خانه / دعای معشوق (عشق و عاشقی) / رسیدن به معشوق با قانون جذب,قانون جذب و عشق,جذب و تسخیر معشوق با قانون جذب

رسیدن به معشوق با قانون جذب,قانون جذب و عشق,جذب و تسخیر معشوق با قانون جذب

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir رسیدن به معشوق با قانون جذب,قانون جذب و عشق,جذب و تسخیر معشوق با قانون جذب را برای شما عزیزان قرار دادیم . در قانون جذب نیوتون درباره رسیدن به معشوق و عشق و جذب و تسخیر عشق قوانینی وجود دارد .

رسیدن به معشوق با قانون جذب,قانون جذب و عشق,جذب و تسخیر معشوق با قانون جذب
رسیدن به معشوق با قانون جذب,قانون جذب و عشق,جذب و تسخیر معشوق با قانون جذب

رسیدن به معشوق با قانون جذب,قانون جذب و عشق,جذب و تسخیر معشوق با قانون جذب,قانون جذب عشق و عاشقی,قانون عشق چیست؟,جذب و تسخیر قلب معشوق به وسیله قانون جذب,روشهای رسیدن به معشوق با قانون جذب نیوتون

رسیدن به معشوق با قانون جذب,قانون جذب و عشق,جذب و تسخیر معشوق با قانون جذب

عشق یکی از بزرگ‌ترین محرک‌ها در انسان هست. کسی که شما عاشقش هستید مهم‌ترین شخص برای شماست و حاضرید برای بدست آوردن آن عشق دست به کارهایی بزنید که تا الان برای‌تان غیرمعمول و غیرعادی بوده است. عشق نیروی عظیمی دارد که می‌تواند یا انسان را به اوج برساند و یا نابود کند که در هر دو حالت بستگی به فرد دارد که کدامین شرایط را بدست آورد.

با قانون جذب شما می‌توانید هر خواسته ای را که دارید به واقعیت تبدیل کنید که این قانون جذب شامل جذب کردن یک شخص خاص و مورد علاقه‌تان می‌باشد و یا همچنین ساختن یک رابطه‌ای در حالی که همه چیز غیرممکن و بد به نظر می‌رسد. قانون جذب اهمیتی نمی‌دهد که موقعیت الان چقدر بد باشد، قانون جذب می‌تواند موقعیت شما را دگرگون کند و این تنها خود شما هستید که می‌توانید برای موقعیت‌تان محدودیت ایجاد کنید. ولی این را بدانید که قانون جذب هیچگونه محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید بهترین زندگی با بهترین همسر دنیا را داشته باشید که این امر با قانون جذب امکانپذیر می‌باشد.

زمانی که ما عاشق می‌شویم و یامجذوب فردی می‌شویم روی احساسات خود هیچ کنترل معقولی نداریم و تمام فکرمان درگیر آن فرد خواهد شد و حتی بر روی تصمیم گیری‌های‌مان تأثیر خواهد گذاشت. سوالی که پیش می‌آید این است در این شرایط چگونه می‌توانیم از قانون جذب برای بدست آورن آن فرد خاص استفاده کنیم؟

من سعی کرده‌ام که در این مقاله به صورت مختصر درباره قانون جذب در رابطه عاشقانه مطالب مهم و کلیدی را برای‌تان بیاورم.

شاید بتوان گفت قانون جذب در رابطهٔ عاشقانه خیلی مبحث گسترده ای است و می‌توان مقالات بسیاری از جزئیات قانون جذب در رابطه عاشقانه نوشت ولی مهم‌ترین مباحث آن که با عمل کردن به آن‌ها می‌توانید از قانون جذب برای رسیدن به معشوق‌تان استفاده کنید در این مقاله آمده است.

 

برای استفاده از قانون جذب برای رسیدن به معشوق هفت مرحله وجود دارد:

 

1اعتماد به نفس داشته باشید

این امر مهم را خوب درک کنید که باور داشته باشید که عالی‌ترین شخص شما هستید و اصلاً و به هیچ وجه مهم نیست که دیگران دربارهٔ شما چه فکری می‌کنند. شما مجبور نیستید که طوری عمل کنید و یا بقیه را مجبور کنید که شما دوست داشته باشند و یا عاشق‌تان باشند چون مسئله مهم دیگری وجود دارد و آن این است که شما عاشق خودتان هستید این مهم می‌باشد.

وقتی شما دارای اعتماد به نفس قوی و فوق العاده بالایی باشید این اعتماد به نفس دیگران را مجذوب شما خواهد کرد.

2توجه‌تان را روی موارد و نکته‌های مثبت قرار دهید

تمام باورها و افکار منفی را دور بریزید و اصلاً به آن‌ها توجهی نکنید. در طول روز شاید چندین بار این فکرها به ذهن شما خطور کند که پیداکردن شخص مورد علاقهٔ من بسیار سخت است، چرا بقیه متوجه نمی‌شوند که چقدر من خوب و عالی هستم و یا چرا هیچ کسی هرگز عاشق من نبوده است. شما مواردی بسیاری زیادی در درون خود دارید که اگر به آن‌ها توجه کنید یک منبع غنی می‌باشند که می‌توانید عشق و جلب توجه بقیه را نسبت به خودتان جلب کنید.

در این حالت دیگران خیلی به شما توجه می‌کنند و حتی شما را تحسین می‌کنند. عشق در تمام اطراف شما وجود دارد و شاید چندین میلیون فرکانس عشق در اطراف شما وجود داشته باشند، فقط تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اجازه ورود به آن‌ها بدهید. وقتی که شما اجازه ورود به عشق را می‌دهید و به نکته‌ها و موارد مثبت توجه می‌کنید. در اصل فرکانس خودتان را عوض می‌کنید و فرکانس جدیدی را به کائنات (جهان هستی) ارسال می‌کنید و قانون جذب و عشق نیز سریع پاسخ شما را خواهد داد و راه‌هایی را برای شما می‌گشاید و شما در جایی قرار می‌دهد که بتوانید به شخص مورد علاقه‌تان برسید.

3عاشق شوید بدون اینکه از صدمه خوردن ترسی داشته باشید

بدترین حالت در این موقعیت این است که شما به ترس از صدمه خوردن اجازه دهید در درون‌تان رخنه کند. وقتی درون خود را بیشتر می‌کاوید متوجه می‌شوید یک درصدی از وجودتان برای ترس از صدمه خوردن شانسی را قائل شده است و همیشه در حال هشدار دادن به شما می‌باشد. که اگر این‌گونه باشد که شما از صدمه خوردن در رابطه عاشقانه بترسید، شما به طور ناخودآگاه و غیر ارادی رفتار و یا اعمالی انجام می‌دهید که از نزدیک شدن زیاد و حتی نزدیک شدن به شخصی که مورد علاقه‌تان هست جلوگیری می‌کنید. کاملاً با آغوش باز و با اشتیاق به شخص مورد علاقه‌تان اعتماد کنید و خودتان را برای عاشق شدن کاملاً رها کنید. در این حالت شما فرکانسی را به عشقی که مدنظرتان هست ارسال خواهید کرد.

4شاد و خوش رو باشید

حتماً شما خیلی از افراد را دیده‌اید که خیلی مجذوب لبخند و خندیدن می‌شوند. وقتی شما شاد باشید، زمان خیلی خوبی را می‌گذرانید و دیگران به شما توجه می‌کنند و دوست دارند که با شما باشند. بنابراین کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحالتر و شادابتر می‌کند که می‌تواند دیدن یک فیلم کمدی یا رفتن به پارک و یا رفتن به رستوران باشد. بستگی به شما دارد که چه چیزهای مثبتی وجود دارند که شما را شاد می‌کنند. هر چه شما بیشتر شاد باشید و از زندگی‌تان لذت ببرید می‌توانید سریع‌تر به شخصی که مورد علاقه شما هست دست پیدا کنید.

5نکات مثبت را ببینید!

توجه‌تان را روی نکات مثبت شخص مورد علاقه‌تان که می‌خواهید قرار دهید. دنبال نکات مثبتی از او باشید و آن‌ها مورد تحسین قرار دهید. وقتی بین شما احساسات منفی وجود داشته باشد این عمل می‌تواند سخت باشد و اینکه شاید شما قادر باشید تنها یک نکته مثبت را در شروع ببینید که وجود داشته باشد. ولی وقتی شما به طور مستمر بر روی این مورد کار کنید و دنبال نکات مثبت باشید بعد از مدتی پیداکردن موارد مثبت برای‌تان خیلی آسان خواهد شد. اگر شما با شخص مورد علاقه‌تان در ارتباط هستید شما باید ریزبین شوید به تغییر شخصیت فرد مورد علاقه‌تان و متوجه شوید که اتفاقات عالی و خوبی در حال شروع شدن، شکل گرفتن و پیشرفت کردن در بین هر دوی‌تان در حال به وجود آمدن است.

6تضادها را مورد تحسین قرار دهید

خوشحال باشید از چیزهایی که دارید و فراموش کنید چیزهایی را که می‌خواهید، یکبار در لحظه شما می‌توانید شاد و خرم باشید. چیزهایی را که مدنظرتان هست و آن‌ها را می‌خواهید باعث خواهند شد که شما در جایگاه‌تان سقوط کنید و خیلی چیزها را از دست بدهید که مهم‌ترین بخش آن از دست دادن عشق‌تان خواهد بود.

7راضی باشید که به بقیه اشخاص اجازه بدهید که بروند

شاید سخت‌ترین بخش قانون جذب و عشق ، برای شما که عاشق هستید این قسمت باشد. موقعی که مجذوب یک شخص خاص شده‌اید، شما می‌خواهید با فرد مورد علاقه‌تان باشید ولی به شما گفته شده که باید او را از دست بدهید و ترکش کنید.

ولی وقتی شما مشکلی با نبودن پیش شخص مورد علاقه‌تان نداشته باشید، شما مسیری را برای قانون جذب برای مجذوب کردن فرد مورد علاقه‌تان باز کرده‌اید. تا زمانی که شما هیچ مشکلی برای نبودن با او ندارید یک قسمت از شما در حال مقاومتکردن هست و برای شما غیر قابل ممکن می‌کند چیزی را که شما می‌خواهید انجام بدهید. این بدین معنا می‌باشد که مطابق قانون جذب شما احتمالاً با از دستدادن فرد مورد علاقه‌تان مشکلی دارید، در این شرایط داشتن رابطه با شخصی که شما می‌خواهید برای‌تان سخت خواهد شد. شما مجبور هستید بپذیرید که او را نداشته باشید.

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. سالها عاشق بودم اما چی شد هیچی کسی نمیفهمه مفهوم عشق چیه شاید عشق همون غیرمادی نایافتنیه وگرنه ماده زیاد ریخته اما چجور میش حسی داشت ب ماده .. واژه عشق واژه مترادف نادیدنیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *