خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن انجير، معنی انجير در خواب

تعبیر خواب دیدن انجير، معنی انجير در خواب

منوچهر مطيعي تهراني گويد:
در نفايس الفنون نوشته شده انجير در خواب نيکو است و رزق و روزي حلالي است که نصيب بيننده رويا مي شود و برگ انجير انديشه و خرد است. ابن سيرين اعتقاد دارد انجير در خواب نيکو نيست چه در فصل باشد و چه بد هنگام که اگر ببينيد انجير مي خوريد يا جمع مي کنيد زياني به شما مي رسد و کاري انجام مي دهيد که ندامت و شماتت به دنبال دارد. چند معبر ديگر نيز در مواردي انجير را بيماري دانسته اند بخصوص انجير زرد و لهيده ولي اعتقاد نگارنده اين است که انجير چون از ميوه هاي تقديس شده است و در مذاهب توحيدي از آن به نيکي نام برده شده در خواب ديدن آن نيکو است ولي معبر بايد جهات مختلف و رابطه آن را با چيزهاي ديگر در خواب ديده مي شود مورد توجه قرار دهد. انجير سياه نشانه غم است و اندوه انجير سبز و شيرين بي اثر مي باشد. به هر حال از ديدن انجير در خواب بيمناک و نگران نباشيد که نيکو است.

ليلا برايت مى‏گويد:
ديدن انجير در خواب، نشانه‏ى آن است كه با ديگران روابط خوبى خواهيد داشت. ديدن برگ انجير در خواب، نشانه‏ى آن است كه فرد با ايمانى هستيد. اگر در خواب ببينيد كه مشغول چيدن انجير هستيد، بدين معنا است كه براى رسيدن به هدفتان تلاش كرده و موفق مى‏شويد.

اچ ميلر مى‏گويد:
اگر دخترى خواب درخت انجير را ببيند، نشانه‏ى آن است كه با فرد مهمى پيمان ازدواج مى‏بندد. اگر در خواب ببينيد كه فصل انجير نيست و شما انجير زرد مى‏خوريد، به اين معنا است كه احتمالا بيمار مى‏شويد.

درکتاب سرزمين روياها آمده است :
خواب انجيردر فصل آن : لذت و احترام
خواب انجير در خارج ازفصل آن : غم و اندوه
انجير مي خوريد : ثروتتان را به باد خواهيد داد .
انجير خشك : پولتان را از دست مي دهيد

 

99_bisms.ir-2016-09-15

محمدبن سيرين گويد:

خوردن انجير درخواب اگر وقتش بود. اگر بي وقت بد بود اگر بيند انجير همي خويد و يا جمع مي كرد يا كسي بدو بخشيد، دليل است كه غم و اندوه بدو رسد و باشد كه كاري كند كه از آن پشمياني خورد.

ابراهيم كرماني گويد: انجير زرد به خواب ديدن و خوردن، دليل بيماري است و انجير سياه، دليل بر غم و اندوه و انجير سبز به وقت خود چون به طعم شيرين است زياني ندارد.

 

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *