خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن کلاغ، معنی کلاغ در خواب

تعبیر خواب دیدن کلاغ، معنی کلاغ در خواب

کلاغ در خواب چگونه تعبیر می شود؟

کلاغ جزو پرندگانی است که آن را شوم می دانند البته شاید به این صریح نمی توان آن ها را بدیمن خواند.

کلاغ پرندگانی هستند که همه چیز را می خورند مخصوصا حشرات کوچک.کلاغ ها به اکوسیستم بسیار کمک می کنند.زیرا اگر کلاغ ها نایاب و کم شوند حشرات به زندگی انسان ها هجوم می برند و واقعا می توان گفت که حشرات بسیار زیاد می شوند.

کلاغ ها عمرشان طولانی است ولی نه آن چیزی که بسیار شایع است.بسیاری این چنین می گویند که کلاغ عمری صد ساله دارد در صورتی که این چنین نیست.کلاغ ها عمری بیست ساله دارند.اگر چه تحقیقات نشان داده که عمر مسن ترین و پیر ترین کلاغ به 50 سال رسیده است.

کلاغ

دیدن کلاغ در خواب خوب نمی باشد.به معنی غم و غربت و ناراحتی است.

معبری در باب کلاغ چنین تعبیر کرده است:

دیدن کلاغ،یعنی مردی فاسق بود. اگر بیند که کلاغی داشت،یعنی او را با چنین مردی صحبت کند.اگر بیند که کلاغی شکار کرد، یعنی به حیله مال مردم بستاند. اگر کلاغ را دید که از شاخ آواز داد و بانگ کرد،یعنی زحمت او از سفر بود.

default-1464354436-173-crow-brains-reveal-secrets-of-their-intelligence

اگر صدای کلاغ را بشنوید و خودش را نبینید نشان آن است که کسی پشت سر شما بد می گوید. اگر در خواب صدای کلاغ های بسیاری را بشنوید ولی آن ها رانبینید به غربت و تنهائی دچار می گردید. اگر در خواب ببینید کلاغی بر شاخه درخت یا بام خانه شما نشسته در صورتی که احساس کنید آن درخت و آن خانه به شما تعلق دارد خبری ناراحت کننده به شما می رسد. اگر در خواب ببینید گوشت کلاغ می خورید مال حرام بدست می آورید که خود شما به ناروا بودن آن معترف هستید. اگر در خواب ببینید کلاغی را کشتید دشمن یاوه گوئی را از خود می رانید و اگر ببینید کلاغی را در قفس نگه داشته اید جلوی دهان بد گوئی  را می گیرید.

دیدن کلاغ در خواب تعبیر های بسیاری دارد که در مطالب بالا شرح داده شده است.امیدواریم که همواره خواب هایی خوش بینید و روزگارتان به شادی بگذرد.

تعبیر خواب کلاغ – تعبیر خواب – آکاایران
www.akairan.com/sleep/sleep/15127.html
تعبیر خواب کلاغ,تعبیر خواب کلاغ سیاه,تعبیر خواب کلاغ مرده,تعبیر خواب کلاغ در آب,تعبیر خواب … محمدبن سیرین گوید: دیدن کلاغ، دلیل بر مردی فاسق بود.
کامل ترین و بهترین مرجع ” تعبیر خواب کلاغ ” مرده و زنده از …
www.jesarat.com › تعبیر خواب
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. – تعبیر خواب کلاغ از دید حضرت یوسف ع. تعبیر خواب کلاغ مردی فاسق است. تعبیر خواب دیدن زاغ و کلاغ مردی دروغگو است که خودش را دوست نشان می …
کلاغ به تعبیر امام صادق – پرشین فال
www.persianfal.com/tabir/tag/کلاغ-به-تعبیر-امام-صادق/
کلاغ به تعبیر امام صادق | تعبیر خواب پرشین فال جامع ترین تعبیر خواب آنلاین بیش از 3500 کلمه و 15 … محمد بن سیرین گوید : دیدن كلاغ، دلیل بر مردی فاسق بود.
تعبیر خواب،تعبیر دیدن کلاغ در خواب،تعبیر خواب کلاغ … – …
https://baelm.net/tag/تعبیر-خواب،تعبیر-دیدن-کلاغ-در-خواب،تع/
تعبير خواب به روايت محمد بن سيرين ديدن كلاغ، دليل بر مردي فاسق بود. اگر بيند كه كلاغي داشت، دليل كه او را با چنين مردي صحبت كند. تعبير خواب به روايت ابراهیم …
تعبیر خواب کلاغ و زاغ | تعبیرستان
www.tabirestan.com/index.php?id_title=10&id_content=52828
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب کلاغ، مردی «فاسق» و بدقول و پیمان‌شکن می‌باشد. … است، ولی ابن سیرین می‌گوید: تعبیر دیدن زاغ، مرد «فاسق» و دروغگو می‌باشد.
تعبیر خواب زاغ – کلاغ | تعبیر خواب – حرف ز | تعبیر خواب
sootak.ir › تعبیر خواب › حرف ز
محمدبن سيرين گويد: زاغ درخواب، ديدن مردي فاسق بددين و دروغگوي است در كارها. اگر بيند زاغي فرا گرفت يا كسي بدو داد، دليل است كه با كسي بدين صفت به كار باطل …
تعبیر خواب کلاغ – 2 | تعبیر خواب – حرف ک | تعبیر خواب
www.sootak.ir › تعبیر خواب › حرف ک
سلام من خواب دیدم که به کلاغ دارم غذا میدم ساعت 6تا7صبح بود که این خواب رو دیدم. تعبیر خواب کلاغ · 9 ساعت قبل. رستاک. من با آقایی چند ساله آشنا شدم….. مدتی پیش …
کلاغ – بیتوته
www.beytoote.com/sleep/construe00633
تعبیر خواب,خواب تعبیر, خواب دیدن, تعبير خواب ابن سيرين, تعبير خواب امام جعفر … اگر در خواب ببينيد گوشت کلاغ مي خوريد مال حرام بدست مي آوريد که خود شما به …
تعبیر خواب نوک زدن کلاغ – لادین
ladin.ir/other/تعبیر-خواب-نوک-زدن-کلاغ/
تعبیر خواب کلاغ. محمدبن سیرین گوید: دیدن کلاغ، دلیل بر مردی فاسق بود. اگر بیند که کلاغی داشت، دلیل که او را با چنین مردی صحبت کند. ابراهیم کرمانی گوید: اگر …
تعبیر خواب کلاغ – تعبیر دیدن کلاغ در خواب – تعبیر کلاغ – …
www.web.iran-forum.ir/index.php?newsid=23086
۲۷ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. – تعبیر خواب کلاغ – تعبیر دیدن کلاغ در خواب – تعبیر کلاغمحمدبن سيرين گويد: ديدن كلاغ، دليل بر مردي فاسق بود.

درباره ی بهار ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *