خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن بخور، معنی بخور در خواب

تعبیر خواب دیدن بخور، معنی بخور در خواب

بخور امری مناسب است برای بیماری های پوستی و مناسب برای بیماران که مشکلات ریوی و پوتی دارند است. اسفند دود کردن هم نوعی بخور می باشد.

اسپند را برای جلوگیری از چشم زخم دود می کنیم و اعتقاد داریم اثر چشم بد با دود کردن اسپند از بین می رود.

امام صادق (ع) می‌فرمایند: بخور بر سه امر دلالت دارد: 1- مال بسیار 2- زندگانی و معیشت خوب و خوش 3- خوشنامی و شهرت خوب و نیک

اگر دختر و پسر جواني ببينند که در خواب بخور مي کنند يا چيزي در آتش مي افکنند که بخار ايجاد مي کند و يا دود به وجود مي آورد مورد توجه قرار مي گيرند و خودشان نيز به شدت شائق اين هستند که انتخاب شوند. اين خواب را بيشتر دختران دم بخت مي بينند. در خواب به طور کلي بخور کردن چيزهاي خوشبو نيکو است و اثر آن به اندازه بوي خوشي است که در عالم رويا استشمام مي شود يا احساس مي کنيم که به مشام مي رسد.

468631_933

محمد بن سیرین می گوید بخور در خواب نشانه مال است مالی که از کسي به بيننده خواب مي رسد و مقدار آن به ميزان بوي خوش بخارات است. باز هم ابن سيرين از جابر مغربي نقل مي کند که اگر در خواب احساس کنيد بخور بوي ناخوش دارد تعبيرش خلاف تعبير بالا است. يعني سودي نمي بريد بل که تلاش بي ثمر انجام مي دهيد. در يک خواب نامه معتبر فرانسه هم نوشته شده که بخور کردن گوياي خود خواهي بيننده خواب است و اين که مي خواهد مطرح باشد و ديگران درباره او به خوبي حرف بزنند.

 

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *