خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن بافتن جامه ، معنی بافتن جامه در خواب

تعبیر خواب دیدن بافتن جامه ، معنی بافتن جامه در خواب

محمدبن سيرين گويد:

بافتن جامه ها درخواب سفر است و بافنده مسافر است. اگر بيند جامه يا چيزي مي بافت، دليل است كه به سفر رود آورده اند كه بافتن جامه ها در خواب خصومت است. اگر بيند جامه بافته ببريد، دليل كه آن كار با خصومت بر طرف شود و بريدن آن هم از سبب خطر است. اگر بيند رسن يا ريسمان را تاب مي داد، دليل است كه به سفر رود.

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:
خواب بافتنی: آسایش در خانه
یک طرح فانتزی می‌بافید: شوهر شما دوست داشتنی و مورد توجه خواهد بود.
دشمنان می‌بافند: درکارها و معاملات با موفقیت روبرو خواهید شد.
دیگران می‌بافند: دوستان به شما نارو می‌زنند.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: بافتن در خواب سفر است و برای زنان تمشیت امور خانوادگی.

لیلا برایت می‌گوید: اگر در خواب خود را مشغول بافندگی دیدید، به این معنا است که در یک موقعیت خسته‌کننده‌ای قرار می‌گیرید که می‌توانید بر آن تسلط پیدا کنید.

تعبیر خواب بافتن ابریشم

مطیعی تهرانی: بافتن ابریشم نشان خیانت است. چنان چه در خواب ببینید که چیزی از پشم می‌بافید میراثی به شما می‌رسد. روی هم رفته بافتن در خواب برای زنان خوب است و برای مردان جای بحث و تأمل دارد و باید شرایط دیگر خواب را نیز در نظر گرفت.

knit

تعبیر دیدن خواب بافتن توسط مرد

بیتون می‌گوید: اگر مردی خواب ببیند در کارخانه ریسندگی کار می‌کند، نشانه آن است که در زندگی پیشرفتی چشم گیر خواهد داشت.

مطیعی تهرانی: اگر مردی در خواب ببیند که چیزی می‌بافد به سفر می‌رود و طول و اهمیت سفری که انجام می‌دهد به آن چه می‌بافد بستگی دارد.

تعبیر دیدن خواب بافتن توسط زن

آنلی بیتون می‌گوید:
اگر دختری خواب بافندگی ببیند، نشانه آن است که از روی شتاب ازدواج خواهد کرد و ازدواج او نتایجی مطلوب به دنبال خواهد داشت.
اگر زنی خواب ببیند بافندگی می‌کند، نشانه ‌آن است که زندگی ای پر از صلح و صفا خواهد داشت و دوستان و فرزندانی وظیفه شناس همواره در کنار او خواهند بود.

مطیعی تهرانی: اگر زنی در خواب ببیند که چیزی می‌بافد، اعم از این که بافتنی کاموا با میل باشد یا به وسیله ماشین و دستگاه، خواب او می‌گوید بر امور مربوط به خودش و خانواده استیلای حاکمانه خواهد یافت و از عهده مدیریت بر خواهد آمد. اگر در خواب زن یا دختر جوانی ببیند که چیزی با میل و کاموا می‌بافد به زودی رویاروی یک حادثه احساسی و عاطفی قرار می‌گیرد که در درون او امیدی بزرگ و آزادگی به طول نخ کاموا پدید می‌آورد.
کتاب سرزمین رویاها
یک زن جوان خواب ببیند که می‌بافد: او فوراً ازدواج خواهد کرد.
یک مادرخواب ببیند که می‌بافد: او فرزندان بسیار مطیعی خواهد داشت.


ابراهيم كرماني گويد:
اگر بيند به جاي ابريشم ريسمان يا كتان مي بافت، دليل كه بد بود، زيرا كمه نشان خيانت است، خصوصا اگر بيند جامه تمام نگردد. جابرمغربي گويد: اگر بيند بافندگي هم يكرد، دليل است كه او را با مردم خصومت همي افتد و حالش نيكو شود، اما از مردان او سرزنش و ملامت رسد.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *