خانه / دسته‌بندی نشده / کشورهایی که مشتری تلفن همراه ایرانی هستند

کشورهایی که مشتری تلفن همراه ایرانی هستند

ایران در صنعت های پر فروش و پرسود ایرانی مانند صنعت اتومبیل و خودرو نتوانسته موفق ظاهر شود زیرا عوامل مختلفی در در این امر موثر بوده اند اما چیزی که خوب است این است که توانسته سهم حداقلی فروش خود را در بازارهای کشورهای جهان ایجاد کند وبا تداوم صادرات مشتری های خود را از محصولات خود راضی نگه دارد چیزی که برای وضعیت اقتصادی کنونی کشور بسیار مفید است. اما هر چه قدر هم این تلاش  و کوشش کم باشد به هر حال تاثیر خود را خواهد گذاشت.

حالا طبق آمار منتشر شده ی گمرک کشور ایران توانسته در چهار ماهه ی نخست سال 1396 نزدیک به 4 تن گوشی را به کشورهای دیگر صادر کند. رقمی که جای پیشرفت دارد و اگر تلاش بیشتری شود می توان کم کم میزان صادرات به کشورهای دیگر را بالا برد.

اما کشورهایی که از تلفن همراه ایرانی استفاده می کنند و مشتری آن هستند دو کشور عراق و امارات متده عربی هستند.

ارزش به دلار این میزان صادرات برابر با 1377344 بوده است که این میزان به دلار برابر است با 44861657420 به ریال ایران.

کشور عراق در این مدت چهار ماهه 831 کیلو گرم تلفن همراه از ایران خریده است و امارات متحده عربی نیز 3300 کیلو گرم خریداری نموده است.

البته  ایران در ماه فروردین صادراتی نداشته ولی در ماه اردیبهشت یک معامله با کشور عراق انجام داده است که در در ماه بعد یعنی خرداد دو معامله ی ئیگر با امارات متحده عربی داشته و در ماه آخر چهار ماه نخست سال یعنی تیر دو معامله با عراق و امارات متحده عربی داشته که ابتدا با امارات و در معامله ی دیگر با عراق انجام داده است.

البته گفته می شود که تلفن همراه های ایرانی مشتری های دیگری از کشور یمن و حتی آفریقا داشته اند ولی طبق آمار گمرک ایران به کشور عراق و امارات صادر کرده است.

منبع:http://persiane.ir/Countries-that-are-Iranian-mobile-customers.html

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *