خانه / ذکر و دعاهای قرآنی / دانلود متن کامل زیارت عاشورای امام حسین (ع) با ترجمه فارسی

دانلود متن کامل زیارت عاشورای امام حسین (ع) با ترجمه فارسی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دانلود متن کامل زیارت عاشورای امام حسین (ع) با ترجمه فارسی را برای شما عزیزان قرار دادیم . خواندن دعای زیارت عاشورا ثواب بسیار زیادی دارد . فضیلت و خواص خواندن زیارت عاشورای امام حسین (ع) و یارانش چیست ؟ فلسفه زیارت عاشورا چیست ؟ در ادامه مطلب متن کامل دعای عربی زیارت عاشورای امام حسین + ترجمه کامل و معنی فارسی زیارت عاشورا + خواص و فواید خواندن زیارت عاشورا را مشاهده خواهید کرد .

دانلود متن کامل زیارت عاشورای امام حسین (ع) با ترجمه فارسی
دانلود متن کامل زیارت عاشورای امام حسین (ع) با ترجمه فارسی

دانلود متن کامل زیارت عاشورای امام حسین (ع) با ترجمه فارسی,ثواب خواندن دعای زیارت عاشورا,متن کامل دعای زیارت عاشورای امام حسین (ع),زیارت عاشورا به همراه ترجمه فارسی,همه چیز درباره زیارت عاشورا,خواص و فواید دعای زیارت عاشورا,فلسفه زیارت عاشورا,معنی و ترجمه فارسی زیارت عاشورای امام حسین (ع),زیارت عاشورا چیست ؟,ثواب و خاصیت خواندن زیارت عاشورا چیست ؟,چرا باید زیارت عاشورا را بخوانیم؟,دانلود نرم افزار و برنامه زیارت عاشورا برای گوشی های موبایل اندروید,دانلود متن و صوت زیبای زیارت عاشورا

دانلود متن کامل زیارت عاشورای امام حسین (ع) با ترجمه فارسی

زیارتی است نقل شده از محمد بن علی[۱]که در مدح حسین بن علی و لعنت بر امویان می‌باشد. در متون مذهب شیعه نگاشته‌شده در دوران صفویان، برای خواندن آن و مداومت بر آن ثواب و خاصیت‌های بسیاری نقل شده‌است و به شیعیان توصیه شده که بر خواندن زیارت عاشورا مبادرت بورزند.[۲][۳][۴][۵] در پایان زیارت عاشورا مستحب است ۲ رکعت نماز و بعد از آن دعای علقمه خوانده شود.

محتویات

  • ۱ سند زیارت عاشورا
  • ۲ معنای بخش آخر زیارت عاشورا
  • ۳ پانویس
  • ۴ منابع
  • ۵ پیوند به بیرون

سند زیارت عاشورا

قدیمی‌ترین سند زیارت عاشورا ازابن قولیه قمی است در کتاب کامل الزیارات و دیگری شیخ طوسی است که در «کتاب مصباح المتهجد» آورده و به صورت زیر زیارت را نقل می‌کند:

شیخ طوسی از محمد خالدطیالسی، از سیف بن عمیره، از صفوان بن مهران، از جعفر صادق، از علقمه محمد حضرمی، از باقر.[۶]

جمعی از بزرگان شیعه در مورد اثبات صحت این سند به تفضیل سخن گفته‌اند:

  1. میرزا ابوالفضل تهرانی (متوفای ۱۳۱۶ هجری قمری) به تفضیل در این رابطه سخن گفته است.[۷]
  2. آیت‌الله شیخ نصر الله شبستری در حدود ۵۰ صفحه در رابطه با سند بحث کرده‌است.[۸]
  3. آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی، از مراجع تقلید که در پاسخ استفتایی در ۱۴۲۸ هجری قمری به خط خود در رابطه با صحت سند بحث کرده، و اثبات کرده که مورد وثوق همه بزرگان امامیه‌است و سندش صحیح و مورد اعتماد می‌باشد.[۹]

معنای بخش آخر زیارت عاشورا

در آخرین بخش از این زیارت می‌خوانیم: «اَللَّهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِمٍ بِاللَّعْنِ مِنّی وَابْدَأْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثَّانِیَ وَالثَّالِثَ والرَّابِعَ اَللَّهُمِّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً وَالْعَنْ عُبَیْدَ اللَّهِ بْنَ زِیادٍ وَابْنَ مَرْجانَةَ وَ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ شِمْراً وَ آلَ اَبی سُفْیانَ وَ آلَ زِیادٍ وَ آلَ مَرْوانَ اِلی یَوْمِ الْقِیمَةِ.» یعنی: «خدایا! اولین و دومین و سومین و چهارمین ظالم بر خاندان پیامبر را لعن کن و یزید را به عنوان نفر پنجم و و ابن زیاد و ابن مرجانه و عمر سعد خاندان زیاد و ابوسفیان و مروان را.» آنچه سؤال برانگیز است این است که منظور از چهار نفر نخست چه کسانی هستند.

اولاً، در برخی از کتاب‌های تاریخی این بخش به گونه دیگری آمده است مثلاً در کامل الزیاره ابن قولویه این فصل به این عبارت آمده: «اللهم خص انت اول ظالم ظلم آل نبیک باللعن ثم العن اعداء آل محمد من الاولین و الآخرین الهم العن یزید و..» و نیز سید ابن طاووس بعد از ذکر این زیارت می‌نویسد: در مصباح الکبیر دو فصل آخر که صد بار تکرار می‌شوند، وجود ندارد. دوما، گفته شده اگر معصوم می‌خواست این افراد را به نام بشناسیم و به نام لعنت کنیم، نام آنان را می‌برد. همچنین شیخ طوسی در پاسخ به این سؤال گفته است اولی قابیل است که هابیل را به ناحق کشت. دوم قیدار پی کننده شتر صالح است. سوم قاتل یحیی بن زکریا است. چهارم ابن ملجم قاتل علی بن ابی طالب است.

********************************************

 علت اهميت زيارت عاشورا چيست؟ فوايد آن چيست؟

 درباره زيارت حضرت سيدالشهدا روايات فراوانى وجود دارد(1) و در خصوص زيارت عاشوراى معروف، احاديث متعددى از امام باقر (ع) و امام صادق (ع) نقل شده است.(2) امام باقر (ع) اين زيارت را به يكى از اصحابش به نام «علقمة بن محمد حضرى» آموزش داده است.

از آن جا كه زيارت نوعى اعلام موضع و مشخص كردن خط فكرى است و آثار سازنده عجيبى دارد، آنچه به عنوان متن زيارتى خوانده مى‏شود، از نظر محتوا و جهت دهى، از حساسيتى ويژه برخوردار است. به همين جهت ائمه (ع) با آموختن نحوه زيارت به ياران خود، به اين عمل سازنده جهت و غناى بيشترى بخشيده‏اند به گونه‏اى كه زيارتنامه‏هاى رسيده از معصومان (ع)- مانند زيارت جامعه كبيره، عاشورا، آل ياسين و ناحيه مقدسه- گنجينه‏اى از تعاليم و آموزش‏هاى عالى آنان است.

زيارت عاشورا- كه از تعاليم امام باقر (ع) است- به سبب آثار سازنده فردى و اجتماعى و بيان مواضع فكرى و عقيدتى شيعه و نشانه گرفتن خط انحراف، اهميت ويژه دارد. شمارى از دستاوردهاى اين زيارت عبارت است از:

1. ايجاد پيوند معنوى با خاندان عصمت و تشديد علاقه و محبت به آنان

اين محبت موجب مى‏شود، زائر آن بزرگان را الگوى خويش سازد و در جهت همسويى فكرى و عملى با آنان بكوشد همچنان كه در قسمتى از زيارت، از خدا مى‏خواهد زندگى و مرگش را يكسره همانند آنان قرار دهد: «اللهم اجعل محياى محيا محمد و آل محمد و مماتى ممات محمد و آل محمد».

 

از آنجا كه اين محبت به خاطر خداوند است- و خاندان عصمت از آن جهت كه‏الهى و منسوب به اويند، محبوب واقع شده‏اند- مايه تقّرب به خداوند است. در قسمتى از زيارت چنين مى‏خوانيم: «اللهم انى اتقرب اليك بالموالاة لنبيك و ال نبيك».

2. پيدايش روحيه ظلم ستيزى در زائر

تكرار لعن و نفرين بر ستمگران در اين زيارت، موجب پيدايش روحيه ظلم ستيزى در زائر مى‏شود. او با اعلام برائت و نفرت از ستمگران و ابراز محبت‏به پيروان حق و دوستان خاندان عصمت، پايه‏هاى ايمان دينى خود را مستحكم مى‏كند. مگر ايمان چيزى جز حب و بغض در راه خدا است: «هل الايمان الا الحب و البغض»؟ مؤمن واقعى در برابر ستم بى‏موضع نيست. از ستمگر نفرت و انزجار آشكارى دارد و با مظلوم و جبهه حق اعلام همراهى مى‏كند: «يا اباعبدالله انى سلم لمن سالمكم و حرب لمن حاربكم».

3. دورى جستن از خط انحراف

در اين زيارت، ريشه‏هاى ظلم هدف قرار مى‏گيرد: «فلعن الله امةً اسست اساس الظلم و الجور عليكم اهل البيت و لعن الله امة دفعتكم عن مقامكم و ازالتكم عن مراتبكم التى رتبكم الله فيها». ستمى كه در عاشورا تحقق يافت، در قلب تاريخ ستم ريشه دارد. اين ظلم يك حلقه از حلقه‏هاى ستمى است كه باانحراف مسير اصيل خلافت آغاز شد.

4. الهام گرفتن، درس آموختن و الگو قرار دادن اسوه‏هاى هدايت

در اين زيارت آمده است: «فاسئل الله الذى اكرمنى بمعرفتكم و معرفة اوليائكم ورزقنى البرائة من اعدائكم، ان يجعلنى معكم فى الدنيا و الآخرة و ان يثبت لى عندكم قدم صدق فى الدنيا و الاخرة». زائر پس از آنكه به حق معرفت پيدا كرد و ستم و ستمگر را شناخت و از آنان دورى جست، با ثبات قدم در مكتب خاندان عصمت و پيروى عملى از آنان، خود را در مسير سعادت دنيا و آخرت قرار مى‏دهد يعنى، اسوه‏ها و الگوهاى هدايت را- كه از سوى خداوند منصوب شده‏اند- سرمشق خود قرار مى‏دهد و همگامى با آنان را مى‏طلبد.

5. ترويج روحيه شهادت‏طلبى و ايثار و فداكارى در راه خدا

6. احياى مكتب و راه و هدف خاندان عصمت

**************************************************

فضیلت زیارت عاشورا را خدا ضمانت کرده است/ فلسفه سجده آخر زیارت عاشورا چیست؟

سید مهدی طباطبایی

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی طباطبایی می‌گوید: زیارت عاشورا وقتی با رعایت شرایط آن و خلوص نیت خوانده شود، فضیلت‌های بسیاری دارد که خداوند متعال آن را برای بندگانش ضمانت فرموده است.

عاشورا بزرگ‌ترین صحنه درگیری جبهه حق و باطل است. تمام مکارم اخلاقی و خوبی‌ها در برابر همه بدی‌ها و حیله‌های شیطانی ایستادگی می‌کند. در زمان غربت اسلام و در اوضاعی که جبهه باطل احساس می‌کرد به پیروزی رسیده، امام حسین(ع) در نهایت غربت و مظلومیت کار را تمام کرد و راه درست را به همه ما نشان داد.

در همین زمینه حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی طباطبایی، سخنران و کارشناس دینی، در گفتگو تأکید می‌کند که امروز بعد از 14 قرن، زیارت عاشورا به‌عنوان مسیری برای عرض ارادت و ارتقای معنوی در اختیار ما قرار دارد تا فراتر از مکان و زمان بتوانیم امام شهید خود را در مزار مطهرش زیارت کنیم.

امام حسین(ع) تربیت‌شده پیامبر(ص) برای بقای دین اسلام بود

تسنیم: هدف اصلی از زیارت ائمه اطهار علیهم السلام چیست و چه‌چیز در این زیارت‌ها نصیب انسان می‌شود؟

برای شروع باید توجه داشت که در جریان کربلا، جبهه باطل با نقشه بزرگی آمده بود تا به همه پیامبران و دینهای الهی تیر خلاص را بزند اما پیامبر اسلام(ص) چنین روزی را پیش‌بینی می‌کرد و برای همین امام حسین(ع) را تربیت کرده بود که در برابر آنان بایستد و به این ترتیب بزرگ‌ترین مصیبت و داغ عالم هم ایجاد شد. با این شیوه تمام تلاش جبهه باطل و حیله‌های او برای همیشه نقش بر آب شد. در عین حال بر اساس حدیث قدسی به ما آموزش داد تا از طریق زیارت عاشورا نسبت به آن حضرت ابراز ارادت و به فضیلت‌های ضمانت شده از سوی خداوند متعال دست پیدا کنیم.

البته اصل و اساس زیارت، بر محبت و ارادت قرار گرفته است. محبت هم در نتیجه شناخت صحیح به دست می‌آید. درواقع هرکسی که ائمه اطهار علیهم السلام را بشناسد و مقام و درجه والای آن بزرگان را بداند، به‌طور طبیعی نسبت به ایشان محبتی در دل خود احساس می‌کند. در نتیجه همین محبت به زیارت آنها می‌رود و از این طریق ضمن عرض ارادت، از آن بزرگان طلب کمک و درخواست حمایت برای رشد معنوی و فکری خود می‌کند. در نهایت هم به آرامشی می‌رسد که بر اثر همان احساسات درونی و همچنین امدادهای اهل بیت علیهم السلام ایجاد می‌شود.

تسنیم: میان تمامی انبیاء، اولیاء و ائمه اطهار علیهم السلام تأکید ویژه‌ای در مورد زیارت امام حسین(ع) شده است، به‌طوری که نقل شده هر فرد متمکنی باید حداقل سالی یک بار و هر شخص فقیری حداقل هر سه سال یک بار به زیارت آن حضرت برود، دلیل این تأکیدات چیست؟ و چرا زیارت امام حسین(ع) آرامش و لطف ویژه‌ای در قلب ایجاد می‌کند؟

دلیل این ماجرا همان قیام بزرگ امام حسین(ع) است که آثار بسیاری برای انسان‌ها در طول تاریخ دارد. آن حضرت همه داشته‌های خود را فدا کرد تا کلمه توحید باقی بماند و مشخص است که خداوند هم بر اساس وعده‌ای که فرموده است، او را برای دلها عزیز می‌کند به‌اندازه‌ای که امروز بعد از گذشت چهارده قرن شاهد هستیم که میلیون‌ها شیعه و دوستدار آن حضرت مسیرهای طولانی را با پای پیاده به‌سمت مزار مطهر آن حضرت طی می‌کنند تا عشق و ارادت خود را نسبت به آن حضرت و اهداف بزرگ او ابراز کنند. همه اینها به حادثه بزرگ عاشورا برمی‌گردد که وجدان آدم‌ها را آگاه و بیدار می‌کند. در عین حال بسیاری از شیعیان و حتی مردمی از دینهای یهودیت و مسیحیت آرزو می‌کنند که ای‌کاش در زمان قیام امام حسین(ع) بودند تا به یاری آن حضرت می‌رفتند، اما حالا که ما از وجود پربرکتش محروم هستیم باید سعی کنیم که از طریق زیارت‌نامه خواندن و حضور در کربلای معلی و زیارت مرقد شریف آن حضرت روح و جانمان را جلا بدهیم، چون امام حسین(ع) واسطه فیض خداست و به زائرهایش فیض و برکت می‌رساند.

در همین زمینه از امام رضا(ع) حدیثی نقل شده است با این مضمون: «هر امامی بر گردن دوستان و پیروانش عهد و پیمانی دارد و وفای به این عهد، با زیارت قبر آنان ممکن می‌شود. کسی که به شوق زیارت آنها و با تصدیق به فضیلت آنها به‌سوی قبور آنها برود مورد شفاعت ائمه در قیامت قرار می‌گیرد».

زیارت عاشورا را خداوند متعال از طریق وحی به پیامبر اسلام(ص) آموزش داد

تسنیم: در مورد خواندن زیارت عاشورا، ثواب زیادی نقل شده است. سند اصلی زیارت عاشورا چیست و کدام‌یک از ائمه اطهار علیهم السلام دستور داده‌اند که امام حسین(ع) را از طریق این دعا، زیارت کنیم؟

زیارت عاشورا که زیارت مخصوص حضرت سیدالشهدا(ع) است و خواندن آن ثواب زیادی دارد، بر اساس یک حدیث قدسی است که از امام باقر و امام صادق علیهما السلام نقل شده است. البته برای پیدا کردن سند زیارت عاشورا باید به کتاب‌های معتبر اسلامی مراجعه کنیم، مانند کتاب مصباح المتهجد نوشته شیخ طوسی که در این کتاب نوشته شده یکی از اصحاب آن بزرگان که علقمةبن محمد حضرمی نام داشت، از ایشان درخواست کرد تا دعایی به او یاد بدهند که اگر مزار مطهر امام حسین(ع) را از نزدیک زیارت کرد، آن دعا را بخواند و اگر هم نتوانست به کربلا سفر کند و از نزدیک آن حضرت را زیارت کند از راه دور و حتی از منزلش به امام حسین (ع) سلام کرده و آن دعا را بخواند. امام باقر(ع) هم در جوابش فرمود: «هروقت دو رکعت نماز بخوانی و بعد از سلام دادن، به‌سمت مزار شریف امام حسین(ع) رو کرده و با اشاره تکبیر بگویی و این زیارت را بخوانی، همان دعایی را خوانده‌ای که فرشتگان در زمان زیارت امام حسین(ع) می‌خوانند».

بعد از آن هم امام باقر(ع) زیارت عاشورا را این‌طور خواند: السلام علیک یا اباعبدالله، السلام علیک یابن‌رسول‌الله… درواقع آن حضرت زیارت را با سلام به جدّش شروع کرده و با لعن دشمنان او ادامه داد که این لعن‌ها شبیه همان لعن‌های قرآنی است که شیطان و کافران و ظالمان را شامل می‌شود.

تسنیم: با این توضیحات و با توجه به شأن زیارت عاشورا، چه فضیلت‌ها و پاداش‌هایی برای کسی که این زیارت را بخواند، تعیین شده است؟

در این مورد هم در احادیث تأکید شده است که هرکسی زیارت عاشورا را با خلوص نیت بخواند و شرایط آن را رعایت کند، مانند کسی است که همراه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جهاد کرده باشد و در رکاب آن حضرت به شهادت رسیده است.

حتی در روایت نقل شده که وقتی امام محمد باقر(ع) زیارت عاشورا را به علقمه آموزش داد، درباره پاداش و فضیلت‌های این زیارت شریف فرمود: «این زیارت را به این نحو بخوان و بدان اگر این کار را انجام بدهی، خداند متعال برای تو هزار هزار حسنه نوشته و هزار هزار گناه تو را محو می‌کند و درجه و مقام معنوی تو را 100هزار هزار بار بالاتر می‌برد و تو را از زمره افرادی قرار می‌دهد که با امام حسین(ع) همراه بوده و شهید شده‌اند. وقتی هم در درجه ایشان قرار بگیری شناخته نمی‌شوی جز در گروه شهدایی که در سپاه آن حضرت جهاد کرده و شهید شده‌اند و ثواب همه پیامبران و اولیای خدا و همه افرادی که آن حضرت را از زمان شهادت تا به حال زیارت کرده‌اند برای تو می‌نویسد».

در حدیث دیگری نوشته شده که امام جعفر صادق(ع) درباره ثواب و فضیلت زیارت عاشورا به یکی از اصحاب خود فرموده است: «زیارت عاشورا و دعای علقمه بعد از آن را بخوان و من ضامن می‌شوم که هرکس این زیارت و دعا را چه از راه دور و چه نزدیک مزار مطهر امام حسین(ع) بخواند زیارت او قبول خواهد بود و سلامش به جدّم می‌رسد و حاجت او برآورده می‌شود و به هر مرتبه‌ای که بخواهد، می‌رسد و خداوند او را ناامید نخواهد کرد.» و در ادامه تأکید فرمود: «این زیارت را همراه با این ضمانت من از پدرم گرفتم و پدرم از پدرش امام علی‌بن الحسین(ع) و او از پدرش امام حسین(ع) و آن حضرت از برادرش امام حسن مجتبی(ع) و آن حضرت از پدرش حضرت امیرالمؤمنین(ع) و ایشان از رسول اکرم(ص) و ایشان از حضرت جبرائیل(ع) و او از سمت خداوند متعال این زیارت را همراه با ضمانت آن دریافت کرد».

سجده شکر در انتهای زیارت عاشورا

تسنیم: حکمت سجده آخر در زیارت عاشورا چیست؟ و چرا در انتهای این زیارت با خواندن ذکر «اللّهم لک الحمد حمد الشاکرین…» سجده می‌کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد زیارت عاشورا درواقع حدیث قدسی است، یعنی خداوند متعال از طریق جبرائیل آن را به پیامبر اسلام(ص) آموزش داده است، حتی در بعضی از روایت‌ها نقل شده که امام حسین(ع) در روز عاشورا زیارت عاشورا را خواند. یک بار به‌طور کامل و یک بار هم به‌صورت جدا جدا فرازهایی از آن را در روز عاشورا تلاوت می‌فرمود، یعنی در هر ماجرا و اتفاقی که در روز عاشورا روی می‌داد، آن حضرت بخشی از زیارت عاشورا را تلاوت می‌کرد، اما بخش انتهایی را که سجده دارد در موقعیت خاصی تلاوت فرمود و آن زمان شهادت بود و فراز آخر را خواند: «اللّهم لک الحمد حمد الشاکرین» به همین دلیل این فراز را در حال سجده می‌خوانیم. باید دقت شود که امام حسین(ع) در چنین حالت و شرایطی خدای متعال را شکر می‌کند و این درس بزرگی برای ماست که در برابر سختی‌ها و گرفتاری‌هایی که قابلیت مقایسه با مصیبت بزرگ آن حضرت را ندارد، صبور و شاکر باشیم.

**************************************************

متن کامل زیارت عاشورا همراه با ترجمه فارسی

 *- اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا خِيَرَةَ اللَّهِ و َابْنَ خِيَرَتِهِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ اَميرِالْمُؤْمِنينَ و َابْنَ سَيِّدِ الْوَصِيّينَ

سلام بر تو اى ابا عبداللّه سلام بر تو اى فرزند رسول خدا سلام بر تو اى برگزيده خدا و فرزند برگزيده اش سلام بر تو اى فرزند امير مؤ منان و فرزند آقاى اوصياء

*- اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ فاطِمَةَ سَيِّدَةِ نِساَّءِ الْعالَمينَ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا ثارَ اللَّهِ وَ ابْنَ ثارِهِ وَ الْوِتْرَ الْمَوْتُورَ

سلام بر تو اى فرزند فاطمه بانوى زنان جهانيان سلام بر تو اى که خدا خونخواهيش کند و فرزند چنين کسى و اى کشته اى که انتقام کشته گانت نگرفتى

*- اَلسَّلامُ عَلَيْكَ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِكَ عَلَيْكُمْ مِنّى جَميعاً سَلامُ اللَّهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَ بَقِىَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ

سلام بر تو و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت ، بر شما همگى از جانب من سلام خدا باد هميشه تا من برجايم و برجا است شب و روز

*- يا اَباعَبْدِاللَّهِ لَقَدْ عَظُمَتِ الرَّزِيَّةُ وَ جَلَّتْ وَ عَظُمَتِ الْمُصيبَةُ بِكَ عَلَيْنا وَ عَلى جَميعِ اَهْل ِالاِْسْلامِ

اى ابا عبداللّه براستى بزرگ شد سوگوارى تو و گران و عظيم گشت مصيبت تو بر ما و بر همه اهل اسلام

*- و َجَلَّتْ وَ عَظُمَتْ مُصيبَتُكَ فِى السَّمواتِ عَلى جَميعِ اَهْلِ السَّمواتِ فَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسَّسَتْ اَساسَ الظُّلْمِ وَ الْجَوْرِ عَلَيْكُمْ اَهْلَ الْبَيْتِ

و گران و عظيم گشت مصيبت تو در آسمانها بر همه اهل آسمانها پس خدا لعنت کند مردمى را که ريختند شالوده ستم و بيدادگرى را بر شما خاندان

*- وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً دَفَعَتْكُمْ عَنْ مَقامِكُمْ و َاَزالَتْكُمْ عَنْ مَراتِبِكُمُ الَّتى رَتَّبَكُمُ اللَّهُ فيها

و خدا لعنت کند مردمى را که کنار زدند شما را از مقام مخصوصتان و دور کردند شما را از آن مرتبه هائى که خداوند آن رتبه ها را به شما داده بود

*- و َلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً قَتَلَتْكُمْ وَ لَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدينَ لَهُمْ بِالتَّمْكينِ مِنْ قِتالِكُمْ

و خدا لعنت کند مردمى که شما را کشتند و خدا لعنت کند آنانكه تهيه اسباب کردند براى کشندگان شما تا آنها توانستند با شما بجنگند

*- بَرِئْتُ اِلَى اللَّهِ وَ اِلَيْكُمْ مِنْهُمْ وَ مِنْ اَشْياعِهِمْ وَ اَتْباعِهِمْ وَ اَوْلِياَّئِهِم

بيزارى جويم بسوى خدا و بسوى شما از ايشان و از پيروان و دنبال روندگانشان و دوستانشان

*- يا اَباعَبْدِاللَّهِ اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ اِلى يَوْمِ الْقِيامَةِ

اى اباعبداللّه من تسليمم و در صلحم با کسى که با شما در صلح است و در جنگم با هر کس که با شما در جنگ است تا روز قيامت

*- وَ لَعَنَ اللَّهُ آلَ زِيادٍ وَ آلَ مَرْوانَ وَ لَعَنَ اللَّهُ بَنى اُمَيَّةَ قاطِبَةً وَ لَعَنَ اللَّهُ ابْنَ مَرْجانَةَ

و خدا لعنت کند خاندان زياد و خاندان مروان را و خدا لعنت کند بنى اميه را همگى و خدا لعنت کند فرزند مرجانه (ابن زياد) را

*- وَ لَعَنَ اللَّهُ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ لَعَنَ اللَّهُ شِمْراً وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسْرَجَتْ وَ اَلْجَمَتْ وَ تَنَقَّبَتْ لِقِتالِكَ

خدا لعنت کند عمر بن سعد را و خدا لعنت کند شمر را و خدا لعنت کند مردمى را که اسبها را زين کردند و دهنه زدند و به راه افتادند براى پيكار با تو

*- بِاَبى اَنْتَ وَ اُمّى لَقَدْ عَظُمَ مُصابى بِكَ فَاَسْئَلُ اللَّهَ الَّذى اَکْرَمَ مَقامَكَ

پدر و مادرم بفدايت که براستى بزرگ شد مصيبت تو بر من پس مى خواهم از آن خدائى که گرامى داشت مقام تو را

*- وَ اَکْرَمَنى بِكَ اَنْ يَرْزُقَنى طَلَبَ ثارِكَ مَعَ اِمامٍ مَنْصُورٍ مِنْ اَهْلِ بَيْتِ مُحَمَّدٍ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ و َآلِهِ

و گرامى داشت مرا بخاطر تو که روزيم گرداند خونخواهى تو را در رکاب آن امام يارى شده از خاندان محمد صلى اللّه عليه و آله

*- اَللّهُمَّ اجْعَلْنى عِنْدَكَ وَجيهاً بِالْحُسَيْنِ عَلَيْهِ السَّلامُ فِى الدُّنْيا وَ الاْخِرَةِ

خدايا قرار ده مرا نزد خودت آبرومند بوسيله حسين عليه السلام در دنيا و آخرت

*- يا اَباعَبْدِاللَّهِ اِنّى اَتَقَرَّبُ اِلى اللَّهِ وَ اِلى رَسُولِهِ وَ اِلى اميرِالْمُؤْمِنينَ وَ اِلى فاطِمَةَ وَ اِلَى الْحَسَنِ

اى اباعبداللّه من تقرب جويم به درگاه خدا و پيشگاه رسولش و اميرالمؤمنين و فاطمه و حسن

*- وَ اِلَيْكَ بِمُوالاتِكَ وَ بِالْبَراَّئَةِ (مِمَّنْ قاتَلَكَ وَ نَصَبَ لَكَ الْحَرْبَ وَ بِالْبَرائَةِ مِمَّنْ اَسَّسَ اَساسَ الظُّلْمِ وَ الْجَوْرِعَلَيْكُمْ وَ اَبْرَءُ اِلَى اللّهِ وَ اِلى رَسُولِهِ) مِمَّنْ اَسَسَّ اَساسَ ذلِكَ وَ بَنى عَلَيْهِ بُنْيانَهُ وَ جَرى فى ظُلْمِهِ وَ جَوْرِهِ عَلَيْكُمْ وَ على اَشْياعِكُمْ

و شما بوسيله دوستى تو و بوسيله بيزارى از کسى که با تو مقاتله کرد و جنگ با تو را برپا آرد و به بيزارى جستن از کسى که شالوده ستم و ظلم بر شما را ريخت و بيزارى جويم بسوى خدا و بسوى رسولش از کسى که پى ريزى کرد شالوده اين کار را و پايه گذارى کرد بر آن بنيانش را و دنبال کرد ستم و ظلمش را بر شما و بر پيروان شما

*- بَرِئْتُ اِلَى اللَّهِ وَ اِلَيْكُمْ مِنْهُمْ وَ اَتَقَرَّبُ اِلَى اللَّهِ ثُمَّ اِلَيْكُمْ بِمُوالاتِكُمْ وَ مُوالاةِ وَلِيِّكُمْ

بيزارى جويم بدرگاه خدا و به پيشگاه شما از ايشان و تقرب جويم بسوى خدا سپس بشما بوسيله دوستيتان و دوستى دوستان شما

*- وَ بِالْبَرآئَةِ مِنْ اَعْداَّئِكُمْ وَ النّاصِبينَ لَكُمُ الْحَرْبَ وَ بِالْبَرآئَةِ مِنْ اَشْياعِهِمْ وَ اَتْباعِهِمْ

و به بيزارى از دشمنانتان و برپا کنندگان (و آتش افروزان ) جنگ با شما و به بيزارى از ياران و پيروانشان

*- اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ وَ وَلِىُّ لِمَنْ والاکُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداکُمْ

من در صلح و سازشم با کسى که با شما در صلح است و در جنگم با کسى که با شما در جنگ است و دوستم با کسى که شما را دوست دارد و دشمنم با کسى که شما را دشمن دارد

*- فَاَسْئَلُ اللَّهَ الَّذى اَکْرَمَنى بِمَعْرِفَتِكُمْ وَمَعْرِفَةِ اَوْلِياَّئِكُمْ وَ رَزَقَنِى الْبَراَّئَةَ مِنْ اَعْداَّئِكُمْ

و درخواست کنم از خدائى که مرا گرامى داشت بوسيله معرفت شما و معرفت دوستانتان و روزيم کند بيزارى جستن از دشمنانتان را

*- اَنْ يَجْعَلَنى مَعَكُمْ فِى الدُّنْيا وَالاْخِرَةِ وَاَنْ يُثَبِّتَ لى عِنْدَکُمْ قَدَمَ صِدْقٍ فِى الدُّنْيا وَ الاْخِرَةِ

به اينكه قرار دهد مرا با شما در دنيا و آخرت و پابرجا دارد براى من در پيش شما گام راست و درستى (و ثبات قدمى) در دنيا و آخرت

*- وَ اَسْئَلُهُ اَنْ يُبَلِّغَنِى الْمَقامَ الْمَحْمُودَ لَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ وَ اَنْ يَرْزُقَنى طَلَبَ ثارى مَعَ اِمامٍ هُدىً ظاهِرٍ ناطِقٍ (بِالْحَقِّ) مِنْكُمْ

و از او خواهم که برساند مرا به مقام پسنديده شما در پيش خدا و روزيم کند خونخواهى شما را با امام راهنماى آشكار گوياى (به حق) که از شما (خاندان ) است

*- وَ اَسْئَلُ اللَّهَ بِحَقِّكُمْ وَبِالشَّاْنِ الَّذى لَكُمْ عِنْدَهُ اَنْ يُعْطِيَنى بِمُصابى بِكُمْ اَفْضَلَ ما يُعْطى مُصاباً بِمُصيبَتِهِ مُصيبَةً ما اَعْظَمَه

و از خدا خواهم به حق شما و بدان منزلتى که شما نزد او داريد ، که عطا کند به من بوسيله مصيبتى که از ناحيه شما به من رسيده بهترين پاداشى را که مى دهد به يك مصيبت زده از مصيبتى که ديده

*- وَ اَعْظَمَ رَزِيَّتَها فِى الاِْسْلامِ وَ فى جَميعِ السَّمواتِ وَ الاَْرْضِ اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فى مَقامى هذا مِمَّنْ تَنالُهُ مِنْكَ صَلَواتٌ وَ رَحْمَةٌ وَ مَغْفِرَةٌ

براستى چه مصيبت بزرگى و چه داغ گرانى بود در اسلام و در تمام آسمانها و زمين خدايا چنانم کن در اينجا که ايستاده ام از کسانى باشم که برسد بدو از ناحيه تو درود و رحمت و آمرزشى

*- اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْياىَ مَحْيا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى مَماتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

خدايا قرار ده زندگيم را زندگى محمد و آل محمد و مرگم را مرگ محمد و آل محمد

*- اَللّهُمَّ اِنَّ هذا يَوْمٌ تَبرَّکَتْ بِهِ بَنُو اُمَيَّةَ وَ ابْنُ آکِلَةِ الَْآکبادِ اللَّعينُ ابْنُ اللَّعينِ عَلى لِسانِكَ وَ لِسانِ نَبِيِّكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ

خدايا اين روز روزى است که مبارك و ميمون دانستند آنرا بنى اميه و پسر آن زن جگرخوار (معاويه ) آن ملعون پسر ملعون (آه لعن شده ) بر زبان تو و زبان پيامبرت که درود خدا بر او و آلش باد

*- فى کُلِّ مَوْطِنٍ وَ مَوْقِفٍ وَقَفَ فيهِ نَبِيُّكَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ

در هر جا و هر مكانى که توقف کرد در آن مكان پيامبرت صلى اللّه عليه و آله

*- اَللّهُمَّ الْعَنْ اَباسُفْيانَ وَ مُعاوِيَةَ وَ يَزيدَ بْنَ مُعاوِيَةَ عَلَيْهِمْ مِنْكَ اللَّعْنَةُ اَبَدَ الاْبِدينَ

خدايا لعنت کن ابوسفيان و معاويه و يزيد بن معاويه را که لعنت بر ايشان باد از جانب تو براى هميشه

*- وَ هذا يَوْمٌ فَرِحَتْ بِهِ آلُ زِيادٍ وَ آلُ مَرْوانَ بِقَتْلِهِمُ الْحُسَيْنَ صَلَواتُ اللَّهِ عَلَيْهِ

و اين روز روزى است که شادمان شدند به اين روز دودمان زياد و دودمان مروان بخاطر کشتنشان حضرت حسين صلوات اللّه عليه را

*- اَللّهُمَّ فَضاعِفْ عَلَيْهِمُ اللَّعْنَ مِنْكَ وَ الْعَذابَ (الاَْليمَ) اَللّهُمَّ اِنّى اَتَقَرَّبُ اِلَيْكَ فى هذَا الْيَوْمِ وَ فى مَوْقِفى هذا

خدايا پس چندين برابر کن بر آنها لعنت خود و عذاب دردناك را خدايا من تقرب جويم بسوى تو در اين روز و در اين جائى که هستم

*- وَ اَيّامِ حَياتى بِالْبَراَّئَهِ مِنْهُمْ وَاللَّعْنَةِ عَلَيْهِمْ وَ بِالْمُوالاتِ لِنَبِيِّكَ وَ آلِ نَبِيِّكَ عَلَيْهِ وَ عَلَيْهِمُ اَلسَّلامُ

و در تمام دوران زندگيم به بيزارى جستن از اينها و لعنت فرستادن بر ايشان و بوسيله دوست داشتن پيامبرت و خاندان پيامبرت که بر او و بر ايشان سلام باد

پس مى گوئى صد مرتبه :

*- اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِكَ

خدايا لعنت کن نخستين ستمگرى را که بزور گرفت حق محمد و آل محمد را و آخرين کسى که او را در اين زور و ستم پيروى کرد

*- اَللّهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَيْنَ وَ شايَعَتْ وَ بايَعَتْ وَ تابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَميعاً

خدايا لعنت کن بر گروهى که پيكار کردند با حسين عليه السلام و همراهى کردند و پيمان بستند و از هم پيروى کردند براى کشتن آن حضرت خدايا لعنت کن همه آنها را

پس مى گوئى صد مرتبه :

*- اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِكَ عَلَيْكَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقيتُ وَ بَقِىَ اللَّيْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِيارَتِكُمْ

سلام بر تو اى ابا عبداللّه و بر روانهائى که فرود آمدند به آستانت ، بر تو از جانب من سلام خدا باد هميشه تا من زنده ام و برپا است شب و روز و قرار ندهد اين زيارت را خداوند آخرين بار زيارت من از شما

*- اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

سلام بر حسين و بر على بن الحسين و بر فرزندان حسين و بر اصحاب و ياران حسين

پس مى گوئى :

*- اَللّهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِمٍ بِاللَّعْنِ مِنّى وَ ابْدَاءْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثّانِىَ وَالثّالِثَ وَ الرّابِعَ

خدايا مخصوص گردان نخستين ستمگر را به لعنت من و آغاز کن بدان لعن اولى را و سپس دومى و سومى و چهارمى را

*- اَللّهُمَّ الْعَنْ يَزيدَ خامِساً وَ الْعَنْ عُبَيْدَ اللَّهِ بْنَ زِيادٍ وَ ابْنَ مَرْجانَةَ وَ عُمَرَ بْنَ سَعْدٍ وَ شِمْراً وَ آلَ اَبى سُفْيانَ وَ آلَ زِيادٍ وَ آلَ مَرْوانَ اِلى يَوْمِ الْقِيمَةِ

خدايا لعنت کن يزيد را در مرتبه پنجم و لعنت کن عبيداللّه پسر زياد و پسر مرجانه را و عمر بن سعد و شمر و دودمان ابوسفيان و دودمان زياد و دودمان مروان را تا روز قيامت

پس به سجده مى روى و مى گوئى :

*- اَللّهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ حَمْدَ الشّاکِرينَ لَكَ عَلى مُصابِهِمْ اَلْحَمْدُ لِلَّهِ عَلى عَظيمِ رَزِيَّتى

خدايا مخصوص تو است ستايش سپاسگزاران تو بر مصيبت زدگى آنها، ستايش خداى را بر بزرگى مصيبتم

*- اَللّهُمَّ الرْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَيْنِ يَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَكَ مَعَ الْحُسَيْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَيْنِ الَّذينَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَيْنِ عَلَيْهِ السَّلامُ

خدايا روزيم گردان شفاعت حسين عليه السلام را در روز ورود (به صحراى قيامت ) و ثابت بدار گام راستيم را در نزد خودت با حسين عليه السلام و ياران حسين آنانكه بى دريغ دادند جان خود را در راه حسين عليه السلام.

اضافه کردن نظر

با عنایت به اینکه نظرات و پیشنهادات شما کاربران گرامی در بهبود خدمات رسانی پایگاه جامع عاشورا نقش کاملا موثری ایفا می کنند لذا صمیمانه از شما خواهشمندیم با عنایت به حدیث شریف نبوی که «مومن آیینه مومن است»، شما نیـز آیینه ما باشیـد و با یادآوری نقاط قوت و ضعف پایگاه جامع عاشورا، ما را از این فیض الهی محروم نفرمایید.

چند نکته:
• نظرات شما پس از بررسی و بازبینی توسط گروه مدیریت برای نمایش در سایت منتشر خواهد شد.
• نظرات تکراری و تبلیغاتی(به جز وبلاگ ها) تائید نمی شوند و امتیازی هم به آنها تعلق نخواهد گرفت.
• در صورتی که نظر شما نیاز به پاسخ دارد، پاسخ خود را در ذیل همان موضوع دنبال فرمایید.

نام (درخواست شده)

ایمیل

10000 نمادهای چپ

ارسال

نظرات  

12345678910

+13#936 علی کرمانی زاده 1395-10-16 11:43

اجرکم عندالله

+7#935 AMIR 1395-10-10 11:22

التماس دعا جهت ظهور حضرت ولی عصر(عج)

+7#934 داود 1395-10-08 09:19

اللهم عجل لولیک الفرج بحق حضرت زینب سلام الله علیها

+5#933 hossein 1395-10-08 01:47

التماس دعااااااااااااا ا

+4#932 مهدی 1395-10-06 10:05

ممنون

+3#931 جعفر رحمآنی 1395-10-06 00:04

سلام ازسایت خوبتان تشکر میکنم عالی بود

+6#930 گمنام 1395-10-05 09:06

السلام علیک یا عبد الحسین و رحمه الله و برکات
با اینگه از پدر سیلی خوردم درست یک روز کامل دل گیر شده ولی دعا می کنم که همیشه تنش سالم و در صحت کامل باشد و خدا نکنه برای اون اتفاقی بیفتد . چون که خودم را نمی بخشم .یا عبدالله از شما می خواهم پدر و مادرم و خواهرام و برادرام و نمامی شعیان اسلام در پناه خودت حفظ کنی

+3#929 ستاره 1395-10-04 22:19

ممنونم از سایت خوبتون
من خیلی از امام حسین حاجت گرفتم امیدوارم شما هم به همه ی حاجاتتون برسین
التماس دعا

+3#928 جعفروسودابه 1395-10-03 22:19

خدا خیرتان بدهد التماس دعا بنده راهم دعا کنید تا به خواستم برسم

+2#927 لیلا 1395-10-03 20:43

به حق همین زیارت عاشورا حاجت منم بده برای حاجت منم دعا کنید

+3#926 جعفر 1395-10-02 00:07

سلام ازاینکه این سایت راراه اندازی کرده اید ممنون هستم التماس دعا دارم ازتمام کسانیکه این دعا را میخوانندوامیدوا رم من هم به مراددلم برسم با خواندن این دعا

+7#925 داود 1395-10-01 07:36

التماس دعا جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان عج

+2#924 فاطيما 1395-09-29 01:49

ممنونم

+3#923 نگار 1395-09-29 00:23

سلام عزيزان براي منم خيلي دعا کنيد سني ندارم اما حسابي محتاج دعايم . فرامذشم نکنيد

+3#922 مرضیه 1395-09-28 21:20

باسلام وخسته نباشیدازاینکه دلمون باخوندن دعاسبکترمیشه ممنون

0#921 احمد 1395-09-26 11:09

ماشاالله

+7#920 ساعی 1395-09-26 10:01

خدا به شما جزای خیر بده عالی بود دعاکنیم خدا مرضای اسلام را شفا بده خواهر بنده را هم شفا بده

+7#919 علی اکبر 1395-09-25 23:33

دوستان سعی کنید هر روز زیارت عاشورا بخونید
مطمئن باشید برکتش مبینید

+2#918 علی اکبر 1395-09-25 23:31

اجرکم عندالله

+2#917 حلیا 1395-09-25 17:30

عالی بود

+2#916 حلیا 1395-09-25 17:30

عالی بود

-6#915 گمنام 1395-09-24 19:10

با سلا م
سلام علیک یا عبد الحسین (ع)
یه توصیه خوب برای آن های که دوست دارند به بهشت بروند می گوییم داعشی ها اگر شما به امریگاه و سرائیل. سعودی ها حمله کیند و حق مردم شیعه و اصفال که شهید شدند را بگیر مطمن باشید مثل حر شاید خداوند متعال از تقصیر شما بگذرد . و همچنین ابو بکر بغدای که دست نشانده همان دولت های کثیف است باید کشته شود (به افتخار خانم شهیده فرجی )و همراهانش که شربت شهادت خوردند

+4#914 Laikat ali jahan 1395-09-21 07:43

عالی بود متشکرم کسی که این سایت رو ساخته التماس دعا

+4#913 MAHSA 1395-09-18 23:49

عالی بود

0#912 گمنام 1395-09-18 08:29

سلام علیک یا عبدالله حسین
انشا الله داعش و همراهان داعشی ها نابود شوند و فقط به رقص خودشان برای سعودی هاو امریگاه و اسرائیل ها ادامه بدند بخاطر اینکه ان ها را به جون همدیگر می اندازند و ان ها سود می برند

+9#911 شهرزاد 1395-09-13 16:53

سلام ذوستان اول میخواستم تشکر کنم از کسی که این سایت و راه اندازی کرده و دوم اینکه ارزویه براورده شدن همه ی حاجتاتون در کنارش مارو هم یه دعایی بکنید
سوم اینکه اصلا نا امید نشید از امام حسین مطمعن باشید که مراد دلتونو میده چهله بردارید انشالله که تو همون چهل شب اول حاجت بگیرید و اگه نگرفتید بازم چهل شب دیگه همین طوری چله هاتونو ادامه بدید مطمعنم که اقا خودش حاجتتونو میده(اخه واسه خودم یه همچین اتفاقی افتاد 4 تا چله پشت سرهم خوندم ) فقط تورو خدا نا امید نشید نگید ای بابا ما که 40 شب خوندیمو هیچی نشد سمچ باشید واسه خواستتون ادامه بدید انشالله که حاجت روا میشید.
التماس دعا

+4#910 مهدی 1395-09-12 22:42

التماس دعا

+4#909 Parisan 1395-09-11 23:29

همه حاجت روا شن ب امید حق

+4#908 فاطمه 1395-09-07 18:42

ممنون از سایت خوبتون التماس دعا

+4#907 محدثه 1395-09-07 16:58

عالی بود التماس دعا

+3#906 محدثه 1395-09-07 16:56

عالی بود

+1#905 فخری خاجویی ازمشهد 1395-09-06 22:03

مرسی ا سایت خوبتان

+12#904 عسل 1395-09-06 17:27

سلام
متشکرم از سایت خیلی خوبتون. از شما و همه عزیزان التماس دعا دارم انشالله خداوند به حق آبروی امام حسین همه مریضا رو شفا بده داداش گل من رو هم شفا بده از همتون التماس دعا دارم تورو خدا دعا کنید

+2#903 مریم 1395-09-05 21:50

دوستان التماس دعا. یا حسین

+4#902 شهرزاد 1395-09-05 01:01

مارو هم دعا کنید…
انشاالله که همه حاجت روا بشن

+2#901 ati 1395-09-01 12:28

التمس دعای فراوون

+7#900 علی 1395-09-01 11:09

التماس دعا برای مریضی منم دعا کنید

+6#899 شهرزاد 1395-09-01 03:23

برام دعا کنین خیلی مشکل دارم

+13#898 سمانه 1395-09-01 02:13

سلام دوستان خواستم بگم من چهل شب زیارت عاشورا دعای علقمه و سوره یاسین خوندم حاجتمو از جایی که انتظار نداشتم گرفتم واقعا زیارت عاشورا معجزه میکنه از ته دل و با خلوص نیت امام حسینو صدا کن خیلی زود جوابتو میده من تا عمر دارم این معجزشو فراموش نمیکنم

+2#897 بنده خدا 1395-08-30 23:43

متشکر

+7#896 حسنا 1395-08-30 23:40

امشب شب اربعینه خیلی دوست داشتم امسال کربلا باشم
امام حسین به همین شب عزیز قسمت میدم حاجت همه رو بده مخصوصا بیماران ……. حاجت منم بده……. از امشب نیت کردم چهل شب زیارت عاشورا بخونم

+4#895 پ 1395-08-30 20:51

انشالله همه حاجت روا بشن.التماس دعا

+3#894 سینا 1395-08-30 20:16

عالی بود

+6#893 محمد 1395-08-30 18:05

عالی است امروز عصر اربعین سال ۹۵ است بعد از نماز مغرب و عشا دنبال زیارت عاشورا بودم اولین وبلاگ که باز کردم سایت زیبای شما بود انشاالله دعاهای همه دوستان براورده شود دعای ما هم همچنین . دستتان درد نکند التماس و دعا

+7#892 اس 1395-08-30 15:27

سلام برامون دعا کنید پدر بزرگم سرطان داره چند وقت افتاده حالش خیلی خراب دعا کنید خداازش راضی باشه

+3#891 علی 1395-08-30 12:48

سلام بر حسین وبر خاندان حسین امیدوارم نزر منم براورده بشه تا اقام امام حسین من روهم بطلبه انشالاه برم پابوسش انشالاه

+4#890 امید 1395-08-30 11:54

بار الها فهم و درک مشکلات و صبر و شکیبایی بر مصیبت را بر ما ارزانی بفرما

+1#889 سید 1395-08-30 07:40

چرا نمی فهمیم که برای اثر بخشی اجتماعی دعاها و زیارتها اصل خواندن به زبان مادری است و ترجمه به زبان عربی فرع بر موضوع تا به زبان عربی میخوانیم هیچ نه میفهمیم نه اثر گذار است . ببینیم اوضاع اخلاقی جامعه را وفکر کنیم چرا دعاها اثر نمیکند مهمترین علت ان نافهمی فارسی خواندنمان است

+4#888 faezeh 1395-08-30 02:23

ممنون عالی بود پاداشتون با سید الشهدا

+4#887 fatemeh 1395-08-27 19:17

سلام به همه ان شاالله حاجت همه برآورده بشه و خدا به منم نگاهی بکنه.

+6#886 مرضیه 1395-08-27 00:03

سلام یااباعبدالله به ناامیدی عباس قسمت میدم حاجت همه حاجتمنداروبدی امین

+3#885 ابو حسین 1395-08-26 15:43

صلی اله وعلیک یا ابا عبداله .

+13#884 atefeh123 1395-08-26 00:58

دوستان من می خوام 40 شب زیارت عاشورا بخونم دو ساله که فقط کارم شده گریه آمیدوارم حداقل دیگر همه چیز درست شود. به خدا خیلی سخته بلاتکلیفی و ندونی چه کار باید بکنی. دوستان محتاجم به دعا و برام دعا کنید.

+12#883 سمیرا 1395-08-25 17:03

من و خانواده ام الان تو شرایط خیلی سختی هستیم. انشالله که مشکلات همه و مشکلات ماهم برطرف بشه. یاحسین

+7#882 بیتا 1395-08-25 01:31

عالی بود دستتون درد نکنه

+4#881 زینب یوسفی 1395-08-24 18:23

O:-)(+_+)(+_+)O

+11#880 مادر 1395-08-22 13:52

از همه شما عزيزان ميخوام كه برام از صميم قلب دعا كنيد.بدجور محتاج دعام،خودمم از خداوند ميخوام آرامش رو به دل همه عنايت كنه ،خواهش ميكنم برام دعا كنيد

+7#879 نیلو 1395-08-21 12:50

یا امام حسین قلبم هزار تیکه ست تو رو به ناامیدی دل حضرت عباس از درگاهت ناامید برم نگردون .

+10#878 بیتا 1395-08-19 19:44

التماس دعا.مشکل لاینحلی دارم به امام حسین توسل کردم.انشالله خدا حاجت همه رو براورده کنه یه نگاهی هم به من کنه

+7#877 zeynab 1395-08-18 22:45

یا حسین

+6#876 سید 1395-08-18 10:50

سلام
عالی بود

+9#875 عسکر 1395-08-16 05:44

با سلام و ارزوی طاعات و عبادات همه ی دوستان انشالله به برکت زیارت عاشورا همه ی مسلمانان عاقبت بخیر شوند انشالله

+9#874 دل گیر 1395-08-15 19:38

پدرو مادرم طلاق گرفته اند، برادرم اذیت می کند، کارشناسی ارشد را رتبه اول تموم کردم، الان بی کار هستم. برای
همه جوانها دعا کنید. می ترسم دست خودم کار بدهم، روزی نمی شود به خودکشی فکر نکنم. خستم.

+7#873 دل گیر 1395-08-15 19:34

سلام، من خیلی دل گیر هستم، نماز می خونم، دعا می خونم، حجابم را رعایت میکنم و خیلی چیز هایی که خدا فرموده است را سعی کردم انجام بدهم، ولی نمی دونم هوایم را ندارند، بعضی وقت ها می گویم خودم را بکشم تا رها بشوم.دعایم کنید.

+7#872 مرضیه 1395-08-14 22:26

یااباعبدالله به ناامیدی عباس قسمت میدم پشت وپناهم باشی برام دعاکنید

+13#871 سیدمحمد گنجینه 1395-08-14 12:04

التماس دعا
انشاالله به برکت زیارت عاشورا هرچه زودتر یوسف زهرا (س)ظهور کند

+17#870 محتاج دعا 1395-08-14 02:12

از همه دوستانی ک این زیارت رو میخونن التماس دعا دارم.ده ساله گره بزرگی ب زندگیم افتاده.همه عمر و آبروم درخطره.اما ازلطف خدا ناامید نیستم.دعاکنین مشکل منم حل بشه خود آقا سیدالشهدا ضامن هممون باشه انشاالله

+11#869 امیرحسین 1395-08-14 00:26

یا امام حسین(ع) کمک کن همه به آرزوهامون برسیم…التماس دعا از همگی

+18#868 رضا 1395-08-13 18:33

سلام و عرض ادب …من تو بدترین شرایط زندگیم که کم اورده بودم خسته و ناامید بودم پناه اوردم به خدا و اقام حسین شک ندارم که اغوش گرم پروردگار روم باز بوده منو به اغوش گرفته و اقام حسین وساطت منو کرده از لطف و دریای مهربونی خودش…دوستان دعام کنید منم مثل داداشتون..التما س دعا

+11#867 من 1395-08-12 09:06

مطمئنم که نذر من بر آورده میشه یا حسین خودت کمکمون کن

+11#866 زهرا 1395-08-10 23:34

*- اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَيْنِ

التماس دعا

+8#865 معصومه 1395-08-10 23:27

عالی بود . خدا خیرتون بوه.

+6#864 vajihe 1395-08-10 11:13

السلام علیک یا ابا عبدالله
ممنون اجرکم عندالله

+5#863 علی 1395-08-09 20:09

التماس دعا

+6#862 Saffar 1395-08-09 02:45

اجرتون با سيدالشهدا عليه السلام

+6#861 Mefate 1395-08-08 23:44

برای منم دعا کنید شوهرم هر چه زودتر از شریکش سوا شه. خیلی سخته

+3#860 Mefate 1395-08-08 23:42

برای من هم دعا کنید. شوهرم از شریکش سوا شه. خیلی سخته

+6#859 شادی 1395-08-08 21:45

ممنون.اجرتون باخدا.

+7#858 رها 1395-08-08 15:56

سلام دوستان التماس دعای فراوان دارم

+9#857 ابو حسین 1395-08-08 15:30

صلی اله وعلیک یا ابا عیداله .

+9#856 پرستو 1395-08-08 10:46

ایمان دارم به روزی که دوباره کامنتمو میخونم اما دعام اجابت شده.
التماس دعا . بامید رفع حاجت همه نیازمندان.

+4#855 ف 1395-08-07 05:37

خ ممنون

+6#854 ف 1395-08-07 05:37

ممنون بارها استفاده کردم

+4#853 فرزاد 1395-08-06 08:37

التماس دعا

+8#852 فرزاد 1395-08-05 08:03

التماس دعا برام دعا کنید

+5#851 هدي 1395-08-05 00:16

قبول باشه

+9#850 یه دلشکسته عاشق کرببلا 1395-08-04 22:36

سلام دوستان حاجتتون قبول برامنم خیلی دعکنید محتاج دعاای همه شمادوستان هستم

+12#849 هدي 1395-08-03 00:02

ممنون
التماس دعاي ويژه

+11#848 حسنا 1395-08-02 23:57

التماس دعا
موفق باشيد

+9#847 حسنا 1395-08-02 23:55

ممنون ام، التماس دعا

+12#846 حسین شکری 1395-08-02 11:01

سلام . خیلی التماس دعا مخصوصا برای جوانهامون دعاکنید.برای سلامتی پدرومادرهامون دعاکنیم.برای شفای همه مریضها دعا کنیم

+5#845 ژاله 1395-08-01 18:39

خیلی ممنون استفاده کردم خوندم

+4#844 اسیع 1395-07-30 05:46

ممنونم از قرار دادن زیارت عاشورا با ترجمه اش رو عالی بود اجرتون با امام حسین

+5#843 پری 1395-07-30 00:37

ممنون اجرتون با امام حسین

+8#842 Mhmdrza 1395-07-29 01:02

السلام علی الحسین
اللهم صل علی محمد وال محمد
سبحان الله
اللله اکبر
الحمدلله
لا حول و لا قوة الا بالله
التماس دعا

+7#841 azi 1395-07-29 00:18

التماس دعا . ..فردا اتفاق مهمی قراره توی زندگیم پیش بیاد تورو به مظلومی حسین برام دعا کنید که همه چیز خوب پیش بره

+5#840 دیانا 1395-07-28 19:24

عالیه

+8#839 سمیرا 1395-07-28 15:40

خداخیرتون بده اجرتون با اقا سیدالشهدا ع

+4#838 مريم 1395-07-27 01:25

توروخدا دعاكنيد من امسال كانون وكلا شهرتهران قبول بشم

+6#837 Amirali Jafarlo 1395-07-27 01:22

توروخدادعا كنيد من امسال كانون وكلا شهرتهران قبول بشم

سلام بر ارباب بی کفن اقا اباعبدالله حسین ع و بردار بزرکوارش اقا ابوالفضل عباس ع و یاران بی همتایشان تا روز قیامت و لعنت بر دشمنان و جنگ کرده های انان…..
 
 
مرضیه
+22 #831 مرضیه 1395-07-24 15:10
ان شالله هرکی هرمشکلی داره مشکلش حل بشه یااباعبدلله
 
 
مرضیه
+14 #830 مرضیه 1395-07-24 15:08
سلام التماس دعادوستان برام دعاکنیدخیلی دلم شکسته
 
 
ف
+2 #829 ف 1395-07-24 05:07
بسیار خوب ممنون
 
 
حسین
+7 #828 حسین 1395-07-23 22:27
*- اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللَّ هِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ رَسُولِ اللَّهِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا خِيَرَةَ اللَّهِ و َابْنَ خِيَرَتِهِ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ اَميرِالْمُؤْمِ نينَ و َابْنَ سَيِّدِ الْوَصِيّينَ اشتباهه در زیارت معروف عاشورا در مفاتیح نیست تصحیح بفرمایید ابتدای زیارت عاشورا در مفاتیح :
اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَباعَبْدِاللهِ ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَابْنَ رَسُولِ اللهِ ، اَلسَّلاٰمُ عَلَيْكَ يَا بْنَ اَميرِالْمُؤْمِ نين ، وَ ابْنَ سَيِّدِ الْوَصِيّينَ اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يَا بْنَ فاطِمَةَ سَيِّدَةِ نِسٰاءِ الْعٰالَمينَ ، اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا ثارَاللهِ وَابْنَ ثارِەِ
 
 
sh
+2 #827 sh 1395-07-23 18:28
Ba in ke yekam to hame vali khobe mamnon 🙂
 
 
ف
+6 #826 ف 1395-07-23 05:13
ممنون بسیار خوب بود استفاده کردم
 
 
زیبا
+8 #825 زیبا 1395-07-22 23:28
سلام التماس دعا من همیشه برای همه ی مردمم هر جا که باشن دعا میکنم لطفا برای من هم دعا کنین
 
 
سحر
+7 #824 سحر 1395-07-22 21:11
تو رو خدا برام از ته دلتون دعا کنین التماس دعا دارم و خدا ببخشم
 
 
پگاه
0 #823 پگاه 1395-07-22 18:09
🙂 عاااالللللللییی ی
 
 
مریم زاهدی
+3 #822 مریم زاهدی 1395-07-22 16:11
بسم رب شهدا
سلام سایتتون واقعا خوب بود انشالله اجرتون باسداشهدا ع
 
 
maryam
+3 #821 maryam 1395-07-22 10:26
التماس دعا
 
 
فاطمه
+3 #820 فاطمه 1395-07-22 09:43
تازه دامادم پسرم فدای حسین
 
 
سید
+3 #819 سید 1395-07-22 09:12
سلام عالی بود.التماس دعا
 
 
الهه
+6 #818 الهه 1395-07-22 07:56
الهه
التماس دعا
انشاءالله همه به حرمت این شبهای عزیز حاجت روا بشوند.
🙄
 
 
حاج خانم
+3 #817 حاج خانم 1395-07-22 01:29
عالی بود
 
 
شادان
+10 #816 شادان 1395-07-21 20:12
التماس دعا
خیلی محتاجم
خیییییییییییییی یییییییییییلی زیااااد
 
 
عطا اله طاهري
+9 #815 عطا اله طاهري 1395-07-21 20:10
التماس دعا
 
 
عطا اله طاهري
+4 #814 عطا اله طاهري 1395-07-21 20:09
سلام و دعاي خير
اينجانب عطا اله طاهري به استحضار مي رساند
زيارت عاشورا را شام غريبان ٩٥ قرائت و از باعث اين سايت تشكر و قدرداني را داشته و از خداوند منان علو درجات را براي شما برادر گرامي دارم
التماس دعا
 
 
راضیه
+4 #813 راضیه 1395-07-21 15:14
سلام التماس دعا
 
 
حسین
+3 #812 حسین 1395-07-21 14:31
ممنونم
التناس دعا
 
 
جهانیان
+5 #811 جهانیان 1395-07-21 13:08
سلام امیدوارم دعای همه برآورده بخیر شود ترا به خدا این حقیر فراموش نشود
 
 
خاك پاى اقا امام زمان
+4 #810 خاك پاى اقا امام زمان 1395-07-21 12:42
خدا خيرتون بده
 
 
NEDA
+1 #809 NEDA 1395-07-21 12:19
🙄 با تشکر از کار کنان این سایت.التماس دعا
 
 
بهار یاراحمدی
+2 #808 بهار یاراحمدی 1395-07-21 11:34
لطفا برای من دعا کنید حاجتم رو بگیرم 😥
 
 
بهار یاراحرمدی
0 #807 بهار یاراحرمدی 1395-07-21 11:30
دستتون درنکنه واقا عالی بود 🙄
 
 
parvane
+3 #806 parvane 1395-07-21 11:23
واقعا ازتون ممنونم، تو روز عاشورا دلو جونمو زنده کردید
 
 
نرجس
+2 #805 نرجس 1395-07-21 10:11
عالی بود اجرتون با امام حسین….. 🙄
 
 
رستاک
+2 #804 رستاک 1395-07-21 09:04
التماس دعا از همه دوستان الاخصوص بانی این متن
 
 
Max
+1 #803 Max 1395-07-21 03:52
🙁 😥 🙁 😥
 
 
ساناز
+3 #802 ساناز 1395-07-21 01:28
ییخیلیب عباسیم نهر فرات اوسته، بلیم سیندی زینب، علمدار اولدی… یاشا …………..س اغول ساناز ازاردبیل …..شهر حسینی……..

………….التماس دعا
 
 
ساناز
+7 #801 ساناز 1395-07-21 01:21
اممممممممممممشب حالم اصلا خوش نبود .پدرم تازه فوت شده .زیارت عاشورا خوندم کمی دلم اروم شدددددددددددددد د .ممنونم اررزو دارررم فقط زیارت کربلا بریم ونمیتونم چرا قسمتم نمیشه 🙁
 
 
سودابه
+2 #800 سودابه 1395-07-21 01:18
قبول باشه ممنونم قرار دادن زیارت عاشورا با ترجمه اش …… 😆 التماس دارم اَللّهُمَّ اجْعَلْ مَحْياىَ مَحْيا مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى مَماتَ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
ارزو دارم ریارت کربلا ……….
 
 
نعمت الله
+1 #799 نعمت الله 1395-07-21 01:18
ممنونم
 
 
سودابه
+2 #798 سودابه 1395-07-21 01:14
ممنونم
 
 
لیلا
+8 #797 لیلا 1395-07-20 18:30
قبول حق.
مامان من مریضه خدا انشاءالله به حق این شبای عزبز شفاشو بده.
براش دعا کنید.
 
 
لیلا
+8 #796 لیلا 1395-07-20 18:27
قبول حق.
مامان من مریضه براش دعا کنید انشاءالله به حق این شبای عزیز اقا امام حسین شفاشو از خدا بگیره.
 
 
F
+1 #795 F 1395-07-20 17:21
عالی بود
 
 
طناز
+1 #794 طناز 1395-07-20 14:47
سلام به همه……عزادار یتون قبول 😆
 
 
Asghar
+4 #793 Asghar 1395-07-20 13:49
🙂 خدا خیر بدهد این وسیله برای قرائت به مردم ارسال میکند یا اختیار مردم میزارد قبول حق به ابروی سید شهدا ع
 
 
صبا
+3 #792 صبا 1395-07-20 01:49
سلام تشکر ویژه دارم اجرتون با امام حسین(ع) التماس دعااا
 
 
حاجيه خانم
+1 #791 حاجيه خانم 1395-07-19 23:29
😥
 
 
فاطمه
+1 #790 فاطمه 1395-07-19 21:24
سلام ممنون من خیلی استفاده کردم برای منم دعا کنید 🙂
 
 
امیر
+1 #789 امیر 1395-07-19 20:03
اجرتون با آقا امام حسین
 
 
امیر
+3 #788 امیر 1395-07-19 20:01
قبول باشه انشاالله
 
 
جعفر واحدیان
+13 #787 جعفر واحدیان 1395-07-19 16:56
سلام باسپاس وتشکر اجرتون بااقاامام زمان از گذاشتن این دعا ،التماس دعا
 
 
حسین
+5 #786 حسین 1395-07-19 02:36
قبول حق
 
 
مظلوم
+9 #785 مظلوم 1395-07-19 00:15
خداوند ظلم ظالمان را در همه ی زمانها به خودشان برگرداند
آمین
 
 
نگار
+2 #784 نگار 1395-07-18 19:50
خوب بود یعنی عالی بود یعنی۲۰ بود 😆
 
 
رسول عباس زاده گویجه سلطان
+1 #783 رسول عباس زاده گویجه سلطان 1395-07-18 09:32
😡 ممنونم از کارتان فقط نکته های کوجکی دار ه که مثل من پیر ها با خوندش به مشکل بر خورد می کنی
 
 
رسول عباس زاده گویجه سلطان
+3 #782 رسول عباس زاده گویجه سلطان 1395-07-18 08:54
منم ارزو دارم زیارت کربلا
 
 
حسین
+3 #781 حسین 1395-07-18 07:32
سلام. یااباعبدالله التماس دعا دارم
 
 
حسین
+3 #780 حسین 1395-07-18 07:29
یا اباعبدالله.. التماس دعای مخصوص دارم از همه شما عزیزان
 
 
حجت
+8 #779 حجت 1395-07-18 06:35
سلام براامتون خیلی خوب مرسی خدا خیرتون بده امیدوارم هرکی هر حاجتی داره حاجتشون براورده کردن هرکی هر مشگلی داره مشگلشون بگشا و مریض ها سرطانی هر مرزی دارن خدا به حق امام 🙁 حسین به حق امام زمان به حق حضرت فاطمه شفا بدشون
 
 
اکبر راشدین
+3 #778 اکبر راشدین 1395-07-18 01:01
با سلام و تشکر از شما تحت اللفظی معنی شده است
بهتر بود روان ترجمه میشد البته در جاهایی میتوان به قسمتهایی که حساس و درخواستی از خداوند شده را با رنگ دیگر و یا هایلایت نمود تا موثر واقع شود

ممنونم راشدین زنجان خادم الحسین
 
 
یگانه
0 #777 یگانه 1395-07-17 23:13
واقعاممنون عالی فقط اگه میشه یکم فاصله خط هاروبیشترکنیدمم نون
 
 
sanaz
+4 #776 sanaz 1395-07-17 10:02
خیرببینی
 
 
a
+14 #775 a 1395-07-16 23:27
مادر منم خواهش ميكنم دعا كنيد 😥 ١٥ساله مريضيش دكترا تشخيص نميدن الانم بيمارستانه براي شفا خوب شدن دعا كنيديش لطفا
 
 
نرگسین
+14 #774 نرگسین 1395-07-15 00:23
سلام عاشقان ابا عبدالله من را دعا کنید منتظر معجزه ام یا صاحب الزمان
 
 
سلمان احمدی
+5 #773 سلمان احمدی 1395-07-14 17:21
🙁 التماس دعا
 
 
محمد حسين
+3 #772 محمد حسين 1395-07-14 06:33
ممنون و سپاسگزارم،
حرف ز را تايپ كردم زيارت عاشورا امد بالا.
ابتداء عربى و بعد فارسى انرا قرائت كردم و مغتنم كشتم.
اجرتان با حسين و خاندان نبوت
 
 
محتاج دعا
+14 #771 محتاج دعا 1395-07-14 01:19
از همه دوستانی ک با خوندن این زیارت دلشون واس کربلا هوایی شده التماس دعا داریم
 
 
سحرناز
+10 #770 سحرناز 1395-07-14 01:12
خدا اجرتون بده . سایت شما واقعا عالی هست . انشالله همه کسانی که تو تهیه سایت شرکت کردن حاجت روا بشن به حق امام زمان . الهی مین ،
 
 
پروانه
+15 #769 پروانه 1395-07-13 16:46
سلام دستتون دردنکنه،برای من هم دعا کنید تا این ماه منم بچه دار شم
 
 
کربلایی زهرا
+9 #768 کربلایی زهرا 1395-07-13 12:30
سلام ممنونم اجرتون با ارباب حسین من هرروز زیارت عاشورا واسه آرامش قلب میخونم واقعا معجزست تو این شبای محرم التماس دعای فرج دارم و برای کربلا نرفته ها خیلی دعا کنید 🙁
 
 
سارا
+7 #767 سارا 1395-07-12 11:45
ممنون بابت. قرار دادن متن زیارت عاشورا و ترجمه ش
 
 
سيده مريم
+7 #766 سيده مريم 1395-07-12 10:18
متشکرم . بسيار خوب بود
اميدورام مشکلات همه و باني اين دعا و خواننده اش و بقيه دوستان به لطف خدا و دعاي خير ائمه حل شه
 
 
وحید
+1 #765 وحید 1395-07-12 03:04
سلام و عرض ادب

خیلی سایت خوبی دارید

میخواستم کانال تلگرام را معرفی کنم که مطالب در مورد زیارت عاشورا و مداحی هست خودتون مشاهده کنید

https://telegram.me/dahmoharam

متن زیارت عاشورا

زیارت عاشورای صوتی

زیارت عاشورای سماواتی

فایل pdf زیارت عاشورا با معنی فارسی

https://telegram.me/dahmoharam

dahmoharam@
 
 
حسین
+6 #764 حسین 1395-07-12 02:23
یا حسین(ع)
 
 
MKDEZ
-1 #763 MKDEZ 1395-07-11 22:53
ببخشید بعیده از شما یکی از اساسی ترین فرازهای زیارت عاشورا نمی دونم به چه دلیل اینجا حذف شده

لَعَنَ اللهُ مَنْ ظَلَمَکَ وَ لَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً سَمِعَتْ بِذلِکَ فَرَضِیَتْ بِهِ

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
 
حسین
+3 #762 حسین 1395-07-11 08:58
التماس دعا دارم از همه عزیزان
 
 
عباس
+2 #761 عباس 1395-07-10 17:37
سلام دوستان تو رو خدا جانبازان و معلولین و مریضای سرطانی رو دعا کنید در ضمن اگه زیارت عاشورا خوندید یادی از شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هم بکنید
 
 
عباس
+3 #760 عباس 1395-07-10 17:20
سلام به همه دوستان ممنون از همتون مخصوصا عزیزانی که برای هم نوعاشون دعای خیر دارن. خدا رو قسم میدم به حق مهدی فاطمه و مظلومیت سیدالشهدا و علمدار کربلا که حاجت همتونو بده … تو رو خدا من دلشکسته رو هم دعا کنید تشکر از سایتتون اجرتون با بی بی زینب
 
 
عباس مرادی
+2 #759 عباس مرادی 1395-07-10 16:50
با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت کامل و خوبتون تو محیط کار به مفاتیح دسترسی نداشتم که به لطف شما رفع نیاز شد. تا حدودی زیارت عاشورا رو حفظم اما نه کامل که امیدوارم سایت شما باعث حفظ کامل بنده بشه و بهره ای از ثوابش عاید شما خوبان بشه “التماس دعا”
 
 
رضا
+2 #758 رضا 1395-07-08 12:42
خوشابه حالتون برای ماهم دعا کنید ماهم نصیب کربلابشیم قربون امام حسین بشم
 
 
مادر نگران
+6 #757 مادر نگران 1395-07-07 11:52
لطفا برای شفای دختر من هم دعا کنید. سخت مریضه. 4 ماهه درد میشه. خداوند همه بیماران رو شفا بده. آمین یا رب العا لمین
 
 
بنده خاکی
+4 #756 بنده خاکی 1395-07-07 01:48
با سلام درود بر حسین ع و خاندان پاک و مطهر ایشان.خون حسین پاک و مطهر بود و به ناحق بر زمین ریخت.خدای متعال لعنت کند باعث و بانی این کار شیطانی را و خداوند لعنت کند تمام ستمگران و مکاران و فریب کاران را در همه عالم.یا حسین ای بزرگوار به حق محمد صل الله علیه والسلم شفاعت ما را نزد خداوند متعال بفرما و در روز قیامت وصاتت ما را بفرما. آمین یا رب العالمین
 
 
Amin
-1 #755 Amin 1395-07-06 01:17
سلام. خسته نباشید
دسته شمادرد نکنه .خیلی ممنون بابته زیارت عاشورا با ترجمعه
فارسی.
 
 
علی
+1 #754 علی 1395-07-03 15:44
عالی بود.
 
 
مطهره
+5 #753 مطهره 1395-06-27 02:59
سلام و خسته نباشید
خیلی ممنون از بابت قرار دادن زیارت عاشورا در سایت من عادت دارم هر شب بخونم هم اکنون ناءب الزیاره شما در کربلا هستم الان ک توو هتلم مفاتیحی در دسترسم نبود از طریق سایت شما خوندم اثوابش ب شما هم برسه التماس دعا
 
 
بنده خدا
+9 #752 بنده خدا 1395-06-26 20:26
الهههی که محبت امام حسین همیشه روشنی بخش قلبهامون باشه و در هر لحظه دستگیرمون ، الهههی حاجت همه براورده ب خیر بشه و تمام مریضها لباس عافیت ب تن کنن، عزیز من هم از بستر بیماری بلند شه ، آمیییین
 
 
مريم
+9 #751 مريم 1395-06-25 22:38
سلام دوستان عزيزم
تو رو خدا واسه منم دعا كنيد
ان شاءاله همتون عاقبت بخير بشيد
 
 
نوید
+6 #750 نوید 1395-06-22 19:45
واقعا دست همتون درد نکنه از همه دوستان عاجزانه خواهش می کنم واسه بنده حقیر هم دعا کنن تا مشکلم حل بشه.ممنون سپاسگذار همگی هستم 🙂
 
 
حمید
+3 #749 حمید 1395-06-21 15:00
ممنونم.اجرتون با اقا
 
 
اکرم
+4 #748 اکرم 1395-06-21 10:12
سلام عالی بود اجرتون با امام حسین در روز عرفه محتاج خوندن زیارت بودم کهانجام شد
 
 
مرادی
+3 #747 مرادی 1395-06-15 09:07
التماس دعا-درفرج صاحب امر ما آقا امام زمان موفق وپیروز باشید
 
 
زینب
+6 #746 زینب 1395-06-14 23:04
سلا م پدرم به مریضی مشکل برخورده براش دعا کنین
 
 
زهرا
+11 #745 زهرا 1395-06-11 23:32
سلام.مرسی از زحمتاتون.مادرم مریضه.توروخدا شماهم براش دعاکنین
 
 
زهرا
+1 #744 زهرا 1395-06-10 10:34
عالی بود. اجرتون با امام حسین(ع)
التماس دعا
 
 
بنده خدا
+3 #743 بنده خدا 1395-06-09 21:51
ممنون بابت گذاشتن معنی…انشاءالل ه امام حسین هممون رو شفاعت میکنه
 
 
فاطمه
+2 #742 فاطمه 1395-06-04 16:51
باسلام وخداقوت خدمت شما وعاقبت بخیری فراوان برای شما از درگاه حق وعنایت آقا امام زمان عج
 
 
مریم
+5 #741 مریم 1395-06-04 03:07
با سلام به همه شیفتگان امام حسین، مطالب عزیزانی که پیغام داده بودند رو خوندم، و برای تک تکشون دعا کردم، من هم خیلی محتاج دعای شما عزیزان با دلهای پاکتون هستم، فقط عزیزان اگر زیارت عاشورا میخونید به عشق امام حسین بخونید نه صرفا برای حاجت، اگر دلتون رو بدید امام حسین و با اعتقاد بخونید انشاالله امام بزرگوارمون پیش خدا شفاعت مارو میپذیرند، وقتی زیارت رو میخونید یاد واقعه ی بزرگ و جگرسوزه کربلا بیفتید و بخاطر مظلومیته امامون اشک بریزیم، اونوقته که عشق امام تو دلتون رخنه میکنه و صبرو استقامتتون رو بیشتر میکنه و انشاءالله که همه به حاجتهای خیرشون برسن این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست
 
 
ابوالفضل
0 #740 ابوالفضل 1395-06-01 18:34
خییلیییییی عااااالیییییییی ی بود
 
 
ابوالفضل
-1 #739 ابوالفضل 1395-06-01 18:34
😉 :-*
 
 
احمدستاری
+4 #738 احمدستاری 1395-05-27 14:08
باسلام وعرض احترام.خداوند بشماجزای خیر عنایت فرماید.بسیارعال ی ومفیداست.اگه برایتان مقدور باشه باصوت زیبا پخش بشه .ممنون از زحمات شما دوستان بزرگوار
 
 
محمدیاسا
+9 #737 محمدیاسا 1395-05-20 00:45
باسلام م حدود۷ماهه ک ازدواج کردم و۶ ماهه ک باردارم .شوهرم بیکاره خواهش میکنم هرکی این زیارت رومیخونه ماروهم ازدعای خیرش بی نصیب نکنه.

اجرتان با اباعبدالله
التماس دعا از همه عزیزان دارم
 
 
م
+1 #734 م 1395-05-15 05:40
سلام واقعا ممنون خدا خیرتون بده
 
 
سعیده
+2 #733 سعیده 1395-05-11 20:08
عالیه
 
 
حسین کاظمی
+1 #732 حسین کاظمی 1395-05-11 16:56
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 ممنون
 
 
حسین کاظمی
+1 #731 حسین کاظمی 1395-05-11 16:55
ممنون از همه
 
 
فرزانه
-1 #730 فرزانه 1395-05-02 03:15
با عرض سلام
اول از همه از تلاشتون ممنونم، به نظرم خیلی بهتر می بود اگر فونت عربی رو به صورتی انتخاب می کردید که بهتر قابل خوندن می شد و شاید اگر می تونستید این ادعیه ارزشمند رو بصورت فایل پی دی اف و با خطاطی اصلی منتشر می کردید
 
 
نینا
+4 #729 نینا 1395-04-31 23:44
سلام دوستان قبول باشه.
سوال من اینه که وقتی میگه 100 مرتبه بگویید اگر 100 مرتبه نگیم غلطه؟لطفا جواب بدید
——
پایگاه جامع عاشورا:سلام دوست عزیز ،صدمرتبه مستحب است واگر نگوییم هم اشکالی ندارد.اتماس دعا
 
 
ابوالفضل
+8 #728 ابوالفضل 1395-04-30 07:41
باسلام .چه خوبه باصفای دل بخونیم خدا از ما قبول کنه و توفیق نزدیکی و قرب الهی را پیدا کنیم .انشاالله
 
 
fateme
+1 #727 fateme 1395-04-22 19:12
واقعا متشکرم که متن شو گزاشتید انشاالله شما هم شریک بلشید تو ثوابش
 
 
محمد
+2 #726 محمد 1395-04-16 10:46
التماس دعا براي تعجيل در فرج امام زمان عج
اللهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم به حق حضرت زينب سلام الله عليها
 
 
Parisa
+2 #725 Parisa 1395-04-14 02:34
سلام دوستان انشاالله خدا حاجت دل همتون را اگر واقعا به صلاحتون هست بده.
 
 
fateme
0 #724 fateme 1395-04-13 18:55
salam merci l
 
 
دلشکسته
+2 #723 دلشکسته 1395-04-08 00:21
تو رووووووووووووو خدا دعام کنیبن
 
 
امیر
+2 #722 امیر 1395-04-05 05:01
شهادت حضرت علی (ع)برشما و خانواده محترمتان تسلیت باد
 
 
بهارستانی
+3 #721 بهارستانی 1395-04-05 00:58
خیلی ممنون از سایتتون،من مفاتیح نداشتم و دعای شب قدرمو با سایت شما خوندم.ممنون که هستید
 
 
الهام
+1 #720 الهام 1395-04-03 12:18
از همه ی شما التماس دعا دارم…
 
 
علی رضا
0 #719 علی رضا 1395-04-03 11:26
سلام با اجازه کپی کردم
 
 
عرفانه
+6 #718 عرفانه 1395-04-01 23:10
😥 😥 براي منم دعا كنيد خيلي كارم گيره
 
 
محمدرضا
+1 #717 محمدرضا 1395-03-27 22:31
بســـــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ ـــــــــــــــ یاری عالی خـــــــداخــــ ـــــــــــــــ ــــــیرتون بده
 
 
لواسانی
+5 #716 لواسانی 1395-03-23 16:04
عالی اجرتون با سید الشهدا

برای سلامتی و فرج مولامون صاحب الزمان مهدی فاطمه عج الله

صلوات
 
 
حسن خزینه پور
+2 #715 حسن خزینه پور 1395-03-22 07:34
باسلام ضمن سپاس وتشکر باید عرض کنم که هرزمان ودرهرشرایطی با یاد خدا زیارت اقاابا عبدالله علیه السلام رومی خونی روحت سبک میشه وقلبت آرام میگره.انشالله مشکلات همه بنده های خدا حل بشه وتمامی بیماران شفای عاجل ببینندوتمام قلبها حسینی بشه.امین
 
 
بانو مطلق
+9 #714 بانو مطلق 1395-03-19 11:13
سلام 😐
دوستان واسه مادربزرگ منم دعا کنید خیلی به دعا هاتون نیاز داره خیلی این رو فراموش نکنیم که دعا در حق دیگری زودتر استجابت میشه پس همدیگر رو دعا کنیم توی این روز ها و وقت های عزیز به حق همین زیارت عاشورا خدا همه بیماران رو شفا بده.
الهی آمین…
 
 
روح الله رضائی
+5 #713 روح الله رضائی 1395-03-15 10:02
سلام بر حسین
 
 
علیرضا ملکی
+7 #712 علیرضا ملکی 1395-03-14 19:06
سلام بر همه عاسقان حسین علیع السلام.منن برسر خاک پدر ومادرم از روی متن زیارت عاشورای شما خوندم .دستتون درد نکنه.ممنون .خیلی حال عجیلی بهم دست داد .واقعا سبک شدم.علیرضا ملکی از تهران
 
 
Amin
+8 #711 Amin 1395-03-08 15:32
سلام.
دوستان ممنون میشم برای منم دعا کنید خیلی احتیاج دارم.انشاا… خداوند حاجت همه رو بده.بازم ممنون میشم برام دعا کنید
 
 
Amin
+4 #710 Amin 1395-03-08 15:30
برای منم دعا کنید لطفا.خیلی احتیاج دارم.ممنون میشم
 
 
سحر
+2 #709 سحر 1395-03-03 18:18
عالیییییییییییی ییییییییییییییی ییییییییییییی
 
 
کریم
+9 #708 کریم 1395-02-29 07:26
سلام .دوستان شما را به امام حسین قسم میدم که ازش بخواید دست من بگیر دعا مستجاب کنه امین یا رب عالمین
 
 
مامان آیدا کوچولو
+18 #707 مامان آیدا کوچولو 1395-02-27 00:40
سلام من یه کتاب کوچیک دارم که از روی اون زیارت عاشورا میخونم امشب هرچی گشتم نتونستم پیداش کنم و برام عجیب بود این شد که سرچ کردم و از توی این سایت امشب زیارت خوندم امشب یازدهمین شبی بود که این زیارت خاص و پربرکت رو میخونم حدودیکسالو نیمه که دختر سه سالو نیمم براش مشکلی پیش اومده کلی دعا کردم نذر کردم اشک ریختم تا شنیدم خدا قول داده کسی که این زیارتو بخونه دست خالی بر نمیگرده و همچنین امام حسین سلامشو بی علیک نمیزاره امیدوارم همونجور که بعضی از دوستان نوشتن به چهل شب نرسیده حاجتمو بگیرم لطفا شما عزیزانی که دلتونو با این زیارت سیقل میدید دختر کوچولوی منو از دعاتون بی بهره نذارید خواهش میکنم انشاا…. همتون حاجت روا بشید آممممممین
 
 
غزل
+5 #706 غزل 1395-02-25 11:45
اللهم صل علی محمد و آل محمد
 
 
حمید رضا
+12 #705 حمید رضا 1395-02-21 08:50
سلام خیلی وقت بود راه گم کرده بودم ولی لطف خدا و ریشه محبت اهل بیت تو دلم باعث شد راه درست رو پیدا کنم.عجیب زیارت عاشورا ادم رو دگرگون میکنه. از دوستانی ک باعث تشکیل و درست کردن این سایت بودن کمال تشکر رو دارم
 
 
مهدیه
+7 #704 مهدیه 1395-02-20 15:27
انشاالله که همه حاجت روا باشن . التماس دعا از همگی 🙂
 
 
سارا
+13 #703 سارا 1395-02-09 22:52
سلام انشاالله هنه باخوندن زیارت عاشورا به مراد دلشون برسن آمین یارب العالمین
برام دعاکنید کنکور ارشد دارم
ممنونم
 
 
علی گنج کاو
+8 #702 علی گنج کاو 1395-02-06 07:05
سلام
خیلی خوبه ک بین اینهمه بی دینی الان جامعه هنوزم اینهمه حس خوب پیدا میشه.
خداروشکر
 
 
یه ساده و بدبخت
+10 #701 یه ساده و بدبخت 1395-02-05 07:49
یه مشکلی واسه من پیش اومده ار همه دوستانی که زیارت رو میخونن میخوام گرهمشکل من باز بشه و خدا ابروم رو حفظ کنه
 
 
هادی
+6 #700 هادی 1395-01-30 08:00
ممنون عالی بود
 
 
مریم
+3 #699 مریم 1395-01-30 01:36
سلام دوستان من از امروز تصمیم گرفتم این دعای. پرفیض رو بخونم فقط یک سوال واسم پیش اومده تو.مفاتیح الجنان اومده که دو قسمت از این دعا. رو باید صد مرتبه تکرار کرد آیا با هر بار خوندمش باید این کار و انجام بدم
 
 
دریا
+2 #698 دریا 1395-01-29 20:56
عالی بود با تشکر از زحمات شما
 
 
سرگشته
+3 #697 سرگشته 1395-01-25 09:12
احسنت
 
 
مریم
+6 #696 مریم 1395-01-18 11:08
با سلااام
واقعا ممنون بابت سایت خوبتون
منم نیت کردم 40روز این زیارت رو بخونم ان شاالله هم به نیت ظهور اقا هم به حاجتم برسم
توروخدا برام دعا کنید از همگی التماس دعا دارم 🙁
 
 
ابوالفضل
+2 #695 ابوالفضل 1395-01-18 00:20
توصیه میکنم جوانان دم بخت برای تسهیل امر ازدواج و گشایش در کارهایشان و سربلندی دنیا و آخر نشون زیارت عاشورا را همواره بخوانند
 
 
عباس
+4 #694 عباس 1395-01-12 02:24
آقااجرتون با مولا امیر علیه السلام
 
 
نازنین فاطمه زهرا
+2 #693 نازنین فاطمه زهرا 1395-01-08 22:04
من 13 سال دارم و زیارت آشورا را حفظ کردم سخت بود ولی شد شما هم سعی خودتان را بکنید 😉 🙄 🙂 😛
 
 
سارا
+5 #692 سارا 1395-01-06 05:20
سلام من نظر 40شب خوندن زیارت عاشورا رودارم امشبو اتفاقی جایی هستم که دسترسی به دعا نداشتم چه خوبه به واسطه شما امشبم زیارت عاشورا رو خونده میخوابم….

ایشالله که هرکی باهر حاجتی میخونه به خواستش برسه….
التماس دعا….
😆 😆 😆
 
 
سعید
+13 #691 سعید 1394-12-21 11:55
من داییم چند روز پیش فوت شد. از تمامی کسانی که زیارت عاشورا میخونند عاجزانه درخواست دارم حداقل یک صلوات یا یک بار سوره حمد و توحید رو برای شادی روح داییم بخونن. من دعا گوی همتونم. خواهش میکنم اگه پیاممو خوندید دریغ نکنید. ممنون از لطف شما. اجرتان با امام حسین علیه سلام.
 
 
طيبه خزاعي
+7 #690 طيبه خزاعي 1394-12-18 10:04
nvدرو.دخدابرشما بادكه زيارت عاشورابامعني گذاشتيدالان خواندم وانشااله امام حسين زيارت كربلارانسيب شماگرداندودرفرد اي قيامت ازآن عزيزي كه زحمت كشيده زيارت رابامعني درسايت گذاشته آقاامام حسين شفاعت كنداوردرروزمحشر
 
 
amir
+2 #689 amir 1394-12-15 00:11
ختم زیارت عاشورا در کانال تلگرام

telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
telegram.me/ziaratashoora_khatm
 
 
باران
+12 #688 باران 1394-11-28 22:55
سلام دوستان خووبم ارامشی که با خوندن زیارت عاشورا میگیرم حد نداره… لطفا بخونید من هر بار نیت کردم به 40 شب نرسیده مستجاب شده.حس خوبیههه 🙂
 
 
مرتضى
+7 #687 مرتضى 1394-11-26 15:34
خدا قوت من چند وقتى هست شروع كردم به خوندن زيارت عاشورا واقعا عالى هست
 
 
محسن
+11 #686 محسن 1394-11-11 00:35
سلام دوستان… من یه ادم گناهکارم ک احساس میکنم هیچوقت دعاهاش مستجاب نمیشه لطفا برام دعا کنید ممنون
 
 
دنیز
+10 #685 دنیز 1394-11-10 21:07
واسه منم دعا کنید.میخوام 40 شب بخونم.آمین
 
 
حمیدرضا
+17 #684 حمیدرضا 1394-11-01 19:04
سلام به همگی . واقعا چه احساس خوبی بهم دست داد این همه کامنتای خوب دوستانو خوندم
هرکی زیارت عاشورا رو میخونه یه التماس دعای همگانی برای همه داشته باشه
من از یه عزیزی شنیدم گفت 40 شب زیارت عاشورا بخونی حاجتتو از خدا میگیری و خودش هم دست خالی برنگشت. منم امشب شب اوله که میخام شروع کنم بخونمش.
منم دعا کنید 🙂 🙂 🙂
 
 
فاطمه
+6 #683 فاطمه 1394-10-28 23:23
عالی ممنونم 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄
 
 
سحر
+12 #682 سحر 1394-10-28 19:53
سلام بچه ها ازتون خواهش میکنم زیارت عاشورا روووووووووووووو ووو بخونید ئواقعا کمکتون میکنه خداشاهده هر چی میخواستم ی زیارت عاشورا فقط نظرمیکردم تموم کارام درس شد بچه ها زیارت عاشورا رو بخونید قسمتون میدم 🙁
 
 
نیماجون
+3 #681 نیماجون 1394-10-23 20:07
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللییییییییهههههههه
ممنون
 
 
مهدی
+9 #680 مهدی 1394-10-16 08:56
احسنت
 
 
منصور
+1 #679 منصور 1394-10-10 00:49
سلام ممنون از اینکه به شبهات مردم پاسخ میدید.در سطر حدودا 23 در یک جا نوشته یرزقنی طلب ثاریک…یک جا نوشته طلب ثاری کم….و شما نوشتید طلب ثاری مع…..این تفاوت ها ایرادی نداره؟ممنون
——
پایگاه جامع عاشورا: دوست گرامی باید دقت داشته باشید که همچون بسیاری از دعاها، تفاوت هایی جزئی، در برخی از فرازهای نسخ مختلف زیارت عاشورا وجود دارد. بطور مثال در فراز بیست و دوم، در برخی از نسخ عبارت «ثاری» ذکر شده است و این در حالیست که برخی دیگر از نسخ، عبارت «ثارَکُم» را برای این فراز ذکر نموده اند. با وجود اینکه عبارت اول به تواتر (سندیت بیشتر) نزدیک تر است اما در برخی از نسخ، کلمات مشابه را نیز در داخل پرانتز ذکر می نمایند. مثلا در همین فراز، پس از عبارت «امام هدی» در برخی از نسخه های زیارت عاشورا کلمه «مهدی» ذکر گردیده که در عین حال، همین عبارت در بسیاری از نسخ معتبر وجود ندارد. آنچه در مجموع قابل بیان است این است که این کلمات، تاثیر خاصی در مفهوم فرازها ایجاد نمیکنند؛ لذا مشکلی نیز از این بابت وجود ندارد. التماس دعا
 
 
منصور
+5 #678 منصور 1394-10-08 01:21
خیلی شنیدم که حلاله مشکلاته.شنیدم که 40 شب بخونی هر حاجتی بخوای خدا میدتت.ایا واقعیته؟امکان داره با ندادن حاجت حرف های شما نقص داشته باشه درسته؟
 
 
منصور
+2 #677 منصور 1394-10-06 01:01
شک دارم که حاجتم بده ولی هر شب میخونم
 
 
امیر
-4 #676 امیر 1394-10-02 15:04
کانال تلگرام زیارت عاشورا حلال مشکلات عالم
.
.
.
.
.
.
.
telegram.me/ziaratashoora
 
 
منصور
0 #675 منصور 1394-09-30 01:25
قسمت های اول حدود سطر15 که نوشته الی الفاطمه الی حسن….یک کلمه جا افتاده و الی الحسین رو ننوشته
——
پایگاه جامع عاشورا: دوست گرامی به نسخ اصلی مراجعه فرمایید. چنین عبارتی در این فراز وجود ندارد. عبارت «الیک» در فراز بعدی به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اشاره دارد. التماس دعا
 
 
علی
+1 #674 علی 1394-09-27 06:05
ممنون اجرکم عندالله
 
 
حبیبه
+1 #673 حبیبه 1394-09-26 18:03
باسلام.من شاغلم و تقریبا کل روزم رو اینجا سپری میکنم (2شیفت کار میکنم)چند وقتی هست از متن زیارت عاشورای شما استفاده میکنم و با خودم قرار گذاشتم هر روز با معنی بخونمش و یکی از دلایلی که ترغیب شم از متن شما ستفاده کنم همین بود که با معنی نوشته شده.ممنون از سایت خوبتون
 
 
مرضیه
+1 #672 مرضیه 1394-09-22 20:21
😆 ممنون دست حق یارتان
 
 
فرامرز
+1 #671 فرامرز 1394-09-22 18:59
دستتون درد نکنه ممنون اجرتون با شاه بی سر
 
 
پارسا
0 #670 پارسا 1394-09-15 10:02
سلام با اجازتون یارت عاشورا رو کپی میکنم تو ورد برای خودم نگه دارم اگه اجازه نمیدید لطفا برام ایمیل کنید که همون لحظه پاک کنم مدیون نشم ممنون ازتون
 
 
Behzad Bahari
+2 #669 Behzad Bahari 1394-09-12 00:27
دستتون درد نکنه خوش به حالتون هرکس این :-)زیارت عاشورا قرائت کنه سوابش به شما هم نوشته میشه
 
 
علی
+1 #668 علی 1394-09-11 22:12
با سلام عالی بود وبسیار زیبا
 
 
Fa…
+1 #667 Fa… 1394-09-11 01:37
مرسی واقعا نیاز داشتم بهش ارومم کرد
 
 
s/h
+1 #666 s/h 1394-09-10 22:43
khili khob bod merci onshalah hame hajat rava beshan ya hossien khodaya aghebat ma ro khob ata kon amin 🙁
 
 
علي
+1 #665 علي 1394-09-09 11:23
ممنون عالي بود
 
 
سارااحمدی
+1 #664 سارااحمدی 1394-09-07 22:20
خوب بود عالی 😆
 
 
رقیه
+6 #663 رقیه 1394-09-07 20:06
سلام خیلی حالم بد بود مرسی که دعای به این قشنگی رو تو این سایت گذاشتید بردارم آقا مهدی و عزیزان دیگه دعا کنید مشکل کار نامزد منم حل بشه خدا همه جوونا رو خوشبخت و عاقبت بخیر کنه مرسی ازشما و سایتتون
 
 
مریم
+2 #662 مریم 1394-09-07 19:32
سلام عالی بود التماس دعا
 
 
هلن
0 #661 هلن 1394-09-07 09:25
زیارت عاشورا
 
 
شیواا
+1 #660 شیواا 1394-09-07 09:22
متن کامل زیارت عاشورا
 
 
حسین
0 #659 حسین 1394-09-07 08:19
مگر می شود از دعای روز عاشورا که زحمت گشیدهشده که هر موقع بخاهیم در دسرمان هست به این زیبای و قشنگی بشود ضعف پیدا کرد علی یارتان حسین نگهدارتان بسیار زیبا هروز صبح که می خوانم همه شما زحمت گشها را هم دعا می کنم علی یارتان
 
 
حسین
+7 #658 حسین 1394-09-07 08:12
خیلی عالی زیبا چه می شود گفت ای آقا امام حسین خودت دلهای نا بینا را بینا کنید قربان امام حسین ویارانش این زیارت را وقتی خوندم انگار در کربلا بودم من هر روز می خوانم صبح زود که سر کار می ایم این زیارت را می خوانم همه بخوانید از آقا برای کرفتا ها غم و قصه دار ها چشم کریانها مهتاجها دردمندان انهای که جوان دارند و کسهای که روزی ندارند و کسهای که مستاجر هستند برای بچهای یتیم و بزای پدر مادرهای که در آسایشگاهای سالمندان هستنند برای انهای که بی سر پناه هستند شبها در خیابناها دنبال جای گرم می کردنند گشنه و تشنه هستن یا امام حسین برای همه بساز کسی را دست خالی ازین ماه محرم و محرم صفر دست خالی بیرون نفرس یا حسین یا خانم فاطمه زهرا دلهایتان شادباشد
 
 
فاطمه
0 #657 فاطمه 1394-08-30 19:16
ممنون.متن زیارت عاشورا خیلی و خوب و کامل گذاشته شده.استفاده کردیم
التماس دعا
 
 
رهگذر
0 #656 رهگذر 1394-08-29 14:08
فک میکنم چند جا از این دعایی که اینجا قرار دادید غلط املایی داره. بعضی جاها ضمایر متصل اشتباه گذاشته شده . بعضی جاها حرکت حروف اشتباهه . شایدم من اشتباه میکنم ولی تو منابع دیگه ای که زیارت عاشورارو خوندم با این متنی که گذاشتید متفاوت است . بد نیست یه مروری بکنید . ان شاء الله که من اشتباه میکنم.مرسی
 
 
رهگذر
+2 #655 رهگذر 1394-08-29 14:06
باسلام
 
 
الناااا
0 #654 الناااا 1394-08-26 22:46
عالی بود ممنون سبک شدم
 
 
الناااا
-1 #653 الناااا 1394-08-26 22:43
واقعا عالی بود سبک شدم خدا خیر به شما عطا کند
 
 
مهدي حسين آبادي
+2 #652 مهدي حسين آبادي 1394-08-25 08:10
سلام واقعا دست همه عزيزاني كه اين سايت رودرست كردند دردنكنه و انشاالله خودامام حسين به حق اين دعااجرشون بده وهمچنين همه كسانيكه اين دعاروميخونن وبه ديگران نيزتوصيه خوندنش روميكنن وبعدازهمه امام حسين رونزدخداشفيع قرارميدم تامشكلات همه عزيزان گرفتاري آرزوهاشون وازهمه مهمترسلامتي امام زمان وفرج اين امام بزرگواروغريبمون رونزديك بگرداند.من به لطف امام حسين وباعنايت خداوندتازه اومدم سركاروازامام حسين ميخوام كمكم كنه وجايگاهم پايداروبهتربشه. دوستان بعدازدعابراي سلامتي وفرج امام زمان دعاكنيد تا امام زمانم براي شما ده برابر دعاكنيد. التماس دعا
 
 
سروش
+4 #651 سروش 1394-08-22 17:42
من غرق در گناه بودم حتی جلوی خودم رو نمیتونستم بگیرم اما حالا با یاری آمام حسین حضرت مهدی که قربانش بروم و آمام علی و پیامبر اعظم وتمام معصومین وبا یاری ومهر و محبت خداوند تا آخر عمرم گناه نکنم ودر کنار معصومین نوکری آنهارا بکنم
 
 
رضا
+6 #650 رضا 1394-08-22 11:47
صبحه جمعه با چشمان و صورتی اشک الود از صفحتون استفاده کردم الهی که شفاعتتون در روز قیامت با حسین شاه بی کفن باشه.
 
 
محمد
+2 #649 محمد 1394-08-18 12:59
خداوند به شما معرفت عطا کند
 
 
هادي
0 #648 هادي 1394-08-18 09:16
سلام
ممنون 🙄
 
 
نجاتیان
+1 #647 نجاتیان 1394-08-18 01:14
سلام. خدا قوت به همگی ،اجرتون با بی بی دو عالم خانم حضرت زهرا ((س)) .
 
 
مهدي
0 #646 مهدي 1394-08-12 20:03
اجرتان با اباعبدالله
 
 
الهام
+10 #645 الهام 1394-08-10 15:39
من التماس دعا دارم ، احتیاج دارم به دعاتون
 
 
یک دوست
+4 #644 یک دوست 1394-08-10 08:54
ممنون اجرتان با الله
 
 
الهام
+3 #643 الهام 1394-08-09 15:34
عالی بود اجرتون با امام حسین
 
 
الهام
+1 #642 الهام 1394-08-09 15:34
علی بود
 
 
باران
+2 #641 باران 1394-08-07 06:15
درضمن من بااینکه این دعاروحفظم ولی باصدای استادمحسن فرهمندگوش میدم وباهاش تکرارمیکنم خیلی عالیه شماهم اگرنداریددانلود کنیدویکبارتجربه کنیدواقعااحساس خوبی به آدم میده
درپناه حق
 
 
باران
+2 #640 باران 1394-08-07 06:11
باسلام .تشکربابت متن زیارت عاشورا.من عاشق زیارت عاشوراهستم اگراین دعانبودمتم الان نبودم جون منونجات دادسلامتی مومدیون آقام حسینم من این د عاروحفظم وافتخارمیکنم که همچین دعایی درسینه من جای گرفته ومن لایقش بودم زیارت عاشورا مثل بارون میمونه همه ناپاکیهاوغصه هارو میشوره
دوستان ازهمگی التماس دعادارم .توصیه میکنم سعی کنیدحداقل روزی یکبارزیارت عاشورابخونیدواق عامعجزه میکنه
 
 
مهدیه
0 #639 مهدیه 1394-08-06 09:21
عالی بود واقعاآرامش گرفتم
 
 
مهدیه
+1 #638 مهدیه 1394-08-06 09:20
عالی بود واقعا آرامش گرفتم
 
 
م پ
+1 #637 م پ 1394-08-05 12:51
باسلام.بسیارممن ون وسپاسگزارم.دلم گرفته بود باخواندن زیارت عاشورا آروم شدم .اجرتون باآقااباعبدالله الحسین(ع>>>>>>ا للهم عجل الولیک الفرج

ممنون کلی استفاده کردیم اجرتون با خدا با شفاعت امام حسین علیه السلام
 
 
محمد
+1 #635 محمد 1394-08-03 10:30
با سلام
اجر شما با امام حسین
 
 
محسن
+2 #634 محسن 1394-08-02 21:25
با سلام من خیلی خوشبختم که با زیارت عاشورا آشنا شدم اما قراعت آن احساس سبکی می کند و حلال مشکلات خودم میدانم بارالهی تو را شکر که مرا لیاقت خواندن دعای نورانی زیارت عاشورارا دادی در واقع در این دنیا همه چی دادی
 
 
رضا
+1 #633 رضا 1394-08-02 17:34
خداوند زیارت حضرت امام حسین ع رو قسمت قسمت همه ارزومندان کند
 
 
حسن ابراهمی
0 #632 حسن ابراهمی 1394-08-02 16:40
درود خدا بر شما .خداوند بر شما دوستان آجر و پاداش نیکو دهد ممنون از خواندن لذت بردیم
 
 
ابوالفضل فتحی پور
0 #631 ابوالفضل فتحی پور 1394-08-02 11:45
ممنون از شما عزیزان من 54 سن داشتم امروز اولین بار این دعا را خوندم
 
 
هاشم
0 #630 هاشم 1394-08-02 11:42
عالیه اجرکم عندالله
 
 
محمد
+3 #629 محمد 1394-08-02 04:56
امشب شب عاشوراس من با چشمای خیس این زیارت عاشورا رو خوندم ایشالله به حق خون گلوی حسین به حق ناله های دل پر خون زینب به حق اشک های رقیه سه ساله همه به حاجتشون برسن خدا گوشه چشمی هم به من بکنه و راه درست رو نشونم بده و منو از گرفتاری در بیاره من بنده رو سیاهی هستم ولی امشب که امام حسین تعلق داره با اشک توبه کردم میدونم که خدا منو میپذیره خدایا فقط ازت میخوام اونجوری که صلاح میدونی نجاتم بدی اگرم نجاتم نمیدی پس بهم صبر بده
 
 
بهزاد بالو
+3 #628 بهزاد بالو 1394-08-01 19:11
بسیار عالی.موفق ومنصور با شید
 
 
نگار
+2 #627 نگار 1394-07-30 20:39
ممنون
 
 
محمد
+1 #626 محمد 1394-07-30 16:12
خداپدرومادرتان رابيامرزد
 
 
پرستو
+1 #625 پرستو 1394-07-30 14:36
من چند تا سايت رو چك كردم براي خوندن ديارت عاشورا همه سايت ها توي صفحه كاملا مشكي زيارت عاشورا رو با فونت سفيد و قرمز گذاشتن، سايت شما برام قابل استفاده بود چون صفحتون سفيد و فونتتون مشكيه، ممنون
 
 
سیدجعفر کاظمی
+2 #624 سیدجعفر کاظمی 1394-07-30 08:05
سلام علیکم باسلام چون خودتان خواستید عرض میکنم 1- فونت متن ریز است کمی درشت ترشود 2- تقسیم بندی جملات (بخشها) باتوجه به معنی آن انجام شود یعنی هرجمله بایک فعل 3- هرخط بصورت ناقص نوشته شده وبه خط بعدی رفته است 4- درقسمت “وَ اِلَيْكَ بِمُوالاتِكَ وَ بِالْبَراَّئَةِ ” آیا پرانتز لازم است؟
موفق باشید
 
 
صفورا
+4 #623 صفورا 1394-07-29 08:21
خیلی زیاد ممنونم ازتون خیلی عالیست ..التماس دعای مخصوص خیلی گرفتارم
 
 
مطهره
+1 #622 مطهره 1394-07-28 23:10
واقعا مرسی خیلی عالی بود
امیدوارم هرچی می خوای خدا بت بده
مرسی 🙂
 
 
ا.م
-1 #621 ا.م 1394-07-28 22:10
سلام.اگرحروف قشنگ کنارهم قر؟اربگی
 
 
رستاخیز
+2 #620 رستاخیز 1394-07-28 18:30
خیلی خوب بود واقعا ممنونم اجرتون با آقاامام حسین
 
 
میلاد
+1 #619 میلاد 1394-07-28 18:18
با عرض و سلام خسته نباشید من مدیریت چت روم اسیره چت هستم شهادت امیر المعمنین علی (ع) کاربران ازم خواستن زیارت عاشورا بخونیم تو چت روم اون چند شبو خوندیم ولی امسال از روز اول ماه محرم هر روز ساعت 6 داریم میخونیم این سایت خیلی کمکم کرده تا من زیارت عاشورا رو به نهوه احسند برگزار کنم دوستان اگر مایل بودن حتما شرکت کنن عجرتون با مولا حسین مدیریت این سایت خیلی ممنون خسته نباشید عجرتون با مولا التماس دوعا
 
 
پیمان
+1 #618 پیمان 1394-07-28 12:03
آجرکم الله و سپاس و دعای خیر برای تمامی عاشوراییان . مطلب قابل ذکر اینکه اعراب گذاری کلمات برای افراد با دید ضعیف یا افراد عینکی قابل تشخیص نیست . لطفا در صورت صلاحدید بذل عنایت فرمایید .
 
 
حسین عبدی
+3 #617 حسین عبدی 1394-07-28 07:39
خدایا نصیبم کن شفاعت امام حسین (ع) را در روز ورود به صحرای محشر وبه تشکر از شما که زحمت کشیدید وزیارت عاشورا را با ترجمه در این پایگاه قرار دادید وباعث شدید هرروز صبح با قرائت آن روحم را صیقل دهم اجرکم عند الله …
 
 
احد
+3 #616 احد 1394-07-27 22:07
التماس دعا
 
 
مهدی
+2 #615 مهدی 1394-07-27 10:44
سلام چه خوبه که واقعیتو ببینیم من خودم به شخصه تجربه کردم ک گناه
باعث تاریکی روح انسان و دوری ازرحمت خدامیشه اما توبه و پاک زندگی
کردن باعث میشه انسان ب بهترینها برسه همدیگرو دعا کنیم و پیروان واقعی
امام حسین باشیم. الهی آمین
 
 
محمد
+1 #614 محمد 1394-07-27 07:41
ممنون انشالله شما هم حاجت روا بشید به حق حسین (ع)
 
 
رها
+5 #613 رها 1394-07-26 16:09
😥 😥 😥 😥 😥 😥 😥 برای من دعا کنید
 
 
رها
+2 #612 رها 1394-07-26 16:08
سلام دستتون درد نکنه
 
 
یا امام حسین
+1 #611 یا امام حسین 1394-07-26 15:08
منون خیلی عالی بود
 
 
علیرضا
0 #610 علیرضا 1394-07-26 11:34
واقعا عالی بود اجر شما با مادرش فاطمه زهرا
 
 
تهراني
+3 #609 تهراني 1394-07-26 00:43
خيلي ممنون لطفأ منو دعا كنيد. خيلي محتاجم به دعا
 
 
نگاه
+1 #608 نگاه 1394-07-25 17:41
😡 ک :sigh: چت باز کن
 
 
مونا
0 #607 مونا 1394-07-25 15:17
ممنون
 
 
مهدی
+1 #606 مهدی 1394-07-25 15:13
سپاس از دوستان
 
 
رستگار
+11 #605 رستگار 1394-07-25 09:33
سلام.یک دنیا ممنون.انشاالله از خداوند هر چی می خوای بده.ما هم دعا کن.
 
 
حامد
+13 #604 حامد 1394-07-24 05:15
خدايا شكرت
امروز روز دوم نماز من شد خدايا
 
 
تهراني
+6 #603 تهراني 1394-07-24 01:24
ممنون ازتون خداًاجرتون دهد
 
 
فخری خاجویی مرسی دعا تون کردم
+10 #602 فخری خاجویی مرسی دعا تون کردم 1394-07-23 13:06
سلام بهترین روش است خداوندیارتانکند
 
 
قهرمانی
+16 #601 قهرمانی 1394-07-23 07:50
باتشکر از شما ، از تمامی خواندگان التماس دعا دارم و امیدوارم به اینکه تمامی خواندگان در سال آینده این دعا را روز عرفه در حرم امام حسین بخواند.
 
 
حامد
+15 #600 حامد 1394-07-23 05:06
سلام بر حسين و يارانش
من به عشق امام حسين بعد از ٤١ سال به اميد خدا شروع به نماز كردم خدايا تنهام نذار با عشق به سمتت اومدم اولين نماز صبح و زيارت عاشورا هست ، خدايا توبه
خداياروزيم گردان شفاعت حسين عليه السلام را در روز ورود و ثابت بدار گام راستيم را در نزد خودت با حسين عليه السلام و ياران حسين آنانكه بي دريغ دادند جان خوددر راه حسين عليه السلام.
 
 
جبلی
+18 #599 جبلی 1394-07-20 05:40
باسلام وعرض ارادت
من بیش از یک سال است که در خواندن زیارت عاشورا در هرروز مداومت میکنم باور بفرمایید در زندگی دنیایی من هم تاثیر گذاشته انشاالله امام حسین علیه السلام در عقبی هم دست مارا بگیرد دعا کنید دعای عهد امام زمان را هم توفیق یابم هر روز بعد از نماز صبح بخوانم .التماس دعا
 
 
ایرانی
+12 #598 ایرانی 1394-07-04 16:28
سلام
در ترجمه اگر صلاح بدانید در قسمت آخر بجای ((یاران حسین آنان که بی دریغ دادند جان خود را)) بجای جان بهتره بنویسید (( خون داخل قلب)) خود را

مهجه یعنی خون داخل قلب که با سربریدن هم خارج نمیشود
دستور دادند که نعل اسب هایشان را تازه کنند و روی بدن های مطهر شهدا اسب بدوانند، و اینگونه بود که خون داخل قلب را هم شهدای کربلا، تقدیم امام زمان خود و خداوند کردند
 
 
zohre hashemi
+6 #597 zohre hashemi 1394-06-26 06:21
اجرش برسه به روح اموات شما.
 
 
سودابه شهابی
+5 #596 سودابه شهابی 1394-06-25 08:56
سلام ممنونم ازاینکه زیارت عاشورارابامعنی جالبش توسایت منتظران

گذاشتین اجرتون با آقا امام حسین (ع).والتماس دعا
 
 
منیر
+5 #595 منیر 1394-06-24 11:28
زیارت عاشورا
 
 
علی 5330
+5 #594 علی 5330 1394-06-24 09:22
التماس دعا
 
 
zahra
+1 #593 zahra 1394-06-22 10:18
عای بود مچکرم از سلیت خوبتون.
 
 
س ع
+6 #592 س ع 1394-06-14 02:00
التماس دعا
 
 
منتظر
+10 #591 منتظر 1394-06-10 09:15
ممون از مدیریت سایت(منتظران)
التماس دعا از همه تون دوستان دعای ظهور امام زمانمون و فراموش نکیم تو او دعاهامون واسه ظهورش دعا کنیم .
 
 
مسلم
+6 #590 مسلم 1394-06-09 14:38
با تشکر از لطف شما.بسیار عالی بود. التماس دعا
 
 
مسلم
+7 #589 مسلم 1394-06-09 14:36
اجرتون با اباعبدالله.التم اس دعا
 
 
راضیه
+5 #588 راضیه 1394-06-08 09:46
یاامام حسین دیگه خسته شدم کمکم کن فقط چندروز ب بدبختی من مونده رومو زمین ننداز اماحسین
 
 
جامانده از غافله
+14 #587 جامانده از غافله 1394-06-01 21:32
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین.ما هرچه داریم از امام حسین(ع)وائمه اطهاراست.یا حق
 
 
علی5330
+14 #586 علی5330 1394-05-21 08:27
اللهم ارزقنا زیارت الحسین وارزقنا شفاعه الحسین یوم الورود
 
 
داود رضایی
+13 #585 داود رضایی 1394-05-17 20:32
مرسی از این برنامه
 
 
من
+11 #584 من 1394-05-17 00:55
ممنون التماس دعا دارم 😥
 
 
مجید مرادی
+19 #583 مجید مرادی 1394-05-13 17:13
به نام خدا
درروایات داریم زمانی که خداوند به نوح نبی الله فرمان سوارشدن به کشتی را داد دستور فرمود 1000بار بگو لااله الاالله تا ازبیم طوفان رهایی یابی چون طوفان آغاز شده بود فرشته مقرب خداوند به او آموخت بگو لااله الا الله الف مره
این به فارسی یعنی هزارلااله الاالله
برای تمام دوستانی که توانایی وزمان گفتن 100 بار لعن وسلام را ندارند آمده است بخوانید بعدازاتمام لعن وسلام
تسعاوتسعین مره(tesan v teseina merrah)
سلام بر حسین وبر علی بن الحسین و علی اولادالحسین و علی اصحاب الحسین تسعا وتسعین مره
نقل از پی نویس کتاب صحیفه مهدیه در قسمت زیارت عاشورا آمده است
التماس دعا
 
 
فانوس سیس
+7 #582 فانوس سیس 1394-05-09 17:04
خداوند اجرتان دهد .استفاده کردیم و یه کپی هم از متن گرفتم تا هروقت به صورت صوتی گوش میکنم به متن هم نگاه کنم.ان شاالله موفق و موید باشید.

www.fanoossis.mihanblog.com
 
 
محمود
+5 #581 محمود 1394-05-08 17:39
خدا انشالله از همه وشما هم قبول کنه 😥 😥 😥
 
 
مهناز
+7 #580 مهناز 1394-04-26 00:00
عااااااالی 🙂 🙂 😆 😀 : 😀
 
 
فرهاد
+9 #579 فرهاد 1394-04-20 04:55
دوستان سلام
با سپاس فراوان از مدیریت سایت
دوستان عزیزان من خواهش دارم از تک تک شما چس از خوندن دعا برای من نه برای مشکلات من هم نه فقط برای سلامتی اقا امام زمان و ظهورش
بیایید برای خودمان و مشکلاتمان دعا نکنیم از خدا بخواهیم اقا مون امام زمان ظهورش نزدیک شود
 
 
نیکو 110
+5 #578 نیکو 110 1394-04-17 16:14
سلام . لطفا خط ها درشت تر و دو رنگ مختلف باشند ممنون .
 
 
محمد دریایی
+6 #577 محمد دریایی 1394-04-16 07:42
از کوچیکی تا به حالا یک دوست خوبی داشتم.جوونیمو روی همین دوست خوبم گذاشتم. ای عاقلا ای عاشقا بیاین بیرون از خونه ها .مارو تماشا بکنید بما میگن دیوونه ها.تو هر خونه راه داره و تو هر خونه جا داره.خاطرشو همه میخوان .خیلی خاطرخواه داره.اسم مقدسش دلو میلرزونه به قرآن من چی بگم دیونه هاش بهش میگن حسین جان))ارباب ما حسین جان بخدا خواست و اراده شما است که با عث ایجاد ارتباط با شما و خاندان مطهرتان میگردد.ان شاء ا… با ظهور آخرین میراث برت ،حضرت مهدی ،تمام احکام الهی و ئر راس آن قران کریم مورد تاویل و تفسیر واقعی قرار گیرد
 
 
علی
+7 #576 علی 1394-04-15 04:25
خدا خیرتون بده الانکه این دعا رو خوندم سحر روز نوزدهم ماه مبارک رمضان 94 هست خیلی دعای خوبیه من یبار توی یساعت ازین دعا حاجت گرفتم و هروقت میخونم حال عجیبی پیدا میکنم انقد خوندم که حفظم ولی هربار دوسدارم بیشتر بخونم التماس دعا. السلام علیک یا ابا عبدالله یابن امیرالمومنین
 
 
محمد دریایی
+7 #575 محمد دریایی 1394-04-14 11:02
با سلام و ادب احترام در محیط کارم چند دقیقه ای رو بخواندن حدیث پر فضیلت کساء و زیارت عاشورا صرف میکنم خدا میدونه انرژی بالایی را برای کار طاقت فرسای هشت ساعته پیدا میکنم،مطمئنا خواست و اراده خدا و موهبت الهی است که سختترین امور را به بهترین نحو ممکن برای ما میسور میکنه.دوستان بزرگوار التماس دعا دارم ان شاء ا… خداوند سبحان حلاوت نیایش را در وجومان همواره احیاء و ابقاء فرمایید.یا علی 🙄
 
 
خدیجه
+6 #574 خدیجه 1394-04-09 14:45
سلام ختم چله ی عاشوراداشتم زیارت همرام نبودبخونم…خدا خیرتون بده ازطریق متن شما خوندم
 
 
یزدانی
+4 #573 یزدانی 1394-04-07 14:47
سلام فکر می کنم صدای آقای سماواتی باشد امیدوارم زمانی که کسی نمی تواند حرف بزند صدای ایشان در قیامت رسا باشد
 
 
فرزانه
+5 #572 فرزانه 1394-04-07 08:23
عالی بود مرسی
 
 
مرتضی
+4 #571 مرتضی 1394-04-05 19:16
خیلی عالی بود . دعاتون می کنم. التماس دعا
 
 
زینب
+6 #570 زینب 1394-04-01 13:00
من وشوهرم سال اول ازدواجمون ک امسال بود رفتیم کربلا امیدوارم سعادت شما هم بشه تنها چیزی هم ک توروزای سخت ارومم میکنه زیارت عاشوراست مث الان ک تو شرایط بدی هستیم 🙄 دوستان متاهل توی شرایط سخت همیشه لبخند رولباتون باشه تا شوهراتون بخاطر وضعشون خجالت نکشن
 
 
ندا نورگستری
+1 #569 ندا نورگستری 1394-03-30 13:49
🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄 🙄
خیلی اروم شدم امیدورام سعادت خواندن این دعا هر روز پیدا کنیم آمین التماس دعا خیلی محتاجم
 
 
مریم سمیرم
+4 #568 مریم سمیرم 1394-03-27 10:44
من هم با خواندن زیارت عاشورا ارامش پیدا می کنم وخوش حالم خیلی از جوانان مثل شماها اعتقاد دارید خداوند همه را به راه راست هدایت فرمایند
 
 
مجنون الحسین
+8 #567 مجنون الحسین 1394-03-25 13:05
خدایا توفیق درک زیارت عاشورا را به ما بده////////
 
 
یزدانی
+2 #566 یزدانی 1394-03-25 11:50
اجرشما با آقا امام حسین وآقا ابوالفضل العباس
 
 
احمد
+2 #565 احمد 1394-03-19 13:02
خیلی ممنون از زحمات شما
 
 
محب اهل بيت
+2 #564 محب اهل بيت 1394-03-19 02:16
ممنون واجرتون با خدا
 
 
احسان
+3 #563 احسان 1394-03-17 22:54
سلام. دسته گلتون درد نکنه خیلی خوب بود 🙂
 
 
کسی که عاشق خدایه
+1 #562 کسی که عاشق خدایه 1394-03-15 16:22
خیییییلی خوب بود 😀 😆 🙂 😉 8) :-* 🙁 😥 😮 😕 😡 😮 :zzz 😛 🙄 :sigh:
 
 
خانم کربلای
+7 #561 خانم کربلای 1394-03-10 22:39
سلام دوست تان عزیزم بسیارعاشق کربلاهستم خوش دارم بروم اما پول ندارم یکبارهم رفتم بازهم ازخداوندمیخواهم بروم دعاکنین oops: خانم کربلای هستم تشکر
 
 
یلدا
+4 #560 یلدا 1394-03-05 13:30
🙄 عالی بود ممنون
 
 
حسن
+4 #559 حسن 1394-03-01 22:20
نماز زیارت عاشورا رو هم بزارید..
 
 
ناشناس^2
+13 #558 ناشناس^2 1394-02-26 22:46
اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من المنتظرین لظهوره.
 
 
مجید
+8 #557 مجید 1394-02-23 01:55
سلام
دست شما درد نکنه عالی بود
در پناه حق
 
 
مهر
+7 #556 مهر 1394-02-20 11:18
خیلی عالی بود. انشاالله از همگی قبول باشه…التماس دعــا
 
 
زهره
+10 #555 زهره 1394-02-18 06:11
خدا خیرتوپن بده، شما هم در ثوابش شریکید 🙂
 
 
مینا
+19 #554 مینا 1394-02-14 19:09
خیلی برام دعا کنید…دلم گرفته
 
 
مینا
+13 #553 مینا 1394-02-14 19:08
برام دعا کنید…خیلی دلم گرفته 😥
 
 
بانوی ایرانی
+14 #552 بانوی ایرانی 1394-02-14 18:49
سلام.هموطنان گرامی منم التماس دعا دارم.امیدوارم به حق شهدای 72 تن دعای همه ی شما برآورده به خیر بشه آمین.
 
 
محمد مهدی از قم
+5 #551 محمد مهدی از قم 1394-02-09 12:12
با سلام و عرض ادب و احترام
ضمن تشکر از قرار دادن زیارت عاشورا (اجرکم عند الله)
می خواستم چند جمله ای به ((ساقی -27 ساله)) بگم. اولا همینکه توفیق خواندن زیارت عاشورا بدست آوردی یعنی اینکه خدا خیلی دوست داره.هر روز بخون و اینکه میگی زیاده .عیبی نداره 100 مرتبه ها رو نگو و مطمئن باش اگه مداومت داشته باشی بقدری عاشق می شی که اگه روزی یادت بره بخونی انگاریه چیزی کم داری و این روهم بدون که خیلی ها در روز حساب بخاطر همین مداومت روزانه خواندن و درک زیارت عاشورا نجات پیدا می کنند و حتی کسانی که مداومت هم داشتند هم حسرت می خورند که چرا بیشتر نخوندند چون زیارت عاشورا همه چیز برای آموزش داره هم پایداری در برابر دشمن وهم دینداری هم انسان سازی هم عشق به اهل بیت (ع) هم برائت از دشمنان اهل بیت (ع) و صد ها درس اخلاق دیگر –مومن و موفق باشی- التماس دعا
 
 
عباس اکبری از مشهددرجوار آقا
+9 #550 عباس اکبری از مشهددرجوار آقا 1394-02-09 01:13
قربون امام حسین برم که اینقدر معرفت دارن که هر بار در هر شرایطی صداشون بزنیم لبیک میگن امید وارم قسمتمون کنه یک روز بریم کربلا با معرفت برگردیم انشااله حسین جون دوست داریم
 
 
سوری
+7 #549 سوری 1394-02-03 22:52
باسلام من در ش لیله الرقائب این زیارت رو با لب تاب خوندم و برای تهیه کننده آن دعا کردم خدا همه ماراعاقبت به خیر بکند.عزیزان خدا همیشه ناظراست.یاعلی
 
 
علی پایزی
+5 #548 علی پایزی 1394-02-03 12:07
خیلی منونم اجرتان با خدا
 
 
فرشته افشاري
+4 #547 فرشته افشاري 1394-02-03 09:36
باتشكر ازاينكه زيازت عاشورع را با متن فارسي در اختيار ما گذاشتيد اجر شما با خداوند منان 🙂
 
 
علی عیسی2
+9 #546 علی عیسی2 1394-02-02 09:34
اللهم ارزقنا زیارت الحسین وارزقنا شفاعه الحسین یوم الورود
 
 
saeed
+3 #545 saeed 1394-02-02 08:50
سلام من خیلی زیارت عاشورا را دوست دارم و هر چه خواستم تا الان گرفتم از برکت خدا و زیارت عاشورا خدا همه حاجتها را براورده بخیر کند و خدا به برکت این زیارت عاشورا همه مر یضها را شفا دهد برای من گهنهکار هم دعا کنید به حق همین زیارت عاشورا مممنونم من الله التوفیق
 
 
مهرداد
+4 #544 مهرداد 1394-01-29 10:59
با تشکر از شما .با یاد از شهدا صلوات. 🙄
 
 
علی عیسی
+3 #543 علی عیسی 1394-01-27 08:42
من غم ومهرحسین ازشیرازمادرگرفت م.ازهمان روز اول کامدم دستورتااخرگرفتم .برمشام جان زدم یک قطره ازعطرحسینی.سبقت ازمشک وگلاب ونافه اسفرگرفتم.التما س دعا.جهت تعجیل درفرج اقاامام زمان صلوات.
 
 
دوستدار اهل بیت
+3 #542 دوستدار اهل بیت 1394-01-17 18:29
سلام. با خواندن زیارت عاشورا لحظات خوب و آرامی داشتم.

اجرتون با امام حسین (ع)
 
 
رسول
0 #541 رسول 1394-01-11 13:42
سلام خسته. نباشید دانلود نمیشه
 
 
الناز
+3 #540 الناز 1394-01-10 19:01
سلام
خیلی عالی و دلنشین
انشالله زیر سایه رحمت الهی و با شفاعت امام حسین علیه السلام غم و گرفتاری و ناراحتی همه حل بشه
 
 
alii
+4 #539 alii 1394-01-01 07:16
بسیار عالی بود
 
 
میلاد
+3 #538 میلاد 1393-12-27 05:39
از خدا میخوام با شفاعت امام حسین گرفتاری همه رو حل کنه.منم حاجت دارم ازتون میخوان تروخدا منو هم دعا کنین رو به نابودی ام
 
 
هاتف
+2 #537 هاتف 1393-12-13 11:23
به یک دانشجوی سال دوم، سوم رشته‌ی ادبیات عرب بدهید این متن را بخواند بگوید با زیارت امام حسین چه کرده‌اید – چه در متن و چه در ترجمه. اجرتان، ان‌شاءالله، با امام حسین.

با تشکر فراوان شما یا حسین
 
 
رضا
+4 #535 رضا 1393-12-02 07:58
سلام ودرود بر محمد مصطفي (ص) وهمه پيامبران وامامان عزيز (ع) واهل بيت مكرمشان. پروردگارا ما را رهرو نهضت حسين (ع) قرار بده و امام حسين (ع) شفاعت كننده گناهان ما در روز محشر قرار بده. آمين يا رب العالمين.
 
 
سيد نعمت الله حسيني
+4 #534 سيد نعمت الله حسيني 1393-11-21 04:41
واقعاً ممنونم اجرتان با ابا عبدالله انشاالله التماس دعا اگه بتونيد نرم افزارشو تهيه بكنيد خيلي ممنون ميشيم. تشكر
 
 
خسرو
0 #533 خسرو 1393-11-16 20:58
خیلی ممنون متن کامله ولی ایکون دانلود ندارد
 
 
کهف
+4 #532 کهف 1393-11-15 15:03
زیارت عاشورا با امکانات کم نظیر
http://cafebazaar.ir/app/com.hadid.ashura/?l=fa
 
 
ali
+4 #531 ali 1393-11-05 12:28
عالیییییییییییی ی بود ممنون 😉
 
 
شیرین
+4 #530 شیرین 1393-11-04 07:48
با تشکر فراوان اجر شما با امام حسین انشالله
 
 
علیرضا
+3 #529 علیرضا 1393-11-01 18:50
خیلی ممنون خیلی خوب بود التماس دعا 🙂
 
 
مجتبی
+3 #528 مجتبی 1393-10-26 21:44
با سلام و تشکر از ارائه مطالب مفیدتون
 
 
مجتبی
+1 #527 مجتبی 1393-10-26 21:38
ممنون،قبول باشه-التماس دعا
 
 
محمد کنویسی
+5 #526 محمد کنویسی 1393-10-22 02:25
باسلام
ضمن تشکرازسایت خوبی که ایجاد کرده اید به عنوان پیشنهاد عرض میکنم چه خوب میشد اگرنرم افزاری طراحی میکردید برای عاشقان اهل بیت که بانصب ان روی گوشی در روز قابل تنظیم بودمثلا درساعت خاصی زیارت عاشورا را برای مشترک روی صفحه میااورد تا در هر لحظه عاشقان بتوانند درزمانی ازقبل برنامه ریزی شده بجای تلف کردنبیهوده وقت زیارت عاشورا بخوانند این درخواست را برای این میکنم که در این زمان اکثر کارها از تکنولوژی استفاده میشود وبرخی برای کلاس کارشان هم که شده استفاده میکنند وبعضیها هم مشغله بیشتری دارند وزمان برایشان مهم است برنامه ریزیشده عبادت میکنند
———
پایگاه جامع عاشورا: با تشکر از پیشنهاد شما، انشالله این موضوع در دستور کار برنامه های آتی قرار خواهد گرفت.التماس دعا
 
 
behi
+2 #525 behi 1393-10-18 10:38
خیلی ممنون
استفاده کردیم
ایشلاه عاقبت خیر شی

😆 🙂
 
 
Zahra Edrisi
+1 #524 Zahra Edrisi 1393-10-12 04:04
😀 بسیار عالیست
 
 
Zahra Edrisi
0 #523 Zahra Edrisi 1393-10-12 03:59
متن بدون کلام زیارت وارث را میخواهم
 
 
هنر و ورزش
+1 #522 هنر و ورزش 1393-10-09 08:26
التماس دعا 😉
 
 
محسن
0 #521 محسن 1393-10-05 20:09
لطفا نظر منو تایید نکنید چون شنیدم با گفتن خواب خاصیتش میپره
——–
پایگاه جامع عاشورا: طبق فرموده شما نظر قبلی از انتشار خارج شد. التماس دعا
 
 
azadeh bamdad
-2 #520 azadeh bamdad 1393-10-05 15:30
سلام خدمت سروران گرامی
سوالی داشتم
چرا شما در هر چه ریز خط تر گذاشتن مطالب گوی سبقت از هم ربوده اید. شما را بخدا شاید کسی از این لپتاپ های مدرن درشت نما نداشته باشد همیشه لذت خواندن ادعیه با درد چشم بر کامم تلخ میشود. بسیاری از ما دیگر جوان نیستیم.
 
 
ساقی
+3 #519 ساقی 1393-10-02 22:20
یاالله

سلام

من ساقی هستم 27 سالمه.
من زیارت عاشورا رو خوندم ولی جاهایی که 3مرتبه گفته شده 100 بار دو سطر طولانی رو بخون فقط و فقط سیاست آدم هایس که نمیخوان کسی زیارت عاشورا رو بخونه
خود من یک ساعته دارم زیارت عاشورا میخونم وقتی به مرحله هایی برسم که سطر طولانی اونم صد مرتبه میبینم خیلی خسته شدم و به خاطر این بود که دیگه نخوندم.
سوالم اینه که کی گفته در سه مرحله ار زیارت عاشورا باید 100 مرتببببببه دو سطر گفت.
یعنی با جمع من میشه که مت باید 300مرحله 😮 فقط دو سطر طولانی بخونم.
خود زیارت عاشورا به اندازه کافی زیاد هست پس خواهش میکنم اسیر همچین صد مرتبه و 40 بار نشید یک بار روخونی کنی از نظر من پذیرفته میشه.
این طرح شیطانه که یه جوونی مثل من بگه چقدر طولانیه نمیتونم و حقم داره.
——–
پایگاه جامع عاشورا: دوست گرامی تکرار صدباره برخی فرازها، همانند قرائت خود زیارت عاشورا امری مستحب در مستحب بوده و هیچ اجباری در آن وجود ندارد؛ بعبارت دیگر انجام این کار ثواب و فیض شما را به کمال می رساند. شما می توانید آن فرازها را با نیت صد مرتبه در دلتان، تنها یکبار قرائت کنید و کفایت می کند.
چنانچه بر قرائت روزانه زیارت عاشورا مداومت داشته باشید اثراتی در زندگیتان مشاهده خواهید نمود که با هیچ امری قابل مقایسه نیست. همچنین در اثر تکرار و مداومت بر آن، به عبارات عادت کرده و قرائت کامل زیارت عاشورا کمتر از پنج دقیقه از شما زمان خواهد برد. ما را از دعای خیر خود محروم نفرمایید. التماس دعا
 
 
صادق خسروی
+9 #518 صادق خسروی 1393-09-27 16:34
اللهم ارزقنا زیارت الحسین وارزقنا شفاعه الحسین یوم الورود
 
 
صادق خسروی
+12 #517 صادق خسروی 1393-09-27 16:30
نقل کردن بهاره:

    پدرم کسالت داشت و من زیارت عاشورارو واسه گرفتن شفاش میخوندم.حالاکه از پیشمون رفته، واسه شادی روحش میخونم و آرومتر میشم.خدا همه رفتگان رو بیامرزه و روحشون رو قرین رحمت کنه و شفاعت امام حسین(ع) رو شاملشون کنه و اونا رو همنشین ائمه اطهار کنه. انشالا.

    درصورت تمایل واسه شادی روح تمام رفتگان خصوصاًپدر نازنینم فاتحه مع الصلوات.

خدا رحمتش کنه
 
 
sahari
+3 #516 sahari 1393-09-24 15:22
سلام
کارتون عالي عاليه
 
 
سحر
+4 #515 سحر 1393-09-24 15:20
سلام,
کارتون عاليه,
 
 
محمدامین ملاصمدی
+4 #514 محمدامین ملاصمدی 1393-09-22 22:35
من غم ومهرحسین ازشیرازمادرگرفت م.ازهمان روز اول کامدم دستورتااخرگرفتم .برمشام جان زدم یک قطره ازعطرحسینی.سبقت ازمشک وگلاب ونافه اسفرگرفتم.التما س دعا.جهت تعجیل درفرج اقاامام زمان صلوات.
 
 
حسن
+3 #513 حسن 1393-09-22 16:59
به نام یزدان پاک
التماس دعا دارم از همه ی دوستان خوبم برای عاقبت بخیریمون ان شاءالله
 
 
میثم
+3 #512 میثم 1393-09-21 21:58
ثوابش برسه به امام راحل و امام خامنه ای (ع)
 
 
ستاره
+3 #511 ستاره 1393-09-21 21:38
🙁
امام حسىن
 
 
رضا يزدان پناهى
+8 #510 رضا يزدان پناهى 1393-09-18 02:24
من چند وقت هست كه واقعاً هواى زيارت كرده ام. از همه خواهش مى كنم كه دعا كنند براى من. انشاا الله، قسمت شود كه همه به كربلا بروند، و در رد پاهاى سپاه امام حسين (ع)، به مقام هاى بالاى بهشت گام برداند. خيلى التماس دعا.
 
 
دلارام
+4 #509 دلارام 1393-09-16 09:05
سلام – امام حسین باورتون باشه . سایت خوبیه . مرسی
 
 
Adele
+7 #508 Adele 1393-09-14 02:31
:sigh: سلام.ممنون از اینکه زیارت عاشورا رو گذاشتید رو سایتتون.خیلی خوب بود.
اجرتون با سیدالشهدا.التما س دعا
 
 
علیرضا
+19 #507 علیرضا 1393-09-14 01:47
س . دلم شکست چون هزینه سفر به کربلا ندارم خیلی امشب گریه کردم آخر وضو گرفتم آمدم سایت شما زیارت عاشورا رو خودم برام دعا کنید که منم یه روزی چشمم به بین الحرمين بافته التماس دعا
 
 
سالار
0 #506 سالار 1393-09-11 16:22
هانسی گروهون بل مولاسی وار شیعه لرون حضرت عباسی وار
 
 
ارحم
+5 #505 ارحم 1393-09-10 08:02
سلام.
هرکس زیارت عاشورا 40روز صبح بخونه حتمآحاجتش برآورده میشه…
 
 
بهاره
+9 #504 بهاره 1393-09-09 08:30
پدرم کسالت داشت و من زیارت عاشورارو واسه گرفتن شفاش میخوندم.حالاکه از پیشمون رفته، واسه شادی روحش میخونم و آرومتر میشم.خدا همه رفتگان رو بیامرزه و روحشون رو قرین رحمت کنه و شفاعت امام حسین(ع) رو شاملشون کنه و اونا رو همنشین ائمه اطهار کنه. انشالا.

درصورت تمایل واسه شادی روح تمام رفتگان خصوصاًپدر نازنینم فاتحه مع الصلوات.
 
 
سرگدون امام زمان
+4 #503 سرگدون امام زمان 1393-09-05 23:16
امیدوارم ان شاالله بازار امام حسین علیه السلام همیشه گرم باشه رفته رفته گرمترم بشه هیچ کس از این در ناامید نشه انشاالله .بر ظهور آقا زیاد دعا کنیدانشاالله تا ماجوونیم ظهورکنه.یاعلی
 
 
زیبا
+5 #502 زیبا 1393-09-02 23:02
با تشکر من هر شب این دعا را برای بر آآورده شدن حاجتم می خوانم. لطفآ برام دعا کنید
 
 
حمید
+5 #501 حمید 1393-09-02 22:24
ممنون از همه التماس دعا دارم
 
 
رسول
+3 #500 رسول 1393-08-30 06:55
الحمدالله خیلی خوب است ماجور باشید انشاالله
 
 
مرضیه
+3 #499 مرضیه 1393-08-29 22:12
برام دعا کنید خیلی الان که زیارت عاشورا خوندم حالم بده خیلی مشکلم بزرگه تو ترکیه گیر کردم نه راه پس دارم نه راه پیش فقط دعا کنید منو همسرم بتونیم بریم بپریم دعا کنید
 
 
sajad
+5 #498 sajad 1393-08-25 17:21
بسیاااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااا اارر عالیییییییی بود 😆 😆 😆 😆
 
 
فاطمه
+7 #497 فاطمه 1393-08-23 02:52
سلام
من هر شب از این سایت زیارت عاشورا رو میخونم.متشکرم.خ دا خیرتون بده.از همه التماس دعا دارم.برای همتون دعا میکنم حاجت روا بشین.
 
 
زینب
+3 #496 زینب 1393-08-23 00:57
خواهشا در حال خوندن دعا واسه همه دعا کنین .ممنون
 
 
محمد
+2 #495 محمد 1393-08-23 00:55
خیلی عالی. 😆
 
 
زهرا
+3 #494 زهرا 1393-08-22 08:35
ممنون
 
 
فاطمه
+5 #493 فاطمه 1393-08-22 08:34
ممنون انشائا.. که با هر نیتی این متن را نوشته ای برآورده شود
 
 
ارحم
+3 #492 ارحم 1393-08-20 08:10
سلام.
تشکر از سایت خوبتون..
من هرروز صبح که میام سرکار این زیارت عاشورا رو میخونم به نیت رسیدن فرج آقامون صاحب الزمان…
التماس دعا…
 
 
یاسین
+4 #491 یاسین 1393-08-18 12:10
تشکر میکنم. ان شاالله تعجیل فرج صاحب الزمان صلوات
 
 
فزول
+3 #490 فزول 1393-08-17 15:28
خیلی خوب بود 😛
 
 
سعيد
+15 #489 سعيد 1393-08-13 00:51
دعا ميكنيم. براي شفاي مريضان . اخر عاقبتي . راضي شدن پدر مادران از فرزندانشان
همديگر را دعا كنيم كه تا سريع دعايمان مستجاب شود
التماس دعا
 
 
مرجان
+6 #488 مرجان 1393-08-12 22:18
خدا خیرت بده..ایشالله عاقبت به خیر شی..صواب کردی ممنون 😆
 
 
محسن
+6 #487 محسن 1393-08-12 21:22
خدايا همه مريض ها را شفا بده به حق امامت
 
 
سید سعید
+5 #486 سید سعید 1393-08-12 12:59
واقعا عالی بود

با تشکر از زحمات شما

دست علی یارتون خدا نگهدارتون
 
 
nader
+7 #485 nader 1393-08-12 02:49
🙁 اااجرتون با سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسين
التماس دعا
 
 
سیاوش وکیلی / نیشابور
+6 #484 سیاوش وکیلی / نیشابور 1393-08-12 01:25
بخدا حال کردم ممنون انشاالله دعای همه عاقبت بخیر ه. امام زمان بیا دیگه خسته شدیم دارم گریه میکنم بر منم دعا کنین/ اسمم رو چاپ نکینی
بنوین / سیا
 
 
سیاوش وکیلی / نیشابور
+7 #483 سیاوش وکیلی / نیشابور 1393-08-12 01:18
سلام دعاهایتان قبول منو دعا کنین همه شما رو دعا میکنم عاقبت بخیر شوید /دارم گریه بر حسین میکنم / لعنت بر یزید ویزیدیان
 
 
مجتبی
+10 #482 مجتبی 1393-08-11 11:10
ممنونم خیلی خوب بود
اجرتون با امام حسین
 
 
وحید
+5 #481 وحید 1393-08-11 09:51
عالی بود
 
 
فرزانه
+4 #480 فرزانه 1393-08-11 08:01
براهمه تون دعاكردم منم محتاجم به دعا:ياحسين
 
 
کاظم طلا
+2 #479 کاظم طلا 1393-08-10 10:06
با سلام
اگر ممکن است فایلی که قابل نصب در موبایل باشد را هم در این قسمت بگذارید با تشکر اجرتون با امام حسین(ع)
 
 
نیلوفر
+2 #478 نیلوفر 1393-08-09 22:26
خیلی محتاج دعاتونم برام دعا کنید لطفا.یا حسینم خودت کمکم کن…
 
 
آتیه
+3 #477 آتیه 1393-08-09 21:18
سلام
ممنون از اینکه زیارت عاشورا را در این سایت گذاشتید. از همه کسانی که زیارت عاشورا را میخوانند التماس دعا دارم برای برآورده شدن حاجتم.. به امید برآورده شدن حاجت تمامی هموطنان عزیز در این شبها و با آرزوی شفای عاجل تمام بیماران.
 
 
سید امیر
+6 #476 سید امیر 1393-08-09 15:11
دوستان توی این روزهای عزیز برای شفای برادرم سیدجواد خضری و همه ی بیماران دعا کنین، محتاج دعای تک تکتون هستیم.
التماس دعا
یا حسین (ع)
 
 
گناهکار
+6 #475 گناهکار 1393-08-09 14:34
یا حسین خودت میدونی چقد دلم شکسته کمکم کن
 
 
حدیث
+14 #474 حدیث 1393-08-08 10:17
چقدر نیازمندم
چقدر به نگاهت نیاز دارم خدا
آقا جون کمکم کن
یا ابا عبدالله
کسی و جز شما ندارم
2 ماه بیشتر نیست خدارو شناختم
قبلش یه آدم…
مرسی که دارمت خدا
خودت کمکم کن
 
 
مرتضی
+5 #473 مرتضی 1393-08-08 10:13
اجرتون با امام حسین(ع)
 
 
عليرضا
+8 #472 عليرضا 1393-08-08 04:39
خدا به حق اين شبهاى عزيز هركى هر حاجتى داره،حاجت روا كنه وبه حق لب تشنه اقا امام حسين گره ى زنديگيه هركى كه مشكل داره ،باز كنه.
الهى امين ،التماس دعا
 
 
banoo
+5 #471 banoo 1393-08-07 19:17
ممنون از لطفتون قسمت شد شب چهارم محرم براساس کارم این دعای متبرک رو بگیرم همینجوری که کپی میکردم خوندم ایشالا که امام حسین هیچ کسی رو بی نصیب نذاره
 
 
ابوالفضل
+4 #470 ابوالفضل 1393-08-07 11:00
😮 اسلام علیک یا اباعبدالله. سلام دوستان گلم خسته نباشید از همتون التماس دعا دارم یاحق 😆 🙄 😛
 
 
یکی از برادران شما
+2 #469 یکی از برادران شما 1393-08-07 06:10
التماس دعا
 
 
یکی از برادران شما
+3 #468 یکی از برادران شما 1393-08-07 06:04
بسیار عالی بود
 
 
ز- سوری نظامی
+6 #467 ز- سوری نظامی 1393-08-07 00:11
با تشکر از شما
زیارت عاشورا هر آرزویی را بر آورده می کند. خواهشمندم در ضمن خواندن این دعا من را نیز دعا کنید.
 
 
یه بنده خدا
+3 #466 یه بنده خدا 1393-08-06 22:41
خیلی ممنونم خیلی به من کمک کردبد

متشکرم
 
 
زهر ا
+2 #465 زهر ا 1393-08-06 11:32
خوب بود………… ..
 
 
نیلوفر
+4 #464 نیلوفر 1393-08-05 22:36
برام دعا کنید
 
 
کیانا گل محمدی
+1 #463 کیانا گل محمدی 1393-08-05 14:11
صوتی بشه عالی میشه ممنون راستشو بخواین ۱۰ سالمه ولی بازم ممنونم
 
 
کیانا گل محمدی
+2 #462 کیانا گل محمدی 1393-08-05 14:03
عالیه فقط….. لطفا پخش صوتی اضافه بشه
 
 
عقیل
+3 #461 عقیل 1393-08-05 08:29
سلام فقط میتونم بگم خدا امواتتونو بیامورزد
 
 
ماري
+3 #460 ماري 1393-08-05 08:21
🙄 باسلام
ممنون ولي اگه صوتي ميبود بهتربود.
 
 
سیمین السادات
+5 #459 سیمین السادات 1393-08-05 08:01
باسلام وتشکرالتماس دعا قابل ذکراست لعنت برخاندان بنی امیه وابوسفیان وآل زیادهرچی بفرستی کم است حالادهنت وخوش بوکن باذکرصلوات
 
 
یسنا
+2 #458 یسنا 1393-08-04 21:00
عالی بود التماس دعا از همه
 
 
نرگس
+4 #457 نرگس 1393-08-04 19:31
لطفا منو هم دعا کنین توی این شبهای عزیز تا خدا شاید به واسته ی شماها گناهام رو ببخشه
 
 
حسین
+7 #456 حسین 1393-08-04 18:00
یاااااااااا حسسسسسسسسیییییی یننننننننن
 
 
گریان حسین
+6 #455 گریان حسین 1393-08-04 17:36
بسیار مفید و جالب بود بینهایت ممنون
 
 
درسا
+5 #454 درسا 1393-08-04 07:45
ترجمه با مفهومی بود
 
 
ناشناس
+6 #453 ناشناس 1393-08-01 12:19
سلام با تشکر از متن زیارت عاشورا ””’
در خصوص اون دوستی که گفتن لعنت حرام هست ایشون درست میگن اما باید اینو در نظر داشته باشن که لعنت به معنای دوری و براعت هست اگه عربی ها خوب باشه
 
 
نیر
+12 #452 نیر 1393-07-30 19:11
لطفامن راهم دعاکنید تاخداوند گناهام روببخشه خیلی محتاجم
 
 
خیلی عععععععععاللللللللییییییی
+1 #451 خیلی عععععععععاللللللللییییییی 1393-07-16 12:24
دست هرکی اینو گذاشته درد تکنه 😀 😆 😥
 
 
علی
+19 #450 علی 1393-07-07 00:18
با سلام اگر فونت نوشته زیارت عاشورا را درشت باشد خوانا تر می شود انشاالله در روز قیامت امام حسین ع شفیع ما شود .
 
 
Aria
+13 #449 Aria 1393-07-02 23:46
سلام و خسته نباشيد اكر ميشد همراه با صوت بود خيلي ممنون ميشدم
التماس دعا
 
 
سهیلا
+20 #448 سهیلا 1393-06-30 11:12
اجرتون با امام حسین التماس دعا
 
 
هيثم
+3 #447 هيثم 1393-06-24 15:44
نايس عالي بود—
 
 
هيثم
+4 #446 هيثم 1393-06-24 15:44
نايس عالي بود—
 
 
م سلیمی
+3 #445 م سلیمی 1393-06-18 08:52
دم شما گرم
 
 
م سلیمی
+3 #444 م سلیمی 1393-06-17 08:53
خخخخخیلی ممنون
 
 
جگر سوخته
+22 #443 جگر سوخته 1393-05-24 15:02
سلام. من این روزا خیلی متاج دعام. خواهش می کنم برام دعا کنید. خودم که پیش خدا روسیاهم. شاید دعای یکی از شما در حقم اجابت شد. واقعا بهتون التماس میکنم برام دعا کنید. 🙁
 
 
بنده ی ضعیف
+7 #442 بنده ی ضعیف 1393-05-22 08:56
زیارت عاشورا آرام بخش می باشد خداوند خیرتان دهد
 
 
100
+4 #441 100 1393-05-18 14:46
عالی بود
 
 
فااطمه
+1 #440 فااطمه 1393-05-06 16:28
زیارت عاشوراتون خیلی خوبه
 
 
زهرا
+4 #439 زهرا 1393-04-30 00:06
خیلی ممنون ازاین این دعارو گذاشتین

سلام خسته نباشيييييييد وممنون انشاءا….خداون د باامام حسين وائمه ى معصوم مهشورتون كنه ماهم تو جمعتون 😆 🙂 😛 😀
 
 
♥♣ ƑƛЄȤЄӇ ♣♥
+7 #434 ♥♣ ƑƛЄȤЄӇ ♣♥ 1393-04-08 17:58
ممنوووووووووووو وووووووووووون 🙄
 
 
فاني
+3 #433 فاني 1393-04-06 22:07
زيارت شريف عاشورا علاوه بر نسخه اي كه در كتاب مفاتيح الجنان شيخ عباس قمي(متوفاي قرن 14) آمده و امروزه رواج بسياري دارد ، نسخه هاي خطي قديمي تري نيز دارد كه قدمت آنها به بيش از هزار سال پيش بر مي گردد. اين نسخه هاي قديمي ، معتبرتر از نسخه رايج كنوني اند. عبارت مشهور «اللهم خص أنت اول ظالم … ثم العن الثاني و الثالث و الرابع …» در نسخه هاي قديمي زيارت عاشورا به اين شكل نبوده است.
اين مطلب را آقايان دكتر مهدي ايزدي (از متخصصان و استادان علم رجال و حديث ) و اسلام ملكي معاف (دانشجوي دكتراي علوم قرآن و حديث) در يك مقاله علمي مستند تبيين كرده اند. اين دو پژوهشگر با تكيه بر معيارهاي علمي متعدد به مقايسه نسخه هاي رايج با كتاب كامل الزيارات نوشته ابن قولويه قمي(متوفاي 367هـ) و نسخه هاي قديمي كتاب مصباح المتهجد نوشته شيخ طوسي(متوفاي 460هـ) پرداخته ، نشان داده اند كه اين نسخه هاي قديمي از چند نظر معتبرتر از نسخه رايج كنوني هستند.
اين مقاله كه توسط شماري از متخصصان شناخت احاديث مورد تأييد قرار گرفته و حايز درجه «علمي -پژوهشي» شده است در شماره اخير مجله «كتاب قيم» به چاپ رسيده و متن كامل آن از طريق سايت اين مجله قابل دريافت است.
نويسندگان مقاله بر دو نكته كرده اند: 1. زيارت عاشورا يك زيارت معتبر است. 2. ضروري است عموم شيعيان به تدريج با نسخه هاي قديمي تر كه به زمان حضور ائمه(ع) نزديكترند آشنا شوند.
گفتني است عبارات حاوي لعن در پايان زيارت عاشورا در قديمي ترين نسخه زيارت عاشورا كه در كامل الزيارات آمده چنين است: «اَللّهُمَّ خُصَّ أنْتَ أوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ آلَ نَبِيِّكَ بِاللَّعْنِ ثُمَّ الْعَنْ أعْداءَ آلِ مُحَمَّدٍ مِنَ الْأوَّلينَ وَالْآخِرينَ. اَللّهُمَّ الْعَنْ يَزيدَ وَ أباهُ».
يكي از نويسندگان اين مقاله در وبلاگ شخصي اش نوشته : ” توقع ما از دوستان اينست كه قبل از اظهار نظر ، متن كامل اين مقاله علمي را با دقت و به دور از تعصب مطالعه فرمايند تا دچار سوء برداشت يا سوء ظن نشوند.”
لينك مطالعه چكيده مقاله مورد نظر:
http://kq.yazd.ac.ir/article_326_96.html
لينك مستقيم متن كامل مقاله:
http://kq.yazd.ac.ir/pdf_326_60202842f675feb69af713d557f87922.html
 
 
مارال
+3 #432 مارال 1393-04-04 14:21
😆 خیلی مرسی
 
 
maleki
+2 #431 maleki 1393-04-03 00:08
سلام
برادر عزيز
ضمن عرض خسته نباشيد
يك مقاله توسط استاد دكتر مهدي ايزدي و بنده حقير(ملكي معاف) در مجله علمي پژوهشي “كتاب قيم” به چاپ رسيده كه موضوعش شايد براي حضرتعالي و عزيزان همفكر جالب باشد.
اين مقاله علمي از نظر درجه علمي حايز درجه «علمي پژوهشي» شده و در روزهاي گذشته در اينترنت نيز در معرض عموم قرار گرفته است.
موضوع اين مقاله بررسي يك اختلاف مهم در نسخه هاي خطي زيارت عاشوراست و در آن با مستندات علمي نشان داده شده كه عبارت «… ثم العن الثاني و الثالث و الرابع و …» در نسخه هاي قديمي و معتبر زيارت عاشورا در هزار سال قبل وجود نداشته و در قرون بعد رواج يافته.
عنوان مقاله: تحلیل و نقد یکی از فقرات نسخة رایج زیارت عاشورا
متن كامل اين مقاله در سايت رسمي مجله «كتاب قيم» قابل دسترسي است. لينك مشاهده چكيده مقاله: http://kq.yazd.ac.ir/article_326_96.html
لينك دانلود متن كامل مقاله با فرمت پي دي اف: http://kq.yazd.ac.ir/pdf_326_60202842f675feb69af713d557f87922.html
بنده يادداشتي نيز درباره اين مقاله در وبلاگم نوشته ام:
http://arabi-maleki.blogfa.com/post-414.aspx
در صورتي كه صلاح بدانيد مي توانيد در اطلاع رساني به ساير عزيزان مشاركت فرماييد. جزاكم الله خيرا
 
 
محمد جواد
+11 #430 محمد جواد 1393-03-22 17:12
در جواب اون عزیزی که گفتن تو دین ما لعن نیست خوبه به قرآنم استناد کرد ولی عزیز ایا سوره توبه بدون بسم الله شروع نشده
تو قران کلمه اخسو نداریم ایا ؟
به نطرم اول یه کم قران بخونیم ببینیم خدا چقدر تو قران هم مشرکان و منافقین رو لعن و نفرین کرده بعد… منم یه توصیه دارم یه کم قرآن بخونیم و بهش عمل کنیم یعنی قران میگه تامل کن ما هم عمل کنیم و یکم فکر کنیم بعد حرفی را بزنیم
 
 
عباس
+4 #429 عباس 1393-03-22 07:42
ممنون والتماس دعا
 
 
دیانا
-22 #428 دیانا 1393-03-12 00:13
sلام دوستان عزیز باور کنید لعن ونفرین فرستادن ودعای بد فرستادن در دین اسلام نیست خداوند در قران ما مسلمانلن را از حرفرهای ناپسند نسبت به کافران باز میدارد بجای .بدعت بهتر برای امام دعا .وبه خدا توصل کنید .خداوند شاهد گواه ماست با عقل تصمیم بگیرید نه از روی تعصب
 
 
اسما
+10 #427 اسما 1393-03-10 00:09
راستی من اسما موسوی بودم بازم مرسی.بچهاپدربزر گم فوت کرده ترخدا هرکی واسش یه صلوات بفرسته . 😀 😆 😀 دستتون دردنکنه
 
 
اسما
+2 #426 اسما 1393-03-09 23:53
خیلیییییییییییی یییییییییییی عایه ساییتتون بخدا بهترین سایته.طرفداراشم زیادها خوبه عالیه 🙄 😆 😀
 
 
سيدكريم نودهي
+4 #425 سيدكريم نودهي 1393-03-06 21:46
بسيار جالب است خداعمرتان بدهد
 
 
رضا
+14 #424 رضا 1393-03-04 14:01
پروردگارا روز قيامت شفاعت امام حسين (ع) را روزي من وخانواده ام بگردان .آمين يا رب العالمين.
 
 
محمد رضا
+6 #423 محمد رضا 1393-02-11 08:57
سلام دوستان منم دعا کنید انشالا که همه به ارزوهاشون برسه
 
 
محمد رضا
+18 #422 محمد رضا 1393-02-11 08:55
سلام
بچه لطفا منم دعا کنید من که چهل روز نذر زیارت عاشورا کردم از دیروز هم شروع کردن فقط خواهش میکنم منم دعا کنید شرایط خوبی ندارم دعا کنید که کار منم درست بشه منم برای همتون دعا میکنم آمین
 
 
يا حسين
+9 #421 يا حسين 1393-02-08 09:13
التماس دعا
 
 
يه دوست
+11 #420 يه دوست 1393-02-03 12:22
خوب بود و خوانا
متنش هم چشم رو اذيت نمي كنه
باتشكر
انشاءا.. خدا اجرتون رو بده
 
 
محمد حسن
+11 #419 محمد حسن 1393-02-02 02:24
این حسین کیـــست که عالم همه دیوانه ی اوســـت.
دستتون درد نکنه .اجرتون با سید الشهداء
 
 
HighVoltage
+8 #418 HighVoltage 1393-01-24 16:01
اجرتون با سیدالشهدا
التماس دعا
 
 
بهناز
+9 #417 بهناز 1393-01-24 14:02
سلام من از خواندن زیارت عاشورا لذت می برم و یک آرامش کاملی بهم دست میده. از خدا می خوام زیارت کربلا را دوباره نصیبم بکنه و این زیارت را در کنار ضریح آقا بخونم. خدایا زیارت کربلا رو نصیب تمام انانی که دلشان با امام حسین (ع) هست نصیب کن. آمین
 
 
مسلم
+8 #416 مسلم 1393-01-23 07:24
واقعا ادم رو به ارامش میرسونه….
توی این زندگی سنگی و سخت..آدم نیاز داره به زیارت عاشورا
 
 
علی ازکلجاه
+12 #415 علی ازکلجاه 1393-01-18 21:53
🙂 شفاعتتون با حسین (ع)
 
 
ف
+9 #414 ف 1393-01-17 09:37
😆 😆 🙄 ممنون اجرتون با فاطمه زهرا
 
 
حسین
+10 #413 حسین 1393-01-15 18:11
اجرتون با اباعبدالله
 
 
لیلا
+17 #412 لیلا 1393-01-11 21:25
من برای اولین بار در عمرم زیارت عاشورا می خونم. با یک گروه دوستان نذر 40 روزه داریم. دعا کنید هم اونا حاجتشون را بگیرن و هم من دلم آروم بشه. ممنون.
 
 
تقی از تبریز
+8 #411 تقی از تبریز 1392-12-29 23:10
سلام خدا بر ابا عبداالله/ دوست دارم همین روز اول یعنی جند ساعت بعد سال تحویل زیارات عاشورا رو بخونم همه دعا کنید امسال 93 بریم کربلا انشالله
 
 
اقلیما
+10 #410 اقلیما 1392-12-28 11:14
یا امام حسین تورا به این زیارت عاشورا و مادرت قسم میدم اول گناهانم بخشیده بشن وبعدش به حاجتم برسم انشالله
 
 
وحید
+6 #409 وحید 1392-12-28 01:17
دست شما درد نکنه
خیلی عالیه
 
 
احسان از تبریز
+6 #408 احسان از تبریز 1392-12-27 16:59
یا امام حسین دل شکسته منو درمان کن دعای منم وساطت کن مستجاب بشه منم به مراد دلم برسم به کسی که دوسش دارم برس. قربان بزرگیت بشم امین
 
 
احسان از تبریز
+5 #407 احسان از تبریز 1392-12-27 16:55
با سلام از همه دوستان که دلشون پاکه التماس می کنم دعا کنید منم حاجتمو از سیدالشهدا بگیرم دلم گرفته مشکل دارم یا امام حسین وساطت کن من به م دلم به کسی که دوسش دارم برسم. امین
 
 
بنیامین
+6 #406 بنیامین 1392-12-20 17:27
خیلی خوبه خدا رو شکر
 
 
ندا از كرمان
+14 #405 ندا از كرمان 1392-12-20 00:11
با سلام ممنون از سايت خوبنون از خدا ميخوام به حق ابروى زهرا و ساقى كربلا عباس هيچ بچه اى بى پدر و مادر نشه به جوونى،من هشت ماه كه از نعمت مادر محروم شدم خيلى سخته خيلى، داغونم برام دعا كنيد خدا صبرى بهم بده كه اين دورى رو تحمل كنم ، يه مشكلى هم دارم كه انشاالله با دعاى شما عزيزان و يارى خدا و حضرت ابولفضل حل بشه برام دعا كنيد من تازه شروع كردم به نماز خوندن خيلى تو غقلت بودم ولى الان كه نماز ميخونم و قران ميخونم خيلى اروم تر شدم سر نماز همه رو دعا ميكنم واز خدا ميخوان كه هيچ خونه اى رو بى پدر و مادر نكنه
 
 
ندا از كرمان
+12 #404 ندا از كرمان 1392-12-20 00:00
😳 🙄 😥 سلام ممنون ازسايتتون انشاالله به حق ابروى فاطفه ى زهرا و ابولفضل عباس هيچ بچه بى مادر و پدر نشه،سير مادر و پدر بشه،من كه الان هشت ماهه كه بى مادر شدم داغونم ،خيلى سخته خيلى ،برام دعا كنيد بهتر بشم و خدا يه صبرى بهم بده ، مشكلات هم زياد دارم برام دعا كنيد
 
 
روزبه
+7 #403 روزبه 1392-12-19 18:04
خیلی مطلب با استفاده ای بود. مدت ها بود میخواستم معنی زیارت عاشورا رو بدونم.
اجر شما با امام حسین علیه السلام.
 
 
محمدرضاصادقی نزاد شربیانی
+11 #402 محمدرضاصادقی نزاد شربیانی 1392-12-19 16:27
بار پروردگارا: قسم می دهم به نام نامی مبارک قمر منیر بنی هاشم . باب الحوایج. حضرت ابوالفضل العباس هر کس گرفتاری دارد. در دلش درد مخفی دارد که به محرمش هم نمی تواند بگوید. مریضی دارد. گرفتار کاری دارد. خودت حاجت روا فرما. التماس دعا
 
 
دل شکسته
+11 #401 دل شکسته 1392-12-12 10:41
امروز برا بار هزارم شماتت شنیدمو طوری دلم شکست که ناخودآگاه چشمام پر اشک شد.طوری گریه میکردمو با خودم میگفتم خدایا من به کی پناه ببرم؟ندایی توی دلم گفت به زیارت عاشورا و امام حسین و حضرت عباس پناه ببر….زیارت عاشورا خوندمو…..یا امام حسین…آقای خوبم …من توی این کره ی خاکی تنها و بی کسم…بی یار و یاور….کمکم کن ….همه کسم شمایی…شما رو قسم به قرآن دستمو بگیر…دلم شکسته ست آقاجون…
 
 
محمد
-5 #400 محمد 1392-12-09 01:47
این جمله باطل کل یوم عاشورا رو حذف کنید

امام حسن علیه السلام فرمودند لایوم کیومک یا اباعبدلله

حالا هر طور هم بخواید تفسیرش کنید با ظاهر روابت متضاده
 
 
صدیقه
+20 #399 صدیقه 1392-12-04 16:31
سلام تو رو خدا واسه منم سر نماز دعا کنید بیمارم و خیلی دلم گرفته
 
 
عمران
+10 #398 عمران 1392-12-02 01:00
سلام دوستان بحق مولایمان علی ع وسربریده آقااباعبدا..گره کارهمه شما باز بشه مشکل منم تمام بشه آمـــــــــــــ یــــن یاعــــــــــــــــلی
التماس دعا
 
 
نرگس
+8 #397 نرگس 1392-12-01 11:56
سلام چن وقته دیگه می خوام برم کربلا اصلان نمی دونم چه جوری از امام حسین تشکر کنم که به حرفم گوش داده این روزا هر چی که باعث می شه بهم بریزم اما با یاد آوردن اینکه می خوام برم کربلا آروم می شم .
 
 
نرگس
+8 #396 نرگس 1392-11-30 12:19
سلام ممنون خیلی خوب بود فقط امام حسین خودش بهم کمک کنه تا دلم آروم بگیره
 
 
لیدا
+11 #395 لیدا 1392-11-28 17:26
عالی بود و سپاسگزارم از سایت خوبتون 🙂
 
 
محمد
+9 #394 محمد 1392-11-27 16:04
التماس دعا
 
 
علی رضا از کرج
+7 #393 علی رضا از کرج 1392-11-22 08:12
ممنون از زحمات شما .من برای دومین بار ه که به سایت شما میرم .خیلی عالیه .استاده کردم .اجرتون با سیدالشهدا
 
 
کاظم
+6 #392 کاظم 1392-11-20 17:20
سلام
میشه از متن و معنی دعاکپی بردارم ؟
———-
پایگاه جامع عاشورا: التماس دعا
 
 
معین آقا
+7 #391 معین آقا 1392-11-14 20:58
سلام
اجازه هست این مطلب رو تو سایتم کپی کنم؟؟
لطفا جواب بدید
خیلی هم ممنون
———
پایگاه جامع عاشورا : التماس دعا
 
 
شکوفه
+6 #390 شکوفه 1392-11-14 14:13
ممنون و التماس دعا
 
 
شکوفه
+4 #389 شکوفه 1392-11-14 14:13
ممنون.التماس دعا
 
 
راحله
+6 #388 راحله 1392-11-13 15:44
التماس دعا
 
 
صادق
+6 #387 صادق 1392-11-12 23:55
سلام بعد از چند وقت با خوندن زیارت ارامش پیدا کردم …………..ا لتماس دعا از مه کسایی که ظاهرشون ب دعا نمیخوره ولی دلشون خیلی پاکه خیلی
 
 
محمود
+9 #386 محمود 1392-11-09 02:40
واقعا از ته دلم می گم دمتون گرم اجرتون با خود سید الشهداء خدا پدرتون رو بیامرزه
انشاءالله…
یاعلی
 
 
دختری از شمال
+9 #385 دختری از شمال 1392-11-05 22:04
سلام اجربتون با امام حسین…خیلی ممنونم… خیلی بهره مند شدم…التماس دعای فراوان داریم..برای همه گرفتارها دعا کنید دعاکنید همه ی جوونها عاقبت بخیر بشن…آمین
 
 
پرنیان
+12 #384 پرنیان 1392-11-05 09:16
خواهش میکنم برام دعا کنید که دل بخشش کسانی که مرا ازردن را پیداکنم و انه هم مرا ببخشند 🙁 :sigh: 😥
 
 
زهرا
+10 #383 زهرا 1392-10-30 15:19
سلام دوستان گلم
به شدت محتاج دعای خیر شما هستم
به هنگام دعا من و خانواده ام را از یاد نبرید.
 
 
امیر
+6 #382 امیر 1392-10-30 09:16
با سلام و احترام
لطفا بفرمایید آیا خانمها در ابتدای اسلام در نماز جماعت شرکت داده می شدند ، یا شرکت میکردند؟
آیا در منزل خانم خانه میتواند به همسرش اقتدا کند؟
متشکرم .
———-
پایگاه جامع عاشورا : بله تا مدتها نیز بین قسمت خانمها و آقایان حائلی قرار نمیگرفته و بعدا بواسطه نزول آیه ای این اتفاق می افتد.
همچنین اقامه همسر به شوهر امری توصیه شده بوده که علاوه بر ثواب بسیار، موجبات عمیق تر شد عاطفه زوجین را فراهم میکند.التماس دعا
 
 
زهرا
+7 #381 زهرا 1392-10-28 15:50
بچه ها التماس دعا 🙄
 
 
sali
0 #380 sali 1392-10-27 11:13
سلام
می خواستم گله کنم این چه ترجمه ای؟ اینکه باید ی دفعه دیگه خودمون واسه خودمون ترجمه کنیم…من که بعضی قسمتها رو نفهمیدم…یعنی با این همه عالم نباید ی ترجمه درست و حسابی باشیم… 🙁
 
 
پرنیان
+5 #379 پرنیان 1392-10-26 08:25
😛 التماس دعا
 
 
زهرا
+4 #378 زهرا 1392-10-24 12:39
عالی بود.التماس دعا
 
 
محمدرضا صادقی نزاد شربیانی
+15 #377 محمدرضا صادقی نزاد شربیانی 1392-10-22 10:14
دوستان عزیزم: من گرفتاری داشتم رفتم به سراغ کسی که مشکلم را حل کند.ان کس دست رد بر سینه ام زد. رفتم پیش اربابم حضرت سید الشهدا دردم را به ایشان گفتم. گفتم: سیدی من هم مثل برادرتان در دستها مانده ام . دیگران به من شمادت می کنند. مرا یاری کنید. اربابم گفت نگران نباش. هر کس به طرف ما بیاید ما ان را یاری می کنیم. اربابم گفتند: دیگر به دلت غم مده. برادرم سفارش شما را به من کرده. انشا ا… مشکلت حل می شود. یا قمر منی بنی هاشم
 
 
علی
+5 #376 علی 1392-10-18 20:55
خیلی ممنون,برای من هم دعا کنید
 
 
رضا خدمتی
+8 #375 رضا خدمتی 1392-10-14 02:16
خداوند به شما خیر بدهد وامام حسین شفیعتان باشد
 
 
reza
+7 #374 reza 1392-10-14 01:10
با تشکر فراوان من هم پدری مریض در بیمارستان دارم اگه میتونید واسعش دعا کنید بی‌نهایت ممنون
 
 
رسول
+6 #373 رسول 1392-10-02 19:27
با تشکر و خسته نباشید
در دو جایی که باید صد مرتبه گفته شود اگر یک بار بگووییم ایا اشکالی دارد
——–
پایگاه جامع عاشورا : خیر در مستحبات هیچ اجبار و اشکالی در کار نیست. بلکه هرچه عمل شما به آنچه توصیه شده نزدیک تر باشد ثواب آن نیز بیشتر خواهد بود. چنانچه فرصت کافی برای گفتن صدمرتبه ای ذکر ندارید کافی است نیت صد مرتبه کنید و تنها یکبار آن را بگویید.التماس دعا
 
 
نيلوفر
+11 #372 نيلوفر 1392-09-27 09:05
سلام خسته نباشين
من از خوندن زيارت عاشورا حاجتمو گرفتم 40 روز روزي 1 بار مطمئن باشين حتما حاجت روا مي شين امتحان كنين
 
 
علی اکبر پورجباری
+4 #371 علی اکبر پورجباری 1392-09-25 13:00
اجر شما با حضرت ارباب حسین بن علی علیه السلام و برادر با وفایش سقای کربلا ،
همانگونه که امام و پیر سفر کرده امان فرمودند ما هرچه داریم از محرم وصفر است پس بر ماست که تمامی شعائر عاشورائی را حفظ و ترویج دهیم به ویژه دعای عرشی زیارت عاشورا را زیرا چه کسانی که در خواندن زیارت عاشورا اهتمام ورزیدند و به چه فضائلی نایل گردیدند از جمله شهید پلارک که از معجزات دعای زیارت عاشورا معطر بودن دائمی سنگ مزار این شهید در بهشت زهرا ی تهراناست که محققین داخلی و خارجی را در بهت و حیرت فرو برده است
 
 
مهین
+11 #370 مهین 1392-09-19 15:32
🙂 من سالهاست بعد شفام هرروز این دعای زیبا رو میخونم و تا آخر عمر به عشق امام مظلومم می مانم
 
 
نورا کیان
+8 #369 نورا کیان 1392-09-17 08:46
من ازتون تشکر میکنم سایت فوق العاده ای دارین
دلم آروم میشه وقتی مطالبتونو می خونم
خداقوت
🙂
 
 
الهام
+6 #368 الهام 1392-09-17 07:30
من که در لحظه لحظه زندگیم بوی خوش معنویت رو حس کردم امیدوارم به مشام شما هم برسد خدا یارتون
 
 
احسان
+5 #367 احسان 1392-09-10 09:51
التماس دعا دارم.
 
 
عبدالمهدی
+4 #366 عبدالمهدی 1392-09-10 00:43
باسلام
ممنون از شما به خاطر مطالب مفیدی که دارید درباره ی زیارت عاشوراتون خیلی خوب بود مخصوصا قسمت لعن هاش که من تا می گم جیگرم حال می یاد بازم ممنون
 
 
رقیه
+7 #365 رقیه 1392-09-09 08:00
سلام خیلی ممنون التماس دعا 😡
 
 
عاشق خون خدا
+7 #364 عاشق خون خدا 1392-09-08 18:07
دوستم منتظر جواب کنکوره واسش دعا کنید که قبول بشه
 
 
فاطمه
+7 #363 فاطمه 1392-09-08 16:20
واقعا دستتون درد نکنه من 10 سالمه و هر بار که زیارت عاشورا می خونم ارامش خاصی می گیرم 🙂
 
 
ساناز
+13 #362 ساناز 1392-09-08 00:31
با تشکر از سایت خوبتون .برای من وهمسرم هم دعا کنید تا خوشبخت باشیم و همسرم که کارشو از دست داده یه کار خوب پیدا کنه . 🙂
 
 
خدیجه
+6 #361 خدیجه 1392-09-06 15:48
با سلام
ممنون 🙂
 
 
پریسا
+14 #360 پریسا 1392-09-04 09:48
ممنون از سایت خوبتون
خدا رو قسم میدم به حق همین زیارت عاشورا حاجت همه مسلمانان را بده و مشکلاتشون رو حل کنه دل من بنده حقیرش رو هم شاد کنه که از نگرانی و استرس دربیام . ان شاء الله
 
 
لیلا حبیبی
+6 #359 لیلا حبیبی 1392-09-03 02:17
😆 ممنون از تمام زحماتتون.لیلا حبیبی .تهران
 
 
رضا سهرابی
+6 #358 رضا سهرابی 1392-08-29 14:20
با حسین عشق بازی کنید به خدا ازش میگیرید هرچی بخواهید
 
 
تنها
+6 #357 تنها 1392-08-28 20:06
سلام شماروبه امام حسین قسم میدم برای من هم دعاکنیدمادر دارم ولی هیچ وقت محبتش روندیدم بااینکه مادردوفرزندم ولی هنوز منتظرم بین من وداداشم مساوات بشه خیلی تنهام
 
 
رویا
+4 #356 رویا 1392-08-28 15:58
عشق یعنی؟نجوای حسین بر سر نیزه
 
 
الي
0 #355 الي 1392-08-28 15:20
مرسي از مطلبتون واسه مدرسه ميخواستم 🙂
 
 
دل شکسته
+7 #354 دل شکسته 1392-08-27 23:19
دیدی وقتی دست بچه نوزاد رو میگیری چطوری دستتو محکم میگیره الهی شش ماهه ی امام حسین اون طوری دستتونو بگیره…
 
 
دل شکسته
+8 #353 دل شکسته 1392-08-27 23:17
خیلی دعایی خوب وارام بخشیه برای من . نذر دارم چهل شب تا ااربعین بخونم . هر شب با گوشیم این دعا رو از طریق سایتتون میخونم شما هم دعا کنید امام حسین هم نذر منو قبول کنه وحاجت روا شم…. ان شاا… تمام حاجتمندان توی این ماههای عزیز حاجت روا شن
 
 
مينا
+5 #352 مينا 1392-08-27 21:18
بار گناهم سنگينه، محتاج دعا هستم، نظر كردم تا آخر محرم هر شب يك زيارت عاشورا
التماس دعا
 
 
زهرا گلپرور
+5 #351 زهرا گلپرور 1392-08-27 17:34
سلام ممنون التماس دعا 🙂
 
 
به توچه
+3 #350 به توچه 1392-08-27 16:42
وبلاگ خوبی بود 🙂
 
 
4307
+2 #349 4307 1392-08-27 14:15
سلام
برای ترجمه ی زیارت عاشورا به زبانهای دلخواهتون میتونین به وب سایت موسسه ایران تایپیست مراجعه کنید .
موسسه ایران تایپیست با خدمات کاملا انلاین در سراسر کشور با قیمتی مناسب و تحویل فوری با مترجمین متخصص در خدمت شماست.
هنگام ثبت نام برای استفاده از تخفیف از کد معرف 4307 استفاده کنید
www.irantypist.com
 
 
زینب
+5 #348 زینب 1392-08-27 10:53
ممنون. وقتی دلم میگیره زیارت عاشورامیخونم.
 
 
مبعث
+2 #347 مبعث 1392-08-27 01:16
سلام. یه نفر منو دوست داره میخوایم باهم ازدواج کنیم خانواده اش اصلا به من توجهی ندارند اصلا علاقه شون رو به من ابراز نمیکنن. چون. فکر میکنن مهریه سیصدوسیزده تا زیاد هست خدایا کاری کن پدرش پا پیش بذاره با همه چیز موافقت کنه و عروسیمون زود سر بگیره خدایا به من کمک کن .خدایا کمکم کن ازاسترس شب و روز ندارم. یا امام حسین. کمکم کن
———-
پایگاه جامع عاشورا : خیر است انشالله . ولی شاید با کم کردن توقعتان زودتر به حاجت دلتان برسید. زندگی بر پایه تعداد سکه و مهریه نیست. التماس دعا
 
 
الهام صباغی
+1 #346 الهام صباغی 1392-08-27 00:29
انشااله اجرتون با امام حسین وخواهر داغ دیده ی حسین.شمارو به خدا التماس دعا،من مادر ۲تا بچه ی کوچیکم.برام دعا کنید
 
 
فرزانه
+1 #345 فرزانه 1392-08-26 17:05
با تشکر از کار قشنگتون واقعا عالی بود … برام دعا کنید بتونم دوقلوهام رو به سلامتی به دنیا بیارم و جفتشون سالم باشن.
 
 
زینب
+10 #344 زینب 1392-08-26 09:39
منم خیلی دوس دارم ازدواج کنم ولی شرایطش جور نمیشه تروخدا برای من و همه جووناهم دعا کنید 🙁
 
 
الف
0 #343 الف 1392-08-26 07:48
خدا خیرتون بده -عالی و بی نقص بود
 
 
بهار
+4 #342 بهار 1392-08-25 08:53
ممنون بابت کار قشنگ و زیباتون …………
 
 
م
0 #341 م 1392-08-24 21:59
با تشکر کاش فایل صوتی اش هم بود . التماس دعا
———–
پایگاه جامع عاشورا : برای دریافت فایل صوتی زیارت عاشورا از تمامی مداحان به لینک زیر مراجعه فرمایید.التماس دعا
http://www.ashoora.ir/صوت-مداحی.html?view=post&id=608
 
 
زهرا
+3 #340 زهرا 1392-08-24 20:23
خیلی ممنون از کار قشنگتونhttp://w ww.ashoora.ir/c omponents/com_j comments/images /smiles/smile.g if
 
 
زهرا
+4 #339 زهرا 1392-08-24 20:16
واقعاافرین چه همتیhttp://www. ashoora.ir/comp onents/com_jcom ments/images/sm iles/rolleyes.g if
 
 
خاتون
+3 #338 خاتون 1392-08-24 18:24
سلام
قبول باشه
 
 
الميرا
+14 #337 الميرا 1392-08-24 09:17
من خارج از ايرانم با اين سايت موفق شدم اين دعاي ارزشمند را بخوانم، اجرتون با امام حسين
من باردارم ازتون ميخوام منو خيلييييييييي دعا كنيد
از خدا ميخوام تو اين شب عزيز آرزوي همرو برآورده كنه

سلام امیدوارم راضی ا باشید اگر منتش رو من کپی کنم ممنون
———-
پایگاه جامع عاشورا : التماس دعا
 
 
saeedi abazar
+4 #335 saeedi abazar 1392-08-23 23:41
eltemase doaye faravan doostan. ya emam hossein
 
 
عاشق خون خدا
+5 #334 عاشق خون خدا 1392-08-23 23:21
لبیک یا حسین(ع)
 
 
مریم
+2 #333 مریم 1392-08-23 22:46
سلام، امسال هم در روز عاشورا با خوندن این دعا لبریز از احساس شدم و اینبار وبسایت شما بانی این خیر بود. خدا خیرتون بده و اجرتون با سالار شهیدان.
 
 
سودا
+8 #332 سودا 1392-08-23 22:08
تورو خدا واسه منم دعا كنين خيلي دلم شكسته
 
 
محمد
+7 #331 محمد 1392-08-23 22:06
اميدوارم تو اين روز عاشورا خدا صداي هرچي ادم دل شكسته و تنهايي مثل منو بشنوه. دوباره دستمو بگيره و كمكم كنه چون خيلي نا اميدم از زندگيم.
 
 
محنا
+7 #330 محنا 1392-08-23 21:42
دوستان یه مشکل خیییییییییییییی ییییییییلی بزرگ دارم.شمارو به امام حسین قسم میدم تو این شبا زیاد دعا کنید
😥 😥 😥 😥 😥
 
 
آزاده مهريار
+6 #329 آزاده مهريار 1392-08-23 20:28
سلام التماس دعا از همتون. انشاالله تمام حاجتهاي قلبيتون براورده بشه.
 
 
نازی
+2 #328 نازی 1392-08-23 19:53
لطفاکل این دعا رو ترجمه کنید
 
 
سیمین
+1 #327 سیمین 1392-08-23 18:10
به کتابچه دعا دسترسی نداشتم به فکرم رسید از اینترنت کمک بگیرم و وارد سایت شما شدم . و پس از نماز مغرب تونستم زیارت عاشورا رو از سایت شما بخونم
سلامت و تندرست باشید
 
 
فاطمه
+4 #326 فاطمه 1392-08-23 17:51
سلام اجرت با آقامون امام حسین (ع)
 
 
کوثر
+2 #325 کوثر 1392-08-23 17:26
شمارو به همین زیارت عاشورا قسم میدم واسه ی منم دعا کنید دعا کنید مادر بزرگم خوب شه برای خودمم دعا کنید

التماس دعا
 
 
….
+4 #324 …. 1392-08-23 14:48
ممنون
التماس دعا
 
 
محسن
+2 #323 محسن 1392-08-23 14:40
انشاالله ، همگي در ثواب اين زيارت شريك باشيم.
 
 
س
+2 #322 س 1392-08-23 14:05
دعا کنید برا همه که همیشه حسینی باشن
 
 
ملكي
+6 #321 ملكي 1392-08-23 12:27
خدايا تو را به حق امام حسين ريشه ظلم را بكن و تمام بيماران را شفا بده و همه ي رفتگان را بيامرز خدايا قسمت ميدهم برادر ناكامم را كه دستن از دنيا كوتاه به جگر سوخته زينب بيامرز الهي امين ،اگر تو نبخشي كي مي بخشه
 
 
ش.حق
+6 #320 ش.حق 1392-08-23 12:22
سلام بر شما عاشقان حق
اجرتان با آقام حسين شهيد حق، در قيامت با اين بزرگوار محشور شويد
التماس دعا
 
 
مریم
+2 #319 مریم 1392-08-23 12:15
التماس دعا
 
 
عباس
+1 #318 عباس 1392-08-23 10:51
يا ابوالفضل دمتون گرم
 
 
عباس
+2 #317 عباس 1392-08-23 10:43
ممنونم واقعا باعث شديد از اينكه روز عاشورا سركار هستم زياد عذاب نكشم عباس
 
 
عليرضا طاهري
+6 #316 عليرضا طاهري 1392-08-23 08:01
صواب وبهره لازم به روح اموات بانيان واصل گردد انشأ….
 
 
اسماعیل بیدگلی
+3 #315 اسماعیل بیدگلی 1392-08-23 05:32
التماس دعا.
صبح روز عاشوراست بیایید عاشورایی باشیم.
 
 
كاظميان
+2 #314 كاظميان 1392-08-23 03:59
امشب شب عاشوراست و من در ايران نيستم توانستم از اين طريق زيارت عاشورا را بخوانم . از خدا مي خواهم كه دست اندكاران گرامي اين سايت را در ثواب آن شريك گرداند. الهي آمين
 
 
leila
+5 #313 leila 1392-08-23 03:59
ساعت 4 شب تاسوعاست که رو سایت ریارتتون رو خوندم.ممنون.به شهامت ابوالفضل مریضها رو دعا کنید>مادر منم بیماری لا علاج داره……….. …………… یا خدااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااااااااااا ااااااا
 
 
رضا اصلانی
+6 #312 رضا اصلانی 1392-08-23 02:41
واقعا ازتون ممنونم .اجر شما با سید الشهدا آقا امام حسین (ع)
 
 
Shina
+4 #311 Shina 1392-08-23 01:59
Bein shabhaye aziz ghasametoon midam bararam doa konin mohtaje doaye taktaketoonam.
 
 
ایمان
+6 #310 ایمان 1392-08-23 01:22
انشاالله خدا به حق امام حسین هر کسی گره ای در کارش هست رفع کنه ، ضمنا در این شبای عزیز مریضا رو فراموش نکنید ، التماس دعا
 
 
مهتاب
+8 #309 مهتاب 1392-08-23 01:09
التماس دعا
 
 
عاشق ابوالفضل
+12 #308 عاشق ابوالفضل 1392-08-22 23:02
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین,شمارو به این شبهای عزیز قسمتون میدم وسط دعاهاتون, واسم دعا کنید خیلی گرفتارم خیلی محتاج دعاهاتونم
 
 
نگار
+14 #307 نگار 1392-08-22 21:57
خدا خیرتون بده که امکان دسترسی به ترجمه زیارت عاشورا رو فراهم کردید
امشب شب عاشوراست…..

بیاین دعا کنیم.
خدایا همه مریض ها رو شفا بده…
التماس دعا
 
 
٠٠
+5 #306 ٠٠ 1392-08-22 21:24
ممنونم …
 
 
اسحاق رضایی کیا
+12 #305 اسحاق رضایی کیا 1392-08-22 21:00
السلام علیک یا اباعبدالله
درود بر شما انشاالله سالار شهیدان در آخرت شفاعتتان کند.
التماس دعا.
 
 
ايمان
+8 #304 ايمان 1392-08-22 20:32
اللهم ارزقني شفاعت الحسين ( ع) في الدنيا و الاخرت- خدا بحق خون حسين از سر تقصيرات هممون بگذره – هركه دلش شكست براي من رو سياهم دعا كنه – التماس دعا
 
 
حمید
+4 #303 حمید 1392-08-22 19:55
التماس دعا… 😥 😥 😥 😥 😥 😥 🙁 🙁 🙁
 
 
رضا
+13 #302 رضا 1392-08-22 18:30
امشب شب عاشورا است چقدر ثواب میبرید که این امکان را مهیا کردید یعنی آوردن زیارت عاشورا بر روی سایتون،واقعا خدا خیرتون بدهد.برای من و تموم جوانان دعا کنید امشب شب دعا و شب راز و نیازه.التماس دعا
 
 
آرام
+13 #301 آرام 1392-08-22 16:48
سلام
ممنون
انشاله همه اونهایی که حاجت دارند تو این روزها حاجتشون روا بشه ، پدر من مریض و تو بیمارستان ، گوشه دلتون اگه شد واسه شفای پدرم دعا کنید ممنون میشم
 
 
somaye
+7 #300 somaye 1392-08-22 11:20
التماس دعا
 
 
مرجان
+9 #299 مرجان 1392-08-22 02:40
واقعا ممنون باعث شدید نصف شبی زیارت عاشورا رو بخونم .امیدوارم همه ما درک کنیم و بدونیم که اقامون برای چی شهید شد تا راه رو به بی راهه نریم
 
 
rezvan
+6 #298 rezvan 1392-08-21 22:39
تو اين روزاي عزيز واس منم دعا كنيد
التماس دعا 🙂
 
 
مونا
+8 #297 مونا 1392-08-21 20:06
سلام امشب شب تاسوعا هست انشاالله همه حاجت روا بشويد براي من هم دعا كنيد خدا بيامرزد پدر از دنيا رفته ام وتمام كساني كه دستشون از اين دنيا كوتاه است امين
 
 
حسين سوهانكى
+2 #296 حسين سوهانكى 1392-08-21 09:18
ضمن تشكر بى نهايت از زحمات شما، سعى كنيد غلطهاى آنرا اصلاح فرماييد.
———
پایگاه جامع عاشورا : دوست گرامی متن بررسی شده و مشکلی وجود ندارد. چنانچه مورد خاصی در نظر شماهست اعلام فرمایید تا بررسی شود.التماس دعا
 
 
یبلات
+3 #295 یبلات 1392-08-20 20:38
لطفا سوالاتی را که می گوییم جواب آن ها را بگویید 🙁 🙁 🙁 🙁
———-
پایگاه جامع عاشورا : کدام سوالات دوست گرامی ؟!
 
 
معین
+7 #294 معین 1392-08-20 19:27
سلام
من متن دعا رو تو سایتم گذاشتم. اشکال داره؟؟
لطفا جواب بدید
———
پایگاه جامع عاشورا : اجر شما با امام حسین علیه السلام. التماس دعا
 
 
آیدا
+5 #293 آیدا 1392-08-20 14:35
مرسی از لطفتون واقعا لذت بردم 😆
 
 
مریم
+5 #292 مریم 1392-08-19 09:12
باتشکراززحمات شما
 
 
ل کریمی
+4 #291 ل کریمی 1392-08-18 14:59
خیلی خوب بود
 
 
گل مهربانی
+3 #290 گل مهربانی 1392-08-17 18:26
😀 عالی بود ممنون میشم این دعای قشنگوبه ایمیلم بفرستید
 
 
الهام
+3 #289 الهام 1392-08-16 18:57
ممنونم ک این زیارت زیبا رو برای ما گذاشتید.تشککککک کککککر:-))))))) )))))))
 
 
محمدرضا صادقی نزاد
+7 #288 محمدرضا صادقی نزاد 1392-08-16 09:26
بارپروردگارا: به احترام زیارت عاشورا و به احترام حضرت سیدالشهدا(ع) و به احترام وجود مبارک قمرمنیر بنی هاشم باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس
: درد دردمندان. حاجت حاجتمدان. گرفتاران و هر کسی که در دلش درد مخفی دارد که از گفتنش عاجز است خودت نظری بفرما.
 
 
حامد عباس زاده
0 #287 حامد عباس زاده 1392-08-16 03:12
تشکر.
با اجازه منم کپی میکنم.
 
 
متین
+3 #286 متین 1392-08-16 01:31
سلام خسته نباشید
من از بار اولی که زیارت عاشورا خوندم دچار دوگانگی شدم
راستش تو کل متن در حال نفرین کردن ادمهای منفور هستیم که به امام حسین و عزیزانش ستم کردن واسه من دین اسلام دین بخششه راستش هنوز ده محرم زیارت عاشورا میخونم ولی هربار با خودم فکر میکنم شاید از بس اونا عذاب کشیدن که امام حسین الان بخشیدنشون
من قبل از این یه پیام نوشتم لطفا اگه خواستین بهم جواب بدین واسم به ایمیلم بفرستین شاید بهتر باشه احساسم رو همه ندونن چون دوست ندارم اگه فکرم اشتباه باشه رو کسی اثر منفی بزاره
——————
پایگاه جامع عاشورا : نظر به این که این شبهه بسیار شایع شده است باید به سه نکته‌ی بسیار مهمی که در ذیل به صورت خلاصه اشاره می‌گردد، توجه شود:
نکته‌ اول – چه کسی گفته که مطلق لعن کردن بد است؟! این انحراف را دشمنان اسلام شایع کردند تا کسی با لعن کردن دشمنان خدا، رسول (ص)، اهل بیت (ع) و اسلام و مسلمین، بغض آنها را در دل و کلام نپروراند، علیه ظالمین روشنگری و ضد تبلیغ صورت نپذیرد و لعن معاویه و یزید دیروز به «مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل امروز نیانجامد»، تا آنها بتوانند راحت‌تر به ظلم و جنایات خود ادامه دهند.
خداوند متعال خود در قرآن کریم نه تنها کفار، منافقین و حتی دروغ‌گویان [کاذبین] را لعن کرده است، بلکه به لعن کردن انبیای الهی نیز تصریح نموده است، به ویژه لعن کفار بنی‌اسرائیل:
«لُعِنَ الَّذینَ كَفَرُوا مِنْ بَنی‏ إِسْرائیلَ عَلى‏ لِسانِ داوُدَ وَ عیسَى ابْنِ مَرْیَمَ ذلِكَ بِما عَصَوْا وَ كانُوا یَعْتَدُونَ» (المائده، 78)
ترجمه: از بنى اسرائیل آنان كه كافر شدند بزبان داود و عیسى بن مریم لعنت و نفرین شدند. و این براى همان عصیانى بود كه ورزیدند و اصولا مردمى تجاوز پیشه بودند.
خداوند متعال حتی راجع به کسانی که پس از ایمان کافر می‌شوند [مانند همان اقوامی که به رغم ادعا مسلمانی، اهل بیت(ع) را کشتند، یا امروز مثل حکام عرب کمر به قتل مسلمین بسته‌اند] به لعنت خدا، ملائک و همه‌ی انسان‌ها اشاره می‌نماید و این لعنت را جزای آنها می‌شمارد – یعنی می‌فرماید نه تنها مردم آنها را لعنت می‌کنند، بلکه این دعای آنها مستجاب است و به عذابشان افزوده می‌گردد:
«أُوْلَئكَ جَزَاؤُهُمْ أَنَّ عَلَیْهِمْ لَعْنَةَ اللَّهِ وَ الْمَلَئكَةِ وَ النَّاسِ أَجْمَعِینَ» (آل عمران، 87)
ترجمه: آنها جز ایشان است كه نفرین خدا و فرشتگان و مردم، همه، بر آنها باشد.
«إِنَّ الَّذینَ كَفَرُوا وَ ماتُوا وَ هُمْ كُفَّارٌ أُولئِكَ عَلَیْهِمْ لَعْنَةُ اللَّهِ وَ الْمَلائِكَةِ وَ النَّاسِ أَجْمَعینَ» (البقره، 161)
ترجمه: همانا كسانى كه كافر شده و در حال كفر مردند لعنت خدا و ملائكه و همه مردم شامل حال ایشان است‏. (دقت شود که این لعنت کردن به مسلمین یا شیعیان اختصاص نیافته است، بلکه می‌فرماید جمیع انسان‌ها آنها را لعنت می‌کنند).
نکته‌ی اول – لعنت، فحش یا ناسزا نیست. بلکه به معنای «دور از رحمت» است. بدیهی است که آدمیان را می‌توان از این لحاظ به دو دسته تقسیم نمود: یا در ظل رحمت الهی قرار دارند و یا دور شده از رحمت و «ملعون» هستند. و مهم است که انسان بداند چه کسانی با چه ویژگی‌های در ظل رحمت هستند و چه کسانی ملعون؟ تا نسبت به هر ظالمی نگویند: از کجا معلوم، شاید او هم به بهشت رود؟ این خرافه‌ها القائات شیطانی حکام جور و مفسدین و نفی مسلمات دین است.
نکته‌ی بعدی و حایز اهمیت – زیارت عاشورا، صرفاً زیارت امام حسین علیه‌السلام نیست، بلکه زیارت و حضور و در محضر ایشان در روز عاشورا و صحنه‌ی کربلا است. فرق دارد که مسلمان در حال آرامش و در مکه و مدینه و … خدمت امامی برسد یا در میدان جنگ. زیارت عاشورا، زیارت امام در میدان جنگ است.
بدیهی است وقتی مسلمان در میدان جنگ در محضر امام (ع) قرار می‌گیرد، باید سریع جهت خود را مشخص و اعلام مواضع کند و بیان دارد که بر مبنای چه شناخت و اعتقادی، در کدام جبهه قرار دارد؟ لذا اگر دقت کنیم، متوجه می‌شویم که زیارت عاشورا، سراسر اعلام مواضع خودمان به حضرت امام (ع) است. می‌گوییم: «انی اتقرب» یا «لعنة الله منی» و … .
در این زیارت دوست شناسی و دشمن‌سناسی «تولی و تبری» خودمان را به حضرت امام (ع) اعلام می‌داریم و بیان می‌نماییم که چه کسانی را در «ظل رحمت الهی»، یعنی هدایت شده و هدایت کننده – و چه کسانی را دور از رحمت، یعنی منحرف و منحرف کننده «ملعون» می‌شناسیم.
در این زیارت حتی به بصیرت و عمق دشمن‌شناسی خود اذعان می‌نماییم تا معلوم شود که جهت‌گیری ما از سر احساسات یا عادت یا فرهنگ غالب نیست [که غالباً فرهنگ غالب در دنیا همان فرهنگ یزیدی است]. بلکه از روی شناختی صحیح و اعتقادی راسخ به اسلام ناب می‌باشد.
لذا پس از سلام و جمیع سلام‌ها تا ابد، به آن حضرت عرض می‌کنیم:
«فَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً اَسَّسَتْ اَساسَ الظُّلْمِ وَالْجَوْرِ عَلَیْكُمْ اَهْلَ الْبَیْتِ وَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً دَفَعَتْكُمْ عَنْ مَقامِكُمْ وَاَزالَتْكُمْ عَنْ مَراتِبِكُمُ الَّتى رَتَّبَكُمُ اللَّهُ فیها وَلَعَنَ اللَّهُ اُمَّةً قَتَلَتْكُمْ وَلَعَنَ اللَّهُ الْمُمَهِّدینَ لَهُمْ بِالتَّمْكینِ مِنْ قِتالِكُمْ …».
یعنی اذعان می‌کنیم که ما نه تنها در دوست شناسی و دشمن‌شناس ظاهر‌نگر و احساساتی و دمدمی و اسیر موج، جوّ و شایعات نیستیم، بلکه کاملاً با بصیرت امور را تعقیب می‌کنیم. لذا ابتدا نه یزید و شمر، بلکه بنیانگذاران جریان انحرافی و پایه‌گذاران ظلم را لعنت می‌کنیم. و ظلم را نیز صرفاً در کشتن، ترور یا قتل عام نمی‌بینیم، بلکه می‌گوییم: ظلم بزرگ‌تر دور کردن شما از مقام و رتبه‌ای [خلافت و حکومت] است که خدا آن را برای شما قرار داده است و نه برای جهال و ظالمین. و در درجه‌ی آخر لعنت می‌کنیم [دور از رحمت می‌شناسیم] کسانی را اقدام به جنگ کردند. و نه تنها آنان را، بلکه هر کس یا جریانی که به آنان کمک کرده است. و اعلام برائت از آنان می‌کنیم و با بیان «الی یوم القیامة» اذعان می‌کنیم که این موضع‌گیری، فقط مخصوص یک حادثه در یک برهه از تاریخ نیست، بلکه همیشگی است.
التماس دعا
 
 
علی
+8 #285 علی 1392-08-15 09:30
با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خداوند به بانیان وزحمت کشان این کار توفیق زیارت حرم شش گوشه آقا رو بهتوت عنایت کند از صمیم قلب ازتون س÷اسگذارم
 
 
ستاره
+4 #284 ستاره 1392-08-14 21:07
عالی بود 😆
 
 
رضا
+2 #283 رضا 1392-08-14 20:56
سلام.خسته نباشید…منم کپش کردم تو ورد بخونم…..حلال کنید
 
 
سیما
+7 #282 سیما 1392-08-14 19:47
سلام ممنونم از زحمت شما. براتون دعا می کنم برام دعا کنید دارم مامان می شم . 😆 🙂 😀 😳 😛 😆
———–
پایگاه جامع عاشورا : از لطف شما سپاسگزاریم. انشالله فرزندانی عاشق خاندان اهل بیت عصمت و طهارت پرورش دهید.التماس دعا
 
 
افسانه
+3 #281 افسانه 1392-08-14 10:59
مرسی . التماس دعا . من یک مشکلی دارم دعا کنید حل بشه .
 
 
امیرعباس حسینی
+2 #280 امیرعباس حسینی 1392-07-23 17:42
اجر شما با آقا امام حسین 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆
 
 
هیفا
+5 #279 هیفا 1392-06-29 18:14
آقا من این دعا رو گذاشتم تو وبم اشکال که نداره؟؟؟
——-
پایگاه جامع عاشورا : دوست گرامی برای چه باید اشکال داشته باشد؟! این کد دقیقا به همین منظور طراحی و در دسترس شما قرار گرفته است.التماس دعا
 
 
اردشیر عابدین
+3 #278 اردشیر عابدین 1392-06-16 23:25
یاامام حسین همه شمارا به شهادتت میطلبند همه شمارا وصی می کنند و همه شمارا بخاطر بیمارانشان می خواهنداما من شما را فقط بخاطر وجود مبارکتان که همیشه ودر همه جا هستید و فقط بخاطر وجود خودتان می خواهم.
 
 
اسما زیدآبادی
+3 #277 اسما زیدآبادی 1392-06-10 15:51
سلام و خدا قوت.
از وقتی با این سایت آشنا شدم بیشتر وقتم که تو اینترنت هستم سرگرم بازدید از مطالب و استفاده از اونا هستم.ممنون که با سایتتون منواز لبه پرتگاه نجات دادید. التماس دعا مخصوص
 
 
صغری
+21 #276 صغری 1392-06-04 13:25
سلام.منم خیلی تنهام که تنهاییم با گناه پر میکنم ولی دیگه از این زندگی سراسر گناه خسته شده ام نمیدونم امروز چی شد زیارت عاشورا جستجو کردم منم میخام با توسل به امام حسین راهم پیدا کنم تو را خدا برای من گناهکار دعا کنید خدا من را ببخشه .و یک شریک زندگی برام بفرسته که بتونم از تنهایی در بیام.چون که زیبایی ندارم کسی سراغم نمییاد
 
 
نازنين
+10 #275 نازنين 1392-06-03 17:24
سلام به همه دوستاي عزيز.تو رو خدا واسه منو دل شكستم دعا كنيد خيلي تنهام دلم شكسته به هركي اعتماد كردم هركي رو كه دوس داشتم دلمو شكوند الان فقط اميدم و يارم و همه كسم خداست.
 
 
مهران
+2 #274 مهران 1392-05-13 14:33
یک سوال داشتم در رابطه با زیارت عاشورا
من چند تا متن زیارت عاشورا را که توی سایت های مختلف و نسخه های چاپی بود را مقایسه کردم. بعضی از قسمت های متن باهم فرق میکردند یا یکی از متن ها جمله ی بیشتری نسبت به متن دیگری داشت. مگه متن زیارت عاشورا فقط یک متن نیست پس چرا این تفاوت ها وجود داره؟ میشه توضیح بدین.
———–
پایگاه جامع عاشورا : چند سند مختلف برای زیارت عاشورا وجود دارد. اما در قالب آنها تفاوت بسیار اندک و در حد یک یا دو کلمه است. در برخی نسخه ها نیز نامی از امام زمان(عج) اضافه شده است.التماس دعا
 
 
شفیعی
+12 #273 شفیعی 1392-03-12 12:33
با سلام.من اولین بار بود که از این پایگاه دیدن کردم.خیلی خوبه که زیارت عاشورارو هر وقت که دلت خواست و به اینترنت دسترسی داشتی بخونی.دلم وا شد.خیلی خیلی تشکر میکنم
 
 
زهیر
+10 #272 زهیر 1392-02-27 05:12
خداوند ب هه مسلمونا نصرت اعطا بفرماید
 
 
فرشید محمدی
+3 #271 فرشید محمدی 1392-02-27 03:37
امشب شب لیلة الرغائبه
خداوند انشاالله همتان را حاجت روا کند اول واسه ظهور اقا امام زمان دعا کنید
اعمال این شب در مفاتیح هست به جای بیاورید
ما را هم فراموش نکنید
 
 
سادات فرشته
+10 #270 سادات فرشته 1392-02-17 11:40
سلام دوستای خوبم هر وقت این زیارت را خواندید برای من دعا کنید تا حاجتمو بگیرم
 
 
تنهایی
+3 #269 تنهایی 1392-02-16 04:08
سلام ممنون از این که معنی بسیار زیبای زیارت عاشورا را برامون گذاشتید.
 
 
حديث كساء
+9 #268 حديث كساء 1392-02-13 13:33
شنيديد ميگن اگه واسه هم دعا كنيد زودتر خدا حاجتتون را ميده بياييد براى هم دعا كنيم وبراى فرج اقا امام زمان همه با هم دعا كنيم :'(
 
 
عليرضا رحماني
+9 #267 عليرضا رحماني 1392-02-09 21:19
دست شما درد نكنه . اجره همه با امام زمان . تو اين روزا خيلللليييي دلتنگه مادرم هيتم ولي حيف كه فرسنگها ازش دورم . تازه اعتياد رو ترك كردم فقط بخاطر مادرم ،،، خدا كنه لا اقل تا يكسال ديگه ببينمش .التماس دعا 🙂
 
 
vahidi
+2 #266 vahidi 1392-02-06 01:27
سلام.خواستم یچیزای بگم ولی بیخیال
:(:(
 
 
zhrzare
+9 #265 zhrzare 1392-02-04 12:35
تا 1 ماهه پیش فک می کردم خیلی خوشبختم… خیلی… اما الان… خیلی تنهام خیلی… فقط دارم به این فکر می کنم کی بر می گرده کی مامانم خوب می شه کی بابام خوشحال می شه… خیلی حرف دارم که به خدا بزنم… چرا پس جوابمو نمی ده؟ چرا دیگه گوش نمی ده… یه بنده ای اینجا تنهاس چرا نمی بینه؟ یه بنده ازش هیچی نمی خواد جز آرامش… به هر کی فک کنید توسل کردم نظر ردم…. سپردم دست خودش اگه صلاحه بده اگه نه دیگه نمی خوام زنده باشم… دیگه نمی خوام زندگی کنم… خیلی خسته ام… از شعار دادن و شعار شنیدن خسته ام…. از دلتنگی خسته ام از نگرانی خسته ام… می خوام به خودم استراحت بدم…. می خوام فقط زندگی کنم… خدایا نماز می خونم اروم می شم… قران می خونم آروم می شم… اما ته دلم وقتی به حرفاش فکر می کنم… داغون می شم آرامشمو از دست میدم… یه دلم می گه میاد یه دلم یمگه اگه بیادو دوباره همون اتفاق که فایده نداره…. خدایا دوست دارم
انشاالله همه به مرادشون برسن….
 
 
و.تبریزی
+8 #264 و.تبریزی 1392-02-02 01:38
مردم شما رو به امام حسین برا فرج امام زمان دعا کنید همه مون برا حاجتهای مادی مون پیش خدا دعا میکنیم ولی یه بار برا فرج امام زمان از ته دل پیش خدا التماس نکردیم..الهم عجل لولیک الفرج
 
 
نکیسا بایی
+5 #263 نکیسا بایی 1392-02-01 12:50
سلام. انشاله خدا از همه قبول کنه. و حاجت همه حاجتمندها و ملتمسین دعا رو بده. من هم خیلی محتاج به دعا هستم. منو فراموش نکنید
 
 
ملتمس دعا
+4 #262 ملتمس دعا 1392-01-30 04:07
سلام بر حسین
سلام بر علی بن حسین
سلام بر فرزندان حسین
سلام بر یاران حسین
🙁 همیشه اینجا واسه گرفتارا حاجتمندا مریضا دعا کردم
حالا خودم گرفتارم و محتاج دعای تک تکتون
تورو به سربریده ی آقا قسم دعام کنید:(
 
 
لیندا
+4 #261 لیندا 1392-01-24 22:13
دیگر آن خنده‌ی زیبا به لب مولا نیست / همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیست
قطره‌ی اشک علی تا به ته چاه رسید / چاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست
شهادت حضرت فاطمه(س) تسلیت باد

انشالله خدا حاجت همه رو بده حاجت منو هم بده
 
 
لیلا H
+14 #260 لیلا H 1392-01-18 05:08
سلام.شیش ماه پیش تو تصادف بابامو جلوی چشام از دست دادم

خیلی تنهام
قرار بود با همکلاسیم عقد کنم ولی هیچ امیدی نیست.ب هر دری میزتنیم بسته میشه.التماس دعا دارم
کتاب زیارت عاشورامو پیدا نکردم اومدم اینجا
تو رو خدا ی صلوات واسه روح بابام بفرستین
 
 
بیتاا
+9 #259 بیتاا 1392-01-15 16:01
سلام …
راستش من لیاقت اینو داشتم که از شب اول محرم تا به امروز که 15 فروردین هستش هرشب زیارت عاشوورا بخونم ..
هرشب یه حسی منو تحریک میکنه که زیارت عاشورا رو ترک نکن..
دوستان خداییش 5 دقیقه ام بیشتر طول نمیکشه نه اصلا 10 دقیقه..
ما که انقدر وقتمونو به بطالت میگذرونیم بیاید 10 دقیقه صرف سلام به حسین و لعنت به بنی امیه بگذره.. خداییش کار سختی نیس…
بخدا تا به امروز هرچی از خدا خواستم بهم داده..
نمیگم بنده خاصیم .. نه اصلا ..منم کلی گناهکارم ولی لطف خدا همیشه شامل حالم بوده..
خدایــــ ـــــــــا شکـــــــــــــ ــــــــــرت خیلـــــــی دوستتــــــــــ ــ دارم
دوستان خدا در همه حال صدامونو میشنوه ولی من زمانی بیش ار پیش به خدا نزدیک شدم که بعد هر نمازم 10 دقیقه با خدای خودم خلوت میکنم و سجده میکنم و سرم رو رووی مهر میزارم و 14 مرتبه میگم شکرا لله
بعد خواسته هامو میگم ..
بخداوندی خدا توو حالت سجده بهش خیلی نزدیک میشم..
من الان حدود 1 ساله این کارو میکنم و هرجی خواستم گرفتم..
شک نکنید دوستان خدا صداتونو میشنوه …

ایشالله همه حاجت روا شید..
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
 
 
bahareh gh
+2 #258 bahareh gh 1391-12-30 17:17
miayd einja vase manam doa konid ,khoda midoone ke chi mikham.toro be emam hosen doa konid manam hajatamo begiram.mamnoon
 
 
secad
+2 #257 secad 1391-12-29 14:54
Sepas Faravan
Eltemas e Doaa
 
 
مصطفی 14
+5 #256 مصطفی 14 1391-12-20 10:38
سلام . تو مسافرت بودم هر کاری کردم زیارت عاشورا تو هتل چند ستاره نبود اومدم تو سایت شما ار اینجا زیارت عاشورا رو خوندم ایشاله موفق باشید
 
 
maryam banoo
+8 #255 maryam banoo 1391-12-16 23:42
منم مثل خیلیای دیگه مشکل داشتم که اومدم اینجا نه مشکل مالی اونجوری دارم نه مامانم مریضه بابامو6سال پیش از دست دادم تقریبابااین موضوع کنار اومدم امشب باخودم قرار گذاشتم زیارت عاشورارو تا40روز بخونم امشب شروع کردم دعام کنید به خواستم برسمم یکیودوست دارم ولی نمیدونم اونچی
 
 
رونیکا
+6 #254 رونیکا 1391-12-07 09:06
ممنون از سایت خوبتون
امیدوارم که خدای بزرگ و مهربون از دریای بیکران رحمتش همه ما رو سیراب کنه و حاجت هایمان را روا کنه و از خدا میخواهم که همه ما را عاقبت به خیر کنه
التماس دعا دوستان
 
 
……
+4 #253 …… 1391-12-05 19:03
امیدوارم همه حاجت روا باشند . از همه دلسوختگان التماس دعا دارم . من 8 سال است که زندگیم استخوان توی زخمه و همه روزهای این 8 سال را بر سر دوراهی هستم که با مشکل اصلی زندگیم بجنگم یا همه چیز را رها کنم .التماس دعا
 
 
iranclip
+3 #252 iranclip 1391-12-02 01:20
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
دست شما درد نکنه زیارت عاشورا را در این سایت قرار دادید
من متن شما را برای مراسم فاطمیه برداشتم
اجر شما با خانم فاطمه زهرا
من الله التوفیق
 
 
حقیر
+3 #251 حقیر 1391-11-30 21:00
و من یتوکل علی الله فهو حسبه
الله ما مهربان است
الله ما بخشنده است
هر چه بدی به ما میرسد از اشتباهات مااست%%%
والا باز میگویم او مهربان است
مهربا نتر از پدرو مادر…
مشکل از ماست.
به یقین میگویم مشکل از ماست.
 
 
حميد نورمحمدي
+2 #250 حميد نورمحمدي 1391-11-28 22:38
من نظر گذاشتم ولي نميبينمش ؟
 
 
حميد نورمحمدي
+2 #249 حميد نورمحمدي 1391-11-28 22:34
با سلام از همتون من دلم خيلي شكسته هست ديروز واسه يكي كه خيلي دوسش دارم خواستگار اومد اون خودش دلش با منه ولي با زور پدر مادرش تن به اين خواستگاري داد قرار شده بين من و اون و شرايط جفتمون يكي رو انتخاب كنه و فردا قراره بهم جواب بده كه من رو انتخاب كرده يا اون پسره رو من به خدا به امام رضا به حضرت فاطمه الانم به امام حسين رو اوردم كه حاجتمو بده اگه فردا حاجتمو گرفتم پيغام ميذارم اگه نگرفتم ميام پيغامارو ميخونم و واسشون التماس دعا ميكنم تا بلكه اونا حاجتشون بگيرن الان ساعت ٧:١٠ دقيقه روز شنبه ١٣٩١/١١/٢٨ هست و فردا روز يكشنبه ١٣٩١/١١/٢٩ قراره جوابمو بگيرم از همتون خواهش ميكنم من رو تو دعاتون شريك بدونين .
 
 
elnaz
+7 #248 elnaz 1391-11-25 02:54
سلام به همه کسایی که دلشون هنوز اینقد پاک هست که خودشونو لایق این میدونن با امام حسین درد ودل کنن منم خیلی دلم گرفته نا شکر نیستم ولی چند وقتی که همش خودم و خانوادم بد میاریم تازگی ام فهمیدیم پدرم سرطان ریه داره اونم از نوع بد توروخدا قسمتون میدم برا پدر منم دعا کنید به خدا منم برا همتون دعا میکنم مرسی
 
 
سمیه گنجی
+1 #247 سمیه گنجی 1391-11-18 14:55
از شما دوست عزیز که زحمت کشیدید کمال تشکر را دارم امیدوارم به حاجت قلبیت برسی و من هم به آرزوهای دست نیافتنیم برسم;);)
 
 
؟
+4 #246 ؟ 1391-11-16 12:07
سلام به همه دوستان.
قبول باشه.لطفا براي شادي روح مامان من صلوات بفرستيد.مرسي
ال تماس دعا
 
 
مجنون الحسين
+1 #245 مجنون الحسين 1391-11-13 23:26
من از شما سپاسگزارم
خيلي التماس دعا دارم
—–
پایگاه جامع عاشورا : حقیقتا محتاج دعای خیر شما هستیم.
 
 
بانوی سکوت
+4 #244 بانوی سکوت 1391-11-09 08:48
سلام به همگی میدونم همتون پر از مشکلید میدونم که دلای خیلیا شکسته 🙁
ولی توروخدا تو دعاهاتون منو فراموش نکنید 🙁

من یه دختر مجردم که از شب قدر زندگیم خیلی عوض شده

من خیلی خیلی خیلی گناهکار بودم(و هستم) سالی یک بار یاد خدا میافتادم
ولی از یه جایی راهمو عوض کردم الان یه خواستگاری دارم که همیشه برام آرزو بوده توروخدا دعا کنید بیاد 🙁 1ماهه قرار بیاد ولی ازشون خبری نیست هرشب کارم گریه و زاریه توروخدا دعا کنید خیلی درمونده شدم 🙁
بخدا همه تون رو تو دعاهام یادم میمونه و واستون دعا میکنم شما هم یه یادی از من بکنید که مشکلم حل بشه 🙁
من از امام حسین و زیارت عاشورا خیلی نتیجه ها دیدم عاشقم امام حسین
 
 
111
+1 #243 111 1391-11-04 13:59
کربلای نشدم خجلت ازاین غم دارم تا ابد دردل خود شور محرم دارم
 
 
دیبا
+3 #242 دیبا 1391-11-04 06:13
نمیدونم خدایا چی بگم تو فیس بوکم ادرس میلتو یا تلفنتو از دوستام خواستم که یواشکی در گوشت بگم بچم که اینجا میدونی به نام جده ام زهرا ص اونو تو گوشش فضه خوندم رو از بیماری ام اس نجات بدی اصلا این بیماری رو از تو جهان برداری که این قدر همه در گیرش نباشند .یکی از فامیلا امشب بهم مسیج فرستاد که زیارت عاشورا رو بخونم فکر میکنم تو حرف در گوشیم رو شنیدی من این کار رو میکنم تو هم جواب منو با خوب شدن دخترم بده میبوسمت ازهمین جا
 
 
یه دوست
+1 #241 یه دوست 1391-11-01 15:21
سلام دوستان من امروز این سایت رو دیدم و نظرات را که خوندم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم .من تو زندگی خیلی سختی و پستی و بلندی داشتم ولی همیشه باید تو سختی ها دم خونه ائمه رفت. الان هم نذر کردم تا 40 روز 40 تا زیارت عاشورا بخونم تا خدا حاجتم رو بده .
راستی یه چیزی از امروز بیاید تصمیم بگیریم هر روز که به اسم ائمه هست براشون دو رکعت نماز یا صلوات بفرستیم به نظر من اینطوری رابطمون با ائمه نزدیکتر می شه.التماس دعا
 
 
ماهک
+4 #240 ماهک 1391-11-01 04:38
امشب دلم خیلی گرفته امسال از خدا خیلی دور شدم.تو زندگیم خیلی گره افتاده واسم دعا کنید.میخوام خودمو تغییر بدم.واسه داداشه 9 ساله ام دعا کنید حالش اصلا خوب نیست.
امشب شبه شهادت امام حسن عسکری پدره امام زمانمونه خدایا به حق شبی که امام 28 ساله امونو شهید کردن ظهور اقا امام زمان و نزدیک بفرما. همه ی مریض ها رو شفا بده.همه جوونا عاقبت بخیر بشن وهمه به ارزوهاشون برسن.اخر از همه واسه دل منم دعا کنید ک به خواسته دلم برسم.
یه دنیا ممنون…
 
 

+3 #239 … 1391-10-27 11:42
سلام من يه دختر 25ساله ام يك ساله عقد كردم وكلي مشكل دارم الان تو مراحل طلاقمم.تورو خدا شما رو قسم به دلاي پاك و شكستتون شما رو قسم به خدا واسه من دعا كنيدداغون شدم.دعا كنيد لااقل بعد يك سال سختي بتونم طلاق بگيرم.
وقتي دلتون شكست واسه منم دعا كنيد.
 
 
uuuuuuuuu
+3 #238 uuuuuuuuu 1391-10-26 12:51
با سلام
چند روزه که حالمون بده،CT SCAN مامانم چند تا تومور نشون میده که فوق العاده نگرانیم.فردا وقت بیمارستان داره.عاجزانه و ملتمسانه از شما میخوام دعا کنید که نتیجه نمونه برداریش بد نباشه.از همه التماس دعا دارم. تو رو خدا دعا کنید……

اززحمات شماکمال تشکردارم انشااله برنامه های بهتربرای جوانان بکارببزید.:)
 
 
یا ضامن اهو
+1 #234 یا ضامن اهو 1391-10-23 03:02
ایشالله همهگی حاجت روا بشین به حق همین شب 28 ماه صفر..
خدایا هرکی هرحاجتی داره به حرمت آقا امام رضا به غیربی ضامن آهو قسمت میدم همه به حاجتای قلبیشون برسن..
خدایا به پهلوی شکسته ی فاطمه به آبروی 14 معصوم قسم همه بیمارا شفا پیدا کنن..
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
 
 
التماس دعا از همه
+1 #233 التماس دعا از همه 1391-10-23 02:04
سلام، اجرتون با امام حسین -ع- ممنون
از همه اونایی که میان اینجا التماس دعا دارم، دعا کنید تو امتحاناتم موفق شم
 
 
ننتئثق
+6 #232 ننتئثق 1391-10-22 22:25
سلام.دوستان من روز عاشورا یک بار جوشن کبیر و جوشن صغیر خوندم.و 12 مرتبه زیارت عاشورا.قبل از ظهر باید تموم بشه.درسته که من اون شب ساعته 3 بامداد بیدار شدم و سر الله اکبر اذان آخرین سجده زیارت عاشورا خوندم.ولی به خدا قسم بعد از 15 روز حاجتمو گرفتم.مثل یه معجزه.هنوز باورم نمیشه!!!!!!!!5س اله انتظار کشیده بودم.امیدوارم حاجت روا بشید
 
 
حمیدرضا اسماعیلی
+1 #231 حمیدرضا اسماعیلی 1391-10-22 21:20
عزیزان التماس دعا…
 
 
محتاج دعا
+5 #230 محتاج دعا 1391-10-21 11:55
واسه همه منتظراي حاجت روا شدن دعا كردم
شما هم واسه من دعا كنين كه يه فرزند سالم و صالح از خدا بگيرم

سالهاست منتظر بچه ام
 
 
عاشق سیدالشهدا
+3 #229 عاشق سیدالشهدا 1391-10-21 02:57
سلام
ایشالا همه حاجت روا شید واسه منم دعا کنید
امتحانامو با موفقیت سپری کنم..
یا علی
 
 
سحرر
+1 #228 سحرر 1391-10-19 20:25
salam inke adam bedoone inke be moshkel bar bokhore o bere soragehe ziarat ashoora honare
na inke ta be moshkel khordi saro kalat too injoor sita peyda beshe
ke agha mohtaje ye negahetam
ma ke in saadato nadashtim
amma hala ke roosiaho
ghamza de oomadim soraghet
agha be haghe shashmaheye shahidet
nazar daste khali az dare khoonat bar gardim ammin:P
——- ——
پایگاه جامع عاشورا : اما…هر کس به اندازه خود از این چشمه سیراب خواهد شد. التماس دعا
 
 
مممممم
+7 #227 مممممم 1391-10-19 19:42
سلام، خواهش مي كنم براي سلامتي مادرم دعا كنيد حدود 3 ساله كه درگير بيمارستان و شيمي درمانيه . ديگه جوني براش نمونده. ازتون خواهش مي كنم از ته دل براي شفاي مادرم يك صلوات بفرستيد. خدا الهي سايه همه مادرا رو بالاي سر بچه هاشون نگه داره. الهي آمين
 
 
طهماسبی
+2 #226 طهماسبی 1391-10-19 12:45
باسلام. خواهر و برادر عزیز منم مثل خیلی از شماها مشکل دارم و در آرزوی بچه دار شدنم ولی دوستان ما باید خدا رو بشناسیم و بعد از صمیم قلب ازش بخوایم به بزرگیش قسم اگه شناخت پیدا کردی که چقدر خدابزرگه و چقدر توانایی داره دیگه به اینجور اتفاقات نمیگیممشکل چون خدای بزرگی داریم آرزو میکنم که مشکل همه شما به لطف و رحمت خداوند قادر و توانا مرتفع بشه.انشاا…
 
 
محمدی
+1 #225 محمدی 1391-10-18 18:44
التماس دعا.یاعلی
 
 
morvarid
+2 #224 morvarid 1391-10-18 15:50
من یه خواسته از خدا دارم .
برای من خیلی دعا کنید ایشالا مستجاب شه.
 
 
.Nayereh-Mirmohammadi
+2 #223 .Nayereh-Mirmohammadi 1391-10-17 22:39
Man yek Doctor Taweez hastam dar Canada-Toronto. Baraye har marizi taweez mineveisam,Agar kesi Be tibb taweez eteghad darad ba man tamas begirad.emailam hast
nmirmohammadi@yahoo.ca.eltemas dua be hamegi azizan dar Iranam.
 
 
ya hossein shahid
+6 #222 ya hossein shahid 1391-10-16 13:32
با سلام
خیلی دوره زمونه خراب شده همه واسه ظهور امام زمانمون دعا کنیم.ظهور اقا حلال مشکلات همه ماهاس.اللهم عجل لولیک الفرج….
 
 
علی رضا ک
+4 #221 علی رضا ک 1391-10-16 08:50
نزدیک اذان صبح هستش، میدونم عین من زیاده، همه ی ما محتاج دعا هستیم، باور کنید با رنج و زحمت بسیار و با فقر تونستم فوق لیسانس خودمو بگیرم و نتونستم کار بگیرم و الان مدتی هست که نامزد هم کردم، زندگیم خیلی دچار مشکل هستش و من نذر امام حسین کردم که با خوندن زیارت عاشورا ،کمکم کنه،تو مراحل خوندنش هستم …. التماس دعا
 
 
lمهرنوش
+3 #220 lمهرنوش 1391-10-14 16:49
سلام
التماس دعا از همه شما دارم، ان شاءالله خداوند گره از مشکلات همه بردارد
توکل بر خدا فراموش نشه. التماس دعا دارم مخصوصا برای پدر و مادرم، که همیشه سایه شون بالای سرم باشه
تشکر از سایت خوبتون
 
 
علی محمدیان
+3 #219 علی محمدیان 1391-10-14 03:19
همه می دونیم که اگه از ته دل حسین رو صدا بزنیم محاله که جوابمونو نده. اگه بعد از خوندن زیارت عاشورا دلتون شکست و قطره اشکی جاری شد . من حقیر رو هم تو گوشه کوچکی از دلهاتون مهمان کنید . التماس دعا
 
 
یا حسین مظلوم
+3 #218 یا حسین مظلوم 1391-10-14 00:57
سلام نذر کرده بودم از اول محرم تا اربعین امام حسین هرروز زیارت عاشورا بخوونم خدارو هزار مرتبه شکر که تونستم این کارو انجام بدم.
التماس دعا از همتون.
من خیلی کوچیکترازینهام که بخوام اینارو بگم ولی تورو به غریبی امام حسین قسمتون میدم واسه مریضا جوونا بیکارا تهیدستا محتاجا نیازمندا گرفتارا و مخصوصا واسه فرج امام زمانمون دعا کنید.

توو این شب عزیز التماس دعا از تک تکتتون
 
 
مجید ریحانیان
+1 #217 مجید ریحانیان 1391-10-13 21:28
شب اربعین سال 1391 ملتمس دعا از همه عاشقا ن امام حسین (ع)
 
 
بی نام
+2 #216 بی نام 1391-10-13 19:27
با تمام وجودم برای همتون دعا میکنم.شماهم برای من دعا کنید…
 
 
زهره1
+3 #215 زهره1 1391-10-12 03:44
سلام با دلای مهربونتون براب بچه دار شدنم دعا کنید نذر کردم چهل روز زیارت عاراشورا بخونم الان 31 روزشو خووندم از خدا بخواید بهم بچه عطا کنه
 
 
m.f
+6 #214 m.f 1391-10-11 03:51
سلام من یه دوست دارم سرطان خون داره طفلک 22 سالشه توروخدا واسش دعا کنید هم واسه دوستم هم بقیه مریضا
یامن اسمه دوا و ذکره شفا
 
 
ب.م
+2 #213 ب.م 1391-10-10 03:21
از سایت خوبتون ممنونم
 
 
ب.م
+2 #212 ب.م 1391-10-10 03:20
تشکر می کنم
 
 
سمان
+4 #211 سمان 1391-10-09 18:59
التماس دعا
انشاا000 همه عاقبت بخیر بشیم هم دنیا هم آخرت
خدا همه مارا بیامرزه
 
 
هلیا
+4 #210 هلیا 1391-10-05 15:22
با سلام خدمت همه عزیزان من دلم پر یه کم تو زندگیم مشکل دارم تو رو به خدا برام دعا کنید دلممممممممم خیلی گرفته
 
 
seyed..
+1 #209 seyed.. 1391-10-04 21:14
سلام من اومدم یه زیارت عاشورا بخونم حیفم اومد التماس دعا نگم چهل روز پیش ازدواج کردم الان زنم میخواد ازم جدا بشه میگه دوسم نداره وکلی بهونه الکی مثل خنده های بلندم طرز لباسپوشیدنم قیافهی بچگونم و… من که خودمو بخدا سپردم خدا میدونه چه شوری تو زندگیم افتاده بود وفقط به عشق همسرم سرکار میومدم اما زد همه چیرو خراب کرد دعم کنید
 
 
sharmandeh
+1 #208 sharmandeh 1391-10-03 06:38
فقط اجرتون با خدا من اینجا سر کار بودم

داشتم روی یک سایت دیگه در مورد زیارت عاشورا

میخوندم و دنبالش گشتم شما رو پیدا کردم جدا که زحمت شما

و این اینترنت خیلی کار ها رو آ سون کرده وا لا من کجا و

زیارت عاشورا کجا اینجا گوشه یک شهر کوچک تو امریکا

در ضمن سر کا رم اجاز ه دارم که از اینتر نت و در جهت

امور شخصی استفاده کنم التماس دعا
 
 
علیرضا رستمی
+1 #207 علیرضا رستمی 1391-10-03 00:27
از روز عاشورا شروع کردم هر صبح بعد نماز صبح زیارت عاشورا میخونم اگه بیدار نشم قضاشو میخونم. انشاالله استخدام شم مطمئنم خدا بعد اربعین حاجتمو میده به حق امام حسین علیه السلام . امروز ی گناه کردم خدا منو ببخشه. دعام کنید. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
 
 
امیدم خدا
+1 #206 امیدم خدا 1391-10-01 03:32
انشاالله که همتون حاجت روا شید
واسه بابای منم خیلی دعا کنید مطمئنم با دعای شماها و لطف بی حد خداوند ایشون سلامتیشون رو بدست میارن وهمچنان سایشون بالا سرمون میمونه:'(:'(:'(
 
 
سارا .س
+1 #205 سارا .س 1391-09-30 04:22
خیلی ممنون از سایت بسیار خوبتون

امیدوار م همه حاجتاشون رو بگیرن

واسه من هم دعا کنید دوستان قراره نتیجه یه ازمونی رو بگیرم دعا کنید ان شاا… قبول بشم…

انشاا.. . به حق امام حسین همه حاجت روا بشن

التماس دعا
 
 
گلی
+2 #204 گلی 1391-09-30 03:41
سلام. من دلم خیلی شکسته، الان که این دعا رو خوندین، با نفس گرمتون دعا کنید خدا بهم صبر و گشایش بده.
 
 
گلی
+1 #203 گلی 1391-09-30 03:38
دلم خیلی شکسته، الان که این دعا رو خوندین، با نفس گرمتون دعا کنید خدا بهم صبر و گشایش بده
 
 
امير عباس
+4 #202 امير عباس 1391-09-29 11:40
الان سه ساله ازدواج كرديم ولي خدا بچه اي بهمون نداده،همسرم خيلي غصه ميخوره.تورو خدا برامون دعا كنيد كه خدا يه بچه بهمون عنايت كنه.التماس دعا از همه شما عاشقاي اربابمون حسين(ع)
 
 
محفوظ
+1 #201 محفوظ 1391-09-26 11:30
ضمن عرض سلام وتشکر از شما
لازم دانستم خدمت شما عزیزان تذکر دهم در ابتدای این دعا تصویری درج شده که نوشته شده کل یوم عاشورا درصورتی که این درست نیست وهیچ روزی عاشورا نیست لطفا تحقیق کنید و درصورت تایید سخن بنده روایت اصلی لایوم کیومک یا اباعبدالله درج شود
موید باشید التماس دعا
 
 
ملينا
+1 #200 ملينا 1391-09-25 04:31
خوب بود . خيلييي ممون از سايتتون . انشا الله كه امام حسين حاجت هممون را بدهد .:):):)
 
 
حسین خوشدل
+1 #199 حسین خوشدل 1391-09-25 01:34
چند تا غلط داره،من جمله:

*- اَنْ يَجْعَلَنى مَعَكُمْ فِى الدُّنْيا وَالاْخِرَةِ وَاَنْ يُثَبِّتَ لى عِنْدَآُمْ قَدَمَ صِدْقٍ فِى الدُّنْيا وَ الاْخِرَةِ

که باید عندکم باشه.و چند تا دیگه هم هست

ما رو هم دعا کنید.
 
 
محمد مهدي.m
+1 #198 محمد مهدي.m 1391-09-24 16:48
سلام من یه مادر داشتم خیلی نازنین بود یادش بخیر خوراک شب و روز و نیمه شبش زیارت عاشورا بود خیلی دوست داشت امام حسین رو . دلم براش خیلی تنگ شده . اگه دوس داشتین یه صلوات براش بفرستین .بچه ها قدر پدر مادراتون رو خیلی بدونین.
 
 
محمد مهدی.m
+2 #197 محمد مهدی.m 1391-09-24 16:00
من یه مادر داشتم خدا بیامرزدش خوراک شب و روزش زیارت عاشورا بود خدا قبول کنه منم براش می خونم .هر کی پدر مادر داره خدا براش نگه داره . قدرشونو بدونین. اگر دوست داشتین یه صلوات براش بفرستید .با تشکر.
 
 
mhr
+1 #196 mhr 1391-09-23 12:14
با سلام
آرزوی آمرزش اموات و قبولی دعا
 
 
miti
+1 #195 miti 1391-09-22 14:24
التماس دعا.شفای همه بیمارا.روا شدن حاجات.خدا به منتظرا صبر بده ان شا ءالله.به همه جونا کمک کنه که به آرزوهای خوبشون برسن.واسه منم دعا کن ویه صلوات بفرستید.
 
 
مفيد و مختصر بود اجرکم عندالله بسيار زيبا بود خدا شمارا حفظ کند
+1 #194 مفيد و مختصر بود اجرکم عندالله بسيار زيبا بود خدا شمارا حفظ کند 1391-09-22 11:21
با سلام هر چه داریم از حسین ع است دوستان زیارت عاشورا را هیچ وقت فراموش نکنیم که مشکل گشای عالم است .
 
 
گنهکار
+1 #193 گنهکار 1391-09-22 02:33
ba salam
manam be jaye xodam az shoma azizan vase zohor va salamatye aga emame zaman eltemase doa daram
اللهم کل الولیک الفرج
صلوات
 
 
و-ش
+4 #192 و-ش 1391-09-20 05:07
امشب با دلی شکسته اینجا اومدم .این قصه مردیه که نتیجه درستکاری و پاکیش رو با نامردی و توطئه دارن به دردسر و گرفتاری تبدیل میکنن و تو دردسر بزرگی می افته تو را به جان زهرا و به مردانگی علی قسم دعاش کنین .یه صلوات برای سلامتی امام زمان بفرستید ما خیلی محتاج دعاییم .
 
 
شادی
+2 #191 شادی 1391-09-19 17:51
سلام من امسال 30 سالم میشه هر خواستگاری که متناسب باخودم برام میاد درست نمیشه من 40 روز زیارت عاشورا نظر کردم تورو خدا برام دعا کنید
 
 
فاضل امینی
+2 #190 فاضل امینی 1391-09-19 12:35
الا و صل الله علی الباکین علی الحسین

اجرتون با صاحب این دعا
 
 
زندگی شیرین است با حضور آقا
+2 #189 زندگی شیرین است با حضور آقا 1391-09-18 12:25
—>>ادامه
و
در بخش
“*- اَنْ يَجْعَلَنى مَعَكُمْ فِى الدُّنْيا وَالاْخِرَةِ وَاَنْ يُثَبِّتَ لى عِنْدَآُمْ قَدَمَ صِدْقٍ فِى الدُّنْيا وَ الاْخِرَةِ

به اينكه قرار دهد مرا با شما در دنيا و آخرت و پابرجا دارد براى من در پيش شما گام راست و درستى (و ثبات قدمى) در دنيا و آخرت “

“عندکم ” درسته به نظرم!

ممنون از زمتی که برای تهیه این زیارت کشیدین!
یا علی zendegi.blog.ir
 
 
عاشق اباعبدالله
+1 #188 عاشق اباعبدالله 1391-09-18 12:24
سلام
منم مثل همه ی کسانی که این جا نظرشونو گفتن می گم،می گم که برای منم دعا کنید که خدا یه صبری به من هم بده تا در برابر تمام قضاوتهای بیجایی که همه در مورد من می کنند تحمل داشته باشم فکرشم نمی کردم که خوب بودن ما آدمها می تونه انقدر آدم ذلیل کنه که همه راجع بهت برعکس فکر کنند برای منم دعا کنید …از همه تون التماس دعا دارم …..:)
 
 
زندگی شیرین است با حضور آقا
+1 #187 زندگی شیرین است با حضور آقا 1391-09-18 12:23
سلام
خسته نباشین
امروز دنبال متن زیارت عاشورا بودم برای خوندم با جستجویی توی گوگل به ایجا رسیدم.
به نظرم چند تا غلط املایی تو متن عربی اومد عرض کنم خدمتتون .یه نگاه بندازین شاید واقعا اشتباه بود!
اولیش تو بخش
“*- وَ اَسْئَلُ اللَّهَ بِحَقِّكُمْ وَبِالشَّاْنِ الَّذى لَكُمْ عِنْدَهُ اَنْ يُعْطِيَنى بِمُصابى بِكُمْ اَفْضَلَ ما يُعْطى مُصاباً بِمُصيبَتِهِ مُصيبَةً ما اَعْظَمَه

و از خدا خواهم به حق شما و بدان منزلتى که شما نزد او داريد ، که عطا کند به من بوسيله مصيبتى که از ناحيه شما به من رسيده بهترين پاداشى را که مى دهد به يك مصيبت زده از مصيبتى که ديده “
آخرین کلمه به نظرم “اعظمها” درسته
و
 
 
راحیل56
+1 #186 راحیل56 1391-09-18 12:14
امیدوارم که قبول باشه دعا و زیارت همه ی عزیزان….. برای من هم دعا کنید یه مشکل بزرگ دارم که انشاالله حل بشه …ممنون از همه
 
 
مفيد و مختصر بود اجرکم عندالله بسيار زيبا بود خدا شمارا حفظ کند
+1 #185 مفيد و مختصر بود اجرکم عندالله بسيار زيبا بود خدا شمارا حفظ کند 1391-09-18 11:59
خیلی زیبا بود برای رفع مشکل همه مسلمانان با هم دعا کنیم
 
 
ليلي
+3 #184 ليلي 1391-09-18 11:59
براي ما هم دعا كنيد من و نامزدم يه شركت بيمه داريم مدتيه يكي از بيمه نامه هامون به خسارت خورده ولي شعبه اصلي براي خسارت دادن خيلي ايراد ميگيره برامون دعا كنيد اگر خسارت رو پرداخت نكنن زندگيمون نابود ميشه چهل شب البته از اول محرم نذر زيارت عاشورا دارم كه دارم هرشب ميخونم شماهم برامون دعا كنيد خيلي به دعاي شما احتياج داريم
از سايت عالي شما هم ممنونم
ان شااله همه حاجت روا باشيد. يا حسين(ع)
 
 
محتاج دعا
+3 #183 محتاج دعا 1391-09-18 04:15
براي شفاي همه ي مريض ها صلوات
 
 
محتاج ده
+1 #182 محتاج ده 1391-09-18 04:14
براي همه ي مريض ها و مريض منظور ما كه روي تخت iicu است دعا كنيد ة يه صلوات بفرستيد
 
 
حاجت گرفته از زيارت عاشورا
+3 #181 حاجت گرفته از زيارت عاشورا 1391-09-18 04:07
با تشكر من نذر ٤٠ زيارت عاشورا دارم و هر شب به كمك شما اين دعا را مي خوانم با ارزوي شفا براي همه ي مريض ها براي پدر شوهر من هم كه روي تخت بيمارستان است دعا كنيد وبراي شفاي همه ي مريضها يك صلوات بفرستيد
 
 

+2 #180 … 1391-09-18 01:20
چند ساله تو زندگیم یک سری مشکل بوجود اومده لطفا برای بر طرف شدنش دعا کنید.
 
 
حافظ1
+2 #179 حافظ1 1391-09-17 01:28
سلام بسیار عالی است ممنون من از مطالبتان در وبلاگم استفاده کردم امیدوارم راضی باشید.
——– –
پایگاه جامع عاشورا : التماس دعا
 
 
شرعیات
+2 #178 شرعیات 1391-09-16 17:39
جون مادرتون منه بیچاره رو هم دعا کنید اگه دعا نکنید الهی بمیرید افتاااااااد;D
 
 
ياس
+2 #177 ياس 1391-09-16 16:28
ان شاءاله خدا همه رو حاجت روا كنه منم يه خواهرزاده دارم نرمي استخوان داره به نيت شفاش دارم 40روز زيارت عاشورا ميخونم تورو خدا براش دعا كنيد :'(
 
 
9223372036854775807
+1 #176 9223372036854775807 1391-09-16 01:02
یه دختر بد که هرشب زیارت عاشورا می خونه ولی چه فایده دل شوهرش و با ندونم کاری می شکنه بی اجازش وسایل می خره.تو یه لحظه شیطان گولش میزنه. من با عشق باهاش ازدواج کردم.به نفسم بنده خیلی دوسش دارم .خدا کمکم کنه بیشتر قدر شو بدونم
 
 
یه گرفتار
0 #175 یه گرفتار 1391-09-12 19:09
اگر دلتون شکسته برا منو دوستم هم دعا کنید ما هم شما رو دعا می کنیم.
 
 
مری
0 #174 مری 1391-09-12 12:32
واسه داداش منم که خیلی گرفتاره دعا کنین تورو خدا
 
 
ماه غم
+1 #173 ماه غم 1391-09-12 11:32
من یه آرزوی دیرینه دارم که به همین بهونه ازتون میخوام یه دعایی بکنید تا من هم به آرزوم برسم و هر كسي كه در دلش آرزو و خواسته اي داره یا حدّاقل به همین نیت یه صلوات بفرستید.من وقت گرفتم یه صلوات حداکثر 3 ثانیه طول می کشه. انشااله همه به حق اين روزها حاجت روا شيم
 
 
Melina
0 #172 Melina 1391-09-12 03:43
Baraye man ham doa konid azatun khahesh mikonam hadaghal yade man bashid ye mikham be chizi ke mikham beresam o hamishe salamat badhim kenare azizamun delam pore
 
 
ژیلا
0 #171 ژیلا 1391-09-12 03:00
با تشکر از این سایت خوبتون من چند روز که نیت کردم زیارت عاشورا رو هر روز یک بار بخونم ولی این زیارت نامه رو نداشتم امروز اومدم تو این سایت و خوندم برای تمام کسانی که التماس دعا داشتن از صمیم قلب دعا کردم خدا همه مارو عاقبت ب خیر کنه انشاءا… لطفا شما هم برای من دعا کنید چند ساله که میخوام ارشد قبول شم ولی نمیشه خسته شدم از این همه خوندن محتاجم به دعای همه دوستان .
 
 
الی
0 #170 الی 1391-09-11 17:19
هرکی دلش شکست برا منم خیل دعا کنه خیلی کارام به هم گره خورده التماس دعا
 
 
ابراهيم عبداله زاده
0 #169 ابراهيم عبداله زاده 1391-09-11 15:47
باسلام ممنون خدااجرتان بده ازخدا ميخام بحرمت امام حسين همه مريضا شفا بده حاجت همه برآورده بشه
 
 
محمد رضا فاتحی
0 #168 محمد رضا فاتحی 1391-09-11 15:13
التماس دعا
 
 
بدري
0 #167 بدري 1391-09-11 12:15
با سلام ضمن اين كه ظالمين كربلا را لعن ميكنيم يزيدوشمر زمان امريكا واسرائيل را هم مورد لعن ونفرين قرارميدهيم وحركتمان در راه امام حسين ويارانشان خواهد بود:):)
 
 
کیخسرو
0 #166 کیخسرو 1391-09-11 03:29
منم دعا کنید
میخوام ازدواج کنم,دختر رویاهامم پیدا کردم ولی به مشکل مالی بر خوردم جوری که ممکنه به هم نرسیم
تروخدا منم دعا کنید
 
 
parya
0 #165 parya 1391-09-09 22:13
خیلییییییییی ممنون
عالی بود:)
 
 
گرفتار
0 #164 گرفتار 1391-09-09 21:40
چرا پیام منو نشون نمیدید
 
 
OMBOLBANIN
0 #163 OMBOLBANIN 1391-09-09 13:54
السلام علیک یااباعبدالله-قر بان صفات یا اباعبدالله-
لعن ت به جماعتی که منعت کردن-ازآب فرات یا ابا عبدالله
سلام به دوستان عزیزم-
برام دعاکنین که امسال خدابهم بچه بده اسمشو بگذارم حسین
که محرم هرسال سقچی امام حسین بشه
یاتشنه لب امام حسین
برام دعاکنین اجرکم عندالله
 
 
غلامم
0 #162 غلامم 1391-09-09 13:31
سلام بر حسين ويارانش……ال تماس دعا …تنها چيزي ميتونم بگم ..اينه امان از دل زينب .كه ان روز چه گذشت
 
 
زهرا-م
0 #161 زهرا-م 1391-09-09 12:47
با سلام
ممنون.التم اس دعا از تمام دوستان عزیز
 
 
فرناز
0 #160 فرناز 1391-09-09 12:42
سلام اگر بین خواندن زیارت عاشورا 1 دقیقه فاصله بیفتد قبول نیست؟
——— –
پایگاه جامع عاشورا : دوست گرامی در خواندن ادعیه و زیارات اصلا چنین بحثهایی مطرح نیست.به هیچ وجه نگران چنین مسائلی نباشید. التماس دعا
 
 
tiva
0 #159 tiva 1391-09-09 11:07
براي من هم دعا كنيد
دنبال كار هستم و هميشه كارم رو به خاطر اينكه چاپلوسي بلد نيستم از دست ميدم
 
 
علي از ماهدشت
0 #158 علي از ماهدشت 1391-09-09 01:52
متشكرم خيلي عالي بود:-*:-*:-*
 
 
م م
0 #157 م م 1391-09-08 13:29
دلم پر درد و قصست از صب که میام سر کار تا غروب گریه میکنم یه زیارت عاشورا میخونم تا آروم شم تو رو خدا دعام کنین.التماس دعا
 
 
hadiseh
+1 #156 hadiseh 1391-09-08 13:16
سلام.خيلي خوب بود.ازتون ممنونم اجرتون با امام حسين(ع):)
 
 
m – zandna
0 #155 m – zandna 1391-09-08 13:04
سلام با تشکر از همه .التملس دعا دارم انشاالله که خدا همه ی مریض ها رو شفابده به برادر عزیزم که مشکوک به بیماری لاعلاج هست هم دعا کنید
 
 
….
+1 #154 …. 1391-09-08 12:47
برای همه اونایی که فکر می کنن با حسین حسین کردن زیارت عاشورا خوندن چیزی عوض میشه متاسفم واقعا
 
 
آرزومند
0 #153 آرزومند 1391-09-07 22:34
سلام دوستان.
من یه آرزوی دیرینه دارم که به همین بهونه ازتون میخوام یه دعایی بکنید تا من هم به آرزوم برسم یا حدّاقل به همین نیت یه صلوات بفرستید.من وقت گرفتم یه صلوات حداکثر 3 ثانیه طول می کشه.
مرc.
در پایان هم به هر تعداد که می تونید برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا صلوات بفرستید.
این دو تا هم آدرس وبلاگ های منه:
ffunny.mihanblog.com
rayehe-eshgh.mihanblog.com
امیدوارم که هر کی دلش برام سوخت برای رسیدنم به آرزوم دعا کنه.
بازم مر30
;D;D;D;D;D :P:P:P:P:P:-*:- *:-*:-*:-*:D:D: D:D:D:D;);););) ;);););)
 
 
سميه وهستي
0 #152 سميه وهستي 1391-09-07 21:11
عالي بود ممنون ” توروخدابرامنم دعاكنيد
 
 
ایس
0 #151 ایس 1391-09-07 20:50
برای منم دعا کنین میخوام ازدواج کنم دعا کنین خوشبخت شم مثل همه ی جوونا و دیگه شکست نخورم ممنون برای اون کسی که گفت دعا کنیم که بچه دار شه خیلی از ته دلم دعا کردم همتون
 
 
abi
0 #150 abi 1391-09-07 17:19
آیا لعن و نفرین های ذکر شده در زیارت عاشورا مغایر با سبک و سیاق دین اسلام در برخورد با ظالمان و ستمگران نیست ؟
پاسخ: در قرآن حکیم آمده است که بدی را به نیکی دفع کنید چنانکه دفع و لعن تاریکی روشن کردن چراغ است نه تاریکی را نفرین کردن. البته می توان بطور کلی لعن و دور باش خدا را بر همه ستمکاران از این حیث که ستم می کنند اعلام کرد و این دورباش خود توجه به این نکته است که ظلم و تجاوز و تعدی و فریب موجب دوری از رحمت خدا و دوری از همه خوبیها و زیبایی ها است و انسانهای بد به فرمان تکوینی خداوند از همه برکتها محروم هستند. بنابر اين لعن عملي است كه ما بايد انجام دهيم و آن كاري در خلاف جهت بدكاران است و تنها با كار خوب مي توان كار بد را لعن كرد و اين كار زبان نيست.
 
 
زهره ك
0 #149 زهره ك 1391-09-07 14:12
با سلام با دلاي پاكتون برام دعا كنيد خدا گوشه نظري به من داشته باشه و بهم يه بچه بده نظر كردم اسمشو به نيت پدر امام حسين علي بذارم.دعام كنيد اگه بدونيد چقدر دلم گرفته :'(
 
 
آرش.
0 #148 آرش. 1391-09-07 13:00
خداقبول کنه.ممنون
 
 
هدي بوشهري
0 #147 هدي بوشهري 1391-09-07 12:35
باسلام واحترام
از سايت خوبتان تشكر مي كنم خیلی خوب بود
تشکر
التماس دعا
خداوند اجرتان بدهد
 
 
هدي بوشهري
0 #146 هدي بوشهري 1391-09-07 12:15
باعرض سلام واحترام
از شما تشكر مي كنم بخاطر اين سايت روحاني
دلم میخواد همیشه حسینی باشم
 
 
فلاحتی
0 #145 فلاحتی 1391-09-07 10:56
باتشکر از شما.
التماس دعا.
یا حسین
 
 
بی نام
0 #144 بی نام 1391-09-06 14:04
من نذر کردم چهل روز زیارت عاشورا بخونم حاجتمو بگیرم شمام با من همراه بشید:(
 
 
ب.ا. محتاج دعا
0 #143 ب.ا. محتاج دعا 1391-09-06 12:26
با سلام و عرض قبولی عزاداری هایتان. ممنون استفاده کردم از دعای عاشورا
مرا هم یاد کنید.
 
 
ا.ک
0 #142 ا.ک 1391-09-06 05:16
سلام من امسال اولین سالی هست که ایران نبودم و الان موفق شدم که زیارت عاشورا رو بخونم ، برای من هم دعا کنید که واقعا احتیاج دارم و بیمار هستم.
 
 
picha-98
0 #141 picha-98 1391-09-06 03:29
باسپاس از شما،لطفا واسه ما هم دعا كنين
 
 
جعفری
0 #140 جعفری 1391-09-06 02:47
ممنونم.اینشالا خدا حاجت همه رو بده من رو سیاهم به لطفش حاجت روا کنه .الاهی آمین.
 
 
حسام الدين
0 #139 حسام الدين 1391-09-05 23:13
لطفا براي من سراپاتقصير هم دعا كنيد خيلي محتاج دعاتونم
 
 
taksetare
0 #138 taksetare 1391-09-05 16:41
خیلی عالی بود استفاده کردیم عجرکم عند الله….
 
 
psdk
0 #137 psdk 1391-09-05 16:21
تو رو خدا منو دعا كنيد خيلي گناهكارم از امام حسين خجالت ميكشم
خدايا منو ببخش
 

السلام علیک یا ابا عبدالله
سلام به همه عاشقای حسین(ع)
سلام به همه کسانی که با شنیدن نام حسین و یاد حسین و نهضت حسین ،اشک از چشماشون جاری میشه و دلشون ملتهب میشه
سلام به همه کسانی که با خوندن زیارت عاشورا و با شنیدن داستان کربلا هیچوقت راضی به وقوع این حادثه نمی شن
راستی فکر کردید تو دنیا خیلی وقایع و حوادث شدیدتر و دلخراش تر از واقعه کربلا رخ داده ولی ماندگار نبوده و فقط حادثه عاشورا زنده مونده و زنده هم می مونه . . . !
چون که عاشورا یک واقعه نبود بلکه یک نهضت بود یک دین بود یک راه بود برای اینکه ما راهمونو گم نکنیم
امیدوارم هر سال شور و شعور حسینی تو دلهای مردم بیشتر و بیشتر بشه و معرفت هممون نسبت به حرکت امام حسین (ع) بیشتر بشه
بامید ظهور منتقم اصلی تمام ستمدیدگان
============== ==========

میخ واستم حاجتمو از خدا بخام ولی با خوندن نظرات قبلی دیدم چقدر مردم گرفتاری دارن
بیاید همه با هم در این روز عاشورا دست به دعا برداریم و از خدا عاجزانه بخایم که ای خدا :
بحق آبروی حسین ، بحق لبهای خشکیده علی اصغر حسین
بحق نفسهای آخر حسین
ریشه جهل و ظلم و ستمگری رو از سرتاسر دنیا نابود کن
حاجت همه حاجت مندان (مسلمان و غیرمسلمان) رو روا بگردان

آمین یا رب العالمین / التماس دعا
 
 
پری
0 #134 پری 1391-09-05 09:00
امسال اولین سالیه که ایران نیستم،خوشحالم که اینجا بازم میتونم زیارت عاشورا بخونم.التماس دعا
 
 
امیر محمد حکمی
0 #133 امیر محمد حکمی 1391-09-05 05:32
با سلام و تشکر از شما خواهش میکنم با این دلهای شکسته بعد از خواندن زیارت عاشورا برای سلامتی ما بچه ها دعا کنید تا قدردان زحمات پدر و مادر خود باشیم.
 
 
حسین فرجی
0 #132 حسین فرجی 1391-09-05 05:11
فراموش نکنیم که حرکت حسین (ع) درسی ایست برای همه ادوار تاریخ:زمانی که ناحق به جای حق مینشیند باید او را به زیر کشید حتی اگر در این راه باید که جان باخت و خانواده فدا کرد…. یزید زمان امروز خامنه ای و حکومت خونریز اوست.. صحرای کربلا همه وسعت ایران است ..پس باید کاری حسینی کرد والا یزیدی هستیم… و بقول شهید ستار بهشتی که به دست اعوان و انصار یزید زمان خامنه ای به شهادت رسید: یا قفس اشان را باید شکست و یا از قفس تن رها شد که زندگی در سکوت و سازش عین ذلت و بردگی ایست…

زیارت عاشورا را یک بار دیگر با دقت تر بخوانیم….

زی ارت قبول
 
 
پونه1
0 #131 پونه1 1391-09-05 04:58
التماس دعا از همه عزیزانی که زیارت عاشورا را میخوانند لطفا برای من هم دعا کنید که حاجت مهمی دارم.:)
 
 
علی ظفری
0 #130 علی ظفری 1391-09-05 02:13
درود و سلام شیعیان بر امامان مضلوم و یاران با وفایشان که جانهایشان را بی دریغ در راه رضای الهی تقدیم نمودند التماس دعا
 
 
حمید علیان
0 #129 حمید علیان 1391-09-04 22:07
از همتون ممنونم اجرتون با امام حسین.ازتون میخوام ما را هم دعا کنید مخلص همتونم
 
 
حمید رضا زمانی
0 #128 حمید رضا زمانی 1391-09-04 21:30
سلام،ممنونم.است فاده کردم
 
 
امیرعلی1336
0 #127 امیرعلی1336 1391-09-04 18:09
ماراازمقربان امام حسین قراربده
 
 
S-A
0 #126 S-A 1391-09-04 16:53
سلام
ممنون از سايتتون
اميدوار م تمام حاجتمندان در اين روز عزيز حاجتشون رو از امام حسين بكيرن.
من و يارم هم حاجتي تو دلمون داريم كه اميدواريم اقا امام حسين دستمون رو بكيره.از تمام كساني كه دعاي زيارت عاشورا رو از اين سايت ميخونن التماس دعا داريم.
 
 
S-A
0 #125 S-A 1391-09-04 16:15
سلام
ممنوت از سايتتون
اميدوار م تمام حاجتمندان كه من و يارم هم داخل اونا هستيم حاجتمون رو از اقا امام حسين در اين روز عزيز بكيريم.
به اميد رسيدن بهم:**:
التماس دعا
 
 
سمیه l
0 #124 سمیه l 1391-09-04 15:50
التماس دعا از همه :-*
 
 
همتا
0 #123 همتا 1391-09-04 15:23
امیدوارم و آزروی می کنم کلام ما پاکیزه و زیبا باشد و به جای هر چیز، عشق و محبت و دوستی و بزرگواری مردان بزرگ بر دلها بنشیند.
چنانکه، تفکر و اندیشه بر زندگی به یاری بشتابد و حضور بزرگواران، صفا و بی همتا بودن خداوند متعال و بار مسئولیت و توجه به خلق را در دل ها زنده و پایدار کند…
باشد گریستن و هم دلی با زیارت عاشورا انگیزه ی حرکت و اندیشه…
آمیــ ـــــــــــــــ ـــــــــــن!
 
 
اهل دل
0 #122 اهل دل 1391-09-04 15:02
اگر دلتون شکست و قطره ی اشکی جکید شما را به خدا دعا ی فراوان جهت فرج منتقم یگانه مظلومیت همه ی ائمه ( ع ) فراموش نشود . ( هر کس که بمیرد و امام زمان خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است )
 
 
سيد 110
0 #121 سيد 110 1391-09-04 15:02
سلام همتون را دعا كردم به غير از خودم اميدوارم خدا به خاطر امام حسين حاجت همه را روا بكنه انشالله
 
 
ف- کیانی
0 #120 ف- کیانی 1391-09-04 13:03
امیداوارم همه دوستان در پناه خداوند سالم و سعادتمند باشند لطفا برای من هم دعا کنید که فرزند سالمی را به این دنیا بیاورم. با سپاس
 
 
بی نام
0 #119 بی نام 1391-09-04 02:47
تو رو خدا برای منم دعا کنید 🙁

من نیاز به دعاتون دارم خیر ببینید همتون:(
 
 
نصرالله “حسینی “
+1 #118 نصرالله “حسینی ” 1391-09-04 02:13
سلام خسته نباشید به همه خواننده گان عزیز امشب شب تاسوعای حسینی است , خدایا همه مریضان را به آبروی امام حسین (ع) شفا بده . و گناهان ما را ببخش , مرده های ما را بیامرز , یا الله .یا الله یاالله ……….. آمین
 
 
صدف
0 #117 صدف 1391-09-04 00:28
سلام به همتون تو رو خدا واسه منم دعا کنین
 
 
مهدی پوراحمد
0 #116 مهدی پوراحمد 1391-09-03 22:10
اینجا هممون التماس دعا داریم.قسم میدیم که ما رو هم دعا کنید.من که خیلی به فکر خودمم.یعنی فقط به فکر خودمم.وقتی علی اصغر امام حسین رو ….. ، وقتی تمام خانوداش و دوستان و یارانش رو …..
من کی به این فکر کردم که چرا امام حسین شهید شد؟
من کی به فکر هدف امامم بودم؟
همش به فکر خودم هستم،به فکر دنیام،دنیایی که فردا تموم میشه.دنیایی که می گذره.
من خیلی…
رو سیه ام……..
 
 
احمد حکمی
0 #115 احمد حکمی 1391-09-03 04:56
سلام من خیلی ارزوی زیارت ابا عبدالله را دارم از شما عزیزانی که این زیارت را خواندید خواهش میکنم دعا کنید تا زنده ایم زیارت شش گوشه نصیبمون بشه (انشاالله).
 
 
غلام سیاه
0 #114 غلام سیاه 1391-09-03 04:45
دلم میخواد همیشه حسینی باشم … دلم حسین فقط برای محرم نباشه برای همیشه باشه … دلم میخواد به منم بگم “اللهم بیض وجهه”
دلم یه ذهن سالم میخواد …
دلم یه دل سالم میخواد
دلم یه نیم نگاه میخواد…
 
 
زهره ك
0 #113 زهره ك 1391-09-02 14:56
تورو خدا وقتي زيارت عاشورا رو ميخونيد دعا كنيد خدا بهم بچه بده.خواهش ميكنم
 
 
گناهکار
0 #112 گناهکار 1391-09-02 11:20
یا امام حسین یه نگاه به ما گناهکار هم بنداز
 
 
گناهکار
0 #111 گناهکار 1391-09-02 11:16
یا امام حسین یه نگاه به ما گناه کارا هم بنداز
 
 
سینایی
0 #110 سینایی 1391-09-02 04:38
الهی به امید این روزای عزیز خدا چور فریبا رو ببره امین
 
 
انفرادی
0 #109 انفرادی 1391-09-02 00:59
خدا هممئن رو به نور ذکر نام مقدس حسین (ع) هدایت کنه…
خدا خیرتون بده . یا علی
 
 
آهو
0 #108 آهو 1391-09-01 23:06
با سلام و خسته نباشید خوانندگان عزیز یک درخواست ازتون دارم من امسال ی عمه 27 ساله و یک عموی 30 ساله از دست دادم اگ امکانش هست ی فاتحه برای شادی روحشون بفرستید .اجرتون با امام حسین
 
 
hvc,
0 #107 hvc, 1391-09-01 22:57
من امسال ی عمهی جون از دست دادم ی عموی جون ازتون خواهش میکنم براشون ی صلوات بفرستید اگ زحمتی نیست اجرتون با آقا امام حسیت.ا
 
 
الودود
0 #106 الودود 1391-09-01 21:47
سلام
استفاده کردیم
 
 
نگین
0 #105 نگین 1391-09-01 15:49
تورو خدا هر کی این متن و میخونه واسه مامان منم دعا کنه که خوب بشه و سایش همیشه بالا سرم باشه اخه من پدر ندارم اون هم پدرمه هم مادر
انشا ا… همه ی مریضا شفا پیدا کنن
 
 
نوکر قمر منیر بنی هاشم – تبریز
0 #104 نوکر قمر منیر بنی هاشم – تبریز 1391-09-01 13:14
بار پروردگارا: قسم به وجود مبارک قمر بنی هاشم باب الحوایج حضرت ابوالفضل العباس تمام عاشقان حضرت امام حسین را در پناه خود قرار بده و هر کسی که هر گرفتاری کاری و مالی دارد مریضی دارد در دلش دردی مخفی دارد که از گفتنش عاجز است وحاجتی دارد روا بفرما. امین یارب العالمین
 
 
nooshi
0 #103 nooshi 1391-08-30 23:36
الان که این متن مینویسم دلم خیلی گرفته از بچگی با مامانم هر هفته میرفتم زیارت عاشورا الان ده سال که کنارم نسیت اگه امکانش هست براش یه فاتحه بخونید .التماس دعا مخصوص
 
 
نام
0 #102 نام 1391-08-30 11:37
السلام علیک یاابا عبدالله
واقعا عالی بود،خالی شدم.ازهمه تون خواهش دارم کسانی که این زیارتو خوندن،کسانی که عزادار حسینن برا منم دعا کنن.ابروم در خطره.خواهشا برا منم دعا کنید.شمارو به رقیه حسین منم دعا کنید.
التماس دعا
 
 
مرمر
0 #101 مرمر 1391-08-30 05:42
فردا روز سخت و مهمیه برای من شاید همه ی زندگیم به فردا بستگی داشته باشه خیلی میترسم خیلی محتاج دعا هستم یا امام حسین خودت فردا هوامو داشته باش خدایا حاجت همه ی حاجت مندان رو بده حاجت منه تنهای نیازمند رو هم بده محتاج دعا هستم خیلی زیاددد …
 
 
امیدحاجی حاجی
0 #100 امیدحاجی حاجی 1391-08-30 03:35
شنیده ام که مسیح در نینوا به سلیب کشیده اند .مسیح را مسیحیان نکشتند .چگونه است که مسلمانان امام خود را میکشند…..جانم به فدای تو ای غریب کربلا
 
 
وفاروحي
0 #99 وفاروحي 1391-08-29 22:22
خدایا!
کمک کن دیرتر برنجیم زودتر ببخشیم کمتر قضاوت کنیم و بیشتر فرصت دهیم . *

جان امانتي است كه بايد به جانان رساند اگر خود ندهي مي ستانند فاصله هلاكت و شهادت همين خيانت در امانت است .
*
گفت یا علی(ع)؛
عشق آغاز شد.

گفت یا زهرا(س)؛
سوز آغاز شد.

و چه سری‌ست بین عشق و سوز؟

شاید همان قصه شمع و پروانه باشد که حکایت نور است و سوختن؛

اما نه…

زبان لال می‌شود در برابر توصیف عشق و سوز علی و فاطمه؛

که اگر نبود صبر الهی؛
کن فیکون می‌شد عالم و هرآنچه در اوست.

گفت: فاطمه، فاطمه است.
 
 
وفاروحي
0 #98 وفاروحي 1391-08-29 22:21
امام صادق(ع) به صفوان می فرماید: زیارت عاشورا را بخوان و از آن مواظبت کن، به درستی که من چند خیر را برای خواننده آن تضمین می کنم، اول زیارتش قبول شود. دوم سعی و کوشش او شکور باشد. سوم حاجات او هرچه باشد از طرف خداوند بزرگ برآورده شود و نا امید از درگاه او برنگردد زیرا خداوند وعده خود را خلاف نخواهد کرد.” (بحارالانوار-جل د 98-ص 300(
 
 
وفاروحي
0 #97 وفاروحي 1391-08-29 22:20
امام محمد باقر(ع) به علقمه فرمود: پس از آنکه به آن حضرت با سلامی اشاره کردی، دو رکعت نماز بخوان و سپس زیارت عاشورا را بخوان. هنگامی که این زیارت را خواندی در حقیقت او را به چیزی خواندی که هر کس از ملائکه که بخواهند او را زیارت کنند، به آن می خوانند و خداوند برای تو هزار هزار حسنه می نویسد و از تو هزار هزار سیئه محو می نماید و تو را هزار هزار مرتبه بالا می برد و همانند کسانی می باشی که در رکاب آن حضرت به شهادت رسیدند. حتی در درجات آنها هم شریک می شوی. ” (کامل الزیارات- ص 74)
 
 
وفاروحي
0 #96 وفاروحي 1391-08-29 22:19
امّا براي كساني كه مي*خواهند همه روزه توفيق ختم زيارت عاشورا پيدا كنند؛ ولي زمان آنها براي چنين كاري كفاف نمي*دهد، راه آساني هست كه صاحب كتاب «الصّدف المشحون» با سلسلة اسنادش از امام هادي(ع) روايت كرده است، بر اساس اين نقل مي*توان جملة لعن را يكبار خوانده، فقط جملة «اللّهمّ العنهم جميعاً» را صد بار گفت.
همچنين جملة سلام را يك بار خوانده، فقط جملة «السّلام علي الحسين و علي عليّ بن الحسين و علي اولاد الحسين و علي اصحاب الحسين» را صد بار گفت.13
 
 
وفاروحي
+1 #95 وفاروحي 1391-08-29 22:18
پاداش زيارت عاشورا را هزار هزار حج، هزار هزار عمره و هزار هزار جهاد در محضر رسول خدا(ص) بيان مي*كنند، مي*فرمايند:
«اگ ر بتواني در همة عمر همه روزه اين زيارت را بخواني، انجام بده، كه همة اين پاداش*ها از آنِ تو خواهد بود.»
و در پايان مي*فرمايند: «هرگاه تو را حاجتي پيش آيد، اين زيارت را با اين دعا بخوان و به اين وسيله به سوي خدا توجّه كن، كه البتّه حاجتت برآورده مي*شود و بي*گمان خداوند خلف وعده* نمي*كند.»12
با توجّه به نكات ياد شده بر همة ما لازم است كه مشكلات خود را با توسّل به ائمّة اطهار(ع) و به خصوص از رهگذرِ مداومت بر زيارت عاشورا حل كنيم و از فيوضات بيكران اين زيارت غفلت نكنيم.
 
 
وفاروحي
+1 #94 وفاروحي 1391-08-29 22:16
 آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ،
شیطان دچار درد شدید در سر میشود
و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند
و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود..
و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟
و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید
این پیام را به دیگران ارسال کنید ،
شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟
فریب شیطان را نخور!!!!!
پس این حق را دارید که این پست رو کپی کنید
و توی وبهاتون بذارید
 
 
وفاروحي
+1 #93 وفاروحي 1391-08-29 22:14
سلام ورحمه الله با تشكر كه زحمت كشيدين ترجمه زيارت عاشورا رو هم قرار دادين ايا امكانش هست هر روز سر ساعت خاصي همه باهم زيارت عاشورا بخونيم اول سلامتي وتعجيل فرج اقاي عزيز و مهربونمون و بعدش براورده شدن حاجات هممون دعاي دسته جمعي اونم تو يك ساعت واحد و از اقصي نقاط عالم طوفان مي كنه انشالله .از همين روزهاي قبل عاشورا شروع كنيم. و نتايج شگرفشو ببينيم.هر كه دارد هوس كرب و بلا بسم الله
 
 
tarannom
0 #92 tarannom 1391-08-29 21:56
امیدوارم در این شب های عزیز.همه به حاجتشون برسن.
دعا برای مریض ها فراموشتون نشه.
خدا همه رفتگان رحمت کنه.
یه صلوات هم بفرستید.
التماس دعا.
 
 
الين
0 #91 الين 1391-08-29 20:15
ازتون خواهش ميكنم به تمام جوانها و حل مشكلشون و عاقبت بخير شدنشون دعا كنيد.
 
 
yahosyn
0 #90 yahosyn 1391-08-29 19:57
انشاالله که همه حاجتمندان به برکت آقا امام حسین و آقا ابوالفضل عباس هر زود تر حاجت بگیرند، از همه کسانی که تو این سایت زیارت عاشورا رو
میخونند خیلی التماس دعا دارم ، تورو خدا برام دعا کنید امسال از آقا امام حسین حاجتمو بگیرم.
 
 
راما
0 #89 راما 1391-08-29 17:53
سال پیش این موقع خیلی حالم بد بود غم بزرگی تو دلم داشتم عاشورا کلی دعا کردم الان تمام آرامش قلبم رو مدیون خدا و امام حسینم اما هنوز منتظر یه حاجتم یا امام حسی یعنی میشه وصاتتم رو پیش خدا بکنی
 
 
علیرضااااااااا
0 #88 علیرضااااااااا 1391-08-29 11:10
اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَيْنِ يَوْمَ الْوُرُودِ
 
 
مجید ع
0 #87 مجید ع 1391-08-29 03:30
سلام دستتون درد نکنه. منم مثل همه شما خیلی دلم تنگه منم مثل شما خیلی حاجت دارم .تنها امیدم اینه که خدا به حق امام حسین حاجت هممون برآورده کنه. التماس دعا . مجید ع
 
 
ویتزئت
0 #86 ویتزئت 1391-08-29 02:28
سلام دوستانه عزیز
دلم خیلی گرفته.23 سالمه ولی با باری از گناه.زیارت امام حسین رفتم ولی الان حسرت میخورم که چرا قدرشو ندونستم.یک نفر زندگی منو به بازی گرفته تو رو خدا برام دعا کنید.دلم آروم بگیره.دعا کنید خدا بنده های بدشو مجازاتی بکنه تا عبرتی برای دیگران بشه
 
 
گرفتار
0 #85 گرفتار 1391-08-28 20:23
خیلی دلم یه حاجت دارم چند ساله از خدا خواستم ولی هنوز روا نشده خواهش میکنم برام دعا کنید ان شاء اله خدا حاجت همه را روا کنه
 
 
کوچکترین بنده خدا
0 #84 کوچکترین بنده خدا 1391-08-28 13:36
سلام
من هم اول از همه برای تمام مریضا دعا می کنم که شفا پیدا کنن
امیدوارم مریضی در خونه هیچکسو نزنه و اگه زد زود بره
آره آدمی همینه وقتی 1 مشکل در خونشو میزنه بیشتر به یاد خدا می افته به یاد اماما و از اونا حاجت می خواد
کاش خدا با دلمون کاری کنه که همیشه به یادش باشیم نه موقع سختی
شما هم برای من دعا کنید و دعا کنید مشکل منم حل بشه ازتون ممنونم
 
 
semiramis
0 #83 semiramis 1391-08-27 22:04
سلام
ممنونم
من خیلی گزفتاری و غم دارم لطفا من رو هم دعا بفرمایید.
 
 
احمد ف
0 #82 احمد ف 1391-08-27 11:13
دوستان من بیماری دارم که در تصادف دچار شوک شده و سخت حرف میزنه خیلی التماس دعای خالصانه دارم
 
 
مختار زیاری
0 #81 مختار زیاری 1391-08-27 00:48
بسم الله الرحمن الرحیم
بنا‌بر گفتة بزرگان، حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) نسبت به سه مصیبت حضرت سیدالشهداء حساسیت بیشتری دارند كه تمسك و توسل به وجود مبارك سالار شهیدان (علیه‌السلام) از این طریق می‌تواند راهگشای ارتباط ویژه‌ای بین ما و آن یگانة دوران گردد:

1) مصیبت عمة بزرگوارشان، حضرت زینب كبری (سلام‌الله‌علیه ا).

2) مصیبت عموی وفادارشان، حضرت اباالفضل‌العباس (علیه‌السلام).

3) مصیت عموی شش ماهه، حضرت علی‌اصغر (علیه‌السلام).
یادش بخیر 28/7/91 در کنار مرقد با صفای اربابم امام حسین(ع) داشتم زیارت عاشورا میخوندم.
ان شا الله قسمت همه بشه.
از خوانندگان التماس دعا دارم
 
 
ﺭﮐﺴﺎﻧﺎ
0 #80 ﺭﮐﺴﺎﻧﺎ 1391-08-26 23:16
ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻧﯿﺎﺯ ﺭﻭﺣﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺘﻮﺳﻞ ﺷﻢ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﺧﺪﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﻋﺰﯾﺰ ﻫﺴﺖ .
ﺣﺎﻝ ﻭ ﻫﻮﺍﯼ ﻭﺑﻼﮔﻢ ﺭﻭ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﮐﺮﺩﻡ . ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺩﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ ﻭﺍﺳﻢ ﮐﻪ ﺩﺧﺘﺮﻣﻮ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﻋﺰﺕ ﺑﺰﺭﮒ ﮐﻨﻢ ﻭ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﮐﺴﯽ ﻧﺸﻢ
Www.arnikajoon.niniweblog.com
 
 
غریب تنها
0 #79 غریب تنها 1391-08-26 14:58
التماس دعا.نه جانم در خطره نه مالم .ابروم ابروم ورشکسته دارم میشم
 
 
ع-ا
0 #78 ع-ا 1391-08-26 14:27
یا حسین (علیه السلام)
التماس دعا
 
 
سمانه 1
-1 #77 سمانه 1 1391-08-26 02:06
سلام
یه نیتی تو دلم دارم هرچی دعا میکنم خدا جوابمو نمیده
خواهشا واسم دعا کنین شاید فرجی شد
از خدای مهربونم میخوام اجرشو تو این دنیا و اون دنیا بگیرید 🙁
 
 
مهدوک
0 #76 مهدوک 1391-08-26 01:04
برای شادی روح خانواده ی دایی من که در اثر حادثه ناگواری فوت شدند فاتحه بفرستید.ممنون
 
 
sofiya
0 #75 sofiya 1391-08-25 19:43
من دوست دارم که همه این زیارت نامه ها رو توی یوتیوب تصویری ببینم
 
 
بنده اي از بنده هاي خدا
0 #74 بنده اي از بنده هاي خدا 1391-08-25 05:10
من برادري داشتم كه هر سال علامت ميكشيد امسال ديگه پيش ما نيست از خواننده هاي عزيز ميخوام اگه حوصله داشتن براش يه فاتحه بفرستن يا اگرم حوصله نداشتن حداقل يه صلوات براش بفرستن.انشاا… امام حسين خودش دستشو بگيره
 
 
نینیک
0 #73 نینیک 1391-08-19 02:21
سلام به عاشقان اباعبدالله الحسین . من ماه پیش کنار ضریح امام حسین (ع) زیارت عاشورا خوندم باورتون نمیشه که بعد نماز صبح بود یک لحظه خیلی خلوت شد خیییییییییلللیی ییی چسبید انشاالله که قسمت تموم کسانی که آرزوی تشرف دارن بشه. یه چیز جالبتر برا کسانی که می خان حاجت روا شوند اینکه روز عاشورا تا قبل از اذان ظهر پشت سر هم جوشن کبیر و جوشن صغیر و 12 بار زیارت عاشورا رو بخونن انشاالله که خود آقا امام حسین (ع) خودشون حاجت همه رو میدن . من 5 ساله که با خوندنش حاجت روا میشم شما هم حتما امتحان کنید
 
 
آریا
0 #72 آریا 1391-08-17 15:14
از تمام شما عزیزانی که این متن حقیر رو می خونید عاجزانه از شما درخواست می کنم برای پسر 2ماههء من دعا کنید الان رو تخت بیمارستان التماس می کنم براش دعا کنید هر چه زودتر خوب بشه.
انشا الله همه مریضها شفا پیدا بکنن.
 
 
صبا2
0 #71 صبا2 1391-08-17 02:56
خدایا علی رو شفا عنایت بفرما…. خدایا تو رو به حق امام حسین علی رو شفا بده ….
 
 
دختر بد
0 #70 دختر بد 1391-08-15 02:11
اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَيْنِ 🙂
ممنون بسیار عالی بود
 
 
sadaf200
0 #69 sadaf200 1391-08-14 17:15
man asheghe emam hoseinam.har rooz ziyarat ashoora mikhoonam.ishal a ba tavasol be emam hosein hajatamo begiram.
ishala
 
 
راما
0 #68 راما 1391-08-11 16:48
خدایا تو رو به امم حسینت قسم حاجت همه بنده ها رو بده حاجت من رو هم بده که ماههاست منتظرم
 
 
Ati
0 #67 Ati 1391-08-09 20:47
اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَيْنِ يَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْقٍ عِنْدَكَ مَعَ الْحُسَيْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَيْنِ الَّذينَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَيْنِ عَلَيْهِ السَّلامُ

خداي ا روزيم گردان شفاعت حسين عليه السلام را در روز ورود (به صحراى قيامت ) و ثابت بدار گام راستيم را در نزد خودت با حسين عليه السلام و ياران حسين آنانكه بى دريغ دادند جان خود را در راه حسين عليه السلام.

الهي آمين
التماس دعا
دعا براي شفاي مريضا فراموش نشه اونا از همه چي واجب ترن
 
 
فریدون
0 #66 فریدون 1391-08-09 13:48
به نام خدا

اسلام علیک یا ابا عبدالله

التماس دعا دارم از کسانی که قسمتشان میشود درکنار بارگاه اقا امام حسین ع زیارت عاشورا بخوانند در انجا این نوکر امام حسین را هم فراموش نکنندو دعا کنندبرای گرفتن حاجاتم اجر شما با سید الشهدا ع
 
 
مری جان
0 #65 مری جان 1391-08-08 01:16
من نیتی دارم بزرگ و خیلی مشتاق برآورده شدنشم
برای مادرم هست
برامون دعا کنید خالصانه 🙂
 
 
افاق
0 #64 افاق 1391-08-04 16:05
مارو هم از دعای خیرتون دریغ نکنید.
التماس دعا
 
 
محمودی
0 #63 محمودی 1391-08-04 11:43
باسلام امیدوارم با خواندن زیارت عاشورا علاوه بر تعجیل در فرج آقا مشمول شفاعت امام حسین ع دردنیا و اخرت شویم .انشااله
 
 
امیر احسان133
0 #62 امیر احسان133 1391-08-04 06:12
التماس ﺩعا از خڈا میخوام همتون رو بین یه ﺩو راهی گیر بنڈازه
میڈون مشکو رﺩ کنیڈ وسط بین الحرمین گیر کنیڈ که بریڈ پابوس آقام امام حسین یا حضرت عباس خڈا قسمت همتون کنه
 
 

0 #61 … 1391-08-02 01:37
از تمام عزیزانی که زیارت عاشورا رو می خونند التماس دعا دارم انشالله نیایشتون مقبول خدای مهربون باشه
 
 
احمد اکبری
0 #60 احمد اکبری 1391-08-01 18:34
سلام به همه امام حسینی ها…
بنده به عنوان یه کوچیکتر میگم بیایم قبل از اینکه فقط برای خودمون و دلمون دعا کنیم. برای سلامتی و ظهور مولامون دعا کنیم که فرج آقا فرج ماست…
به قول بزرگان : چون که صد آمد نود هم پیش ماست…
یا علی
 
 
ریحان
+1 #59 ریحان 1391-07-30 14:41
واسه شفا تمام مریضا یک صلوات نثار روح پاک امام حسین کنیم
 
 
ریحان
+1 #58 ریحان 1391-07-30 14:40
توروخدا واسه مامانم دعا کنید 5 روزه که بیهوشه انشاالله امام حسین به داد همهمون برسه
 
 
تجربه
+1 #57 تجربه 1391-07-30 05:23
سلام من حاجتی داشتم که برآورده شد از قبلش زیارت عاشورا رو میخوندم و وقتی حاجت گرفتم نذر کردم تا آخر عمرم هر روز بخونمش حالا دیگه حفظ شدم و برکتش همیشه تو زندگیم هست ان شاالله شما هم حاجت بگیرید.
 
 
pariya
0 #56 pariya 1391-07-26 19:03
یا امام حسین دستای کوچیکم خیلی به دستات نیاز داره ، تنهام نزار
 
 
بندی خدا
0 #55 بندی خدا 1391-07-26 03:09
سلام
تشکر عالی
قبول باشد.
 
 
دوستدار اهل بیت
0 #54 دوستدار اهل بیت 1391-07-21 16:21
اجرتون با امام حسین مارا هم از دعای خیرتون فراموش نکنید
 
 
محمدجئاد
0 #53 محمدجئاد 1391-07-18 16:57
اجرشماباآقااباع بدالله
 
 
شیعه تولز
0 #52 شیعه تولز 1391-07-18 09:37
با سلام و عرض ادب و خدا قوت
با تشکر از متن این دعای عظیم الشان و کار خوبتون میخواستم یه تصحیحی در این قسمت دعا اعمال بفرمایید
البته اگر اشتباه نکنم يُثَبِّتَ لى عِنْدَآُمْ قَدَمَ صِدْقٍ فکر کنم عندکم صحیح باشه

یا مولا علی علیه السلام
 
 
حسین فقیه
0 #51 حسین فقیه 1391-07-17 12:24
سلام
ممنون از اینکه زیارت عاشورا گذاشتین اجرتون با خود ارباب
خیلی گرفتار شدم گفتم بیام زیارت عاشورا بخونم تا آقا مشکلمو حل کنه شما هم از آقا بخواین مشکل منو حل کنه
 
 
عبدالله عبدالله زاده
0 #50 عبدالله عبدالله زاده 1391-07-14 05:54
اجرتون با اباعبدالله علیه اسلام ان شاءالله این زیارت مقدس رو در کنار مرقد مطهر اقامون امام حسین(ع)تلاوت کنیم.امین
التما س دعا
 
 
حافظی
+1 #49 حافظی 1391-07-10 21:21
مرسی بابت اینکه زیارت عاشورا رو گذاشتید. من منتظر ی خبری هستم ……یا امام حسین از خدا بخواه حاجت منو بده……. از خدا بخواه حاجت منو بده ……… یا امام حسین……….. ..واسه همه کسایی که توی این سایت زیارت عاشورا رو می خونن آرزوی براورده شدن آرزوهاشون رو دارم.
 
 
biglo
0 #48 biglo 1391-07-10 12:24
سلام، خیلی حال کردم با خوندن زیارت عاشورا. یه گرفتاری برام پیش اومده کلافه بودم یکدفعه به فکر افتادم که زیارت بخونم شاید آقا امام حسین (ع) ی نگاهی بهم بکنه، انشاء اله آقامون حاجت همه حاجتمندان را هر چه زودتر بده. بیاییم برای هم دعا کنیم. التماس دعا
 
 
بوتيمار
0 #47 بوتيمار 1391-07-01 12:55
امیدوارم لحظه هاتون بهاری باشه
 
 
محمد2012
0 #46 محمد2012 1391-06-30 20:37
مرسی عالی بود
ان شاءالله نصییب همه بشه بریم زیارتش و روز قیامت همه رو شفاعت کنه
 
 
سارا سوهانی
0 #45 سارا سوهانی 1391-06-28 12:38
هممون خیلی گرفتاریم و مشگل داریم. منم دلم خیلی گرفته بود برای آرامشم زیارت عاشورا خوندم. ای کاش توی یک مکان زیارتی بودم و زیارت عاشورا رو می خوندم ولی الان سرکار هستم. التماس دعا از همه.
 
 
عاطفه ابدار
0 #44 عاطفه ابدار 1391-06-27 03:39
من عاشق انان حسینم و دعاشو خیلی دوستدارم بخدا ب همون امام حسین قسم تا حالا هرچی از خدا و اماماش خواستم بهم داده دلتونو بی کینه کنید و ب یاد خدا باشید تا پیروز شوید.فقط بگو یا حسین
 
 
بوتیمار
0 #43 بوتیمار 1391-06-26 19:27
سلام امیدوارم خداوند فرشته هاش رو برای گشایش کارهاتون به زمین بفرسته شما باعث میشید ماییکه وقت کافی برای عبادت نداریم هم از طریق نت دعامونو فراموش نکنیم امام حسین یار همه شما التماس دعای خاص دارم مشکل دارم دعام کنید خیلی زیاد موفق باشید
 
 
بنده خداي
+2 #42 بنده خداي 1391-06-26 16:28
سلام خيلي ممنون . من گرفتاري خيلي بزرگي دارم . ميشه برام دعا كنيد انشالله خدا همه گرفتارها را نجا دهد
 
 
حسین رستمی
0 #41 حسین رستمی 1391-06-21 03:46
سلام من میتونم ازیارت آشورایی که وجندتا دعیی که تووبلاگت گذاشتی تو وبلاگم استفاده کنم
————-
پایگاه جامع عاشورا : بله . التماس دعا
 
 
فاطمه خرمی
0 #40 فاطمه خرمی 1391-06-19 00:16
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
همه ی ما گرفتاریم به حق بزرگیت قسمت میدم حاجت همه رو بهشون بده منم دعا کن. :-*
 
 
گل یخ
0 #39 گل یخ 1391-06-17 07:05
سلام خیلی ممنونم واسه اینکه زیارت عاشورارو گذاشتین…میخوا م بگم که اگرزیارت عاشورارو بخونید تو یک وقت معین………. 14
روز یا 15 روز پشت سر هم این دعا رو بخونید البته تعداد روزاش به خودتون مربوطه صد درصد حاجت روایین خواهشا ما رو هم دعا کنیدبا تشکر
 
 
دانيال
0 #38 دانيال 1391-06-16 18:06
سلام.با تشكر از شما .من خواندن زيارات عاشورا رو از قران بيشتر دوست دارم
 
 
كيميا
0 #37 كيميا 1391-06-14 23:05
سلام
خسته نباشيد
من حاجتي دارم و نذر كردم 40 روز زيارت عاشورا رو بخونم
دستتون درد نكنه هر روز از اينترنت ميخونم .برام دعا كنيد.
اجرتون با امام حسين

با سلام و آرزوي سلامتي براي شما
واقعاً كه با گذاشتن اين دعا در اينترنت باعث آرامش خيلي از عزيزاني كه به نحوي با مشكلات درگير هستند ، شده ايد . اميدو ارم كه شما هم هميشه از اين آرامش برخوردار باشيد . از شما هم التماس دعا
 
 
آتی
0 #35 آتی 1391-06-13 10:05
الان ساعت 2:30 بامداد است و من الان یادم اومده که روز قبل زیارت رو نخوندم از بس که این کامپیوتر و اینترنت سرگرم کننده و غافل کننده از زمان است و ….رسیدم اینجا… ممنون و اجرتون با خود صاحب زیارت …امام عزیزم حسیــــــــــــ ـــن(ع)
 
 
مرضیه.ر
0 #34 مرضیه.ر 1391-06-13 00:05
ان الحسین مصباح الهدی وسفینه النجاح
سلام.خیل ی خیلی التماس دعا دارم از همتون.
 
 
m2
0 #33 m2 1391-06-12 22:05
دستتون درد نكنه خيلي عالي بود .:-*
 
 
مجید84
+1 #32 مجید84 1391-06-07 01:34
من شدیدا گرفتارم التماس دعا دارم :
 
 
تینا..
+1 #31 تینا.. 1391-06-05 16:00
من یه بیماری خاص دارم و 3 روزه شروع کردم زیارت عاشورا بخونم ، فکر می کنم اگه تا 40 روز بخونم خدا شفام بده ، برای دعا کنید ، من گنهکار به دعای شما عزیزان محتاجم ،التماس دعا
 
 
seddigh
0 #30 seddigh 1391-06-05 02:59
سلام
خیلی ممنون از طراحی این سایت من استرالیا هستم و از طریق همین سایتها قران ومفاتیح میخوانم
همیشه موفق و موید باشید
 
 
مهدیار فهمیده
0 #29 مهدیار فهمیده 1391-06-01 17:26
خیرتون قبول
التماس دعا
 
 
hade
+1 #28 hade 1391-05-28 20:09
خيلي خيلي ممنون التماس دعا انشالله همه حاجت روا بشوند با تشكر:-*:-*
 
 
رویا قربانپور پهمدانی
0 #27 رویا قربانپور پهمدانی 1391-05-26 23:59
زیارت عاشورا یکی از بهترین دعاها برای من است الان سرکارم خیلی خوشحالم که تونستم بخونمش التماس دعا از همه شما عزیزان:):)
 
 
آرزو …..
+1 #26 آرزو ….. 1391-05-26 04:14
من40روز نذر زیارت عاشورادارم و زیارت عاشورا نداشتم بخونم ممنون که کارمو راه انداختین.رروز که بخونم دعاتون میکنم و از شما هم التماس دعا دارم.شدید گرفتارم دعام کنید
———- ————— ———-
پایگ اه جامع عاشورا:انشاء الله در محضر ارباب بی کفنمام شرمنده نباشیم
التماس دعا
 
 
shvh
0 #25 shvh 1391-05-24 09:30
سلام!
ممنون
و
من برای یه حاجتی چله عاشورا گرفتم.از همه می خوام که دعا کنن به حاجتم برسم
بازم ممنون
 
 
وليان
0 #24 وليان 1391-05-22 17:23
باسلام.و تشكر از طراحي اين سايت.التماس دعاي مخصوص دارم از همه كساني كه ميان تو اين سايت و زيارت عاشورا رو ميخونن.
يا امام حسين بعد از برآورده شدن حاجات همه حاجات منو هم برآورده كن
 
 
مهان
0 #23 مهان 1391-05-22 16:14
سلام…روزتون بخیر
طاعاتتون قبول
امام حسین ممنونم که بازم لطف کردی وحاجتمو رواکردی…..ممن ون
التماس دعا
 
 
zahra sh
0 #22 zahra sh 1391-05-22 08:47
خدا خیرتون بده شب قدر شب23قدر91نتونست م برم بیرون دلم خیلی شکسته دعام کنید
 
 
یلال
0 #21 یلال 1391-05-22 07:31
ممنون خدا قوت
 
 
یلال
0 #20 یلال 1391-05-22 07:30
خدا قوت دستتون درد نکنه
 
 
f .m
0 #19 f .m 1391-05-22 05:30
خیلی ممنون من مالزی هستم ومقاتیح ندارم اینجا والان تونستم که زیارت عاشورا وجوشن کبیر رو از توی اینترنت بخونم ازتون ممنونم شب 23 ماه رمضان هست ما رو هم دعا کنین:)
 
 
مصی
0 #18 مصی 1391-05-21 18:31
سلام ممنون از اینکه این زیارت و واسمون گذاشتی :-*
 
 
سید حسین موسوی
0 #17 سید حسین موسوی 1391-05-21 13:45
سلام عزیز… خدا عمرت بده…. ان شاءالله که زنده باشی…
 
 
mortezabayati
+1 #16 mortezabayati 1391-05-21 01:54
به امید اینکه دیگه هیچ مریض و گرفتاری توی دنیا نباشه
یه دنیا ممنون برای اینکه من زیارت عاشورا ندارم هر دفعه هم می خونم کلی دعاتون می کنم:)
 
 
جعفر تهرانی
+1 #15 جعفر تهرانی 1391-05-20 08:55
دستتون درد نکند ممنون اشب شب قدر دوم هست توفیق استفاده از زیارت عاشورای آقا امام حسین علیه السلام
یپدا کردم عاقبت شما به خیر … یاعلی التماس دعا از شما که در نزد خدای مهربان آبرو دارید ..
 
 
رزیتا
+1 #14 رزیتا 1391-05-18 08:07
دستتون درد نکنه من تو خونمون مفاتیح یا کتاب زیارت عاشورا نداشتم برای شب قدر بخونم التماس دعا
 
 
مارال
+1 #13 مارال 1391-05-17 22:20
با سلام
ممنون از اینکه این دعا رو اینجا گذاشتین
من اعتقاد خاصی به زیارت عاشورا دارم
سه چهار ماه هر روز صبح میخوندم بعد بطور غیر قابل باوری انچنان که من حتی اصلا در مخیله ذهنی ام نمی گنجید راهی سفر کربلا شدم با پدرو مادرم و قسمت شد تا این زیارت رو از فاصله چند متری و روبروی ضریح امام حسین براش بخونم.
امروز هم با وجود گرفتارم و سرکارم یه دفعه دلم زیارت عاشورا خواست چون سرکار بودم یادم آمد میتونم از اینترنت بخونمش
ممنون از این ابتکارتون
التما س دعا
 
 
علی پور
0 #12 علی پور 1391-05-17 20:10
باتشکر التماس دعا.
 
 
ارکانی
0 #11 ارکانی 1391-05-17 18:48
اجرتون با امام حسین با تشکر از شما دوستان التماس د عا
 
 
عارف 2
0 #10 عارف 2 1391-05-17 12:21
ان الحسين مصباح الهدي و سفينه النجاه

التماس دعا
 
 
مهدی رمضانیان
+1 #9 مهدی رمضانیان 1391-04-31 19:10
واقعا کارتون حرف نداره … التماس دعا
 
 
seyed alireza
+1 #8 seyed alireza 1391-04-31 10:22
kheyli mamnun
eltemase doa!
 
 
سید محسن22
+1 #7 سید محسن22 1391-03-21 00:18
سلام خدا قوت کارتون بی نظیره
 
 
محمدرضا محموديان
+1 #6 محمدرضا محموديان 1391-03-11 09:53
با سلام
ان شاالله كه خود امام حسين پاداش خير بهتون عطا ميفرمايند.ياعلي مدد
 
 
alirezarezazadeh
+2 #5 alirezarezazadeh 1391-02-08 19:43
خدا خیرت بده در دنیا و آخرت التماس دعا.
 
 
مجتبی گل محمدی
+2 #4 مجتبی گل محمدی 1390-10-24 17:11
خیلی خوب بود
تشکر
التماس دعا
 
 
سید صمد
+2 #3 سید صمد 1390-10-19 01:44
بی سابقه بود. التماس دعا. منو هم دعا کنید.
 
 
اکبر
+2 #2 اکبر 1390-02-06 21:53
با احترام سلام:
اگر همراه با صوت بود هم تعلیم صحیح خواندن بود هم فضای معنوی تری برای دل سوختگان می بود .من ا…التوفیق التماس دعا

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *