خانه / جن (اجنه) / ایا جن ها قادر به بلند کردن اشياء و يا سرقت اشياء و ضرر رساندن جن ها به انسانها

ایا جن ها قادر به بلند کردن اشياء و يا سرقت اشياء و ضرر رساندن جن ها به انسانها

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir ایا جن ها قادر به بلند کردن اشياء و يا سرقت اشياء و ضرر رساندن جن ها به انسانها را برای شما عزیزان قرار دادیم . آیا جنها می توانند چیزی را از روی زمین بلند کنند و یا بردارند ؟ آیا جن ها می توانند وسایل و اشیا را دزدی و یا سرقت کنند ؟ آیا جن ها می تیوانند به انسان ضرر و زیان برسانند ؟

ایا جن ها قادر به بلند کردن اشياء و يا سرقت اشياء و ضرر رساندن جن ها به انسانها
ایا جن ها قادر به بلند کردن اشياء و يا سرقت اشياء و ضرر رساندن جن ها به انسانها

ایا جن ها قادر به بلند کردن اشياء و يا سرقت اشياء و ضرر رساندن جن ها به انسانها,بلند کردن اشیا و وسایل از روی زمین توسط جن ها,برداشتن اشیا و چیزها توسط جن ها,ضرر و زیان رساندن جن ها به انسان,آیا جن ها قادر به دزدی و سرقت هستند ؟,آیا جن ها می توانند چیزی را از روی سطح زمین بلنند کنند ؟

ایا جن ها قادر به بلند کردن اشياء و يا سرقت اشياء و ضرر رساندن جن ها به انسانها

آيا جن ميتواند چيزي را بلند نموده و يا به انسان مضرت برساند؟
جواب اين سئوال را قرآن مجيد داده است : وَمِنَ الشَّيَاطِينِ مَن يَغُوصُونَ لَهُ وَيَعْمَلُونَ عَمَلًا دُونَ ذَلِكَ وَكُنَّا لَهُمْ حَافِظِين (1)و ما براي حضرت سليمان(ع)) از شياطين(جن) که قدرت بر غواصي(درياها)داشتند مسخر او نموديم و کارهاي ديگري را نيز برايش انجام مي دادند و ما بر آنان(و کاري که ميکردند)نگهبان بوديم .
طبق آيه بله بعضي از طوايف جن قادر بر بلند کردن اشياء و يا سرقت اشياء و بعضي ديگر از کارهاي نيز هستند .و اما در خصوص مضرت رساندن جن ها به انسانها در قرآن مجيد آيات زيادي وجود دارد که واضح ترين آنها :
الَّذِينَ يَأْكُلُونَ الرِّبَا لاَ يَقُومُونَ إِلاَّ كَمَا يَقُومُ الَّذِي يَتَخَبَّطُهُ الشَّيْطَانُ مِنَ الْمَسِّ (2)آنان که ربا ميگيرند(ميخورند)از جاي خود بر نمي خيزند مگر همانند کسي که شيطان او را به مس خويش(چون ديوانگان)مضرت رسانده است
توضيح : اکثر انواع صرع هاي انسان مضرت جن هستند که بحث مفصل دارد .و اما استفاده از قدرت جنيان نزد بعضي از افراد چه در گذشته و يا حال امري معلوم و مشهود است و بعضي جهت فريب از آن استفاده مي کنند همانند باز کردن طناب و يا گره و غيره که خود به چشم شاهد آن بوده ام. و يک مورد از اين کارها را برايتان از کتاب کنز المدفون جلال الدين سيوطي مينويسد :يک نفر دراز کشيده بخوابد و جهار نفر دو نفر بالا يعني مساوي سينه و دو نفر مساوي دو زانو اين طرف و آن طرف انگشتهاي سبابه خودشان را زير تنه آن شخص بگذارند يکي از آنها آهسته بگوش دومي گويد شيخ الاجنة قدمات دومي به گوش سومي گويد بماء غسلوه (يعني با آب او را غسل دادند)سومي به گوش چهارمي  گويد بحنوط(بقطن) کفنوه(يعني با پارچه بنبه اي او را کفن کردند) چهارمي گويد بتراب دفنوه(يعني با خاک او را دفن کردند) همگي بدون تبسم و خنده گويند جورت جورت جورت باراء وتاء ساکن _ از زمين خود به خود بلند مي شود بدون زحمت و زور(العهدة علي الّراوي) گويند سنگ بزرگي را به همين ترتيب با هفت تن ميشود از زمين بلندش کرد بجاي شيخ الاجنة بگويد مات الحجر(3)
توضيح : هم اکنون بعضي اشخاص در اگثر شهرها اين روش را با خواندن اذکار گوناگون انجام ميدهند که خالي از اشکال نيست

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *