خانه / ذکر و دعا برای رزق و روزی / بهترین دعا برای افزایش رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی سریع و فوری

بهترین دعا برای افزایش رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی سریع و فوری

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir بهترین دعا برای افزایش رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی سریع و فوری را برای شما عزیزان قرار دادیم . دعایی بسیار قوی و مجرب قرآنی برای افزایش رزق و روزی و زیاد شدن مال و رزق و روزی سریع و فوری و آسان و دعا برای وسعت رزق و دعای گشایش رزق و روزی که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد .

بهترین دعا برای افزایش رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی سریع و فوری
بهترین دعا برای افزایش رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی سریع و فوری

بهترین دعا برای افزایش رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی سریع و فوری,دعا برای وسعت رزق و روزی,دعا برای زیاد شدن مال و ثروت و افزایش رزق و روزی,ذکر و دعای قوی و مجرب برای زیاد شدن رزق و روزی سریع و آسان,دعای گشایش در کسب و کار و افزایش و وسعت رزق و روزی فوری

بهترین دعا برای افزایش رزق و روزی,دعای افزایش رزق و روزی سریع و فوری

1-ختم سوره واقعه جهت وسعت رزق :

جهت وسعت رزق ومعيشت از شب شنبه ، هر شب سه بار سوره مباركه واقعه را بخواند وشب جمعه 8مرتبه بخواند واين عمل را پنج هفته بجاي آورد وقبل از هر بار خواندن سوره اين دعا را بخواند:

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَيِّباً مِنْ غَيْرِ كَدٍّ اِسْتَجِب ْ دَعْوَتَنَا مِنْ غَيْرِ رَدٍّ وَ اَعُوذُ مِنَ الْفَضِيحَتِين الفَقرا وَالدِّينِ وَاِدْفَعْ عَنِّي هَذَيْنِ بِحَقِّ الامَامِيْن الحسن وِالحُسَين بِرَحْمَتِكَ ياارحم الراحمين . فرموده اند اين ختم تاثير عجيبي دارد .

2-دعای گشایش رزق و روزی:

اللهم ارزقنی من فضلک الواسع الطیب رزقا واسعا حلالا طیبا بلاغا لدنیا و الاخره صبا و صباهنیئا مریئامن غیر کد ولا من احد من خلقک الاسعه من فضلک الواسع فانک قلب واسئلوا الله من فضله فمن فصلک اسئل ومن عطیتک اسئل و من یدک الملا اسئل

3-دعا به جهت وسعت رزق:

جهت تنگي روزي و رفع فقر 40 روز روزي يكمرتبه سوره مباركه مزمل را بخواند.

4-دعا به جهت افزایش رزق و روزی:

براى رفع فقر و جلب وسعت و باز شدن در بهشت هر روز صد مرتبه بگويد:

لا اله الا اللّه الملك الحق المبين .

5-دعای افزایش رزق وروزی:

جهت جلوگيري از فقر، بخل، مرض و براي غني شدن از نظر مادي در هر روز بين الطلوعين (بعد از طلوع فجر تا قبل از طلوع آفتاب) 10 مرتبه اسم مبارك «يا باسط» خوانده شود.

6-برای گشایش روزی صد مرتبه در روز بگوید :

یا وَهّاب

7-ختم سوره مباركه طه جهت افزایش رزق :

سوره مباركه طه را هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب بخواند رزق او فراخ شودواز جايي كه گمان نداشته باشد خدا براي او روزي برساند ،واگر در هنگام طلئع آفتاب بخواند روزي تازه به او رسد واگر كسي اين سوره مباركه را بنويسد وهمراه خود داشته باشد در پي پي هر حاجتي برود موفق گردد ، واگر براي اصلاح بين دونفر بخواهد برود قبل از رفتن اين سوره را بخواند .

8-دعا جهت توسعه رزق از امام جواد عليه السلام:

جهت وسعت رزق مكرر گفته شود:

يا من يكفى من كل شى ء و لا يكفى منه شىء اكفنى ما اهمنى .

9-برای گشایش در هر روز 77 مرتبه بگوید :

یا غَفور یا وَدود

10-دعايى جهت زياد شدن رزق و اداءدين:

على عليه السلام فرمود: شكايت كردم به پيغمبر از قرض ، پس فرمود: بگو يا على !پس اگر به قدر كوه بزرگى قرض دارباشى خدا ادا مى فرمايد. ان شاء اللّه تعالى .

اللهم اغننى بحلالك عن حرامك و بفضلك عمن سواك .

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *