خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن احتضار، معنی احتضار در خواب

تعبیر خواب دیدن احتضار، معنی احتضار در خواب

دیدن جان دادن و یا احتضار در خواب به گفته پیامبر اسلام (ص) بیانگر به خطر افتادن کارهاست و اگر در خواب دید که پس از مرگ روح او به آسمان‌ها رفت دلیل بر آن است که اجل او نزدیک و زود بمیرد.

تعبیر خواب جان دادن
محمدبن سیرین گوید: اگر بیند جان از تن وی بیرون شد، دلیل که فرزند یاعیالش بمیرد، یا مالش تلف شود یا خود هلاک شود.
درخبر آمده است که: مردی پیش رسول خدا آمد و گفت: یا رسول الله صلی الله علیه و آله، در خواب چنان دیدم که جان از تن من بیرون آمد و مرا درکنار گرفت و بعد از آن به آسمان رفت. حضرت رسول فرمود: وصیت کن که هر کس جان خود را در کف خود دید، دلیل که به کار مخاطره مشغول شود، که در آن وی را بیم جان است. اگر بیند جان از کف او به آسمان شد، دلیل که زود بمیرد.
58298_948
تعبیر خواب احتضار لوک اويتنهاو میگويد : جان دادن : يک سلامتیقدرتمندديدن کسیکه جان ميدهد : نشانه خوب برایکسیکه او را درحال جان دادن ميبينيمزنیدر حال جان دادن: از دست دادن يک ارث ، يا يک نيابت 1ـ اگر خواب ببينيد ديگران در حال احتضار هستند ، نشانة آن است كه شما و دوستانتان بداقبال هستيد. 2ـ اگر در خواب خود را در حال احتضار ببينيد ، علامت آن است كه با بیتوجهیخود ارزش كارتان را كم میكنيد و همچنين بيماريیشما را به مرگ تهديد میكند.

3ـ اگر در خواب حيوانات وحشیرا در حال احتضار ببينيد ، نشانة آن است كه از خطریخواهيد گريخت. 4ـ اگر خواب ببينيد حيوانات اهلیدر حال احتضارند ، علامت آن است كه با آرامش و تسلط بر خود با هر وضعيتیروبرو میشويد.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *