک دوست پیش شما می‌آید.دیدن وسایل آشپزخانه در خواب درکتاب سرزمین رویاها آمده است:یک آشپزخانه خالی: پول یک شعله آتش در آشپزخانه: اگر خدمتکار دارید او را عوض خواهید کرد.یک اجاق گاز در آشپزخانه: غم بزرگ غذا درست کردن در آشپزخانه شما در آشپزخانه غذا درست می‌کنید: غیبت و پرگویی یک سر آشپز در آشپز خانه: شما را به شام دعوت خواهند کرد.
عبیر خواب آشپزخانه  ـ ديدن آشپزخانه در خواب ، علامت آن است كه حوادثیناگهانی، شما را غمگين خواهد ساخت.  2ـ اگر زنیخواب ببينيد آشپزخانه اش تميز و مرتب است ، علامت آن است كه اقبال به او رو خواهد كرد.
کابینت-آشپزخانه-2015

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *