خانه / دسته‌بندی نشده / با رعایت این توصیه ها بلند قد به نظر برسید(2)

با رعایت این توصیه ها بلند قد به نظر برسید(2)

خانم ها حساسیت بیشتری دارند

خانم ها در مقایسه با آقایان  حساسیت بیشتری نسبت به بلندی یا کوتاهی قد خود دارند. این حساسیت ضمن آن که طبیعی به نظر می رسد، باید با اطلاعاتی در زمینه پوشش و طرز لباس پوشیدن همراه شود تا مشکل خاصی برای خانم ها پیش نیاورد. آگاهی های لازم در زمینه نوع و کیفیت پوشش و انتخاب درست لباس ها و جزئیات آن می تواند خانم ها را در نظر دیگران بلند قد جلوه بدهد.

توصیه هایی برای بلند قد به نظر رسیدن خانم ها

1. کوتاه نگه داشتن موی سر

خانم ها با موهای بلند معمولاً در نظر بیننده کوتاه تر از قد واقعی خود به نظر می رسند. خانم هایی که به موهای بلند علاقه مند هستند می توانند آن ها را بالای سر خود جمع کنند و حتماً به موهای خود یک سایه روشن ملایم و متمایل با رنگ اصلی مو اضافه کنند.

تک رنگ بودن موها می تواند تصور کوتاه قد بودن را بیشتر کند.

2. انتخاب مناسب کفش

کفش های پاشنه بلند با بالابردن پاشنه های پا در نگاه اول بلند قد بودن شما را تداعی می کند. باریکی پاشنه کفش نیز در لاغر به نظر رسیدن شما موثر است و در مقابل هرچه پاشنه کلفت تر باشد، کلیت بدن و قامت شما را سنگین تر به نظر خواهد رساند.

پوشیدن صندل و کفش های باز نیز پاهای شما را بلند تر جلوه می دهد و طبیعتاً هرچه پاهای شما بلند تر باشد قامت شما نیز بلند تر دیده خواهد شد. علاوه بر همه این نکات در باره کفش ها، از پوشیدن کفش هایی با ساق بند که خصوصاً دارای خطی افقی می باشد پرهیز کنید.

این گو.نه کفش ها توجه چشم ها را از مسیر عمودی پا و بدن شما منحرف کرده و بیشتر متوجه پهنای پای شما خواهد شد و طبیعی است که تمرکز بیننده پیش از آن که به طول پای شما باشد، پهنای پای شما را ورانداز می کند.

3. شلوارهایی بپوشید که به متوازن کردن پاهای شما کمک کند

خانم هایی که از شلوار هایی استفاده می کنند که در یک قسمت باریک و در قسمتی دیگر کلفت باشد، توجه بیننده را در نگاه به خود از درازا به پهنا سوق می دهند. علاوه بر این مهم است که شلواری پوشیده شود که بالا ی کمر قرار می گیرد.

این مورد پاهای شما بلند تر به نظر بیننده منعکس می کند و باعث بلندقامتی شما خواهد شد. از کمربند های پهن استفاده نکنید چون با تقسیم بدن شما به دو قسمت، توجه دیگران را به خط افقی روی کمر شما متمرکز خواهد ساخت. این امر نظر انان را از روند عمودی قامت شما به سوی پهنای بدن متمایل خواهد کرد و کوتناه قدی شما را به رخ می کشد.

استفاده از کفش های همرنگ با شلوار نیز یک دستی قامت شما را به همراه خواهد داشت. یکپارچگی بدن شما در یک کلیت منسجم می تواند شما را بلند قد تر نشان بدهد. رنگ های تیره نیز در لباس­ها به باریک تر شدن بدن شما منجر می شود و باریک بودن، تصور بلند قامتی را منتقل خواهد کرد.

4. تاثیر جواهرات و شالگردن های بلند

تقریباً هر چیزی که نگاه بیننده را از خط سیر افقی به خط سیر عمودی بدن شما سوق بدهدف تصوری از بلند قامتی را برای شما به همراه خواهد داشت. استفاده از شالگردن های بلند و جواهراتی که بلند و آویزان تر باشند همین تصور را ایجاد خواهد کرد.

کیف های بزرگ و دارای پهنای زیاد نیز چون توجه را به سوی پهنای بدن و خط سیر افقی می برد، همین کارکرد را خواهد داشت. لذا سعی کنید از کیف های کوچک تر و دارای پهنایی کمتر استفاده کنید تا قد شما را بلندتر نشان بدهد.

منبع:http://persiane.ir/Learn-how-to-prepare-a-cake-Breakfast2.html

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *