خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن باد ورزیدن ، معنی باد ورزیدن در خواب

تعبیر خواب دیدن باد ورزیدن ، معنی باد ورزیدن در خواب

محمد بن سيرين گويد:

اگر كسي بيند كه باد سخت همي جست، دليل كه مردم آن ديار را بيم و ترس بود. اگر بيند كه باد چنان سخت بود كه درختان راهمي كند و خرابي كرد، دليل است كه اهل آن ديار رابلا ومصيبت از علت طاعون و سرخجه و مانند اين رسد.

ابراهيم كرماني گويد:

باد سموم در خواب ، دليل بر بيماريهاي سرد كند و باد معتدل سرد ديدن در خواب ، دليل بيماري شوريده است در ان ديار و باد معتدل ديدن، دليل بر تندرستي بود از مردم آن ديار و موجب نيكوئي و كسب آن ديار كند.

اگر بيند كه او را از جائي به جائي مي برد، دليل كه سفري دور … كند و در ان سفر جاه و بزرگي يابد به قدر آن ك او را باد به زمين برده باشد. اگر بيند كه باد بر گرد و تاريكي بود، دليل بر ترس و بيم و انديشه آن قوم بود.

احمد بن سیرین گوید:

اگر کسی بیند که باد سخت همی جست، دلیل که مردم آن دیار را بیم و ترس بود. اگر بیند که باد چنان سخت بود که درختان راهمی کند و خرابی کرد، دلیل است که اهل آن دیار رابلا ومصیبت از علت طاعون و سرخجه و مانند این رسد.

ابراهیم کرمانی گوید: باد سموم در خواب ، دلیل بر بیماریهای سرد کند و باد معتدل سرد دیدن در خواب ، دلیل بیماری شوریده است در ان دیار و باد معتدل دیدن، دلیل بر تندرستی بود از مردم آن دیار و موجب نیکوئی و کسب آن دیار کند. اگر بیند که او را از جائی به جائی می برد، دلیل که سفری دور … کند و در ان سفر جاه و بزرگی یابد به قدر آنکه او را باد به زمین برده باشد. اگر بیند که باد بر گرد و تاریکی بود، دلیل بر ترس و بیم و اندیشه آن قوم بود.

image_low_noresize

جابرمغربي گويد:

اگر بيند كه او را بادي سخت به سوي آسمان ها برد، دليل كه اجل او نزديك بود.اگربيند كه او را باد از آسمان به زمين آورد، دليل بود كه بيمار شود و عاقبت شفا يابد.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد:

ديدن باد در خواب بر نه و جه بود.

اول: بشارت.

دوم: فرمانروايي.

سوم: مال.

چهارم: مرگ.

پنجم: عذاب.

ششم: كشتن.

هفتم: بيماري.

هشتم: شفا.

نهم: راحت. اگر بيند كه بر باد نشسته بود، دليل است كه بزرگي و فرمانروائي يابد.

 

اسماعيل بن اشعث گويد:

اگر بيند كه باد مغرب نرم جست، دليل كه مردم آن ديار را مال و نعمت زياده شود. اگر بيند كه بادشمال نرم همي جست، دليل بر شفا و راحت آن ديار. اگر به خلاف اين بود، دليل بر خير نباشد. اگر بيند كه او از بادهمي شنيد، دليل است خير پادشاه بزرگ در آن ديار گسترده شود. اگر بيند كه بادمردم آن ديار برگرفت و بر هوابرد، دليل است كه از مردمان شرف و بزرگي يابد.

اگربیند بره را بكشت، دلیل كه فرزند او بمیرد. اگر بیند گوشت بره بخورد او را به سبب فرزند غم و اندوه رسد.

 

 

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *