خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن برج، معنی برج در خواب

تعبیر خواب دیدن برج، معنی برج در خواب

محمدبن سيرين گويد:

ديدن حمل و اسد و قوس لشگر پادشاه است و ديدن ثور و سنبله و جدي پسر پادشاه و ديدن جوزا و ميزان و دلو قاضي صاحب تدبير پادشاه است و ديدن سرطان و عقرب و حوت، ديدن صاحب شرط و شرابدار پادشاه است. اگر كسي حمل را به خواب ديد، با مردي محتشم او را كاري افتد و حاجت او را روا كند. اگر ثور را بيند با مردي جاهل و نادان او را كاري افتد و حاجت او روا گردد.

حوت: ابن سیرین می‌گوید: اگر صورت فلکی حوت را ببینی، یـعـنـی با مردی غریب و ساده‌دل و نیک‌اندیش و مهربان و کم حرف سر و کار پیدا می‌کنی و به خواسته‌ات می‌رسی،‌‌‌‌‌ حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: تعبیرش رئیس قراولان و شرابدار پادشاه می‌باشد.
اسد: حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر صورت فلکی اسد را ببینی، تعبیرش لشکر پادشاه می‌باشد.
جدی: حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر صورت فلکی جدی را ببینی، تعبیرش پسر پادشاه می‌باشد.
دلو: حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر صورت فلکی دلو را ببینی، تعبیرش قاضی مدبر پادشاه می‌باشد.

اگر جوزا را بيند، با مردي فصيح كاري افتد و حاجتش روا شود. اگر سرطان را بيند، او را با مردي بي اصل كاري افتد و حاجتش روا شود و بزرگي و جاه يابد. اگر سنبله را بيند، او را با مردي كشاروز و بي وفا كاري افتد و مرادش برنيايد. گر ميزان را بيند، او را با مردي قاضي كار افتد و هر وعده كه دهد وفا كند. اگرعقرب را بيند، او را با مردي دشمن يا زني مفسد كاري افتد و او را زحمت رسد و غمگين گردد.

image_low_noresize

اگر قوس را بيند، او را با مردي سالار مهتر كاري افتد و حاجت او روا شود و خلق او را دوست دارند. اگر حوت را بيند، او را با مردي غريب ساده دل و نيك راي و مهربان و كم سخن كاري افتد و حاجت او روا شود.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *