خانه / دسته‌بندی نشده / روشهایی که اکثرا مردم برای کم کردن وزن انجام می دهند

روشهایی که اکثرا مردم برای کم کردن وزن انجام می دهند

روشهایی که اکثرا ، مردم برای کاهش وزن انجام می دهند.

چاقی مقعوله ای که افراد چاق با ان دست به گریبان هستند. و اصولا برای لاغر شدن دست به هر اقدام غیر اصولی می زنند. بدون توجه به اینکه این روشها گاهی می توانند، عوارض جانبی بسیار خطرناکی برای انها داشته باشند. روشهایی که پزشکان به هیچ وجه انها را توصیه نمی کنند.

یکی از این روشها را می توان اقدام آنها به تک غذایی خوردن کرد . به عبارتی یعنی شروع می کنند و به دلخواه خود یکی از وعده های غذاییی خود را مانند ناهار و یا شام را حذف می کنند. بدون توجه به عوارض ناشی از اینکار که کمترین آن به دلیل کم کالری و کم انرژی بودن و کم کردن میزان انها در بدن می تواند بر روی حتی سیستم عصبی انها نیز اثر بگذارد.

اقدام دیگر می تواند استفاده از داروهای ملین و یا ادار آور می باشد .که در این حالت آب بدن طرف رفته رفته کم شده و طرف حس لاغر شدن می کند.

و یا اقدام به آب درمانی می نمایند . که اینکار نیز به خاطر اینکه انسان در آن دچار محرومیت شدید غذایی می شود اختلالات ی در سیستم گوارشی وی ایجاد می گردد.

و یا بر عکس رژیمهای خیلی سختی را برای خود تجویز می کنند.

توجه داشته باشید که رزیم های نامناسب و نا آگاهانه و از سوی افراد غیر متخصص می تواند، اثرات مخرب جدی بر بدن بخصوص بر روی مغز انسان بگذارد.

 

منبع:http://persiane.ir/The-methods-most-people-do-to-lose-weight.html

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *