خانه / دسته‌بندی نشده / عکسهای بره تازه به دنیا آمده با ظاهری زشت

عکسهای بره تازه به دنیا آمده با ظاهری زشت

تصاویر و عکسهای بره تازه به دنیا آمده با ظاهری زشت و ترسناک در آرژانتین

بره کوچولوی بیچاره

در یکی از روستاهای ارژانتین گوسفندی باردار بره ایی را باردار بود ک بلاخره گوسفند ما فارغ شد و بچه خود را ب دنیا اورد. منتها از شانس بد بره و صاحبش این بره کوچولو ب قدری زشت و حتی ترسناک درامد که صاحب خود را ب وحشت انداخت.

 

نکته جالب در مورد این بره ی بدشانس و ترسناک این است ک مردم ب محض دیدن این بره با پلیس تماس گرفتند.

درواقع مرد کشاورز ک در سن لوییس یکی از روستاهای ارژانتین زندگی میکند با دیدن بره تازه متولد شده اش وحشت زده شده چرا ک شکل و چشمان بره اش شبیه موجودات بیگانه در فیلمهای تخیلی هالیوود میباشد.

 

اگر دقت کنید ب عکسها مدل دهان و بینی این بره عجیب و غیر طبیعی ب نظر میرسد…چشمانش هم ک دیگر جدا مارا یاد فیلمهای تخیلی و بیگانه وار می اندازد. دامدار سن لوییسی میگوید ک میدانید..برایم انقدر هم عجیب نیست ک مردم دوست دارند ب دیدن بره ام بیایند.. چون خودم از دیدن این بره شگفت زده شدم. و حتی قدرت دور کردن نگاهم از او را نداشتم.

واقعا خنده دار و جالب است.. مرد کشاورز در ادامه میگفت ک حس کردم ک شیطان را دارم میبینم.. تصاویر این بره جالب و البته ترسناک را عروس خوانواده گرفته و در فضای اینترنتی پخش کرده است.

منبع:http://persiane.ir/Pictures-and-photos-of-a-freshly-born-lamb-with-an-ugly-and-horrible-appearance-in-Argentina.html

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *