خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن کبک، معنی کبک در خواب

تعبیر خواب دیدن کبک، معنی کبک در خواب

تعبیر خواب کبک چه می باشد؟

کبک پرنده ای کوچک می باشد که در بسیاری از نقاط جهان وجود دارد.در دیدن کبک معناهای بسیاری وجود دارد و معبران تعبیر های بسیاری کرده اند.دیدن کبک در خواب به صورت کلی فرزند میباشد.

اگر فردی در خواب کبکی دید،به این معنی است که پسری را در راه دارد.

کبک

در برخی از موارد کبک در خواب به معنی ثروت می باشد.

ممکن است که دوستی قدیمی را ببیند.یا در دل کسی راه یابید.

حضرت امام جعفر صادق در این باره می فرماید: دیدن کبک چهار صورت دارد:پسر.دوست.رامش کار. چهارم: کام دل یافتن.

اگر کسی در خواب گلوی کبک را ببیند که آن را می برد.یعنی دختری را دوشیزگی ببرد.اگر بیند کبک نر داشت، دلیل بر پسر باشد و کبک ماده، دلیل بر زن و کنیزک موافق است.

کبک در خواب ،به معنی زنی خوبروی کنیزکی صاحب جمال می باشد. اگر بیند کبکی بگرفت، دلیل که زنی بخواهد یا کنیزکی بخرد. اگر بیند گوشت کبک خورد،یعنی لباسی به وی بخشند.

اگر مردی مجرد یا جوانی ازدواج نکرده در خواب ببیند کبکی دارد، یا کبکی را زنده گرفته یا سر به دنبال کبکی نهاده تا او را به چنگ آورد و بگیرد با زنی ممتاز و صاحب جمال ازدواج می کند. این تعبیر برای دختران دم بخت نیز هست زیرا در خواب قادر نیستیم نرینگی و مادینگی کبک را تشخیص دهیم لذا تعبیر برای زن و مرد یکی است. معبران قدیمی کبک را زنی خوبروی دانسته اند و چنانچه در خواب خویش کبکی ببینیم با زنی صاحب جمال برخورد خواهیم کرد. چون کبک در کوهستان و لای سنگ ها و صخره ها زندگی می کند به ثروت و دارایی دور از دسترس نیز تعبیر شده که با صعوبت بسیار به چنگ بیننده خواب می آید ولی بیشتر معبران کبک را زن دانسته اند. اگر بیننده خواب ببیند که درخواب گوشت کبک می خورد از یک زن ممتاز و برجسته مالی به دست می آورد یا به هر طریق از طرف او سود می برد و بهره مند می گردد. ابن سیرین می گوید اگر بیننده خواب ببیند که گوشت کبک می خورد بزرگی لباس به او می بخشد. از جابر مراکشی نقل شده که داشتن کبک نر نشان آوردن پسر است و داشتن کبک ماده گویای آن است که بیننده خواب صاحب دختر می شود یا زنی می گیرد که از آن زن چند دختر به دنیا می آید. اگر در خواب ببینید که کبکی دارید که در حیاط خانه شما می خرامد و دانه بر می چیند از هم صحبتی و زندگی مشترک با زنی خوش خوی و آرام و موافق که در عین حال خوشگل هم هست متمتع می گردید. اگر در خواب ببینید که کبکی در خانه شما تخم گذاشته صاحب ثروت می شوید که یک زن عامل تحصیل آن است و او زنی برجسته و زیبا است.

دیدن کبک در خواب تعبیر هایی را مانند مطالب بالا را دارد.کبک در خواب دیدن خوب می باشد و برای شما ثروت می آورد.

تعبیر خواب کبک – تعبیر خواب – آکاایران
www.akairan.com/sleep/sleep/15102.html
تعبیر خواب کبک,تعبیر خواب کبک گرفتن,تعبیر خواب کبک مرده,تعبیر خواب کبک نر,تعبیر خواب … حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن کبک بر چهار و جه است.
تعبیر خواب کبک – پرنده | تعبیر خواب – حرف ک | تعبیر خواب
www.sootak.ir › تعبیر خواب › حرف ک
اين تعبير براي دختران دم بخت نيز هست زيرا در خواب قادر نيستيم نرينگي و مادينگي … 1ـ ديدن كبك در خواب ، علامت آن است كه در آيندة نزديك اوضاع مناسبي به دست مي …
تعبیر خواب:كبك – پیچک
pichak.net/fun/tabir/25/11.php
با کلیک بر روی حروف الفبا به تعبیر خواب خود دسترسی پیدا کنید. … حضرت امام جعفر صادق فرمايد: ديدن كبك بر چهار و جه است. اول: پسر. دوم: دوست. سوم: رامش كار.
تعبير خواب کبک ديدن در خواب تعبیر خواب ابن سیرین امام …
taveel.org/کبک/
کبک محمدبن سيرين گويد: كبك در خواب، دليل بر زني خوبروي باشد يا كنيزكي صاحب جمال. اگر بي.
تعبیر خواب کبک – یوتاب
www.yotaab.com › تعبیر خواب › حرف ک
تعبیر خواب کبک، کبک داشتن، به دام انداختن کبک، شکار کبک، خوردن گوشت کبک، … امام صادق (ع) می فرماید: دیدن کبک بر چهار وجه است: پسر،; دوست،; رامش کار، …
تعبیر خواب حرف ک 1 – تعبیر خواب قران.ابن سیرین.سلمان …
robabnaz61.persianblog.ir/tag/تعبیر_خواب_حرف_ک_1
تعبیر خواب کبک. 1ـ دیدن کبک در خواب ، علامت آن است که در آیندة نزدیک اوضاع مناسبی به دست می آورید تا ثروتی گرد آورید . 2ـ به دام انداختن کبک در خواب ، علامت آن …
لارپردیس – تعبیر دیدن ‘ کبک ‘ در خواب
www.larpardes.blogfa.com/post-232.aspx
تعبیر دیدن ‘ کبک ‘ در خواب. ابن سیرین می گوید : تعبیر دیدن ‘ کبک ‘ در خواب زنیئئ زیبا رو یا کنیزی صاحب جمال است . اگر دید کبکی را گرفت با زنی ازدواج می …
کبک – ویستا
vista.ir/content/131285/کبک/
این تعبیر برای دختران دم‌بخت نیز هست زیرا در خواب قادر نیستیم نرینگی و مادینگی کبک را تشخیص دهیم لذا تعبیر برای … به هر حال دیدن کبک در خواب خوب است.
تعبیر خواب:: تعبیر کبک – پارست
www.parset.com/FTD879_کبک.html
تعبیر خواب :: تعبیر کبک. … ابراهيم كرماني گويد: ديدن صيني آلات به خواب، دليل بر زني خادمه. … محمدبن سيرين گويد: تاج در خواب ديدن، پادشاه راملك ولايت است و.
تعبیر خواب | تعبیر دیدن شکار یا شکارچی در خواب • تعبير …
https://baelm.net › سرگرمي › تعبير خواب
تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق ديدن شكاركردن در خواب بر پنج وجه بود. اول: سخن لطيف. دوم: دادن بوسه. سوم: منفعت. چهارم: فرزند. پنجم: مال. تعبير خواب به.

درباره ی بهار ب

یک دیدگاه

  1. سلام من خواب دیدم در خانه ما یک کبک هست یادم نمیاد دقیقا خودم گرفته بودم یا خودش اومده بود ولی اصلا فرار نمیکرد و فقط کنار من بود تعبیرشو میخاستم بدونم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *