خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن بالن، معنی بالن در خواب

تعبیر خواب دیدن بالن، معنی بالن در خواب

بالن بر وزن (واگن) یک کلمه فرانسوی است که به زبان ما نیز وارد گردیده و پذیرفته شده و آن کیسه ای است محتوی گاز یا هوا که به وسیله آن به آسمان می رفتند و مسافاتی را می پیمودند. دیدن بالن در خواب چند وجه دارد. یک وقت بالن کوچک است مثل بادکنک که به دست می گیرندو بچه ها با آن بازی می کنند.

اگر بادکنک بزرگ و به واقع يک بالن بود در خواب کاري است که بزرگ مي نمايد و شما در خود توانائي انجام آن را نداريد. چنانچه در خواب چنين بالني را به شما دادند کاري به عظمت و بزرگي آن به شما پيشنهاد مي شود که مي تواند شما را در خود غرق کند و فرو ببرد…
چنانچه به وسيله آن بالن از زمين بلند شديد و به هوا رفتيد به شما مي گويد از واقعيات زندگي دور مي شويد و تکيه گاهي را از دست مي دهيد بي آن که نقطه اتکا قابل اطميناني بيابيد. اگر در سبد بالن ايستاده بوديد، عشقي سر راه شما قرار مي گيرد که بسيار هيجان انگيز است. اگر دختر جواني ببينيد که با بالن پرواز مي کند به مردي شوهر مي کند که در شهري دور از محل اقامت او خانه دارد. اگر با بالن به دور دستهاي آسمان رفتيد که زمين زير پايتان محو شد و شما همچنان به طور عمودي بالا مي رفتيد به هيچوجه خوب نيست ( به پرواز در حرف (پ) نگاه کنيد).

اگر بيننده خواب ببيند که سوار بالني است ولي بالن ناگاه ترکيد هم چنان نيکو نيست و شايسته آن است که بيننده خواب چندي مراقب خود باشد و از ايجاد برخورد هاي تند و خشن خودداري کند.اگر بادکنک کوچک بود و ترکيد بيننده خواب يکي از انگيزه هاي عاطفي و احساسي خود را از دست مي دهد. براي دختران و پسران جوان بيهودگي اولين عشقي است که ملاقات مي کنند. اگر بالني را در حال پرواز در آسمان ديديد که مردم به تماشا ايستاده بودند هيجاني عمومي به وجود مي آيد که اميد بخش است. روي هم رفته ديدن بالن بد نيست.

این بالن کوچک و در واقع بادکنک نشانه شک و تردید است. اگر رنگ آن زرد باشد کاری است مشکوک که غم می آورد. اگر زرد باشد برای بیننده خواب ایجاد هیجان می کند و چنانچه سیاه باشد گویای جهلی است که نسبت به آن کار مشکوک دارید. بالن با کسر (لام) از بزرگترين آبزيان زنده زاست که در فارسي آن را نهنگ مي ناميم. معبران سنتي نهنگ يا بالن را به دزد تعبير کرده اند و در نفايس الفنون دشمن نوشته شده.

Dirigible

ديدن نهنگ در خواب به اين علت که از آبزيان است ميمون و مبارک مي تواند باشد بخصوص اگر در خواب ببينيد که بر آن سوار شده ايد و مي رويد. اگر در خواب ديديد که بر پشت بالن سوار شده ايد بر مشکلات و دشواري ها غلبه مي کنيدو چنانچه دشمني داريد او را شکست مي دهيد. رو به رو شدن در دريا يا بالن يا نهنگ مواجه با دشمني است قوي و تيز چنگ يا امري خطير .

.. و سرنوشت ساز رخ به رخ قرار مي گيريد. چنانچه در خواب ببينيد که از مقابل نهنگ گريختيد خواب شما مي گويد از خطر مي رهيد و دشمن ( اگر داريد) نمي تواند به شما آسيب برساند ولي تداوم فرار تشويش و دلهره اي است که چندي در زندگي شما ادامه خواهد داشت. چنانچه در خواب ببينيد که در دريا بالن يا نهنگي ديديد و او را کشتيد مثل تعبير سوار شدن بر نهنگ بر مشکلات يا دشمن چيره مي شويد و در کار خود توفيق بزرگ بدست مي آوريد.

اگر ديديد که گوشت نهنگ را مي خوريد و بالني را قطعه قطعه کرده و سهمي نيز به شما داده اند خواب شما مي گويد ميراث مي بريد و کسي مي ميرد که ما ترک او متعلق به شما خواهد شد. چنانچه بيننده خواب ببيند که بالن را به دنبال خود مي کشد چندي با مشکلات دست و پنجه نرم مي کند و دستخوش نگراني و تشويش مي شود. اگر در خواب ديديد که بالن يا نهنگ شما را گاز گرفت دشمن به شما آسيب مي رساند.

خوردن گوشت بالن يا نهنگ همان طور که گفته شد ميراث است اما ديدن پوست و استخوان او خوب نيست.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *