خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن گنجشک، معنی گنجشک در خواب

تعبیر خواب دیدن گنجشک، معنی گنجشک در خواب

معنی گنجشک در خواب چیست؟

آیا تابحال گنجشکی در خواب دیده اید؟

گنجشک پرنده ای کوچک می باشد و از خانواده گنجشکیان.آنها بصورت گروهی زندگی می کنندپس باید گفت روابط اجتماعی بالایی دارند.آنها بال کوچک و منقاری دارند که از آن برای بدست آوردن طعمه استفاده می کنند.گنجشک ها به بچه های خود پرواز را یاد می دهند.

گنجشک ها پرندگانی دوست داشتنی هستند.اگر گنجشکی را در خواب دیدید مردی قدر و با جاه و مال بسیار وارد زندگی شما می شود.برعکس جثه گنجشک معانی اش بسیار قدر است.

گنجشک

 دیدن گنجشك در خواب نه صورت دارد: حاکمیت. والی.مردی بزرگ قدر.  غلام خوبروی و مهربان.  قاضی عادل. بازرگان.مرد راهزن. مرد با خصومت. ثروت

گنجشك در خواب مردی باقدر وجاه است. اگر صاحب خواب مستوره است. اگر مستوره نبود و بیند كه آن به دام یا حیلتی بگرفت، دلیل كه با مردم بیقدر مكر و حیلتی سازد و آنان راقهر كند. اگر بیند گنجشك ماده بگرفت، دلیل كه زنی با قدر بر وی ظفر یابد. اگر بیند از گوشت وی بخورد، دلیل كه مال آن زن بدان قدر كه گوشت وی خورده بود بدو رسد. اگر بیند گنجشك از آشیانه بیرون آورد، دلیل كه بدو رنج و ملامت رسد.

گنجشك درخواب، چون یكی بیند فرزند بود. اگر بیند گنجشكان بسیار بانگ می داشتند، دلیل كه او را فرزندی آید. اگر بیند گنجشك بسیار بدو بخشیدند، دلیل كه به قدر آن مال یابد. اگر بیند گنجشك را بكشت یا در دست او بمرد، دلیل كه زیانی بدو رسد و فرزندش بمیرد. اگر دید خانه گنجشك را فرا گرفت، دلیل كه او را فرزندی آید درشت و بزرگ اندام. مردی كه به جماع كردن مولّع بود. حكایت: ابوخلده حكایت كرد: پیش محمدبن سیرین بودم كه مردی بیامدو گفت: به خواب دیدم كه در آستین گنجشكان داشتم و یكی یكی را بیرون می آوردم و می كشتم و شهادت می گفتم و آن را در چاه می انداختم، تاویلش چگونه بود؟ محمدبن سیرین گفت: خانه كجا داری؟ گفت: فلان محله و فلان كوچه. محمدبن سیرین گفت: یك ساعت بنشین تا بازآیم. پس برخاست و نزد پادشاه رفت و او را آگاه كرد كه حال خبیثی است و درمیان مردم است. مردمان پادشاه را به خانه او درآمدند و در آنجا جستجو كردند، دیدند كه قریب به پنجاه مرد را كشته و در آنجا انداخته، بدانستند كه آن مرد ایشان را می كشته و در چاه می انداخته. پادشاه وقت بفرمود تا او را كشتند و مردم از تعبیراین به شگفت ماندند. تعبیر گنجشك درخواب به كودك خورد بود و تاویلش از نیك و بد آن بر كودك بود.

اگر بیند بچگان گنجشك را شكار می كرد و گردن ایشان را فرو می شكست و در انبان می نهاد، دلیل كه معلمیِ كودكان كند و اندام ایشان را به چوب خورد كند. اگر بیند گنجشكی سرخ را صید كرد، دلیل است زنی خوبروی خواهد یا كنیزكی با جمال بخرد. اگر بیند گنجشكی زرد یافت، دلیل كه زنی بیمار گونه خواهد و معبران گویند: گنجشك یافتن درخواب، فرزند است یا غلام. اگر بیند گنجشكی كور داشت، دلیل كه با مردی هوادارِ بدفعل دوستی نماید و گفته اند كه یافتن گنجشك در خواب، دلیل كه اگر درویش درم بیابد، اگر توانگر بود، شش هزار درم بیابدو خانه گنجشك در خواب، دلیل بر خیر و خرمی و ایمنی بود.

 

تعبیر خواب گنجشک – تعبیر خواب – آکاایران

www.akairan.com/sleep/sleep/15020.html
تعبیر خواب گنجشک,تعبیر خواب گنجشک دیدن,تعبیر خواب گنجشک زخمی,تعبیر خواب گنجشک در خانه,تعبیر خواب گنجشک سیاه,تعبیر خواب آکا.
تعبیر خواب | تعبیر دیدن گنجشک در خواب • تعبير خواب • …
https://baelm.net › سرگرمي › تعبير خواب
تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق ديدن گنجشكان در خواب بر نه وجه است. اول: پادشاه. دوم: والي. سوم: مردي بزرگ قدر. چهارم: غلام خوبروي. پنجم: قاضي. ششم: باز.
خواب گنجشک دیدن – پرشین فال
www.persianfal.com/tabir/tag/خواب-گنجشک-دیدن/
خواب گنجشک دیدن | تعبیر خواب پرشین فال جامع ترین تعبیر خواب آنلاین بیش از 3500 کلمه و 15 معبر.
تعبیر خواب گنجشک | تعبیرستان
www.tabirestan.com/index.php?id_title=10&id_content=52898
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: تعبیر خواب گنجشک، مردی با قدر و جاه می‌باشد ( البته اگرعفیف و … بعضی از تعبیرگران می‌گویند: تعبیر خواب بدست آوردن گنجشک، فرزند یا «غلام» …. خواب دوتا گنجشک رو دیدم که بالا سرم بازی میکردن – ادامه پیام .
تعبیر دیدن گنجشک در خواب – نایت اسکین
night-skin.com/blogcode/tabir-e-khab/pid.php?id=106
گنجشک ظاهرا بي آزار است ولي براي مزارع و سر درختي ها و ميوه ها زيان رسان است که روستائيان بيشتر با آن آشنا هستند. در خواب گنجشک مردي است پر هيا هو اما فاقد …
تعبیر خواب | پرندگان – شــبــاهــنــگ
shabahang.epage.ir/fa/module.content_Page.83-12_PageLimit.31.html
گنجشک. ابن سیرین می گوید : اگر ببیند جوجه های گنجشک را شکار می کند و گردن آنها را می شکند و آنها را توی کیسه … تعبیر دیدن گنجشک هار در خواب بر نه وجه است :.
لارپردیس – تعبیر دیدن ‘ گنجشک ‘ در خواب
www.larpardes.blogfa.com/post-228.aspx
تعبیر دیدن ‘ گنجشک ‘ در خواب. ابن سیرین می گوید : اگر ببیند جوجه های گنجشک را شکار می کند و گردن انها را می شکند و انها را توی کیسه می اندازد معلم بچه ها می شود و …
تعبیر خواب گنجشک – پرنده کوچک | تعبیر خواب – حرف گ
sootak.ir/تعبیر-خواب/تعبیر-خواب-حرف…/تعبیر-خواب-گنجشک-پرنده-کوچک.html
اگر ديد خانه گنجشك را فرا گرفت، دليل كه او را فرزندي آيد درشت و بزرگ اندام. حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن گنجشكان در خواب بر نه وجه است. اول: پادشاه. دوم: والي.
تعبیر خواب گنجشک | تعبیر خواب – حرف گ – مجله اینترنتی …
www.sootak.ir/تعبیر-خواب/تعبیر-خواب-حرف-گ/تعبیر-خواب-گنجشک.html
تعبیر خواب گنجشک · تعبیر خواب – تعبیر خواب – حرف گ · نامه الکترونیک چاپ. 1ـ ديدن گنجشك در خواب ، نشانة آن است كه زندگي شما لبريز از عشق و آسايش خواهد شد …
تعبیر خواب پرنده – معنی دیدن پرنده در خواب – آلامتو
www.alamto.com › تعبیر خواب › تعبیر خواب پ
تعبیر خواب پرنده,دیدن پرنده در خواب,تفسیر خواب پرنده,معنی دیدن پرنده در خواب, پرنده … به تعبیر خواب پرنده از 1 تا 5 امتیاز دهید … گنجشک دوست مزاحم و وراج است.

درباره ی بهار ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *