خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن اشتر مرغ ، معنی اشتر مرغ در خواب

تعبیر خواب دیدن اشتر مرغ ، معنی اشتر مرغ در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:
معبران شترمرغ را انسان بیابانی تعبیر و تعریف کرده‌اند. عقیده عموم معبران این است که کسانی که در شهرها زندگی نمی‌کنند و به لباس معمول و متداول شهر نشینان ملبس نیستند در خواب‌های ما به شکل حیواناتی ظاهر می‌شوند که عجیب و نادرند و ما به ندرت ممکن است آن حیوانات را ببینیم. شترمرغ یکی از آن‌ها است که معبران مردی بیابانی دانسته‌اند و بالطبع شترمرغ هم زنی است بیابانی. این عقاید را می‌توانیم این طور توجیه کنیم که هر کس به نظر ما عجیب جلوه کند در خواب‌های ما به شکل این حیوانات متجلی می‌شود.

 سوار شدن بر شترمرغ مسافرت به نقاط بسیار دور و عجیب است. آوردن شتر مرغ به خانه دعوت یا رسیدن مهمان غریب و بیگانه است.

لوک اویتنهاو می‌گوید:
شتر مرغ: سبک سری‌های شما به دیگران سود می‌رساند
آنلی بیتون می‌گوید:
دیدن شتر مرغ در خواب، علامت آن است که پنهانی به ثروت اندوزی خواهید پرداخت، هم زمان با این کار نسبت به زنان رفتاری حقارت آمیز در پیش می‌گیرند.
63028_715
محمدبن سيرين گويد:

اشترمرغ در خواب مرد بياباني بود. اگر اشترمرغ ماده بود زن بياباني بود. اگر بيند اشترمرغ ماده گرفت، يا كسي بدو داد،دليل كه زني بدين صفت كه گفتم بخواهد ياكنيزك بخرد. اگر بيند بر اشترمرغ نشسته بود، دليل كه به سفر بيابان رود و بعضي از معبران گفته اند كه بر مردي بيابان نشين غالب شود و به كاري بزرگ رسد.

ابراهيم كرماني گويد:

اگر بيند اشترمرغ رابكشت، دليل كه بر مردي بياباني دست يابد و او را قهر كند. اگر بيند در خانه اشترمرغ با پر يا استخوان او داشت، دليل كه از مردي بياباني او را مالي حاصل …

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *