خانه / دسته‌بندی نشده / با رعایت این توصیه ها بلند قد به نظر برسید(3)

با رعایت این توصیه ها بلند قد به نظر برسید(3)

اهمیت بلند قد بودن مردان

در بسیاری از موارد تجربه و مشاهده شده است که بلند قد بودن برای مردان معادل نوعی قدرت و اقتدار مردانه است که در ذهنیت جمعی جامعه نیز تاثیر خود را برجای می گذارد. برهمین اساس کوتاهی قد می تواند نوعی ضعف یا دست کم امتیازی ضعیف برای مردانی تلقی شود که طبعاً دوست دارند خوش تیپ و از لحاظ زیبایی، متناسب به نظر برسند. با توجه به همین موضوع، باید به دنبال فاکتورها و مولفه هایی بود که می تواند در بلند به نظر رسیدن قد مردان نقشی مهم ایفا کند. بخش عمده و مهم عواملی که در کمیت قد مردان نقش دارد، نوع پوشش و طرز پوشیدن لباس آنها می باشد. چه بسیار مردانی که قد چندان مناسبی ندارند اما با رعایت نکاتی ساده ولی مهم در شکل پوشش خود در نظر دیگران بلند قد به نظر می رسند.

توصیه هایی که بلند قد به نظر رسیدن آقایان

1. بالا بردن موهای سر

با کوتاه کردن موهای کناره های سرتان و شانه کردن موهای بالای سر به سمت بالا، قد آقایان بیشتر از حد معمول بلندتر به نظر خواهد رسید.

2. کفش ها و کفی های پاشنه دار

با استفاده از کفی های پاشنه دار برای کفش، چون کمی شما را بالاتر می برد، تصور بلند قدی شما بیشتر منتقل می شود.

علاوه بر این از کفش های ورزشی پرهیز کنید و کفش های پاشنه دار بپوشید. کفش هایی با پاشنه که حداکثر نیم اینچ یا حدوداً دوازده سانتی متر طول دارد، نتیجه ای مطلوبی در بلندتر بودن شما به دست خواهد داد.

.

3. استفاده از جزئیات بیشتر در لباس ها

به عنوان مثال همراه با پوشیدن کت سعی کنید از دستمال جیبی و کراوات هم استفاده بکنید. پوشیدن تی شرت یا پیراهنی که جیب یا سردوش داشته باشند، توجه دیگران را از پاهای شما به بالا تنه سوق می دهد و طبیعتاً تصور بیننده را به سوی بلند قدی شما متوجه خواهد ساخت.

.

4. پوشیدن شلوار های سایز طبیعی

سعی کنید از شلوارهایی با سایز طبیعی کمرتان استفاده کنید. ضمن آن که شلوار های کمرنگ با بزرگ نشان دادن پاهای شما تاثیری مستقیم بر بلند قد به نظر رسیدن شما خواهد داشت. هرچه شلوار شما را با سایز کمرتان متناسب تر باشد، تاثیر بیشتری در بلند قامتی شما ایفا می کند.

.

5. پوشیدن کت یا ژاکت کوتاه مهم است

استفاده از کت و ژاکت انتخاب خوبی برای بلند قد به نظر آمدن می باشند، چرا که با بالاتر بردن شانه ها قد را بزرگ تر می کنند. این موضوع زمانی تاثیر بیشتری خواهد داشت که از ژاکت های کوتاه یا ژاکت ها و کت هایی استفاده شود که در انتهای پایین خود دارای یک برش هستند. واقعیت این است که پوشیدن این لباس ها با نشان دادن هرچه بیشتر پاهای شما,و بلندی ان، به بلندتر بودن قد شما کمک خواهد کرد. استفاده از کراوات های باریک نیز با ایجاد یک خط عمودی بر روی لباس شما باعث حرکت چشم از بالا به پایین خواهد شد و همین امر قد شما را بلندتر نشان خواهد داد.

علاوه بر این پوشیدن پیراهن هایی با سردست باریک همراه با کت اهمیت خاصی دارد. هم چنین سر دست لباستان پهن باشد و وقتی از آستین کت بیرون بزند، تاثیر جلوه پهنای شما را کم خواهد کرد و شما بلند تر و باریک تر دیده خواهید شد. در مورد پیراهن نیز مهم است بدانید که پیراهن های کوتاه و لزوماً نه خیلی کوتاه، دارای تاثیر مثبتی در بلند قد به نظر رسیدن شما خواهد داشت. چون پیراهن های کوتاه درواقع پاهای شما را بیشتر نشان خواهد داد و همین امر در بلند قدی شما موثر است، در توضیح نکته ای مهم باید گفت پیراهنی را بپوشید که با گذاشتن دستتان در جیبتان، انتهای پیراهن به انگشت شست شما برسد. در غیر این صورت، چنین القا می شود که پیراهنتان برای شما کوچک و تنگ بوده و مناسب نیست.

.

6. پاچه شلوار باید روی کفشتان باشد

اگر پاچه شلوار شما نهایتا تا بالای پاشنه قرار بگیرد مناسب است. ولی اگر شلوار های خیلی بلند بپوشید که در بالای کفش شما جمع شود یا تا بزنید، چون ذهنیتی افقی و قسمت هایی مجزا از اندام شما را در نظر دیگران جلوه می دهد، امکان دارد توجه دیگران را کوتاهی قد شما سوق بدهد. حتماً از لباس هایی با رنگ های سیاه و تیره استفاده کنید. چرا که با جلوگیری از انعکاس نور، بدن شما را باریک تر و دراز تر نشان داده خواهد شد.

در یک توصیه کلی از تی شرت و شلوارک پرهیز کنید. خصوصاً افراد کوتاه قد با پوشیدن شلوارک یا تی شرت چون دست ها و پاهای خود را مورد توجه افراد قرار می دهند، کوتاهی پاهای آنان کوتاه قد بودن آنان را بیشتر نشان خواهد داد

منبع:http://persiane.ir/Learn-how-to-prepare-a-cake-Breakfast3.html

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *