خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن پر، معنی پر در خواب

تعبیر خواب دیدن پر، معنی پر در خواب

پر در خوابهاي ما آبروست و امکانات مالي. ديدن پر در خواب بد نيست و چنانچه در خواب ديديد که پر داريد به رفاه دست و پا گير مي رسيد…

منظور پري است که در بالش مي ريزيم مثل پر قو يا پر مرغ و چنانچه ببينيد که مقداري پر جمع آوري کرده ايد و پرها را جايي انباشته ايد خواب شما مي گويد که به رفاه و نعمت مي رسيد ولي اين رفاه دست و پا گير است همان طور که پر وقتي به لباس و موي سر و دست و صورتتان بچسبد جدا کردن پرها از لاي مو و لباس مشکل مي شود و وقت مي گيرد.

اگر در خواب احساس کنيد که پر داشته ايد و پرهاي شما ريخته يا در حال ريختن است نگران آن باشيد که به شما زيان مالي وارد آيد و يا به حيثيت و آبروي شما لطمه بزنند. اگر ديديد که بال داريد خواب شما مي گويد که امکانات شما فزوني مي يابد و کارهايي را که نمي توانستيد بکنيد قادر خواهيد شد که انجام دهيد.

Feather

 

اگر در خواب ببينيد که بال داريد و اينجا و آنجا پرواز مي کنيد خواب شما مي گويد که به سفر مي رويد. اگر ديديد که مثل مرغ بال درآورده ايد نشان آنست که به بزرگي مي رسيد. البته در حد شغل و سمتي که داريد. به هر حال ديدن پر در خواب خوب است بخصوص اگر سفيد باشد و اين چنين پري گوياي امکانات و آبروي بيننده خواب است.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *