خانه / دسته‌بندی نشده / چه روشهای کاربردی برای قابل اعتماد بودن وجود دارد ؟ آموزش اعتمادسازی

چه روشهای کاربردی برای قابل اعتماد بودن وجود دارد ؟ آموزش اعتمادسازی

چه روشهای کاربردی برای قابل اعتماد بودن وجود دارد ؟ آموزش اعتمادسازی

نکات اعتمادساز :

1 – نقش تکیه گاه : برای اینکه به عنوان تکیه گاه مورد توجه قرار گیرید باید به آنچه می گویید عمل کنید و متعهد به انجام آن باشید . کسانی که خلف وعده می کنند به مرور زمان با این صفت شناخته می شوند و دیگر کسی به آنها اعتماد نمی کند و به حرفهای این گروه به دیده شک و تردید نگریسته می شود .

2 – صداقت : کسانی که زیاد دروغ می گویند و در کارها از صداقت و روراستی دوری می کنند بزودی در منظر عموم شناخته می شوند و به علت ضرری که از همنشینی با این گروه وجود دارد همگان از آنها فاصله می گیرند . پس اولین کاری که باید کرد این است که به خودمان دروغ نگوییم . مثل عده ای نباشیم که در درون خود می دانند که موضوع بی حقیقت و بیهوده است ولی حقیقت را مخفی می کند و یا به شکل مبهم با آن برخورد می کنند این یعنی دروغ به خود .

3 – اصول استاندارد : رعایت اصول اخلاقی و تعهد نسبت به آن و عدم نوسان در این اعتقاد و عملگرا بودن باعث می شود افراد قابل اعتماد شوند . بطور مثال اگر وفاداری را شعار خود قرار می دهید این صفت را در عمل باید بینندگان با تمام وجود حس کنند .

4 – پرهیز از بد گویی : برخی عادت کرده اند که عیوب دیگران را برجسته کنند و برای جزئی ترین مشکلات افراد به بد گویی بپردازند و آنقدر نیز شجاعت ندارند که نزد شخص مورد نظر آن کلمات را ادا کنند . متأسفانه این عادتی است که بسیار گسترش یافته است و نتیجه آن وقتی شخص مورد بحث از ماجرا باخبر شود برای سخن چین دردناک خواهد بود و اعتماد را از بین می برد .

5 – همنشینی خوبان : یکی از مواردی که اعتماد سازی می کند نشست و برخاست با نیکان و افراد مثبت اندیش است . این معاشرت باعث می شود نیکیهای خوبان به انسان منتقل شود و در چنین محیطی اشخاص از اعمالی که اعتماد را از بین می برد پرهیز می کنند .

منبع:http://persiane.ir/What-methods-of-reliability-are-there-Trust-Building-Training.html

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *