خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن باغ میوه ، معنی باغ میوه در خواب

تعبیر خواب دیدن باغ میوه ، معنی باغ میوه در خواب

1ـ اگر خواب ببینید كه به همراه دوست خود از میان باغهای پرمیوه می گذرید ، علامت خاتمة عشقی طولانی است .اگر خواب ببینید كه باغهایی كه از آن می گذرید پر از درختانی است كه میوه هایش رسیده و آمادة چیدن است ، نشانة پاداش دادن به افراد زیردستی است كه با خدمت وفادارانه شان باعث به ثمر رسیدن طرحها و نقشه های مهم گشته اید .

2ـ اگر زنی خواب ببیند از باغ پرمیوه ای عبور می كند ، علامت آن است كه همسر وفادار او به همراه فرزندانی مطیع خانه و زندگیِ راحتی برای او مهیا خواهند كرد .

3ـ اگر خواب ببینید كه در باغِ میوه ای خوكها مشغول خوردن میوه هایی هستنند كه بر زمین افتاده است ، علامت آن است كه ثروتی كه از ابتدا به شما تعلق نداشته است از دست خواهید داد .

4ـ اگر خواب ببینید كه مشغول چیدن میوه های رسیده اید ، علامت آن است كه در فراوانی و آسایش خواهید كرد .

5ـ اگر خواب ببینید كه باغ میوه ای مورد هجوم باد قرار گرفته است ، علامت آن است كه به زندگی نكبت بار مبتلا خواهید شد . و شادمانی و پولی اندك خواهید داشت . 6ـ اگر خواب ببینید كه به هنگام عبور از باغ میوه ، در بوته های خارگیر می كنید ، علامت آن است كه رقیبی حسود خواهید داشت .

7ـ اگر باغ میوه ای با درختان عریان به خواب ببینید ، علامت آن است كه فرصتهایی مناسب را برای رسیدن به مقامهای بالا نادیده می گیرید .

8ـ اگر باغ میوه ای را در فصل زمستان ببینید ، علامت آن است كه به هنگام زندگی در زمان اكنون نسبت به آینده بی اعتنا هستید .

9ـ دیدن باغ میوة طوفان زده در خواب ، علامت وظایفی نامساعد است كه باید بر دوش بگیرید .

 

IMG10185060

از امام صادق _ ع _ نقل است که ديدن باغ در خواب، زن خوب فرزند صالح و مال و عيش و کامروائي است. معبران باغ را در خواب زن تعبير کرده اند. چنان چه در خواب باغي مفرح و سبز و خرم ببينيم نشان آن است…
که زني خوب روي و پاک نهاد و خردمند نصيب بيننده رويا خواهد شد ولي اگر او زن داشته باشد به فرزند تعبير مي شود و در غير اين صورت مال دنيا است و تمتعي که از جهان و نعمات آن برده مي شود. قدم زدن و ديدن باغ نويد زندگي سالم و خوب است و اين نوع زندگي بدون وجود زن ميسر نيست. اگر از باغي سبز و خرم بيرون آمديد که با حسرت به پشت سر خود نگريستيد از زني با اين خصوصيات که در زندگي شما هست دور مي شويد. حال اگر ديديد باغي است که رودي و نهري وارد آن مي شود اما آب آن نهر گل آلود است عاملي شناخته يا ناشناخته موجب تکدر خاطر شما مي شود و عيش شما را نه کلي بل که جزئي و موقتي نقض مي کند. روي هم رفته ديدن باغ در خواب خوب است مگر اين که آن را ويران و سوخته ببينيم.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *