خانه / طالع بینی ازدواج / طالع بینی خرداد ماه برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین خرداد ماه

طالع بینی خرداد ماه برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین خرداد ماه

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir طالع بینی خرداد ماه برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین خرداد ماه را برای شما عزیزان قرار دادیم . متولدین خرداد ماه با متولدین کدام ماه های سال ازدواج کنند خوب است و خوشبخت می شوند ؟فال و طالع بینی کامل متولدین ماه خرداد برای ازدواج با متولدین ماه های دیگر سال . ماه های سازگار و مناسب برای ازدواج و پیوند زناشویی با متولدین خرداد کدام ماه ها هستند ؟

طالع بینی خرداد ماه برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین خرداد ماه
طالع بینی خرداد ماه برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین خرداد ماه

طالع بینی خرداد ماه برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین خرداد ماه,طالع بینی ماه خرداد,فال و طالع بینی خرداد ماه,ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین خرداد ماه,متولدین خرداد ماه با متولدین کدام ماه ها ازدواج کنند خوب است ؟,پیوند زناشویی و ازدواج متولدین خرداد ماه با ماه های دیگر سال,متولدین خرداد ماه با متولدین کدام ماه ها ازدواج و پیوند زناشویی داشته باشند خوشبخت می شوند,ازدواج یک خرداد ماهی,پیوند زناشویی یک متولد خرداد ماه با ماه های دیگر

طالع بینی خرداد ماه برای ازدواج – ماه های سازگار برای ازدواج با متولدین خرداد ماه

نام ماه: خرداد

عنصر: هوا

قسمت حساس بدن: دست ها، بازو ها، شانه ها

رنگ خوش شانسی: نارنجی

خصوصیات مثبت: روشن فکر هستید و با آغوش باز از تجربیات جدید استقبال می کنید. همچنین با پارتنر خود مشورت می کنید.

خصوصیات منفی احساسی: حساسیت عاطفی بیش از حد شما را عصبی می کند.

سازگارترین ماه ها:

– فروردین: این ترکیب، یکی از بهترین ازدواج ها برای شماست. هردو پرانرژی هستید و برای ماجراجویی عطش دارید. معاشقه شما ناگهانی و پرهیجان است.

– بهمن: بهترین ماه برای خرداد، بهمن است. هردوی شما خودتان هستید و عاشق تنوع! این خصوصیات باعث می شود زوج خوشگذرانی شوید. ممکن است به دلیل تنوع طلبی، ازدواج شما دوام نداشته باشد بنابراین باید روی خود کنترل داشته باشید.

قطب مخالف شما:

آذر: این ازدواج می تواند نتیجه خوبی داشته باشد. البته از آنجا که شما هر دو عاشق مسافرتید ممکن است زمان زیادی را باهم نگذرانید. هر دوی شما ممکن است بخت را به شانس بفروشید که این می تواند زندگی مشترکتان را ریسکی کند!

ماه هایی که باید از آنها دوری کنید:

– اردیبهشت: این ازدواج برای اردیبهشت خیلی خوب نیست. بی برنامگی شما اردیبهشت متعادل را دیوانه می کند. اردیبهشت برای شما زیادی کند و بی تحرک است و دل شما را خواهد زد.

– آبان: حسودی آبان برای شما قابل مدیریت کردن نیست! روش های دلبری کردن شما و دروغ های کوچکی که می گویید می تواند یک آبانی را دیوانه کند.

 ازدواج با سایر ماه ها معمولی خواهد بود (نه بسیار بد نه بسیار خوب)

***************************************

طالع بینی متولدین خرداد، مشخصات کلی متولدین خرداد ماه

طالع بینی یکی از علوم اخترشناسی است که بر اساس تفسیر ستاره ها و رصد خوانی وضعیت ستارها به دست می آید و امروزه شاهد استفاده از طالع بینی در به دست آوردن خصوصیات و مشخصات کلی متولدین ماههای سال هستیم . حالا ما هم برای اینکه شما بازدیدکنندگان محترم طالع بینی مخصوص متولدین خرداد را ببینید در این مقاله از سایت سرگرمی آکاایران این امر را محقق کرده ایم و شما به راحتی می توانید این خصوصیات را بخوانید . با ما همراه باشید.

 طالع بینی متولدین خرداد,طالع بینی متولدین خرداد زن,طالع بینی متولدین خرداد مرد

طالع بینی

مشخصات کلی متولدین خرداد

خرداد یعنی کودک طبیعت
سمبل: دوپیکر  
عنصر وجود: هوا    
شعار: من فکر می کنم    
سنگ خوش یمن: زمّردکبود    
سیّاره: عطارد  
فلّز وجود: جیوه    
شخصیّت: راوی    
رنگ محبوب: زرد و سبز
– فعّال و پیشرو   
متفکّر  
ارتباط برقرارکننده ایده آلیست

اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع الانتقال ، متلّون المزاج ، غیر پایدار ، عاشق کارهای فکری ، کنجکاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز کار را تمام نمی کند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فکری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه های کوتاه مدت ، منطقی ، عاشق حرکت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق کامپیوتر ، از کار طولانی خسته می شود، عاشق شطرنج ، زود جوش ، در یک جا بند نمی شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم  ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیک پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نکته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، کم حرف ، آب زیر کاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نکنید ، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

مرد متولد خرداد

با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش بیزار است.

متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند. اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‎شوند. معمولاً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‎برند. اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند. عموماً از راه تجارت یا کشاورزی، پول خوبی به دست می‎آورند. برخی سفرهای طولانی در طالع دارند که از آن سود خواهند برد. عموماً از مادرانی خوب متولد می‎شوند. روزی حلال نصیبشان می‎شود. اینان عموماً طبعی سرد و تر دارند. حدود دوازده سالگی با خطری مواجه می‎شوند. اغلب در سن چهل سالگی به رفاه می‎رسند. روزهای یکشنبه و پنجشنبه، برای آنان خوش یمن است. در طالع اغلب اینان دو زن دیده می‎شود که از آنها خیر و نفع می‎برند .

طالع بینی متولدین خرداد,طالع بینی متولدین خرداد زن,طالع بینی متولدین خرداد مرد

طالع بینی

زن متولد خرداد

زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می ایستند.

متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند. اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند. این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند. از حرافی و شوخی‎های بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند .

این زنان اغلب از درد شکم رنج می‎برند که علت آن معمولاً از سردی و خشکی است. مصرف کوبیده سنبل خطایی همراه با زیره و قرنفل، در ناشتا به اندازه یک قاشق چاپخوری، برای آنان مفید می‎باشد. اغلب این افراد خال یا نشانی بر سینه دارند، که نشان از اقبال آنهاست. اینان در اوایل زندگی رنج بسیار می‎بینند، اما عاقبت به خیر می‎شوند. باید غیبت را ترک کنند و از خدا غافل نشوند. زیرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند .

متولدین زن این ماه مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‎های آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *