خانه / طلسم تسخیر قلب ها / دعای قوی برای دوست کردن – دعای مجرب تسخیر دیگران

دعای قوی برای دوست کردن – دعای مجرب تسخیر دیگران

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir دعای قوی برای دوست کردن – دعای مجرب تسخیر دیگران را برای شما عزیزان قرار دادیم .

دعای قوی برای دوست کردن - دعای مجرب تسخیر دیگران
دعای قوی برای دوست کردن – دعای مجرب تسخیر دیگران

دعای قوی برای دوست کردن – دعای مجرب تسخیر دیگران,دعای قوی و مجرب برای دوست کردن,طلسم و دعای بسیار قوی برای تسخیر دیگران,طلسم و دعا برای تسخیر قلب طرف و دوست کردن

دعای قوی برای دوست کردن – دعای مجرب تسخیر دیگران

دعا برای دوست کردن و تسخیر دیگران

هنگامی که در حالت دعا قرار میگیرید با این موضوع ایمان داشته باشید که قدرت روحی شما تنها علت و سبب و تنها عامل نجات دهنده شماست و از صمیم قلب اطمینان حاصل کنید که با وجود آن هر غیر ممکنی ممکن و هر عملی میسر میشود.

در وهله اول این جمله تاکیدی را همواره با خود تکرار کنید:روزی خواهد رسید که من به آرزوی خود برسم. آری روزی میرسد که من خوشبختی خود را بیابم.

اما فراموش نکنید که خواست و آرزوی خود را به آینده و به بعد موکول نکنیم و آن چه میخواهیم در زمان حال از ضمیر باطن بخواهیم و به آسانی بدان جان ببخشیم و البته این در صورتی میسر است که به آن ایمان کامل داشته باشیم.

هنگامیکه برای کسی دست دعا به سوی آسمان بلند میکنید او را در اعماق روح و ضمیر باطن خود بنشانید و او را با چهره ای شاد و روحی آزاد ببینید و از اینکه دعایتان مستجاب خواهد شد تشکر کنید.

هنگامیکه با روح و اعتقاد روبه سوی خداوند میکنید با شناختی که از او دارید میدانید که آرزویتان را بر آورده خواهد کرد  زیرا خداوند هرگز با شکست میانه ای ندارد ، نه آن را میشناسد و نه آن را برای بندگانش میخواهد.

آخرین مرحله دعا شامل شناخت و قبول آن است و اعتقاد به این مسئله که حتما اجابت خواهد شد اما این نکته را به خاطر داشته باشید که ما هرگز قادر به دیدن وجدان و ضمیر و اعتقادات باطنی خود نیستیم اما میتوان با قدرت ایمان به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانیم و دعاها را مستجاب کرد.

اما بیشتر اوقات این سوال به ذهنمان خطور میکند : پس چرا گاهی دعاهایمان مستجاب نمیشود؟ پاسخ آن در ۲ چیز است : یا ترس و تردید در نحوه انجام دعاست یا اینکه به خواست خداوند صلاح ما در همین بوده است.

 

هر کس هفت مرتبه آیه 7 از سوره ممتحنه را بخواند و به کف دست خود بدمد ، سپس به صورت خود بکشد، هر که او را ببیند، دوستش میدارد و هرکس که نیت دارد عاشق و مجنون او خواهد شد.

  عسی ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *