خانه / انتخابات ریاست جمهوری سال 96 / شانس کدام نامزد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 زیاد است

شانس کدام نامزد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 زیاد است

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir شانس کدام نامزد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 زیاد است را برای شما عزیزان قرار دادیم . کدام نامزد و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شانس بیشتری برای موفقیت و پیروزی در انتخابات سایل 96 ایران و نشستن بر کرسی رئیس جمهوری را دارد  ؟ از بین نامزدهای و کاندیداهای ریاست جمهوری (روحانی – قالیباف – میرسلیم – جهانگیری – هاشمی طبا – رئیسی) کدان نامزد بر کرسی ریاست جمهوری ایران خواهد نشست ؟

شانس کدام نامزد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 زیاد است
شانس کدام نامزد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 زیاد است

شانس کدام نامزد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 زیاد است,کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور جدید ایران خواهد شد ؟,شانس کدام نامزد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بیشتر است ؟,از بین 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری کدام نامزد بر کرسی ریاست جمهوری ایران خواهد نشست ؟,کدامیک از کاندیداهای ریاست جمهوری شانس زیادی برای رئیس جمهور شدن دارد ؟,رئیس جمهور جدید و آینده ایران کیست ؟,آیا شانس روحانی و رئیس و قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری زیاد است ؟,شانس موفقیت و پیروزی میرسلیم و هاشمی طبا و جهانگیری در انتخابات سال 96 چقدر است ؟

شانس کدام نامزد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 زیاد است

«مخالفان محافظه کار روحانی تمام تقلای خود را خواهند کرد تا نامزدی که بتواند در درون اردوگاه سیاسی شان اتحاد ایجاد کند را بیابند. آنان تمام تلاش خود را برای باخت روحانی انجام خواهند داد. واقعیت آن است که فارغ از آن که چه فردی رییس جمهوری بعدی ایران باشد سیاست خارجی آن کشور ثابت باقی می ماند و با تغییر و تحول شگرفی مواجه نخواهد شد…با وجود ائتلاف قدرتمند اصلاح طلبان و اصولگرایان میانه رو، شکست دادن روحانی کار دشواری خواهد بود.»

استراتفور در این باره سه پیش بینی را انجام داده است: «با حمایت اصلاح طلبان و میانه روها، حسن روحانی رییس جمهوری ایران بار دیگر پیروز انتخابات خواهد بود و دومین دوره ریاست جمهوری خود را نیز طی خواهد کرد. با این وجود، مخالفان محافظه کار او تمام تقلای خود را خواهند کرد تا نامزدی که بتواند در درون اردوگاه سیاسی شان اتحاد ایجاد کند را بیابند. آنان تمام تلاش خود را برای باخت روحانی انجام خواهند داد. واقعیت آن است که فارغ از آن که چه فردی رییس جمهوری بعدی ایران باشد سیاست خارجی آن کشور ثابت باقی می ماند و با تغییر و تحول شگرفی مواجه نخواهد شد.»
این سایت می افزاید: «هر چند سیاست ایران تا حد زیادی غیر قابل پیش بینی است؛ احتمالا انتخابات ریاست جمهوری ایران پیچیدگی سال های گذشته را نخواهد داد. بسیاری از نیروهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در ایران خواستار نوسازی اقتصاد و حضور دوباره ایران در جامعه بین المللی را هستند. هر چند که رییس جمهوری کنونی ایران مردی است که سکانداری این مسیر را برعهده دارد هنوز به طور علنی قصد خود برای نامزدی در انتخابات اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد بزودی اعلام می کند و علاقه لازم برای تداوم دوره ریاست جمهوری اش برای یک دوره دیگر را خواهد داشت. البته این مانع از آن نخواهد شد که رقبای محافظه کار او از تلاش برای یافتن نامزدی به منظور به چالش کشیدن او دست بردارند.»
از زمانی که روحانی در سال ۲۰۱۳ میلادی به قدرت رسیده است از اصلاحات اقتصادی و آغاز روابط دیپلماتیک و تعامل مجدد با غرب سخن گفته است. او امتیازاتی دارد و برای مثال می تواند اشاره کند که صادرات نفت پس از لغو تحریم ها بدنبال برجام افزایش یافت. همچنین در زمان ریاست جمهوری او تورم از ۴۵ درصد به ۸.۷  درصد کاهش یافت. با این حال، نرخ بیکاری در ایران هنوز هم بالاست. ۲۰ درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی هنوز کاری ندارند. با این حال، طبق سنت سال های گذشته دشوار و غیر معمول است که رییس جمهوری در ایران یک دوره ای باشد. تنها فردی که در ایران که نتوانست دومین دوره خود را ادامه دهد محمد علی رجایی بود که در سال ۱۹۸۱ تنها چهار هفته پس از آغاز به کارش ترور شد.»
این سایت در ادامه اشاره می کند که محافظه کاران سنتی هنوز هم امید به شکست روحانی دارند. دلیل اصلی مخالف آنان با او اختلاف نظر دو طرف درباره اصلاحات اجتماعی است. محافظه کاران مخالف اصلاحات در عرصه اجتماعی هستند. البته آنان بسیار پراکنده هستند؛ در انتخابات ۲۰۱۳ نیز دیدیم که نتوانستند بین چهار نامزد برای کناره گیری و مطرح کردن یک نامزد به اجماع برسند. در آن انتخابات قالیباف مهمترین نامزد اصولگرایان تنها ۱۶.۵ درصد از آرا را کسب کرد در حالی که روحانی ۵۰.۹ درصد آرا را از آن خود کرده بود.»
استراتفور در ادامه اشاره می کند که با وجود ائتلاف قدرتمند اصلاح طلبان و اصولگرایان میانه رو، شکست دادن روحانی کار دشواری خواهد بود. این سایت در ادامه اشاره می کند که اگر آیت الله رئیسی متولی استان قدس رضوی با محاسبه وضعیت و برای اجتناب از شکست مقابل اصلاح طلبان و میانه روها صلاح را بر این ببیند که پیشنهاد نامزدی محافظه کاران را نپذیرد، تنها  گزینه باقی مانده برای محافظه کاران علی لاریجانی خواهد بود اما مشکل محافظه کاران اکنون این است که به نظر نمی رسد لاریجانی علاقه ای به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد. او حامی دولت روحانی بوده و به احتمال زیاد در انتخابات پیش رو هم از او حمایت می کند.»
این سایت در پایان می نویسد اگرچه میان میانه روها و محافظه کاران سنتی بر سر لزوم پیوستن ایران به اقتصاد جهانی اشتراک نظر وحود دارد اما آن دو طیف شدیداً بر سر لزوم یا عدم لزوم اصلاحات اجتماعی با یکدیگر اختلاف نظر دارند. استراتفور اشاره می کند که روحانی برای داغ تر شدن فضای انتخاباتی و جلب آرای بیشتر به سوی خود در ماه های آینده، درباره اصلاحات اجتماعی و ضرورت آن بیشتر سخن خواهد گفت. 
 پیش‌بینی یک سایت امنیتی آمریکا از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران …
aftabnews.ir/…/3-پیش‌بینی-یک-سایت-امنیتی-آمریکا-از-انتخابات…
Translate this page
Mar 14, 2017 – واقعیت آن است که فارغ از آن که چه فردی رییس‌جمهوری بعدی ایران باشد … 3 پیش‌بینی یک سایت امنیتی آمریکا از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران؛ شانس کدام نامزد بیشتر است؟ … امنیتی آمریکا از انتخابات 96 ایران؛ شانس کدام نامزد بیشتر است؟ … حد زیادی غیر‌قابل پیش‌بینی است؛ احتمالا انتخابات ریاست جمهوری ایران …
نتایج یک نظرسنجی انتخاباتی: روحانی اول، رئیسی سوم | ایران | DW …
www.dw.com/fa-ir/نتایج-یک…انتخاباتی-روحانی…/a-38561082
Translate this page
Apr 24, 2017 – در این نظرسنجی ابراهیم رئیسی با فاصله زیاد در جایگاه سوم قرار دارد. … این در حالی است که به نوشته این وبسایت، هنوز بخش زیادی از مردم … سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ نیز یکی از ۵ نامزد … به رغم این، بر اساس نظرسنجی‌های غیررسمی او از بیشترین شانس برای پیروزی در انتخابات برخوردار است.
کدام چهره رقیب روحانی در سال 96 است؟ – دیدبان
didban.ir › سیاست
Translate this page
May 29, 2016 – شکست اولین دستاورد حضور جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری بود. … سبب شده است که بسیاری او را کاندیدای بالقوه برای انتخابات ریاست جمهوری 96 بدانند. … هرچند پایداری ها تلاش زیادی را برای به صحنه آوردن احمدی نژاد آغاز کرده اند اما … بود ولی سودای ریاست جمهوری او را رها نکرد تا سال 92 شانس خود را باز هم بیازماید.
شانس کدام نامزد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 زیاد است …
antique-book-treasure.ir › انتخابات ریاست جمهوری سال 96
Translate this page
1 min ago – در این پست از سایت antique-book-treasure.ir شانس کدام نامزد و کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ زیاد است را برای شما عزیزان قرار دادیم .
آیا “قالیباف” در انتخابات ریاست جمهوری 96 با “روحانی” رقابت می‌کند؟
www.yjc.ir › سیاسی › احزاب و تشکل‌ها
Translate this page
Aug 15, 2016 – … که برخی‌ها معتقدند فارغ از آن مسائل قالیباف شانس رئیس جمهور شدن را داشت. … بنده احتمال کاندیدا شدن قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را ضعیف می‌دانم … زیاد است زیرا یکی از آرزوهای وی دستیابی به سمت ریاست جمهوری است … ناصری:به مصلحت کشور نیست قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری96 نامزد شود.
رقبای روحانی برای پیروزی در انتخابات 96 چقدر شانس دارند؟/ بررسی …
www.aftabir.com/news/article/view/2017/04/22/1682079
Translate this page
Apr 22, 2017 – بررسی سناریوهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری … نسبت به ديگري بهتر و از شانس بيشتري براي جلب راي حداكثري مردم برخوردار است.
16 گزینه اصولگرایان برای ریاست جمهوری؛ به دنبال راهی برای پیروزی …
www.tabnak.ir › صفحه نخست › سياسي
Translate this page
Aug 2, 2016 – دقیقا 289 روز تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری فرصت … «تابناک» همه گزینه های اصولگرایان برای انتخابات 96 را بررسی کرد؛ … دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقی است، گمانه زنی های زیادی در خصوص افراد مورد … می شود، نشان از شانس آن ها برای کاندیداتوری و در نهایت پیروزی در انتخابات دارد.
نظر زیباکلام در مورد شانس رئیسی در برابر روحانی
www.eghtesadnews.com/…/164434-نظر-زیباکلام-در-مورد-شانس-ر…
Translate this page
Apr 4, 2017 – افراد زیادی از این جناح سیاسی خود را در قد و قامت ریاست‌جمهوری می‌بینند و ایجاد … این در شرایطی است که آقای رییسی بپذیرد که نامزد انتخاباتی شود.
جدی شدن کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری 96
www.banews.ir/انتخابات-ریاست-جمهوری-96.html
Translate this page
با جدی شدن کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری، شانس …. باز هم اصولگرایان بخواهند با چند نامزد به رقابت‌های ریاست جمهوری بیایند طبیعی است که … در این صورت شهردارتهران هر چند احتمال رای آوری‌اش در مقابل روحانی زیاد نیست، اما …
تَب نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری 96 بالا گرفت + عکس
www.banews.ir/انتخابات-ریاست-جمهوری-96-2.html
Translate this page
قالیباف و نیکزاد شانس رای‌آوری دارند | اصولگراها کاندیدای ریاست‌جمهوری را با تیم‌ … حاشیه‌های زیادی داشت و حالا اعلام کاندیداتوری اش برخی را متعجب کرده است، به …
ایران اندیش – رقبای اصلی حسن روحانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری
iranandish.mihanblog.com/post/276
Translate this page
Mar 28, 2015 – رمز پیرروزی دکتر حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری … رقبای اصلی رئیس جمهوری کنونی ایران ، دکتر حسن روحانی در انتخابات آینده ریاست جمهوری ؛ به احتمال زیاد عبارت است از … حضور عارف در انتخابات 96 بعید به نظر می رسد . … محمد باقر قالیباف در نهمین و یازدهمین دوره ریاست جمهوری نامزد شد و از …
21 نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری! – ایران جیب
www.iranjib.ir/shownews/…/21-نامزد-برای-انتخابات-ریاست-جمهور…
Translate this page
Feb 21, 2017 – باهنر هم بارها نامزدی خود را در انتخابات ریاست جمهوری تکذیب کرده است و … که اگر اصرار زیادی در میان باشد او هم نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.
شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات 96 بیشتر است/ خبر دارم که …
www.goftemaan.com/…/3829-شانس-پیروزی-اصولگرایان-در-انتخ…
Translate this page
Dec 18, 2016 – شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات 96 بیشتر است/ خبر دارم که … از آنجایی که هر دو انتخابات یعنی ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا با هم … رسیدن اصولگرایان به نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96، گفت: این عدم …. نمی‌کنم/در شرایط انتخابات دروغ‌های زیادی مطرح می‌شود · حزب زنان جمهوری اسلامی …
باهنر کاندیدا نمی شود/شانس قالیباف زیاد است | گفتمان | تحلیل عملکرد …
www.goftemaan.com/…/4087-باهنر-کاندیدا-نمی-شود-شانس-قالیب…
Translate this page
Dec 20, 2016 – … انتخابات 96. آنقدر گمنامی‌این چهره آن هم به عنوان نامزد ریاست جمهوری! … جبهه پیروان گفته که نظر نهایی این جبهه نامزدی «باهنر» در انتخابات 96 است.
راهکارنیوز – پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری 96
www.rahkarnews.ir/fa/…/پیش-بینی-انتخابات-ریاست-جمهوری-96
Translate this page
… در بین همه کاندیداها او بیشترین شانس را برای افزایش رای تا خرداد 96 دارد چرا که حتما … «پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری آینده 96» دکتر احمدی نژاد را پیروز رقابت … برنده شدن احمدی نژاد در همان دور اول اگر یکی از شعارهای ویژه را بدهد خیلی زیاد است … آقای احمدی‌نژاد به عنوان نامزد اصولگرایان به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری …
رقیب روحانی در انتخابات: رئیسی یا قالیباف؟ | پایگاه خبری جماران – امام …
www.jamaran.ir/…/622066-رقیب-روحانی-در-انتخابات-رئیسی-یا-…
Translate this page
Apr 19, 2017 – انتخابات ریاست جمهوری ایران بار دیگر عرصه رویارویی دو جریان عمده سیاسی یعنی … با این حال شورای نگهبان به احتمال زیاد کاندیداهای دیگری را نیز تایید صلاحیت خواهد … روحانی درگیر یک بازی تاکتیکی برای افزایش شانس پیروزی کاندیدای خود شوند. رئیسی اصرار دارد که به عنوان یک نامزد مستقل وارد شده است.
آخرین اخبار درباره انتخابات 96/ از تاکتیک جدید احمدی نژاد تا بازگشت …
namehnews.ir/…/آخرین-اخبار-درباره-انتخابات-96-از-تاکتیک-جدید…
Translate this page
Jun 17, 2016 – با اینکه زمان زیادی باقی مانده است اما، اظهار نظرهای مختلفی در خصوص کاندیداهای احتمالی برای انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی سیاستمداران و تحلیلگران مطرح است. … درباره انتخابات 96/ از تاکتیک جدید احمدی نژاد تا بازگشت جلیلی و شانس … پرده بسیاری هم وجود دارند که به گفته‌ی برخی برای عدم تخریب نامزدها از اعلام …
شانس احمدی‌نژاد در انتخابات 96 صددرصد است/ هیچ کس در پاک‌دستی به او …
www.seratnews.ir/…/شانس-احمدی‌نژاد-در-انتخابات-96-صددرصد-است…
Translate this page
شانس احمدی‌نژاد در انتخابات 96 صددرصد است/ هیچ کس در پاک‌دستی به او نمی‌رسد … برخی شکست اصولگرایان در انتخابات اخیر را به دلیل سهم خواهی زیاد جبهه پایداری و … نامزدهای احتمالی مورد حمایت شما برای انتخابات ریاست جمهوری چه کسانی هستند؟
بازنده‌های همیشگی انتخابات ریاست جمهوری ایران – BBC Persian
www.bbc.com/persian/iran-features-39528959
Translate this page
Apr 9, 2017 – با این حال برخی از چهره‌های سیاسی دوباره شانس خود را امتحان کرده‌اند. در سال‌های اخیر برخی … محسن رضایی در چند انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده است.
روحانی احتمالا شانس پیروزی دوم در انتخابات ریاست جمهوری ایران را ندارد
tabestoni.ir/search/?q…شانس…دوم…انتخابات+ریاست+جمهوری…
Translate this page
مهمترین نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ایران از نگاه یورونیوز. 3 هفته پیش جدیدترین … دیلی میل: شانس پیروزی روحانی زیاد است … نتایج انتخابات ریاست جمهوری 96.
نگاهی به نامزدهای احتمالی جریان اصلاح‌طلب برای انتخابات ۹۶/کاندیدای …
www.parsnews.com/…/377146-نگاهی-به-نامزدهای-احتمالی-جریان-ا…
Translate this page
Jul 2, 2016 – اگر این اتفاق بیفتد شانس اصلاح‌طلبان بیشتر می‌شود. … عارف در انتخابات 96 نوشت: عارف از برخی بی‌صداقتی‌ها دلخور است و ممکن است به خاطر همین دلخوری، مقابل روحانی نامزد انتخابات 96 شود. … البته او پیش از این نیز نامزد انتخابات ریاست جمهوری بوده است. …. احمدی نژاد اشتباه زیاد داشت ولی از این دولت بهتره .
اختلاف سنی زیاد رئیس جمهور با همسرش! + عکس – نمناک
namnak.com/همسر-رئیس-جمهور.p48254
Translate this page
Rating: 3.6 – ‎36 reviews
Apr 25, 2017 – امانوئل مکرون کیست و چقدر شانس موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری … است که یک زن به چند قدمی ورود به کاخ الیزه و کسب مقام ریاست جمهوری نزدیک …
نسیم آنلاین | شانس بالای شکست روحانی در مرحله اول انتخابات 96 …
nasimonline.ir/…/شانس-بالای-شکست-روحانی-در-مرحله-اول-انتخابا…
Translate this page
Mar 1, 2017 – در تحلیل نخست که مبتنی بر موفقیت ها و شکست های دولت یازدهم است، می توان به برخی … از دولت یازدهم، به طور جهشی بالا نرفت، اما تا حد زیادی، درآمد خانوارها به سبب رکود، کاهش یافت. … بنابراین تحلیل آماری و گفتمانی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نشان می دهد که اگر رقبای روحانی با یک نامزد مقبول به میدان بیایند …
آیا روحانی تک‌دوره‌ای می‌شود؟ – فرارو
fararu.com/fa/news/268025/آیا-روحانی-تک‌دوره‌ای-می‌شود
Translate this page
محبوبیت روحانی همچنان باقی مانده است و شواهدی در دست نداریم که نشان دهد کسر قابل … دارد نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 95 است که ممکن است یکی از نامزدهای … بازهم خطر خیلی جدی نیست چون احتمال بازگشت به تحریم ها به هیچ وجه زیاد نیست. …. در سال 92 ادكتر روحاني شانسي براي پيروزي در انتخابات سال 96 نخواهد داشت.
احمدی نژاد کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری را رد نکرد / «سال 96 …
www.entekhab.ir/…/احمدی-نژاد-کاندیداتوری-اش-در-انتخابات-ریاس…
Translate this page
برای اطلاع از خبر کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، اینجا … رهبری من را نهی نکردند، گفتند نیایید بهتر است/ مردم فشار آوردند، کاندیدا شدم!/ … مبنی بر اینکه آیا شما در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدا خواهید شد یا نه؟ ….. شانسی نداره شش قدرت جهانی کم اوردن این دیگه جکه فقط می تونه تنور انتخابات رو گرم کنه .
تکرار کارزار انتخابات ریاست جمهوری 92 در 96 | شفقنا | Shafaqna
fa.shafaqna.com/news/289258/
Translate this page
Dec 13, 2016 – این استاد دانشگاه سپس پاسخ داد: «آنچه مسلم است شانس اصولگرایان در انتخابات 96 زیاد نیست و اگر قرار باشد بین این دو نامزد اصولگرا، یکی کناره …
خبرگزاری تسنیم – نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه چه برنامه‌هایی …
https://www.tasnimnews.com/…/نامزدهای-انتخابات-ریاست-جمهوری-ف…
Translate this page
Feb 25, 2017 – انتخابات ریاست جمهوری فرانسه این بار نیز همچون دفعات گذشته در دو دوره طی … او تا حد زیادی نامزدهای انتخاباتی در فرانسه را نیز به خود جذب کرده است تا … شانس زیادی برای پیروزی کاندیدای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری قائل‌اند. …. کاندیدا روحانی قالیباف جهانگیری رئیسی هاشمی طبا ریاست جمهوری 96 انتخابات …
نامزدی «قاسم سلیمانی برای «ریاست جمهوری 96 : شانس بزرگ ملت ایران و …
https://kavefarzandemelat.wordpress.com/…/نامزدی-قاسم-سلیمانی-…
Translate this page
Jun 16, 2016 – نامزدی «قاسم سلیمانی » برای «ریاست جمهوری » 96 : شانس بزرگ ملت ایران و اپوزیسیون . … مدتی است که زمزمه کاندیداتوری «قاسم سلیمانی » برای انتخابات …. باشد ، آنگاه احتمال پیروزی » روحانی » بر ولایتی بسیار زیاد است .
3 پیش‌بینی سایت امنیتی آمریکا از انتخابات 96 ایران؛ شانس کدام نامزد …
https://damadam.ir › اخبار › آفتاب › سیاسی
Translate this page
این سایت می افزاید: «هر چند سیاست ایران تا حد زیادی غیر قابل پیش بینی است؛ احتمالا انتخابات ریاست جمهوری ایران پیچیدگی سال های گذشته را نخواهد داد. بسیاری …
همه احتمالات انتخابات 96/شانس چه کسی بیشتر است – تدبیر | خبر فارسی
khabarfarsi.com/u/36619409 – Translate this page
Apr 17, 2017 – همه احتمالات انتخابات 96/شانس چه کسی بیشتر است … در این 35 سال گذشته از این گونه هزینه ها زیاد متحمل شده است و این را هم تحمل می کند. … ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا معتقد است: حضور 5 نامزد اصولگرا در صحنه مشکلی را برای … زاهدی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد 03: 12 – نماینده مردم کرمان در مجلس شورای …
شانس غرضی در انتخابات ریاست جمهوری 96 بیشتر است یا قالیباف؟
9sobh.ir/…/شانس-غرضی-در-انتخابات-ریاست-جمهوری-96-بیشتر-ا…
Translate this page
Jan 30, 2017 – به همین بهانه با محمد غرضی که در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته، بیش از … دولت با امکانات زیاد اداری و غیرمقبول افتاده به جان قطع یارانه‌ها. … آن وقت جای اینکه ببیند نامزد چه می‌گوید، می‌رود ببیند رئیس چه می‌گوید این خیلی بد است.
برگ برنده روحانی در انتخابات ۹۶/ سرمایه‌ای که پنهان است – خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/…/detail/620723/Politics/parties
Translate this page
Jan 7, 2017 – گرچه پاسخش به سوالی درباره کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سکوت بود اما کیست که نداند حسن روحانی شانس اول پیروزی در انتخابات اردیبهشت 96 است. … شهردار تهران است و گرایش به او نیز در میان چهره های اصولگرا زیاد است‌. … نکته اما این است که نمی توان اصولگرایان را خلاصه کرد در همین دو نامزد که اکنون در …
انتخابات ریاست‌جمهوری 96رویارویی «پدیده» اصولگرایان با کاندیدای …
roozno.com/…/انتخابات-ریاست‌جمهوری-96رویارویی-پدیده-اصولگ…
Translate this page
Jul 30, 2016 – به گزارش روز نو، ده ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، گمانه‌ها و … که بررسی بر روی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چندی است … اصولگرایان روی دور خوش شانسی نیستند، ناکامی در انتخابات ریاست … میر تاج الدینی بیان می کند که اصولگرایان إن قلت‌های زیادی به مذاکرات هسته‌ای و بحث برجام دارند.
مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری 96+ دانلود مناظره | رکنا
www.rokna.ir/…/260593-مناظره-انتخاباتی-ریاست-جمهوری-دانلود-م…
Translate this page
Apr 29, 2017 – رکنا: مناظره انتخابات ریاست جمهوری 96 با حضور کاندیدا های ریاست جمهوری آغاز شد. … را آزار داده بود + فیلم · راننده خوش شانس، راننده بد شانس را در روز بارانی ببینید! … اکثر ستادهای انتخاباتی نامزدها پس از این مناظره ها اقدام به تهیه نظرسنجی …. دولت در حال حاضر خدمات بسیار زیادی ارایه کرده است و حقیقتا اصلا امکان …
شرط قالیباف برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری – ایسنا
www.isna.ir/…/شرط-قالیباف-برای-کاندیداتوری-در-انتخابات-ریا…
Translate this page
Nov 13, 2016 – … او اتفاق نظر داشته باشند در انتخابات ریاست جمهوری 96 کاندیدا می‌شود. … از شانس های رئیس جمهور هر دوره این است که رای تقریبا 50 درصدی در دور دوم …
ایرنا – نامزدهای جدید انتخابات دوازدهم با چراغ روشن و خاموش
www.irna.ir/fa/News/82436698/
Translate this page
Feb 19, 2017 – تهران- ایرنا- انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم هنوز نامزدهای رقابت سیاسی پیش رو را … بقایی در حالی اعلام نامزدی کرده که پیش از این احمدی نژاد تصریح کرده بود در انتخابات 96 از هیچ نامزدی …. به دلیل آنکه جمعیت زیاد است دنبال محل مناسبی برای برگزاری این … **بررسی شانس اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات
تحلیل انتخابات ریاست جمهوری 96
entekhabat-news.blogfa.com/post/1
Translate this page
٢١ چهره احتمالی نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری+اسامی … به نظر می‌رسد که در میان گزینه‌های بدیل، احمدی‌نژاد همچنان پیشتاز است و جریان اصولگرایی اگر …. در ریزش آرای قالیباف تأثیر زیادی داشت؛ اگرچه هنوز تحرک خاصی که نمود انتخاباتی داشته …. ورزی او بود ولی سودای ریاست جمهوری او را رها نکرد تا سال 92 شانس خود را باز هم بیازماید.
مشخص شدن اولین کاندیدای انتخابات 96 ریاست جمهوری! – عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
Translate this page
May 31, 2014 – وی در پاسخ به سئوال خبرنگار «انتخاب» در مورد احتمال حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آینده بیان داشت: بله، احتمالش خیلی زیاد است.
احمدي‌نژاد براي انتخابات 96 آماده مي‌شود؟
www.javanonline.ir/fa/…/احمدي‌نژاد-براي-انتخابات-96-آماده-مي‌شود
Translate this page
سكوتي كه به قاعده، حرف هاي زيادي براي گرفتن دارد و قصد دارد كه آنها را در «روز مبادا» … به همين جهت است كه هر بار سخن از انتخابات رياست جمهوري پيش مي آيد، نام و …… اموی است که درآشوب وفتنه 88وعاشورای حسینی آن سال با رقص وهلهله واختلاط زن ومرد …
تحلیل صادق زیبا کلام از نامزدی رئیسی در انتخابات رئیس جمهوری – ایلنا
www.ilna.ir/…/474512-تحلیل-صادق-زیبا-کلام-از-نامزدی-رئیسی-…
Translate this page
Apr 4, 2017 – «کمتر از یک ماه تا انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ باقی مانده است و معادلات …. می‌دانند که در مقام واقعیت شانس زیادی برای تاییدصلاحیت آقای بقایی وجود …
محجوب: برخی نمی توانند نامزد نشوند – خبر خودرو – اخبار خودرو ايران و جهان
khabarkhodro.com/detail.asp?id=463666
Translate this page
Mar 1, 2017 – محجوب بر این باور است که در انتخابات ریاست جمهوری دور قبل شانس … همچنین تاکید کرد که نامزد نهایی اصلاح‌ طلبان در انتخابات 96 شخص روحانی است و گزینه … با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری افراد زیادی اعلام نامزدی کرده …
حضور غرضی در انتخابات 96 به سود روحانی – امیدنیوز
www.omidnews.com/…/178804-انتخابات-روحانی-غرضی-حضور-می…
Translate this page
Mar 6, 2017 – سید محمد غرضی کاندیدای انتخابات سال 92 ریاست جمهوری قصد دارد در انتخابات سال 96 هم شرکت کند. … در جشنواره مطبوعات اعلام کردم که قصد نامزد شدن در انتخابات 96 را دارم. … وی در رابطه با شانس پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده … ما بسیار زیاد هست از این رو بهتر است که در انتخابات سال آینده فضایی …
الف – احمدی نژاد: برای انتخابات ریاست جمهوری می آیم
alef.ir/vdcayynuw49noy1.k5k4.html?294440
Translate this page
Sep 12, 2015 – البته نه انتخابات مجلس بلکه انتخابات ریاست جمهوری و من شرکت خواهم کرد. … نزدیک به شورای نگهبان می گویند در صورت نامزد شدن احمدی نژاد در انتخابات، وی قطعا رد … به گفته این منابع، از همین رو است که رئیس جمهور سابق، لابی های گسترده ای را ….. من درود میفرستم ب دکتر احمدی نژاد و لحظه شماری برای انتخابات96.
بازی‌های اصولگرایان در انتخابات 96 – asrpress.ir
asrpress.ir/fa/news/1456/بازی‌های-اصولگرایان-در-انتخابات-96
Translate this page
Dec 13, 2016 – در همین رابطه نازمرد انتخابات پیشین ریاست جمهوری، در سخنرانی‌ روز پنج‌شنبه خود … این استاد دانشگاه سپس پاسخ داد: «آنچه مسلم است شانس اصولگرایان در انتخابات 96 زیاد نیست و اگر قرار باشد بین این دو نامزد اصولگرا، یکی کناره …
جدیدترین رونمایی از گزینه های ریاست جمهوری 96: سردار سلیمانی، دکتر …
www.tabnakyazd.ir/…/جدیدترین-رونمایی-از-گزینه-های-ریاست-جمه…
Translate this page
Jul 16, 2016 – رهبر: بنده اگر الان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود فکر نمی کنم به آقای … چون در غیر اینصورت هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات 96 نخواهند داشت. … داد: ایرادات زیادی از جمله درباره دفتر احمدی نژاد، رفتارش در دوران ریاست جمهوری و … من این است که اگر سردار سلیمانی یا احمدی نژاد کاندیدا شوند، شرایط انتخابات …
احمدی نژاد در انتخابات و 96 شکست روحانی ؟ – صفحه 6 – تالار گفتگوی …
https://forum.hammihan.com/thread206208-6.html
Translate this page
Dec 1, 2015 – 5 posts – ‎5 authors
در انتخابات آینده ، نامزدی که با برنامه کار و کارآفرینی و بالا بردن سطح … رمز پیرروزی دکتر حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ، اعتماد … در انتخابات آینده ریاست جمهوری ؛ به احتمال زیاد عبارت است از : محمود احمدی نژاد …
اولین اشتباه حسن روحانی برای انتخابات ۹۶ | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/227397
Translate this page
Sep 3, 2016 – انتخابات ریاست جمهوری 1396 در راه است اما یک جریان نتیجه آن را به نفع خود ارزیابی می کند. … شاخصی برای معرفی در انتخابات 96 ندارند و نامزدهای اصلی آنها نیز در … کار می بردند، شانس بیشتری برای رقابت تنگاتنگ و حتی پیروزی داشتند. … و بغض نسبت به گروه های رقیب است که نمی توان زیاد آنها را جدی گرفت.
نوروز پرتحرک در انتظار اردوگاه های انتخاباتی – تحریریه آنلاین |
sedayesanaye.ir/…/نوروز-پرتحرک-در-انتظار-اردوگاه های-انتخاباتی
Translate this page
Mar 18, 2017 – «نوروز پرتحرک در انتظار اردوگاه های انتخاباتی»، «اردیبهشت 96، بهار اصلاح‌ طلبان»، … آنها در انتخابات ریاست جمهوری 96 است، با آرامش بیشتری به استقبال سال نو می‌روند و … هر انتخاباتی هم از چندماه قبل زمینه ‌ساز بحث و بررسی‌های زیاد و …. نامزدهای طیف احمدی‌نژاد نیز باید بتوانند در انتخابات شانس خود را بیازمایند.
آنا | ایمانی: پیروزی روحانی در انتخابات محتمل است/ چهره‌های تراز اول …
www.ana.ir › سیاسی › احزاب و تشکل‌ها
Translate this page
Oct 17, 2016 – با این مدل اصولگرایان می‌توانند انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 را به دور … است/ چهره‌های تراز اول اصولگرا برای نامزدی در انتخابات ریسک نمی‌کنند … اینکه اصولگرایان با دو یا سه کاندیدا در انتخابات حاضر شوند زیاد است. … اگر اصولگرایان بتوانند به نحوی انتخابات را به دور دوم بکشانند شانس آقای روحانی کم خواهد شد.
روزنامه الکترونیکی امید ایرانیان – چهار مشکل قالیباف برای رسیدن به …
omidiraniannewspaper.ir/detail/7971 – Translate this page
Mar 16, 2017 – تحلیل مصطفی تاج‌زاده از قطب بندی‌های انتخابات ریاست جمهوری؛ … یک دوره‌ای شدن ریاست جمهوری حسن روحانی از سوی برخی جریانات در حال انجام است . … شد تا احمدی نژاد بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند در شرایطی که انتخابات 96 را … در صورت عدم شرکت مهندس موسوی هم به احتمال بسیار زیاد سرنوشت انتخابات را به سود …
Searches related to شانس کدام نامزد در انتخابات ریاست جمهوری 96 زیاد است

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 96

اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری 96

نظرسنجی انتخابات 96

اسامی نامزدهای ریاست جمهوری 96

رقبای روحانی در انتخابات 96

پیش بینی انتخابات 96

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اسامی کاندیدای ریاست جمهوری 96

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *