خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن گردنبند، معنی گردنبند در خواب

تعبیر خواب دیدن گردنبند، معنی گردنبند در خواب

آیا در خواب گردنبند دیده اید و معنای آن را نمی دانید؟

دیدن گردنبند برای خانم ها خوب است و برای مردان بد می باشد.

این نظری است که معبران تا به اکنون داده اند.اگر گردنبند از جنس مروارید باشد فبها که این خواب خوش تر است و اگر در خواب گردنبندی از جنس طلا دیدید که آن خوش تر است.

گردنبند نشانه ی امانت داری ، با عزت و بزرگی ،دین داری میباشد.

داشتن گردنبند هم درخواب خوش است و هم در دنیای واقعی بسیار زیبا و ارزشمند.امیدواریم خواب های خوش همیشه به سراغ شما بیاید.

amazing-pearl-wedding-jewelry-collection-13

حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن گردنبند چند دلیل دارد: حج اسلام. ولایت.خصومت.امانت.معالجت.کنیزک.

محمدبن سیرین گوید: اگر دید گردنبند از مروارید داشت، دلیل که حق تعالی کلامِ خویش را روزی او کند و هر چند که گردن بند قیمتی بر گردن دید، دلیل که علم و دانش او بیشتر است.

اگر درخواب دید گردن بندی موافق در گردن داشت، دلیل شرف و بزرگی است و نیز گویند که امانتی به وی می دهند.

اگر مردی در خواب ببیند گلو بند بسته است خوب نیست.چیزهای زنانه در خواب برای مردان نشان از بی آبروئی و هتک حرمت و نفی احترام و شخصیت مردانه است مثل بزک کردن، دامن و کرست بستن و از جمله همین گلو بند داشتن. البته فرق است بین گلو بند زینتی زنان و زنجیر طلائی که مردان همراه یک پلاک یا سکه منقش به اسم خدا و اولیا به گردن میبندند. با این توضیح گلو بند در خواب تعهد و دین است اعم از دین اخلاقی یا مالی. اگر در خواب ببینید که گلوبندی بر گردن دارید خواب شما میگوید مدیون خواهید شد یا مدیون هستید. چنانچه در خواب ببینید گلوبندی دارید و آن را باز میکنید و گردن لخت خود را مشاهده مینمائید نشان آن است که از زیر بار دین بیرون می آئید و وام خود را میگذارید یا تعهد خویش را انجام میدهید . سنگینی و کلفتی گلو بند از هر جنسی که باشد نشان سبکی و سنگینی دین است. اگر گلوبند کلفت و سنگین باشد وام شما سنگین است و اگر نازک باشد اندک می باشد.اما دیدن گردنبند در خواب خوب و نشانه ی اتفاقات خوش در زندگی شما می باشد.

تعبیر خواب گردنبند – گلو بند – تعبیر خواب – آکاایران
www.akairan.com/sleep/sleمملوep/25886.html
اگر مردیدر خواب ببیند گلو بند بسته است خوب نیست. … بند بسیار داشت، دلیل که در علوم کامل شود حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن گردن بند بر شش وجه است.
تعبیر خواب:گردن بند – پیچک
pichak.net/fun/tabir/26/15.php
با کلیک بر روی حروف الفبا به تعبیر خواب خود دسترسی پیدا کنید. … حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن گردن بند بر شش وجه است. اول: حج اسلام. دوم: ولايت.
تعبیر دیدن گردنبند در خواب چیست؟ – ژمز
www.gemz.ir › بلاگ زیورآلات
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. – گردنبند دارای معانی مختلفی است و دقیق بودن در مورد محتوای رؤیای گردنبند اهمیت دارد. به‌عنوان‌مثال، دادن و گرفتن گردنبند دارای معانی مختلفی است.
تعبیر خواب گردن بند – زیور آلات | تعبیر خواب – حرف گ
sootak.ir/تعبیر-خواب/تعبیر-خواب-حرف-گ/تعبیر-خواب-گردن-بند-زیور-آلات.html
اگر ديد گردن بند بسيار داشت، دليل كه در علوم كامل شود. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن گردن بند بر شش وجه است. اول: حج اسلام. دوم: ولايت. سوم: خصومت. چهارم: امانت.
دیدن گردن بند در خواب – پرشین فال
www.persianfal.com/tabir/tag/دیدن-گردن-بند-در-خواب/
دیدن گردن بند در خواب | تعبیر خواب پرشین فال جامع ترین تعبیر خواب آنلاین بیش از 3500 کلمه و 15 معبر.
تعبیر خواب گردنبند طلا | تعبیر دیدن طوق در خواب | تعبیر …
https://baelm.net › سرگرمي › تعبير خواب
۱۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق ديدن طوق درخواب بر سه وجه است. اول: حج گذاردن. دوم: ولايت يافتن. سوم: خصومت و اهانت كردن و غلام و كنيزك. اگر در …
تعبیر خواب گردنبند (طوق) – یوتاب
www.yotaab.com › تعبیر خواب › حرف گ
تعبیر خواب گردنبند (طوق)، باز کردن گردنبند، گردنبند مروارید یا طلا، مسی، آهنی و … امام صادق (ع) می فرماید: دیدن گردنبند بر شش وجه است: حج اسلام،; ولایت،; خصومت، …
کامل ترین و بهترین مرجع “تعبیر خواب طلا” هدیه گرفتن و …
www.bisms.ir › تعبیر خواب
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. – … خواب گرفتن گردنبند طلا از مرده,تعبیر گرفتن طلا از مرده در خواب,تعبیر خواب طلا فروشی,تعبیر خواب مغازه طلا فروشی,تعبیر خواب دیدن طلا …
تعبير خواب طلا ديدن در خواب تعبیر خواب ابن سیرین امام …
taveel.org/طلا/
طلا محمدبن سيرين گويد: زر در خواب، مردان را غرامت و غم و اندوه است و زنان را نيكو و پسند.
تعبیر دیدن طلا در خواب چیست | تعبیر خواب
royayema.ir/تعبیر-خواب-طلا/
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. – دیدن طلا در خواب برای زنان نیکو و برای مردان رنج و اندوه است . … اگر در دیدید که انگشتر یا گردنبند یا گوشواره یا پلاک طلا (دستبند طلا ) خریدید به …

درباره ی بهار ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *