خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن باطری ، معنی باطری در خواب

تعبیر خواب دیدن باطری ، معنی باطری در خواب

باطری یا قوه منبعی است از الکتریسیته ساکن که برای به کارگیری دستگاه های الکتریکی یا در اتومبیل مصرف می کنیم. همان طور که از نامش برمی آید قوه است و در خواب نیز نیاز شما به نیرویی خارج از وجود خودتان به شکل قوه شکل می گیرد. اگر ببینید باطری یا قوه ای از دیگری گرفتید خواب شما می گوید به کمک دیگران نیازمندید اما به روی خود نمی آورید و غرورتان اجازه ابراز این احتیاج به کمک را نمی دهد.

تعبیر خواب باطری از دید منوچهر مطیعی تهرانی
تعبیر خواب باطری گرفتن از کسی ، کمک از دیگران است
تعبیر خواب باطری دادن به کسی ، کمک به دیگران است
تعبیر خواب خراب شدن باتری ، ضعف نیرو است
تعبیر خواب ترمیم شدن باتری ، جبران ضعف نیرو است
تعبیر خواب باطری از دید آنلی بیتون
تعبیر خواب دیدن باطری ، سود از معاملات است

battery-sleep

چنانچه ببینید که کسی از شما باطری گرفت، یک آدم مجهول به کمک شما نیازمند خواهد شد که معلوم نیست بتوانید برای او مفید واقع شوید زیرا همیشه تصور ما در مورد خودمان مثبت است. اگر دیدید که باطری اتومبیل شما سوراخ شده یا برق نمی دهد گویای ضعف نیروی شماست و اگر باطری را ترمیم کردید به جبران ضعف خود توفیق خواهید یافت.

به هر حال باطری و قوه نماینده قدرت های خارج از وجود و شخصیت ما هستند و اندازه آن ها به اندازه باطری و قوه ای که در خواب می بینید بستگی دارد. قوه و باطری کوچک کمک مختصر است و باطری بزرگ یاری موثر و عظیم.

محمدبن سيرين گويد: بافتن جامه ها درخواب سفر است و بافنده مسافر است. اگر بيند جامه يا چيزي مي بافت، دليل است كه به سفر رود آورده اند كه بافتن جامه ها در خواب خصومت است.

اگر بيند جامه بافته ببريد، دليل كه آن كار با خصومت بر طرف شود و بريدن آن هم از سبب خطر است. اگر بيند رسن يا ريسمان را تاب مي داد، دليل است كه به سفر رود.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند به جاي ابريشم ريسمان يا كتان مي بافت، دليل كه بد بود، زيرا كمه نشان خيانت است، خصوصا اگر بيند جامه تمام نگردد. جابرمغربي گويد: اگر بيند بافندگي هم .

.. يكرد، دليل است كه او را با مردم خصومت همي افتد و حالش نيكو شود، اما از مردان او سرزنش و ملامت رسد.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *